quote:Op dinsdag 12 mei 2020 07:17 schreef Myraela het volgende:
Eerder opgestaan, nu al een loopje gedaan.
Heb je ze niet gewoon kunnen bottelen? De 3 brouwkits die ik ken, hoef je niet snel op te drinken. Maar goed het is geen straf 🍻quote:
Lekker bezigquote:Op dinsdag 12 mei 2020 07:17 schreef Myraela het volgende:
Eerder opgestaan, nu al een loopje gedaan.
Die was helemaal verrukt en in zijn nopjes toen we aankwamen, vervolgens waren we bij zijn groep en was hij super enthousiast omdat hij een vriendje zag. Luid naam roepend en wijzenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen allen.
Raar gevoel vast, @:Lot_1. Werk jij thuis of ben je ook naar je werk?
Vergat ik nog te vragen @:Aure wat vond Jip van zijn eerste keer weer naar de opvang?
Ben zo ontzettend duf. Werd iets na 4 uur wakker, helemaal overstuur, geen idee meer waarvan maar daarna niet meer geslapen, allen wat gedoezeld. Heel veel koffie vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze blik zegt ook wel alles
Had vast gekund, maar het zit in zo'n mooi vaatjequote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je ze niet gewoon kunnen bottelen? De 3 brouwkits die ik ken, hoef je niet snel op te drinken. Maar goed het is geen straf 🍻
Het is er eentje van deze: https://www.brewbarrel.com/#/home
Ah alles gaat daarbij wat sneller, leukquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Had vast gekund, maar het zit in zo'n mooi vaatje
Het is er eentje van deze: https://www.brewbarrel.com/#/home
Ja het is echt brouwen voor dummies, je hoeft niet zo heel veel zelf te doenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah alles gaat daarbij wat sneller, leuk
Zeker leukquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja het is echt brouwen voor dummies, je hoeft niet zo heel veel zelf te doenmaar dat maakt het dus eigenlijk wel een leuk cadeau.
Ah dan ben ik ook op een dinsdag zoveel jaar getrouwd. Mijn schoonzus ook op de 12de getrouwd. Mijn zwager op de 19de en wij op de 26ste.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker bezig
Vandaag 3 jaar getrouwddus ik mag vanaf vandaag eindelijk Animal Crossing spelen
/cadeautje
Maar echt he....quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:30 schreef Myraela het volgende:
Gefeliciteerd, Sarabi! En jeetje, 3 jaar al, het voelt echt alsof je net nog je bruiloft aan het plannen was.
Heel onze familie is op de 12e getrouwdquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ah dan ben ik ook op een dinsdag zoveel jaar getrouwd. Mijn schoonzus ook op de 12de getrouwd. Mijn zwager op de 19de en wij op de 26ste.
haha mja.. hier werken en werken en werkenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo lekker geslapenIk ben weer helemaal opgeladen.
En ook vandaag maak ik weer niets meeIk ga werken, onkruid wieden en pasta met groene asperge maken. Voor de lunch wentelteefjes met een restje custard.
Wij een week na elkaar want toen vierde we het nogquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heel onze familie is op de 12e getrouwdwel makkelijk om te onthouden
Bij ons wordt het (normaal dan) dan samen gevierd met moederdagquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij een week na elkaar want toen vierde we het noganders moet je overal naar toe op dezelfde dag
Een rijst met noten en groene kruiden? Of aardappelpuree maar ik weet niet of je lief mee-eet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:55 schreef Uhmmpie het volgende:
(alleen niet zo'n idee wat ik daar dan bij zou doen... tegenwoordig ngoal van de rijst maar dat klinkt gek )
Ik zou daar zo goed in zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Extreme couponing marathon op TLC/nolife
Risotto van maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:55 schreef Uhmmpie het volgende:
en eh.. op de switch spelen en bedenken wat ik met mn pompoen ga doen.
ik gok dat het iets word met een oven en geitenkaas
(alleen niet zo'n idee wat ik daar dan bij zou doen... tegenwoordig ngoal van de rijst maar dat klinkt gek)
Ik heb niet het geduld om het voor grote bedragen uit te zoeken maar zou het fantastisch vinden.quote:
Couscous doet het ook goed bij ovenpompoenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
haha mja.. hier werken en werken en werken
en eh.. op de switch spelen en bedenken wat ik met mn pompoen ga doen.
ik gok dat het iets word met een oven en geitenkaas
(alleen niet zo'n idee wat ik daar dan bij zou doen... tegenwoordig ngoal van de rijst maar dat klinkt gek)
laatst bellen met de ouders van mijn lief..
verder dan updates over de plantjes kwamen we eigenlijk niet![]()
nope.. die eet niet mee dus alles kan weerquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een rijst met noten en groene kruiden? Of aardappelpuree maar ik weet niet of je lief mee-eet.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
O nee, eindbedrag op de kassa is het dubbele van wat verwacht werdMaar liefst 13 dollar ipv 7
*nagelbijt*
Gaat Dit Nog Goedkomen!?!?
Lukt het niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga echt per einde van de week bestellen via picnic. Godsklere.
De supermarkt is echt...debiel. Misschien ligt het aan mijn wijk. I dunno.quote:
Oh op die manier.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:36 schreef Lonaa het volgende:
De supermarkt is echt...debiel. Misschien ligt het aan mijn wijk. I dunno.
Snap ik. En dat was ook precies waarom ik mijn boodschappen weer een beetje op mijn 'normale' manier probeerde te doen. But that ain't working.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh op die manier.Ik vind de Lidl hier wel weer prima. De wat kleinere supermarkten zijn chaotischer. Maar ik wil juist wel weer naar de winkel gaan. Want dat is 1. tenminste iets van een verplichte wandeling en 2. dan kan ik tenminste naar de Lidl of bij goede aanbiedingen naar andere winkels.
Thuisbezorgen is soms echt wel duur. Albert Heijn heeft amper fatsoenlijke aanbiedingen. Ben het wel een beetje zat.
Misschien vragen of er tijden zijn waarop het volgens de winkel vaak wat rustiger is?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:40 schreef Lonaa het volgende:
Snap ik. En dat was ook precies waarom ik mijn boodschappen weer een beetje op mijn 'normale' manier probeerde te doen. But that ain't working.
Ik ga even strijdplan bedenken hoor, dit is niks iig.
Ik denk dat het voornaamste probleem is dat het een kleine aftandse Dirk van de Broek is midden in een tokkiewijk. En een AH met matig beleid waar alle zesigers komen die geen neuk geven.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien vragen of er tijden zijn waarop het volgens de winkel vaak wat rustiger is?
Stomheid. Hier is het rond 12.00 uur het meest rustig.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Snap ik. En dat was ook precies waarom ik mijn boodschappen weer een beetje op mijn 'normale' manier probeerde te doen. But that ain't working.
Ik ga even strijdplan bedenken hoor, dit is niks iig.
Hier gaat iedereen rond 12 uur even een broodje kopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Stomheid. Hier is het rond 12.00 uur het meest rustig.
Al blijft mijn favo supermarkt toch best druk, ook al heeft die brede gangpaden. Dus ga ik vaker naar de kleinere supermarkt om de hoek, daar kan ik makkelijker mensen ontwijken. Sowieso houdt iedereen rekening met elkaar![]()
Deze week is het hier missie vriezer leegeten. Ik heb wat teveel kliekjes over van zelfkookdingen en er komt weer een lading kattenvoer aan die plek nodig heeft.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier gaat iedereen rond 12 uur even een broodje kopen.Die overigens, zag ik vandaag, gewoon weer zelf te pakken zijn ipv voorverpakt.
Gister liep het bij onze supermarkt ook weer vol met kinderen/studenten? rond etenstijd die even een blikje en wat eten gingen halen. 4 kinderen rond 1 winkelwagen. Lekker geslaagdquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier gaat iedereen rond 12 uur even een broodje kopen.Die overigens, zag ik vandaag, gewoon weer zelf te pakken zijn ipv voorverpakt.
Werkt niet bij wordfeudquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:11 schreef Clubsoda het volgende:
Kind op school, hij vindt het geloof ik spannend maar toch ook fijn. Zijn juf stond stralend te zwaaien op het plein![]()
Nu koffie en dan aan het werk. Managmentprojectplanvoorstelding schrijven
Betere aanbiedingen dan de Jumbo waar ik eerst altijd boodschappen deed.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thuisbezorgen is soms echt wel duur. Albert Heijn heeft amper fatsoenlijke aanbiedingen. Ben het wel een beetje zat.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Betere aanbiedingen dan de Jumbo waar ik eerst altijd boodschappen deed.
Morgen komt AH weer bezorgen, nog steeds erg blij mee.
En uiteindelijk een stuk minder geld aan boodschappen kwijt dan voor corona.
Nee, het zou ook sowieso gewoon verboden moeten wordenquote:
Yay voor kleinzoon!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:29 schreef Blues het volgende:
Lief al die enthousiaste (bijna @ Günther (de user bestáát![]()
) kindjes die naar opvang/school gaan.
Kleinzoon A. zag zijn allerbeste vriendje en liep blij en huilend op 'm af
Die had het alweer losgelatenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Yay voor kleinzoon!
Günther was pas iets van vijf keer geweest pre-Corona dus die had nog niet echt iets of iemand om al erg naar terug te verlangen![]()
Ja, Jumbo is helemaal dramatisch met aanbiedingen, maar Albert Heijn vind ik ook tegenvallen. Ik had soms met hamsteren wel best wat korting, maar het zijn vaak aanbiedingen op producten die ik niet meer eet. Dus dan is de Lidl met z'n normale lage prijzen wel fijn. En de Dirk heeft soms supergoede aanbiedingen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Betere aanbiedingen dan de Jumbo waar ik eerst altijd boodschappen deed.
Morgen komt AH weer bezorgen, nog steeds erg blij mee.
En uiteindelijk een stuk minder geld aan boodschappen kwijt dan voor corona.
Dat blijft echt amazingquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb niet het geduld om het voor grote bedragen uit te zoeken maar zou het fantastisch vinden.
Net loopt er eentje weg met ruim 2000 dollar aan boodschappen én ze krijgt een tegoedbon van 55 dollar
Coupons![]()
Gekkigheid
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sarabi gefeliciteerd! Jullie gaa vanavond thuis uit eten?
Ik kan jullie eventueel wel van wat muurversiering voorzienquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net een verhuurder van een kantoorunit gemaild met een aantal vragen. Ik ben benieuwd of we gaan verhuizen met de zaak deze zomer. Onze huidige verhuurder is niet bereid om water bij de wijn te doen en we kunnen ergens anders hopelijk betere parkeermogelijkheden en airco krijgen voor minder geld.
Het is Amerika hequote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat blijft echt amazingHier niet mogelijk, maar ik snap ook echt niet dat het daar wel mogelijk is! Zo ga je toch als winkel failliet als elke klant dat in principe kan uitzoeken en doen
Ik heb geen idee of er mogelijkheid is om wat aan de muur te hangen. Het gaat maar om 21 vierkante meter en die zijn voornamelijk gevuld met stellingkasten. J heeft geen interesse in aankleding van een kantoor maar ik vind het wel leuk. Maar bedankt voor je aanbod, even kijken hoe het verloopt. Misschien wordt het wel helemaal niets. Er is ook niets anders te huur dan in dit gebouw waar ik over gemaild heb. Als dit het niet wordt, houdt het op.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan jullie eventueel wel van wat muurversiering voorzienHeb nog wat landschapsfoto's die geen plekje aan de muur meer krijgen denk ik
Da's toch zo makkelijk, losschroeven en klaarquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:50 schreef fietsie het volgende:
Even iets heel anders: nu de eigen overheid en de EU zich zo ongelofelijk druk maken over Corona en de maatregelen daaromheen, zou het dan zo ontzettend moeilijk zijn om nu een regel uit te vaardigen dat alle passagiersvliegtuigen die in de EU willen landen de rijen stoelen op minimaal 1 meter van elkaar moeten plaatsen?
Uhuh maar ik bedoel dus vooral dat het gewoon een vaste verplichting wordt. Alle airlines, minimaal die afstand. Zodat het hele op elkaar persen van mensen verleden tijd is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's toch zo makkelijk, losschroeven en klaar
Is het dan nog wel rendabel?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh maar ik bedoel dus vooral dat het gewoon een vaste verplichting wordt. Alle airlines, minimaal die afstand. Zodat het hele op elkaar persen van mensen verleden tijd is.
Dat is toch nu bij geen enkele regel de afweging? Rendabel kun je het ook maken door niet iedere 3 minuten een toestel naar dezelfde bestemming te laten vertrekken als ie nagenoeg leeg is.quote:
Gekke is dat je op diverse filmpjes van de reddingsactie.. mensen verderop in grote getale nog ziet kiten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:49 schreef fietsie het volgende:
-damn- dat moet toch gisteravond verneukeratief gevaarlijk geweest zijn, de zee voor Scheveningen... deel van de slachtoffers zijn de lifeguards die daar normaal mensen redden....
Woah wat mafquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:18 schreef Uhmmpie het volgende:
Gekke is dat je op diverse filmpjes van de reddingsactie.. mensen verderop in grote getale nog ziet kiten.
Helemaal doorgevoerd met elastiek... dat wordt puzzelen met de pasvorm, maar dit is wel makkelijk te maken voor iemand die niet handig is met naald draad.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:03 schreef Tele6 het volgende:
Er is nu wel een instructie vanuit onze overheid voor het maken van mondkapjes. Best wel simpel ook nog.
https://www.rijksoverheid(...)et-medisch-mondkapje
Denk je dat deze minder goed gaat passen ja?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Helemaal doorgevoerd met elastiek... dat wordt puzzelen met de pasvorm, maar dit is wel makkelijk te maken voor iemand die niet handig is met naald draad.
En bij de gebruiksinstructie staat niet meer dat je de binnenkant niet mag aanraken![]()
Tevens zit ik nu in een Teams overleg. Elkaar live ontmoeten is onrust en kippenkooi. En nu is het rust, mensen laten elkaar uitpraten, we vergaderen veel efficiënter![]()
En ik sta op mute en kan meeluisteren en FOK!ken omdat ik er al anderhalve maand niet werk.
https://www.rijksoverheid(...)jks-leven/mondkapjesquote:Hoe zet ik het mondkapje af?
Gebruik de touwtjes of elastieken om het mondkapje af te zetten. Raak de binnenkant van het niet-medisch mondkapje en je gezicht (ogen, neus en mond) niet aan. Was je handen met water en zeep nadat je het niet-medisch mondkapje hebt afgezet.
Geen idee. De zijkant is minder stijf dus gaat wellicht meer rimpelen. Aan de andere kant kan het daardoor ook goed aansluiten. Ik ben geen naaister dus roep vooral wat vanuit het medisch perspectiefquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Denk je dat deze minder goed gaat passen ja?
Bij de webpagina met instructies staat wel nog:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)jks-leven/mondkapjes
kan me voorstellen dat er rond de pier onder water wel meer ruhring is trouwens.quote:
Dat klinkt best comfortabel.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:50 schreef fietsie het volgende:
Even iets heel anders: nu de eigen overheid en de EU zich zo ongelofelijk druk maken over Corona en de maatregelen daaromheen, zou het dan zo ontzettend moeilijk zijn om nu een regel uit te vaardigen dat alle passagiersvliegtuigen die in de EU willen landen de rijen stoelen op minimaal 1 meter van elkaar moeten plaatsen?
Dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:45 schreef Myraela het volgende:
De instructie om mondkapjes te maken is maar een voorbeeld, andere manieren kunnen ook prima zijn.
De instructie an sich is wel prima denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:45 schreef Myraela het volgende:
De instructie om mondkapjes te maken is maar een voorbeeld, andere manieren kunnen ook prima zijn.
Je maakt hwt jezelf te moeilijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:54 schreef Tele6 het volgende:
Ik weet dat het allemaal maar voorbeelden zijn. Dat maakt het niet makkelijker om een goede te kiezen. Misschien maakt het helemaal niet uit welke ik kies, maar dat lijkt ook weer niet het geval te zijn.
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je maakt hwt jezelf te moeilijk.
Alle mondkapjes zijn geen perfecte bescherming of uberhaupt in de buurt daarvan.
Dus kijk wat er bij jou goed zit en mooi afsluit en hou het gewoon daar op.
Perfectie is onmogelijk in dit geval.
Dus kun je gewoon kiezen wat voor jou werkt.
Ditquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:19 schreef derLudolf het volgende:
Het voorkomen van boetes is de enige reden waarom ik een mondkapje zou dragen. Alleen die medische helpen iets en die laat ik liever voor mensen die het echt nodig zijn.
Koude alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vraag!
Als in je arbeidsovereenkomst staat dat de opzegtermijn een maand is, mag een werkgever je dan houden aan opzeggen op de 1e van de maand die erna komt?Lijkt me niet, want dan wordt het toch meer een opzegtermijn van 1,5 maand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens: koud, maar ik had zin in ongezonde rommel![]()
:
(Ja, ik doe organische chemie dit jaar nog een keertje. Vorig jaar geen examen in gedaan wegens andere vakken die tijd slurpten. )
Dat is geen rommelquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want dan wordt het toch meer een opzegtermijn van 1,5 maand?![]()
:
[ afbeelding ]
(Ja, ik doe organische chemie dit jaar nog een keertje. Vorig jaar geen examen in gedaan wegens andere vakken die tijd slurpten. )
Dat dacht ik dus ook (en Candaasje ook).quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:52 schreef Lonaa het volgende:
Als je een maand opzegtermijn hebt dan gaat dat in vanaf het moment dat je opzegt. Of dat nou op de derde of zesentwintigste is.
Hmm. Blijkbaar geldt het wel met een vast contract:quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook (en Candaasje ook).
We gaan het meemaken. Teamleider wist het ook niet precies, heb haar nu gemaild met mijn opzegging en dan hoor ik het wel van P&O.
Ok ok, iets minder voedzaamquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is geen rommel![]()
En heb je verdiend, als ik die aantekeningen zie
We zijn het voor de variatie eens eensquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:19 schreef derLudolf het volgende:
Het voorkomen van boetes is de enige reden waarom ik een mondkapje zou dragen. Alleen die medische helpen iets en die laat ik liever voor mensen die het echt nodig zijn.
Dit is een tijdelijk contract. Maakt dat nog wat uit?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hmm. Blijkbaar geldt het wel met een vast contract:
Opzegtermijn met vast contract
Heeft u een contract voor onbepaalde tijd? Dan heeft u een opzegtermijn van 1 maand. Dit betekent dat u 1 maand van te voren uw contract moet opzeggen. Het gaat om een kalendermaand. De opzegtermijn gaat in vanaf de 1e van de volgende maand.
Opzegtermijn met tijdelijk contractquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit is een tijdelijk contract. Maakt dat nog wat uit?
(En ja, die mag ik tussentijds opzeggen, daar heb ik op gelet)
En in mijn contract staat dus: beiderzijds opzegtermijn van een maand.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Opzegtermijn met tijdelijk contract
Heeft u een contract voor bepaalde tijd? Bijvoorbeeld een contract voor 1 jaar of 6 maanden? Dan eindigt uw contract vanzelf op de afgesproken einddatum. U heeft in dit geval geen opzegtermijn.
Eerder opzeggen
U mag met uw werkgever afspreken dat u uw contract eerder kunt opzeggen. Deze afspraak moet u dan in uw contract laten zetten.
edit: komt van de website van de rijksoverheid, dit.![]()
als dat echt alles is wat er staat dan zou je zeggen dat de dag v/d maand iet uitmaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En in mijn contract staat dus: beiderzijds opzegtermijn van een maand.
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
als dat echt alles is wat er staat dan zou je zeggen dat de dag v/d maand iet uitmaakt.
Oh, structuurformulesquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want dan wordt het toch meer een opzegtermijn van 1,5 maand?![]()
:
[ afbeelding ]
Ik vond een zak pepernoten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:32 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Ik ben de hele dag al chagerijnig..
Hangry
Ik at vandaag eieren, suikerbrood, scholfilet met worteltjes, banaan, Kitkat, amandel abrikozen reep, appel, crackers met kipfiletquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik vond een zak pepernoten.
Dat werkt kan ik inmiddels melden.
Ik moest gister naar het consultatiebureau, en verplicht een mondmasker op. Wat een drama zeg, m'n bril besloeg, hij zakte af, etc. Plus, ik vond het maar vermoeiend om er door te ademen. En m'n mini vond het ook maar eng, dat ik zo'n mondkapje op had....quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit dus.
@:Tele6 Wat je ook maakt, het gaat nooit zo beschermen zoals een medisch beschermingsmiddel. En dat ligt niet aan jou, maar aan de verkrijgbaarheid van materialen en industriële technieken.
Daarom is er geen foute manier van maken. Pak een instructie met vaardigheden waarvan je weet dat je die beheerst, maak een mondkapje, draag dat wanneer je in het OV zit (en laat het daarna vooral af) en blijf op 1,5m afstand van anderen. En was je handen.
Afstand houden, handen wassen. Dat werkt 28495838224 (oké misschien iets minder) keer beter dan de zelfmaakmondkapjes.
mja ik mis de pepernoten..quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik at vandaag eieren, suikerbrood, scholfilet met worteltjes, banaan, Kitkat, amandel abrikozen reep, appel, crackers met kipfilet
En NOG niet genoeg
Ik moet nog even die naamgeving oefenen, want tig regeltjes voor, maar ik geloof dat dit buteen is (en dan 2x een dubbele binding, dus vandaar een dieen. En dan moet je daar de locatie van aangeven in je naamgeving. (but-1,3-dieen ofzo... iets in die richting) En ook van die methylgroep er nog op, want dat is een vertakking. @Tele6 jij bent hier vast veel beter inquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, structuurformulesDat vond ik altijd tof. /Nerd.
Pentaan + waterstofbromide geeft... (toen lag er een Magnum voor)
Edit: oh nee, geen pentaan want een dubbele waterstofbrug. C5H8 moet ik googlen![]()
Mijn ervaring is dat het vooral heel belangrijk is om veel te oefenen bij organische chemie, niet per se om de lesstof letterlijk te onthouden. Maar misschien wordt het bij jullie heel anders gedoceerd/getoetst dan het bij ons werd. Wij kregen vooral heel veel vragen als: hier heb je stof A en B, teken welke producten er gevormd worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ok ok, iets minder voedzaam![]()
Dit is eigenlijk wel een leuk onderdeel hoor, van de chemie. (Ik ben alleen alles nu eens netjes aan het samenvatten, en ik doe dus 4-5 uur over een hoorcollege van 2 uur. Minstens. Dat is een beetje ruk, want daardoor loop ik zodanig achter dat ik de lessen niet live meer kan volgen, want ik moet nog heel wat terugkijken eerst om te snappen waar ze gebleven zijn
. Maar goed, zo komen we er ook, en ik doe het zo uitvoerig dat ik het heel goed onder de knie krijg. Hoop ik
)
Gedoe he? Is bij jullie onderscheid in medisch en zelfgemaakt?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik moest gister naar het consultatiebureau, en verplicht een mondmasker op. Wat een drama zeg, m'n bril besloeg, hij zakte af, etc. Plus, ik vond het maar vermoeiend om er door te ademen. En m'n mini vond het ook maar eng, dat ik zo'n mondkapje op had....
Ooh ja, dat klinkt logisch. Het is na 20 jaar redelijk weggezaktquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik moet nog even die naamgeving oefenen, want tig regeltjes voor, maar ik geloof dat dit buteen is (en dan 2x een dubbele binding, dus vandaar een dieen. En dan moet je daar de locatie van aangeven in je naamgeving. (but-1,3-dieen ofzo... iets in die richting) En ook van die methylgroep er nog op, want dat is een vertakking. @:Tele6 jij bent hier vast veel beter in![]()
Maar voor dit onderdeel ging het over de 'elektrofiele additie', dus hoe je die waterstof en bromide eerst uit elkaar sloopt en dan op je molecule zet
(En door 'resonantie' kan dat op verschillende manieren, want die elektronen springen telkens alle kanten op. En dan moet je ook weer kijken naar op welke C die waterstof komt en op welke die broom)
EDIT: ik weet alleen niet helemaal hoe ik dit ooit ga toepassen in de kliniek, maar dat terzijde![]()
Ja krijgen wij ook, van die reactievragenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het vooral heel belangrijk is om veel te oefenen bij organische chemie, niet per se om de lesstof letterlijk te onthouden. Maar misschien wordt het bij jullie heel anders gedoceerd/getoetst dan het bij ons werd. Wij kregen vooral heel veel vragen als: hier heb je stof A en B, teken welke producten er gevormd worden.
Als je er eentje hebt met een metalen dingetje bij je neus dan helpt het erg dat goed in te knijpen. En bij een met touwtjes de bovenste goed hoog op je hoofd vastmaken, boven je staart bijvoorbeeld, dan zakt het wat minder.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik moest gister naar het consultatiebureau, en verplicht een mondmasker op. Wat een drama zeg, m'n bril besloeg, hij zakte af, etc. Plus, ik vond het maar vermoeiend om er door te ademen. En m'n mini vond het ook maar eng, dat ik zo'n mondkapje op had....
Ik kwam ook op methylbutadieen idd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik moet nog even die naamgeving oefenen, want tig regeltjes voor, maar ik geloof dat dit buteen is (en dan 2x een dubbele binding, dus vandaar een dieen. En dan moet je daar de locatie van aangeven in je naamgeving. (but-1,3-dieen ofzo... iets in die richting) En ook van die methylgroep er nog op, want dat is een vertakking. @:Tele6 jij bent hier vast veel beter in![]()
Maar voor dit onderdeel ging het over de 'elektrofiele additie', dus hoe je die waterstof en bromide eerst uit elkaar sloopt en dan op je molecule zet
(En door 'resonantie' kan dat op verschillende manieren, want die elektronen springen telkens alle kanten op. En dan moet je ook weer kijken naar op welke C die waterstof komt en op welke die broom)
EDIT: ik weet alleen niet helemaal hoe ik dit ooit ga toepassen in de kliniek, maar dat terzijde![]()
Xray? Als in Haagse Raymond, met die pinda van 'm?quote:Op maandag 11 mei 2020 22:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die spreek ik nog wel eens. Ergens een Whatsapp groepje met Xray en nog een paar oldbies.
Ik maakte die mondkapjes ook vaak kruislings vast, met touwtjes. Dus onderste touwtjes boven je staart, en bovenste touwtjes onderin je nek.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Als je er eentje hebt met een metale dingetje bij je neus dan helpt het erg dat goed in te knijpen. En bij een met touwtjes de bovenste goed hoog op je hoofd vastmaken, boven je staart bijvoorbeeld, dan zakt het wat minder.
ik heb er eentje met elastiekjes om de oren. We gaan opzoek naar anderen...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Als je er eentje hebt met een metalen dingetje bij je neus dan helpt het erg dat goed in te knijpen. En bij een met touwtjes de bovenste goed hoog op je hoofd vastmaken, boven je staart bijvoorbeeld, dan zakt het wat minder.
Ik bied tweemaal de helft!quote:Op maandag 11 mei 2020 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*notitie maakt DP geen kittens te laten kopen bij me. En al zeker niet als ze er 450 euro voor biedt*
Ohja, verhip. Ja dit moet ik nog oefenen, ik stel dat altijd uit want ik vind die nomenclatuur echt heel erg stom om te oefenenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kwam ook op methylbutadieen idd.
Er is maar één plek waar de methylgroep kan zitten, want als je 'm aan het uiteinde zou zetten zou het geen butadieen meer zijn maar pentadieen, dus die methyl hoeft geen cijfertje.
Er is ook maar één manier om de twee dubbele bindingen in het molecuul te stoppen, anders zou je een C met vijf bindingen krijgen, dus ook voor de -dieen hoeven er geen cijfers
Je mág er wel cijfers neerzetten, als je dat duidelijker vindt. Maar ik zou zeggen van niet hier.
Voor naamgeving vouwde ik een papier over de lengte doormidden. Aan de linkerkant van de vouw de tekening van het molecuul, aan de rechterkant de naam. Dan kan je jezelf overhorenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ohja, verhip. Ja dit moet ik nog oefenen, ik stel dat altijd uit want ik vind die nomenclatuur echt heel erg stom om te oefenenIk vind een beetje puzzelen met elektronen veel leuker.
Ik vind de stiekjes juist fijner dan de lintjes. Want bij het knopen knoop ik vaak mijn haar erbij vast.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb er eentje met elastiekjes om de oren. We gaan opzoek naar anderen...
@:cat: nee, hier wordt dat onderscheid niet gemaakt...
Ze reist toch alleen/voornamelijk voor haar werk met het ov. Kunnen zij dan niet iets regelen? Ik vind het veel geld, zou het wel fatsoen vinden als dat gewoon valt onder 'reiskosten'.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:39 schreef golfer het volgende:
Deze nog extra besteld voor B. voor in het OV:
https://www.koopjedeal.nl(...)e-optie-handgel.html
Mee eens. Zeker bij de vitale beroepen (en dat is niet alleen de zorg).quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze reist toch alleen/voornamelijk voor haar werk met het ov. Kunnen zij dan niet iets regelen? Ik vind het veel geld, zou het wel fatsoen vinden als dat gewoon valt onder 'reiskosten'.
Uitsluitend voor haar werk met het OV inderdaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:41 schreef Myraela het volgende:
Ze reist toch alleen/voornamelijk voor haar werk met het ov. Kunnen zij dan niet iets regelen? Ik vind het veel geld, zou het wel fatsoen vinden als dat gewoon valt onder 'reiskosten'.
Die ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Xray? Als in Haagse Raymond, met die pinda van 'm?
Doe die mijn groeten!
Daar hebben ze zulke dingen voor gemaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb er eentje met elastiekjes om de oren. We gaan opzoek naar anderen...
@:cat: nee, hier wordt dat onderscheid niet gemaakt...
Leuk hoor. Ik heb buiten FOK! ook best veel contact met fokkers. Maar van sommige weet ik niet eens meer dat ik ze van FOK! kenquote:
Alleen met OV naar werk nu en soms met de auto als ik het OV ff niet zie zitten of kutweer is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:41 schreef Myraela het volgende:
Het zou net zo duidelijk moeten zijn als dat je überhaupt als überhaupt spelt en niet als uu ber houbd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:01 schreef Kreator het volgende:
De ene collega zegt zo ie zo. De ander zo en zo. Het is sowieso sowieso. Snap niet wat daar nou zo moeilijk aan is.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:09 schreef Blues het volgende:
Soms heb ik wel eens zin in vervroegd pensioen of zo.
Zó geen zin in dat werk en die stress en dat gezeik er allemaal over
En gooien we er ook nog cis en trans verbindingen in?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kwam ook op methylbutadieen idd.
Er is maar één plek waar de methylgroep kan zitten, want als je 'm aan het uiteinde zou zetten zou het geen butadieen meer zijn maar pentadieen, dus die methyl hoeft geen cijfertje.
Er is ook maar één manier om de twee dubbele bindingen in het molecuul te stoppen, anders zou je een C met vijf bindingen krijgen, dus ook voor de -dieen hoeven er geen cijfers
Je mág er wel cijfers neerzetten, als je dat duidelijker vindt. Maar ik zou zeggen van niet hier.
Uiteraardquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En gooien we er ook nog cis en trans verbindingen in?
In dit molecuul niet, want bij beide dubbele bindingen heeft één van de C's gewoon twee H's dus daar kun je gewoon spiegelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En gooien we er ook nog cis en trans verbindingen in?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
In dit molecuul niet, want bij beide dubbele bindingen heeft één van de C's gewoon twee H's dus daar kun je gewoon spiegelen.
Het product van de reactie zal wel isomeren hebben, denk ik. Maar dat zie ik zo even niet voor me.
Oh, wacht, het ging specifiek over deze? Dit ging meer over 1,2 en 1,4 producten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
In dit molecuul niet, want bij beide dubbele bindingen heeft één van de C's gewoon twee H's dus daar kun je gewoon spiegelen.
Het product van de reactie zal wel isomeren hebben, denk ik. Maar dat zie ik zo even niet voor me.
Wat ik hier bedoelde is:quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, wacht, het ging specifiek over deze? Dit ging meer over 1,2 en 1,4 producten.
(Maar in beide producten zijn er sigmabindingen die je kunt draaien, dus cis/trans boeit niet echt nee, als ik het goed begrepen heb)
Oh zo, ja ik zat nog met de R1 op de linker-C en de R2 op de rechter C en dan geen dubbele binding.... want dan kun je draaien.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat ik hier bedoelde is:
H R1
\ /
C = C
/ \
H R2
Dit molecuul heeft geen cis/trans-isomerie. De cis en trans versie zou er hetzelfde uitzien.
(Al zie je in sommige analysetechnieken wel het verschil tussen de H die het dichtst bij R1 zit en de H die het dichtst bij R2 zit. Maar cis/trans-isomerie is een principe dat ouder is dan die analysetechnieken.)
Edit: schijt, fok negeert meerdere spaties achter elkaarStel je R1 en R2 voor als groepen die aan de rechter C vastzitten.
Die mis ik wel. Zeg 'm dat maar. Hij herinnert zich mij vast nog wel.quote:
Cis/trans en E/Z gebruik je alleen voor moleculen waar een rigide binding in zit, zoals een dubbele/driedubbele binding of een ring. Anders kun je inderdaad draaien.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh zo, ja ik zat nog met de R1 op de linker-C en de R2 op de rechter C en dan geen dubbele binding.... want dan kun je draaien.
(Maar misschien flikker ik Entgegen/Zusammen en cis/en trans nu wel door elkaar. Zoals ik al zei, die nomenclatuur en wat daar aan vast hangt moet ik nog even een beetje doornemen. Ik focus me nu eerst op alle reactiemechanismen, want die vormen het grootste deel van het examen)
Ja dat R/S komt inderdaad aan bod bij stereochemie, als ik het me goed herinner. Godzijdank had 'bijles'docent Bart (degene waarvan ik de lessen volg, de gewone colleges zijn meer bijzaakquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Cis/trans en E/Z gebruik je alleen voor moleculen waar een rigide binding in zit, zoals een dubbele/driedubbele binding of een ring. Anders kun je inderdaad draaien.
Je hebt ook nog R/S-isomerie, dat is wanneer een C vier verschillende groepen heeft. Stel je pakt één van die vier vast en roteert de andere drie, dan gaan ze nog niet van plaats wisselen omdat het er drie zijn. R/S-isomerie vind ik echt verschrikkelijk, want mijn ruimtelijk inzicht sterft daar gewoon aan. Ik weet niet of jullie R/S-isomerie behandelen?
E/Z is net zomin van toepassing op dit molecuul als cis/trans, dus dat is makkelijk.
Ik was de hele E/Z-notatie alweer vergeten, maar als ik ze nu een beetje google, lijkt het niet heel erg van elkaar te verschillen. E/Z is uitgebreider en accurater in ingewikkelde gevallen.
Oh dat is wel leuk bedacht inderdaad! Heb je ook nog wat aanquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kreeg net een kadootje thuisgestuurd voor de dag van de Zorg.
Pepermuntjes, twee zakjes muntthee, cupje honing en een code voor een film van Pathé thuis. Ik vind het creatief.
Maar de Rijksoverheid gebiedt ons om geen medische mondkapjes te gebruiken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:56 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij had ik dan op het werk medegedeeld dat je een aantal maskers mee nam voor woon/werk verkeer.
Afhankelijk van de schaarste daar tenminste. Dit valt gewoon onder pbm die een werkgever hoort te regelen
Ik kreeg niet echt een warme reactie.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Die mis ik wel. Zeg 'm dat maar. Hij herinnert zich mij vast nog wel.
Symboolpolitiek van de bovenste plank dusquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar de Rijksoverheid gebiedt ons om geen medische mondkapjes te gebruiken.
Oh, absoluut.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Symboolpolitiek van de bovenste plank dus
Nee, en dat is goed. We waren het nooit eens natuurlijk, maar daarom mis ik 'm ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kreeg niet echt een warme reactie..
Er ligt voor mij wéér iets van chocola geloof ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kreeg net een kadootje thuisgestuurd voor de dag van de Zorg.
Pepermuntjes, twee zakjes muntthee, cupje honing en een code voor een film van Pathé thuis. Ik vind het creatief.
Denk je echt dat ze ons beter gaan betalen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Er ligt voor mij wéér iets van chocola geloof ik.
Kap nou eens met dat klappen of kadootjes en beloon me beter.
Xray heeft vast warme herinneringen aan mij toen ANM-mod was en hij met name vlak na de moord op zijn Pim helemaal uit z'n plaat ging.quote:
Scheepskok, ik dacht Piet is terugquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:55 schreef Scheepskok het volgende:
Hoi, ik ben er weer. Ik dacht dat ik een ban had (wat logisch zou zijn met mijn gedrag), maar volgens mij heb ik dat niet. Ik heb mijn Sigaartje-topic verknald met een oud e-mailadres en ik werd er gelijk uitgegooid. Ik heb nu een kloon gemaakt.
(Als er inderdaad sprake is van een ban, gooi me dan maar er gelijk uit, ik ben wel eerlijk)
gr. Sigaartje
Hoi Sigaarquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:55 schreef Scheepskok het volgende:
Hoi, ik ben er weer. Ik dacht dat ik een ban had (wat logisch zou zijn met mijn gedrag), maar volgens mij heb ik dat niet. Ik heb mijn Sigaartje-topic verknald met een oud e-mailadres en ik werd er gelijk uitgegooid. Ik heb nu een kloon gemaakt.
(Als er inderdaad sprake is van een ban, gooi me dan maar er gelijk uit, ik ben wel eerlijk)
gr. Sigaartje
Ik vind helemaal niet dat we zo beroerd betaald krijgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Denk je echt dat ze ons beter gaan betalen?
Ik probeer maar blij te zijn met wat ze wel doen, lukt me ook niet altijd even goed hoor.
Hier verrassend weinig chocolade kadootjes. Vaak Rituals of zo.
Nou, er zijn dus grofweg een soort van 3 manieren.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:lonaa vertel eens over de diverse manieren om tonnato te maken dan?
En vegan Magnums zijn briljant. Vegan Cornetto's zijn ook prima.
Ja, ik vind de Magnums top, vooral de Almond.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:lonaa vertel eens over de diverse manieren om tonnato te maken dan?
En vegan Magnums zijn briljant. Vegan Cornetto's zijn ook prima.
Duitsers kunnen het nog beter. Een gebreid das waar reeds wat steken van zijn gevallen is ook goed genoeg om te mogen winkelen of tanken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Symboolpolitiek van de bovenste plank dus
Ja bij ons ook hoor, fijn voor mijn schoondochter met mijn parfumallergiequote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Denk je echt dat ze ons beter gaan betalen?
Ik probeer maar blij te zijn met wat ze wel doen, lukt me ook niet altijd even goed hoor.
Hier verrassend weinig chocolade kadootjes. Vaak Rituals of zo.
Samsung ook niet doen. Ik had een hele dure die ik kon vervangen na 2 jaar en 3 maanden. Heb nu een 8kg LG.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:47 schreef z80 het volgende:
En mijn wasmachine is definitieve overleden.Slechts 8 jaar oud geworden. Had van een AEG een langere levensduur verwacht.
Dus op zoek naar een andere machine. Moet een bovenlader zijn. minimaal 6Kg was in kunnen.
Maar dan begint de ellende met uitzoeken. Bauknecht? Heeft een trommel die dun aanvoelt en klepveren zoals in de oude halfautomaten. AEG? voelt degelijk aan. Is duurder. Maar heeft me na 8 jaar al in de steek gelaten. Hoover/candy/Privileg gaan het zeker niet worden.
Onze magnetron heeft na ruim 20 jaar trouwe dienst doen de geest gegeven.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:47 schreef z80 het volgende:
En mijn wasmachine is definitieve overleden.Slechts 8 jaar oud geworden. Had van een AEG een langere levensduur verwacht.
M'n ouders hebben een Zanussi bovenlader. Lijkt het redelijk vol te houden. Ik weet niet hoe lang ze deze hebben. De vorige Zanussi is 20 geworden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Samsung ook niet doen. Ik had een hele dure die ik kon vervangen na 2 jaar en 3 maanden. Heb nu een 8kg LG.
Haha. Is ie een beetje volwassen geworden, of nog steeds zo'n Haagse schreeuwerd met een grote muil?quote:
Vorige week een Pathé Thuis tegoed. Vandaag een reep Tony Chocolonely. Ze zijn behoorlijk attent.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:17 schreef Tally het volgende:
Ik heb wel 3 maandenlang bloemen gehad. Elke week weer een bos. Chocolade. Een bon van wat weet ik ff niet meer. Taart. Broodjes. Smoothies. Dat laatste werd allemaal op de posten gebracht.
Jouw baas lijkt echt geld teveel te hebben. Of wordt regelmatig in natura betaaldquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vorige week een Pathé Thuis tegoed. Vandaag een reep Tony Chocolonely. Ze zijn behoorlijk attent.
Dat laatste is onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jouw baas lijkt echt geld teveel te hebben. Of wordt regelmatig in natura betaald
So far dat ambtenaren nooit wat krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vorige week een Pathé Thuis tegoed. Vandaag een reep Tony Chocolonely. Ze zijn behoorlijk attent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou heb ik geen cakemeel.. maar wel zelfrijzend bakmeel.quote:Grote tulband.
338gr cakemeel
225gr boter
225gr suiker
3 eieren.
Anna is ook rijksambtenaar en krijgt niets.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
So far dat ambtenaren nooit wat krijgen
Hier hield het na week 3 wel op qua “kadootjes”.
Alleen vorige week nog een envelop met kleurplaten.
Wel echt heel leuk want alle kinderen die hun kleurplaat, Gedicht of ander creatief Ding op een afgesloten fb pagina plaatsen... krijgen een bol.com bon.
Vond dat wel bijzonder en bijzonder leuk.
(Ook zonder bon had ik dat leuk gevonden... maar dat de kinderen ook nog wat krijgen is, voor mij dan, toch wel bijzonderder)
Genoeg mensen in het bedrijfsleven ook niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Anna is ook rijksambtenaar en krijgt niets.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:00 schreef Candaasje het volgende:
Konijntje buiten net wat biks gevoerd. Ik heb het idee dat 'ie niet zo goed ziet. Maar hij/zij wilde al uit mijn hand eten, en ging uiteindelijk relaxt liggen op een meter afstand.
Langzaam komen we er misschien wel.
Verder net twee kaartjes in de bus gevonden, van de universiteitskliniek en van mijn eigen dierenarts
Dat is altijd zo attentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet mijn dierenarts ook.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, eigenlijk alle dierenartsen waar ik stage heb gelopen of heb gewerkt deden het. Het wordt altijd enorm gewaardeerd en het is een kleine moeitequote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is altijd zo attent![]()
Doet mijn dierenarts ook.
Beide.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha. Is ie een beetje volwassen geworden, of nog steeds zo'n Haagse schreeuwerd met een grote muil?
Ik kreeg hem met abby ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk alle dierenartsen waar ik stage heb gelopen of heb gewerkt deden het. Het wordt altijd enorm gewaardeerd en het is een kleine moeite![]()
Ik wist alleen niet dat de spoed het ook deed. (Ja waarom niet eigenlijk...maar kan me voorstellen dat het percentage dieren dat daar overlijdt nog net wat hoger is. Je komt daar niet voor een vaccinatie zeg maar...)
Konijntje buiten net wat biks gevoerd. Ik heb het idee dat 'ie niet zo goed ziet. Maar hij/zij wilde al uit mijn hand eten, en ging uiteindelijk relaxt liggen op een meter afstand.
Verder net twee kaartjes in de bus gevonden, van de universiteitskliniek en van mijn eigen dierenarts
Weer die buksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lief van de kaartjes.
Tofquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik kreeg hem met abby ook.
Dat was ook bij de spoedkliniek.
Kreeg ik bij mijn vorige dierenarts ook ja. Maar die kwam op het verkeerde momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Oh?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Kreeg ik bij mijn vorige dierenarts ook ja. Maar die kwam op het verkeerde moment
Laten we zeggen dat het gewoon een aantal kutmaanden waren met veel verlies van mensen in mijn omgeving. En dan ook nog mijn lieve poesje.quote:
Ah, ja dan is het allemaal bij elkaar veel te veelquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het gewoon een aantal kutmaanden waren met veel verlies van mensen in mijn omgeving. En dan ook nog mijn lieve poesje.
Precies de reden ook dat ik dr morgen met een knoop in mijn maag achterlaat bij die lieve dierenarts
Zo’n hechtingenrompertje kan je die bij de dierenarts kopen of had ik die van tevoren moeten kopen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, ja dan is het allemaal bij elkaar veel te veel![]()
En ik snap het, dat uit handen moeten geven en afwachten is hels. (Ik vergat dat wel eens, want ik was er zelf doorgaans gewoon bij 'achter', maar nu ik niet meer zelf achter de schermen werk en/of mijn dieren altijd in het weekend ziek worden en dus ik altijd bij een onbekende spoedarts kom, ben ik me daar weer wat meer van bewust. Het is gewoon kut.)
We gaan gewoon duimen dat ze weer lekker snel wakker isen dat ze van dr hechtingen afblijft
Nee die hebben de meeste dierenartsenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo’n hechtingenrompertje kan je die bij de dierenarts kopen of had ik die van tevoren moeten kopen?
Ze zullen in ieder geval een kap hebben, maar ik zou even afwachten hoe ondeugend ze is. Dan kun je altijd nog een rompertje maken of bestellen. Mijn dames kan ik meestal kapvrij laten herstellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo’n hechtingenrompertje kan je die bij de dierenarts kopen of had ik die van tevoren moeten kopen?
Weet ik ook wel dat het niets voorsteltquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Al moet ik volgende week toch nog een stuk losgekomen hechting laten weghalen bij dit exemplaarStelt helemaal niks voor hoor Tally
Week na de operatie ging ze voor entingen en meteen controle en een week later dook er toch een hechting op.Ze heeft er geen last van en laat hem met rust. En helaas zit hij net te vast om hem veilig in mijn eentje te verwijderen
Dat doe ik dan morgenochtend meteen. Zo’n lampenkap lijkt me helemaal niks.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee die hebben de meeste dierenartsen![]()
(Ze hadden ze laatst in elk geval voor een hond die geopereerd was, dus ik vermoed ook wel voor katten. )
(EDIT: je kunt het altijd 's ochtends even aangeven, dat je dat liever hebt dan zo'n lampenkap, als het even kan)
Ja dat is waar, ze proberen het altijd onderhuids te doen. Heel soms moeten ze er een bovenhuidse hechting opzetten. En vrijwel altijd met zelfoplossend materiaal, ideaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze zullen in ieder geval een kap hebben, maar ik zou even afwachten hoe ondeugend ze is. Dan kun je altijd nog een rompertje maken of bestellen. Mijn dames kan ik meestal kapvrij laten herstellen.
Ze hechten onderhuids (Toch, Candaasje?) en dan is de neiging eraan te zitten al een stuk minder.
Ja, ik heb er eentje gehad met bovenhuidse hechtingen. Dus die moest gekaptquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ze proberen het altijd onderhuids te doen. Heel soms moeten ze er een bovenhuidse hechting opzetten. En vrijwel altijd met zelfoplossend materiaal, ideaal.
In de Vossegat-kliniek keken we ook altijd gewoon per kat of ze er aan gingen zitten. En op zich is het niet vlak voor het weekend, dus je kunt het zelf dan ook nog een avondje aankijken, of desnoods dezelfde middag nog terug fietsen als ze er toch thuis opeens wel aan gaat likken.
Lastige vraag... heb je het dan over een kat die zijn maatje is verloren of een kat die altijd al alleen woonde?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doe ik dan morgenochtend meteen. Zo’n lampenkap lijkt me helemaal niks.
Nog eens een vraagje. Hoe kan je merken dat een kat eenzaam is?
Ze is in ieder geval vanaf week 9 alleen. Ik heb voor de rest geen verleden van haar.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lastige vraag... heb je het dan over een kat die zijn maatje is verloren of een kat die altijd al alleen woonde?
Bij de eerste categorie zou ik kijken naar veranderend gedrag. Bij de tweede categorie zou ik niet weten hoe je het zou kunnen zien. Je zou kunnen testen door er een tweede kat bij te zetten maar als dat niet werk is het hele huishouden ongelukkig.
Je hebt katten die ont-zet-tend kunnen lullenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval vanaf week 9 alleen. Ik heb voor de rest geen verleden van haar.
Ze praat veel tegen ons. En ik dacht dat het misschien een teken van eenzaamheid was. Ze is altijd bij mij of mijn oudste dochter. Ik heb voor de rest geen aanleiding om te denken dat ze eenzaam is. Was maar een idee.
Gelukkig. En ja ze praat enorm veel.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je hebt katten die ont-zet-tend kunnen lullen![]()
Hoeft geen teken van eenzaamheid te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Gelukkig. En ja ze praat enorm veel.
Ze komt ook altijd bij me liggen als ik in bad gaEn moet me vaak ook gewoon even aanraken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze heeft wel lef, zo op dat randje!
Ze is al heel vaak er in gevallen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze heeft wel lef, zo op dat randje!
Geloof ook niet dat, wanneer deze twee er niet meer zijn ik niet weer voor twee gaquote:
[..]
Ze komt ook altijd bij me liggen als ik in bad gaEn moet me vaak ook gewoon even aanraken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staartje ook een beetje in het water gehad
![]()
Die van mij steken een hoofd over de badrand en hebben dan alweer snel vastgesteld dat ik hartstikke gek ben en ontvluchten het gevaar
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dat staartje beweegt ze dan zo lekker door het waterquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]Staartje ook een beetje in het water gehad
![]()
Die van mij steken een hoofd over de badrand en hebben dan alweer snel vastgesteld dat ik hartstikke gek ben en ontvluchten het gevaar
[..]
Wat een schat TallySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat staartje beweegt ze dan zo lekker door het water
Hmm mijn oude dame deelde altijd het huis met een knorrige poezendame.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lastige vraag... heb je het dan over een kat die zijn maatje is verloren of een kat die altijd al alleen woonde?
Bij de eerste categorie zou ik kijken naar veranderend gedrag. Bij de tweede categorie zou ik niet weten hoe je het zou kunnen zien. Je zou kunnen testen door er een tweede kat bij te zetten maar als dat niet werk is het hele huishouden ongelukkig.
Ja is ze. We hebben het erg getroffen met haar.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Hier één keer een randzitter gehad. Staart hing in het water en het duurde even voor hij dat door had. Staart eruit *drupdrupdrup* en daarna BOOS op mij. Ik had het vast allemaal gedaan
Leuk ding isquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja is ze. We hebben het erg getroffen met haar.
Dat zegt mijn oudste dochter ook vaak![]()
Ze is ook gek op balletjes halen. Wij gooien. En zij glijd over de tegels om hem op te halen.![]()
Wat een heerlijk beestjequote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:08 schreef Tally het volgende:
[..]tot nu toe heeft ze nog nooit naar me geblazen
Ze mag met ons vaak naar buiten maar wel aan een riempje want er rijden te veel auto’s hier om haar lis te laten. En daarbij wil ik ook dat ze niet in andermans tuin komt.
Ze gaat klaar zitten voor haar tuigje en gaat graag in onze plantenbak liggen.
Ik denk dat mijn oudste dat ook wel zou proberen en dat het er ook wel een keertje gaat lukken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Leuk ding is
Hier ook geprobeerd de mannen te laten apporteren maar ze vinden er niks aan.
Dochterlief is nu bezig met trainen dat ze gaan liggen als je AF zegt.
Heel vermakelijk en iedereen verklaart dr voor gek
Maar je zou verbaasd zijn wat ze al niet doen voor een snoepje
Het klinkt alsof je de ideale kat hebtquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:08 schreef Tally het volgende:
[..]tot nu toe heeft ze nog nooit naar me geblazen
Ze mag met ons vaak naar buiten maar wel aan een riempje want er rijden te veel auto’s hier om haar lis te laten. En daarbij wil ik ook dat ze niet in andermans tuin komt.
Ze gaat klaar zitten voor haar tuigje en gaat graag in onze plantenbak liggen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Kattenpraatwij hebben er twee (broertjes), herfst 2018 uit het asiel gehaald (bij een gastgezin voor DOC in Eindhoven, zijn jouw gastkittens daar nou ook van, Cat?). Super lief samen, liggen graag bij ons op schoot te slapen, en beide kunnen ze 'zit' en een van de twee heb ik 'high five' geleerd. Doet ie wel alleen na zit, maargoed, ik keur m goed
.
Goeie binnenkomstquote:
Er zal vast iets mis mee zijn. Dat kan niet anders in deze familiequote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je de ideale kat hebt![]()
Piep heeft na 9 jaar ontdekt dat ze kan blazen dus dat doet ze nu met periodes. Is helemaal prima, ze mag best laten weten dat ze het niet leuk vindt om de woonkamer uit te moeten.
dat kost ook meer thuis dan aanbellen en weer wegrijden en alles eind van de dag op het postpunt te droppenquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:37 schreef Isabeau het volgende:
De pakketbezorgers hebben het vast een stuk drukker, maar er zijn ook meer mensen thuis
Thanksquote:Op woensdag 13 mei 2020 07:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank u.Succes met je veel te vroege meeting!
Hele discussie met bezorger gehad over wat mijn voordeur wasquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik heb echt een intern-Karen-conflict mbt bezorgers die niet naar boven komen. Ik WEET dat je kut betaald krijgt en dat het van jou uit allemaal volkomen begrijpelijk ik, maar ik word er fucking witheet van en wil klachten indienen en ontploffen
Belachelijkquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hele discussie met bezorger gehad over wat mijn voordeur wasHij vond de deur beneden de voordeur. Nou, volgens mij vindt de wet mijn deur in in mijn huis mijn voordeur. Momenteel leggen ze overigens allemaal de pakketjes beneden in de hal.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Belachelijk
Volgende week woensdag gaan de katten naar mijn ouders. Mijn ouders zien het wel zitten geloof ik![]()
Uitspraak van mijn moeder: "zie ze maar terug te krijgen"
Zucht
Ik vind dat toch wel een beetje de grenzen opzoeken hoorquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:08 schreef Lonaa het volgende:
JAAAAAAAAA. Ze doen weer CrossFit lessenBuiten
Maar woohoo
Fuck thuis sporten
Doe ik toch niet
Groepsdruk heb ik nodig
quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn ouders ook altijd zuchten en steunen als ik vraag of ze daar een vakantie naar toe magEn elke keer natte oogjes als ik dr weer op kom halen
Goed zo, keihard onderhandelenquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja, als mijn ouders er gelukkig van worden kan ik er wel mee leven gezien het feit dat G geen super-katten-liefhebber isHoewel ik aangegeven heb dat, aangezien zij haar zoon meeneemt, ik dus de katten meeneem als we een groter huis scoren in de toekomst
Zelfde probleem hier. Groepslessen zijn er nog niet. Enkel de trainingsruimte is open. Dus gooien met wat ijzer en cardio zijn mogelijk. De rest zit nog dicht.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:08 schreef Lonaa het volgende:
JAAAAAAAAA. Ze doen weer CrossFit lessenBuiten
Maar woohoo
Fuck thuis sporten
Doe ik toch niet
Groepsdruk heb ik nodig
Wordt vanzelf wel weer minder.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind sowieso op het moment dat iedereen een stuk makkelijker lijkt te worden. Ik merk dat bij mezelf ook een beetje en ik voel me er niet heel tof bij eigenlijk
Ik vind het heel fijn dat ik me kan inschrijven om iets op een tijd met een klein groepje te doen, daar heen moet, iemand heb die me verteld dat het net iets harder kan. I need that. Zowel voor mijn lijf maar nog veel en veel meer voor mijn geestelijke gesteldheid.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Groepslessen zijn er nog niet. Enkel de trainingsruimte is open. Dus gooien met wat ijzer en cardio zijn mogelijk. De rest zit nog dicht.
moeten ze nog steeds hun werk doen lijkt me dan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik heb echt een intern-Karen-conflict mbt bezorgers die niet naar boven komen. Ik WEET dat je kut betaald krijgt en dat het van jou uit allemaal volkomen begrijpelijk ik, maar ik word er fucking witheet van en wil klachten indienen en ontploffen
mja hier met een dubbele portie katten waar we beiden nogal aan gehecht zijnquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja, als mijn ouders er gelukkig van worden kan ik er wel mee leven gezien het feit dat G geen super-katten-liefhebber isHoewel ik aangegeven heb dat, aangezien zij haar zoon meeneemt, ik dus de katten meeneem als we een groter huis scoren in de toekomst
Nja, die mensen worden uitgeknepen. Dus ik vind het ook lullig om dan gaan te zeiken en zij die hun werk verliezen, want je kiest niet voor zo'n functie als je andere keuzes hebt lijkt me.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
moeten ze nog steeds hun werk doen lijkt me dan.
Zo heyquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:19 schreef Lonaa het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)p-enschede~aea196cd/
mja ik vind dat dus een beetje dubbel... ene kant geef ik je gelijkquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nja, die mensen worden uitgeknepen. Dus ik vind het ook lullig om dan gaan te zeiken en zij die hun werk verliezen, want je kiest niet voor zo'n functie als je andere keuzes hebt lijkt me.
quote:
Ik hoop hetquote:
mja of je gaat je minder schuldig voelen omdat het goed gaatquote:
De media zag er natuurlijk ook wel heel anders uit, 20 jaar geleden. Maar ja inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo heyDie foto's hakken er wel (weer) in.
Ook wel bijzonder dat je bijna als enige zo snel na/tijdens de ramp foto's kan maken als brandweerman (1100 foto's) en je toch niet op het idee komt dat met de media oid te delen.
Dat had ik nooit gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
en dat ze niet een paar maanden in een hokje in een opvang zitten
Ik denk dat eerst dat 1e zal gebeuren en dan het 2e zal volgen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja of je gaat je minder schuldig voelen omdat het goed gaat
of we gaan straks met zn allen weer in de stress omdat het helemaal niet goed gaat.
Er zijn hier ook wel een boel restricties en regel, maar dat is logisch en prima. Mijn lijf is ook niks meer gewend.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:41 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa
Ik ga vanmiddag voor het eerst weer naar mijn sportclub toe
Wij zijn een buitensport, dus daarvan was het al duidelijk dat we sinds maandag weer mochten. Het was wel even puzzelen met de logistiek van het trainen met onderlinge afstand en in kleine groepjes. Nu trainen we met 10 man tegelijk en zijn er inschrijflijsten om te bepalen wie er mag.
Ik ben al het eelt in mijn handen kwijt, en ik kan lang niet meer zolang hangen, dus wordt pittig vanmiddag
ben er ook bang voor... maar goed.. ooit zal het toch beter worden...quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat eerst dat 1e zal gebeuren en dan het 2e zal volgen.
Maar geloof ook niet dat we dat echt tegen kunnen houden.
Ik ben het ook eens met alle regels, ik vind dat mijn club het wel handig heeft aangepakt. Het enige wat we nog gaan doen is volgende week even kijken of we meer trainingen in kunnen plannen, want de inschrijflijsten zitten nu telkens direct vol.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn hier ook wel een boel restricties en regel, maar dat is logisch en prima. Mijn lijf is ook niks meer gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |