Vettel is natuurlijk een coureur die wil dat de auto zich naar een bepaalde balans ontwikkelt, dan moet je wel een team hebben met een commitment om dat te krijgen, en niet zegt jonkie hier kan lekker shinen tov jou als de balans verkeerd zit.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Aan het begin van 2019 was het de bedoeling dat Vettel voor de titel zou gaan en Leclerc tweede viool zou spelen. Maar toen ze gelijkwaardig aan elkaar bleken te zijn mocht Leclerc gewoon zijn gang gaan. Dat heb je toch zelf ook kunnen zien? Ze hadden wel regelmatig ingewikkelde regeltjes en afspraken om het "eerlijk"te houden, zoals in Rusland. Jullie gaan me nu toch niet vertellen dat Leclerc afgelopen seizoen de Ruben Barrichello rol vertolkt heeft?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]*knip*
Massa mocht zijn gang gaan in het Alonso tijdperk. En dan zouden ze nu Ricciardo vragen om tweede viool te spelen achter Leclerc die niks bewezen heeft?
*Knip*
Massa mocht alleen in 2008 voor eigen succes rijden volgens mij. En dat was ook niet uit luxe.quote:
Irvine zegt zelf dat dat onzin is, zelfs dat Schumacher eigenlijk een onbenul is in het ontwikkelen van de auto maar gewoon instapt en meteen ongelooflijk snel is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Schumacher had vroeger een groot voordeel van zijn nummer 1 status omdat hij heel veel testte en Irvine mocht dat helemaal niet. Hij kon de auto dus helemaal naar zijn voorkeuren ontwikkelen.
Jawel hoor.quote:Tegenwoordig werkt dat niet meer zo. Het gaat er simpelweg om dat je snel bent als "nr.2" zijnde. Er is geen team die dan iedere race heel autistisch de rollen om gaat draaien omdat er ooit iemand tot #1 gebombardeerd is. En er is geen enkele reden om aan te nemen dat Leclerc sneller zal zijn dan Ricciardo.
Irvine is rancuneus. Dat gaat nergens over met hem.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Irvine zegt zelf dat dat onzin is, zelfs dat Schumacher eigenlijk een onbenul is in het ontwikkelen van de auto maar gewoon instapt en meteen ongelooflijk snel is.
[..]
Jawel hoor.
Ik begreep er inderdaad ook helemaal niks van dat Raikkonen hem in geen enkel opzicht hoefde te helpen, zelfs niet toen hij een straatlengte achterstond in het WK en bekend was dat hij naar Sauber zou gaan. Dan moet je als Vettel zijnde opboksen tegen Hamilton en het feit dat Bottas Hamilton helpt als het nodig is. Dat is vrijwel een mission impossible.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel is natuurlijk een coureur die wil dat de auto zich naar een bepaalde balans ontwikkelt, dan moet je wel een team hebben met een commitment om dat te krijgen, en niet zegt jonkie hier kan lekker shinen tov jou als de balans verkeerd zit.
Sowieso heeft het team hem aldoor in de steek gelaten in zijn strijd om het WK. Niet alleen door de onbetrouwbaarheid van de auto en het gekluns in de pits en met de strategie, maar ook door Raikkonen hem punten te laten kosten ipv te helpen. Dat is toch niet zo heel ingewikkeld, als Vettel om de titel strijdt en sneller kwalificeert en goed weg is bij de start, dan lijkt me dat Raikkonen zijn plek moet kennen en niet in de weg moet zitten. Ferrari heeft ook structureel nagelaten hem te steunen en (officieel of niet) te protesteren tegen de overduidelijke bevoordeling van Hamilton.
Als je dan met elkaar door wil voor het WK moet dat beter, het commitment groter, niet slechter. Met Leclerc hebben ze ook een snelle coureur, maar dat is het probleem niet bij Ferrari. Het probleem is dat ze een formidabele tegenstander hebben in de Mercedes-FIA combinatie, en dat ze het laten liggen op strategie, tactiek, organisatie, politiek, publiciteitsspelletjes, betrouwbaarheid en basale dingen als een fatsoenlijke pitstop. Nou moet de toch nog jonge en niet zo heel volwassen Leclerc het team gaan leiden? Succes.
Christian Lundgaard dicht zich al kansen toe bij Renault. Zhou is denk ik niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:48 schreef Rossdale het volgende:
Denk een mooie stoelendans
Vettel > Aston Martin
Sainz > Ferrari
Ricciardo > McLaren
Renault junior (Zhou?) > Renault
Perez exit
Ric en Norris samen, topteam
Zoveel situaties waarbij Raikkonen voor Vettel reed en direct van dienst kon zijn waren er nu ook weer niet. Hamilton is ook vaak gewoonweg sneller dan Bottas, waardoor je als team kunt sturen door ze niet op de baan te laten knokken, omdat Hamilton ook na inhalen kan wegrijden. Vettel was gewoonweg niet altijd sneller dan Raikkonen en je gaat ook geen 2e rijden doelbewust terug laten zakken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik begreep er inderdaad ook helemaal niks van dat Raikkonen hem in geen enkel opzicht hoefde te helpen, zelfs niet toen hij een straatlengte achterstond in het WK en bekend was dat hij naar Sauber zou gaan. Dan moet je als Vettel zijnde opboksen tegen Hamilton en het feit dat Bottas Hamilton helpt als het nodig is. Dat is vrijwel een mission impossible.
Irvine heeft zelf gezegd in die motorsport-total YouTube items dat hij nooit mocht testen. Ik zal dat wel proberen op te zoeken. Als Schumacher een onbenul was in het ontwikkelen van auto's dan vraag ik me af wie dan verantwoordelijk was voor het ontwikkelingswerk in die jaren. Luca Badoer?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Irvine zegt zelf dat dat onzin is, zelfs dat Schumacher eigenlijk een onbenul is in het ontwikkelen van de auto maar gewoon instapt en meteen ongelooflijk snel is.
[..]
Jawel hoor.
dat hebben we in 2009 wel gezien dat dat ook maar een middelmaat was.quote:
Mick moet uitkijken niet door Shwarzman om de oren gereden te worden, anders zit die volgend jaar in de Alfa en niet Mick.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:59 schreef Toekito het volgende:
Ik denk dat we Mick S eerst 2 jaar bij Alfa gaan zien en dat ze 2 jaar of Sainz of Ricci proberen en dan beslissen wie van die 3 het jaar erop gaat rijden.
En ondanks dat veel mensen Schumi graag zien rijden hoop ik dat ze bij Ferrari slimmer zijn dan alleen op naam kiezen.
Daarom klopt het ook niet dat Schumacher een onbenul was.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat hebben we in 2009 wel gezien dat dat ook maar een middelmaat was.
Ineens is Irvine een betrouwbare bron?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Irvine zegt zelf dat dat onzin is, zelfs dat Schumacher eigenlijk een onbenul is in het ontwikkelen van de auto maar gewoon instapt en meteen ongelooflijk snel is.
[..]
Jawel hoor.
Dat is gewoon gelul. Het verschil tussen Vettel en Raikkonen was veel groter dan dat tussen Hamilton en Bottas. Het zijn gewoon hele simpele dingen, als je titelkandidaat de auto op pole zet en Raikkonen op de 3e plek, dan kies je vooraf een startstrategie waarbij het doel voor Raikkonen is om netjes achter Vettel aan te sluiten voor de eerste bocht en de nr2 gekwalificeerde in de weg te zitten ipv de kopman.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zoveel situaties waarbij Raikkonen voor Vettel reed en direct van dienst kon zijn waren er nu ook weer niet. Hamilton is ook vaak gewoonweg sneller dan Bottas, waardoor je als team kunt sturen door ze niet op de baan te laten knokken, omdat Hamilton ook na inhalen kan wegrijden. Vettel was gewoonweg niet altijd sneller dan Raikkonen en je gaat ook geen 2e rijden doelbewust terug laten zakken.
Irvine is een praatjesmaker dus die zal er wel een schepje bovenop doen en hij vindt het ook leuk om tegen 'heersende' opvattingen in te gaan met zijn kennis van binnenuit, maar hij is juist lyrisch over Schumachers pure snelheid en zegt dat het hem niet in zijn ontwikkeling van de auto zat. Verder is het natuurlijk zo dat met die tests Schumacher meer aan de auto kon wennen, wat niet hetzelfde is als ontwikkelen, en dat ze data kregen van de auto terwijl die harder ging dan met Irvine en datat kregen mbt de titelkandidaat zijn rijstijl.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Irvine heeft zelf gezegd in die motorsport-total YouTube items dat hij nooit mocht testen. Ik zal dat wel proberen op te zoeken. Als Schumacher een onbenul was in het ontwikkelen van auto's dan vraag ik me af wie dan verantwoordelijk was voor het ontwikkelingswerk in die jaren. Luca Badoer?
Ik kan me nog herinneren in Monza 2018 dat Raikkonen Vettel geeneens een slipstream hoefde te geven in de kwalificatie. Dat is toch wel het minste wat je kunt doen als je de prestaties van je titelkandidaat wilt maximaliseren. Uiteindelijk was het zelfs Vettel die Raikkonen in Q3 een slipstream gaf omdat ze blijkbaar in die volgorde de baan op moesten van Ferrari. Dan vraag ik me af waar je mee bezig bent als team zijnde.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zoveel situaties waarbij Raikkonen voor Vettel reed en direct van dienst kon zijn waren er nu ook weer niet. Hamilton is ook vaak gewoonweg sneller dan Bottas, waardoor je als team kunt sturen door ze niet op de baan te laten knokken, omdat Hamilton ook na inhalen kan wegrijden. Vettel was gewoonweg niet altijd sneller dan Raikkonen en je gaat ook geen 2e rijden doelbewust terug laten zakken.
Overigens doet Mercedes het ook lang niet altijd (remember Hongarije 2018).
Het lijkt meer een John Watsonnetje dit. Die vroeg ook iets te veel knaken bij Macca in 83 waardoor het team koos voor Prost en Lauda.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zal wel wat kunnen anders hadden ze Vettel er niet uit getrapt
die 2 konden er ook wel wat van tochquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt meer een John Watsonnetje dit. Die vroeg ook iets te veel knaken bij Macca in 83 waardoor het team koos voor Prost en Lauda.
Vettel was ook over de houdbaarheidsdatum.
Lauda was nooit meer zo snel na zijn crash volgens de overlevering natuurlijk, als je resultaten bij McLaren bekijkt presteerde Watson in die 3 jaar beter dan Lauda.quote:
Tifosi gonna tifosi.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dan vraag ik me af waar je mee bezig bent als team zijnde.
Dat laatste ben ik het ook mee eens. Eigenlijk heeft na Schumacher alleen Alonso die status afgedwongen, maar Massa / Raikkinen en Vettel / Raikkonen en nu ook Vettel / Leclerc krijgen allemaal niet een voorkeursbehandeling.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren in Monza 2018 dat Raikkonen Vettel geeneens een slipstream hoefde te geven in de kwalificatie. Dat is toch wel het minste wat je kunt doen als je de prestaties van je titelkandidaat wilt maximaliseren. Uiteindelijk was het zelfs Vettel die Raikkonen in Q3 een slipstream gaf omdat ze blijkbaar in die volgorde de baan op moesten van Ferrari. Dan vraag ik me af waar je mee bezig bent als team zijnde.
Daarom snap ik ook niet waarom sommige mensen hier verwachten dat Leclerc een soort Schumacher achtige nr. 1 status gaat krijgen. Ferrari werkt al heel lang niet op deze manier en Leclerc heeft nog niks bewezen.
quote:
#ouwelullenaanhetwoordquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lauda was nooit meer zo snel na zijn crash volgens de overlevering natuurlijk, als je resultaten bij McLaren bekijkt presteerde Watson in die 3 jaar beter dan Lauda.
Prost was wel iets beter dan Arnoux (en ruim beter dan Cheever) in zijn jaren bij Renault, maar zijn topjaren moesten nog komen. In 1980 oversteeg hij Watson ook niet.
Uiteindelijk won McLaren in 84, 85 en 86 de coureurstitel (en daarna ook in 88-91, maar dat was met een bizar goede auto en op dat moment de in ieder geval snelste coureur van het veld die ze in 84 nog niet in het team hadden) en in de eerste 2 jaar ook de rijderstitel en de winnaar heeft altijd gelijk, dus wat dat betreft een prima keuze. Maar ik denk dat Watson in die tijd zeker niet minder was dan Lauda.
Zei Lauda in de onderhandelingen niet betaal me $1 voor mijn presteren en een miljoen voor de aandacht voor je sponsoren.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lauda was nooit meer zo snel na zijn crash volgens de overlevering natuurlijk, als je resultaten bij McLaren bekijkt presteerde Watson in die 3 jaar beter dan Lauda.
Prost was wel iets beter dan Arnoux (en ruim beter dan Cheever) in zijn jaren bij Renault, maar zijn topjaren moesten nog komen. In 1980 oversteeg hij Watson ook niet.
Uiteindelijk won McLaren in 84, 85 en 86 de coureurstitel (en daarna ook in 88-91, maar dat was met een bizar goede auto en op dat moment de in ieder geval snelste coureur van het veld die ze in 84 nog niet in het team hadden) en in de eerste 2 jaar ook de rijderstitel en de winnaar heeft altijd gelijk, dus wat dat betreft een prima keuze. Maar ik denk dat Watson in die tijd zeker niet minder was dan Lauda.
Zou oud ben ik niet, gewoon een hoop beelden teruggekeken.quote:
Sorry opaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou oud ben ik niet, gewoon een hoop beelden teruggekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
....dan stopt Vettel met F1quote:What’s been happening in these past few months has led many of us to reflect on what are our real priorities in life. One needs to use one’s imagination and to adopt a new approach to a situation that has changed. I myself will take the time I need to reflect on what really matters when it comes to my future.
bron Ferrari verklaring
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Hulkenberg die gisteren een charmeoffensief startte om weer in de F1 actief te gaan zijn en Vettel die stopt bij Ferrari. Het is mij allemaal net iets te toevallig.Het is wachten op AlonsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk ook dat-ie weinig serieuze opties heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:43 schreef Lionheaad het volgende:
Als ik dit lees...
[..]
....dan stopt Vettel met F1
Tja, dat zegt veel over Vettel, kennelijk weet hij het thema niet naar zijn hand te zetten, of niet duidelijk te maken hoe hij de balans wil en heeft ie niet het talent van Alonso of Verstappen om daaromheen te rijden. Dat Ferrari bewust de auto naar de zin van Leclerc heeft gebouwd bedoel je vast niet, toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel is natuurlijk een coureur die wil dat de auto zich naar een bepaalde balans ontwikkelt, dan moet je wel een team hebben met een commitment om dat te krijgen, en niet zegt jonkie hier kan lekker shinen tov jou als de balans verkeerd zit.
Denk dat hij sowieso wel ergens terecht kan in de F1 als hij wil, vraag is vooral wat hij wil.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk ook dat-ie weinig serieuze opties heeft.
Mja, Alonso lukte dat ook niet continu..quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:47 schreef aesop het volgende:
[..]
Tja, dat zegt veel over Vettel, kennelijk weet hij het thema niet naar zijn hand te zetten, of niet duidelijk te maken hoe hij de balans wil en heeft ie niet het talent van Alonso of Verstappen om daaromheen te rijden. Dat Ferrari bewust de auto naar de zin van Leclerc heeft gebouwd bedoel je vast niet, toch?
Ja precies. Lijkt me niet dat je na Red Bull en Ferrari nog een paar jaar voor Renault, Alfa Romeo of Haas ofzo wil rijden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij sowieso wel ergens terecht kan in de F1 als hij wil, vraag is vooral wat hij wil.
Ferrari is dan ook als een generaal die weet hoe hij de vorige oorlog moet winnen. Het publicitaire debacle in Oostenrijk en 'Fernando is faster than you' zit Ferrari dan ook nog steeds in de weg bij het ontwikkelen van een winnende strategie. Net als Alonso in het algemeen, daar hadden ze alles op ingezet maar uiteindelijk werd die verslagen door Vettel in een subtopteam en ontwikkelde de auto zich tot eentje waarin Alonso vooral kon laten zien hoe goed hij wel niet was met een moeilijke auto. Sowieso zijn ze nou niet bepaald als vrienden uit elkaar gegaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het ook mee eens. Eigenlijk heeft na Schumacher alleen Alonso die status afgedwongen, maar Massa / Raikkinen en Vettel / Raikkonen en nu ook Vettel / Leclerc krijgen allemaal niet een voorkeursbehandeling.
Er vanuit gaande dat ze geen gezeur willen mbt eerste en tweede rijders zal het wel Kimi of Giovannazzi worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:47 schreef vosss het volgende:
Ik zou als Ferrari zijnde in elk geval kiezen voor of 1 jaartje Kimi of een paar jaar Perez denk ik.
Gio zou echt de meest slechte keuze van alle keuzes zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat ze geen gezeur willen mbt eerste en tweede rijders zal het wel Kimi of Giovannazzi worden.
Het vraagt commitment. Net als bij RBR destijds het niet opschoot omdat Ricciardo zich er wel lekker doorheen rommelde, dan is dat een prikkel om maar door te modderen met wat je hebt aan balans. Dat is ook een kwaliteit, daar gaat het niet om, het is alleen niet kwaliteit die je de titel gaat opleveren.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:47 schreef aesop het volgende:
[..]
Tja, dat zegt veel over Vettel, kennelijk weet hij het thema niet naar zijn hand te zetten, of niet duidelijk te maken hoe hij de balans wil en heeft ie niet het talent van Alonso of Verstappen om daaromheen te rijden. Dat Ferrari bewust de auto naar de zin van Leclerc heeft gebouwd bedoel je vast niet, toch?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Gio zou echt de meest slechte keuze van alle keuzes zijn.
Dus die zal het, Ferrari kennende, wel worden dan![]()
![]()
Het lijkt mij dat ze na dat debacle van vorig jaar er wel iets van hebben geleerd?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren in Monza 2018 dat Raikkonen Vettel geeneens een slipstream hoefde te geven in de kwalificatie. Dat is toch wel het minste wat je kunt doen als je de prestaties van je titelkandidaat wilt maximaliseren. Uiteindelijk was het zelfs Vettel die Raikkonen in Q3 een slipstream gaf omdat ze blijkbaar in die volgorde de baan op moesten van Ferrari. Dan vraag ik me af waar je mee bezig bent als team zijnde.
Daarom snap ik ook niet waarom sommige mensen hier verwachten dat Leclerc een soort Schumacher achtige nr. 1 status gaat krijgen. Ferrari werkt al heel lang niet op deze manier en Leclerc heeft nog niks bewezen.
Alleen al als Hamilton het zou proberen krijgt hij van mij een dikke +2 voor respect.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:13 schreef vosss het volgende:
Overigens zou het ook wel gaaf zijn als Lewis onverwacht toch naar Ferrari gaat en daar meteen 2 wereldtitels wint. Direct GOAT én een dikke vinger naar Alonso en Vettel![]()
Waarom niet? Als je nog plezier beleeft aan de sport.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja precies. Lijkt me niet dat je na Red Bull en Ferrari nog een paar jaar voor Renault, Alfa Romeo of Haas ofzo wil rijden.
Leclerc gaat niet teleurstellenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:31 schreef XL het volgende:
Als er dit seizoen een kampioenschap komt en Leclerc stelt teleur, dan gaat het mooi worden.
Dan wil Ferrari Lewis of Max en geld uitgeven schuwen ze daar (nog) niet.
Zo niet dan zal Danny Ric komen en die gaat sneller zijn dan Leclerc en dan was zijn move naar Renault briljant!
Ik geloof dat Leclerc nog voor wat hele mooie F1 momentjes gaat zorgen.quote:
Ik denk dat Vettel meedoet om te winnen, niet om het middenveld wat rondjes te rijden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je nog plezier beleeft aan de sport.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:31 schreef XL het volgende:
Zo niet dan zal Danny Ric komen en die gaat sneller zijn dan Leclerc en dan was zijn move naar Renault briljant!
Ben ook sceptisch. Zelfs in de superieure sjoemelbak had hij de stewards niet tegen. Hij was dan wel sneller dan Vettel, maar dat zijn er velen.quote:
Waarom niet? Als hij zich 2 jaar door Max had laten slachten, dan had Ferrari hem niet genomen. Nu is Danny Ric de absolute best of the restquote:
Waarom zou Ferrari geïnteresseerd zijn in Sainz? Ze hebben al een jonge coureur met Leclerc. Ricciardo heeft geen kampioenschappen gewonnen, maar in elk geval nog een aantal races. Sainz heeft een track record van niks.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:11 schreef 4-elements het volgende:
Wie wel? Lastig te zeggen. Toch Daniel of Sainz?
Best of de rest ja. Leclerc zit daarboven en Ric gaat hem niet zonder meer verslaan. Dan had hij nog bij RBR gezeten als duidelijke 1e rijder. Daarnaast passen de persoonlijkheden Ric en Leclerc niet bij elkaar, idem aan Ric en Ver. Want ze vinden zichzelf allemaal de beste en dat botst wel eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:14 schreef XL het volgende:
[..]
Waarom niet? Als hij zich 2 jaar door Max had laten slachten, dan had Ferrari hem niet genomen. Nu is Danny Ric de absolute best of the rest
lijkt wel of jij Ricciardo niet magquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Best of de rest ja. Leclerc zit daarboven en Ric gaat hem niet zonder meer verslaan. Dan had hij nog bij RBR gezeten als duidelijke 1e rijder. Daarnaast passen de persoonlijkheden Ric en Leclerc niet bij elkaar, idem aan Ric en Ver. Want ze vinden zichzelf allemaal de beste en dat botst wel eens.
[ afbeelding ]
Ik vind het een geniepig mannetje inderdaad.quote:
dat zal allemaal wel maar hij lijkt me na Hamilton en Verstappen toch de beste optiequote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind het een geniepig mannetje inderdaad.
Qua rijder ja maar in een team met Leclerc denk ik niet dat dat gaat werken. Ferrari gooit al genoeg punten weg met strategie, neem dan geen koppel rijders die de rest van de punten ook nog vergooit.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal allemaal wel maar hij lijkt me na Hamilton en Verstappen toch de beste optie
Dat denk ik ook. Wat moeten ze anders bij Ferrari? Bottas overnemen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal allemaal wel maar hij lijkt me na Hamilton en Verstappen toch de beste optie
En dan Max naar Mercedes? Dan is Ferrari sowieso kansloosquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Wat moeten ze anders bij Ferrari? Bottas overnemen?
Ik zou gewoon lekker Kimi terugvragen, geen gezeik want die vindt alles wel prima en haalt de resultaten netjes binnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal allemaal wel maar hij lijkt me na Hamilton en Verstappen toch de beste optie
Sainz lijkt me ook een haantje en dat zijn ze allemaal anders zaten ze niet F1quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Qua rijder ja maar in een team met Leclerc denk ik niet dat dat gaat werken. Ferrari gooit al genoeg punten weg met strategie, neem dan geen koppel rijders die de rest van de punten ook nog vergooit.
Ric gaat géén 2e viool spelen en Lec ook niet. Een soort Haas, maar dan in een snellere auto.
Behalve Bottasquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sainz lijkt me ook een haantje en dat zijn ze allemaal anders zaten ze niet F1
Bottas ook alleen is z'n teamgenoot te goedquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Behalve Bottas
En Kimi is gewoon beyond care.
Heb je Bottas 1x wat later zien remmen zodat Ham er één bocht later pas langs kon? Zijn positie proberen te behouden in een duel? Heeft hij 1x niet voldaan aan team orders zodat Ham het moeilijker kreeg? 1x? Nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bottas ook alleen is z'n teamgenoot te goed
vind ik allemaal wat te makkelijk, dus als je gewoon dom doet ben je wel een haantje?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heb je Bottas 1x wat later zien remmen zodat Ham er één bocht later pas langs kon? Heeft hij 1x niet voldaan aan team orders zodat Ham het moeilijker kreeg? 1x? Nee.
Bottas is geen racer en al helemaal geen haantje.
Je het kaas niet van het brood laten eten iig.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind ik allemaal wat te makkelijk, dus als je gewoon dom doet ben je wel een haantje?
we worden het niet eens, domheid is niet hetzelfde als haantjesgedragquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je het kaas niet van het brood laten eten iig.
En ja, zelfs Ham, als rijdend kampioen 2019, vind het nog nodig om Albon in de laatste race van een tweede plaats af te tikken. Totaal onhaalbare en onnodige actie. Haantje.
Is iets later remmen dom?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
we worden het niet eens, domheid is niet hetzelfde als haantjesgedrag
Dat zeg ik ook nergens, dat zeg jij.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
we worden het niet eens, domheid is niet hetzelfde als haantjesgedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |