Je mag best trots zijn en het zeggen als je afgevallen bent hè?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: Kledingkast ook weer opgeruimd. Alle kleding die ik niet meer pas eruit.
Op een basisschool is het vooral de achterstanden niet te groot laten worden, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah blij dat je het doet.
Bij onze basisschool heb ik zo mijn vermoedens dat het allemaal nog niet zo hoeft.
Maar jij wilde meer?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word er alleen gek van dat we ieder jaar als een debiel nieuwe toetsen zitten te maken.
Dat was toen ik lekker zelfstandig de baas was over de onderbouw wel anders.
Nee, ben naar ander team verplaatst omdat ze daar mensen nodig hadden met mentorervaring en een betavak gaf.quote:
Dacht altijd dat die centraal geleverd werden en je er dan een paar kunt kiezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word er alleen gek van dat we ieder jaar als een debiel nieuwe toetsen zitten te maken.
Dat was toen ik lekker zelfstandig de baas was over de onderbouw wel anders.
Wordt van bovenaf iedere keer wat veranderd. Meer of minder toetsen volgend jaar, andere methode, nieuwe druk. Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht altijd dat die centraal geleverd werden en je er dan een paar kunt kiezen.
Waarom.doen ze dat niet ipv steeds opnieuw het wiel uitvinden?
Angstigste dag in mijn levenquote:Op woensdag 13 mei 2020 07:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag 20 jaar geleden was de vuurwerkramp in Enschede.
Toen zat ik in het openluchtzwembad en kon ik de rookwolk boven Enschede zien hangenquote:Op woensdag 13 mei 2020 07:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag 20 jaar geleden was de vuurwerkramp in Enschede.
Ik was buiten aan het spelen. Toen ineens BOEM! en alle ouders riepen ons naar binnen. We moesten onder de tafel zitten in afwachting. Het gevaar was namelijk dat die enorme gastanks van de Grolschfabriek zouden ontploffen en wij zouden dan binnen het effectgebied zitten. Gelukkig is dat niet gebeurd, maar geloof me, het maakt een enorme indruk op een 9-jarig meisjequote:Op woensdag 13 mei 2020 07:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Toen zat ik in het openluchtzwembad en kon ik de rookwolk boven Enschede zien hangen
Het was een bizarre tijd. Ik was net een maand eerder vanuit het rampgebied naar de andere kant van de stad verhuisd. Was niet in de stad toen het gebeurde maar kwam een dag later aan. Nog nooit zo'n bizarre sfeer gevoeld als toen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 07:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Angstigste dag in mijn leven![]()
Goedemorgen
Vroeger, toen er nog geen mobiele telefoons waren.quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En mijn moeder werkte in het ziekenhuis ten tijde van de ramp. Die heeft helemaal niet meegekregen wat er aan de hand was, alleen dat het rampenplan in werking ging in het ziekenhuis en er ineens een enorme toestroom aan slachtoffers was. Pas 's avonds thuis hoorde ze wat er gebeurd was
/omavertelt
Woah, wel geluk dat je op tijd verhuisd wasquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was een bizarre tijd. Ik was net een maand eerder vanuit het rampgebied naar de andere kant van de stad verhuisd. Was niet in de stad toen het gebeurde maar kwam een dag later aan. Nog nooit zo'n bizarre sfeer gevoeld als toen.
Volgens mij waren ze er toen net, van die koelkastenquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger, toen er nog geen mobiele telefoons waren.
dat lijkt me ook wel eng, als je in zo'n ziekenhuis werkt en ineens je hele eerste hulp vol stroomt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En mijn moeder werkte in het ziekenhuis ten tijde van de ramp. Die heeft helemaal niet meegekregen wat er aan de hand was, alleen dat het rampenplan in werking ging in het ziekenhuis en er ineens een enorme toestroom aan slachtoffers was. Pas 's avonds thuis hoorde ze wat er gebeurd was
/omavertelt
Bijna geen Q meerquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was een bizarre tijd. Ik was net een maand eerder vanuit het rampgebied naar de andere kant van de stad verhuisd. Was niet in de stad toen het gebeurde maar kwam een dag later aan. Nog nooit zo'n bizarre sfeer gevoeld als toen.
Ja, ik had er eentje sinds 1999. Maar SMS kon ie niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er toen net, van die koelkasten
Had je nog haar?quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Het geeft niet, toen zat ik nog niet op FOK! en was ik nog geen mens.
Ja, dat soort dingenquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik had er eentje sinds 1999. Maar SMS kon ie niet.
Zo eentje.
[ afbeelding ]
Waren er wel, anders kon ik niet bellen naar huis dat ik opgehaald wilde worden uit het zwembadquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
De swing 500 jonguh!quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er toen net, van die koelkasten
In 2000 kregen we de Legendarische 3310. Ik had toen al wat jaartjes een mobiel hoorquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen mobiel. Pas stukken later kreeg ik er een.quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
In 2000 kregen we de Legendarische 3310. Ik had toen al wat jaartjes een mobiel hoor
Ik ben oudquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen mobiel. Pas stukken later kreeg ik er een.
Kippenvel..quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:40 schreef Q. het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)p-enschede~aea196cd/
De beelden blijven bizar.
Ik kreeg pas vrij oud een mobiel. Rest had er allemaal al een.quote:
Hadden ze het wel over de telefoon?quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:45 schreef Q. het volgende:
Ik was in 1999 de eerste in mn vriendenclub met een mobiele telefoon. Ze vonden het maar raar en overbodig.
Zeeland he.quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kreeg pas vrij oud een mobiel. Rest had er allemaal al een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |