Je hebt goede en slechte stukken. Maar dat heeft iedere wijkquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Oh ja.
Dat zal vast voor bepaalde mensen een mooie wijk zijn.
hoezo heb je dan geen inkomsten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Bootschappen bezorgen voor Albert Heijn
Omdat tijdens de coronacrisis mensen met vast contract voorrang hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo heb je dan geen inkomsten.
Ze hebben het megadruk. Je bent gewoon niet goed in je werk.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:44 schreef wollah het volgende:
[..]
Omdat tijdens de coronacrisis mensen met vast contract voorrang hebben
En da's best knap want voor boodschappen bezorgen heb je echt 0 skilss nodig. Vraag het @pferdfahrer maar.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:45 schreef Rene het volgende:
[..]
Ze hebben het megadruk. Je bent gewoon niet goed in je werk.
Ik heb nergens gezegd dat het een mooie wijk is. Maar het is wel een fijne en gezellig wijk om in te wonenquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:50 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Prachtig!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:44 schreef wollah het volgende:
[..]
Omdat tijdens de coronacrisis mensen met vast contract voorrang hebben
https://nos.nl/artikel/23(...)-bezorgdiensten.htmlquote:Jumbo, Albert Heijn en Coop hebben elk honderden nieuwe werknemers aangenomen.
Er zijn enorm veel distributiecentra van AH over het hele land verspreid. Het ligt er maar net aan bij welk filiaal je werkt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-bezorgdiensten.html
Voor ons niet nee.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
@:hyaenidae check dit topic, TS denkt dat 1 ton al veel is
quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:59 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het een mooie wijk is. Maar het is wel een fijne en gezellig wijk om in te wonen
Niet zo raar dat je in tijden van schaarste eruit geflikkerd bent en MoeBoeToe uit Tanzania die 2 weken in NL is je baantje heeft overgenomenquote:
Wat voor plee-schrobber baantje moet jij dan hebben al ze het drukker hebben dan ooit, honderden mensen hebben aangenomen en dan alsnog tegen 'oproep krachten' zeggen dat ze geen werk krijgen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:04 schreef wollah het volgende:
[..]
Er zijn enorm veel distributiecentra van AH over het hele land verspreid. Het ligt er maar net aan bij welk filiaal je werkt.
Maar toch schattig dat je probeerd mee te praten over dingen waar je niets vanaf weet
Zoals ik al zij: mensen met een vast contract gaan voor. En ik heb geen vast contract. Zo simpel is hetquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat voor plee-schrobber baantje moet jij dan hebben al ze het drukker hebben dan ooit, honderden mensen hebben aangenomen en dan alsnog tegen 'oproep krachten' zeggen dat ze geen werk krijgen?
Stoelverwarmingquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |