denk dat die stap al vroeg in z'n laatste RBR jaar vast stond, dus of het een vlucht was is de vraagquote:Op donderdag 14 mei 2020 12:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij vluchtte naar voren, maar dat was een kwestie van tijd.
Denk prima. Vooruitzichten bij McLaren zijn een stuk beter dan bij Renault. Dat is een understatement.quote:
Er is nog steeds niet duidelijk wat de achterliggende situatie is. De indruk wordt gewekt dat je handjeklap kunt doen rondom de regelgeving. Het gaat om punten en geld dus de andere teams willen weten wat de situatie is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
FIA heeft het afgedaan toch? Ferrari moet wat leuke dingetjes doen voor het milieu en klaar.
twitter:AussieGrit twitterde op donderdag 14-05-2020 om 12:37:57Deals getting done when everyone’s bored. 😜 Don’t underestimate who Sebastian gets plenty of counsel from, Bernie. Could it be that the red car wasn't particularly competitive preseason, stable regs and a future budget cap? reageer retweet
Wel grappig dat hij Sainz heeft weggekickt bij Renault, maar Sainz kon zich daardoor in de kijker spelen bij McLaren zodat ie naar Ferrari mag. Nog grappiger dat Ricciardo dat plekje bij McLaren weer gaat opvullen.quote:
Dat is wat ik zei, dat Sainz de lachende derde is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wel grappig dat hij Sainz heeft weggekickt bij Renault, maar Sainz kon zich daardoor in de kijker spelen bij McLaren zodat ie naar Ferrari mag. Nog grappiger dat Ricciardo dat plekje bij McLaren weer gaat opvullen.
Het verloop van dat seizoen zal hem bevestigd hebben in z'n keuze.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat die stap al vroeg in z'n laatste RBR jaar vast stond, dus of het een vlucht was is de vraag
Als je een wrok blijft koesteren over dat soort keuzes kom je nergens als team/onderneming.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat Mclaren Ricciardo eik nog wil gezien hij ze vorig jaar nog heeft afgewezen.
Dacht dat dit een random journalist was die dit zei, maar dat is de Twitternaam van Webberquote:Op donderdag 14 mei 2020 12:41 schreef Tarado het volgende:
twitter:AussieGrit twitterde op donderdag 14-05-2020 om 12:37:57Deals getting done when everyone’s bored. 😜 Don’t underestimate who Sebastian gets plenty of counsel from, Bernie. Could it be that the red car wasn't particularly competitive preseason, stable regs and a future budget cap? reageer retweet
Bottas kan toch "gewoon" bij Mercedes blijven? Anders kan Vettel daar weer naar toequote:Op donderdag 14 mei 2020 12:46 schreef opgebaarde het volgende:
Sainz bij Ferrari. Wie had dat, voor afgelopen seizoen, zien aankomen?
Vrees dat we na dit seizoen vriend Vettel kwijt zijn. En Bottas, wat gaat die doen, Renault? Haas?
klopt, hij heeft ook een sportmerk met die naam, maar als hij gelijk krijgt dan zou RBR of Mercedes nog een optie moeten zijn voor Vettel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dacht dat dit een random journalist was die dit zei, maar dat is de Twitternaam van Webber
Vettel en Hamilton in een team? Waarom zou Mercedes dat willen? Recipe for disaster natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bottas kan toch "gewoon" bij Mercedes blijven? Anders kan Vettel daar weer naar toe
ja jammer, een fitte Schumacher had daar waarschijnlijk een management rol gehad inmiddels, had wel geholpen denk ik.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het verloop van dat seizoen zal hem bevestigd hebben in z'n keuze.
Maar ik denk dat het toch vooral de droom was om, na alles bereikt te hebben met RBR, nog wat kampioenschappen aaneen te rijgen en daarmee degene te zijn die succes (terug) bracht naar Ferrari. Dat is voor veel coureurs toch het hoogst haalbare.
Helaas pakt dat met uitzondering van een enkeling anders uit voor de meesten. Namelijk met een carrière die ergens strandt temidden van Italiaanse teampolitieke chaos.
Prestige? 2 van de 5 grootste kampioenen ooit in je team.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vettel en Hamilton in een team? Waarom zou Mercedes dat willen? Recipe for disaster natuurlijk.
maar z'n contract loopt wel af toch?quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:54 schreef beantherio het volgende:
Bottas doet steeds wat ie moet doen: Hamilton niet teveel in de weg zitten en genoeg punten pakken om de constructeurstitel veilig te stellen. Ik kan geen reden bedenken waarom Mercedes nu van hem af zou willen. Ocon is nu wel echt weg uit het Mercedes-programma en Russell zit toch nog wel even vast bij Williams. Ik denk ook dat ze Russell liever niet naast Hamilton willen zetten omdat ie potentieel 1e rijder kan worden.
Ik doe de aanname dat als er dit jaar geracet wordt, Bottas weer op grote afstand wordt gezet. En dat Mercedes dan baas Russel promoveert. Ik kan me niet voorstellen dat Russel nog een jaar bij Williams rijdt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bottas kan toch "gewoon" bij Mercedes blijven? Anders kan Vettel daar weer naar toe
ja daarom, denk niet dat hij heel lekker slaapt momenteelquote:Op donderdag 14 mei 2020 12:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Z'n contract loopt altijd af, hij heeft nog nooit meer dan een jaar bij Mercedes gekregen.
lijkt me ook maar je weet het nooitquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja. Maar verlenging lijkt me redelijk zeker.
Terecht. Maar zolang de FIA Ferrari geld geeft om mee te doen hebben ze geen enkele verwantschap met "onafhankelijkheid".quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er is nog steeds niet duidelijk wat de achterliggende situatie is. De indruk wordt gewekt dat je handjeklap kunt doen rondom de regelgeving. Het gaat om punten en geld dus de andere teams willen weten wat de situatie is.
Ik heb al eens eerder geroepen dat het vanuit marketing oogpunt interesant is om een Aziaat te hebben, daarnaast vind ik Albon zeker zo goed als Saintz.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:15 schreef beantherio het volgende:
Had RBR niet iets meer geduld moeten hebben met Sainz? Bij Renault en McLaren heeft ie zich goed ontwikkeld en het contract met Ferrari komt wat dat betreft niet uit de lucht vallen. Hij had een goed koppel kunnen vormen met Max. En ja ik herinner me de perikelen bij STR nog wel, maar dat is inmiddels 4 jaar geleden en beide coureurs zijn behoorlijk veranderd.
Het was geen kwestie van geduld in dit geval.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:15 schreef beantherio het volgende:
Had RBR niet iets meer geduld moeten hebben met Sainz? Bij Renault en McLaren heeft ie zich goed ontwikkeld en het contract met Ferrari komt wat dat betreft niet uit de lucht vallen. Hij had een goed koppel kunnen vormen met Max. En ja ik herinner me de perikelen bij STR nog wel, maar dat is inmiddels 4 jaar geleden en beide coureurs zijn behoorlijk veranderd.
Vettel gaf al een tijdje de indruk dat het vuur er een beetje uit was. Ik denk eigenlijk dat-ie het wel best vindt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:15 schreef raptorix het volgende:
Vraag me af of Vettel hier rekening mee had gehouden, aangezien hij aan het onderhandelen was, wilde hij wel door, nu word het lastig een stoeltje te vinden.
Mwoah het kamp rondom Sainz is nog hetzelfde.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:15 schreef beantherio het volgende:
In principe heeft het voor Vettel ook geen haast om nu al een stoeltje voor volgend jaar te vinden. Die kan best afwachten wat er bij Red Bull/Mercedes nog gaat gebeuren dit seizoen om eventueel daar in te stappen als hij echt nog door wil.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:15 schreef raptorix het volgende:
Vraag me af of Vettel hier rekening mee had gehouden, aangezien hij aan het onderhandelen was, wilde hij wel door, nu word het lastig een stoeltje te vinden.
Daarom verwacht ik (e.a.) wel vuurwerk bij Ferrari met 2 haantjes die zichzelf de beste van de 2 vindenquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mwoah het kamp rondom Sainz is nog hetzelfde.
Eens zien hoe lollig Charles dat vindt zodra dat kamp het niet kan verkroppen dat Sainz duidelijk Numero 2 is.
Ik denk dat Carlos keihard in z'n contract heeft staan dat ie op de rem moet voor Charles.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik (e.a.) wel vuurwerk bij Ferrari met 2 haantjes die zichzelf de beste van de 2 vinden
Die gaat toch gewoon stoppen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:15 schreef raptorix het volgende:
Nouja zijn positie is in elk geval een stuk zwakker geworden nu Ferrari bezet is en red bull al aangegeven heeft het salaris van Vettel niet te kunnen betalen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Lewis het kind van de rekening werd van deze hele stoelendans. Naar verluidt wil hij nu echt misselijkmakend veel geld hebben, ondanks de huidige situatie in de wereld. Ik kom van het lachen niet meer in slaap als Mercedes met Vettel en Bottas verdergaat.
Wat is dat nou weer voor onzin? Want de grote Charles Leclerc is een X-voudig wereldkampioen waar de Scuderia blind op aankan?quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik denk dat Carlos keihard in z'n contract heeft staan dat ie op de rem moet voor Charles.
Als Charles niet scoort heeft ie zn kans op een overwinning, enige hoop is dat voor hem dat als Charles vaker niet scoort hij in een beter pakket kan komen. Mits die F1000 wat is.
We gaan niet doen of Ferrari logische beslissingen neemt he?quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Want de grote Charles Leclerc is een X-voudig wereldkampioen waar de Scuderia blind op aankan?
Lewis is niet zo'n hardballquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:30 schreef vosss het volgende:
Take it of leave it. Als jij niet wil voor 30 miljoen dan bellen we Vettel wel op.
Wolff heeft overigens ook al aangegeven dat Vettel gewoon een overweging kan zijn.
Dus denk dat ze bij mercedes nu hard ball gaan spelen richting lewis.
Vettel is vrij en heeft zeker oren naar dat stoeltje. Bovendien hebben ze dan een duitser. Dus ook mooi meegenomen voor mercedes.
Dit. De enige reden waarom Toto al direct zei dat het een interessante ontwikkeling is, onderhandelingen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:30 schreef vosss het volgende:
Take it of leave it. Als jij niet wil voor 30 miljoen dan bellen we Vettel wel op.
Wolff heeft overigens ook al aangegeven dat Vettel gewoon een overweging kan zijn.
Dus denk dat ze bij mercedes nu hard ball gaan spelen richting lewis.
Vettel is vrij en heeft zeker oren naar dat stoeltje. Bovendien hebben ze dan een duitser. Dus ook mooi meegenomen voor mercedes.
Ferrari heeft een nieuwe motor moeten bouwen en zag er in de testen niet uit alsof het de snelste auto was. Verder zegt Webben wat iedereen eigenlijk al weet: zolang ze de structuur niet op orde hebben wordt het voorlopig niets met Ferrari.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:41 schreef Tarado het volgende:
Het kamp Hamilton gaat nu denk ik beseffen dat het niet meer kan vragen wat het wil, maar Hamilton zal de komende jaren denk ik nog wel bij Benz blijven om volgens de statistieken de GOAT te worden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dit. De enige reden waarom Toto al direct zei dat het een interessante ontwikkeling is, onderhandelingen.
Als je de uitspraken van eerder deze week bedoelde: Wolff heeft enkel gezegd dat "de ontwikkelingen" een overweging zijn. Daar kan van alles betekenen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:30 schreef vosss het volgende:
Nee, 2 jaar, waren afgelopen maanden volgens mij wel geruchten dat hij z'n contract zou gaan verlengenquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:53 schreef raptorix het volgende:
Ik dacht trouwens dat Riccardio voor 3 jaar contract had...
Norris ookquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:51 schreef BroesWillems het volgende:
Sainz Officieel
Ricciardo officieel.
Benieuwd of hij het net zo vuil heeft gespeeld als bij Red Bullquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, 2 jaar, waren afgelopen maanden volgens mij wel geruchten dat hij z'n contract zou gaan verlengen
Mja en de toekomst als Renault is denk ik ook niet ideaal, denk dat ze hun belastingcenten nu misschien anders willen besteden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, 2 jaar, waren afgelopen maanden volgens mij wel geruchten dat hij z'n contract zou gaan verlengen
Ferrari en managen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
We gaan niet doen of Ferrari logische beslissingen neemt he?
Vooralsnog is Leclerc aardig snel in de Ferrari en moet Sainz dat nog bewijzen. Ferrari is -hoe onsportief ook- het beste af met een 1e en 2e rijder, anders kunnen ze het niet managen.
Tot vooralsnog doet Leclerc precies waar Max de eerste jaren van beschuldigd werd: overdriving the car. Dat zag je heel goed in Duitsland, te veel de grens op zoeken en stom de muur in caramboleren. En Sainz kon in het begin Max aardig bijhouden en is gegroeid doe ik zou m niet onderschatten. Zou zo maar kunnen dat hij meer punten pakt door simpelweg minder fouten te maken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Want de grote Charles Leclerc is een X-voudig wereldkampioen waar de Scuderia blind op aankan?
Dat sluit ik zeker niet uit. Qua snelheid zal hij denk ik ook niet of nauwelijks voor Leclerc onderdoen. Hij komt iig niet naar Ferrari om tweede viool te spelen. Markeer mijn woorden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:18 schreef Donderkonijn het volgende:
`t
[..]
Tot vooralsnog doet Leclerc precies waar Max de eerste jaren van beschuldigd werd: overdriving the car. Dat zag je heel goed in Duitsland, te veel de grens op zoeken en stom de muur in caramboleren. En Sainz kon in het begin Max aardig bijhouden en is gegroeid doe ik zou m niet onderschatten. Zou zo maar kunnen dat hij meer punten pakt door simpelweg minder fouten te maken.
Die hadden ze afgelopen jaar al wel, lijkt me.. Weet niet of daar zozeer het probleem ligt bij Ferrari.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
maar met twee coureurs die de limieten van de auto weten te vinden kan Ferrari wel stappen voorwaarts zetten.
En dat zou Sainz beter kunnen dan Vettel denk je?quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
maar met twee coureurs die de limieten van de auto weten te vinden kan Ferrari wel stappen voorwaarts zetten.
Dit weekend buigt de Oostenrijkse regering zich erover: https://www.grandprixradi(...)vanochtend-verzondenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In juli is de planning nu toch? Hoewel dat natuurlijk ook niet zeker is.
quote:'Veiligheidsplan voor races in Oostenrijk vanochtend verzonden’
Binnenkort zal het duidelijk worden of we begin juli echt gaan racen. Het veiligheidsplan voor de Grands Prix in Spielberg wordt dit weekend door het Oostenrijkse Ministerie van Volksgezondheid bekeken.
Hoewel Chase Carey ervan overtuigd is dat begin juli de Formule 1 van start kan gaan, is er nog steeds niks bevestigd door de Oostenrijkse autoriteiten zelf. Dit weekend kan daar verandering in komen als er onder meer een videoconferentie wordt gehouden, zo meldt Speedweek. Volgens Helmut Marko zou er vanochtend een veiligheidsprotocol zijn verstuurd, nadat minister Anschober afgelopen donderdag beweerd had nog niks te hebben gezien. Mede door de voorbereidingen die er zijn getroffen lijkt het erop dat niks meer een GP in de weg staat, maar op groen licht moet nog even worden gewacht .
wel als Vettel de motivatie mistequote:Op donderdag 14 mei 2020 15:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat zou Sainz beter kunnen dan Vettel denk je?
maar dan nog is het afwachten of een gemotiveerde Sainz beter isquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wel als Vettel de motivatie miste
Ik weet niet of Renault een productieve samenwerking belangrijk vindt tussen hun twee coureus, maar Ocon en Gasly wisselen geen woord met elkaar.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:09 schreef Fer het volgende:
Wie gaat er nu naar Renault dan? Hebben ze nog een talentjes in de pijplijn? Of zou Gasly willen? Hij was best wel weer sterk bij Torro Rosso.
Maar een compleet Frans team doet het PR technisch natuurlijk wel goed voor Abiteboulquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik weet niet of Renault een productieve samenwerking belangrijk vindt tussen hun twee coureus, maar Ocon en Gasly wisselen geen woord met elkaar.
Dat weet ik niet, doelde er meer op dat het voor teams niet in de top/achteraan het helemaal geen gekke tactiek is om af en toe een afkoopsom te pakken voor een talent ipv halstarrig vasthouden aan iemand die een jaar later toch gaat vertrekken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is Russel dan al zo'n assett? Sympathieke jongen verder maar waarom McLaren, die hebben Norris al
Atiken?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:09 schreef Fer het volgende:
Wie gaat er nu naar Renault dan? Hebben ze nog een talentjes in de pijplijn? Of zou Gasly willen? Hij was best wel weer sterk bij Torro Rosso.
Die zit tegenwoordig bij WIlliams (als reserve). Ik denk eerder Christian Lundgaard of Gyanyu Zhou als die genoeg superlicentiepunten halen dit seizoen/quote:
of tegenwerking krijgtquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wel als Vettel de motivatie miste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |