Weber?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:38 schreef Buitendam het volgende:
gisteren bbq
Vanavond bbq
Morgen bbq.
MODDERVET
Wat maak je dan klaar? Combinatie van dingen of focus op 1 vleesgerecht per keer?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:38 schreef Buitendam het volgende:
gisteren bbq
Vanavond bbq
Morgen bbq.
MODDERVET
Ik kan het niet heel goed, dus 1 per keer.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat maak je dan klaar? Combinatie van dingen of focus op 1 vleesgerecht per keer?
[ afbeelding ]
Gewoon voor de gehaktbal kiekeboe gaan, dat topgerecht zal iedereen kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan het niet heel goed, dus 1 per keer.
100% maat.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon voor de gehaktbal kiekeboe gaan, dat topgerecht zal iedereen kunnen waarderen.
Elon muskGODquote:
Eensquote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Elon muskGOD
@:jancees @:doublepain @:lenny_leonard @:wereldgozer
X Æ A-12GODquote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Elon muskGOD
@:jancees @:doublepain @:lenny_leonard @:wereldgozer
die krijgt kontkankerquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje zendmast.
https://www.gelderlander.(...)naar-boven~a0a5a646/
Racistquote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:41 schreef Doublepain het volgende:
Wat een heerlijk dagje, ben na vandaag hopelijk van mijn blanke kleurtje af
Ik vraag me altijd af wat zo'n gast gaat doen als niemand er naar om kijkt, iedereen hem daar laat zitten.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje zendmast.
Wat let je het uit te proberen?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat zo'n gast gaat doen als niemand er naar om kijkt, iedereen hem daar laat zitten.
Hoe lang blijft hij? 1 uur? 5 uur? Gaat ie op een gegeven moment bellen ; 'Hey, ik zit in een zendmast hoor'
Een stalen reet. Wat dat krijg je er denk ik van.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat let je het uit te proberen?
Ik denk dat een eventuele poging mislukt omdat ze je alsnog naar beneden halen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een stalen reet. Wat dat krijg je er denk ik van.
Wat een waardeloze krant.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje zendmast.
Zipportal is wel een goede bron voor de leukste boerennieuwtjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een waardeloze krant.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heb je al eens eerder geprobeerd, ik denk dat het resultaat toen hetzelfde was..quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |