Awwwquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen van m'n zus een cadeau gehad
Ik ben een beetje vergeten dat weekend geloof ik.
Gefeliciteerdquote:
Scheelt toch weer 80 cent.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:49 schreef Senn88 het volgende:
Ga straks gewoon naar hema doe net of ik gek ben. Zeg gewoon ik kom mijn tompouce halen! GEEF mij!
precies, recht op!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:49 schreef Senn88 het volgende:
Ga straks gewoon naar hema doe net of ik gek ben. Zeg gewoon ik kom mijn tompouce halen! GEEF mij!
Wat?quote:
Hema facebook dingetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat?![]()
Weer veel te veel tijd verspilt met lezen van r/fatlogic
En Ikea.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hema facebook dingetje.
Als Hema dan iets nieuws heeft krijg je al die types die dan een of andere ongure allergie hebben waar het niet aan voldoet en zij voelen zich dan gepasseerd.
Dit triggered mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:55 schreef gcjoel het volgende:
Als Hema dan iets nieuws heeft krijg je al die types die dan een of andere ongure allergie hebben waar het niet aan voldoet en zij voelen zich dan gepasseerd.
GEMBER! LACTOSE! SMAAK!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is echt fantastisch. De vegan hotdog van de Ikea was het toppunt.
DE TOPPINGS ZIJN APARTquote:
die goeie ouwe tijd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Heel soms zoek ik hem nog op om even te genieten.
Dat roze komt toch uit luizen, dus gok het niet.quote:
Oh je bent er zo een!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gesprek via Teams ging goed, alleen werkt mijn camera niet. Wat ik natuurlijk heel erg vond.![]()
Teams gaf aan dat de camera niet beschikbaar was.quote:
Moet je hem ook aanzetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Teams gaf aan dat de camera niet beschikbaar was.
heb ik ook soms als ik via WOA werkquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Teams gaf aan dat de camera niet beschikbaar was.
Die optie was grijs. Ik kon de camera niet aanzetten, want het was uitgegrijst.quote:
Communiceren is zooooo 2019.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:40 schreef STING het volgende:
Hier staat Skype for Business sinds gisteren in de brand voor het hele bedrijfCalls hebben is op het moment hit & miss.
Teams is echt zo bizar onoverzichtelijk. Wie heeft die troep bedacht?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij mij valt de camera steeds halverwege de meeting weg en dan zegt 'ie dat er geen camera beschikbaar isTeams is raar
Ik gok op een medewerker van Microsoft, afdeling Office.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Teams is echt zo bizar onoverzichtelijk. Wie heeft die troep bedacht?
Opa kan het niet meer bijbenen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb straks de eerste meeting via teams omdat we moeten stoppen met skype.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:40 schreef STING het volgende:
Hier staat Skype for Business sinds gisteren in de brand voor het hele bedrijfCalls hebben is op het moment hit & miss.
Ik moest even een dagje wennen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
IRCquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Teveel hippigheid voor mij hoor.Chatten kan ook gewoon via IRC.
IRC kon ik niet goed mee overweg.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Teveel hippigheid voor mij hoor.Chatten kan ook gewoon via IRC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |