quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:25 schreef BasEnAad het volgende:
WW ontvang je gewoon ondanks je vermogen
Beweer jij hier nou dat wollah een klacht gewoon verzint?quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:25 schreef BasEnAad het volgende:
WW ontvang je gewoon ondanks je vermogen
Valt mee. Ik heb gewoon geluk dat ik uit een rijke familie kom. Ik heb alleen een vmbo diploma maar heb wel 135.000 euro en 2 auto’s.quote:
Niet dan?quote:
Dan ben je naast zogenaamd vermogend (rijk) dus ook beperkt (dom).quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:31 schreef wollah het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb gewoon geluk dat ik uit een rijke familie kom. Ik heb alleen een vmbo diploma maar heb wel 135.000 euro en 2 auto’s.
Je doet het expres hequote:Op woensdag 13 mei 2020 13:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Bootschappen bezorgen voor Albert Heijn
Met automatisch schuifdakquote:
Die taalfout, pipoquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik werk daar niet per ongeluk nee. Wat een vraag weer
Vind ik niet heel erg veel eerlijk gezegd. Ligt ook een beetje aan wat voor huis je hebt. Nou goed, voor iemand met een vmbo diploma is het wel netjes natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:31 schreef wollah het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb gewoon geluk dat ik uit een rijke familie kom. Ik heb alleen een vmbo diploma maar heb wel 135.000 euro en 2 auto’s.
Ik woon in een mooie wijk (Ypenburg)quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ee
[..]
Vind ik niet heel erg veel eerlijk gezegd. Ligt ook een beetje aan wat voor huis je hebt. Nou goed, voor iemand met een vmbo diploma is het wel netjes natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |