Of heel lang haar en alleen puntjes wilt laten knippenquote:
Waar zijn Theo en Thea als je ze nodig hebt.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh God, en dan krijg je straks eerst zo’n blunder ofzo.
Maar leuk, zin in, knutselen met kurk.
Hier ben ik. Is er nog een Theo in de zaal?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar zijn Theo en Thea als je ze nodig hebt.
Ff wachten. Hopelijk meldt hij zichquote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier ben ik. Is er nog een Theo in de zaal?
Eerst word je aangekeken als je het niet doet en nu omdat je het wel doet. Mensen zijn toch rare wezens.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:01 schreef FerryN7 het volgende:
Nou doet helemaal niemand meer hier de karretjes ontsmetten. Tenminste zo lijkt het. Ik moest nog even wat boodschappen doen en ik doe het nog steeds wel, maar alle mensen die ik een karretje zag pakken liepen gewoon meteen door en dat waren er een hoop. Zelfs nog iemand die me aankeek toen ik bezig was. Echt zo van wat ben jij nou aan het doen haha. Mensen lijkt het echt totaal niet meer te boeien.
Goh je werd aangekeken. Dat gebeurt anders nooit natuurlijk, dat mensen elkaar eens aankijken in een supermarkt.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:01 schreef FerryN7 het volgende:
Nou doet helemaal niemand meer hier de karretjes ontsmetten. Tenminste zo lijkt het. Ik moest nog even wat boodschappen doen en ik doe het nog steeds wel, maar alle mensen die ik een karretje zag pakken liepen gewoon meteen door en dat waren er een hoop. Zelfs nog iemand die me aankeek toen ik bezig was. Echt zo van wat ben jij nou aan het doen haha. Mensen lijkt het echt totaal niet meer te boeien.
Ik heb mijn karretje nooit ontsmet. Wanneer ik de deur uit ga voor boodschappen ben ik heel bewust bezig met niet aan mijn gezicht zitten. Dus in het theoretische geval dat mijn handen in contact komen met het virus, blijven ze daar op mijn handen. Bij thuiskomst uiteraard, je handen goed wassen. Overigens werd er bij onze AH opgeroepen dat je na bezoek van de AH je handen moest wassen thuis.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:01 schreef FerryN7 het volgende:
Omdat alle 70+ers er al vanaf zijn (overleden of herstelt).quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat meer afname opnames in brabant, maar lichte stijging IC patienten hier (van 80 naar 83)
heb ook gelezen nu vooral op IC, mensen tussen de 50 en 60 liggen
eerst waren er toch ook meer jongeren op IC (wat opmerkelijk was) of had ik dat soms verkeerd gelezen?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:15 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Omdat alle 70+ers er al vanaf zijn (overleden of herstelt).
Daarbij liggen er meer mensen dan voorheen dus dit geeft daardoor nu een ander beeld.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:14 schreef Za het volgende:
Grote afname Covid gerelateerde IC gevallen in Zweden:
[ afbeelding ]
Mensen luisteren vaak alleen naar de overheid..... Omdat ze anders deze zelfde behandeling kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:35 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Een geplande epidemie? Een strijd om macht en geld? U ziet het hier (mss):
Geen idee volgens sommige users wel als ik dan om cijfers vroeg kwamen ze er nooit meequote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
eerst waren er toch ook meer jongeren op IC (wat opmerkelijk was) of had ik dat soms verkeerd gelezen?
Fantastisch ditquote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:05 schreef Discombobulate het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)rd-door-racisme.html
Kijk het filmpjeHilarisch, die schrik ook van die mensen. "WE MOETEN STOPPEN NU! NOKKEN!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |