#exposedquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:12 schreef wollah het volgende:
[..]
Zoals ik al zij: mensen met een vast contract gaan voor. En ik heb geen vast contract. Zo simpel is het
Waarom koop je geen jong gebruikte Golf R voor minder dan de prijs van een nieuwe GTI?quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Golf GTI heb ik zelf nieuw gekocht en ik erfde een BMW cabrio
Een cabrio met automatisch schuifdakquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:16 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mooie BMW cabrio jonguh!
Wat voor BMW? Een Cabrio natuurlijk!
Het is niet alsof AH op zoek is naar chauffeurs. Het is drukker, maar je kan hem hier niet op pakken. Sterker nog, nu neemt niemand vakantie.quote:
quote:
2e hands autos kopenquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom koop je geen jong gebruikte Golf R voor minder dan de prijs van een nieuwe GTI?
quote:
SPOILER: Lekker warm idd...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent toch degene die in een 2dehands BMW cabrio rijdt? Van een dode nog wel, viezerikquote:
Ik heb hem niet gekocht heb ik al gezegd.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die in een 2dehands BMW cabrio rijdt? Van een dode nog wel, viezerik
Al die families hebben dikke paleizen daar, komen naar Nederland verkopen die paleizen gaan in een flatje wonen hier.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:28 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
Al die turken en marokkanen hebben rijke tantes en ooms. En dan vraag ik me toch af he hoe komen ze aan dat vermogen
Maar je rijdt er wel in, in een gratis gekregen afgedankte autoquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:27 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gekocht heb ik al gezegd.
Okquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar je rijdt er wel in, in een gratis gekregen afgedankte auto
Vind ik veel pauperder dan een Golf R van 2 jaar oud kopen.
Welnee man.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Al die families hebben dikke paleizen daar, komen naar Nederland verkopen die paleizen gaan in een flatje wonen hier.
Al dat geld staat op een spaarrekening, niet zo gek dus dat ze dure auto's rijden.
Ik ben 23 en woon alleen hoorquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:35 schreef RTR het volgende:
[..]
Welnee man.
Ze rijden bv x6 met de hele familie.
Blijven tot hun 30e thuis wonen voor die M5
Zwarte baan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:25 schreef BasEnAad het volgende:
WW ontvang je gewoon ondanks je vermogen
135000 en 2 auto's? Dat noem je rijk?quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:31 schreef wollah het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb gewoon geluk dat ik uit een rijke familie kom. Ik heb alleen een vmbo diploma maar heb wel 135.000 euro en 2 auto’s.
Drugs en geitenprostitutie. Geld komt met scheespladingen binnen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Al die families hebben dikke paleizen daar, komen naar Nederland verkopen die paleizen gaan in een flatje wonen hier.
Al dat geld staat op een spaarrekening, niet zo gek dus dat ze dure auto's rijden.
ja, van zoveel geld kan jij alleen maar dromenquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:29 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
135000 en 2 auto's? Dat noem je rijk?
Er is altijd baas boven baas...quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:52 schreef wollah het volgende:
[..]
ja, van zoveel geld kan jij alleen maar dromen
Een auto uit 2012 rijdenquote:
Viesmadquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Een auto uit 2012 rijden![]()
Zo slecht in je werk zijn dat je geen vast contract krijgt
In Ypenburg wonen
Maximale pauper gespot.
Ik heb liever echt geld.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:15 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Op zijn minst jaloers
TS heeft veel geld
Jelly confirmedquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:16 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb liever echt geld.
Het monopolygeld van TS telt logischerwijs niet mee.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:16 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb liever echt geld.
Het monopolygeld van TS telt logischerwijs niet mee.
quote:
Jij bent gewoon verwijtbaar ontslagen maar durft dat hier niet te zeggen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:12 schreef wollah het volgende:
[..]
Zoals ik al zij: mensen met een vast contract gaan voor. En ik heb geen vast contract. Zo simpel is het
Ik ben niet ontslagen, ik werk er nog steeds alleen ik word niet opgeroepen omdat mensen met vast contract voorgaan. Zo simpel is hetquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon verwijtbaar ontslagen maar durft dat hier niet te zeggen.
Bukken achter het station je zo goed afgegaan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:22 schreef wollah het volgende:
Dankij Corona werk ik tijdelijk niet en omdat ik veel vermogen heb (rijk ben) krijg ik ook geen uitkering. Nu weet ik stiekem dat ik in februari volgend jaar een gift van 50.000 krijg van mijn rijke tante. Als zij overlijd krijg ik waarschijnlijk nog een paar ton (zij is miljonair) alleen ze is nu 72 dus dan kan nog wel ff duren.
Het zijn wel mooie vooruitzichten want dan word ik nog rijker dan ik al ben alleen tot februari geen inkomen is wel klote. Ik hoop binnenkort weer te kunnen werken.
Klacht: lang wachten om in februari een halve ton netto vangen.
Anti klacht: ik word steeds rijker zonder veel te hoeven doen
Doel je met “veel inkomsten volgend jaar” op die gift van 50000 en je loon?!?quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:10 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik ben niet ontslagen, ik werk er nog steeds alleen ik word niet opgeroepen omdat mensen met vast contract voorgaan. Zo simpel is het
Ja neef. Veel meer dan de gemiddelde jaarlijkse inkomen van Nederlands. Dat is ongeveer 12 x 2500 bruto ofzo dus nog niet eens 30kquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:18 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Doel je met “veel inkomsten volgend jaar” op die gift van 50000 en je loon?!?
Je moet jezelf nooit met gemiddelden vergelijken, dat suggereert dat dat n maat voor je is.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:29 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja neef. Veel meer dan de gemiddelde jaarlijkse inkomen van Nederlands. Dat is ongeveer 12 x 2500 bruto ofzo dus nog niet eens 30k
Kan ik wat van je lenen neef? Duizendje ofzo? Mag ook 500 zijn. Zit dik in de shit, neef.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:52 schreef wollah het volgende:
[..]
ja, van zoveel geld kan jij alleen maar dromen
Heb je een link naar dat topic?quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:37 schreef Linkse_krijger het volgende:
Wollah heeft weer van alles geslikt, aangezien er weer een blik verzinsels open is getrokken.
Stamp je de aarde op het verzonnen graf van je pa goed aan? Het zou vervelend zijn als ie in een volgend topic van je ineens weer blijkt te leven.
Nee dat heeft hij niet want ik heb nooit gezegd dat mijn pa dood is. Die erfenis komt van me tante namelijkquote:
Niemand gelooft het man maar je pa leeft dus nogquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:50 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee dat heeft hij niet want ik heb nooit gezegd dat mijn pa dood is. Die erfenis komt van me tante namelijk
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:52 schreef RTR het volgende:
[..]
Niemand gelooft het man maar je pa leeft dus nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |