SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2020 18:08:07 ]
Kun je beter die andere Olsen hebben. Elizabeth Olsenquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had wel allerlei fantasietjes vroeger over die twee, maar @:Zipportal leest mee dus ik laat het hierbij.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kun je beter die andere Olsen hebben. Elizabeth Olsen
Tetten.
quote:
quote:Mary Kate and Ashley used to be so handsome
Now they getting older, they’re starting to grow bum-bums
I go to the movies and sit down with my popcorn
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje moet met z'n fikken overal van afblijven.
@Coco. is van twee slokjes al boven zijn theewater vermoed ik.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Laatst Welmoed wijn gehad (AH), enige manier om er wat van te pakken
[ afbeelding ]
van @kapiteintje zijn wijntip bestelde hij anders een doosje (tenzij hij niet serieus was)quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Coco. is van twee slokjes al boven zijn theewater vermoed ik.
Ik had anders wel hier een doos van besteld.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Coco. is van twee slokjes al boven zijn theewater vermoed ik.
Pics.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had anders wel hier een doos van besteld.
https://www.mitra.nl/prod(...)rdegna-sardinie-75cl
en was het te zuipen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had anders wel hier een doos van besteld.
https://www.mitra.nl/prod(...)rdegna-sardinie-75cl
Wat drink jij vanavond?quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hoe smaakt je boterham?
Naar romig graan met een licht zuurtje.
Ik wil gewoon weten hoeveel procent, that's it.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
GEUR
Krachtig met donker rijpfruit.
SMAAK
Vol, robuust met aangename houttonen.
AFDRONK
Evenwichtig met een zacht bittertje.
Dat soort teksten/woorden.
Als je na je avondeten een scheet laat ruiken ze geheid een vleugje pruimen erinquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
GEUR
Krachtig met donker rijpfruit.
SMAAK
Vol, robuust met aangename houttonen.
AFDRONK
Evenwichtig met een zacht bittertje.
Dat soort teksten/woorden.
Het zelfde klerenquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
Ik zat op de middelbare school bij een tweeling in de klas. Die waren wel een beetje eng.
Die hebben ook tot hun 17e ofzo het zelfde kleren, fiets etc. volgehouden.
We noemden de ene dus rood en de ander blauw.
Tot zover deze anekdote!
Helemaal naar de Picoquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
I'm going Pico tonight, so Tripel.
Ligt aan je winkel danquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:25 schreef Doublepain het volgende:
Moet nu zelf winkelkarretje schoonmaken #WANBELEID
meer tokkies daar ook natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Leidle
Maar tis nu een grote 2K bende, al die karretjes liggen nu overal maar
Is meer de wijk denk ik inderdaad, maar alsnog heb je daar meer kans op aso'squote:Op donderdag 14 mei 2020 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat maakt volgensmij voor supermarkten weinig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |