De een zijn dood.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:49 schreef Simmertje het volgende:
De mensen die hun baan hebben behouden deze tijd hebben echt wel extra geld. Merk dat ik zelf nu ook een paar honderd euro meer per maand over hou door de sobere weekenden. Ben dan ook nu wat meer bereid om op een zondagavond wat extra uit te geven bij het online eten bestellen. Dus mocht ik straks voor het eerst weer een eetcafé in Amsterdam kunnen bezoeken dan ben ik ook wel bereid wat meer uit te geven. Maar op langere termijn verdwijnt dit effect natuurlijk
Lol kapper voor 12¤ …… en waar is deze salon/toko ?quote:Op maandag 11 mei 2020 17:29 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jij vind 12 euro duur voor een kapper?
Je moet ook niet naar een kapsalon gaan, die zijn overpriced.
Thuiskapster nemen
Ik ga naar de Turk voor 11 euro, dat is idd niet duur. Maar ik sta ook binnen 15 minuten weer buiten. Hij ontduikt al jarenlang de belastingen en ontvangt nu wel steun dus dat is ook wel dubbel.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:29 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jij vind 12 euro duur voor een kapper?
Je moet ook niet naar een kapsalon gaan, die zijn overpriced.
Thuiskapster nemen
Alles en iedereen lieverd.quote:
Lekker gezellig een terrasje pakken. Maar wel doordrinken, want de meter loopt.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
minimum besteding lijkt me een beter plan.
Ik heb jaren een tientje betaald bij de turk. Volgens mij begin dit jaar werd het 11 euro. Ik ben benieuwd hoeveel hij nu gaat rekenen. Kan me best voorstellen dat hij de prijs omhoog krikt.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik ga naar de Turk voor 11 euro, dat is idd niet duur. Maar ik sta ook binnen 15 minuten weer buiten.
Ja, voordeel van boeken met gratis annulering gelukkig, maar ik heb echt ramp verhalen gelezen inderdaad, echt heel naarquote:Op maandag 11 mei 2020 17:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fijn dat jullie de kosten hebben teruggekregen. Ik hoor ook van heel veel mensen dat ze toch een deel van de kosten toch echt kwijt zijn.
quote:
ik ga altijd naar een kapper zonder afspraak en zonder pinapparaat voor 12 euro.... Zo is er lekker geen registratie voor hun en de prijs dus lager.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik ga naar de Turk voor 11 euro, dat is idd niet duur. Maar ik sta ook binnen 15 minuten weer buiten. Hij ontduikt al jarenlang de belastingen en ontvangt nu wel steun dus dat is ook wel dubbel.
Maar een reguliere Nederlandse kapper is 2-3 keer zo duur. https://www.hizihair.nl/prijzen/#mannen
30 euro om te knippen
plus ze vallen groot en deels onder het lage btw tarief.
Zoals ik zeg thuiskapster.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:30 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Lol kapper voor 12¤ …… en waar is deze salon/toko ?
en geen btwquote:Op maandag 11 mei 2020 17:48 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Zoals ik zeg thuiskapster.
Een kapsalon is overpriced, daar heb je er nooit eentje voor 12 euro omdat die ook kosten van een pand moeten doorberekenen.
Gewoon schuiven met je 2kgeldquote:Op maandag 11 mei 2020 17:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik hoor veel mensen om mij heen die de kapper dubbel willen betalen als goodwill. Zelf ben ik dit ook van plan, als mijn kapper echter 20% extra zou rekenen dan ga ik naar een andere kapper. Maar dat is ook wel omdat ik kappers sowieso al belachelijk duur vindt voor simpele knipbeurten.
Ik woon sinds kort in een nieuwe stad en buurt, ik ging blind naar 2 kappers die ik hier dichtbij heb zitten. De ene was 85 euro voor halflang haar knippen, de andere 70 euro, waar de fuck vind je een kapper zo goedkoop?quote:Op maandag 11 mei 2020 17:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik ga naar de Turk voor 11 euro, dat is idd niet duur. Maar ik sta ook binnen 15 minuten weer buiten. Hij ontduikt al jarenlang de belastingen en ontvangt nu wel steun dus dat is ook wel dubbel.
Maar een reguliere Nederlandse kapper is 2-3 keer zo duur. https://www.hizihair.nl/prijzen/#mannen
30 euro om te knippen
plus ze vallen groot en deels onder het lage btw tarief.
Je bent een vrouw dan zeker? Mannen is meestal 18-30.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik woon sinds kort in een nieuwe stad en buurt, ik ging blind naar 2 kappers die ik hier dichtbij heb zitten. De ene was 85 euro voor halflang haar knippen, de andere 70 euro, waar de fuck vind je een kapper zo goedkoop?
Trouwens nu een verder op gevonden voor ongeveer 35 euro knippen van halflang haar iets verder op.
Als vrouw hoef je maar 1x in het half jaar? dat scheelt. Ik zidt elke maand bij de kappert.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik woon sinds kort in een nieuwe stad en buurt, ik ging blind naar 2 kappers die ik hier dichtbij heb zitten. De ene was 85 euro voor halflang haar knippen, de andere 70 euro, waar de fuck vind je een kapper zo goedkoop?
Trouwens nu een verder op gevonden voor ongeveer 35 euro knippen van halflang haar iets verder op.
Ja vrouw, maar ik schrok van die prijzen voor een kapper die in mijn ogen nog niet in het hoogste segment zit.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je bent een vrouw dan zeker? Mannen is meestal 18-30.
Zoiets ga ik ook ja. Ik ken wel vrouwen die wel elke 2/3 weken gaan om uitgroei bij laten werken/coupe perfect. Mijn oma ging ook echt elke maand wel.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als vrouw hoef je maar 1x in het half jaar? dat scheelt. Ik zidt elke maand bij de kappert.
quote:Op maandag 11 mei 2020 17:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker gezellig een terrasje pakken. Maar wel doordrinken, want de meter loopt.
mijn kapper is van 12,50 naar 15 euro gegaan dat is 1/6 deel verhoging.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik hoor veel mensen om mij heen die de kapper dubbel willen betalen als goodwill. Zelf ben ik dit ook van plan, als mijn kapper echter 20% extra zou rekenen dan ga ik naar een andere kapper. Maar dat is ook wel omdat ik kappers sowieso al belachelijk duur vindt voor simpele knipbeurten.
En wat vind jij daar van?quote:Op maandag 11 mei 2020 18:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mijn kapper is van 12,50 naar 15 euro gegaan dat is 1/6 deel verhoging.
Hoge luchtvochtigheid. Warmere lucht kan meer water bevatten, bij 0°C maximaal 4.9 gram water per m³, bij 30°C 30.4 gram/m³.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik las dat het griepvirus via de lucht moeilijk van mens op mens ging in de zomermaanden, vanwege lage luchtvochtigheid. Zou dit ook het geval zijn met het coronavirus?
Dure stad? Weinig concurrentie wellicht zo te lezen ook.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:53 schreef Momo het volgende:
[..]
1/5 deel zelfs, of logischer verwoord: 20%.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mijn kapper is van 12,50 naar 15 euro gegaan dat is 1/6 deel verhoging.
Da's wel een flinke stijging hoor.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
1/5 deel zelfs, of logischer verwoord: 20%.
Elke week naar de kapper?quote:Op maandag 11 mei 2020 18:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
kosten wat mijn kapper berekend voor een knipbeurt is normaliter ¤14 euro en daar is nu ¤2,50 bij opgeteld. Nog te doen, maar moet niet veel duurder gaan worden (als je normaliter elke week er naartoe gaat).
Microbiologen van de Amerikaanse Mount Sinai School of Medicine gebruikten in 2007 cavia’s om te testen hoe dat zit. Ze namen steeds een krat met cavia’s, die ze injecteerden met een griepvirus, en zetten dat naast een krat met vier gezonde soortgenoten. Bij vijf graden Celsius raakten alle gezonde cavia’s besmet. Toen ze het experiment herhaalden bij twintig graden, werd maar één cavia ziek. En bij dertig graden bleven de gezonde cavia’s zo fit als een hoentje.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:13 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hoge luchtvochtigheid. Warmere lucht kan meer water bevatten, bij 0°C maximaal 4.9 gram water per m³, bij 30°C 30.4 gram/m³.
In de winter zal de lucht in huis droger zijn, omdat het buitenlucht is die binnen weliswaar opgewarmd wordt, maar de hoeveelheid vocht erin blijft hetzelfde.
Dat is toch niet duur, mijn kapper in Nederland was ook maar iets van 16 euroquote:Op maandag 11 mei 2020 17:30 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Lol kapper voor 12¤ …… en waar is deze salon/toko ?
En waarom zijn deze uitspraken dan gevaarlijk?quote:Op maandag 11 mei 2020 18:31 schreef michiel_merk het volgende:
Misschien beter voor bnw, maar post het toch ff hier. Een longarts met een onderbuik gevoel (was net op editie nl) best gevaarlijk als mensen zoals David dit gaan zeggen
Je bent dus wereldvreemdquote:
Goed filmpje. Ik wil geen vaccin. Ga die ook niet nemen.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:31 schreef michiel_merk het volgende:
Misschien beter voor bnw, maar post het toch ff hier. Een longarts met een onderbuik gevoel (was net op editie nl) best gevaarlijk als mensen zoals David dit gaan zeggen
Iemand die op een kanaal tegen vaccinaties post en zich dokter noemt neem ik niet meer serieus. Halverwege afgezet.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:31 schreef michiel_merk het volgende:
Memphis depay misschienquote:Op maandag 11 mei 2020 18:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bent dus wereldvreemd. Niks mis mee, gaan zelfs genoeg mensen elke 3-4 dagen naar de kapper.
Als je goed zou luisteren, wat je dus niet kan blijkbaar geeft hij aan dat vaccins soms meer kwaad dan goed kunnen doen en een normaal vaccin 1-5 jaar duurt.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Iemand die op een kanaal tegen vaccinaties post en zich dokter noemt neem ik niet meer serieus. Halverwege afgezet.
joh.. dat is geen nieuws en weet iedereen.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:48 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Als je goed zou luisteren, wat je dus niet kan blijkbaar geeft hij aan dat vaccins soms meer kwaad dan goed kunnen doen en een normaal vaccin 1-5 jaar duurt.
En daarnaastquote:Op maandag 11 mei 2020 18:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Iemand die op een kanaal tegen vaccinaties post en zich dokter noemt neem ik niet meer serieus. Halverwege afgezet.
quote:DAVID PRINS
Operationeel manager van het Nederlands Astmacentrum Davos, een commercieel bedrijf in Zwitserland dat nu gesloten is vanwege de coronamaatregelen. Zijn bedrijf kwam eind 2019 in het nieuws omdat Nederlandse zorgverzekeraars door minister Bruno Bruins geadviseerd werden om behandelingen in dit Astmacentrum niet meer te vergoeden. David Prins is longarts in opleiding maar geeft ook commerciële powersessies, lezingen en trainingen bij bedrijven over het voorkomen van burnout. Hij heeft dit filmpje en alle commentaar inmiddels van zijn eigen Facebook tijdlijn gehaald. Hij staat nu nog wel op het Youtubekanaal van Ex Vaxx, die ook een video promoten waarin wordt beweerd dat vaccins een moordwapen van machthebbers zijn om 90% van de wereldbevolking uit te roeien. Dit is David Prins zijn commerciële website: https://beterbewust.com/
Joh, waarom ga je een vaccin nemen waarvan je de werking dadelijk helemaal niet weet. Gekkie.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
joh.. dat is geen nieuws en weet iedereen.
https://www.solvo.nl/long(...)david-prins/s/163423quote:[b]Op maandag 11 mei 2020 18:48 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/pmee
[..]
Als je goed zou luisteren, wat je dus niet kan blijkbaar geeft hij aan dat vaccins soms meer kwaad dan goed kunnen doen en een normaal vaccin 1-5 jaar duurt.
Het enige dat je hoort is ontzettend dom advies.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:44 schreef Oekelele het volgende:
[..]
En waarom zijn deze uitspraken dan gevaarlijk?
Ik hoor een soort van advies.
quote:In mid March I developed covid-19. For almost seven weeks I have been through a roller coaster of ill health, extreme emotions, and utter exhaustion. Although not hospitalised, it has been frightening and long. The illness ebbs and flows, but never goes away. Health professionals, employers, partners, and people with the disease need to know that this illness can last for weeks, and the long tail is not some “post-viral fatigue syndrome”—it is the disease. People who have a more protracted illness need help to understand and cope with the constantly shifting, bizarre symptoms, and their unpredictable course.
Omdat dit soort berichten complot gekkies triggeren,die straks weer naar Denhaag gaan,of zendmasten in de hens gaan steken.Ik deel wel zijn twijfel over de onafhankelijkheid van de WHO, zeker nu Trump de financiële steun vanuit de VS heeft stop gezetquote:Op maandag 11 mei 2020 18:44 schreef Oekelele het volgende:
[..]
En waarom zijn deze uitspraken dan gevaarlijk?
Ik hoor een soort van advies.
quote:Op maandag 11 mei 2020 18:31 schreef michiel_merk het volgende:
Dit soort complotgekkies horen inderdaad in BNW.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:31 schreef michiel_merk het volgende:
internetgekkiesquote:Op maandag 11 mei 2020 18:31 schreef michiel_merk het volgende:
En vandaar de overheden wereldwijd elke vorm van tegenspraak dan maar verwijderen.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:56 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Omdat dit soort berichten complot gekkies triggeren,die straks weer naar Denhaag gaan,of zendmasten in de hens gaan steken.Ik deel wel zijn twijfel over de onafhankelijkheid van de WHO, zeker nu Trump de financiële steun vanuit de VS heeft stop gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |