abonnement Unibet Coolblue
pi_192834764
https://www.dvhn.nl/groni(...)oel-op-25609357.html

Geen boetes uitgedeeld door de politie aan de hooligans bij het jeuggdhonk, wel boetes uitgedeeld aan studenten van Vindicat.
  maandag 27 april 2020 @ 23:01:53 #2
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_192835653
De ME had ze het jeugdhonk uit moeten knuppelen.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_192835668
Bijzonder ..
  maandag 27 april 2020 @ 23:05:39 #4
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_192835734
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 22:07 schreef hoedenderand het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)oel-op-25609357.html

Geen boetes uitgedeeld door de politie aan de hooligans bij het jeuggdhonk, wel boetes uitgedeeld aan studenten van Vindicat.
Dat weten we toch al lang, de politie meet met twee maten. Ben je met een grote groep dan mag alles en is men bang de dat situatie escaleert. Zitten er 4 ouderen een potje te bridgen, bekeurt men uiteraard wel.
Laf en hypocriet, zijn de woorden die me te binnen schieten als ik aan de Nederlandse politie denk.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_192836911
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 23:05 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dat weten we toch al lang, de politie meet met twee maten. Ben je met een grote groep dan mag alles en is men bang de dat situatie escaleert. Zitten er 4 ouderen een potje te bridgen, bekeurt men uiteraard wel.
Laf en hypocriet, zijn de woorden die me te binnen schieten als ik aan de Nederlandse politie denk.
Dit dus, maar hoe laf is dat? de politie is om een reactie gevraagd en ze zeggen dat het gesprek met Vindicat en overige studenten niet goed verliep en dat boetes dus nodig waren, nu hebben ze dus wel een heel fijn gesprek gehad met hooligans, inbrekers, sfeerverziekers, overvallers en aanhangers van Jan Bakker voormalig leider van een criminele organisatie.

https://www.dvhn.nl/groni(...)Jan-B.-22665889.html

Dat zijn de mensen dus die geen boete hebben gekregen en zorgen voor een nare sfeer in deze wijk, uitgerekend deze mensen geen boete en wel een boete voor studenten die een stuk beter onderlegd zijn dat deze sujetten.

Heel bijzonder idd.
pi_192836914
quote:
3s.gif Op maandag 27 april 2020 23:01 schreef InverHouse het volgende:
De ME had ze het jeugdhonk uit moeten knuppelen.
Ja, dat zijn veel mensen met je eens.
pi_192844830
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 01:00 schreef hoedenderand het volgende:

[..]

Ja, dat zijn veel mensen met je eens.
Dat hebben ze geprobeerd, maar op de knuppels die langer dan anderhalve meter waren zat nog een maand levertijd.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Moderator dinsdag 28 april 2020 @ 16:11:37 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192844979
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 01:00 schreef hoedenderand het volgende:

[..]

Dit dus, maar hoe laf is dat? de politie is om een reactie gevraagd en ze zeggen dat het gesprek met Vindicat en overige studenten niet goed verliep en dat boetes dus nodig waren, nu hebben ze dus wel een heel fijn gesprek gehad met hooligans, inbrekers, sfeerverziekers, overvallers en aanhangers van Jan Bakker voormalig leider van een criminele organisatie.

https://www.dvhn.nl/groni(...)Jan-B.-22665889.html

Dat zijn de mensen dus die geen boete hebben gekregen en zorgen voor een nare sfeer in deze wijk, uitgerekend deze mensen geen boete en wel een boete voor studenten die een stuk beter onderlegd zijn dat deze sujetten.

Heel bijzonder idd.
apart dat die hooligans, inbrekers, sfeerverziekers, overvallers en aanhangers van Jan Bakker voormalig leider van een criminele organisatie verstandiger zijn dan de heren van Vindicat

al zou je ook kunnen denken dat die laatsten meer ervaring hebben met oom agent _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_192845085
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 16:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

apart dat die hooligans, inbrekers, sfeerverziekers, overvallers en aanhangers van Jan Bakker voormalig leider van een criminele organisatie verstandiger zijn dan de heren van Vindicat

al zou je ook kunnen denken dat die laatsten meer ervaring hebben met oom agent _O-
Gewoon met escalatie dreigen, dan treedt de Nederlandse politie deescalerend op zodat er een volgende keer komt. Dat gaat al jaren zo.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator dinsdag 28 april 2020 @ 16:21:09 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192845119
zou niet mijn advies zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 28 april 2020 @ 16:37:36 #11
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_192845356
50 * 400 = 20.000 euro...
Wie laat dat nou liggen als gemeente zijnde... Kun je toch weer een paar bankjes voor plaatsen!`

Waar staat trouwens dat het er 50 waren?
pi_192845381
Politie zijn gewoon laffe honden, wel studenten beboeten op een balkon maar dit soort zaken niet. :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192845399
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 april 2020 16:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Politie zijn gewoon laffe honden, wel studenten beboeten op een balkon maar dit soort zaken niet. :N
Misschien moeten die studenten zich dan ook maar eens agressief gaan gedragen, dan komen ze er ook mee weg.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_192845405
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 16:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Misschien moeten die studenten zich dan ook maar eens agressief gaan gedragen, dan komen ze er ook mee weg.
Ah ja dat zal het zijn. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192845472
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 16:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Misschien moeten die studenten zich dan ook maar eens agressief gaan gedragen, dan komen ze er ook mee weg.
Bijna goed, maar deze groep die er mee weg kwam zonder boetes zorgen er traditiegetrouw voor dat standaard de ME moet uitrukken met oud en nieuw, dus zijn ze heel voorzichtig met deze groep omdat ze niet willen dat Hoogkerk veranderd in een jaarlijks slagveld rondom de jaarwisseling.

https://www.ad.nl/groning(...)ps://www.google.com/
pi_192845530
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Gewoon met escalatie dreigen, dan treedt de Nederlandse politie deescalerend op zodat er een volgende keer komt. Dat gaat al jaren zo.
Idd, deze groep bepaald dus zelf wat ze doen en hoe het eraan toe gaat, en de autoriteiten moeten er in mee gaan, zo is het traditiegetrouw decennia lang zo.

https://www.rtvnoord.nl/n(...)g-rustig-in-Hoogkerk
pi_192845590
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 16:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

apart dat die hooligans, inbrekers, sfeerverziekers, overvallers en aanhangers van Jan Bakker voormalig leider van een criminele organisatie verstandiger zijn dan de heren van Vindicat

al zou je ook kunnen denken dat die laatsten meer ervaring hebben met oom agent _O-
Ik denk dat de vindies best verstandig waren, maar ze waren een makkelijk prooi voor de politie zonder al te veel weerstand en moeilijkheden en ingewikkelde strategieën kunnen ze deze groep bekeuren, de eerste groep bekeuren moet eerst in strategisch overleg met de burgemeester, wijkwethouders, buurtwerkers, maatschappelijk werkers etc om de situatie niet onnodig op de spits te drijven en te laten escaleren, want oh wat zijn ze bang voor escalatie rondom de jaarwisseling met deze groep waar de maatschappij zijn handen vol aan heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')