Sommigen waren boos op Raikkonen bij Max zijn eerste win. Hij stond sjagerijnig op het podium en feestte niet mee.....quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vind het wel mooi hoe Vettel altijd gestreden heeft voor zijn positie binnen een team, en ook aangetoond heeft niet terug te deinzen voor vuile spelletjes als de situatie daarom vraagt.
Maar als hij nu door Nederlanders in verband wordt gebracht met RBR dan is het omdat hij daar samen met Max zo'n mooi team kan vormen, en dat hij komt om Max te helpen.
Kom op zeg![]()
Dream on...
Norris is beter. Beter cashed hij nu zijn waarde goed is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:28 schreef Meike26 het volgende:
Ik zal het serieus echt kut vinden dat Sainz weggaat bij McLaren. Hij vergooit hier mogelijk zijn carrière mee. Bij McLaren met Mercedes motor zie ik meer titel kansen dan dat er een soort van semi 'geen 2e rijder' agreement komt bij Ferrari.
Een Spaanse krant?, dan neem ik dit bericht eerst met een korreltje zout.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:24 schreef beantherio het volgende:
Volgens de Gazzetta dello Sport staat Sainz op "pole" voor de vervanging van Vettel: Ferrari, chi dopo Seb? C’è Sainz in pole. E Vettel potrebbe anche smettere
In het artikel halen ze de "flexibiliteit" van Sainz aan, maar ook dat zijn contract vele malen goedkoper zou zijn dan een met Ricciardo.
Dit, maar is wel leuk om te speculeren. En hebben Zoem en Nattekat hier ook weer wat te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:49 schreef Marcoss het volgende:
Waarom zou Ferrari nu al een beslissing moeten nemen eigenlijk? Het huidige seizoen is nog niet eens begonnen..
In mijn boekje is de Gazzetta dello Sport nog altijd een krant van de pasta vreters, niet de paella vreters.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:49 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Een Spaanse krant?, dan neem ik dit bericht eerst met een korreltje zout.
Voor Zandvoort is het misschien nog wel een beetje hoopgevend dat Liberty blijkbaar bereid is om de organisatie van de race te betalen (en zelfs nog wat extra er bovenop).quote:Instead of paying Formula 1 a hosting fee, Silverstone want money and a fair amount of it.
The British Racing Drivers’ Club, who own the Northamptonshire track, initially asked for ‘£15m to host the races’.
Formula 1 countered by saying it would cover all the costs of hosting the grand prix and would throw in a bit extra to cover the loss of earnings from holding a behind-closed-door race.
Silverstone dropped its asking price but, according to the Beeb, they still want more than Liberty Media is prepared to pay.
The good news is that the two parties are still negotiating, neither have said no outright.
Zou dat niet voor de meeste circuits gelden? Denk dat organisaties geen race gaan organiseren zonder publiek zonder compensatie. Tenzij je iemand hebt die ongeveer zwemt in het geld..quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:52 schreef beantherio het volgende:
Het doorgaan van Silverstone wordt steeds twijfelachtiger: Silverstone in doubt due to ‘unreasonable demands’
Niet alleen de regels van de Britse overheid en de kritische geluiden van de marshalls maken het lastig, maar blijkbaar verwacht Silverstone ook een fikse betaling:
[..]
Voor Zandvoort is het misschien nog wel een beetje hoopgevend dat Liberty blijkbaar bereid is om de organisatie van de race te betalen (en zelfs nog wat extra er bovenop).
Goed punt, ik zou er ook niet zo'n haast mee maken eerlijk gezegd. Sainz en Ricciardo gaan beiden toch niet bijtekenen tot Ferrari een keuze heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:49 schreef Marcoss het volgende:
Waarom zou Ferrari nu al een beslissing moeten nemen eigenlijk? Het huidige seizoen is nog niet eens begonnen..
5 back-to-back Bahrain races incoming...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou dat niet voor de meeste circuits gelden? Denk dat organisaties geen race gaan organiseren zonder publiek zonder compensatie. Tenzij je iemand hebt die ongeveer zwemt in het geld..
De berichten van een paar weken geleden waarin Liberty aangaf "geen cadeautjes te zullen weggeven" riepen twijfel op of ze zelfs de kosten wel zouden betalen. Idem voor de berichten dat circuits als Hockenheim en Imola zich ineens aanboden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou dat niet voor de meeste circuits gelden? Denk dat organisaties geen race gaan organiseren zonder publiek zonder compensatie. Tenzij je iemand hebt die ongeveer zwemt in het geld..
eens maar het is natuurlijk wel handig om te weten wat je opties gaan kosten voor je je oude Duitse schoenen weggooit dus er zal met anderen al op z'n minst overleg geweest zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:49 schreef Marcoss het volgende:
Waarom zou Ferrari nu al een beslissing moeten nemen eigenlijk? Het huidige seizoen is nog niet eens begonnen..
Ik durf redelijkerwijs te stellen dat de gemiddelde circuiteigenaar behoorlijk in het geld zwemt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou dat niet voor de meeste circuits gelden? Denk dat organisaties geen race gaan organiseren zonder publiek zonder compensatie. Tenzij je iemand hebt die ongeveer zwemt in het geld..
Zandvoort acht ik zeer onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:52 schreef beantherio het volgende:
Het doorgaan van Silverstone wordt steeds twijfelachtiger: Silverstone in doubt due to ‘unreasonable demands’
Niet alleen de regels van de Britse overheid en de kritische geluiden van de marshalls maken het lastig, maar blijkbaar verwacht Silverstone ook een fikse betaling:
[..]
Voor Zandvoort is het misschien nog wel een beetje hoopgevend dat Liberty blijkbaar bereid is om de organisatie van de race te betalen (en zelfs nog wat extra er bovenop).
In dictatoriale landjes is er inderdaad geld genoeg. De circuits in Europa daarentegen hebben juist een tekort aan geld.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik durf redelijkerwijs te stellen dat de gemiddelde circuiteigenaar behoorlijk in het geld zwemt.
Weer iemand die Leclerc inschaalt op het Schumacher/ Hamilton onbetwiste nr. 1 niveau. Ik begrijp oprecht niet waar dat sentiment vandaan komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Sainz naar Ferrari lijkt me trouwens wel een aparte move, die zie ik niet echt in een 2e rol schikken.
je kan het ook omdraaien, schat jij Sainz niet wat te hoog in?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Weer iemand die Leclerc inschaalt op het Schumacher/ Hamilton onbetwiste nr. 1 niveau. Ik begrijp oprecht niet waar dat sentiment vandaan komt.
Leclerc heeft het vorig jaar goed gedaan, ondanks zijn leeftijd en geringe F1-ervaring (en de enorme druk bij Ferrari). Hij was beter dan Vettel. Daarom schat ik 'm hoger in dan Sainz. Dat is een stabiele coureur, maar in mijn ogen geen topcoureur.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Weer iemand die Leclerc inschaalt op het Schumacher/ Hamilton onbetwiste nr. 1 niveau. Ik begrijp oprecht niet waar dat sentiment vandaan komt.
Niet alleen de Gazetta: https://racingnews365.nl/(...)rrari-coureur-wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:24 schreef beantherio het volgende:
Volgens de Gazzetta dello Sport staat Sainz op "pole" voor de vervanging van Vettel: Ferrari, chi dopo Seb? C’è Sainz in pole. E Vettel potrebbe anche smettere
In het artikel halen ze de "flexibiliteit" van Sainz aan, maar ook dat zijn contract vele malen goedkoper zou zijn dan een met Ricciardo.
De eigenaar misschien wel maar de organisatoren misschien niet. En dat zijn niet altijd dezelfde partijen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik durf redelijkerwijs te stellen dat de gemiddelde circuiteigenaar behoorlijk in het geld zwemt.
Mij ook maar toch blijf ik hopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort acht ik zeer onwaarschijnlijk.
Het gaat mij er meer om dat de post die ik quote impliceert dat de teamgenoot van Leclerc, ongeacht wie het, is automatisch tweede viool gaat spelen. Heel veel mensen hier lijken dat te denken. Dat zelfs Ricciardo tweede viool zou spelen mocht hij naar Ferrari gaan. Ik snap daar helemaal niks van. Maar ik denk inderdaad ook dat Leclerc zijn handen vol zou hebben aan Sainz.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan het ook omdraaien, schat jij Sainz niet wat te hoog in?
Het Schumacher/Hamilton niveau bestaat helemaal niet. De enige reden dat Hamilton onbetwiste nr 1 is, is het feit dat Button en Rosberg gestopt zijn. Vanwege dat laatste moest er nog snel even een invalkracht geregeld worden die anders nooit in een topteam zou komen, en die haalt gewoon even net zoveel poles het afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Weer iemand die Leclerc inschaalt op het Schumacher/ Hamilton onbetwiste nr. 1 niveau. Ik begrijp oprecht niet waar dat sentiment vandaan komt.
Ik schaal leclerc niet in op het schumachter/hamilton niveau.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Weer iemand die Leclerc inschaalt op het Schumacher/ Hamilton onbetwiste nr. 1 nive
Ik lees al dat de F1 met Portimao aan het onderhandelen is als mogelijke vervanger.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:52 schreef beantherio het volgende:
Het doorgaan van Silverstone wordt steeds twijfelachtiger: Silverstone in doubt due to ‘unreasonable demands’
Niet alleen de regels van de Britse overheid en de kritische geluiden van de marshalls maken het lastig, maar blijkbaar verwacht Silverstone ook een fikse betaling:
[..]
Voor Zandvoort is het misschien nog wel een beetje hoopgevend dat Liberty blijkbaar bereid is om de organisatie van de race te betalen (en zelfs nog wat extra er bovenop).
Dit. Ferrari heeft structuur nodig. Rijders de vrije hand geven, kunnen ze niet mee omgaan, zoals afgelopen seizoenen bewezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik schaal leclerc niet in op het schumachter/hamilton niveau.
Ik ga er wel vanuit dat leclerc er als 1e rijder bij ferrari zit en daarbij maak ik de aanname dat ferrari inmiddels wel zover is dat ze een 1e/2e rijder constructie willen hanteren.
Die constructie zie ik eigenlijk als enige mogelijkheid om serieus mee te doen om de wereldtitel.
het zijn niet alleen de rijders, op managementniveau is het bij Ferrari ook altijd onrustigquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Die constructie zie ik eigenlijk als enige mogelijkheid om serieus mee te doen om de wereldtitel.
Daarom beter weer een buitenlander daar aan het roerquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zijn niet alleen de rijders, op managementniveau is het bij Ferrari ook altijd onrustig
Ik mag hopen dat de lat bij Ferrari iets hoger ligt dan dat.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:11 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ben zelf geen groot fan van Sainz, maar hij is inmiddels ervaren en constant.
nee ze willen gewoon iemand, blijkbaar, die Charlie niet in de weg rijdt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de lat bij Ferrari iets hoger ligt dan dat.
Mja... heeft Bottas een broer?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee ze willen gewoon iemand, blijkbaar, die Charlie niet in de weg rijdt.
Ik vind Hamilton ook niet van het niveau Schumacher/ Senna. Maar feit is wel dat hij nu de onbetwiste nummer 1 status verworven heeft bij het beste team in de F1. Het zegt wel iets dat je zo'n positie kunt verwerven.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het Schumacher/Hamilton niveau bestaat helemaal niet. De enige reden dat Hamilton onbetwiste nr 1 is, is het feit dat Button en Rosberg gestopt zijn. Vanwege dat laatste moest er nog snel even een invalkracht geregeld worden die anders nooit in een topteam zou komen, en die haalt gewoon even net zoveel poles het afgelopen seizoen.
Ik denk dat 2 haantjes bij Ferrari niet gaat werken. Het maakt niet uit hoe snel of langzaam Leclerc is, hij gaat zich niet schikken naar 2e rijder, ongeacht wie er naast komt te rijden. Net als dat Vettel dat niet wil, Max niet, Hamilton niet en nog veel meer. En ze "los" laten hebben we vorig jaar gezien. Dat kan Ferrari niet managen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Mensen lijken nu te suggereren dat Leclerc er klaar voor is om eenzelfde rol te vervullen bij Ferrari en Ferrari dus een type Bottas in de tweede auto kan zetten. Dat vind ik dus veel te voorbarig en nergens op gebaseerd. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze bij een Giovinazzi uit zullen komen en hun lot volledig in handen van Leclerc zullen leggen.
Zou wel heel dom zijn als RIC het op geld laat aankomen. Met dat geld van de Fransen kan hij het makkelijk voor niets doen of zelfs paydriver worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:01 schreef VacaLoca het volgende:
Wordt gesteld dat Ricciardo vanwege salariseisen gepasseerd wordt.
Zou ie wel dom zijn als ie in herfst van z'n carrière een kans om wereldkampioen laat gaan vanwege euro's.
Dat lijkt me ook wel een tof duel Vettel vs Hamilton in zelfde bakken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:05 schreef jpjedi het volgende:
Wolff dropt een media bommetje over Vettel naar Mercedes. 🙈
Daardoor was hij vorig jaar al gepasseerd. Daarom ging hij naar Renault, want Ferrari wilde niet aan zijn eisen voldoen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:01 schreef VacaLoca het volgende:
Wordt gesteld dat Ricciardo vanwege salariseisen gepasseerd wordt.
Zou ie wel dom zijn als ie in herfst van z'n carrière een kans om wereldkampioen laat gaan vanwege euro's.
Op 1 juli wordt ie 31. Hij zit in het deel van zijn carrière waarin hij zich niet meer kan permitteren om niet naar het geld te kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:01 schreef VacaLoca het volgende:
Wordt gesteld dat Ricciardo vanwege salariseisen gepasseerd wordt.
Zou ie wel dom zijn als ie in herfst van z'n carrière een kans om wereldkampioen laat gaan vanwege euro's.
zeker. Je hebt twee goede coureurs nodig die de limieten van de auto constant opzoeken zodat je weet waar het beter moet. Als je dan ook nog goede mensen op sleutelposities hebt en het echt een team is dan kan Ferrari eindelijk weer eens voor de titel gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:32 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Daarom beter weer een buitenlander daar aan het roer
Zijn uitspraak is op tig manieren uit te leggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:05 schreef jpjedi het volgende:
Wolff dropt een media bommetje over Vettel naar Mercedes. 🙈
Dat ben ik ook met je eens hoor, ik doelde gewoon op de eindstand van afgelopen seizoen....quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:44 schreef XL het volgende:
[..]
Carlos Jr zal ook wel sneller zijn dan Leclerc, maar matuurlijk niet zo snel als Ricciardo
Is dat zo ja? Dan heeft hij echt voor het geld gekozen en niet voor een (laatste?) kans op een wereldtitel.. zoals hij zelf z’n vertrek bij Red Bull uitlegde.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daardoor was hij vorig jaar al gepasseerd. Daarom ging hij naar Renault, want Ferrari wilde niet aan zijn eisen voldoen.
Watquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:44 schreef XL het volgende:
[..]
Carlos Jr zal ook wel sneller zijn dan Leclerc
Ja dat speelt ook zeker mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zijn niet alleen de rijders, op managementniveau is het bij Ferrari ook altijd onrustig
Leclerc was toch vooral snel met de sjoemelbak, met gelijkwaardig materiaal maakte hij veel fouten. Zelfs met de sjoemelbak had hij stewards niet tegen. Ik vind dat Leclerc nog wat krediet verdiend, Max begon ook niet ijzersterk. Alleen zie ik de hype nog niet zo. Ere wie ere toekomt, Vettel heeft hij goed verslagen. Zoals de laatste jaren velen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |