quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja desnoods kom jij vanuit Urk wel even ondersteuning bieden
Greda?quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel een schoonzus gehad uit Urk!
Jullie komen er vast wel uit. Misschien ook gewoon door het gevoel/moment laten bepalen misschien.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We gaan sowieso met z'n drieën wel mee naar de dierenarts, er mag alleen maar één persoon bij de procedure zelf zijn. Wie de grootste band met haar heeft is moeilijk te zeggen, dus geen idee nog wat het beste is..
quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:08 schreef Cyan9 het volgende:
Also, dankjewel allemaal. Ben blij om telkens weer te merken hoeveel support er hier altijd is, voor iedereen.
quote:
Wie maar het rustigst is op dat moment denk ik. Honden (en ook andere huisdieren) voelen zo veel aan..quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jullie komen er vast wel uit. Misschien ook gewoon door het gevoel/moment laten bepalen misschien.
Ja precies. Blijft ook gewoon altijd een kwestie van wie het op het moment aan kan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wie maar het rustigst is op dat moment denk ik. Honden (en ook andere huisdieren) voelen zo veel aan..
Absoluut. Niet te veel druk op de situatie leggen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wie maar het rustigst is op dat moment denk ik. Honden (en ook andere huisdieren) voelen zo veel aan..
Ja klopt, ze voelen dat aan. Morgen zul je wel merken wie het rustigste is. Is nu nog moeilijk te voorspellen. Nogmaals sterkte i.i.g.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ze is tussentijds wel verhuisd om te ontsnappen naar het conservatieve Urk.quote:
Greda zie ik niet als Urks! Die zijn meer in den here. Greda is meer in haarzelfquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze is tussentijds wel verhuisd om te ontsnappen naar het conservatieve Urk.
Mijn ervaring is natuurlijk iets gekleurd. Maar als Novi Sad het Utrecht van Servië is dan is Belgrado het Den Haag. Prachtige parken en musea en wil zich voordoen als een hele grote stad, maar is eigenlijk best wel klein. Sommige delen zijn wat wij standaard oostblok noemen, maar de stad doet veel meer westers aan dan je zou denken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een hele mooie ervaring geweest![]()
Hoe was Belgrado overigens? Zou daar in principe in september naar toe gaan, maar dat wordt dan volgend jaar.
Dank jequote:Op woensdag 13 mei 2020 00:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is natuurlijk iets gekleurd. Maar als Novi Sad het Utrecht van Servië is dan is Belgrado het Den Haag. Prachtige parken en musea en wil zich voordoen als een hele grote stad, maar is eigenlijk best wel klein. Sommige delen zijn wat wij standaard oostblok noemen, maar de stad doet veel meer westers aan dan je zou denken.
Je moet, maar dat is denk ik in alle steden die je bezoekt, wel een duidelijk plan hebben wat je wilt gaan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn vader heeft net een moord gepleegd
Dat bewijst maar weer eens dat huiselijk geweld stijgt tijdens een lockdown.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn vader heeft net een moord gepleegd
Wat een geweldadige familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke vraag dit: Op welke dag van het jaar worden in Colombia de meeste moorden gepleegd?quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens dat huiselijk geweld stijgt tijdens een lockdown.
Homicide zelfs! Al had dit mijn goedkeuring.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens dat huiselijk geweld stijgt tijdens een lockdown.
Tijdens El Purge?quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuke vraag dit: Op welke dag van het jaar worden in Colombia de meeste moorden gepleegd?
Het is geen datum maar een gelegenheid.
quote:
In die horrorwijk zekerquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuke vraag dit: Op welke dag van het jaar worden in Colombia de meeste moorden gepleegd?
Cinco de mayo?quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |