Daar komt dan ook de politie op af. De stopt het evenement en geeft een stevige waarschuwing.quote:Op maandag 11 mei 2020 07:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit ja, illegale feesten en pokertoernooien krijgen bijvoorbeeld geen boete, jongeren op een balkon of tieners op een bankje in een park wel... tja doe dan maar helemaal niet hoor.
De betrokken mensen leven nog. In Noord-Korea is dat wel anders. En handhaven is mensen werk en er worden dus fouten gemaakt. Los daarvan vindt ik het wel zwaar dat deze mensen in bepaalde gevallen dus ook een strafblad krijgen.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:28 schreef BasEnAad het volgende:
Noord-Koreaanse toestanden.
Het is niet goed dat de hardheid van het plassertje van een boa leidend is voor hoe gehandhaafd moet worden.
NWS / 50 dronken man bijeen in jeugdhonk, geen boetes uitgedeeldquote:Op maandag 11 mei 2020 07:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit ja, illegale feesten en pokertoernooien krijgen bijvoorbeeld geen boete, jongeren op een balkon of tieners op een bankje in een park wel... tja doe dan maar helemaal niet hoor.
Precies, ze zouden wel wat meer mogen doen aan de vele geoefende boksers die zich willen slaan met niet in boksen geoefende dwergen.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
Sowieso BOA's! Allemaal van die zwakbegaafde types die niks te zeggen hebben en het daarom maar afreageren op jonge kinderen en nette studenten. Bij groepjes rondhangende jongemannen die intimiderend overkomen lopen ze snel met gebogen hoofd door
Hier staat een voorbeeld van een politievrouw die 3 personen wegstuurt uit een park...quote:Op maandag 11 mei 2020 00:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dat. De burger moet niet het slachtoffer worden van een slecht communicerende overheid.
Als de politie het zelf niet weet, hoe moet de burger het dan wel weten?quote:Op maandag 11 mei 2020 10:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hier staat een voorbeeld van een politievrouw die 3 personen wegstuurt uit een park...
De 3 personen zitten op 1,5 m en toch zegt ze dat meer dan 2 verboden is...
KLB / Politie weet het zelf ook niet...
Als je in zo'n situatie komt zou je de website kunnen laten zien of het allemaal uitprinten en in je tas stoppen voor het geval dat... (Scheelt misschien een bon en meer narigheid!)quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als de politie het zelf niet weet, hoe moet de burger het dan wel weten?
Helemaal geen gek idee.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als je in zo'n situatie komt zou je de website kunnen laten zien of het allemaal uitprinten en in je tas stoppen voor het geval dat... (Scheelt misschien een bon en meer narigheid!)
Ja, ik heb nog wel eens goede ideetjes!quote:
Art 2.1 gok ikquote:Op maandag 11 mei 2020 00:15 schreef trein2000 het volgende:
Ik ben er trouwens nog steeds niet over uit op welke grond die boetes nu worden uitgedeeld voor groepen die wel afstand houden. Volgens mij is dat helemaal niet verboden. Hier als voorbeeld de noodverordening van Nijmegen. https://www.vrgz.nl/media/2766/noodverordening-1-april-vrgz.pdf
Ik zie echt niet op grond waarvan je die boete zou kunnen schrijven. Als ik hem kreeg ging ik lig in verzet.
quote:
174 gemeentewet gaat niet over besloten samenkomsten.quote:samenkomsten: openbare samenkomsten en vermakelijkheden als bedoeld in artikel
174 van de Gemeentewet, samenkomsten in voor het publiek openstaande gebouwen en daarbij behorende erven, alsmede in vaartuigen, en samenkomsten buiten de publieke ruimte;
Ah ik wist niet dat je het over besloten samenkomsten had.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
174 gemeentewet gaat niet over besloten samenkomsten.
Als je bijvoorbeeld Advocaat wilt worden, bij de politie wilt werken, of achter de douane moet werken.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat strafblad stelt niks voor. Vervalt na 5 jaar. Minderjarigen krijgen hem niet. Bovendien, voor welke functie zou een coronaboete een beletsel moeten zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |