Awwwquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen van m'n zus een cadeau gehad
Ik ben een beetje vergeten dat weekend geloof ik.
Gefeliciteerdquote:
Scheelt toch weer 80 cent.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:49 schreef Senn88 het volgende:
Ga straks gewoon naar hema doe net of ik gek ben. Zeg gewoon ik kom mijn tompouce halen! GEEF mij!
precies, recht op!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:49 schreef Senn88 het volgende:
Ga straks gewoon naar hema doe net of ik gek ben. Zeg gewoon ik kom mijn tompouce halen! GEEF mij!
Wat?quote:
Hema facebook dingetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat?![]()
Weer veel te veel tijd verspilt met lezen van r/fatlogic
En Ikea.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hema facebook dingetje.
Als Hema dan iets nieuws heeft krijg je al die types die dan een of andere ongure allergie hebben waar het niet aan voldoet en zij voelen zich dan gepasseerd.
Dit triggered mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:55 schreef gcjoel het volgende:
Als Hema dan iets nieuws heeft krijg je al die types die dan een of andere ongure allergie hebben waar het niet aan voldoet en zij voelen zich dan gepasseerd.
GEMBER! LACTOSE! SMAAK!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is echt fantastisch. De vegan hotdog van de Ikea was het toppunt.
DE TOPPINGS ZIJN APARTquote:
die goeie ouwe tijd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Heel soms zoek ik hem nog op om even te genieten.
Dat roze komt toch uit luizen, dus gok het niet.quote:
Oh je bent er zo een!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gesprek via Teams ging goed, alleen werkt mijn camera niet. Wat ik natuurlijk heel erg vond.![]()
Teams gaf aan dat de camera niet beschikbaar was.quote:
Moet je hem ook aanzetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Teams gaf aan dat de camera niet beschikbaar was.
heb ik ook soms als ik via WOA werkquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Teams gaf aan dat de camera niet beschikbaar was.
Die optie was grijs. Ik kon de camera niet aanzetten, want het was uitgegrijst.quote:
Communiceren is zooooo 2019.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:40 schreef STING het volgende:
Hier staat Skype for Business sinds gisteren in de brand voor het hele bedrijfCalls hebben is op het moment hit & miss.
Teams is echt zo bizar onoverzichtelijk. Wie heeft die troep bedacht?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij mij valt de camera steeds halverwege de meeting weg en dan zegt 'ie dat er geen camera beschikbaar isTeams is raar
Ik gok op een medewerker van Microsoft, afdeling Office.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Teams is echt zo bizar onoverzichtelijk. Wie heeft die troep bedacht?
Opa kan het niet meer bijbenen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb straks de eerste meeting via teams omdat we moeten stoppen met skype.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:40 schreef STING het volgende:
Hier staat Skype for Business sinds gisteren in de brand voor het hele bedrijfCalls hebben is op het moment hit & miss.
Ik moest even een dagje wennen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
IRCquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Teveel hippigheid voor mij hoor.Chatten kan ook gewoon via IRC.
IRC kon ik niet goed mee overweg.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Teveel hippigheid voor mij hoor.Chatten kan ook gewoon via IRC.
Waarschijnlijk omdat je mijn mIRC script niet gebruiktequote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
IRC kon ik niet goed mee overweg.
Heel goed mogelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:33 schreef STING het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je mijn mIRC script niet gebruikte
Mirc.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:33 schreef STING het volgende:
[..]
Dat blauwe is lekker leesbaar op de zwarte achtergrond. hehe.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Mirc.
Dat gebruikte ik om te downloaden.
Herinner me deze schermen ook wel.
[ afbeelding ]
Heb er aardig wat uurtjes mee gechat, via ISDN, maar wel alleen als het daltarief om 20:00 was ingegaanquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Mirc.
Dat gebruikte ik om te downloaden.
Herinner me deze schermen ook wel.
[ afbeelding ]
Wow, ISDN. Zo hip waren wij niet hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:39 schreef STING het volgende:
[..]
Heb er aardig wat uurtjes mee gechat, via ISDN, maar wel alleen als het daltarief om 20:00 was ingegaan
Dan zat ik de hele tijd naar dat scherm te kijken om de links te lezen die voorbij kwamen. Die link moest ik dan kopieren en met een commando weer invoeren. Dan begon de download.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat blauwe is lekker leesbaar op de zwarte achtergrond. hehe.
Jullie hadden meerdere lijnenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:39 schreef STING het volgende:
[..]
Heb er aardig wat uurtjes mee gechat, via ISDN, maar wel alleen als het daltarief om 20:00 was ingegaan
Man, zo veel scripts geschreven. Mn hele mIRC hing van de scripts aan elkaar vast.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:33 schreef STING het volgende:
[..]
Wij hadden ook nog een faxlijn.quote:
Ik eentje, www.borgirc.netquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Man, zo veel scripts geschreven. Mn hele mIRC hing van de scripts aan elkaar vast.
Mijn vader werd boos na het zien van de telefoonrekeningquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De tijd dat je vader boos wordt, omdat je de telefoonlijn bezet houd en we daardoor niet bereikbaar zijn.
Boksquote:
quote:
Whehequote:Na 9 jaar is er dan eindelijk een kleine onderhoudsupdate uitgebracht voor BorgIRC, die ondersteuning voor de laatste versie van mIRC meebrengt. De bedoeling is om dit jaar nog een onderhouds update uit te brengen.
Enjoy!
FOK!, de plek waar je Yvie van je hebt laten afpakken door STING.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:05 schreef AirwiN het volgende:
IRC, de plek waar ik Yvie heb gehosseld. Mooie tijden.
Afpakken? Delen zul je bedoelen. Gewoon een open relatie, zoals het hoort ook FOK!.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:24 schreef Q. het volgende:
[..]
FOK!, de plek waar je Yvie van je hebt laten afpakken door STING.
Wanneer mag ik?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afpakken? Delen zul je bedoelen. Gewoon een open relatie, zoals het hoort ook FOK!.
Ik heb dit weekend nog tijd voor je.quote:
Ha ha! Zelfs ik kon overweg met ircquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
IRC kon ik niet goed mee overweg.
Goeie ouwe tijd in het studentenhuis. Hele dag bezig om 140 meter kabel door het huis te trekken en overal stekkertjes aan te pielen. Kutwerk om die kleurtjes op de goede volgorde te krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:40 schreef Q. het volgende:
Maar ik heb al weer meer dan 20 jaar breedband.![]()
Man wat vliegt de tijd.
Nee meer figuren die janken dat je vooral niet moet gaan, terwijl er geen vebod is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
met andere woorden, je huidige kite-vrienden willen zich aan de regels houden en jij wou liever gewoon gezellig kiten met vrienden?
Hoho ik zit in het kamp "niet roomser dan de paus" hè.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee meer figuren die janken dat je vooral niet moet gaan, terwijl er geen vebod is.
omg omg omgquote:
Ja, je zou maar net als alle mensen in Nederland niet kunnen sporten en thuis moeten blijven en 1,5 meter van elkaar vandaan blijven. Schande!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee meer figuren die janken dat je vooral niet moet gaan, terwijl er geen vebod is.
iedereen ging toch gewoon buiten sporten, zolang je maar afstand houdt kan je ook prima kiten lijkt me.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:08 schreef Californium het volgende:
[..]
omg omg omg
[..]
Ja, je zou maar net als alle mensen in Nederland niet kunnen sporten en thuis moeten blijven en 1,5 meter van elkaar vandaan blijven. Schande!
Gesloten relatie is voor VTwonen mensen met een gepleinde tuin en een mancave.quote:
Ja of daten ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:08 schreef Californium het volgende:
[..]
omg omg omg
[..]
Ja, je zou maar net als alle mensen in Nederland niet kunnen sporten en thuis moeten blijven en 1,5 meter van elkaar vandaan blijven. Schande!
Juist bij kiten kun je lekker afstand houden, anders krijg je zo'n apparaat in je oog.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
iedereen ging toch gewoon buiten sporten, zolang je maar afstand houdt kan je ook prima kiten lijkt me.
Dat begon al een redelijke tijd voor Corona hoorquote:
Ach ja, dan maakt het niet meer uit dat jullie elkaar aan kunnen stekenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat begon al een redelijke tijd voor Corona hoor
Ah! dus als je in een relatie ziet mag je elkaar ook niet zien. Ook niet als je van elkaar de enige bent die je ziet! Ah! oke... duidelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ja, dan maakt het niet meer uit dat jullie elkaar aan kunnen steken
Ik deed ook al kiten voor corona.
Gewoon webcammen jullie.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat begon al een redelijke tijd voor Corona hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |