SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Iemand een TT?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Tenzij het een vrouw is met een heleboel geld, dan willen mannen nog wel eens oogje toeknijpen.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je ziet het vaker, een mooie vrouw met een middelmatig ogende man.
Het omgekeerde? Zelden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nina Brinkquote:Op zondag 10 mei 2020 21:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tenzij het een vrouw is met een heleboel geld, dan willen mannen nog wel eens oogje toeknijpen.![]()
![]()
Meeste vrouwen met geld zijn shit. Behalve Mila Kunis.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tenzij het een vrouw is met een heleboel geld, dan willen mannen nog wel eens oogje toeknijpen.![]()
Boer Geert Jan verzweeg zijn telefoontjes, maar Karine voelde het al![]()
https://www.ad.nl/show/bo(...)lde-het-al~a482428a/
En nu al in het AD![]()
![]()
Denk het wel jaquote:Op zondag 10 mei 2020 21:28 schreef Bluedisplay het volgende:
Dat hele oplichtingsverhaal dus niks meer van gehoord
Allemaal onzin van een roddelblaadje?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Las het ook ergens op Twitter maar volgend jaar graag de 5 boeren met de minste brieven intensief volgen, niet die met honderden brieven en die alsnog moeilijk doen.![]()
Ontzettend leuk dat Jan en Nienke nog bij elkaar zijn! En voor Bastiaan en Milou lijkt de coronacrisis een ideale manier om het proefsamenwonen een kans te geven. Mooi om te zien dat het zo goed gaat tussen hen.
Ik vroeg me af of ik het me goed herinnerde dat Bastiaan al vanaf het prille begin voor Milou viel. Dat bleek te kloppen!I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Of heel wat positiever dan sommige mensen hier wilden zien. Ik zag dit wel hoor (Bastiaan en Milou)quote:Op zondag 10 mei 2020 20:28 schreef Em31 het volgende:
Dit is heel wat positiever dan wat we vorige week zagen.Somebody that I used to know![]()
Ging over Geert-Jan en Karinaquote:Op zondag 10 mei 2020 22:30 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Of heel wat positiever dan sommige mensen hier wilden zien. Ik zag dit wel hoor (Bastiaan en Milou)
Maar dat was uiteindelijk dus niet zo positief.![]()
![]()
Oh zoquote:Op zondag 10 mei 2020 22:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ging over Geert-Jan en Karina
Maar dat was uiteindelijk dus niet zo positief.![]()
Somebody that I used to know![]()
Dus blijkbaar hadden de andere meiden vanaf het begin geen kans bij Slissie. En hij heeft dat lange afstand telkens gezegd om de hoop bij de andere nog levend te houden. Slim gespeeld.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ontzettend leuk dat Jan en Nienke nog bij elkaar zijn! En voor Bastiaan en Milou lijkt de coronacrisis een ideale manier om het proefsamenwonen een kans te geven. Mooi om te zien dat het zo goed gaat tussen hen.
Ik vroeg me af of ik het me goed herinnerde dat Bastiaan al vanaf het prille begin voor Milou viel. Dat bleek te kloppen!![]()
Jan en Nienke.Had ik juist voorspeld.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Milou wil gewoon in Frankfurt werken, maar als ze met een mes op haar keel moet kiezen, kiest ze voor Bastiaan.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
En voor Bastiaan en Milou lijkt de coronacrisis een ideale manier om het proefsamenwonen een kans te geven. Mooi om te zien dat het zo goed gaat tussen hen.
Nou, dat klinkt lekker positief.![]()
Als ze moest kiezen tussen haar werk daar of Bastiaan, dan koos ze voor Bastiaan. Wat is daar dan niet positief aan?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Milou wil gewoon in Frankfurt werken, maar als ze met een mes op haar keel moet kiezen, kiest ze voor Bastiaan.
Nou, dat klinkt lekker positief.The love you take is equal to the love you make.![]()
Erg leuk dat ze nog samen zijn.quote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Karina kwam er achter dat GJ contact had met Jacqueline en is toen uit rancune met de credit card van GJ gaan shoppen?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:28 schreef Bluedisplay het volgende:
Dat hele oplichtingsverhaal dus niks meer van gehoord
Allemaal onzin van een roddelblaadje?Inderdaad rare onzin van een roddelblaadje vermoed ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: