Die jongen is ook een beetje moe johquote:
Eerstvolgende keer dat er meer dan 30 malloten in een zaaltje of kroegje mogen organiseren we weer een meet en dan spelen we ALLE NUMMERS VAN 2020 EN NOG VEEL MEER EXTRA EN DANSEN WE DE BALLEN UIT DE BROEK.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:27 schreef Moira het volgende:
IK HAD ZO GRAAG MEE WILLEN ZINGEN EN DIT DANSJE WILLEN DOEN MET JULLIE VOLGENDE WEEEEEEEEK![]()
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2020 00:26 schreef Strani het volgende:
De helft van IJsland kijkt hiernaar en de andere helft zit in de videoclip.
Deze is beter:quote:Op zondag 10 mei 2020 00:28 schreef Meke het volgende:
Om de overwinning te vieren, hier nog een leuk IJslands liedje![]()
Wat als het ons was overkomen vorig jaar?quote:Op zondag 10 mei 2020 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het wel met de minuut zuurder vinden dat IJsland een overwinning door de neus wordt geboord
Nee, San Marino heeft alleen Valentinaquote:
DAT GAAN WE DOEN OOIT MOIRA ECHT!quote:Op zondag 10 mei 2020 00:27 schreef Moira het volgende:
IK HAD ZO GRAAG MEE WILLEN ZINGEN EN DIT DANSJE WILLEN DOEN MET JULLIE VOLGENDE WEEEEEEEEK![]()
![]()
Wat dat betreft ben ik soort van blij dat die ellende ons bespaard is gebleven en we 'alleen maar' het festival zelf hier niet meemaken. Had het niet doorgaan van een potentiële winst extra erg gevonden.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het wel met de minuut zuurder vinden dat IJsland een overwinning door de neus wordt geboord
Kreeg bijna net zoveel kippenvel als van de Rotterdammoquote:
Intercity Utrecht-Den Haagquote:Op zondag 10 mei 2020 00:28 schreef Momazie het volgende:
[..]
Wat als het ons was overkomen vorig jaar?
Jaquote:
"because that is my... dad? papi..."quote:Op zondag 10 mei 2020 00:28 schreef Meke het volgende:
Om de overwinning te vieren, hier nog een leuk IJslands liedje![]()
Johquote:
Ja, en IJsland blijft ook gewoon op 0 overwinningen.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik soort van blij dat die ellende ons bespaard is gebleven en we 'alleen maar' het festival zelf hier niet meemaken. Had het niet doorgaan van een potentiële winst extra erg gevonden.
quote:Op zondag 10 mei 2020 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer dat er meer dan 30 malloten in een zaaltje of kroegje mogen organiseren we weer een meet en dan spelen we ALLE NUMMERS VAN 2020 EN NOG VEEL MEER EXTRA EN DANSEN WE DE BALLEN UIT DE BROEK.
En twee keer tweede waar ze eigenlijk best eerste hadden mogen worden.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en IJsland blijft ook gewoon op 0 overwinningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |