Allemaal hele kleine dessertjesquote:
Berk!quote:Op zondag 10 mei 2020 21:20 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb wel wat gekookt (karamelvla), maar niks gefotografeerd. Die vla is niet erg fotogeniek, dus daar missen jullie weinig aan.
Al mijn desserts zijn trouwens koolhydraatarm, het randje "suiker" op het glas is sukrin, een bruine suiker vervanger, en echt een hele lekkere ook nogquote:
Ik kwam zoveel verschillende mogelijkheden tegen dat ik voor de zekerheid een failproof recept heb gekozen. Zou ik het nog een keer maken zou ik een lastiger versie proberen.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:43 schreef Yinny het volgende:
[..]
Ik ken deze versie met gebakken eiwit niet. Die met de gepocheerde eiwitten had ik voor het eerst gegeten zonder te weten wat het was, het leek op vanillevla met slagroom, maar bleek veel lekkerder!
Goed, nou ben je aan het opscheppenquote:Op zondag 10 mei 2020 22:59 schreef drakin het volgende:
En
6e dessert voor overmorgen dan ook maar meteen
kaneelcustard
[ afbeelding ]
Ik had desserts bedacht, dan moest ik wel meedoen he? Maar het was ook makkelijk te combineren een paar desserts. En mini dessertjes die eerste 2 en hele lieve kleine koffiekopjesquote:
Snap ik.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had desserts bedacht, dan moest ik wel meedoen he? Maar het was ook makkelijk te combineren een paar desserts. En mini dessertjes die eerste 2 en hele lieve kleine koffiekopjes
Niet alles door mij alleen gegeten en ook voor komende dagen.quote:
Tell me!quote:
Haha..zou ook een actie van mijn vader kunnen zijnquote:Op maandag 11 mei 2020 07:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Tell me!
Ooit op de huishoudschool /vorige eeuw jaren 70 custard gemaakt.
Mocht je mee naar huis nemen... mijn vader wilde een hapje proeven, kwam er niet doorheen, liep naar de garage en kwam terug met hamer en beitel![]()
Niet hygiënisch hoor zo direct uit de garagequote:Op maandag 11 mei 2020 07:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Tell me!
Ooit op de huishoudschool /vorige eeuw jaren 70 custard gemaakt.
Mocht je mee naar huis nemen... mijn vader wilde een hapje proeven, kwam er niet doorheen, liep naar de garage en kwam terug met hamer en beitel![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |