abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 mei 2020 @ 13:05:31 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_192993402

quote:
Ziggo speelt spel hard en dreigt FOX Sports op zwart te zetten
Ziggo is niet van plan om aan de financiële eisen van Disney met betrekking tot betaalzender FOX Sports te voldoen. Die zijn volgens het kabelbedrijf veel te hoog.
JARCO KRIEK7 MEI 2020COMMENTS 0DELEN4
Geen Eredivisie meer bij Ziggo?
Foto ProShots
Het is Ritchy Drost – financieel directeur van VodafoneZiggo – die de onderhandelingen met Disney verder onder hoogspanning zet. Ziggo is een bedrijfsonderdeel van VodafoneZiggo en het is uiteindelijk Drost die de goedkeuring aan een nieuwe overeenkomst met Disney voor FOX Sports dient te geven. En die goedkeuring lijkt verder weg dan ooit te zijn. De huidige overeenkomst voor FOX Sports loopt op 31 juli af. Als Ziggo de zes FOX Sports-kanalen aan abonnees vanaf 1 augustus wil blijven aanbieden dan moet het met Disney een nieuwe distributieovereenkomst sluiten. Maar dit gaat VodafoneZiggo mogelijk meer dan honderd miljoen euro per jaar kosten. Een bedrag dat heel moeilijk – en waarschijnlijk zelfs helemaal niet – terug te verdienen is.



Distributieovereenkomst
Ritchy Drost liet bij de onderbouwing van de kwartaalcijfers van VodafoneZiggo desgevraagd door De Telegraaf weten dat het niet alleen pittige onderhandelingen met Disney over FOX Sports zijn. Dat onderhandelingen op het scherpst van de snede zouden worden, was vooraf al duidelijk. Maar de huidige onderhandelingen gaan volgens Drost de verkeerde kant op. En dit betekent dat de kans groter is geworden dat FOX Sports van het kabelnetwerk van Ziggo verdwijnt. In dat geval kunnen zo’n 3,9 miljoen huishoudens over enkele maanden geen abonnement op FOX Sports meer kopen. Tenminste als ze Ziggo trouw blijven en niet overstappen naar een andere leverancier van tv en internet – zoals KPN of T-Mobile – die wel bereid zijn heel veel geld voor doorgifte van de FOX Sports-kanalen te betalen.



Eredivisie
Het grootste twistpunt bij de onderhandelingen is het feit dat Ziggo bij de nieuwe overeenkomst voor de doorgifte van FOX Sports moet betalen voor iedere klant die van het kabelnetwerk gebruik maakt. Dus ook als een klant totaal niet geïnteresseerd is in voetbal dan moet voor deze klant toch een hoge afdracht aan Disney betaald te worden. Ziggo wil alleen voor klanten die daadwerkelijk een FOX Sports-abonnement kopen een afdracht aan Disney betalen. Het gat in de onderhandeling tussen beide partijen is dus extreem groot. Toch is het voor beide partijen belangrijk om de gulden middenweg te vinden. Ziggo kan in de concurrentiestrijd op de dynamische markt voor vaste diensten eigenlijk live Eredivisievoetbal niet verliezen. Het zal daarom tot bepaalde grenzen zeker de afdracht aan FOX Sports willen herzien. Aan de andere kant kan Disney niet zonder de afdracht van Ziggo om FOX Sports als betaalzender financieel gezond te laten uitzenden met de huidige uitzendrechtendeal met de Eredivisie CV.



KPN
Het is echter voor Disney moeilijk om bij de onderhandelingen te veel water bij de wijn te doen. Het hanteert namelijk dezelfde prijs voor alle aanbieders die FOX Sports aan klanten aanbieden. Geeft Disney ten opzichte van de huidige overeenkomsten te veel toe aan Ziggo dan dient de lagere doorgifteprijs van Ziggo vanaf 1 augustus ook aan alle andere distributeurs doorberekend te worden. De huidige onderhandelingen worden dus ook op de voet door bijvoorbeeld KPN, Canal Digitaal en T-Mobile. Bij veel distributeurs wordt zelfs gehoopt dat Ziggo voor hen de kastanjes uit het vuur haalt en voor een lagere afdracht voor FOX Sports zorgt. En als dit niet lukt en Ziggo zet FOX Sports op zwart dan is plots een andere gunstige situatie ontstaan dat ze mogen jagen op de voetbal liefhebbende Ziggo-abonnee die nadenkt over de overstap naar een andere aanbieder.
https://www.totaaltv.nl/n(...)-op-zwart-te-zetten/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_192993417
Der is toch niets zinnigs om uit te zenden nu _O-
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 13:08:53 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_192993454
Als ik ziggo was zou ik hier ook niet mee akkoord gaan:
quote:
dat Ziggo bij de nieuwe overeenkomst voor de doorgifte van FOX Sports moet betalen voor iedere klant die van het kabelnetwerk gebruik maakt. Dus ook als een klant totaal niet geïnteresseerd is in voetbal dan moet voor deze klant toch een hoge afdracht aan Disney betaald te worden. Ziggo wil alleen voor klanten die daadwerkelijk een FOX Sports-abonnement kopen een afdracht aan Disney betalen.
dat slaat helemaal nergens op natuurlijk. De klanten betalen voor een abonnement, ziggo betaalt er nog wat bovenop en dan zou ziggo ook nog eens moeten betalen voor klanten die geen foxsports hebben.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 13:06 schreef Banaanvragen het volgende:
Der is toch niets zinnigs om uit te zenden nu _O-
Nou ja en dit ook natuurlijk :P Maar gaat hopelijk ooit wel weer komen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_192993841
Is niet de eerste keer dat FOX Sports zich zo achterlijk opstelt. Gebeurde al eerder richting Ziggo en richting KPN.

Ik zou als Nederlandse TV aanbieders een grote middelvinger opsteken. Als Ziggo + KPN FOX Sport eruit laten dan is het bijzonder snel afgelopen met die arrogante houding van FOX Sport.
  donderdag 7 mei 2020 @ 14:52:51 #5
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192994898
Jammer hoor, geen classic match voor de tiende keer kunnen kijken.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192995091
Disney :') Ik mag toch hopen dat Ziggo niet akkoord gaat met die idiote eisen.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_192995431
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2020 13:08 schreef Karina het volgende:
Als ik ziggo was zou ik hier ook niet mee akkoord gaan:
[..]

dat slaat helemaal nergens op natuurlijk. De klanten betalen voor een abonnement, ziggo betaalt er nog wat bovenop en dan zou ziggo ook nog eens moeten betalen voor klanten die geen foxsports hebben.
[..]

Nou ja en dit ook natuurlijk :P Maar gaat hopelijk ooit wel weer komen.
Volgens mij betaal je als klant niet aan Fox/Disney, maar aan je tv bedrijf, dus KPN/ziggo. Die betalen fox/Disney om de zenders door te mogen geven.
  donderdag 7 mei 2020 @ 15:29:57 #8
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_192995438
quote:
15s.gif Op donderdag 7 mei 2020 14:52 schreef Zeroku het volgende:
Jammer hoor, geen classic match voor de tiende keer kunnen kijken.
Katwijk tegen quickboys een classic match noemengenot.
Dat die strontzender hopelijk definitief de fles op gaat hier .
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 15:35:58 #9
9859 crew  Karina
Woman
pi_192995520
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 15:29 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Volgens mij betaal je als klant niet aan Fox/Disney, maar aan je tv bedrijf, dus KPN/ziggo. Die betalen fox/Disney om de zenders door te mogen geven.
Nou ja indirect betaal je dus aan Fox. En ziggo moet daarbovenop ook nog disney extra betalen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 7 mei 2020 @ 15:39:14 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_192995561
Ik zie het probleem niet. Eindelijk van dat klote Fox af waar je niet meer een losse wedstrijd kon bestellen. :')
Stelletje droeftoeters.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 mei 2020 @ 19:34:17 #11
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_192999928
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 15:39 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zie het probleem niet. Eindelijk van dat klote Fox af waar je niet meer een losse wedstrijd kon bestellen. :')
Stelletje droeftoeters.
Geen fox meer straks is net zo goed geen tv meer :(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  User die overal opduikt 2022 donderdag 7 mei 2020 @ 19:34:54 #12
186611 Haags
pi_192999937
Nice. Weg met voetbal *O*
Zonder wrijving geen glans
pi_193000114
Beter gaat Ziggo die 4K feed van de Formule 1 dit jaar eindelijk eens doorzetten naar de gebruikers.

Godverdomme.

:(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193000121
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nice. Weg met voetbal *O*
Boh! Die durft!!!! :@ :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 7 mei 2020 @ 19:44:53 #15
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193000150
Volgend jaar bestaat er toch geen betaald voetbal meer.
w/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 7 mei 2020 @ 19:55:10 #16
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_193000376
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:44 schreef Hyperdude het volgende:
Volgend jaar bestaat er toch geen betaald voetbal meer.
w/
Maar waar gaan die pleurishooligans dan heen?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_193000393
Paultopic, niet gelezen. *O* *O*
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:40:12 #18
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_193011279
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:44 schreef Hyperdude het volgende:
Volgend jaar bestaat er toch geen betaald voetbal meer.
w/
net of dat belangrijk is, wij maken toch nooit kans bij champions leagues, Europa leagues en europees/wereld kampioenschappen

scheelt ons weer een hoop geld om te besparen nu in tijden van economische crisis
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 8 mei 2020 @ 11:38:34 #19
186611 Haags
pi_193012123
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:44 schreef Hyperdude het volgende:
Volgend jaar bestaat er toch geen betaald voetbal meer.
w/
Hoop ik ook op maar is natuurlijk niet waar.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:55 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Maar waar gaan die pleurishooligans dan heen?
Hier zitten ze allemaal bij de ijshockey. Hys the hague
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 8 mei 2020 @ 11:41:10 #20
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193012169
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hoop ik ook op maar is natuurlijk niet waar.
[..]

Hier zitten ze allemaal bij de ijshockey. Hys the hague
Je kan ook gewoon niet kijken?
pi_193023270
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 13:39 schreef GereDathan het volgende:
Is niet de eerste keer dat FOX Sports zich zo achterlijk opstelt. Gebeurde al eerder richting Ziggo en richting KPN.

Ik zou als Nederlandse TV aanbieders een grote middelvinger opsteken. Als Ziggo + KPN FOX Sport eruit laten dan is het bijzonder snel afgelopen met die arrogante houding van FOX Sport.
leuk voor je klanten. Dan stappen die over naar een provider die wel Fox Sports aanbieden.
pi_193027396
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 22:51 schreef Evertjan het volgende:

[..]

leuk voor je klanten. Dan stappen die over naar een provider die wel Fox Sports aanbieden.
Noem eens een fatsoenlijk alternatief dan? Ziggo en KPN zijn de enige providers met een fatsoenlijk TV systeem.
pi_193028251
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 08:33 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Noem eens een fatsoenlijk alternatief dan? Ziggo en KPN zijn de enige providers met een fatsoenlijk TV systeem.
Geen provider is nog beter om eerlijk te zijn. Heb zelf alleen een internet abbo. Geen apart pakket meer met tv. Maar volgens mijn zijn er voor mensen met glasvezel toch best veel andere keuzes dan alleen Zikko en Kpn
pi_193028292
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 10:02 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Geen provider is nog beter om eerlijk te zijn. Heb zelf alleen een internet abbo. Geen apart pakket meer met tv. Maar volgens mijn zijn er voor mensen met glasvezel toch best veel andere keuzes dan alleen Zikko en Kpn
Behalve dat glasvezel echt amper uitgerold is in Nederland, is het meeste glasvezel ook nog eens van KPN. En als het uitgerold is dan is het duurder dan elk ander alternatief op veel plekken.

Over wel of geen TV ga ik het niet hebben, dat is persoonlijk. Net als wel of geen auto en wel of geen Nintendo Switch.

Ziggo en KPN zijn de marktleiders die beiden een uitstekend TV platform bieden. Alle andere aanbieders zijn meuk, moet je voor de grap Telfort zijn TV platform eens een dag gebruiken. Dan wil je liever terug naar zwart-wit TV.

En van de goedkopere providers zoals Oxxio, NLE en weet ik welke nog meer is zo'n beetje alles een reseller van het KPN product.
pi_193028526
Weer een half jaar onderhandelen waarschijnlijk, ze komen er vast wel uit.
  maandag 11 mei 2020 @ 19:02:58 #26
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_193069745
Er is meer aan de hand hoe wij TV kijken gaat helemaal veranderen.
Het aantal TV zenders gaat flink minder worden.

Alles gaat straks achter een App.
pi_193270901
Update van Chris:

quote:
Het is weer eens onrustig rondom Eredivisie-rechtenhouder FOX Sports. Volgens sportmarketeer Chris Woerts bestaat er een zeer reële kans dat de FOX-kanalen bij tv-aanbieder Ziggo in augustus op zwart gaan. Andere distributeurs zouden hetzelfde overwegen. Daarnaast beweert Woerts dat FOX Sports nog op een betaling van de NOS wacht.

Vanwege het beëindigde Eredivisie-seizoen heeft FOX Sports nauwelijks live aanbod. Zeker wanneer de Bundesliga straks achter de rug is en het Nederlandse voetbal nog wel een tijdje stilligt. "Ziggo rustig leunt achterover. Zij hebben de Formule 1 en de Premier League, die weer opstarten. Ziggo heeft geen enkele noodzaak om het contract met FOX te verlengen", vertelt Woerts bij Veronica Inside. "Sterker nog: de kans is groot dat per 1 augustus de kanalen van FOX bij Ziggo op zwart gaan. Die kans is groter dan negentig procent. Ziggo heeft geen zin te betalen voor abonnees die niet naar FOX kijken." Mogelijk gebeurt bij andere aanbieders hetzelfde. "KPN, CAI Westland, Delta, Tele 2. Heel veel distributeurs zeggen: waarom betalen voor iets wat we niet geleverd hebben gekregen?"

NOS
Een ander probleem van FOX is een nog openstaande rekening bij de NOS, dat beelden afneemt voor de Eredivisie-samenvattingen. Volgens Woerts is het bonnetje voor het laatste kwartaal nog niet betaald. "Opvallend, want de NOS is toch een bedrijf dat wij met z'n allen betalen uit belasting geld. Clubs zijn daar wel een beetje pissig over. Aan de tafels van de NOS wordt vaak de moraalridder uitgehangen. Nu blijkt dat ze zelf niet betalen. Dat zet wel kwaad bloed." Woerts weet dat FOX en de NOS een contract hebben waarin expliciet staat dat de NOS beelden voor 34 speelrondes heeft gekocht. Door het beëindigde seizoen zond de NOS samenvattingen uit van slechts 25 speelrondes.
Ik vind zelf dat Ziggo schandalig hoge tarieven rekent voor Fox, dus ik begrijp niet helemaal waarom ze niet gewoon verlengen? Aan de andere kant is het toch bijna niet mogelijk om als 1 van de 2 marktleiders geen voetbal aan te bieden?
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:48:25 #28
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193271080
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:28 schreef Generationalpha het volgende:
Update van Chris:
[..]

Ik vind zelf dat Ziggo schandalig hoge tarieven rekent voor Fox, dus ik begrijp niet helemaal waarom ze niet gewoon verlengen? Aan de andere kant is het toch bijna niet mogelijk om als 1 van de 2 marktleiders geen voetbal aan te bieden?
Je kan toch lezen? Het wordt vrij duidelijk uitgelegd door Woerts.
pi_193271272
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:48 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Je kan toch lezen? Het wordt vrij duidelijk uitgelegd door Woerts.
Ja maar dat lijkt me onzin, Ziggo is ook afhankelijk van haar Fox-klanten anders gaan mensen massaal overstappen naar KPN. Dat moet je toch ook niet willen.
pi_193271380
Mooizo. Oprotten met die schooiers.
pi_193271999
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja maar dat lijkt me onzin, Ziggo is ook afhankelijk van haar Fox-klanten anders gaan mensen massaal overstappen naar KPN. Dat moet je toch ook niet willen.
Ziggo heeft natuurlijk ook zelf sportkanalen. Ze hebben liever dat de mensen daar een abbo op nemen ipv Fox Sports. Mensen gaan dat denk ik ook doen als straks de Engelse en Spaanse competitie weer gaan beginnen over een paar weken. Hier in NL gaat het nog wel tot aan september duren voordat ze gaan voetballen.
Ik heb zelf ook al direct mijn Fox Sports abbo opgezegd. Heb nu nog alleen het ''gratis'' Fox Sports 1 kanaal
  zaterdag 23 mei 2020 @ 11:28:15 #32
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193272200
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja maar dat lijkt me onzin, Ziggo is ook afhankelijk van haar Fox-klanten anders gaan mensen massaal overstappen naar KPN. Dat moet je toch ook niet willen.
Vanwege het beëindigde Eredivisie-seizoen heeft FOX Sports nauwelijks live aanbod. Zeker wanneer de Bundesliga straks achter de rug is en het Nederlandse voetbal nog wel een tijdje stilligt. "Ziggo rustig leunt achterover. Zij hebben de Formule 1 en de Premier League, die weer opstarten. Ziggo heeft geen enkele noodzaak om het contract met FOX te verlengen", vertelt Woerts bij Veronica Inside. "Sterker nog: de kans is groot dat per 1 augustus de kanalen van FOX bij Ziggo op zwart gaan. Die kans is groter dan negentig procent. Ziggo heeft geen zin te betalen voor abonnees die niet naar FOX kijken." Mogelijk gebeurt bij andere aanbieders hetzelfde. "KPN, CAI Westland, Delta, Tele 2. Heel veel distributeurs zeggen: waarom betalen voor iets wat we niet geleverd hebben gekregen?"
En dan komen ze wel tot een deal want FOX kan het niet hebben dat iedereen met Ziggy geen FOX meer kan kijken.
pi_193272284
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Vanwege het beëindigde Eredivisie-seizoen heeft FOX Sports nauwelijks live aanbod. Zeker wanneer de Bundesliga straks achter de rug is en het Nederlandse voetbal nog wel een tijdje stilligt. "Ziggo rustig leunt achterover. Zij hebben de Formule 1 en de Premier League, die weer opstarten. Ziggo heeft geen enkele noodzaak om het contract met FOX te verlengen", vertelt Woerts bij Veronica Inside. "Sterker nog: de kans is groot dat per 1 augustus de kanalen van FOX bij Ziggo op zwart gaan. Die kans is groter dan negentig procent. Ziggo heeft geen zin te betalen voor abonnees die niet naar FOX kijken." Mogelijk gebeurt bij andere aanbieders hetzelfde. "KPN, CAI Westland, Delta, Tele 2. Heel veel distributeurs zeggen: waarom betalen voor iets wat we niet geleverd hebben gekregen?"
En dan komen ze wel tot een deal want FOX kan het niet hebben dat iedereen met Ziggy geen FOX meer kan kijken.
Hoelang gaat die Bundesliga stil liggen dan straks? Er zit toch nauwelijks een stop in tot het volgende seizoen weer begint? Hooguit 3 weken ofzo.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 11:44:10 #34
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_193272353
BundesLiga is niet om aan te zien als Fox kijker.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 11:45:10 #35
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_193272364
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja maar dat lijkt me onzin, Ziggo is ook afhankelijk van haar Fox-klanten anders gaan mensen massaal overstappen naar KPN. Dat moet je toch ook niet willen.
Je kan ook Ziggo hebben en los via de Fox App wedstrijden kijken.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 12:21:24 #36
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193272734
Mooi zo, fuck Disney.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193273977
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:45 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Je kan ook Ziggo hebben en los via de Fox App wedstrijden kijken.
Nee, dat kan dus niet.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 23 mei 2020 @ 15:38:50 #38
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_193274601
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee, dat kan dus niet.
jawel hoor, je kan fox go nemen en dan gewoon op een tablet/laptop kijken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_193274624
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:38 schreef Nizno het volgende:

[..]

jawel hoor, je kan fox go nemen en dan gewoon op een tablet/laptop kijken
Nee, zoek maar op. :) Ik dacht dat in eerste instantie ook. Op de site van Fox:

quote:
KAN IK OOK ALLEEN EEN FOX SPORTS GO ABONNEMENT LOS AFNEMEN ZONDER TV?

Helaas is dit niet meer mogelijk. Check je digitale TV aanbieder wat de mogelijkheden zijn voor de verschillende abonnementen op FOX Sports GO.


[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2020 15:41:17 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 23 mei 2020 @ 15:41:13 #40
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_193274636
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee, zoek maar op. :) Ik dacht dat in eerste instantie ook.
was het idd net aan het kijken.
wat stom. dat kon eerder wel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_193274653
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:41 schreef Nizno het volgende:

[..]

was het idd net aan het kijken.
wat stom. dat kon eerder wel.
Klopt, dat gaat dus problemen veroorzaken. Ziggo heeft 4 miljoen klanten in Nederland, lijkt me onmogelijk dat Fox zo'n groot potentieel klantverlies zou accepteren.
pi_193274686
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:55 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Maar waar gaan die pleurishooligans dan heen?
Waarschijnlijk naar het strand om BOA's te constricten...
pi_193274744
Opzouten met die smerige Meurdock en z'n disney. Steek die nascar ook maar in je behaarde kont.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 16:00:00 #44
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193274856
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klopt, dat gaat dus problemen veroorzaken. Ziggo heeft 4 miljoen klanten in Nederland, lijkt me onmogelijk dat Fox zo'n groot potentieel klantverlies zou accepteren.
Dus er komt wel een deal. Zo lastig is het allemaal niet.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 17:00:21 #45
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_193275561
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 16:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dus er komt wel een deal. Zo lastig is het allemaal niet.
Wie gaat dit betalen?
pi_193275960
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:49 schreef Nober het volgende:
Opzouten met die smerige Meurdock en z'n disney. Steek die nascar ook maar in je behaarde kont.
Ziggy is net zo'n kutbedrijf geworden dankzij Liberty Global. Ik zou er het liefst zo snel mogelijk weg willen maar er zijn helaas weinig andere opties.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2020 @ 20:33:52 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193278652
Het komt wel goed.... Alleen moet er nog wat tijd overheen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193283496
Abonnementsgeld is al met ¤2,50 verhoogd om het te compenseren. (lol)

UPC kan zich wel Ziggy noemen maar het is toch echt UPC dat Ziggy overnam en niet andersom dus heb je twee aidsbedrijven die dit uitvechten. Fox (Disney) en Ziggy (UPC).
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_193284373
Gewoon een illegaal IPTV abo'tje en je kan alles kijken wat je wil.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  zondag 24 mei 2020 @ 17:33:08 #50
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_193291173
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 03:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gewoon een illegaal IPTV abo'tje en je kan alles kijken wat je wil.
Als signaal van Ziggo komt dan werkt IP tv ook niet.
Ziggo heeft geen Fox meer
  zondag 24 mei 2020 @ 18:57:23 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_193292336
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 00:32 schreef De_Kraam het volgende:
Abonnementsgeld is al met ¤2,50 verhoogd om het te compenseren. (lol)

UPC kan zich wel Ziggy noemen maar het is toch echt UPC dat Ziggy overnam en niet andersom dus heb je twee aidsbedrijven die dit uitvechten. Fox (Disney) en Ziggy (UPC).
Deze strijd is er dan ook al vaker geweest en uiteindelijk komt het altijd wel weer goed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_193292358
FOX is een mensonterende zender. Ik sta volledig achter de goden van Ziggo.
pi_193301110
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 03:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gewoon een illegaal IPTV abo'tje en je kan alles kijken wat je wil.
Dit.
  maandag 25 mei 2020 @ 18:59:24 #54
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_193308130
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 10:36 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Dit.
IPtv moet dan signaal van KPN hebben als Ziggo weg valt.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 20:33:44 #55
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_193326962
Fuck dat waardeloze fox. Het was al belachelijk dat KPN geen lef had met fox overstag ging en al haar klanten voor het pleziertje van een enkele liet meebetalen. Ziggo heeft hartstikke gelijk. Hopelijk gaat fox kapot.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_193331451
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:28 schreef Generationalpha het volgende:
Update van Chris:

Ik vind zelf dat Ziggo schandalig hoge tarieven rekent voor Fox, dus ik begrijp niet helemaal waarom ze niet gewoon verlengen? Aan de andere kant is het toch bijna niet mogelijk om als 1 van de 2 marktleiders geen voetbal aan te bieden?
Ziggo heeft de Premier League en de Primera Division (en Serie A). Dus hoezo biedt Ziggo geen voetbal?

Ik kijk toch veel liever naar die competities dan naar de Bundesliga en Eredivisie. Daarnaast heeft Ziggo ook nog de Formule 1, dus die hoeven echt niet bang te zijn dat er veel mensen weglopen vanwege Fox Sports.

De kwaliteit van het Nederlandse voetbal is het abonnementsgeld van Fox Sports niet eens waard, dus ik wens ook zeker niet mee te betalen aan Fox Sports, omdat ik abonnee ben van Ziggo. Prima houding van ze wat mij betreft.
pi_193332923
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 20:33 schreef VeX- het volgende:
Fuck dat waardeloze fox. Het was al belachelijk dat KPN geen lef had met fox overstag ging en al haar klanten voor het pleziertje van een enkele liet meebetalen. Ziggo heeft hartstikke gelijk. Hopelijk gaat fox kapot.
En de Eredivisie dan?
pi_193732243
’Gaat zender FOX Sports op zwart bij Ziggo?’

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2020 00:48:18 ]
pi_193745584
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 08:04 schreef Generationalpha het volgende:
En de Eredivisie dan?
Als Fox kapot zou gaan dan komen de voetbalrechten wel weer ergens anders terecht.

Het is gewoon absurd dat Fox van Ziggo eist dat ze per abonnee betalen i.p.v. per abonnee die daadwerkelijk Fox Sports kijkt (=10% van de abonnees). Naar het schijnt is Ziggo zelfs bereid om de volledige inkomsten vanuit Fox Sports abonnees één op één af te staan aan Fox.

Als Fox dat niet accepteert dan steken ze gewoon een dikke middelvinger op naar de voetbalfans die graag Eredivisie willen zien. Ik hoop in ieder geval echt dat Ziggo voet bij stuk houdt richting Fox.
pi_194404801
ik heb trouwens wel ineens Fox Sport 1 als Ziggo abonnee. Is dit tijdelijk??

edit in ieder geval tot het einde van 2020
https://www.totaaltv.nl/n(...)-miljoen-huiskamers/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')