abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193015557
kroatie heeft nooit echt sterke maatregelen tegen corona gehad tot nu toe, maar altijd wel binnen die 3 tot 15 besmettingen grens

omdat het meestal maar een bepaalde regio was, maar nu is het meer landelijk

maar ja nu raakten 3 dokters besmet, en ineens stijging met 36 besmettingen
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_193016146
Nog 564 mensen met corona op de IC's.
Zonder wrijving geen glans
pi_193016151
https://nos.nl/artikel/23(...)rd-door-racisme.html

Kijk het filmpje _O- Hilarisch, die schrik ook van die mensen. "WE MOETEN STOPPEN NU! NOKKEN!"
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 16:08:07 #224
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_193016203
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 16:05 schreef Discombobulate het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)rd-door-racisme.html

Kijk het filmpje _O- Hilarisch, die schrik ook van die mensen. "WE MOETEN STOPPEN NU! NOKKEN!"
Fantastisch dit _O-

"We zijn gehackt!"

Nee lul, de inloggegevens zijn openbaar dus iedere malloot kan de vergadering verstoren. :|W
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  vrijdag 8 mei 2020 @ 16:08:28 #225
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_193016207
Lokale ondernemer -die ik ken omdat we allebei risicogroep zijn, met als onze kinderen- klaagt over de maatregelen waardoor hij is stilgelegd. Lokale ondernemer verzint een manier om toch zijn product af te zetten. Ik neem product af om lokale ondernemer te steunen. Lokale ondernemer belt aan en duwt pakket in handen van kind (risicogroep, wat hij weet) dat opendoet en doet de groetjes op 50 cm afstand, op naar de laatste van dozijnen adressen die hij vandaag op deze manier heeft afgewerkt.

Lokale ondernemer krijgt geen handel meer van mij.
pi_193016217
-niet nodig-

[ Bericht 97% gewijzigd door capricia op 08-05-2020 16:11:10 ]
Go hard or go home
pi_193016257
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 16:08 schreef Qarrad het volgende:
Lokale ondernemer -die ik ken omdat we allebei risicogroep zijn, met als onze kinderen- klaagt over de maatregelen waardoor hij is stilgelegd. Lokale ondernemer verzint een manier om toch zijn product af te zetten. Ik neem product af om lokale ondernemer te steunen. Lokale ondernemer belt aan en duwt pakket in handen van kind (risicogroep, wat hij weet) dat opendoet en doet de groetjes op 50 cm afstand, op naar de laatste van dozijnen adressen die hij vandaag op deze manier heeft afgewerkt.

Lokale ondernemer krijgt geen handel meer van mij.
Ok! Dat zal em leren. Wat een gore lef. Handhaving wel gebeld toch?!
Go hard or go home
  vrijdag 8 mei 2020 @ 16:12:18 #228
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193016268
Omdat in deze tijden van thuiswerken de auto toch af en toe van z'n plek moet komen even een klein ritje gemaakt vandaag, maar jezus... als ik 3 maanden in coma zou hebben gelegen en niets van corona had geweten, zou ik 0 verschil hebben gemerkt met normaal.

Hordes fietsers, wandelaars en scooters, zowel binnen als buiten de bebouwde kom. Overal busjes van schilders, bouw- en nutsbedrijven, straatwerkers die gewoon schouder aan schouder staan. Provinciale weg vol met lange slierten auto's, vrachtverkeer, boel trekkers en motoren. Drukte buiten bij de ijskramen en de snacktoko's.

Het 'blijf thuis' is echt de prullenbak in verdwenen nu.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 16:13:35 #229
75556 erkel
back from Dagestan
pi_193016288
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 14:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zweden gaat goed? Huh? Waar baseer je dat op?

Bron: https://www.icuregswe.org(...)dish-intensive-care/

Al dagenlang een dalende trend te zien in aantal IC-registraties van patienten met Covid.
Weisst
  vrijdag 8 mei 2020 @ 16:24:09 #230
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_193016457
Zweden gaat helemaal niet goed waar komt toch dat nepnieuws vandaan
  vrijdag 8 mei 2020 @ 16:26:04 #231
75556 erkel
back from Dagestan
pi_193016492
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 16:24 schreef KingRadler het volgende:
Zweden gaat helemaal niet goed waar komt toch dat nepnieuws vandaan
Nou, laat maar eens zien dan waarom het niet goed gaat.
Weisst
pi_193016553
Kleine mensen sneller besmet?

Aangezien men besmet raakt dmv macro aërosolen, kleine druppels die men uitstoot en daarna op de grond vallen, zouden kleine personen een veel groter risico moeten lopen om besmet te raken.

Als lang persoon zul je immers minder snel de uitgestootte druppels dmv hoesten/niezen (die een neerwaartse beweging maken) inademen van een klein persoon dat tegenover je staat itt andersom.
Ook ouderen in verpleeghuizen die vaak zitten bevinden zich in die positie. In principe zou een kind dat tegenover een volwassene staat deze nooit kunnen besmetten, andersom wel.

Ik heb er verder nooit iets over gelezen, iemand?

[ Bericht 3% gewijzigd door Za op 08-05-2020 16:46:15 ]
pi_193016619
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 16:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

Het 'blijf thuis' is echt de prullenbak in verdwenen nu.
En daar komt ook nog bij dat een hoop bedrijven hun personeel binnenkort weer naar kantoor willen laten komen.

Wordt ook een dingetje :{
pi_193016710
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 16:35 schreef Jake_Skywalker het volgende:

[..]

En daar komt ook nog bij dat een hoop bedrijven hun personeel binnenkort weer naar kantoor willen laten komen.

Wordt ook een dingetje :{
Zo was de afgelopen weken alles wel een dingetje. We zouden een golf van besmettingen krijgen door alle tokkies die gingen shoppen. Het was goed weer met Pasen en alle tokkies trokken er op uit, wacht maar tot over een week of 2/3, dan zullen we weer een piek zien.

Uit de cijfers is dat allemaal nog niet terug te zien. Het lijkt er steeds meer op dat Maurice de hond met zijn statistieken toch gelijk had maar hij is geen viroloog dus wat weet hij er nou van?
pi_193016713
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 16:11 schreef Noek het volgende:

[..]

Ok! Dat zal em leren. Wat een gore lef. Handhaving wel gebeld toch?!
Wat is je punt?
pi_193016735
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 16:41 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Zo was de afgelopen weken alles wel een dingetje. We zouden een golf van besmettingen krijgen door alle tokkies die gingen shoppen. Het was goed weer met Pasen en alle tokkies trokken er op uit, wacht maar tot over een week of 2/3, dan zullen we weer een piek zien.

Uit de cijfers is dat allemaal nog niet terug te zien.
Misschien valt het inderdaad allemaal wel mee, ik hoop het.
We gaan het zien in ieder geval.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 16:46:27 #237
12221 Tijn