Je mag best trots zijn en het zeggen als je afgevallen bent hè?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: Kledingkast ook weer opgeruimd. Alle kleding die ik niet meer pas eruit.
Op een basisschool is het vooral de achterstanden niet te groot laten worden, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah blij dat je het doet.
Bij onze basisschool heb ik zo mijn vermoedens dat het allemaal nog niet zo hoeft.
Maar jij wilde meer?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word er alleen gek van dat we ieder jaar als een debiel nieuwe toetsen zitten te maken.
Dat was toen ik lekker zelfstandig de baas was over de onderbouw wel anders.
Nee, ben naar ander team verplaatst omdat ze daar mensen nodig hadden met mentorervaring en een betavak gaf.quote:
Dacht altijd dat die centraal geleverd werden en je er dan een paar kunt kiezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word er alleen gek van dat we ieder jaar als een debiel nieuwe toetsen zitten te maken.
Dat was toen ik lekker zelfstandig de baas was over de onderbouw wel anders.
Wordt van bovenaf iedere keer wat veranderd. Meer of minder toetsen volgend jaar, andere methode, nieuwe druk. Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht altijd dat die centraal geleverd werden en je er dan een paar kunt kiezen.
Waarom.doen ze dat niet ipv steeds opnieuw het wiel uitvinden?
Angstigste dag in mijn levenquote:Op woensdag 13 mei 2020 07:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag 20 jaar geleden was de vuurwerkramp in Enschede.
Toen zat ik in het openluchtzwembad en kon ik de rookwolk boven Enschede zien hangenquote:Op woensdag 13 mei 2020 07:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag 20 jaar geleden was de vuurwerkramp in Enschede.
Ik was buiten aan het spelen. Toen ineens BOEM! en alle ouders riepen ons naar binnen. We moesten onder de tafel zitten in afwachting. Het gevaar was namelijk dat die enorme gastanks van de Grolschfabriek zouden ontploffen en wij zouden dan binnen het effectgebied zitten. Gelukkig is dat niet gebeurd, maar geloof me, het maakt een enorme indruk op een 9-jarig meisjequote:Op woensdag 13 mei 2020 07:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Toen zat ik in het openluchtzwembad en kon ik de rookwolk boven Enschede zien hangen
Het was een bizarre tijd. Ik was net een maand eerder vanuit het rampgebied naar de andere kant van de stad verhuisd. Was niet in de stad toen het gebeurde maar kwam een dag later aan. Nog nooit zo'n bizarre sfeer gevoeld als toen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 07:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Angstigste dag in mijn leven![]()
Goedemorgen
Vroeger, toen er nog geen mobiele telefoons waren.quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En mijn moeder werkte in het ziekenhuis ten tijde van de ramp. Die heeft helemaal niet meegekregen wat er aan de hand was, alleen dat het rampenplan in werking ging in het ziekenhuis en er ineens een enorme toestroom aan slachtoffers was. Pas 's avonds thuis hoorde ze wat er gebeurd was
/omavertelt
Woah, wel geluk dat je op tijd verhuisd wasquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was een bizarre tijd. Ik was net een maand eerder vanuit het rampgebied naar de andere kant van de stad verhuisd. Was niet in de stad toen het gebeurde maar kwam een dag later aan. Nog nooit zo'n bizarre sfeer gevoeld als toen.
Volgens mij waren ze er toen net, van die koelkastenquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger, toen er nog geen mobiele telefoons waren.
dat lijkt me ook wel eng, als je in zo'n ziekenhuis werkt en ineens je hele eerste hulp vol stroomt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En mijn moeder werkte in het ziekenhuis ten tijde van de ramp. Die heeft helemaal niet meegekregen wat er aan de hand was, alleen dat het rampenplan in werking ging in het ziekenhuis en er ineens een enorme toestroom aan slachtoffers was. Pas 's avonds thuis hoorde ze wat er gebeurd was
/omavertelt
Bijna geen Q meerquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was een bizarre tijd. Ik was net een maand eerder vanuit het rampgebied naar de andere kant van de stad verhuisd. Was niet in de stad toen het gebeurde maar kwam een dag later aan. Nog nooit zo'n bizarre sfeer gevoeld als toen.
Ja, ik had er eentje sinds 1999. Maar SMS kon ie niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er toen net, van die koelkasten
Had je nog haar?quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Het geeft niet, toen zat ik nog niet op FOK! en was ik nog geen mens.
Ja, dat soort dingenquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik had er eentje sinds 1999. Maar SMS kon ie niet.
Zo eentje.
[ afbeelding ]
Waren er wel, anders kon ik niet bellen naar huis dat ik opgehaald wilde worden uit het zwembadquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
De swing 500 jonguh!quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er toen net, van die koelkasten
In 2000 kregen we de Legendarische 3310. Ik had toen al wat jaartjes een mobiel hoorquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen mobiel. Pas stukken later kreeg ik er een.quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
In 2000 kregen we de Legendarische 3310. Ik had toen al wat jaartjes een mobiel hoor
Ik ben oudquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen mobiel. Pas stukken later kreeg ik er een.
Kippenvel..quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:40 schreef Q. het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)p-enschede~aea196cd/
De beelden blijven bizar.
Ik kreeg pas vrij oud een mobiel. Rest had er allemaal al een.quote:
Hadden ze het wel over de telefoon?quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:45 schreef Q. het volgende:
Ik was in 1999 de eerste in mn vriendenclub met een mobiele telefoon. Ze vonden het maar raar en overbodig.
Zeeland he.quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kreeg pas vrij oud een mobiel. Rest had er allemaal al een.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hadden ze het wel over de telefoon?
Ik.quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hadden ze het wel over de telefoon?
quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
M'n hamstertje is dood, dat is m'n excuus.
Ook in Zeeland hadden mensen in mijn omgeving ze al, maar ik nog niet. Hetzelfde als de smartphone, daar ben ik ook pas sinds ongeveer vijf jaar aan nu.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n zin vandaag
Ik had een gele, kreeg ik bij mijn krantenwijkquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaaaa de blauwe! Waar 7 sms'jes op pasten en hij kon niet op stil
Nohquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Eergisteren niks aan de hand, rende nog als een malle in d'r wieltje toen ik naar bed ging. Heeft ook de andijvie en meelwormen opgegeten of in elk geval in haar holletje gelegd. En gistermiddag lag ze ineens voor pampus op de verdieping, al helemaal koud en oogjes dichtquote:
En dat je verschillende frontjes op je telefoon kon doenquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:00 schreef gcjoel het volgende:
Ik mis dat wel, zo'n telefoon die als je hem liet vallen alleen maar uit elkaar viel.
Hop batterij er weer in, achterkant erop en hij deed het weer gewoon.
omg ja! dat is ook zo!quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat je verschillende frontjes op je telefoon kon doen
Ik had op een gegeven moment zo'n Siemens waar ik echt 10 verschillende frontjes en zelfs 3 verschillende soorten toetsenbordpads bij hadquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eergisteren niks aan de hand, rende nog als een malle in d'r wieltje toen ik naar bed ging. Heeft ook de andijvie en meelwormen opgegeten of in elk geval in haar holletje gelegd. En gistermiddag lag ze ineens voor pampus op de verdieping, al helemaal koud en oogjes dicht
[..]
Eergisteren niks aan de hand, rende nog als een malle in d'r wieltje toen ik naar bed ging. Heeft ook de andijvie en meelwormen opgegeten of in elk geval in haar holletje gelegd. En gistermiddag lag ze ineens voor pampus op de verdieping, al helemaal koud en oogjes dicht
Dan is ze vredig heengegaan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awh, verdrietig zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die waren niet kapot te krijgen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:07 schreef Senn88 het volgende:
Ik had een nokia en die viel tijdens paardrijden altijd uit mijn zak en dan was er weer een auto overheen gereden op de zandweg maar hij deed het nog gewoon
Nee, en het is dus wel snel gegaan hoop ik.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Awh, verdrietig zeg.Je kon er zo te horen niet echt wat aan doen
Niet te veel bij stilstaan, dit zijn dingen waar je geen invloed hebt. Het is al verdrietig genoeg.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, en het is dus wel snel gegaan hoop ik.
[..]
Ja en alleen sms'en, en ook heel spaarzaam want kost ¤0,25 per sms.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:00 schreef gcjoel het volgende:
Ik mis dat wel, zo'n telefoon die als je hem liet vallen alleen maar uit elkaar viel.
Hop batterij er weer in, achterkant erop en hij deed het weer gewoon.
Ja, duur was dat altijd. Later werd het iets van 7 cent per sms en tegenwoordig is het gratis.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en alleen sms'en, en ook heel spaarzaam want kost ¤0,25 per sms.
Als je verlieft was ging je failliet aan sms kosten.![]()
Maar leuke tijd en veel meer persoonlijk contact.
Wanneer gaan wij smsen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, duur was dat altijd. Later werd het iets van 7 cent per sms en tegenwoordig is het gratis.
Lekker retro voor het gevoel van vroeger..quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom sms en geen whatsapp?
Toen we nog jong en onschuldig waren.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker retro voor het gevoel van vroeger..
Eergisterenquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen we nog jong en onschuldig waren.
Sms-taalquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en alleen sms'en, en ook heel spaarzaam want kost ¤0,25 per sms.
Als je verlieft was ging je failliet aan sms kosten.![]()
Maar leuke tijd en veel meer persoonlijk contact.
Omdat je dan creatief moet zijn met de beschikbare ruimte.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom sms en geen whatsapp?
Dat kon ik toen al niet. Had ik iets gestuurd en dan werden het twee berichten die verstuurd werdenquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat je dan creatief moet zijn met de beschikbare ruimte.
haha, luctor is oud.quote:
Dat eerste sowieso.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haha, luctor is oud.
of juist heel erg jong
quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hou van jou, wil je nooit meer kwijt, weet ik niet, niet te breken
ffe was friends forever, voordat bff een dingetje was. Althans, bij ons in de vriendengroepquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hou van jou, wil je nooit meer kwijt, weet ik niet, niet te breken
Ik was net klaar met post lopen. Hoorde het gerommel wel, maar dat klonk op die afstand alsof ze met f-16's aan hwt vliegen waren dus niet op gelet. Toen kwam de eerste plof. Had net de hond weer een beetje rustig toen de 2e en grote ontploffing kwam. Vlogen door de luchtdruk alle deuren in huis dicht. Weer de hond overstuur.quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was buiten aan het spelen. Toen ineens BOEM! en alle ouders riepen ons naar binnen. We moesten onder de tafel zitten in afwachting. Het gevaar was namelijk dat die enorme gastanks van de Grolschfabriek zouden ontploffen en wij zouden dan binnen het effectgebied zitten. Gelukkig is dat niet gebeurd, maar geloof me, het maakt een enorme indruk op een 9-jarig meisje
ik compenseer dit door echte honger. ik eet me doodquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:29 schreef Senn88 het volgende:
Nooit gedacht dat huidhonger echt een ding zou zijn. Maar ik wil gewoon knuffele
Is een Fokding.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Binnen mijn vriendengroep was ik wel de eerste die iig gebruikte.
Je hebt toch huisdierenquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:29 schreef Senn88 het volgende:
Nooit gedacht dat huidhonger echt een ding zou zijn. Maar ik wil gewoon knuffele
Jeetje.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Binnen mijn vriendengroep was ik wel de eerste die iig gebruikte.
Maar je lijkt al zuur genoeg.quote:
Is er toch nog wat hoop voor de SCquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]Ben ik het nieuwe zuurtje van de sc ja?
Dat maakt wel indruk jaquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was net klaar met post lopen. Hoorde het gerommel wel, maar dat klonk op die afstand alsof ze met f-16's aan hwt vliegen waren dus niet op gelet. Toen kwam de eerste plof. Had net de hond weer een beetje rustig toen de 2e en grote ontploffing kwam. Vlogen door de luchtdruk alle deuren in huis dicht. Weer de hond overstuur.
Toen kwam mijn ma binnen die zei van kijk eens naar buiten.
Compleet zwarte luchtvervolgens uren buiten met radiootjes aan om de ontwikkelingen rond de Grolsch te volgen.
Wat mij ook nog altijd bij blijft van die dag zijn de sirenes en de overvliegende Duitse traumahelicopters de hele dag
Volgende dag hadden we familiedag in Friesland. Kwamen we op de snelweg een colonne van 10 brandweerauto's uit Amsterdam tegen die hier kwamen helpen. Maakte ook wel indruk toen.
Laat je likkenquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:52 schreef Senn88 het volgende:
Als ik het krokantje mag zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:52 schreef Senn88 het volgende:
Zal goed voor dino’s huilie zorgenquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
We hebben het volste vertrouwen in je.
Vergeet dan niet af en toe deze te posten.
[ afbeelding ]
Nee, niet eens. Stokhorst. Maar die luchtdruk was zo enorm dat zelfs daar dus alle deuren dicht klaptenquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat maakt wel indruk jaJij zat dus ook dicht bij de rampplek?
quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:02 schreef rival het volgende:
Ik dacht dat is een SCer van ergens anders die hier soms even komt kloten. Maar hij komt alleen hier. En dit is gewoon echt zijn volledige bijdrage
Je weet dat je POHI kan zien als je op iemands naam klikt toch?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]Lekker de Alberto Stegeman aan het uithangen?
Neequote:Op woensdag 13 mei 2020 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet dat je POHI kan zien als je op iemands naam klikt toch?
Waarschijnlijk helemaal speciaal een kloon voor aangemaakt. Lief van hemquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:02 schreef rival het volgende:
Ik dacht dat is een SCer van ergens anders die hier soms even komt kloten. Maar hij komt alleen hier. En dit is gewoon echt zijn volledige bijdrage
Stokhorst noem ik best dichtbijquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Stokhorst. Maar die luchtdruk was zo enorm dat zelfs daar dus alle deuren dicht klapten
Ik had bij die eerste klap nog het idee dat er een f-16 door de geluidsbarriere ging. Tot ik me ging realiseren dat ze in het weekend eigenlijk nooit aan het vliegen waren. Toen kwam die 2e klap, maar had ik nog geen idee wat er aan de hand was omdat ik geen zicht had op de rookwolk.
mooi toch. Dat je denkt: ik ga een account maken en 1 x per dag ga ik gewoon iets doms zeggen tegen mensen die ik niet ken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:02 schreef rival het volgende:
#goalsquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi toch. Dat je denkt: ik ga een account maken en 1 x per dag ga ik gewoon iets doms zeggen tegen mensen die ik niet ken.
Steeds meer mensen hebben last van psychische problemen door corona.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi toch. Dat je denkt: ik ga een account maken en 1 x per dag ga ik gewoon iets doms zeggen tegen mensen die ik niet ken.
Als je daar voldoening uit krijgt in het leven.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bezuinigingen in de ggz waren daarvoor ook al vaak merkbaar op fokquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Steeds meer mensen hebben last van psychische problemen door corona.
Gedaan, jij hebt te veel vrije tijdquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Klik eens op iemands naam hier in het topic en zie het zelf
Even kijken, wat is de tip van de dag?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh dat lukt mij wel... hmmm forum.fok.nl... even klikken op deze SC... hehehehequote:Maak grappen, vrouwen houden van humor.
quote:
Zeg blijven we hierover doorgaan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bezuinigingen in de ggz waren daarvoor ook al vaak merkbaar op fok
Je bent toch wel onder de indruk he.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Even kijken, wat is de tip van de dag?
[..]
Oh dat lukt mij wel... hmmm forum.fok.nl... even klikken op deze SC... hehehehe
[..]
wat gaat er allemaal in de salade?quote:
Ik ga het minder gezond doen, broodje kroket en broodje frikadel speciaal voor lunch straksquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga het minder gezond doen, broodje kroket en broodje frikadel speciaal voor lunch straks
niet slecht.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Brocolli avocado huttekase en basilicum
Ah dit maakt een hoop duidelijk.quote:
Dat zijn toch gewoon Broodjes Gezond?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga het minder gezond doen, broodje kroket en broodje frikadel speciaal voor lunch straks
Gelukkig hoef jij het dan ook niet te etenquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet slecht.
al ben ik nooit groot fan geweest van hüttenkäse
ik eet vanavond al warme pasta.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij het dan ook niet te eten
vega stukjes? Waren die andere dingen nog niet vega dan?quote:
Nee de brocolli had varken gegetenquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vega stukjes? Waren die andere dingen nog niet vega dan?
Natuurlijk zijn ze dat!quote:
Heujquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:55 schreef Belsezar het volgende:
Net in de mail, vast contract plus salarisverhogingx 1000
Lekker joh, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:55 schreef Belsezar het volgende:
Thanks, echt ontzettend blij mee in deze tijd. En nog wel dik op tijd ook, 2 maanden voor mijn oude contract verloopt. Mijn dag kan niet meer stukquote:
De paspoort zwendel op Malta is nog levendig begrijp ik.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:55 schreef Belsezar het volgende:
Ja, snap ik!quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks, echt ontzettend blij mee in deze tijd. En nog wel dik op tijd ook, 2 maanden voor mijn oude contract verloopt. Mijn dag kan niet meer stuk
Dankje!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben Barb niet hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
De paspoort zwendel op Malta is nog levendig begrijp ik.
Vanavond na werk even naar de AH, het hoort niet maar ik ga wel even een paar biertjes halenquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, snap ik!Daar moet op gedronken worden!
Het hoort juist wel nu, zolang je je aan de maatregelen houdt, want je hebt wat te vierenquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben Barb niet hoor.
[..]
Vanavond na werk even naar de AH, het hoort niet maar ik ga wel even een paar biertjes halen
Bels - Barb het lijkt ook zo op elkaarquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben Barb niet hoor.
[..]
Vanavond na werk even naar de AH, het hoort niet maar ik ga wel even een paar biertjes halen
Heb jij mij even mooi tuk zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Bels - Barb het lijkt ook zo op elkaar
salarisverhoging x 1000?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik ook wel. Eigenlijk zou ik het bedrag dat ik in december ontvang, iedere maand willen ontvangen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whoa, dat zou ik ook wel willen
Ja klopt ook wel wat je zegt alleen ik probeer nog zo min mogelijk in de AH rond te lopen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het hoort juist wel nu, zolang je je aan de maatregelen houdt, want je hebt wat te vieren
Als dat zo was zou ik de gehele SC mee laten vieren, maar helaas.quote:
Snap ik. Zou wel mooi zijn. Maar dan zou ik me ook afvragen waarom ik al die jaren zo weinig heb ontvangen...quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel wat je zegt alleen ik probeer nog zo min mogelijk in de AH rond te lopen.
Maar het vieren gaat zeker gebeuren!
[..]
Als dat zo was zou ik de gehele SC mee laten vieren, maar helaas.
Is je salaris ook keer 1000?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:55 schreef Belsezar het volgende:
Nee helaas niet hehequote:Op woensdag 13 mei 2020 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is je salaris ook keer 1000?
Gefeliciteerd!
Nou heb je natuurlijk geen tijd meer om koning te spelen
Hier zijn ze ook al aan het voorsorteren daarop; vermoed dat de eindejaarsbonus ook minimaal gaat zijn om die reden. Ik hoef niet al te hard te klagen aangezien ik vorig jaar al wat erbij gekregen heb terwijl op dat moment er ook wat onzekerheid was.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:04 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil ook meer loon!![]()
Mijn werk gaat corona sowieso gebruiken om het niet te geven.
ik ben hier in oktober begonnen dus ging toen al meer verdienen dan ik deed natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook al aan het voorsorteren daarop; vermoed dat de eindejaarsbonus ook minimaal gaat zijn om die reden. Ik hoef niet al te hard te klagen aangezien ik vorig jaar al wat erbij gekregen heb terwijl op dat moment er ook wat onzekerheid was.
Dat is zuur, die kans zit er dik in jaquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik ben hier in oktober begonnen dus ging toen al meer verdienen dan ik deed natuurlijk.
Maar daarom in januari niet meegegaan in de salarisronde, wat logisch is.
Dus komende december/januari dus ook niks door corona straks.
Maar goed als de economie zo doortrekt dan mag je blij zijn als je werk hebtquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is zuur, die kans zit er dik in ja
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar goed als de economie zo doortrekt dan mag je blij zijn als je werk hebt
We zijn elkaar weer een crisis aan het aanpraten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar goed als de economie zo doortrekt dan mag je blij zijn als je werk hebt
Ja? je denkt dat het nu gewoon goed gaat?quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zijn elkaar weer een crisis aan het aanpraten.
Tuurlijk. Alles komt altijd weer goed.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja? je denkt dat het nu gewoon goed gaat?
Ja dat zegt toch niet dat er nu geen crisis isquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alles komt altijd weer goed.
Over een aantal jaar komt Moeder Natuur weer met een nieuw besmettelijk virus, want ze heeft nu gezien dat ze daarom de uitstoot flink kan verminderen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat zegt toch niet dat er nu geen crisis is![]()
De vorige keren kwam het ook goed, maar wel na een aantal jaar.
Maak dan ook eens tijd voor een nieuwe outfit voor je queen!quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee helaas niet hehe
Thanks!
A: een koning ben je, dat speel je niet. B: ik maak daar tijd voor
Wij doen meer omzet dan vorig jaar, dus prima. Bonusje wellicht.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook al aan het voorsorteren daarop; vermoed dat de eindejaarsbonus ook minimaal gaat zijn om die reden. Ik hoef niet al te hard te klagen aangezien ik vorig jaar al wat erbij gekregen heb terwijl op dat moment er ook wat onzekerheid was.
Zoveel geleerd en dan nog kut cvquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:57 schreef Californium het volgende:
OMG! bij deze ben ik momenteel geinspireerd om eens even wat harder mijn best te doen om te werken aan mijn toekomst!
Zit mogelijkheden tot aanvragen te bekijken voor projecten en voor sommigen ben ik nog te vroeg maar ik denk wel dat deze paar jaar de momenten zijn om dingen te leren en ervaring op te doen anders is mijn CV echt kut vergeleken met de rest
Was midden in je losse schroeven periode. Maar verwacht dat je er zo weer in stapt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik ben hier in oktober begonnen dus ging toen al meer verdienen dan ik deed natuurlijk.
Maar daarom in januari niet meegegaan in de salarisronde, wat logisch is.
Dus komende december/januari dus ook niks door corona straks.
Waarin? ik ga voorlopig niet met OV hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was midden in je losse schroeven periode. Maar verwacht dat je er zo weer in stapt.
Nee, je baan opzeggen bedoel ik.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarin? ik ga voorlopig niet met OV hoor.
Ja echt hequote:
RATTE PAKT AL ONZE VRIJHEDEN AF!! #OPRUTTEN!quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb het idee dat de corona perikelen worden aangegrepen om er snel wat "vervelende" zaken door te drukken.
Wat heb je ook aan asielzoekers uit veilige landen die hier de boel verzieken?
https://www.ad.nl/politie(...)marokkanen~a9a0225f/
Heb je nou alweeeeeer nieuwe vleugels nodig?!?!quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maak dan ook eens tijd voor een nieuwe outfit voor je queen!
Wat heeft dit met Rutte te maken?quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
RATTE PAKT AL ONZE VRIJHEDEN AF!! #OPRUTTEN!![]()
![]()
![]()
Ja. Niet zo gierig.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je nou alweeeeeer nieuwe vleugels nodig?!?!
Logisch, gewoon nieuwe maken en opnieuw proberen of deze wel leuk is.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:22 schreef Belsezar het volgende:
Zit ik zoals wel vaker even het voetbalnieuws te lezen, een bericht over een voetballer in Turkije die zijn zoon van 5 heeft vermoord omdat hij nooit heeft gehouden van het kind en het kind niet mocht.
WTF...
Legitieme reden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:22 schreef Belsezar het volgende:
Zit ik zoals wel vaker even het voetbalnieuws te lezen, een bericht over een voetballer in Turkije die zijn zoon van 5 heeft vermoord omdat hij nooit heeft gehouden van het kind en het kind niet mocht.
WTF...
Precies, dit inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Logisch, gewoon nieuwe maken en opnieuw proberen of deze wel leuk is.
Mensen moeten eens nadenken voor ze zich voortplanten. Je HOEFT geen kinderen te krijgenquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:22 schreef Belsezar het volgende:
WTF...
Buitenechtelijk is voor de Turkse cultuur wel een reden zoiets te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:22 schreef Belsezar het volgende:
WTF...
Slimmerd, jij las natuurlijk salarisverhoging en dacht mooi dat zijn nieuwe vleugeltjes.quote:
Gelukkig was het niet je chef.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:33 schreef rival het volgende:
Werd net wakker omdat mn collega propjes op me aan het gooien was
Die Turk?quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:34 schreef Belsezar het volgende:
De vader heeft het zoontje eerst nog naar het ziekenhuis gebracht ivm Corona en eenmaal in het ziekenhuis heeft hij het kind vermoord om vervolgens de artsen te roepen die een natuurlijke dood toeschreven. Elf dagen later gaf hij zichzelf aan.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:33 schreef rival het volgende:
Werd net wakker omdat mn collega propjes op me aan het gooien was
Een certificaat is een goed idee.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen moeten eens nadenken voor ze zich voortplanten. Je HOEFT geen kinderen te krijgen
Hoop dat ie daar in de meest ranzige gevangenis ooit terechtkomt en ze de sleutel weggooien.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laat maar, had verder naar boven moeten lezen.
Las het ook net ja. Echt kut.
Ook dat: "Ik heb verder geen geestelijke problemen" wtf.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoop dat ie daar in de meest ranzige gevangenis ooit terechtkomt en ze de sleutel weggooien.
Ja dat viel mij ook op, alsof hij een boodschappenlijstje voorlas komt het over.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook dat: "Ik heb verder geen geestelijke problemen" wtf.
Heb btw mijn oude Dagoberts verkocht. Was 1 keer bekeken en die wilde het gelijk hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op, alsof hij een boodschappenlijstje voorlas komt het over.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:13 schreef DrMarten het volgende:
Schrok me de tyfus van de brievenbus, maar toen lag er wel een reep chocola van de baas op de deurmat
Geef.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:13 schreef DrMarten het volgende:
Schrok me de tyfus van de brievenbus, maar toen lag er wel een reep chocola van de baas op de deurmat
Nice! Wat ga je met de opbrengst doen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb btw mijn oude Dagoberts verkocht. Was 1 keer bekeken en die wilde het gelijk hebben
Hier kan ik niet mee om gaanquote:
Ook nietquote:
Alleen kijken?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:14 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga straks nog even plantjes kijken bij de welkoop
Alle dingen die nu verkocht worden (tv, strips, nintendo etc) gaan regelrecht naar de bankrekening. Geen wensen niks. Huis is te vol.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nice! Wat ga je met de opbrengst doen?
Ook geen babypoesjes?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle dingen die nu verkocht worden (tv, strips, nintendo etc) gaan regelrecht naar de bankrekening. Geen wensen niks. Huis is te vol.
We hebben al 2 lieverds rondlopen. Geen ruimte voor een derde.quote:
Ja maar babypoesjesquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben al 2 lieverds rondlopen. Geen ruimte voor een derde.
Als er babypoesjes komen, worden die ook verkocht.
Kost me een rib uit mijn lijfquote:
Ja grote hoge plantjes met veel bloemen❤️ Liefst niet te duurquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog naar iets specifieks op zoek?
Dat laatste is meestal een probleem.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja grote hoge plantjes met veel bloemen❤️ Liefst niet te duur
Vertel mij wat, van de week op zaterdag nog 200 afgetikt bij de dierenarts voor een allergische reactie van Lunaquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kost me een rib uit mijn lijf
Smerig dure beesten. Los van de dierenarts en operaties en dat soort kosten.
Het eten valt gelukkig mee.
Als ik single en werkloos zou zijn, zou ik toch wel hopen dat de kat niet ziek wordt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vertel mij wat, van de week op zaterdag nog 200 afgetikt bij de dierenarts voor een allergische reactie van Luna
beter haal je gewoon zo'n zakje dat je in warm water doet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:26 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
enig idee of kippendijensate lekker(der dan normale kipsaté) is?
Ook lekker, straks een opgeruimder huis en meer fysieke en financiële ruimtequote:Op woensdag 13 mei 2020 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle dingen die nu verkocht worden (tv, strips, nintendo etc) gaan regelrecht naar de bankrekening. Geen wensen niks. Huis is te vol.
Veel minder droog dan kipfilet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:26 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Heb een spaarrekening speciaal voor medische dingen voor mijn huisdierenquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik single en werkloos zou zijn, zou ik toch wel hopen dat de kat niet ziek wordt.
Hoorde inderdaad dat kippendijen de biefstuk van kip zijn maar weet niet of droogheid voor mij persoonlijk een ding is, ken je die krokante chicken strips van kfc of mc? Droog maar echt lekker.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Veel minder droog dan kipfilet.
Altijd kippendij nemen.
wil lekker eten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
beter haal je gewoon zo'n zakje dat je in warm water doet.
Ik vreet echt alles.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
beter haal je gewoon zo'n zakje dat je in warm water doet.
Altijd kippendijen nemen als je die optie hebt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:30 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Hoorde inderdaad dat kippendijen de biefstuk van kip zijn maar weet niet of droogheid voor mij persoonlijk een ding is, ken je die krokante chicken strips van kfc of mc? Droog maar echt lekker.
Het gaat over de kippendijensate van spare rib express.
kipquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:43 schreef JoshCampbell het volgende:
hoe zouden jullie kipfilet, kippendij en kipkotelet rangschikken?
Als het maar dood is.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:43 schreef JoshCampbell het volgende:
hoe zouden jullie kipfilet, kippendij en kipkotelet rangschikken?
Mijn oma en moeder (en vriendin) vinden van wel. Ik zelf vind van niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:26 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Moet monies sparen voor een huis toch.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook lekker, straks een opgeruimder huis en meer fysieke en financiële ruimte
Heb je normaal gesproken moeite om geld apart te houden voor zulke dingen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb een spaarrekening speciaal voor medische dingen voor mijn huisdieren
Waarom zou ik daar normaal moeite mee hebben? Ik spaar toch niet zomaar al jaren potjes voor o.a. Medische kostenquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn oma en moeder (en vriendin) vinden van wel. Ik zelf vind van niet.
[..]
Moet monies sparen voor een huis toch.
[..]
Heb je normaal gesproken moeite om geld apart te houden voor zulke dingen?
Omdat je het op een aparte rekening zet. Dat is iets dat ik zou doen zodat ik het niet per ongeluk uitgeef aan iets anders. Zo ben ik al jaren niet aan mijn spaarrekening geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar normaal moeite mee hebben? Ik spaar toch niet zomaar al jaren potjes voor o.a. Medische kosten
Ik heb spaarpotjes in mijn spaarrekening met automatische overschrijving. Spaar gewoon vaste bedragen die daar naartoe gaan. Alle rekeningen gaan via mijn betaalrekening en dan blijft er alleen een maandbedrag over dat vrij te besteden is. Zo deed ik het ook bij mijn cliënten. Voelt lekker overzichtelijkquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je het op een aparte rekening zet. Dat is iets dat ik zou doen zodat ik het niet per ongeluk uitgeef aan iets anders. Zo ben ik al jaren niet aan mijn spaarrekening geweest.
Is het ook.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb spaarpotjes in mijn spaarrekening met automatische overschrijving. Spaar gewoon vaste bedragen die daar naartoe gaan. Alle rekeningen gaan via mijn betaalrekening en dan blijft er alleen een maandbedrag over dat vrij te besteden is. Zo deed ik het ook bij mijn cliënten. Voelt lekker overzichtelijk
Zo doe ik het ookquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb spaarpotjes in mijn spaarrekening met automatische overschrijving. Spaar gewoon vaste bedragen die daar naartoe gaan. Alle rekeningen gaan via mijn betaalrekening en dan blijft er alleen een maandbedrag over dat vrij te besteden is. Zo deed ik het ook bij mijn cliënten. Voelt lekker overzichtelijk
Precies, en je rekening lijkt minder kaal als je je vakantie betaald hebtquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is het ook.
En zo hoef je je niet schuldig te voelen als je iets leuks of een vakantie koopt van spaargeld want daar is ook een potje voor
Ja dat je niet lekker een vakantie hebt geboekt en je auto kapot gaat én je kat geopereerd moet worden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Precies, en je rekening lijkt minder kaal als je je vakantie betaald hebtwant in potje auto en potje dieren enz zit nog geld
Ja, dat wordt een duur grapje allemaal dan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat je niet lekker een vakantie hebt geboekt en je auto kapot gaat én je kat geopereerd moet worden.
uhuhquote:
Gooi wel als ze klaar zijnquote:
Dan sluit je gewoon een lening af bij becam toch?quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat je niet lekker een vakantie hebt geboekt en je auto kapot gaat én je kat geopereerd moet worden.
Gewoon kat wegdoen toch.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan sluit je gewoon een lening af bij becam toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |