Waarom moet iets perfect zijn, en waar twijfel je dan over?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:45 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Want, alles aan de huidige wetenschap, cultuur (lees subsidie sector) en journalistiek is perfect en daar mag niet aan getwijfeld worden?!
Ik bekritiseerde het standpunt van de gequote persoon die het wilde verbieden dat er mensen zijn die er soms een ander idee op nahouden over de onderwerpen die hij noemde. Dus ik vroeg me af of hij vond dat alles al perfect was in die gebieden dat daar niet anders over gedacht mag worden.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom moet iets perfect zijn, en waar twijfel je dan over?
Het in stand houden van een collectie heeft toch wel expertise nodig en dat kost ook wat. Daarbij vind ik het ook erg belangrijk voor leefbaarheid in dorpen dat ze ook hun eigen geschiedenis bij kunnen houden en kunnen presenteren aan de toerist. En soort toerist dat misschien niet super talrijk is maar streekgeschiedenis is iets van waarde.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar zo'n lokaal museum is nou wel typisch iets wat zich voor een heel deel zou moeten kunnen bedruipen met sponsors en entree. Alleen om bijvoorbeeld eens iets bijzonders aan te schaffen of onderhoud aan het pand zouden ze subsidie moeten hebben.
Als het niet lukt om de gewone kosten er uit te halen met sponsors en bezoek, dan is er blijkbaar geen behoefte aan.
Ik heb trouwens geen idee of lokale musea zich op deze manier kunnen redden, hoor. Misschien gaat het al wel zo. Ik weet wel dat ze meestal geen personeelskosten hebben (het zijn meestal gepensioneerde vrijwilligers), dus zo duur kan het allemaal niet zijn.
Iets zomaar uit het niets hier als "subsidie slurpende hobbyprojecten" neerzetten en doodserieus de regel erna het als "gewogen en beargumenteerde meningen" neerzetten.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:00 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Ik bekritiseerde het standpunt van de gequote persoon die het wilde verbieden dat er mensen zijn die er soms een ander idee op nahouden over de onderwerpen die hij noemde. Dus ik vroeg me af of hij vond dat alles al perfect was in die gebieden dat daar niet anders over gedacht mag worden.
Er zijn mijn inziens genoeg zaken die anders en beter geregeld moeten worden. De door TS geopperde cultuurvernietiging betreft niets minder dan dat we in deze tijden van crisis even wat kritischer kijken naar subsidie slurpende hobbyprojecten.
Maar dat zijn gewogen en beargumenteerde meningen en daar kunnen ze niet mee omgaan. Zij hebben immers de enige en echte waarheid en andersdenkende moeten monddood gemaakt worden.
Ja hoor. Graag zelfs.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:45 schreef T-zooi het volgende:
[..]
en daar mag niet aan getwijfeld worden?!
Volgens mij mis je wat in deze redenering. Namelijk het feit dat onze overheid al jaren hun kop in het zand hebben gestoken omtrent de verrekening van de uitstootnormen in de PAS. Daardoor is er een rechtzaak geweest en hebben moeten onze overheden onze zelf gestelde normen gaan naleven.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:21 schreef T-zooi het volgende:
Dit was nooit een probleem totdat de raad van state besloten heeft een door de EU opgelegde regel strikter te handhaven. En nu opeens zijn de boeren de nazi's.
Je kunt niet ontkennen dat de veehouderij een belangrijke oorzaak is. De vraag wie er schuld aan heeft staat daar los van.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:21 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Nou dan zullen wij Nederlanders in het vervolg wanneer wij een mening willen vormen of ons politiek en dus ook democratisch willen laten vertegenwoordigen eerst aan jou vragen of jij de manier waarop helemaal goedkeurt.
Zie je nou echt niet wat je zegt?
[..]
Jij bent zowieso niet serieus te nemen, gelukkig zijn de basisscholen vandaag weer begonnen.
[..]
Dit was nooit een probleem totdat de raad van state besloten heeft een door de EU opgelegde regel strikter te handhaven. En nu opeens zijn de boeren de nazi's.
quote:Op zondag 10 mei 2020 08:54 schreef Hexagon het volgende:
https://cultureelpersbure(...)nog-over-vrije-tijd/
Daarom is FvD duidelijk een partij die onze cultuur wil slopen uit rancuneuze vernielzucht.
Het heeft dus te maken met het nieuwe normaal van rutte en links samen.quote:voor te bereiden op een geleidelijke afbouw van onze subsidierelaties richting het ‘nieuwe normaal’ van na 2023.’
quote:Op maandag 11 mei 2020 11:24 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Het heeft dus te maken met het nieuwe normaal van rutte en links samen.
Links heeft zelf ook rancuneuze vernielzucht. SJW's willen alles veranderen, beter vernielen, uit rancune.
Dus, links is rancuneus en dat is kut, en dus doen wij ook zoiets, en ook uit rancune? Wat is dit voor holenmensen redenatie?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:27 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Lelijke kunstbeelden in de stad. Kunstankjes van 10000 euro waar je niet op mag zitten. Geld naar Moskeeën met PA installaties. Overigens heeft slinks zelf ook altijd rancuneuze vernielzucht. Wat hebben ze niet al vernield. Onder andere de zorg.
Dat is nu de boreale cultuur waar baudet naar toe wil met onze maatschappij.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:34 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[..]
Dus, links is rancuneus en dat is kut, en dus doen wij ook zoiets, en ook uit rancune? Wat is dit voor holenmensen redenatie?
Ik gaf vorbeelden die duidelijk aangeven dat er met kunst en cultuur geld wordt verspild. Geldverspilling tegengaan lijkt me normaal en nuchter beleid?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:34 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[..]
Dus, links is rancuneus en dat is kut, en dus doen wij ook zoiets, en ook uit rancune? Wat is dit voor holenmensen redenatie?
Je zegt twee keer 'links heeft OOK rancuneuze vernielzucht', dat impliceert dat FvD dus ook handelt vanuit rancuneuze vernielzucht.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:46 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Ik gaf vorbeelden die duidelijk aangeven dat er met kunst en cultuur geld wordt verspild. Geldverspilling tegengaan lijkt me normaal en nuchter beleid?
Daarmee bedoelde ik net als rechts/VVD. Maar ik zie Baudet niet als rechts. Fvd heeft een hekel aan VVD dit vergeet men vaak.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Je zegt twee keer 'links heeft OOK rancuneuze vernielzucht', dat impliceert dat FvD dus ook handelt vanuit rancuneuze vernielzucht.
Oeeeh, laat het FvD'erts maar niet horen.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:57 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik net als rechts/VVD. Maar ik zie Baudet niet als rechts. Fvd heeft een hekel aan VVD dit vergeet men vaak.
FvD regeert nog nieteens. Wat hebben ze vernield dan?
Rustig maar, niet rancuneus het een en ander gaan vernielen schattebout.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:57 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik net als rechts/VVD. Maar ik zie Baudet niet als rechts. Fvd heeft een hekel aan VVD dit vergeet men vaak.
FvD regeert nog nieteens. Wat hebben ze vernield dan?
Links reageert weer direkt viesmad uit emotie en denken niet na.
Ik durf dat wel op hun twitter te schrijven hoor. Zelf associeren zij zich ook niet met rechts-vvd dus.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oeeeh, laat het FvD'erts maar niet horen.
Hij heeft ook gewoon standpunten die als links betiteld worden hoor.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oeeeh, laat het FvD'erts maar niet horen.
De voorbeelden die je geeft zijn subjectief omdat jij vind dat de door jou benoemde kunst niets bijdraagt aan onze cultuur.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:46 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Ik gaf vorbeelden die duidelijk aangeven dat er met kunst en cultuur geld wordt verspild. Geldverspilling tegengaan lijkt me normaal en nuchter beleid?
Noem de voorbeeld maar subjectief en marginaliseer ze maar weer. Ze slaan toch de toon binnen de kunst en cultuur maar ach.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De voorbeelden die je geeft zijn subjectief omdat jij vind dat de door jou benoemde kunst niets bijdraagt aan onze cultuur.
Geldverspilling tegengaan, hoeveel subsidie krijgt de FVD eigenlijk al, kunnen die niet meer sponsors trekken en hun eigen broek gaan ophouden, je weet wel iets met het goede voorbeeld geven.
Nou vrij simpel.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:03 schreef RTR het volgende:
Ik snap de haat tegen die man en zijn partij niet.
Nou welke cultuurgelden in Brabant zijn volgens verspilling? Wat moet er weg?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:46 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |