quote:Op dinsdag 12 mei 2020 07:17 schreef Myraela het volgende:
Eerder opgestaan, nu al een loopje gedaan.
Heb je ze niet gewoon kunnen bottelen? De 3 brouwkits die ik ken, hoef je niet snel op te drinken. Maar goed het is geen straf 🍻quote:
Lekker bezigquote:Op dinsdag 12 mei 2020 07:17 schreef Myraela het volgende:
Eerder opgestaan, nu al een loopje gedaan.
Die was helemaal verrukt en in zijn nopjes toen we aankwamen, vervolgens waren we bij zijn groep en was hij super enthousiast omdat hij een vriendje zag. Luid naam roepend en wijzenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen allen.
Raar gevoel vast, @:Lot_1. Werk jij thuis of ben je ook naar je werk?
Vergat ik nog te vragen @:Aure wat vond Jip van zijn eerste keer weer naar de opvang?
Ben zo ontzettend duf. Werd iets na 4 uur wakker, helemaal overstuur, geen idee meer waarvan maar daarna niet meer geslapen, allen wat gedoezeld. Heel veel koffie vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze blik zegt ook wel alles
Had vast gekund, maar het zit in zo'n mooi vaatjequote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je ze niet gewoon kunnen bottelen? De 3 brouwkits die ik ken, hoef je niet snel op te drinken. Maar goed het is geen straf 🍻
Het is er eentje van deze: https://www.brewbarrel.com/#/home
Ah alles gaat daarbij wat sneller, leukquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Had vast gekund, maar het zit in zo'n mooi vaatje
Het is er eentje van deze: https://www.brewbarrel.com/#/home
Ja het is echt brouwen voor dummies, je hoeft niet zo heel veel zelf te doenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah alles gaat daarbij wat sneller, leuk
Zeker leukquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja het is echt brouwen voor dummies, je hoeft niet zo heel veel zelf te doenmaar dat maakt het dus eigenlijk wel een leuk cadeau.
Ah dan ben ik ook op een dinsdag zoveel jaar getrouwd. Mijn schoonzus ook op de 12de getrouwd. Mijn zwager op de 19de en wij op de 26ste.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker bezig
Vandaag 3 jaar getrouwddus ik mag vanaf vandaag eindelijk Animal Crossing spelen
/cadeautje
Maar echt he....quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:30 schreef Myraela het volgende:
Gefeliciteerd, Sarabi! En jeetje, 3 jaar al, het voelt echt alsof je net nog je bruiloft aan het plannen was.
Heel onze familie is op de 12e getrouwdquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ah dan ben ik ook op een dinsdag zoveel jaar getrouwd. Mijn schoonzus ook op de 12de getrouwd. Mijn zwager op de 19de en wij op de 26ste.
haha mja.. hier werken en werken en werkenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo lekker geslapenIk ben weer helemaal opgeladen.
En ook vandaag maak ik weer niets meeIk ga werken, onkruid wieden en pasta met groene asperge maken. Voor de lunch wentelteefjes met een restje custard.
Wij een week na elkaar want toen vierde we het nogquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heel onze familie is op de 12e getrouwdwel makkelijk om te onthouden
Bij ons wordt het (normaal dan) dan samen gevierd met moederdagquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij een week na elkaar want toen vierde we het noganders moet je overal naar toe op dezelfde dag
Een rijst met noten en groene kruiden? Of aardappelpuree maar ik weet niet of je lief mee-eet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:55 schreef Uhmmpie het volgende:
(alleen niet zo'n idee wat ik daar dan bij zou doen... tegenwoordig ngoal van de rijst maar dat klinkt gek )
Ik zou daar zo goed in zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Extreme couponing marathon op TLC/nolife
Risotto van maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:55 schreef Uhmmpie het volgende:
en eh.. op de switch spelen en bedenken wat ik met mn pompoen ga doen.
ik gok dat het iets word met een oven en geitenkaas
(alleen niet zo'n idee wat ik daar dan bij zou doen... tegenwoordig ngoal van de rijst maar dat klinkt gek)
Ik heb niet het geduld om het voor grote bedragen uit te zoeken maar zou het fantastisch vinden.quote:
Couscous doet het ook goed bij ovenpompoenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
haha mja.. hier werken en werken en werken
en eh.. op de switch spelen en bedenken wat ik met mn pompoen ga doen.
ik gok dat het iets word met een oven en geitenkaas
(alleen niet zo'n idee wat ik daar dan bij zou doen... tegenwoordig ngoal van de rijst maar dat klinkt gek)
laatst bellen met de ouders van mijn lief..
verder dan updates over de plantjes kwamen we eigenlijk niet![]()
nope.. die eet niet mee dus alles kan weerquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een rijst met noten en groene kruiden? Of aardappelpuree maar ik weet niet of je lief mee-eet.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
O nee, eindbedrag op de kassa is het dubbele van wat verwacht werdMaar liefst 13 dollar ipv 7
*nagelbijt*
Gaat Dit Nog Goedkomen!?!?
Lukt het niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga echt per einde van de week bestellen via picnic. Godsklere.
De supermarkt is echt...debiel. Misschien ligt het aan mijn wijk. I dunno.quote:
Oh op die manier.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:36 schreef Lonaa het volgende:
De supermarkt is echt...debiel. Misschien ligt het aan mijn wijk. I dunno.
Snap ik. En dat was ook precies waarom ik mijn boodschappen weer een beetje op mijn 'normale' manier probeerde te doen. But that ain't working.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh op die manier.Ik vind de Lidl hier wel weer prima. De wat kleinere supermarkten zijn chaotischer. Maar ik wil juist wel weer naar de winkel gaan. Want dat is 1. tenminste iets van een verplichte wandeling en 2. dan kan ik tenminste naar de Lidl of bij goede aanbiedingen naar andere winkels.
Thuisbezorgen is soms echt wel duur. Albert Heijn heeft amper fatsoenlijke aanbiedingen. Ben het wel een beetje zat.
Misschien vragen of er tijden zijn waarop het volgens de winkel vaak wat rustiger is?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:40 schreef Lonaa het volgende:
Snap ik. En dat was ook precies waarom ik mijn boodschappen weer een beetje op mijn 'normale' manier probeerde te doen. But that ain't working.
Ik ga even strijdplan bedenken hoor, dit is niks iig.
Ik denk dat het voornaamste probleem is dat het een kleine aftandse Dirk van de Broek is midden in een tokkiewijk. En een AH met matig beleid waar alle zesigers komen die geen neuk geven.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien vragen of er tijden zijn waarop het volgens de winkel vaak wat rustiger is?
Stomheid. Hier is het rond 12.00 uur het meest rustig.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Snap ik. En dat was ook precies waarom ik mijn boodschappen weer een beetje op mijn 'normale' manier probeerde te doen. But that ain't working.
Ik ga even strijdplan bedenken hoor, dit is niks iig.
Hier gaat iedereen rond 12 uur even een broodje kopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Stomheid. Hier is het rond 12.00 uur het meest rustig.
Al blijft mijn favo supermarkt toch best druk, ook al heeft die brede gangpaden. Dus ga ik vaker naar de kleinere supermarkt om de hoek, daar kan ik makkelijker mensen ontwijken. Sowieso houdt iedereen rekening met elkaar![]()
Deze week is het hier missie vriezer leegeten. Ik heb wat teveel kliekjes over van zelfkookdingen en er komt weer een lading kattenvoer aan die plek nodig heeft.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier gaat iedereen rond 12 uur even een broodje kopen.Die overigens, zag ik vandaag, gewoon weer zelf te pakken zijn ipv voorverpakt.
Gister liep het bij onze supermarkt ook weer vol met kinderen/studenten? rond etenstijd die even een blikje en wat eten gingen halen. 4 kinderen rond 1 winkelwagen. Lekker geslaagdquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier gaat iedereen rond 12 uur even een broodje kopen.Die overigens, zag ik vandaag, gewoon weer zelf te pakken zijn ipv voorverpakt.
Werkt niet bij wordfeudquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:11 schreef Clubsoda het volgende:
Kind op school, hij vindt het geloof ik spannend maar toch ook fijn. Zijn juf stond stralend te zwaaien op het plein![]()
Nu koffie en dan aan het werk. Managmentprojectplanvoorstelding schrijven
Betere aanbiedingen dan de Jumbo waar ik eerst altijd boodschappen deed.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thuisbezorgen is soms echt wel duur. Albert Heijn heeft amper fatsoenlijke aanbiedingen. Ben het wel een beetje zat.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Betere aanbiedingen dan de Jumbo waar ik eerst altijd boodschappen deed.
Morgen komt AH weer bezorgen, nog steeds erg blij mee.
En uiteindelijk een stuk minder geld aan boodschappen kwijt dan voor corona.
Nee, het zou ook sowieso gewoon verboden moeten wordenquote:
Yay voor kleinzoon!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:29 schreef Blues het volgende:
Lief al die enthousiaste (bijna @ Günther (de user bestáát![]()
) kindjes die naar opvang/school gaan.
Kleinzoon A. zag zijn allerbeste vriendje en liep blij en huilend op 'm af
Die had het alweer losgelatenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Yay voor kleinzoon!
Günther was pas iets van vijf keer geweest pre-Corona dus die had nog niet echt iets of iemand om al erg naar terug te verlangen![]()
Ja, Jumbo is helemaal dramatisch met aanbiedingen, maar Albert Heijn vind ik ook tegenvallen. Ik had soms met hamsteren wel best wat korting, maar het zijn vaak aanbiedingen op producten die ik niet meer eet. Dus dan is de Lidl met z'n normale lage prijzen wel fijn. En de Dirk heeft soms supergoede aanbiedingen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Betere aanbiedingen dan de Jumbo waar ik eerst altijd boodschappen deed.
Morgen komt AH weer bezorgen, nog steeds erg blij mee.
En uiteindelijk een stuk minder geld aan boodschappen kwijt dan voor corona.
Dat blijft echt amazingquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb niet het geduld om het voor grote bedragen uit te zoeken maar zou het fantastisch vinden.
Net loopt er eentje weg met ruim 2000 dollar aan boodschappen én ze krijgt een tegoedbon van 55 dollar
Coupons![]()
Gekkigheid
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sarabi gefeliciteerd! Jullie gaa vanavond thuis uit eten?
Ik kan jullie eventueel wel van wat muurversiering voorzienquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net een verhuurder van een kantoorunit gemaild met een aantal vragen. Ik ben benieuwd of we gaan verhuizen met de zaak deze zomer. Onze huidige verhuurder is niet bereid om water bij de wijn te doen en we kunnen ergens anders hopelijk betere parkeermogelijkheden en airco krijgen voor minder geld.
Het is Amerika hequote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat blijft echt amazingHier niet mogelijk, maar ik snap ook echt niet dat het daar wel mogelijk is! Zo ga je toch als winkel failliet als elke klant dat in principe kan uitzoeken en doen
Ik heb geen idee of er mogelijkheid is om wat aan de muur te hangen. Het gaat maar om 21 vierkante meter en die zijn voornamelijk gevuld met stellingkasten. J heeft geen interesse in aankleding van een kantoor maar ik vind het wel leuk. Maar bedankt voor je aanbod, even kijken hoe het verloopt. Misschien wordt het wel helemaal niets. Er is ook niets anders te huur dan in dit gebouw waar ik over gemaild heb. Als dit het niet wordt, houdt het op.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan jullie eventueel wel van wat muurversiering voorzienHeb nog wat landschapsfoto's die geen plekje aan de muur meer krijgen denk ik
Da's toch zo makkelijk, losschroeven en klaarquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:50 schreef fietsie het volgende:
Even iets heel anders: nu de eigen overheid en de EU zich zo ongelofelijk druk maken over Corona en de maatregelen daaromheen, zou het dan zo ontzettend moeilijk zijn om nu een regel uit te vaardigen dat alle passagiersvliegtuigen die in de EU willen landen de rijen stoelen op minimaal 1 meter van elkaar moeten plaatsen?
Uhuh maar ik bedoel dus vooral dat het gewoon een vaste verplichting wordt. Alle airlines, minimaal die afstand. Zodat het hele op elkaar persen van mensen verleden tijd is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's toch zo makkelijk, losschroeven en klaar
Is het dan nog wel rendabel?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh maar ik bedoel dus vooral dat het gewoon een vaste verplichting wordt. Alle airlines, minimaal die afstand. Zodat het hele op elkaar persen van mensen verleden tijd is.
Dat is toch nu bij geen enkele regel de afweging? Rendabel kun je het ook maken door niet iedere 3 minuten een toestel naar dezelfde bestemming te laten vertrekken als ie nagenoeg leeg is.quote:
Gekke is dat je op diverse filmpjes van de reddingsactie.. mensen verderop in grote getale nog ziet kiten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:49 schreef fietsie het volgende:
-damn- dat moet toch gisteravond verneukeratief gevaarlijk geweest zijn, de zee voor Scheveningen... deel van de slachtoffers zijn de lifeguards die daar normaal mensen redden....
Woah wat mafquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:18 schreef Uhmmpie het volgende:
Gekke is dat je op diverse filmpjes van de reddingsactie.. mensen verderop in grote getale nog ziet kiten.
Helemaal doorgevoerd met elastiek... dat wordt puzzelen met de pasvorm, maar dit is wel makkelijk te maken voor iemand die niet handig is met naald draad.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:03 schreef Tele6 het volgende:
Er is nu wel een instructie vanuit onze overheid voor het maken van mondkapjes. Best wel simpel ook nog.
https://www.rijksoverheid(...)et-medisch-mondkapje
Denk je dat deze minder goed gaat passen ja?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Helemaal doorgevoerd met elastiek... dat wordt puzzelen met de pasvorm, maar dit is wel makkelijk te maken voor iemand die niet handig is met naald draad.
En bij de gebruiksinstructie staat niet meer dat je de binnenkant niet mag aanraken![]()
Tevens zit ik nu in een Teams overleg. Elkaar live ontmoeten is onrust en kippenkooi. En nu is het rust, mensen laten elkaar uitpraten, we vergaderen veel efficiënter![]()
En ik sta op mute en kan meeluisteren en FOK!ken omdat ik er al anderhalve maand niet werk.
https://www.rijksoverheid(...)jks-leven/mondkapjesquote:Hoe zet ik het mondkapje af?
Gebruik de touwtjes of elastieken om het mondkapje af te zetten. Raak de binnenkant van het niet-medisch mondkapje en je gezicht (ogen, neus en mond) niet aan. Was je handen met water en zeep nadat je het niet-medisch mondkapje hebt afgezet.
Geen idee. De zijkant is minder stijf dus gaat wellicht meer rimpelen. Aan de andere kant kan het daardoor ook goed aansluiten. Ik ben geen naaister dus roep vooral wat vanuit het medisch perspectiefquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Denk je dat deze minder goed gaat passen ja?
Bij de webpagina met instructies staat wel nog:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)jks-leven/mondkapjes
kan me voorstellen dat er rond de pier onder water wel meer ruhring is trouwens.quote:
Dat klinkt best comfortabel.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:50 schreef fietsie het volgende:
Even iets heel anders: nu de eigen overheid en de EU zich zo ongelofelijk druk maken over Corona en de maatregelen daaromheen, zou het dan zo ontzettend moeilijk zijn om nu een regel uit te vaardigen dat alle passagiersvliegtuigen die in de EU willen landen de rijen stoelen op minimaal 1 meter van elkaar moeten plaatsen?
Dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:45 schreef Myraela het volgende:
De instructie om mondkapjes te maken is maar een voorbeeld, andere manieren kunnen ook prima zijn.
De instructie an sich is wel prima denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:45 schreef Myraela het volgende:
De instructie om mondkapjes te maken is maar een voorbeeld, andere manieren kunnen ook prima zijn.
Je maakt hwt jezelf te moeilijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:54 schreef Tele6 het volgende:
Ik weet dat het allemaal maar voorbeelden zijn. Dat maakt het niet makkelijker om een goede te kiezen. Misschien maakt het helemaal niet uit welke ik kies, maar dat lijkt ook weer niet het geval te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |