Waaromquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:17 schreef GGMM het volgende:
Ik door MrKrabby, Jack van Gelder en @:el-Stinho
Eigenlijk is Saskia de eerste echt grote persoonlijkheid die me blokkeert.
Ik doe vrijwel altijd de vorige TT (met een nummeraanpassing in dit geval) of Negersex.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat heeft iedereen ineens met Amsterdam?
Ah duidelijkquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe vrijwel altijd de vorige TT (met een nummeraanpassing in dit geval) of Negersex.
quote:
twitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 06-05-2020 om 12:33:14@SaskiaBelleman Pics van zijn zus? reageer retweet
Bedankt mini-musquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 06-05-2020 om 12:33:14@:SaskiaBelleman Pics van zijn zus? reageer retweet
quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:51 schreef Caland het volgende:
Als je geblockt wordt door SASKIAGODIN kan je beter meteen je twitteraccount door de shredder gooien.
Eens, @GGMM zal het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:50 schreef El-Stinho het volgende:
Moeke blockt nooit zonder redenen. Treurig dat GGMM zich misdraagt op Twitter maar hier de moralist uit wil hangen.
Inderdaad, daar ga ik het ook echt niet voor opnemen. Straks heb ik een block van Saskiagodin te pakken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
Eens, @:GGMM zal het er wel naar gemaakt hebben.
Niksquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat heeft iedereen ineens met Amsterdam?
Geen zin in. Van thuis zitten word je lui blijkbaarquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga eens een keer zelf koken luie hond
Zet hem op tijger.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:32 schreef Buitendam het volgende:
Zometeen gym. Legpress, benchen dit dat
quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:32 schreef Buitendam het volgende:
Zometeen gym. Legpress, benchen dit dat
Teken dat je goed je best hebt gedaan. Trap als een motorisch gestoorde afkomen in de gym is altijd testmoment.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:38 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren gedeadlift en gesquat en dacht dat het toen wel een geinig idee zou zijn om te hardlopen
Leek wel dronken (was ik niet)
Kutte is dat die crossfits maandag weer open gaan (die een buitenruimte hebben dan). Dus die maat van mij kan dat spul dan niet meer kosteloos lenen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Teken dat je goed je best hebt gedaan. Trap als een motorisch gestoorde afkomen in de gym is altijd testmoment.
Ik heb dat als ik echt goed mijn best heb gedaan altijd pas de dag daarnaquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
En dan de volgende dag lopen als @:KingRoland na een Grindr date
Als hij de ruimte heeft kunnen jullie overwegen zelf wat aan te schaffen, als we echt tot september moeten wachten verder.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Kutte is dat die crossfits maandag weer open gaan (die een buitenruimte hebben dan). Dus die maat van mij kan dat spul dan niet meer kosteloos lenen.
Rip
Klopt, echte DOMSquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat als ik echt goed mijn best heb gedaan altijd pas de dag daarna
Ja hij zit bij een crossfit waar hij vanaf maandag gewoon terecht kan. Wellicht overwegen om me ook aan te sluiten, vind dat alleen een beetje duur altijdquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als hij de ruimte heeft kunnen jullie overwegen zelf wat aan te schaffen, als we echt tot september moeten wachten verder.
[..]
Klopt, echte DOMS
Ik denk niet heel druk als ze de poorten dicht latenquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:50 schreef Netsplitter het volgende:
Ben heeeeel benieuwd hoe druk het rondom de stadions gaat worden nu er zeker tot begin 2021 geen toeschouwers naar binnen mogen...
Int jouw gym gewoon door dan nu? Mijne niet, dus dat bespaar je en kan je dan aan iets anders besteden, zoals zelf spul kopen als je plek hebt of anders paar maanden dat duurdere crossfit.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hij zit bij een crossfit waar hij vanaf maandag gewoon terecht kan. Wellicht overwegen om me ook aan te sluiten, vind dat alleen een beetje duur altijd
Er staan poorten rondom alle stadions? Heb er een aantal gezien, maar heb geen hekken ver voor de stadions gezien.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet heel druk als ze de poorten dicht laten
Ik ben bang dat de gewone man weer helemaal genegeerd wordt.quote:
Tijd dat we de straten opgaanquote:Op donderdag 7 mei 2020 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de gewone man weer helemaal genegeerd wordt.
twitter:katieeeeebell twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 21:14:44guess what i’m thinking about https://t.co/j1lSOhqzoh reageer retweet
hou je bek dicht teringhondquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
En dan de volgende dag lopen als @:KingRoland na een Grindr date
er werd voorgesteld in de app om weer bier te gaan drinken in de kantinequote:
En dan boos worden als iemand (ik noem geen namen @Drizzt_DoUrden ) je een dickpic stuurt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:13 schreef Gehrman het volgende:
twitter:katieeeeebell twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 21:14:44guess what i’m thinking about https://t.co/j1lSOhqzoh reageer retweet
HUGODtwitter:JimHolterhues twitterde op donderdag 07-05-2020 om 18:49:31Jaja, @hugodejonge is 1 van ons! https://t.co/0srWqCxZLs reageer retweet
genotquote:
Net zo incompetent als feyenoordquote:Op donderdag 7 mei 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
HUGODtwitter:JimHolterhues twitterde op donderdag 07-05-2020 om 18:49:31Jaja, @:hugodejonge is 1 van ons! https://t.co/0srWqCxZLs reageer retweet
Hahaha neejoh dat zijn geen sprinkhanen maar het liedje van FC Utrecht gaat over een kakkerlak!quote:
Vuile klootzakquote:Op donderdag 7 mei 2020 19:51 schreef GGMM het volgende:
NWS / Buurtbewoners wijk Deventer snitchen kapsalon in schuurtje erbij
Lekker bezig @:lenny_leonard
@:jancees check deze grap
Ik ben blij voor je maat!quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:56 schreef GGMM het volgende:
IK BEN GEDEBLOKKEERD DOOR SASKIA![]()
![]()
@:caland @:el-stinho @:zipportal @:lenny_leonard @:jancees @:doublepain @:kingroland @:onlogisch @:jojoortje @:buitendam @:maxi-mus @:coco.
Met dank aan mijn goede vriend @:afcniels![]()
Dit zal ik niet snel vergeten!
twitter:jaapkana64 twitterde op donderdag 07-05-2020 om 19:50:33@SaskiaBelleman Voor Rene: https://t.co/gp0GT9UsA6 reageer retweet
Mijn grappen mislukken ook als ik niet dronken ben.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:58 schreef Caland het volgende:
twitter:jaapkana64 twitterde op donderdag 07-05-2020 om 19:50:33@:SaskiaBelleman Voor Rene: https://t.co/gp0GT9UsA6 reageer retweet
Gefeliciteerd maatquote:Op donderdag 7 mei 2020 19:56 schreef GGMM het volgende:
![]()
@:caland @:el-stinho @:zipportal @:lenny_leonard @:jancees @:doublepain @:kingroland @:onlogisch @:jojoortje @:buitendam @:maxi-mus @:coco.
Dus René is een drinker?quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:58 schreef Caland het volgende:
twitter:jaapkana64 twitterde op donderdag 07-05-2020 om 19:50:33@:SaskiaBelleman Voor Rene: https://t.co/gp0GT9UsA6 reageer retweet
Fantastisch nieuws.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:56 schreef GGMM het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fantastisch nieuws.
Ik hoop dat Ancilla mij nog ooit deblokkeert. Met haar hoofd.
[ afbeelding ]
Dit is mooi nieuws om te horen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:56 schreef GGMM het volgende:
![]()
Kennis van genomen en afgevinktquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit is mooi nieuws om te horen.
Net thuis.
Mentions afgehandeld.
@:jancees
@:wereldgozer
@#ANONIEM
Lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fantastisch nieuws.
Ik hoop dat Ancilla mij nog ooit deblokkeert. Met haar hoofd.
[ afbeelding ]
Hoe dik ben jij?quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:21 schreef KingRoland het volgende:
zometeen maar eens mcdonalds bestellen
ubereatsgenot
dankzij het luisteren naar k-pop is het onmogelijk om dik te zijn, zal je ook eens moeten proberen makker.quote:
En bidden zeker?quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dankzij het luisteren naar k-pop is het onmogelijk om dik te zijn, zal je ook eens moeten proberen makker.
#FOURMOREYEARStwitter:jpaceDC twitterde op donderdag 07-05-2020 om 20:27:57BREAKING......WASHINGTON (AP) — Justice Department is dropping criminal case against ex-Trump adviser Flynn, according to court filing obtained by AP. reageer retweet
[ Bericht 2% gewijzigd door onlogisch op 07-05-2020 20:17:43 ]quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ Bericht 2% gewijzigd door onlogisch op 07-05-2020 20:17:43 ]
Uitstekende edit. @onlogischquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon thuis achter Paint wat tepels en een kut wegpainten.
ONLOGISCHED.
In de reactie van 3rr0r kun je nog op de originele afbeelding klikken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon thuis achter Paint wat tepels en een kut wegpainten.
ONLOGISCHED.
Dikke burn voor GL vrouwtjetwitter:WilcoBoom twitterde op donderdag 07-05-2020 om 19:07:20De afscheidswoorden van Kamervrz @khadijaArib voor vertrekkend Kamerlid @IsabelleDiks. https://t.co/pFJqv4dD4w reageer retweet
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:04 schreef RensAjacied het volgende:
Dikke burn voor GL vrouwtjetwitter:WilcoBoom twitterde op donderdag 07-05-2020 om 19:07:20De afscheidswoorden van Kamervrz @:khadijaArib voor vertrekkend Kamerlid @:IsabelleDiks. https://t.co/pFJqv4dD4w reageer retweet
twitter:AntwerpenRudie twitterde op donderdag 07-05-2020 om 15:48:50@IsabelleDiks @TomvdnN En wanneer ga je naar de gevangenis, smerige dief? TUIG ben JE smerig tuig. Hoop dat je de ziekte krijgt. Smerige hoer. reageer retweet
WELKE SPORTquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:07 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:onlogisch @:jojoortje
Hardlopen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:07 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
quote:
Oh, ik dacht dat je iemand voor lul wilde zettenquote:
Je bedoelt aftrekken?quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga vuurtje stoken met één hand. Als ik maar niets breek.
Welke sport?quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:07 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
Ja dus???quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een waterpijp hebben is louter voor zwakbegaafden.
Tussen De Palen kijk ik altijd op YouTube, makker.quote:
Niks gebroken vandaagquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga vuurtje stoken met één hand. Als ik maar niets breek.
is hij daar echt lid van?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
Heeft @:scrummie2.1 zijn lidmaatschap op ON al opgezegd?
WE MOETEN DIT WETEN
Lid zijn van een publieke omroep is alquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
WE MOETEN DIT WETEN
ja bah zegquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lid zijn van een publieke omroep is almaar van ON is gewoon een misdaad tegen de mensheid.
wat vind jij van FvD?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:40 schreef aTypisch het volgende:
Electoraat van FvD en het neefje PVV zitten daar wel denk ik
toch niet zoveel mis mee met een omroep steunen?quote:
Pim kan je ons horenquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch niet zoveel mis mee met een omroep steunen?
niet heel anders dan een abo op je favoriete voetbal site of blad
ik denk vooral dat Baudet tegen het PARTIJKARTEL is omdat hij er zelf (nog) niet bij hoortquote:
Misschien is hij wel groot fan van Arnold Karskens.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
WE MOETEN DIT WETEN
He Nelis ouwe pikquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is hij wel groot fan van Arnold Karskens.
Smolders tochquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:47 schreef aTypisch het volgende:
hier in tilburg is de oud-chauffeur van Fortuyn de grootste met zijn partij
Scrummie ligt onderaan de ladder van het leven, hierbij.quote:
Dat had ik eerlijk gezegd ook niet van @Scrummie2.1 verwachtquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scrummie ligt onderaan de ladder van het leven, hierbij.
Hey maat.quote:
+ naamquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:52 schreef Doublepain het volgende:
Wat heeft Wiebes toch een irritante kop en stem
Kwiebes hahaha.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:52 schreef Doublepain het volgende:
Ha ha!quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kwiebes hahaha.
(Is eigenlijk kwibus maar dan zou mijn grap niet geslaagd zijn en nu dus wel)
Geen gifje. We hoeven dit dus niet te weten.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
WE MOETEN DIT WETEN
Heb op die GOD gestemd. Meeste stemmen, maar niemand wil iets met hem te maken hebben. SmoldersGodquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:47 schreef aTypisch het volgende:
hier in tilburg is de oud-chauffeur van Fortuyn de grootste met zijn partij
Ik dacht in eerste instantie dat ik naar een tv kantine typetje aan het kijken was. Maar hij bleek het echt te zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kwiebes hahaha.
(Is eigenlijk kwibus maar dan zou mijn grap niet geslaagd zijn en nu dus wel)
en dan nog een half uur praten zonder wat te zeggenquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:52 schreef Doublepain het volgende:
Ben je toch ook een jaloers kreng hè. Wordt bijna zielig.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ha ha!
Doe dit maar niet meer. TR meegepakt.
oh, dat dusquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb op die GOD gestemd. Meeste stemmen, maar niemand wil iets met hem te maken hebben. SmoldersGod
Mag Lenny stemmen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup
volgens mij stemt lenny er ook op
Dit is gewoon de liefdesbaby van een gemiddelde registeraccountant en Paul Groot.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat ik naar een tv kantine typetje aan het kijken was. Maar hij bleek het echt te zijn.
in tilburgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat moeilijk met jachthonden denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vies vuil dik zwijn ze moeten je opjagen met jachthonden.
Mooie foto op Twitter pas van je hond. Erg geslaagd. Goeie lichtinval.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vies vuil dik zwijn ze moeten je opjagen met jachthonden.
Ahquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup
volgens mij stemt lenny er ook op
quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in tilburgUitstekende keuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi beestje hè.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooie foto op Twitter pas van je hond. Erg geslaagd. Goeie lichtinval.
Iedereen heeft een stukje tokkie in zichzelfquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah
Ik had @:lenny_leonard eigenlijk niet zo ingeschat als tokkie
Echt nietquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah
Zeker. Maar ik vind eigenlijk alle honden mooi.quote:
Ik geef zo nu en dan Brabanders het voordeel van de twijfel terwijl ik gewoon weet dat je daar niet aan moet beginnenquote:
Ook van die kuitenbijtertjesquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik vind eigenlijk alle honden mooi.
Kuma is een godenhond inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet zo mooi als de hond van @:knutdeijsbeer
Maar wel mooi
twitter:
Ik heb vooral een hekel aan al die proleten in de politiek. Helemaal in de lokale politiek. Wat een ontzettende rukkers bij elkaar.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah
ik mag ze welquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef zo nu en dan Brabanders het voordeel van de twijfel terwijl ik gewoon weet dat je daar niet aan moet beginnen
Zeker. Ik heb er zelf een hè.quote:
Heb je gehoord dat de hond van yvonne (geen mention, vindt ze niet leuk) recent is overleden? Erg zielig.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik vind eigenlijk alle honden mooi.
tsja, wie wil dat nou doen met een goed stel hersens? wat een kutbaanquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan al die proleten in de politiek. Helemaal in de lokale politiek. Wat een ontzettende rukkers bij elkaar.
Dan liever op een relschopper stemmen dan op de gevestigde orde.
Je vindt Smolders geen proleet?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan al die proleten in de politiek. Helemaal in de lokale politiek. Wat een ontzettende rukkers bij elkaar.
Dan liever op een relschopper stemmen dan op de gevestigde orde.
Wat heb je te zuipen besteld bij je spareribs?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tsja, wie wil dat nou doen met een goed stel hersens? wat een kutbaan
op potentiële carrière politici na dan, die moeten ergens beginnen
Dat vind ik heel zielig ja. Dat is het grootste nadeel van een hond.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je gehoord dat de hond van yvonne (geen mention, vindt ze niet leuk) recent is overleden? Erg zielig.
Gewaagd dat je dat woord gebruikt. Ik had het niet aangedurfd. Te groot risico op fouten. @KingRolandquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dacht dat als je op een zedendelinquentenlijst stond je niet mocht stemmen.
Kan toch maar een soort drank bij?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat heb je te zuipen besteld bij je spareribs?
Ook plotseling blijkbaar. Beestje was wel oud maar fit. Ineens klaar.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik heel zielig ja. Dat is het grootste nadeel van een hond.
Hehe, als het fout was hadden jullie mij wel verbeterd.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewaagd dat je dat woord gebruikt. Ik had het niet aangedurfd. Te groot risico op fouten. @:kingroland
Rode wijn.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan toch maar een soort drank bij?
Die van ons twee jaar geleden ook. Denk er nog met enige regelmaat aan terug. Wat een ongelofelijke kutdag was dat zeg.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook plotseling blijkbaar. Beestje was wel oud maar fit. Ineens klaar.
Heel erg zielig.
Huib Luiten vond ik wel een baasje. Dan heb je het wel gehad.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tsja, wie wil dat nou doen met een goed stel hersens? wat een kutbaan
op potentiële carrière politici na dan, die moeten ergens beginnen
Haha nee.quote:
Gelukkig is die dag voor Adolf waarschijnlijk nog ver weg.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die van ons twee jaar geleden ook. Denk er nog met enige regelmaat aan terug. Wat een ongelofelijke kutdag was dat zeg.
Die van mij opa en oma ook, die hadden ze gelukkig vroeger wel dingen geleerd als links/rechts enz dus toen ze blind werd kon ze nog even door maar hadden haar helaas uit haar lijden moeten verlossen. Kende haar al toen sinds ik 4/5 was ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook plotseling blijkbaar. Beestje was wel oud maar fit. Ineens klaar.
Heel erg zielig.
Het gaat geweldig met hem. Wat een tophond is dat zeg!quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig is die dag voor Adolf waarschijnlijk nog ver weg.Hoe is het met hem?
Pics?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat geweldig met hem. Wat een tophond is dat zeg!
Mogelijk komt er nog een tweede bij. Vandaag toevallig contact met een fokster.
@Madame_Paon ?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat geweldig met hem. Wat een tophond is dat zeg!
Mogelijk komt er nog een tweede bij. Vandaag toevallig contact met een fokster.
Leuke anekdote.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:31 schreef DonRaja het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje met de melding dat de voorstelling van Trevor Noah is verplaatst van 5 april naar 28 mei. Ik vond dat erg ambitieus, totdat ik zag dat 2021 bedoelden...
Dan nog een tekst eronder: als je niet kan die dag, vraag dan niet je geld terug want wij zielig enzo.
Moet nog gedekt worden hè.quote:
Werd tijd dat ze dat smerig station eens schoonmakentwitter:HenkKrol twitterde op donderdag 07-05-2020 om 23:08:23Op de terugweg, overstappen in Utrecht. Het hele perron wordt ontsmet. https://t.co/v2J9xsV5ze reageer retweet
quote:Alleen als je verhinderd bent op de nieuwe datum, kan je binnen de 30 dagen om een terugbetaling verzoeken. De evenementensector wordt hard getroffen door de coronacrisis.
Heb je de financiële ruimte?
Maak dan mee het verschil voor deze organisator en zijn toekomstige evenementen door geen terugbetaling te vragen of je ticketgelden te doneren. Lees meer over de voorwaarden en de verdere afhandeling op het terugbetalingsformulier.
Die doe ik liever niet.quote:
Heb ik nu ook met tickets voor Paul McCartney. Krijg je tegoed van mojoquote:
Die gast is al 103, die leeft dan waarschijnlijk niet eens meer.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ik nu ook met tickets voor Paul McCartney. Krijg je tegoed van mojo
Goftedomme 200 euro weg. Maar dat gaat geen stand houden denk ik.
Nee, daarom.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die gast is al 103, die leeft dan waarschijnlijk niet eens meer.
Hij lijkt op het monopoly hondjequote:Op donderdag 7 mei 2020 23:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die doe ik liever niet.
Dit is vader iig.
[ afbeelding ]
quote:
Ik vink de mention af, het is je gegund makker.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:56 schreef GGMM het volgende:
![]()
Mike is eigenlijk toch wel een prima trolltwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 07-05-2020 om 23:43:19Morgen in De @telegraaf een interview met Lucas Moura. Een jaar nadat de Braziliaan van @SpursOfficial met drie treffers #Ajax de wijd open liggende weg naar de @ChampionsLeague finale versperde. reageer retweet
@Taradotwitter:AwardsDarwin twitterde op woensdag 06-05-2020 om 23:46:21Brazil's Health Minister trying to put on a mask. https://t.co/KH1mzifR6G reageer retweet
Reactie gegevenquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:49 schreef Caland het volgende:
Mike is eigenlijk toch wel een prima trolltwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 07-05-2020 om 23:43:19Morgen in De @:telegraaf een interview met Lucas Moura. Een jaar nadat de Braziliaan van @:SpursOfficial met drie treffers #Ajax de wijd open liggende weg naar de @:ChampionsLeague finale versperde. reageer retweet
Nope. Een van de redenen om voor schnauzer te gaan.quote:
Ik ookquote:
twitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op vrijdag 08-05-2020 om 00:13:08@MikeVerweij @telegraaf @SpursOfficial @ChampionsLeague Had voor altijd gemoeten.... foute krant. https://t.co/41NOFxF62n reageer retweet
https://www.telegraaf.nl/(...)trekkend-gl-kamerlidquote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ook
Heb mij weer laten gaantwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op vrijdag 08-05-2020 om 00:13:08@:MikeVerweij @:telegraaf @:SpursOfficial @:ChampionsLeague Had voor altijd gemoeten.... foute krant. https://t.co/41NOFxF62n reageer retweet
Dikke burn gewoonquote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)trekkend-gl-kamerlid
Die beelden ook, hoe pijnlijk
Dom wijf
banana republicquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:50 schreef Doublepain het volgende:
@:Taradotwitter:AwardsDarwin twitterde op woensdag 06-05-2020 om 23:46:21Brazil's Health Minister trying to put on a mask. https://t.co/KH1mzifR6G reageer retweet
Strijderquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist voor je opgenomen
Al was het tegen @:onlogisch, dat kun je vast alleen af.
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:11 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen.
DHL heeft mij gisteren genaaid. Walgelijke bezorgservice.
Ik zit thuis te wachten. Krijg ik opeens de melding; ‘bezorging geweigerd. Bezorging wordt opnieuw ingepland.’quote:
Ik lees deze zin nu drie keer. Verdomme.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog steeds de eerste impliceert dat het wel eens anders zou kunnen worden, dom varken.
Ik heb er quotjes ingezet maat. Nu tevreden?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lees deze zin nu drie keer. Verdomme.
Badassquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:21 schreef Tarado het volgende:
ik krijg vandaag een tv monteur op bezoek tussen 10:07 en 12:08 dus mocht hij om 10uur voor de deur staan laat ik hem toch 7 minuten wachten
GROTE KLASSE MAATquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er quotjes ingezet maat. Nu tevreden?
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Ziggo-medewerker. Wat vind je ervan, dat je baas FOX Sports misschien op zwart zet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat danquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:35 schreef Doublepain het volgende:
Moet vandaag aan iets werken waar ik de ballen van snap
Daar gaat mijn relaxte vrijdag #RIP
Gohquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:35 schreef Doublepain het volgende:
Moet vandaag aan iets werken waar ik de ballen van snap
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:40 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch zet zichzelf weer eens voor aap leuk
Het is ook een vrij groot bedrijf. Je kan het je echt niet permitteren om de FOX fans mis te lopen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Honderd miljoen is een hoop geld maat.
hoe laatquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
Vandaag ook kort geding genot. Iedereen weer mad.
Verwacht daar helemaal niks van.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
Vandaag ook kort geding genot. Iedereen weer mad.
Walgelijk zegquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Powershell, windows troep
Wil ik eigenlijk helemaal niks mee te maken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |