SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Ja prima, ik heb al een switch voor kleurige kiddy gamesquote:
Leuk voor moederdagquote:
Hoeveel verzuurde posts kun jij per minuut maken eigenlijk? Hou je dat bij?quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:24 schreef MMaRsu het volgende:
Pfff komt er ook nog een x iets boeiends?
fucjing weeb shit
Too early.quote:
Kijk gewoon naar zijn postcount, en zijn startdatumquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoeveel verzuurde posts kun jij per minuut maken eigenlijk? Hou je dat bij?
quote:
quote:
Met overkoepelend verhaal dat al afgelopen is met Yakuza 6quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:26 schreef KennyPowers het volgende:
Deze serie moet ik nog spelen maar het zijn er zo veel
Dat ja, met Yakuza 0: came for the fighting, stayed for the storyquote:
Het is allemaal 13 in een dozijn shit die wel eerder hebben gezien en wat prima op de huidige hardware kan.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoeveel verzuurde posts kun jij per minuut maken eigenlijk? Hou je dat bij?
Ik hoop dat je leven ooit nog leuk wordtquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is allemaal 13 in een dozijn shit die wel eerder hebben gezien en wat prima op de huidige hardware kan.
jij niet dan?quote:
Het zou leuk zijn als ze met iets verrassend en nieuws zouden komen waarvan ik denk wow.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop dat je leven ooit nog leuk wordt
Eigen fabrikaat denk ik.quote:
PS5 heeft er maar 10, dus kortere show.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beetje tegenvaller overal. Slechts enkele potentiële toppers gezien.
Denk dat ik zeker 12 flops heb gezien.
Dat is juist het gekke. Surface heeft koptelefoons met mics, maar ik heb er nog geen 1 gezienquote:
Enige twee games die zijn blijven hangen ja. De rest was me allemaal wat de kleurrijk en happie de peppie.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:34 schreef DKUp het volgende:
AC Valhalla en Vampire Bloodlines 2 zijn tof.
NFLquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enige twee games die zijn blijven hangen ja. De rest was me allemaal wat de kleurrijk en happie de peppie.
Dit is elke generatie wel een beetje het geval aan het begin. Alleen SNES > N64 was een grote sprong vooruit. Alle launchgames kunnen draaien op de console die eraan vooraf ging. Vaak projecten die overgezet zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik weet dat dit het Xbox topic is maar hoe kan het dat geen enkele game er beter uit ziet dan Ghost of Tushima of TLOU 2? Of RDR2?
Dit is belachelijk
Hoe kan je je marketing zo verneuken
PC's hebben al jaren SSD's en een goede videokaart en CPU.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik weet dat dit het Xbox topic is maar hoe kan het dat geen enkele game er beter uit ziet dan Ghost of Tushima of TLOU 2? Of RDR2?
Dit is belachelijk
Hoe kan je je marketing zo verneuken
Ik ga die Kiwami binnenkort een kans geven, was toen in de plus en volgens mij de 1e in de serie, althans: op release order.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:26 schreef KennyPowers het volgende:
Deze serie moet ik nog spelen maar het zijn er zo veel
Dan hadden ze moeten wachten met "next gen gameplay" te hypen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:44 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
PC's hebben al jaren SSD's en een goede videokaart en CPU.
Dus eh. Verwachtingen zijn wel heel hoog. Meeste games zullen cross-gen zijn de komende jaren.
quote:I’ll never forget the day that “next gen gameplay” was revealed with 18 minutes of cgi trailers from current gen indie and AA games.
Dat Sony die SSD hyped boeit me niets. Kortere loads zijn fijn, maar laat me zien wat voor verschil het maakt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is elke generatie wel een beetje het geval aan het begin. Alleen SNES > N64 was een grote sprong vooruit. Alle launchgames kunnen draaien op de console die eraan vooraf ging. Vaak projecten die overgezet zijn.
Sony geeft bovendien aan dat een groot deel van de next-gen draait om geen load times. Dit had allemaal ook geen ray tracing volgens mij.
Het was een matige showcase, maar ik zie het nog niet heel somber in. Beetje realistisch en nuchter blijven.
Nee, echt niet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
De verschillen tussen Xbox 360 en Xbox One waren best wel groot.
Precies. Omdat de eerste lading Xbox 360 games dus eigenlijk veredelde Xbox games waren. De sprong van Uncarted 1 naar Uncharted 3 was ook enorm.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:57 schreef 2dope het volgende:
De verschillen tussen Xbox 360 (2005) en Xbox 360 (2013) waren pas groot.
Ja daar vergelijk je dus een 360 titel met een crossgen titel.quote:
Dan krijg je nooit een goeie vergelijking. Je kunt Kameo vergelijken met RDR2 en dan zie je natuurlijk gigantische verschillen. Maar dat is ook wat @2dope zegt, door de jaren heen worden games ook mooier.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja daar vergelijk je dus een 360 titel met een crossgen titel.
Vergelijk een game die alleen voor de 360 uitkwam en dan een game die alleen voor de xbox one x is ontwikkeld
Vampire veel zin in ja. Ben ook nieuwsgierig naar die psychologische horrorgames. Verder leken die dino-shooter en die cyberpunk co-opgame me wel grappig. Oh en Dirt 5, lijkt weer lekker arcadey te zijn zoals Dirt 2, fine by me.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens, er zijn in deze presentatie natuurlijk echt wel games getoond die potentie hebben naar AC en Vampire.
Ik vond The Medium wel interessant, Scarlett Nexus kan tof worden en Yakuza was weliswaar al aangekondigd maar kan de beste in de franchise worden door de stap naar jrpg.
Waarom ligt dat aan mijzelf? Deze reveal zou next gen gameplay bevatten. Wat ik heb gezien is cross gen crap.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit een goeie vergelijking. Je kunt Kameo vergelijken met RDR2 en dan zie je natuurlijk gigantische verschillen. Maar dat is ook wat @:2dope zegt, door de jaren heen worden games ook mooier.
Als jouw verwachtingen waren dat je vandaag weggeblazen zou worden door grafische pracht ligt dat echt aan jezelf.
Scarlet Nexus is door Tales of -studio gemaakt lees ik net. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens, er zijn in deze presentatie natuurlijk echt wel games getoond die potentie hebben naar AC en Vampire.
Ik vond The Medium wel interessant, Scarlett Nexus kan tof worden en Yakuza was weliswaar al aangekondigd maar kan de beste in de franchise worden door de stap naar jrpg.
Ik denk dat 99% van de games die uit gaan komende de komende twee jaar, cross-gen zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom ligt dat aan mijzelf? Deze reveal zou next gen gameplay bevatten. Wat ik heb gezien is cross gen crap.
En hoezo geen goede vergelijking? Ik zeg dat de stap tussen de 360 en xbox one echt wel groot was. Kijk dat filmpje van Shadow of Mordor op de 360 dan.
Oh, er zaten dus wel twee next-gen only games tussen.twitter:Crazyreyn twitterde op donderdag 07-05-2020 om 18:07:55Details you might have missed from the #Xbox2020 stream:
- The Medium, Scorn are the only games shown without an Xbox One version
- Both coming to Xbox Game Pass
- Bright Memory Infinite, Chorus support ray tracing
- Dirt 5 runs up to 120 FPS
https://t.co/fNO3tit1Ui reageer retweet
Waren niet echt de titels om bij uitstek next-gen tech te tonen, maar wel leuk om te wetenquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:15 schreef PjotterFRL het volgende:
Oh, er zaten dus wel twee next-gen only games tussen.twitter:Crazyreyn twitterde op donderdag 07-05-2020 om 18:07:55Details you might have missed from the #Xbox2020 stream:
- The Medium, Scorn are the only games shown without an Xbox One version
- Both coming to Xbox Game Pass
- Bright Memory Infinite, Chorus support ray tracing
- Dirt 5 runs up to 120 FPS
https://t.co/fNO3tit1Ui reageer retweet
twitter:RGGStudio twitterde op donderdag 07-05-2020 om 18:01:12Rise like a dragon.
Yakuza: Like a Dragon launches in the West later this year on Xbox Series X, Xbox One, Windows 10 PC, PlayStation 4, and Steam.
https://t.co/BOBILZjwkK https://t.co/UEiovseYcf reageer retweet
quote:'Jason Ronald: I wouldn't say it ends it, but now the creative control is in the developers' hands. Ultimately, we view resolution and framerate as a creative decision. Sometimes, from a pure gameplay aspect, 30 is the right creative decision they can make'
Destiny 2 naar de Xbox Series X.twitter:Bungie twitterde op donderdag 07-05-2020 om 19:21:31@Xbox Destiny 2 will be on next-gen platforms! More details to come. https://t.co/1ZZqGZjjjg reageer retweet
twitter:edgeonline twitterde op donderdag 07-05-2020 om 17:48:12The next generation rises. May 21. https://t.co/jUTuoCYQJW reageer retweet
twitter:aarongreenberg twitterde op vrijdag 08-05-2020 om 04:28:16@woggerman1974 Had we not said anything & just shown May Inside Xbox show like we did last month, I suspect reactions might have been different. Clearly we set some wrong expectations & that’s on us. We appreciate all the feedback & can assure you we will take it all in & learn as a team. 🙏🏻💚 reageer retweet
De stap van 360 naar One was ook niet heel groot, tegenvallend zelfs. Deze stap is we flink voorwaarts, ondanks wat mensen piepen dat het wel uitontwikkeld is.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:57 schreef 2dope het volgende:
De verschillen tussen Xbox 360 (2005) en Xbox 360 (2013) waren pas groot.
Dat is het hele ding inderdaad. Er waren misschien twee of drie titels te zien met ontzettend mooie graphics en dat was het. Die Diablo-achtige shooter, AC Valhalla in de omgevingen en The Medium of een andere game met de omgevingen. Voor de rest zag niks er zo mooi uit als die titels die jij opnoemt inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:09 schreef PjotterFRL het volgende:
Als je ziet wat topontwikkelaars maken dan is het ook wel heel lastig om verschil te zien bij iets mindere developers. Red Dead Redemption 2, The Last of Us 2 en Forza Horizon 4 zien er zó goed uit.
Goeie deal, jammer dat ik meer dan de helft van die games al heb...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:00 schreef DJ_ het volgende:
Ok het is op de PC, maar we zijn allemaal gamers hier.
en goedkope games zijn nooit verkeerd.
https://www.ign.com/artic(...)s-for-39-for-charity
Agreed. En laat het aub een sticker zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |