quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:25 schreef BasEnAad het volgende:
WW ontvang je gewoon ondanks je vermogen
Beweer jij hier nou dat wollah een klacht gewoon verzint?quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:25 schreef BasEnAad het volgende:
Valt mee. Ik heb gewoon geluk dat ik uit een rijke familie kom. Ik heb alleen een vmbo diploma maar heb wel 135.000 euro en 2 auto’s.quote:
Niet dan?quote:
Dan ben je naast zogenaamd vermogend (rijk) dus ook beperkt (dom).quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:31 schreef wollah het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb gewoon geluk dat ik uit een rijke familie kom. Ik heb alleen een vmbo diploma maar heb wel 135.000 euro en 2 auto’s.
Je doet het expres hequote:Op woensdag 13 mei 2020 13:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Bootschappen bezorgen voor Albert Heijn
Met automatisch schuifdakquote:
Die taalfout, pipoquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik werk daar niet per ongeluk nee. Wat een vraag weer
Vind ik niet heel erg veel eerlijk gezegd. Ligt ook een beetje aan wat voor huis je hebt. Nou goed, voor iemand met een vmbo diploma is het wel netjes natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:31 schreef wollah het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb gewoon geluk dat ik uit een rijke familie kom. Ik heb alleen een vmbo diploma maar heb wel 135.000 euro en 2 auto’s.
Ik woon in een mooie wijk (Ypenburg)quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ee
[..]
Vind ik niet heel erg veel eerlijk gezegd. Ligt ook een beetje aan wat voor huis je hebt. Nou goed, voor iemand met een vmbo diploma is het wel netjes natuurlijk.
Je hebt goede en slechte stukken. Maar dat heeft iedere wijkquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Oh ja.
Dat zal vast voor bepaalde mensen een mooie wijk zijn.
hoezo heb je dan geen inkomsten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Bootschappen bezorgen voor Albert Heijn
Omdat tijdens de coronacrisis mensen met vast contract voorrang hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo heb je dan geen inkomsten.
Ze hebben het megadruk. Je bent gewoon niet goed in je werk.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:44 schreef wollah het volgende:
[..]
Omdat tijdens de coronacrisis mensen met vast contract voorrang hebben
En da's best knap want voor boodschappen bezorgen heb je echt 0 skilss nodig. Vraag het @pferdfahrer maar.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:45 schreef Rene het volgende:
[..]
Ze hebben het megadruk. Je bent gewoon niet goed in je werk.
Ik heb nergens gezegd dat het een mooie wijk is. Maar het is wel een fijne en gezellig wijk om in te wonenquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:50 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Prachtig!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:44 schreef wollah het volgende:
[..]
Omdat tijdens de coronacrisis mensen met vast contract voorrang hebben
https://nos.nl/artikel/23(...)-bezorgdiensten.htmlquote:Jumbo, Albert Heijn en Coop hebben elk honderden nieuwe werknemers aangenomen.
Er zijn enorm veel distributiecentra van AH over het hele land verspreid. Het ligt er maar net aan bij welk filiaal je werkt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-bezorgdiensten.html
Voor ons niet nee.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
@:hyaenidae check dit topic, TS denkt dat 1 ton al veel is
quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:59 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het een mooie wijk is. Maar het is wel een fijne en gezellig wijk om in te wonen
Niet zo raar dat je in tijden van schaarste eruit geflikkerd bent en MoeBoeToe uit Tanzania die 2 weken in NL is je baantje heeft overgenomenquote:
Wat voor plee-schrobber baantje moet jij dan hebben al ze het drukker hebben dan ooit, honderden mensen hebben aangenomen en dan alsnog tegen 'oproep krachten' zeggen dat ze geen werk krijgen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:04 schreef wollah het volgende:
[..]
Er zijn enorm veel distributiecentra van AH over het hele land verspreid. Het ligt er maar net aan bij welk filiaal je werkt.
Maar toch schattig dat je probeerd mee te praten over dingen waar je niets vanaf weet
Zoals ik al zij: mensen met een vast contract gaan voor. En ik heb geen vast contract. Zo simpel is hetquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat voor plee-schrobber baantje moet jij dan hebben al ze het drukker hebben dan ooit, honderden mensen hebben aangenomen en dan alsnog tegen 'oproep krachten' zeggen dat ze geen werk krijgen?
Stoelverwarmingquote:
#exposedquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:12 schreef wollah het volgende:
[..]
Zoals ik al zij: mensen met een vast contract gaan voor. En ik heb geen vast contract. Zo simpel is het
Waarom koop je geen jong gebruikte Golf R voor minder dan de prijs van een nieuwe GTI?quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Golf GTI heb ik zelf nieuw gekocht en ik erfde een BMW cabrio
Een cabrio met automatisch schuifdakquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:16 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mooie BMW cabrio jonguh!
Wat voor BMW? Een Cabrio natuurlijk!
Het is niet alsof AH op zoek is naar chauffeurs. Het is drukker, maar je kan hem hier niet op pakken. Sterker nog, nu neemt niemand vakantie.quote:
quote:
2e hands autos kopenquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom koop je geen jong gebruikte Golf R voor minder dan de prijs van een nieuwe GTI?
quote:
SPOILER: Lekker warm idd...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent toch degene die in een 2dehands BMW cabrio rijdt? Van een dode nog wel, viezerikquote:
Ik heb hem niet gekocht heb ik al gezegd.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die in een 2dehands BMW cabrio rijdt? Van een dode nog wel, viezerik
Al die families hebben dikke paleizen daar, komen naar Nederland verkopen die paleizen gaan in een flatje wonen hier.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:28 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
Al die turken en marokkanen hebben rijke tantes en ooms. En dan vraag ik me toch af he hoe komen ze aan dat vermogen
Maar je rijdt er wel in, in een gratis gekregen afgedankte autoquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:27 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gekocht heb ik al gezegd.
Okquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar je rijdt er wel in, in een gratis gekregen afgedankte auto
Vind ik veel pauperder dan een Golf R van 2 jaar oud kopen.
Welnee man.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Al die families hebben dikke paleizen daar, komen naar Nederland verkopen die paleizen gaan in een flatje wonen hier.
Al dat geld staat op een spaarrekening, niet zo gek dus dat ze dure auto's rijden.
Ik ben 23 en woon alleen hoorquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:35 schreef RTR het volgende:
[..]
Welnee man.
Ze rijden bv x6 met de hele familie.
Blijven tot hun 30e thuis wonen voor die M5
Zwarte baan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:25 schreef BasEnAad het volgende:
135000 en 2 auto's? Dat noem je rijk?quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:31 schreef wollah het volgende:
[..]
Drugs en geitenprostitutie. Geld komt met scheespladingen binnen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Al die families hebben dikke paleizen daar, komen naar Nederland verkopen die paleizen gaan in een flatje wonen hier.
Al dat geld staat op een spaarrekening, niet zo gek dus dat ze dure auto's rijden.
ja, van zoveel geld kan jij alleen maar dromenquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:29 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
135000 en 2 auto's? Dat noem je rijk?
Er is altijd baas boven baas...quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:52 schreef wollah het volgende:
[..]
ja, van zoveel geld kan jij alleen maar dromen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |