Weber?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:38 schreef Buitendam het volgende:
gisteren bbq
Vanavond bbq
Morgen bbq.
MODDERVET
Wat maak je dan klaar? Combinatie van dingen of focus op 1 vleesgerecht per keer?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:38 schreef Buitendam het volgende:
gisteren bbq
Vanavond bbq
Morgen bbq.
MODDERVET
Ik kan het niet heel goed, dus 1 per keer.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat maak je dan klaar? Combinatie van dingen of focus op 1 vleesgerecht per keer?
[ afbeelding ]
Gewoon voor de gehaktbal kiekeboe gaan, dat topgerecht zal iedereen kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan het niet heel goed, dus 1 per keer.
100% maat.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon voor de gehaktbal kiekeboe gaan, dat topgerecht zal iedereen kunnen waarderen.
Elon muskGODquote:
Eensquote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Elon muskGOD
@:jancees @:doublepain @:lenny_leonard @:wereldgozer
X Æ A-12GODquote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Elon muskGOD
@:jancees @:doublepain @:lenny_leonard @:wereldgozer
die krijgt kontkankerquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje zendmast.
https://www.gelderlander.(...)naar-boven~a0a5a646/
Racistquote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:41 schreef Doublepain het volgende:
Wat een heerlijk dagje, ben na vandaag hopelijk van mijn blanke kleurtje af
Ik vraag me altijd af wat zo'n gast gaat doen als niemand er naar om kijkt, iedereen hem daar laat zitten.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje zendmast.
Wat let je het uit te proberen?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat zo'n gast gaat doen als niemand er naar om kijkt, iedereen hem daar laat zitten.
Hoe lang blijft hij? 1 uur? 5 uur? Gaat ie op een gegeven moment bellen ; 'Hey, ik zit in een zendmast hoor'
Een stalen reet. Wat dat krijg je er denk ik van.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat let je het uit te proberen?
Ik denk dat een eventuele poging mislukt omdat ze je alsnog naar beneden halen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een stalen reet. Wat dat krijg je er denk ik van.
Wat een waardeloze krant.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje zendmast.
Zipportal is wel een goede bron voor de leukste boerennieuwtjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een waardeloze krant.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heb je al eens eerder geprobeerd, ik denk dat het resultaat toen hetzelfde was..quote:
[..]
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik vraag me altijd af wat zo'n gast gaat doen als niemand er naar om kijkt, iedereen hem daar laat zitten.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitstekende post. Dank voor de mention.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard
Niet mijn provinciequote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zipportal is wel een goede bron voor de leukste boerennieuwtjes.
Altijd links naar Omroep Fryslan, RTV Drenthe of Radio Turfsteker.
ik ga denk ik zo'n esigaret halenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Mijn nieuwe shisha is echt tantje fijn boh boh
Lekker maatquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:51 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:jancees @:onlogisch @:jojoortje
Nooit een rustdag?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:51 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
Dit was de 28ste dag op rij.quote:
Kan ook nooit gezond zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was de 28ste dag op rij.
Ik ben écht lekker bezig!
Als die hele corona-onzin over is en ik wat minder tijd heb zal ik wel weer vaker rust pakken, maar nu sport ik eigenlijk elke dag ja. Als KT niet kan gewoon alleen cardio.
Netjes. Als je je intensiteit er op aanpast kan het ook wel ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als die hele corona-onzin over is en ik wat minder tijd heb zal ik wel weer vaker rust pakken, maar nu sport ik eigenlijk elke dag ja. Als KT niet kan gewoon alleen cardio.
Ik ga maandag weer sporten, na maanden niks gedaan te hebben. Meteen de eerste dag dat het mag. Tennisgenotquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
spierverrekking incomingquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga maandag weer sporten, na maanden niks gedaan te hebben. Meteen de eerste dag dat het mag. Tennisgenot
@:wereldgozer
Oké Nadal.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga maandag weer sporten, na maanden niks gedaan te hebben. Meteen de eerste dag dat het mag. Tennisgenot
@:wereldgozer
Lekker bezig maatquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:51 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
Welke sport?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:51 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
Nog 6 uurtjes tot het ontbijtquote:
Waardeloze kanjervrienden heb ik af en toe.quote:
Oh, dan is het wel een goede reden jaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waardeloze kanjervrienden heb ik af en toe.
Had vandaag een paar afspraken, kon om 17.30 op de BBQ zijn van vrienden, zou om 17.00 beginnen, maar bijna al het eten was al op toen ik er kwam.
Drie bier gedronken en naar huis gegaan, met alleen een schamel worstje en een beetje aardappelsalade.
Ik ga nu een ei bakken.
Zijn zeker wit?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Had vandaag een paar afspraken, kon om 17.30 op de BBQ zijn van vrienden, zou om 17.00 beginnen, maar bijna al het eten was al op toen ik er kwam.
Drie bier gedronken en naar huis gegaan, met alleen een schamel worstje en een beetje aardappelsalade.
Ik ga nu een ei bakken.
JEZUS. Daar zou ik ook pissed om worden.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ga nu een ei bakken.
Ik onthoud dit voor de komende bbq die ik regel.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel een goede reden ja
Tevens zouden dat mijn vrienden niet meer zijn
Ja, natuurlijk. Wat anders?quote:
Dat snap ik in jouw positie.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JEZUS. Daar zou ik ook pissed om worden.
Juistquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:44 schreef PicoMMP het volgende:
Ik onthoud dit voor de komende bbq die ik regel.
In mijn positie?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik onthoud dit voor de komende bbq die ik regel.
[..]
Ja, natuurlijk. Wat anders?
[..]
Dat snap ik in jouw positie.
Maar inderdaad. WTF?
Weet je ook meteen waar je aan toe bentquote:
Oh gisteren zei je nog dat je even niet dronk.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ga nu een ei bakken.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh gisteren zei je nog dat je even niet dronk.
Drie alcoholvrije biertjesquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh gisteren zei je nog dat je even niet dronk.
Dus jij neemt dat klakkeloos aan van een type GGMM? Dan ben je echt een megadebiel.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, dat je te weinig eten krijgt.
@:ggmm zegt altijd dat je heel te dik bent
Is nogal een dingetje in deze SC, dus er zal wel een stukje waarheid zijn.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus jij neemt dat klakkeloos aan van een type GGMM? Dan ben je echt een megadebiel.
Die drinkt mijn pa meen ik ook soms, zelf nooit gehad.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heineken 0.0 is best te drinken. Beter dan Heineken mét alcohol
Zo danquote:Op zondag 10 mei 2020 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus jij neemt dat klakkeloos aan van een type GGMM? Dan ben je echt een megadebiel.
Moet zeggen dat ik na een paar blikjes wel vond dat het niet echt bier drinken was, dus overgestapt naar cola zeroquote:Op zondag 10 mei 2020 00:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die drinkt mijn pa meen ik ook soms, zelf nooit gehad.
De tandjes.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
17.00 beginnen en een half uur later is het eten op? Goede bbq.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ga nu een ei bakken.
Iedereen 1 satequote:Op zondag 10 mei 2020 00:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
17.00 beginnen en een half uur later is het eten op? Goede bbq.
Zou om 17.00 beginnen.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
17.00 beginnen en een half uur later is het eten op? Goede bbq.
Als iedereen die af en toe een taalfoutje maakt of een scheve zin typt gedronken zou hebben, heeft een aantal users hier een GROOT probleem.quote:
@GGMMquote:Op zondag 10 mei 2020 00:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als iedereen die af en toe een taalfoutje maakt of een scheve zin typt gedronken zou hebben, heeft een aantal users hier een GROOT probleem.
prima keuze makkerquote:Op zondag 10 mei 2020 00:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik na een paar blikjes wel vond dat het niet echt bier drinken was, dus overgestapt naar cola zero
@:kingroland
Raar. Bij een beetje bbq haal je ook gewoon veel te veel.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zou om 17.00 beginnen.
Die dikke varkens zijn dus al veel eerder begonnen
Dubbele mention afgehandeldquote:Op zondag 10 mei 2020 01:26 schreef KingRoland het volgende:
Nederland is een vulkaan rijker
Gekoloniseerd.
@:wereldgozer @:coco. @:lenny_leonard @:lenny_leonard
quote:
twitter:vtbl twitterde op zondag 10-05-2020 om 09:39:51VIDEO - Willem II-fans houden zich opnieuw niet aan coronamaatregelen #VTBL https://t.co/FRrrrI5z8p reageer retweet
@KingRolandtwitter:RTV_Rijnmond twitterde op zondag 10-05-2020 om 09:30:51Geloof in Rijnmond; de wekelijkse kerkdienst op tv https://t.co/b0gpPAOF40 reageer retweet
KRIMPEN GOEIEEMORREGGUHUHHHquote:Op zondag 10 mei 2020 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
@:kingrolandtwitter:RTV_Rijnmond twitterde op zondag 10-05-2020 om 09:30:51Geloof in Rijnmond; de wekelijkse kerkdienst op tv https://t.co/b0gpPAOF40 reageer retweet
TILBURGEDquote:Op zondag 10 mei 2020 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:vtbl twitterde op zondag 10-05-2020 om 09:39:51VIDEO - Willem II-fans houden zich opnieuw niet aan coronamaatregelen #VTBL https://t.co/FRrrrI5z8p reageer retweet
Eens, maar deze vriend is nogal een pauper.quote:Op zondag 10 mei 2020 01:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raar. Bij een beetje bbq haal je ook gewoon veel te veel.
Zullen die gasten eigenlijk zelf door hebben dat ze zich nogal voor lul zetten?quote:Op zondag 10 mei 2020 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:vtbl twitterde op zondag 10-05-2020 om 09:39:51VIDEO - Willem II-fans houden zich opnieuw niet aan coronamaatregelen #VTBL https://t.co/FRrrrI5z8p reageer retweet
Nee, denk het niet. Tokkiesquote:Op zondag 10 mei 2020 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen die gasten eigenlijk zelf door hebben dat ze zich nogal voor lul zetten?
Idem.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kennis genomen van deze reactie en quote afgevinkt
Geklikt en 30 seconden beluisterd.quote:
Enige wat de F-side kan is rennenquote:Op zondag 10 mei 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
EN KUT FEYENOORD
ROTTERDAM HANZESTAD
IN DE OORLOG LAG JE PLAT
BOMMEN OP ROTTERDAM WAT DE LUFTWAFFE NIET KAN DOET DE F-SIDE UIT AMSTERDAM
Gaat het?quote:Op zondag 10 mei 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
EN KUT FEYENOORD
ROTTERDAM HANZESTAD
IN DE OORLOG LAG JE PLAT
Voel eens aan je voorhoofd joh, gek.quote:Op zondag 10 mei 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
EN KUT FEYENOORD
ROTTERDAM HANZESTAD
IN DE OORLOG LAG JE PLAT
nou optiefenquote:
Toetsenbordheldquote:
Goeie review. Daar kunnen de reviews van @GGMM op Moviemeter niet aan tippen.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:48 schreef JanCees het volgende:
gisteren operation finale gekeken
mijn review: matig. 5/10
@:ggmm
@:fok-it
check deze review
Tot over een tijdje I guess.quote:Op zondag 10 mei 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
EN KUT FEYENOORD
ROTTERDAM HANZESTAD
IN DE OORLOG LAG JE PLAT
Bald and bankruptquote:
Gewoon een gezellig Amsterdams meezingertje.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
EN KUT FEYENOORD
ROTTERDAM HANZESTAD
IN DE OORLOG LAG JE PLAT
Inderdaad, feitelijke onjuistheden zouden ze moeten betreuren. Geen historisch besef.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rotterdam is geen Hanzestad. Zoveel historie hebben ze daar niet
Ja, mijn moeder had echt een hekel aan deze dag.. Vond ze echt 10000 keer niks. We mochten dus ook echt niks voor haar doen. Alleen dat prulwerk wat we op de basisschool maakten, accepteerde ze. Ze was dus blij toen ik naar de middelbare ging en af was van dit geneuzel...quote:
Verder was ze wel gezellig?quote:Op zondag 10 mei 2020 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder had echt een hekel aan deze dag.. Vond ze echt 10000 keer niks. We mochten dus ook echt niks voor haar doen. Alleen dat prulwerk wat we op de basisschool maakten, accepteerde ze. Ze was dus blij toen ik naar de middelbare ging en af was van dit geneuzel...
O dus je lijkt meer op je vader.quote:
Tr gezetquote:Op zondag 10 mei 2020 18:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dus je lijkt meer op je vader.
Check deze grap @:kyran
Drie extra notes omdat ik voor je op kwamquote:
Walgelijk, ze hebben het liefst dat je elkaar erbij naait hierquote:Op zondag 10 mei 2020 19:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Drie extra notes omdat ik voor je op kwam.
VBL wij tegen iedereenquote:Op zondag 10 mei 2020 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Walgelijk, ze hebben het liefst dat je elkaar erbij naait hier
pfff zo haal ik je nooit inquote:Op zondag 10 mei 2020 19:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
605 hier
[..]
Nee hier (noem geen namen)
@:GGMM
@Caland heeft toch CORbanquote:Op zondag 10 mei 2020 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan gaan cheaten zoals @:Caland door in COR te posten, maar dat doe ik niet
@JanCeesquote:Op zondag 10 mei 2020 19:47 schreef Doublepain het volgende:
Op Discovery hebben ze al een serie over de Nederlandse strijdt tegen Corona
Maar ik zie nergens Jaap? #FAKENEWS
Walgelijkquote:Op zondag 10 mei 2020 19:47 schreef Doublepain het volgende:
Strijdtquote:Op zondag 10 mei 2020 19:47 schreef Doublepain het volgende:
haterquote:Op zondag 10 mei 2020 19:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Strijdt![]()
@:onlogisch
@:caland
@:maxi-mus
@:fetx
https://www.dplay.nl/programmas/nederland-strijdt-tegen-coronaquote:Op zondag 10 mei 2020 19:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Strijdt![]()
Discovery kan je tegenwoordig niet meer normaal naar kijken toch, zoals die programma's in elkaar worden gezet. Rekken en reclame.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:47 schreef Doublepain het volgende:
Hahahaquote:Op zondag 10 mei 2020 19:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Strijdt![]()
Tegenwoordig nieuwe logoquote:Op zondag 10 mei 2020 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Discovery kan je tegenwoordig niet meer normaal naar kijken toch, zoals die programma's in elkaar worden gezet. Rekken en reclame.
Hier staat Nederland, geen Nederlandsequote:Op zondag 10 mei 2020 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.dplay.nl/programmas/nederland-strijdt-tegen-corona
MSC krijg je bij een pakje boter tegenwoordigquote:Op zondag 10 mei 2020 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je doet alsof dat iets bijzonders is
Gr Gr Mortaxx MSc
Nederland strijdt ja.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, schrijven we hier een boek ofzoquote:Op zondag 10 mei 2020 20:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nederland strijdt ja.
De Nederlandse strijd.
Nee, maar we kunnen op een forum nou eenmaal alleen met de Nederlandse taal communiceren en dan is het storend dat er analfabeten aanwezig zijn.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, schrijven we hier een boek ofzo
he 2k idioot zit je weer aan de drank ofzo ????quote:Op zondag 10 mei 2020 20:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, maar we kunnen op een forum nou eenmaal alleen met de Nederlandse taal communiceren en dan is het storend dat er analfabeten aanwezig zijn.
Praten we Turks dan ofzo? Idiootquote:Op zondag 10 mei 2020 20:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, maar we kunnen op een forum nou eenmaal alleen met de Nederlandse taal communiceren en dan is het storend dat er analfabeten aanwezig zijn.
Hahahaha strijdt. Kanjerdebielquote:Op zondag 10 mei 2020 19:47 schreef Doublepain het volgende:
Hahahahaha je bent nog dommer dan ik dacht. Niet eens een foutje, je denkt dat je het nog goed deed ook.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2020 20:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
he 2k idioot zit je weer aan de drank ofzo ????
Poppenspeler.corquote:Op zondag 10 mei 2020 20:10 schreef Doublepain het volgende:
Je begreep precies wat ik bedoelde dus je tekst slaat nergens op
Zit je weer aan de drank ofzo
ah daar is de huisnazi weer!!quote:Op zondag 10 mei 2020 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hahahahaha je bent nog dommer dan ik dacht. Niet eens een foutje, je denkt dat je het nog goed deed ook.
Debiel.
Strijdtquote:Op zondag 10 mei 2020 19:47 schreef Doublepain het volgende:
Neequote:Op zondag 10 mei 2020 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
sorryquote:Op zondag 10 mei 2020 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar kerk. Dit kan niet, Roland.
Dat ligt eraan als je hem niet weer bij de priester erbij naaitquote:Op zondag 10 mei 2020 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd. Ik hoop dat God je ook vergeeft. Denk het wel. GodGod.
quote:Op zondag 10 mei 2020 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat ligt eraan als je hem niet weer bij de priester erbij naait
hij is meer van joden laten onderduiken in zn kelder en dan de ss bellenquote:Op zondag 10 mei 2020 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat ligt eraan als je hem niet weer bij de priester erbij naait
quote:Op zondag 10 mei 2020 20:22 schreef Caland het volgende:
Politie komt drukke BBQ stoppen http://www.dumpert.nl/mediabase/7908887/15840f9f
Wat een GODEN
@:atypisch @:kapiteintje
Schandalig dat het zo moetquote:Op zondag 10 mei 2020 20:22 schreef Caland het volgende:
Politie komt drukke BBQ stoppen http://www.dumpert.nl/mediabase/7908887/15840f9f
Wat een GODEN
@:atypisch @:kapiteintje
Hopelijk gaat Louis dijkhoff nog uitleggen hoe je politiek moet bedrijvenquote:Op zondag 10 mei 2020 20:57 schreef Caland het volgende:
Pauw met ome Loewie kan niet anders dan een topshow worden vanavond
Geen dank voor de mention ouwe snuifduifquote:Op zondag 10 mei 2020 20:57 schreef Caland het volgende:
Pauw met ome Loewie kan niet anders dan een topshow worden vanavond
Bedankt brekebeentje (L)quote:Op zondag 10 mei 2020 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen dank voor de mention ouwe snuifduif
Ik heb je nog gementiontquote:Op zondag 10 mei 2020 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft @:GGMM eigenlijk wel gesport vandaag?
quote:Op zondag 10 mei 2020 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen dank voor de mention ouwe snuifduif
en dat zeg jij lolquote:Op zondag 10 mei 2020 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Vanavond Louis, en Klaas bij Pauw (OP1)
@:RensAjacied
Sorry ik krijg nooit meldingen op mijn telefoon. Heel erg bedankt gozer.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
en dat zeg jij lol
Geen dank trouwens
Gelachen. Om beide zinnen.quote:Op zondag 10 mei 2020 18:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dus je lijkt meer op je vader.
Check deze grap @:kyran
Done.quote:
Geen probleem makkerquote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done.
Bedankt voor je TR weer. Helemaal niet vreselijk kansloos!![]()
@:skysherrif mag de andere TR oppakken.
quote:Op zondag 10 mei 2020 20:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij is meer van joden laten onderduiken in zn kelder en dan de ss bellen
Ligt eraan als je moeder niet langskomt zometeenquote:Op zondag 10 mei 2020 21:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En dan lekker met je bromtol in de weer?
doe ikquote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done.
Bedankt voor je TR weer. Helemaal niet vreselijk kansloos!![]()
@:skysherrif mag de andere TR oppakken.
Goeie zin.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt eraan als je moeder niet langskomt zometeen
zit je nog in het Sicilië van Nederlandquote:Op zondag 10 mei 2020 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, feitelijke onjuistheden zouden ze moeten betreuren. Geen historisch besef.
Snap niet dat je daar woonquote:Op zondag 10 mei 2020 14:45 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum van Rotterdam, dit is een indirecte doodsverwensing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |