abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192989826
pi_192989853
Is hier en bij mijn vorige sportschool sowieso verplicht om je gebruikte apparaat schoon te maken :)

Is dat niet normaal dan?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192989865
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:29 schreef Blues het volgende:
Die apparaten kun je net als supermarktkarretjes toch prima schoonmaken na gebruik zou je zeggen. En ook goed afstand houden :?
Ja, zou je denken. En dan wonen we ook nog in een gemeente met nauwelijks besmettingen. In de hele gemeente (60.000 inwoners) zijn 18 mensen in het ziekenhuis opgenomen geweest en 85 bevestigde besmettingen. De kans dat je wat oploopt is niet bijzonder groot. En er komen ook vooral veel jonge mensen in de sportschool. Geloof dat ik 1, misschien 2 bejaarden heb gezien de afgelopen jaren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192989882
Ik twijfel heel erg of we op 27 mei naar de jarige kleinzoon A. kunnen gaan.. en meteen hun nieuwe huis bekijken (ergens half juni opgeleverd). Zou zo graag willen ;( O+
pi_192989940
Bij ons in de sportschool moet je alleen de cardio-apparaten schoonmaken na gebruik.
Misschien komen ze op een middenweg uit van alleen apparatengebruik en geen cardio en groepslessen.

Blues, de staatssecretaris zei gisteren volgens mij bij Op1 dat het gebruik van medische mondkapjes in het openbaar niet zijn toegestaan.
Spoilers!
pi_192989962
Jaja, ik moest eerst even Dora uitlaten.

Sterkheidsbaas van alles.
pi_192989963
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij ons in de sportschool moet je alleen de cardio-apparaten schoonmaken na gebruik.
Misschien komen ze op een middenweg uit van alleen apparatengebruik en geen cardio en groepslessen.

Blues, de staatssecretaris zei gisteren volgens mij bij Op1 dat het gebruik van medische mondkapjes in het openbaar niet zijn toegestaan.
En als je die nu gewoon voor veel te veel geld bij Ali Baba had besteld? :D Ik bedoel, die had de zorg echt niet gekocht voor een veel te hoge prijs. En ze beschermen beter dan van stof.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192989966
Baby ligt nu te zonnebaden buiten. Met Dora.
pi_192989973
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:39 schreef Lonaa het volgende:
Baby ligt nu te zonnebaden buiten. Met Dora.
O+

Ik ga ook naar buiten :W Tuinieren.
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:39:37 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192989975
Wij gaan voorlopig door zoals we nu doen..
Ik moet wel naar de tandarts om mn verstandskies te laten verwijderen.. dat moet dan wel voor 1 augustus.. dus dan maar in juni ( geloof ik) de man heeft altijd al mondkapjes en handschoenen.. dus ik vertrouw dat wel..
Mm nagels ga ik over 3 weken een keer laten doen vermoed ik.. ze heeft een plexiglas scherm opgehangen en heeft altijd al handschoenen en een mondkapje aan.. als ze tussen iedere beurt door ze lampen goed schoonmaakt en wat antibacteriële meuk heeft staan geloof ik het wel.. ^O^

Ik hoef pas over 2 maanden naar de kapper.. wellicht wel handig om alvast een afspraak te maken als ik het zo hoor :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192990000
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O+

Ik ga ook naar buiten :W Tuinieren.
Foto ook gezien? :7

Ik ga zo op de fiets, even 13 km fietsen om wat bbq vlees op te halen. :7 En dan weer naar huis *O*
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:42:06 #12
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192990026
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En als je die nu gewoon voor veel te veel geld bij Ali Baba had besteld? :D Ik bedoel, die had de zorg echt niet gekocht voor een veel te hoge prijs. En ze beschermen beter dan van stof.
En.. wanneer zijn mondkapjes medisch?
Wij hebben op het werk van die "papieren" kapjes.. die lijken op de medische kapjes , maar zijn van mindere kwaliteit . ( ik weet even de coderingen niet)
Wie gaat dat dan lopen controleren? En hoe dan?
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:42:57 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192990042
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Foto ook gezien? :7

Ik ga zo op de fiets, even 13 km fietsen om wat bbq vlees op te halen. :7 En dan weer naar huis *O*
Oh! Wij gaan vanavond (ook) BBQ en..
pi_192990048
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Oh! Wij gaan vanavond (ook) BBQ en..
Ik pas zaterdag. Maar ik heb nu zin om te fietsen. Of nouja, zin, niet geenzin. :7
pi_192990094
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is hier en bij mijn vorige sportschool sowieso verplicht om je gebruikte apparaat schoon te maken :)

Is dat niet normaal dan?
Is overal de regel, alleen krijg ik al schurft als ik kijk naar hoe sommige mensen een beetje in de richting van zo'n apparaat wapperen met hun torkrolflieber...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:49:48 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192990145
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik pas zaterdag. Maar ik heb nu zin om te fietsen. Of nouja, zin, niet geenzin. :7
K. is helemaal in zn nopjes.. we hebben dan ook een achterlijke hoeveelheid vlees klaar liggen nu..
Varkens vlees ribbetjes ( van @sigme )
Lams spareribs
Kipfilet

Hij heeft gister al allerlei sausen staan maken.. vandaag wordt alles gemarineerd.. Ik ben benieuwd..
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:55:09 #17
63722 z80
I fink you freaky
pi_192990221
Je baby X Æ A-12 willen noemen. :N . Dan ben je toch gestoord.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_192990248
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:55 schreef z80 het volgende:
Dat schijnt een grap te zijn. Het kind heet Kyle.
Chi - Ai - L.
:')
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:57:57 #19
63722 z80
I fink you freaky
pi_192990257
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Is dat niet normaal dan?
Ik denk dat het in de sportschool hygiënischer is dan in een supermarkt. Alles wordt dagelijks schoon gemaakt. De apparaten worden na elk gebruik gereinigd. En er word afstand tot elkaar gehouden.
En ja ik zit ook te wachten tot ik weer naar de sportschool kan. Motivatie om thuis in het zweet te werken is 0,0
pi_192990266
Ik wil Dora wel zijn en in de zon liggen.

Ik ben net klaar met 40 minuten aan oefeningen voor benen en billen, plus de warming-up ervoor en een cooling-down erna. Anderhalf uur bezig geweest of zo. Nu trilbeentjes. :')
pi_192990300
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:58 schreef Tele6 het volgende:
Ik wil Dora wel zijn en in de zon liggen.

Ik ben net klaar met 40 minuten aan oefeningen voor benen en billen, plus de warming-up ervoor en een cooling-down erna. Anderhalf uur bezig geweest of zo. Nu trilbeentjes. :')
Ik ga zo 26 km fietsen terwijl Dora slaapt en daarna 5 km met Dora wandelen.

Soms wil ik ook Dora zijn.
pi_192990315
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:57 schreef Tele6 het volgende:

Dat schijnt een grap te zijn. Het kind heet Kyle.
Chi - Ai - L.
:')
pi_192990598
Ik heb net onze logicam op het balkon gezet, omdat we gefascineerd zijn door een ekster die hier dagelijks meerdere keren komt (ik vermoed dat ie een nest heeft in de boom tegenover ons) en hij lijkt zaadjes te komen weken in ons vogelbadje. En zelf baddert ie ook graag.

O+

Nu alleen benieuwd of ie de webcam niet doodeng vind. Dat ding is wit en lijkt mogelijk op een oog. Maar we gaan het zien.
pi_192990625
Geef em kadootjes! Misschien komtie dan kadootjes terugbrengen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_192990650
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geef em kadootjes! Misschien komtie dan kadootjes terugbrengen!
Ik heb al appelpartjes voor hem gesneden en neergelegd! Ik heb niet zo heel veel in huis, maar het schijnen alleseters te zijn :)

Wat vinden eksters nog meer leuk? (En is niet schadelijk voor ze).
pi_192990660
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb al appelpartjes voor hem gesneden en neergelegd! Ik heb niet zo heel veel in huis, maar het schijnen alleseters te zijn :)

Shineeeeeeeeeys!! Spijkertjes ofzo? Glazen scherven? Dingen voor het nest?
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:28:51 #27
370431 drakin
vurig typje
pi_192990738
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:39 schreef Lonaa het volgende:
Jaja, ik moest eerst even Dora uitlaten.

[ afbeelding ]
O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192990815
Ik ben benieuwd hoe het 1 juni gaat als de terrassen open mogen.
Als je met een vriend/vriendin bent moet je ook 1,5 meter afstand houden. Komen er dan tafels waar je die afstand van je vriend/vriendin kunt behouden met daarbij ook de afstand tot andere tafels? Of gaan ze er alleen van uit dat de mensen met wie je samenwoont op een terras komt te zitten?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:33:31 #29
370431 drakin
vurig typje
pi_192990826
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Shiny dingetjes, dat geven ze dan aan hun partnerom te imponeren
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192990842
@Tele6; rottig dat je voorlopig met dit budget zit. Hoop dat het binnenkort wat beter met je gaat zodat je een bijbaantje aan kunt :*
pi_192990843
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Als je met een vriend/vriendin bent moet je ook 1,5 meter afstand houden. Komen er dan tafel waar je die afstand van je vriend/vriendin kunt behouden met daarbij ook de afstand tot andere tafels? Of gaan ze er alleen van uit dat de mensen met wie je samenwoont op een terras komt te zitten?
En krijg je een samenwoonkaart oid om te bewijzen met welke persoon je wel en welke persoon je niet samenwoont? ZOVEEL VRAAAAAAGEN.
pi_192990866
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Als je met een vriend/vriendin bent moet je ook 1,5 meter afstand houden. Komen er dan tafels waar je die afstand van je vriend/vriendin kunt behouden met daarbij ook de afstand tot andere tafels? Of gaan ze er alleen van uit dat de mensen met wie je samenwoont op een terras komt te zitten?
Zo veel vragen inderdaad....zelf blijf ik er voorlopig nog wel weg.
Ik heb wel een abonnement voor Pathé maar weet ook nog niet wanneer ik daar weer heen wil.
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:36:20 #33
63722 z80
I fink you freaky
pi_192990875
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:18 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb net onze logicam op het balkon gezet, omdat we gefascineerd zijn door een ekster die hier dagelijks meerdere keren komt (ik vermoed dat ie een nest heeft in de boom tegenover ons) en hij lijkt zaadjes te komen weken in ons vogelbadje. En zelf baddert ie ook graag.

O+

Nu alleen benieuwd of ie de webcam niet doodeng vind. Dat ding is wit en lijkt mogelijk op een oog. Maar we gaan het zien.
Hier zitten ook een paar eksters. Ben die liever kwijt dan rijk. Ze jagen alle ander vogels weg. En ik ben juist dol op de merels en putters.
pi_192990884
Ze moeten niet aangeven dat we het met 17 miljoen mensen doen want zoveel miljoen klaagt alleen maar dat ze niks mogen en houden zelf geen rekening er mee.
''Tis toch de bedoeling dat we het allemaal krijgen" als "ik laat niet alles vallen door die kutgriep" hoor ik helaas regelmatig (op werk alleen al, laat staan wat ik in de supermarkt of op straat zie).

Ze horen het woord versoepeling en letten niet op data. Nee, we springen met z'n allen in de trein en we gaan er mooi niet uit }:|
pi_192990894
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:36 schreef z80 het volgende:

[..]

Hier zitten ook een paar eksters. Ben die liever kwijt dan rijk. Ze jagen alle ander vogels weg. En ik ben juist dol op de merels en putters.
Bij ons hebben ze al gewonnen. Alleen nog eksters, kraaien, kauwen, meeuwen en duiven.
pi_192990931
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zo veel vragen inderdaad....zelf blijf ik er voorlopig nog wel weg.
Ik heb wel een abonnement voor Pathé maar weet ook nog niet wanneer ik daar weer heen wil.
Snap ik. Ik zou nog niet gelijk gaan per 1 juni. Eerst even afwachten hoe het gaat en of het veilig is (verhalen van anderen evt).
Ik ga komende maanden niet meer naar het centrum. Te druk, winkelstraat te smal voor de mensen die met z'n 5'en naast elkaar lopen en door elkaar heen, stoppen of zomaar omdraaien.
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 10:40:07 #37
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192990943
Eksters tikken altijd op de bakken van de rolluiken op m'n slaapkamer :') Zit geen nest of zo en ook voor zover we kunnen zien ook geen glimmend iets...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 10:42:43 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192990989
Kwik zijn eksters ook dol op denk ik :7
pi_192991003
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:40 schreef derLudolf het volgende:
Eksters tikken altijd op de bakken van de rolluiken op m'n slaapkamer :') Zit geen nest of zo en ook voor zover we kunnen zien ook geen glimmend iets...
Bij ons eerste huis hadden we boven veel dakkapellen (eind jaren 20 Philips huisje)

En daar zaten ze vroeg in de ochtend ook altijd op te pikken. Hoe vaak is daar niet met een handdoek in de lucht heb staan zwaaien :* :@
pi_192991027
Pathe-abo hier inderdaad ook laten doorlopen. Zodra de bios weer opengaat zal dat met de nodige maatregelen zijn en zodra er dan iets komt dat ik graag wil zien zal ik niet langer thuisblijven :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_192991031
quote:
Ik tikt 'ie regelmatig op het slaapkamerraam 's ochtends :D

Hier overigens ook vooral duiven (verschillende soorten, maar de Turkse torteltjes lijken naar de andere kant van het gebouw verhuisd te zijn. Nu eigenlijk enkel van die grote blauwe houtduiven die af en toe langs komen voor een slok water. En dus ook al een keer binnen kwamen vliegen :') ), af en toe wat kauwen en dan die ene ekster. Met gerafelde staart, dus daaraan kan ik zien dat het steeds dezelfde is. (Hij begint te helen, dus het wordt steeds moeilijker, maar hij vliegt steeds naar dezelfde boom terug).

Oh en af en toe een koolmeesje of pimpelmeesje, maar die zijn hier sowieso al zeldzaam.

Ik vind het wel gezellig. Ik zit vlakbij het raam te werken, dus dat gespetter in het vogelbad is wel leuk. O+
pi_192991032
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze moeten niet aangeven dat we het met 17 miljoen mensen doen want zoveel miljoen klaagt alleen maar dat ze niks mogen en houden zelf geen rekening er mee.
''Tis toch de bedoeling dat we het allemaal krijgen" als "ik laat niet alles vallen door die kutgriep" hoor ik helaas regelmatig (op werk alleen al, laat staan wat ik in de supermarkt of op straat zie).

Ze horen het woord versoepeling en letten niet op data. Nee, we springen met z'n allen in de trein en we gaan er mooi niet uit }:|
Onder nieuwsberichten op Facebook.. Echt ongelooflijk wat een fijne reacties daar staan :N
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:46:36 #43
370431 drakin
vurig typje
pi_192991063
quote:
Misschien wel als het naar beneden is? Of juist doordat de luiken dicht zijn zien ze niet meer dat wat ze normaal zien?

Eksters zijn kraaiachtigen, net als de raaf en kunnen heel goed onthouden waar iets is.

Heb je eens wat gegeven aan ze?
Freaks like me drink tea
pi_192991075
Stamgasten in de tuin hier zijn drie Turkse tortels, een stuk of tien mussen, een setje koolmezen, een setje pimpelmezen, een setje merels, af en toe een ekster, nog af en toeër een roodborstje en 458899743 kauwen.
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:49:55 #45
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192991121
Wij hebben voornamelijk schijtmeeuwen }:|
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 10:50:13 #46
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192991126
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:46 schreef drakin het volgende:

[..]

Misschien wel als het naar beneden is? Of juist doordat de luiken dicht zijn zien ze niet meer dat wat ze normaal zien?

Dat maakt geen verschil volgens mij.

quote:
Heb je eens wat gegeven aan ze?
Niet beweust, allicht dat ze 's winters eens bij de voedertafel/vetbollen hebben zitten roven.
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 10:50:34 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192991129
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:49 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben voornamelijk schijtmeeuwen }:|
Zijn die nog steeds niet dood dan omdat ze geen patat meer krijgen?
pi_192991142
quote:
Volgens mij zou ik eerlijk gezegd een hoop prima vinden als ik het bed mocht delen met Grimes :s) O+ _O_

donderdag 7 mei 2020 @ 10:51:39 #49
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192991147
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zijn die nog steeds niet dood dan omdat ze geen patat meer krijgen?
Geen idee eigenlijk.. het zijn er sowieso een hoop.. dus als de helft doodgaat, dan zijn er nog steeds veel..

Wij hebben geloof ik ook ieder ik naar een nest op het dak.. :(
pi_192991159
Oeh, leuk! Een foto van Barreltjes daknest *O*
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 10:52:58 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192991168
quote:
Roept ook lekker makkelijk als ze iets verkeerds/gevaarlijks doen :o
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 10:54:10 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192991196
Zal m'n avontuur met een kraaiennest maar niet vertellen met al de PvdD'ers hier :7
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:54:41 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192991208
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Volgens mij zou ik eerlijk gezegd een hoop prima vinden als ik het bed mocht delen met Grimes :s) O+ _O_

Z,n hoeveelste vrouw is het eigenlijk die grimes?
pi_192991222
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:44 schreef minilot het volgende:
Pathe-abo hier inderdaad ook laten doorlopen. Zodra de bios weer opengaat zal dat met de nodige maatregelen zijn en zodra er dan iets komt dat ik graag wil zien zal ik niet langer thuisblijven :)
Misschien dat ik voor Tenet uit mijn huis kom :D
pi_192991404
Ook weer terug van even heen en weer naar kantoor fietsen. Had helemaal geen contact meer met het netwerk, en dat werkt toch lastig. Dan kunnen ze ook niets op afstand doen. Gelukkig is het lekker fietsweer. En tjonge wat een rust, op kantoor, in de stad en onderweg.
Op de terugweg ook maar lucht in de fietsbanden laten doen.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:05:57 #56
370431 drakin
vurig typje
pi_192991433
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat maakt geen verschil volgens mij.
[..]

Niet beweust, allicht dat ze 's winters eens bij de voedertafel/vetbollen hebben zitten roven.
Misschien hebben ze dat onthouden en willen ze gewoon meer
Freaks like me drink tea
pi_192991436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:47 schreef minilot het volgende:
Stamgasten in de tuin hier zijn drie Turkse tortels, een stuk of tien mussen, een setje koolmezen, een setje pimpelmezen, een setje merels, af en toe een ekster, nog af en toeër een roodborstje en 458899743 kauwen.
Dit, aangevuld met vlaamse gaaien en gewone duiven.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192991454
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:33 schreef Blues het volgende:
Ik twijfel heel erg of we op 27 mei naar de jarige kleinzoon A. kunnen gaan.. en meteen hun nieuwe huis bekijken (ergens half juni opgeleverd). Zou zo graag willen ;( O+
Als het mooi weer is, zou je dan niet in een park kunnen afspreken? Ergens waar ze bankjes hebben? Dan kan je elkaar toch van dichterbij zien dan via de computer. En daarna krijgen jullie de sleutel van het nieuwe huis en gaan er met z'n 2 kijken en F en zijn gezin blijven buiten staan.
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:06:54 #59
370431 drakin
vurig typje
pi_192991461
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:47 schreef minilot het volgende:
Kauwen zijn mini raafjes O+

Alleen veel tammer en een stelletje bedelaars vaak
Freaks like me drink tea
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:09:35 #60
63722 z80
I fink you freaky
pi_192991514
Aangezien mijn tuin een wilde tuin is (netjes verwoord) komt hier de volledige gevleugelde brigade langs voor eten. Van de standaard huismus tot aan af en toe een buizerd. De reiger al een tijdje niet meer gezien in het dorp. Waarschijnlijk alle vijvers inmiddels leeggegeten.
pi_192991550
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:06 schreef drakin het volgende:

[..]

Kauwen zijn mini raafjes O+

Alleen veel tammer en een stelletje bedelaars vaak
Kauwtjes zijn cool :)

Slim ook.. elke dag voeren en ze komen zo op je hand :)
Ze worden alleen niet afhankelijk dus als ze geen zin meer hebben is het ook weer klaar.

Lekker eigenwijs.. hou ik van :)
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:13:58 #62
370431 drakin
vurig typje
pi_192991584
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kauwtjes zijn cool :)

Slim ook.. elke dag voeren en ze komen zo op je hand :)
Ze worden alleen niet afhankelijk dus als ze geen zin meer hebben is het ook weer klaar.

Lekker eigenwijs.. hou ik van :)
Net als de ekster ook een kraaiachtige

De vlaamse gaai hoort ook onder de kraaiachtigen :Y
Freaks like me drink tea
pi_192991618
Overigens.. ik kijk even niet en het gaat ineens over dora babies?
Zo eens even teruglezen hoe dat zit.

Verder..
@z80 schotland stond op onze planning..
em dat is een fiks eind zwemmen nog ergens op de route.

@Kaatje1 mja volgens mij heb je wel een punt mbt nederlanders in het buitenland.
Neemt niet weg dat ik nog steeds geen behoefte heb aan een afgeladen nederlandse camping.
Maar een jaartje niet op vakantie is natuurlijk ook een optie he :)

Althans voor mij wel in ieder geval.
We gaan wel her en der eens een nachtje bij de diverse grootouders slapen. Zijn we er toch even uit.. en een stuk relaxter.
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:18:07 #64
370431 drakin
vurig typje
pi_192991645
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:16 schreef Uhmmpie het volgende:

Verder..
@:Z80 schotland stond op onze planning..

@:Kaatje1 mja volgens mij heb je wel een punt mbt nederlanders in het buitenland.
Neemt niet weg dat ik nog steeds geen behoefte heb aan een afgeladen nederlandse camping.

We gaan wel her en der eens een nachtje bij de diverse grootouders slapen. Zijn we er toch even uit.. en een stuk relaxter.
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2020 08:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht een speelgoedknuffelding voor Dora van de week en dat is nu haar baby. O+ Het is ontzettend aandoenlijk. Ze sleept hem overal (voorzichtig!!) mee naar toe, hij wordt voorzicht gewassen en er wordt op geknabbeld. Ook heeft Dora haar nest nog wat mooier gemaakt in de tuin en slaapt ze met het knuffelding tussen/bij haar voorpootjes.

O+
Ik had hem nog onder mijn ctrl+v omdat ik erop ging reageren, wilde een foto zien.

Maar die foto was er in het volgende topic(deze) dus al,

Alstublieft dus @Uhmmpie
Freaks like me drink tea
pi_192991663
Ik ga jaren niet op vakantie. Door de verkoop van het huis wilde ik juist dit najaar eens obsceen luxe en lui in de zon gaan liggen :'(
pi_192991710
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:16 schreef Uhmmpie het volgende:

Verder..
@:Z80 schotland stond op onze planning..

@:Kaatje1 mja volgens mij heb je wel een punt mbt nederlanders in het buitenland.

Nee, ook geen behoefte om op een volle camping te gaan staan. überhaupt niet, ook geen rustige :P .
Maar ik heb het geluk dat ik een redelijk ruim huis heb, waar ik ook makkelijk naar buiten kan. In de omgeving kan ik lekker fietsen en wandelen dus mag niet klagen.
Moet er niet aan denken dat je op 3 hoog achter woont in de stad, met een paar kinderen en geen buitenruimte. Dan kan ik me voorstellen dat je er echt even uit wil/moet.
pi_192991755
Lapjes en elastiek gescoord bij de fourniturenwinkel ^O^

Het was er goed ingericht voor de anderhalve meter -- een deel van de winkel was terrein voor de medewerkers, de andere helft van het miniwinkeltje was terrein voor de klanten.
pi_192991916
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

K. is helemaal in zn nopjes.. we hebben dan ook een achterlijke hoeveelheid vlees klaar liggen nu..
Varkens vlees ribbetjes ( van @:sigme )
Lams spareribs
Kipfilet

Hij heeft gister al allerlei sausen staan maken.. vandaag wordt alles gemarineerd.. Ik ben benieuwd..
Hmmm....:9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:46:36 #69
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192992121
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmmm.... :9
En aanstaat er nog gegrilde Romaine sla met pecorino en gegrilde aubergines op de rest van het menu. We moeten ook aan de groenten denken he :+
  donderdag 7 mei 2020 @ 12:04:05 #70
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192992459
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]

En aanstaat er nog gegrilde Romaine sla met pecorino en gegrilde aubergines op de rest van het menu. We moeten ook aan de groenten denken he :+
Lekker :9

Ik heb hier net de Albert-boodschappen uitgepakt. Het paste maar net in de koelkast. Paksoi en spinazie neemt echt veel ruimte in.
Spoilers!
pi_192992562
Hier komen de boodschappen nu zaterdag. Tegen die tijd heb ik ook weer ruimte in koelkast en vriezer. Gisteren wel vast wat van de turkse winkel meegenomen voor "woensdag gehaktdag"
pi_192992626
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:06 schreef Kaatje1 het volgende:

Als het mooi weer is, zou je dan niet in een park kunnen afspreken? Ergens waar ze bankjes hebben? Dan kan je elkaar toch van dichterbij zien dan via de computer. En daarna krijgen jullie de sleutel van het nieuwe huis en gaan er met z'n 2 kijken en F en zijn gezin blijven buiten staan.
We gaan er wel een weg in vinden idd.

Vanochtend best druk in een artsenkamer met koffieafscheid van DE coll. Maar iedereen houdt prima afstand en kwam om de beurt.
Daarna ben ik doorgereden naar de wat langduriger zieke coll om haar wat van de artsen te brengen en lekker op afstand in de tuin te zitten.
Dus ik durf nu ook wel op die manier naar de kinderen (als zij het zien zitten)
pi_192992628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Gisteren wel vast wat van de turkse winkel meegenomen voor "woensdag gehaktdag"
Daar heb ik nog totaal geen inspiratie voor.
Wel genoeg gehakt in huis.
  donderdag 7 mei 2020 @ 12:14:00 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192992637
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_192992669
Mijn collega's houden inmiddels geen afstand weer. We zijn in halve teams om en om gaan werken, maar ook daar zijn we weer zo aan gewend dat iedereen rustig op een kluitje gaat staan om memes te kijken...
pi_192992955
Ik hoorde vanochtend een raaf, toen ik over de berijpte heide hardliep. Ben even gestopt en een foto'tje te maken. Van de hei, niet van de raaf. Die even later wel overvloog.

En we hebben hier veel vogels. Ik zie elke dag spreeuwen, mussen, koolmees, roosborst, gekraagde roodstaart, boerenzwaluw, huiszwaluw, merel, duif, kwikstaart, buizerd. En ik hoor de leeuwerik.
Bijna dagelijks specht, gaai, putter, reiger, ooievaar.
Verder wonen er in een van onze eiken een stel kraaien, dus die zie ik ook best regelmatig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192992957
Ik heb vlees voor op de BBQ, ik herhaal, ik heb vlees voor op de BBQ.

Wat ik ook heb, is dorst.
pi_192993085
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]

dat klinkt goed. Maar wel heel veel voor twee personen. :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192993341
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2020 12:32 schreef sigme het volgende:
Ik hoorde vanochtend een raaf, toen ik over de berijpte heide hardliep. Ben even gestopt en een foto'tje te maken. Van de hei, niet van de raaf. Die even later wel overvloog.
[ afbeelding ]

En we hebben hier veel vogels. Ik zie elke dag spreeuwen, mussen, koolmees, roosborst, gekraagde roodstaart, boerenzwaluw, huiszwaluw, merel, duif, kwikstaart, buizerd. En ik hoor de leeuwerik.
Verder wonen er in een van onze eiken een stel kraaien, dus die zie ik ook best regelmatig.
Wat een kennis! Ik hoor heel veel vogels maar weet maar van een paar wat het zijn :D

Opgegroeid in de stad en woon sinds 16 jr pas hier in Bdaal...waar veel meer soorten natuur is.
pi_192993638
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:18 schreef drakin het volgende:

[..]

[..]

Ik had hem nog onder mijn ctrl+v omdat ik erop ging reageren, wilde een foto zien.

Maar die foto was er in het volgende topic(deze) dus al,

Alstublieft dus @:Uhmmpie
Dank dank :)
pi_192993675
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, ook geen behoefte om op een volle camping te gaan staan. überhaupt niet, ook geen rustige :P .
Maar ik heb het geluk dat ik een redelijk ruim huis heb, waar ik ook makkelijk naar buiten kan. In de omgeving kan ik lekker fietsen en wandelen dus mag niet klagen.
Moet er niet aan denken dat je op 3 hoog achter woont in de stad, met een paar kinderen en geen buitenruimte. Dan kan ik me voorstellen dat je er echt even uit wil/moet.
Mja 1 kind en op 2 hoog.
Wel met groot park voor de deur dus dat is wel weer fijn en zomers zijn we daar ook veel.
Kwartiertje lopen van hier speeltuin met waterspeeldingen ook... (maar geen schaduw dus als het echt heel warm is kom ik daar alsnog liever niet)

Maar dit wordt wel het jaar van de alternatieve vakantieuitjes vrees ik :)
We gaan het zien. Doe je nog eens wat anders.
(Al betekende dat vorige keer dat we zoiets deden dat we de halve vakantie in het natuurhistorisch museum hebben gezeten. Maar hebben ons toen prima vermaakt dus echt een issue is dat dan ook niet uiteindelijk)
pi_192993745
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 13:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja 1 kind en op 2 hoog.
Wel met groot park voor de deur dus dat is wel weer fijn en zomers zijn we daar ook veel.
Kwartiertje lopen van hier speeltuin met waterspeeldingen ook... (maar geen schaduw dus als het echt heel warm is kom ik daar alsnog liever niet)

Maar dit wordt wel het jaar van de alternatieve vakantieuitjes vrees ik :)
We gaan het zien. Doe je nog eens wat anders.
(Al betekende dat vorige keer dat we zoiets deden dat we de halve vakantie in het natuurhistorisch museum hebben gezeten. Maar hebben ons toen prima vermaakt dus echt een issue is dat dan ook niet uiteindelijk)
Hebben jullie wel een balkon of zo?
Je moet misschien wat meer plannen. Als je naar een museum of dierentuin wilt, dat je je dan moet aanmelden.
Ben heel benieuwd hoe dat gaat met het geduld van veel mensen. Als je nu al ziet dat een trein te vol is en niemand eruit wil. Gaat nog wat worden als het echt strandweer is.
pi_192993889
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hebben jullie wel een balkon of zo?
Je moet misschien wat meer plannen. Als je naar een museum of dierentuin wilt, dat je je dan moet aanmelden.
Ben heel benieuwd hoe dat gaat met het geduld van veel mensen. Als je nu al ziet dat een trein te vol is en niemand eruit wil. Gaat nog wat worden als het echt strandweer is.
Postzegeltje.. dus dan wint het park al snel :)
Zeer geschikt om te relaxen met boek of voetbal.. maar we picknicken ook regelmatig.
(Ook het avondeten picknicken we regelmatig)

Hooguit dat ik er weleens ontbijt of als het snachts warm is binnen dat ik op het muurtje zit met een koud biertje.
Laatste rondje park gedaan.. toch ruim 5km er op zitten en toen eigenlijk nog heel stuk overgeslagen en niet bij het sportplaza geweest want die is nu afgesloten ivm corona.
(Misschien wel weer open nu we weer mogen sporten :) )

Mis het even relaxt buiten kunnen zitten sos wel hoor. Maar het is dusdanig dichtbij dat ik vandeweek evsn met een vriend ga social distancen in het park met een kop koffie van huis :)

En hoop mensen hebben nu al een verschrikkelijk humeur.
Dit hele corona verhaal maakt in een hoop mensen veel goeds los...
maar de rest is of panisch of half (verbaal) agressief lijkt het.
  donderdag 7 mei 2020 @ 13:49:11 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_192993983
Het ziet er naar uit dat Duitsland weer open gaat. Speeltuinen\speelplaatsen en de dierentuinen zijn weer open. Musea gaan ook weer open. Vanaf 11-5-20 horeca start weer. En zoals het er nu uit ziet einde van de maand ook de sportscholen weer open.
Op straat wordt het ook langzaam weer wat drukker. Er komt weer leven in de straten.
pi_192994430
Wie gaat er mee naar Duitsland voor een terrasje? :D
pi_192994774
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie gaat er mee naar Duitsland voor een terrasje? :D
Ik mag het land niet uit -O-
pi_192994857
De volgende keer dat mijn vriend zegt dat een vestje in de schaduw wel lekker is (als ik vraag of ik buiten een jas aan moet, gezien hij er net vandaan kwam) ga ik in mijn bikini.

Wel handig met afstand houden :') Mijn hemel ik meur. Ik ga even afspoelen en dan weer eens verder aan het werk.
pi_192994944
Haha @Candaasje _O-

Ik heb twee maskers gemaakt. Mensen wat haat ik strijken. Het naaien is prima te doen, maar je moet er allemaal plooitjes in strijken :r

Ik denk dat ik morgen of maandag of zo eens ga kijken of ik het ook gedaan krijg zonder plooitjes strijken. Mooi hoeft het natuurlijk niet O-)
pi_192994953
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 14:49 schreef Candaasje het volgende:
De volgende keer dat mijn vriend zegt dat een vestje in de schaduw wel lekker is (als ik vraag of ik buiten een jas aan moet, gezien hij er net vandaan kwam) ga ik in mijn bikini.

Wel handig met afstand houden :') Mijn hemel ik meur. Ik ga even afspoelen en dan weer eens verder aan het werk.
:D

Ik zit nu in een bikini-equivalent achter m'n laptop, nog even werken. Ik vind dat thuiswerken wel wat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192994975
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 14:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zit nu in een bikini-equivalent achter m'n laptop, nog even werken. Ik vind dat thuiswerken wel wat.
Het is dat we hier wat veel inkijk hebben, anders zou ik ook gerust de hele dag halfnaakt rondhuppelen in huis. :D
  donderdag 7 mei 2020 @ 14:57:55 #91
370431 drakin
vurig typje
pi_192994980
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2020 12:32 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

Raaf O+

Als je dat geluid voor het eerst hoort, zo byzonder
Freaks like me drink tea
pi_192995459
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 14:55 schreef Tele6 het volgende:
Haha @:Candaasje _O-

Ik heb twee maskers gemaakt. Mensen wat haat ik strijken. Het naaien is prima te doen, maar je moet er allemaal plooitjes in strijken :r

Ik denk dat ik morgen of maandag of zo eens ga kijken of ik het ook gedaan krijg zonder plooitjes strijken. Mooi hoeft het natuurlijk niet O-)
Zou dit kunnen helpen?

pi_192995470
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 14:55 schreef Tele6 het volgende:
Haha @:Candaasje _O-

Ik heb er geen een zonder strijken gevonden, maar wel met een vouwhulp
pi_192995518
Dat lijkt wel handig, zo'n stuk karton. Bedankt :Y
pi_192995540
Ach, is sprak net een van mijn buren. Ze was helemaal in tranen. Gisteren is ze begonnen met het toilet te renoveren en ja, dat veroorzaakt overlast. Nou waren 4 mensen bij de voorzitter van de VVE gaan klagen en die is naar haar gegaan.
Wat een gezeik, iedereen is wel eens aan het verbouwen, iedereen veroorzaakt wel eens overlast. Ja, er werken meer mensen thuis nu (niet eens zo heel veel want de meesten werken niet meer).
Ze heeft nu een "sorry" briefje opgehangen.
pi_192995629
Dat is sneu voor haar. :{
pi_192995646
Hier werd vanochtend éindelijk de bank die iemand in het plantsoen gedumpt had opgehaald door het grofvuil *O* *O* *O*
Hij stond er al zo lang dat er inmiddels een dood stuk in het gras zit daar :')
pi_192995757
Dat werd dan inderdaad wel eens tijd dan Tele!

We waren net via de cam getuige van een moord ;( .
Het begon heel vredig met een soort mot/vliegende mier (geen idee, het had vleugels) op de waterschaal. Het eindigde met een ekster...

pi_192995873
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 15:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach, is sprak net een van mijn buren. Ze was helemaal in tranen. Gisteren is ze begonnen met het toilet te renoveren en ja, dat veroorzaakt overlast. Nou waren 4 mensen bij de voorzitter van de VVE gaan klagen en die is naar haar gegaan.
Wat een gezeik, iedereen is wel eens aan het verbouwen, iedereen veroorzaakt wel eens overlast. Ja, er werken meer mensen thuis nu (niet eens zo heel veel want de meesten werken niet meer).
En niemand die even ging informeren bij de dame zelf? :') ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 15:51 schreef Candaasje het volgende:
Dat werd dan inderdaad wel eens tijd dan Tele!

We waren net via de cam getuige van een moord ;( .
Het begon heel vredig met een soort mot/vliegende mier (geen idee, het had vleugels) op de waterschaal. Het eindigde met een ekster...

:o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192995978
Hmm lekker dan..
muisjes voorzien van anti-luizenspul.

En eentje krabt en wast zich suf.
Mag niet van mij tot ze is opgedroogd.
Dus ik zit nu met muis op schoot op de bank koffie te drinken.
Op schoot krabbelt/wast ze niet.
pi_192996002
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 16:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En niemand die even ging informeren bij de dame zelf? :') ;(
[..]

:o
Nee, idioot dat. En de zeikerds kunnen hun borst natmaken. Volgende week krijgt een nieuwe bewoner de sleutel en die zal ook best eea gaan aanpassen.
pi_192996406
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 16:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, idioot dat. En de zeikerds kunnen hun borst natmaken. Volgende week krijgt een nieuwe bewoner de sleutel en die zal ook best eea gaan aanpassen.
Das altijd leuk van verhuizende mensen >:)
  donderdag 7 mei 2020 @ 16:34:32 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192996447
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 16:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Das altijd leuk van verhuizende mensen >:)
Haakje aan de muur, hilti erin hangen met bijtel op de vloer, schakelaar blokkeren op 'aan' en zelf een blokje om....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 mei 2020 @ 16:43:06 #104
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192996622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 16:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Haakje aan de muur, hilti erin hangen met bijtel op de vloer, schakelaar blokkeren op 'aan' en zelf een blokje om....
_O-
pi_192996629
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2020 16:43 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
:W
pi_192997058
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2020 16:43 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
Hoi
  donderdag 7 mei 2020 @ 17:22:49 #108
63722 z80
I fink you freaky
pi_192997548
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 15:44 schreef Tele6 het volgende:
Hier werd vanochtend éindelijk de bank die iemand in het plantsoen gedumpt had opgehaald door het grofvuil *O* *O* *O*
Hij stond er al zo lang dat er inmiddels een dood stuk in het gras zit daar :')
Gras gaat zomaar niet dood. Dat het geel en verdort is zegt niets. Gras heeft een heel wortelstelsel en kan lang zonder licht of water. Als dat niet het geval zou zijn had ik ipv aan grasveld een woestijn.
  donderdag 7 mei 2020 @ 17:30:53 #109
63722 z80
I fink you freaky
pi_192997696
En dankzij het thuiswerken weet ik nu ook waarom stratenbouw in Duitsland zo ontzettend langzaam gaat.
Om 9 uur in de morgen worden de machines gestart. En voor 5 uur in de middag staat alles weer opgeborgen voor de nacht.

Maar de mantelbuis voor het glas ligt nu bij de hoek van de straat. Het stuk tussen de centraleverdeelkast en mijn straat ligt ook dicht. Langzaamaan komen ze mijn kant op.
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 17:33:23 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192997739
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 15:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Waarom zou je daarvan overstuur moeten zijn? Dit soort klachten hebben toch heel consequenties?
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 17:38:12 #111
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192997837
Waarschijnlijk heb je betonnen muren Kaatje?

Zou leuk zijn als de nieuwe mensen met een klopboor gaten proberen te boren in de muur >:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192997916
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 17:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waarom zou je daarvan overstuur moeten zijn? Dit soort klachten hebben toch heel consequenties?
Ik denk dat het een combinatie van dingen was. Zij is verpleegkundige, heeft keihard gewerkt de afgelopen tijd (en is dus moe), deze week vrij gepland (kon niet verzet worden), alle spullen in huis voor het nieuwe toilet. En ze probeerde op "nette" tijden te werken en ja, dat geeft overlast. Maar ik denk ook dat ze het ook heel vervelend vond dat mensen niet naar kwamen maar een ander stuurden.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 mei 2020 @ 17:42:35 #113
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192997927
Weekend
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 7 mei 2020 @ 17:45:01 #114
63722 z80
I fink you freaky
pi_192997967
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 17:38 schreef derLudolf het volgende:

Zou leuk zijn als de nieuwe mensen met een klopboor gaten proberen te boren in de muur >:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een grotere uitdaging om goede boren te komen. Enkel de zaken waar je een KVK nummer voor nodig hebt verkopen fatsoenlijke boren. Dat spul bij de bouwmarkt mag eigenlijk geen boor heten. Kan ook niet. oud ijzer is duurder.
pi_192998472
Huisklussers, waar moet ik mee witten?

(Wel graag een merk met een warmer wit ast kan :D )
pi_192998508
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik denk dat het een combinatie van dingen was. Zij is verpleegkundige, heeft keihard gewerkt de afgelopen tijd (en is dus moe), deze week vrij gepland (kon niet verzet worden), alle spullen in huis voor het nieuwe toilet. En ze probeerde op "nette" tijden te werken en ja, dat geeft overlast. Maar ik denk ook dat ze het ook heel vervelend vond dat mensen niet naar kwamen maar een ander stuurden.
Niet heel onterecht ook.

Wat is er gebeurd met praten met elkaar.

Lijkt me de eerste stap als je ergens last van hebt.. ipv je net zo lang irriteren tot je echt heel boos bent.

Dat moet voor iedereen makkelijker en leuker kunnen toch.
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 18:21:34 #117
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192998591
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

Merk maakt niets uit, voor een warmer wit, de kleur is belangrijker. RAL 9001 is crčme wit.

Wat wil je witten? Muren of kozijnen of iets anders
pi_192998615
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Niet heel onterecht ook.

Wat is er gebeurd met praten met elkaar.

Lijkt me de eerste stap als je ergens last van hebt.. ipv je net zo lang irriteren tot je echt heel boos bent.

Dat moet voor iedereen makkelijker en leuker kunnen toch.
Boven mij woont een hele oude "dame", kan niet lopen en heeft 2 jaar geleden een pup gekocht. Dat arme beest schopt ze (ik hoop niet letterlijk) minimaal 6 x per dag op het balkon en die blaft de hele buurt bij elkaar. Dat was bij de vorige 2 honden ook al zo. Maar ik was een zeurkous en die honden moesten frisse lucht hebben. Daar heeft klagen geen zin. En toen ik haar zei dat ik medelijden met de hond had was het helemaal klaar.
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 18:25:04 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192998633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 17:45 schreef z80 het volgende:

[..]

Het is een grotere uitdaging om goede boren te komen. Enkel de zaken waar je een KVK nummer voor nodig hebt verkopen fatsoenlijke boren. Dat spul bij de bouwmarkt mag eigenlijk geen boor heten. Kan ook niet. oud ijzer is duurder.
Geen idee, ik koop nooit boren* bij de bouwmarkt. :P

*Oh toch wel, laatst setje speedboren gekocht. Die zijn overigens geweldig, Speedboren van blauwe Bosch, vreten echt voor het hout _O_
pi_192998663
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Boven mij woont een hele oude "dame", kan niet lopen en heeft 2 jaar geleden een pup gekocht. Dat arme beest schopt ze (ik hoop niet letterlijk) minimaal 6 x per dag op het balkon en die blaft de hele buurt bij elkaar. Dat was bij de vorige 2 honden ook al zo. Maar ik was een zeurkous en die honden moesten frisse lucht hebben. Daar heeft klagen geen zin. En toen ik haar zei dat ik medelijden met de hond had was het helemaal klaar.
Subtiel andere situatie dan je huis verbouwen. :)

Oa omdat dat kortdurend is en niet gaat over levende wezens die beter verdienen :)
pi_192998672
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 17:22 schreef z80 het volgende:

[..]

Gras gaat zomaar niet dood. Dat het geel en verdort is zegt niets. Gras heeft een heel wortelstelsel en kan lang zonder licht of water. Als dat niet het geval zou zijn had ik ipv aan grasveld een woestijn.
Het gras is vooral afwezig. Ik doe geen uitspraken over de hoeveelheid gras voordat de bank erop gedumpt werd, maar de rest van het veld is vooral mos, en misschien verdwijnt dat eerder als het geen licht en water krijgt. :s)
pi_192998696
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 17:38 schreef derLudolf het volgende:

SPOILER
Oh, dat heb ik ook gehad toen m'n ex verhuisde. De boormachine die hij had liggen was "Made in West-Germany" en richtte werkelijk niets uit. Uiteindelijk was B mijn redder en leende die ons zijn boorhamer O+
(ex was een waardeloze klusser. Ik had ook nagenoeg geen kluservaring, maar ik was op z'n minst nog bereid het te proberen :') )
pi_192998707
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oa omdat dat kortdurend is en niet gaat over levende wezens die beter verdienen :)
Dat verbouwen is zo klaar, die hond niet.Maar zij was wel degene die de voorzitter heeft gebeld over het geluidsoverlast van de verbouwing.
pi_192998724
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Merk maakt niets uit, voor een warmer wit, de kleur is belangrijker. RAL 9001 is crčme wit.

Zolang je niet Action huismerk verf neemt of zo, want dan ben je tot in oneindigheid bezig. Met m'n ouders heb ik eens een aantal kamers gedaan in de goedkoopste verf ooit en dat was een lijdensweg :X
Maar Histor of Flexa is bijna altijd wel ergens in de aanbieding ^O^
pi_192998731
quote:

[..]

Arme hond ;(
pi_192998832
En nog een tip: op waterbasis. Stinkt niet En je wast t zo af.
  donderdag 7 mei 2020 @ 18:37:51 #127
217702 Lonaa
Honger!
pi_192998846
quote:

[..]

Ik zou de dierenbescherming bellen.
  donderdag 7 mei 2020 @ 18:38:41 #128
217702 Lonaa
Honger!
pi_192998857
Ik ben moe en net niet voldaan. Meh. Nou ja, zo even douchen en dan ga ik op de bank liggen.
pi_192998859
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zou de dierenbescherming bellen.
Yup
pi_192998982
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 17:30 schreef z80 het volgende:
En dankzij het thuiswerken weet ik nu ook waarom stratenbouw in Duitsland zo ontzettend langzaam gaat.
Om 9 uur in de morgen worden de machines gestart. En voor 5 uur in de middag staat alles weer opgeborgen voor de nacht.

Maar de mantelbuis voor het glas ligt nu bij de hoek van de straat. Het stuk tussen de centraleverdeelkast en mijn straat ligt ook dicht. Langzaamaan komen ze mijn kant op.
En nķķit werken in de avonden of weekenden. De eerste keer dat mijn wederhelft zag dat hier op belangrijke verkeersaders soms dag en nacht wordt doorgewerkt om zo snel mogelijk klaar te zijn, sloeg ze stijl achterover.
  donderdag 7 mei 2020 @ 18:46:53 #131
217702 Lonaa
Honger!
pi_192998992
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Yup
Maar echt. En ja het is zielig voor die mevrouw en zulks, maar misschien heeft ze ook gewoon hulp nodig en soms hebben mensen een schop onder hun hol nodig om hulp te vragen/kopen/zoeken.

DexBaasje woont hier in de buurt en 3 deuren verderop hebben ze een Stafford. Die wordt niet uitgelaten. Dus die breekt achter het huis alles af en blaft en zulks. Maar toen ging ie uit frustratie ook aan de straatkant op de vensterbank uitvallen tegen het glas als je langsliep. :{ Trillend glas in de kozijnen alles. En hij had geprobeerd de buurman te grijpen door de schutting heen.

Echt wel dat die de dierenbescherming gebeld heeft. En de politie. Politie kan niks totdat er wat gebeurd (altijd lekker, maar ok.), dierenbescherming gaat er dan wel langs. Er zit nu ondoorzichtig plakplastic voor de ruit.
pi_192999016
Ik heb contact gehad met iemand van de dierenambulance. Beestje krijgt een prima behandeling, regelmatig komt iemand van een uitlaatservice ermee wandelen (gewoon op het veld hier tegenover). Er is geen mishandeling, alleen geen goede behandeling. Dus zal er niet opgetreden worden
pi_192999051
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb contact gehad met iemand van de dierenambulance. Beestje krijgt een prima behandeling, regelmatig komt iemand van een uitlaatservice ermee wandelen (gewoon op het veld hier tegenover). Er is geen mishandeling, alleen geen goede behandeling. Dus zal er niet opgetreden worden
-O-

Ik gok zomaar dat die pup niet uit een goed n.est kwam. Waar ze meer op geld letten dan op het welzijn. Want anders geef je zo’n jonge hond toch niet mee aan een oude dame die geen eigen buiten heeft.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192999073
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:37 schreef Blues het volgende:
Terpentineverf is bijna niet meer te krijgen.
  donderdag 7 mei 2020 @ 18:52:34 #135
217702 Lonaa
Honger!
pi_192999086
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:48 schreef Kaatje1 het volgende:
I beg to differ.
  donderdag 7 mei 2020 @ 18:54:02 #136
217702 Lonaa
Honger!
pi_192999114
Nou ja, het is in ieder geval iets dat er af en toe iemand komt om het beestje gras onder z'n voetjes te geven, even. En het beestje heeft iig een warm huis en eten enzo maar ik word er altijd wel boos van. :@

Zal ook wel zo'n markplaatspup zijn voor 100 euro. Zo'n shitzu-ding. Gefokt voor de leuk want 'ja ze zjin zo schattig en we wilde heel graag een keer een nestje'.

:X
pi_192999153
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zeg Uhmp, heb je nou al een switch besteld?
pi_192999217
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

I beg to differ.
Ja, verwaarlozing en niet voldoen aan basisbehoeftes is ook mishandeling. En buiten rond kunnen rennen is wel een basisbehoefte voor een hond. :Y
  donderdag 7 mei 2020 @ 19:03:22 #139
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192999263
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192999320
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:54 schreef Lonaa het volgende:
Nou ja, het is in ieder geval iets dat er af en toe iemand komt om het beestje gras onder z'n voetjes te geven, even. En het beestje heeft iig een warm huis en eten enzo maar ik word er altijd wel boos van. :@

Zal ook wel zo'n markplaatspup zijn voor 100 euro. Zo'n shitzu-ding. Gefokt voor de leuk want 'ja ze zjin zo schattig en we wilde heel graag een keer een nestje'.

Ik denk dat marktplaats voor haar (en haar dochter die van alles regelt) een stap te ver/te lastig is. Het is een minipoedel. Die heeft ze haar hele leven al gehad.

Het is een rare dame. Het lukte haar ook om van alles in en rond de flat tegen te houden Zonnepanelen, voorheen een telecommast, alles wat nieuw is "deugt" niet. Ze kreeg voorheen ook altijd wat andere mensen mee zodat we geen meerderheid hadden. Maar dat is aan het kantelen *O*
  donderdag 7 mei 2020 @ 19:11:06 #141
217702 Lonaa
Honger!
pi_192999418
Er loopt hier in de wijk een oude man met een minipoedel. Wat een kutbeest jonge. Altijd blaffen.
pi_192999453
Bij mijn ouders in de buurt was er iemand met vijf ENORME poedels. Die waren wel grappig. Ze hadden allemaal verschillende kleurtjes en allemaal verschillende kapsels, en ook al waren ze met z'n vijven, ze gedroegen zich best prima :D
pi_192999481
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zeg Uhmp, heb je nou al een switch besteld?
Yes..
vanmiddag betaald en ze sturen hem op als her geld binnen is...
maar ze hebben een of ander bedrijfje ingehuurd om de betalingen te checken.
En die beweren dat het betalingsverkeer traag is ivm drukte.

Ik durf te wedden dat het betalingsverkeer niet ZO traag is maar dat ze het zelf druk hebben.

Vermoed dat ie morgen op de post gaat.

Had gehoopt op vandaag in de bus.. maar hun levering kwam vandaag pas binnen dus tja.
Ik wacht braaf maar enigzins ongeduldig.

Als de keuze dan eenmaal gemaakt is wn de betaling gedaan.... mag ie wat mij betreft ovwr 10 minuten hier zijn.

En morgen was de laatste dag alleen thuis voor anderhalve week dus tja..
beetje jammer.
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 mei 2020 @ 19:15:17 #144
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192999527
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

I beg to differ.
Mja er zit een verschil tussen voorzien in de basisbehoeftes: eten en een dak boven het hoofd.. en een daadwerkelijk fatsoenlijk hondwaardig leven.

Vind dat ze daar in NL best wat harder in mogen worden. Harder voor de eigenaren dus.
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 19:28:19 #146
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192999800
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Zolang je niet Action huismerk verf neemt of zo, want dan ben je tot in oneindigheid bezig. Met m'n ouders heb ik eens een aantal kamers gedaan in de goedkoopste verf ooit en dat was een lijdensweg :X
Maar Histor of Flexa is bijna altijd wel ergens in de aanbieding ^O^
Als het niet in de aanbieding is, betaal je teveel.

Verder zijn dat niet de beste merken, als je in een keer klaar wilt zijn, kun je beter bij een speciaalzaak iets van Sikkens*, Caparol of Sigma nemen.

*Bij de Prakniks en Gammel heb ik ook Sikkens gezien, maar dat zijn heel andere blikken als die hier op de plank staan...
pi_192999837
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als het niet in de aanbieding is, betaal je teveel.

Verder zijn dat niet de beste merken, als je in een keer klaar wilt zijn, kun je beter bij een speciaalzaak iets van Sikkens*, Caparol of Sigma nemen.

*Bij de Prakniks en Gammel heb ik ook Sikkens gezien, maar dat zijn heel andere blikken als die hier op de plank staan...
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit bij een verfspeciaalzaak geweest...
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 19:31:30 #148
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192999867
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:37 schreef Blues het volgende:
Op nieuw hout kan dat. Als er al een laag alkydverf op zit moet je het hout eerst blank maken...
pi_192999880
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Op nieuw hout kan dat. Als er al een laag alkydverf op zit moet je het hout eerst blank maken...
En dat is hoe mijn vader het tapijt in de gang smolt. *O*
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 19:32:16 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192999881
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk gezegd nog nooit bij een verfspeciaalzaak geweest...
Daar werken in tegenstelling tot de GPK mensen die er verstand van hebben.
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 19:32:39 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192999892
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Huh?
pi_192999921
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Huh?
Hij was de verf van de kozijnen van de badkamer af aan het pulken met behulp van zo'n verf-föhn, zodat hij ze daarna met de gewone acrylverf kon verven. De vorige bewoners hadden alles lichtgeel geverfd met gore alkydverf. Toen we het huis opknapten -- vķķr er tapijt in de gang lag -- hadden we onwetend er acryl op gesmeerd, en dat bladderde als een malle. Dus nu moest alles er alsnog af.

Hij mikte niet erg goed met betreffende föhn.

Mijn ouders hebben een kunststof kortharig tapijt in de gang liggen.

Je kunt je voorstellen hoe dat rook :X
  donderdag 7 mei 2020 @ 19:35:51 #153
217702 Lonaa
Honger!
pi_192999956
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Moest lachen :D
  donderdag 7 mei 2020 @ 19:36:27 #154
63722 z80
I fink you freaky
pi_192999968
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja er zit een verschil tussen voorzien in de basisbehoeftes: eten en een dak boven het hoofd.. en een daadwerkelijk fatsoenlijk hondwaardig leven.

Vind dat ze daar in NL best wat harder in mogen worden. Harder voor de eigenaren dus.
En hoe had je dat gedacht? Handhaven op basis waarvan? Per dier vastleggen wat de minimale behoeften zijn? En hoe dit te bewijzen.
Voorbeeldje. Voor hond formaat W is minimaal 1 uur buiten lopen en de mogelijkheid om 1KM te rennen. Nu heeft het huis een balkon van 10 meter lang en 1 meter breed.
De hond is hier 2 uur per dag. Voldoet dat? Zo nee, waarom niet. Gevoel is geen basis. En aan de minimale eisen is voldaan.

Voorwaarden stellen dat het dier genoeg eten/drinken krijgt, een schone omgeving om te leven en medische verzorging indien nodig is te handhaven. En gebeurt ook.
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 19:39:51 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193000053
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hij was de verf van de kozijnen van de badkamer af aan het pulken met behulp van zo'n verf-föhn, zodat hij ze daarna met de gewone acrylverf kon verven. De vorige bewoners hadden alles lichtgeel geverfd met gore alkydverf. Toen we het huis opknapten -- vķķr er tapijt in de gang lag -- hadden we onwetend er acryl op gesmeerd, en dat bladderde als een malle. Dus nu moest alles er alsnog af.

_O-
pi_193000290
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]

O ja sorry! Muren!
pi_193000727
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 18:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

Een goed dekende witsel. Ikzelf heb goede ervaring met Histor. Na één laag (op lichte ondergrond) is hij vaak al mooi. Na een tweede laag was het hier prrrrrfect.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193001053
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:31 schreef derLudolf het volgende:
alkydverf
Ik had nog nooit van de term alkydverf gehoord _O-
Heb net geleerd dat verf op waterbasis dus acrylverf genoemd wordt en alkydverf op terpentinebasis.
En dat wordt bijna niet meer verkocht.
Zķ vaak verf ik dus... en dan ook nog met de verf die onze prof schilder een paar jaar geleden hier heeft achtergelaten om dingen bij te stippen/werken :D
Maar dat had ik al verteld :P
pi_193001078
Wij hebben ook jarenlang een poedel gehad. Schat van een beest.. soms lieten we hem echt op zijn poedels trimmen, totaal ander beest was het dan.
Lag altijd midden op de weg voor het garagebedrijf van mijn vader en iedereen kende hem en reed er gewoon rustig omheen O+ :D
/jaren 60/70

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 07-05-2020 20:40:05 ]
pi_193001366
Ik met poedel: Gentleman, wij noemden hem Gentje _O- O+
Ergens eind jaren 60 is dit, Scheveningen.

SPOILER

[ Bericht 17% gewijzigd door Blues op 08-05-2020 07:52:12 ]
pi_193001400
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 20:38 schreef Blues het volgende:

[ afbeelding ]
Een zwarte poedel. Leuk :)
pi_193001440
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Yes..
vanmiddag betaald en ze sturen hem op als her geld binnen is...
maar ze hebben een of ander bedrijfje ingehuurd om de betalingen te checken.
En die beweren dat het betalingsverkeer traag is ivm drukte.

Ik durf te wedden dat het betalingsverkeer niet ZO traag is maar dat ze het zelf druk hebben.

Vermoed dat ie morgen op de post gaat.

Had gehoopt op vandaag in de bus.. maar hun levering kwam vandaag pas binnen dus tja.
Ik wacht braaf maar enigzins ongeduldig.

Als de keuze dan eenmaal gemaakt is wn de betaling gedaan.... mag ie wat mij betreft ovwr 10 minuten hier zijn.

En morgen was de laatste dag alleen thuis voor anderhalve week dus tja..
beetje jammer.
Ah ja de mijne moet er ergens de komende dagen ook zijn. Al ideeën welke spellen je gaat doen?
pi_193001545
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 20:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah ja de mijne moet er ergens de komende dagen ook zijn. Al ideeën welke spellen je gaat doen?
Heb harvest moon meebesteld voor mn gup.
Leek me een prima alternatief voor animal crossing :)

En voor mezelf ligt als het goed is civilisation VI in de brievenbus.
Nog niet naar beneden gelopen.. kan toch nog niet spelen tenslotte.

En jij?
pi_193001573
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]

pi_193001590
quote:

[ afbeelding ]
leuk Blues, maar dit is een echte hond en die zijn leuk. Rondom kantoor woont ook een groot formaat poedel. En tegenwoordig hebben ze (gelukkig) weer echte staarten. Beest ziet er zo leuk uit. (Dat beest boven is een uit de kluiten gewassen cavia)
pi_193001728
Jammer voor dat hondje Kaat, dat er niks gedaan kan worden. Die buuv had beter een poes kunnen nemen. :{
pi_193001774
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 20:57 schreef Blues het volgende:
Jammer voor dat hondje Kaat, dat er niks gedaan kan worden. Die buuv had beter een poes kunnen nemen. :{
Of de vorige hond laten opzetten
  donderdag 7 mei 2020 @ 21:22:53 #168
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193002364
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Of de zichzelf laten opzetten
Da's voor de hond het optimum vrees ik.
pi_193002457
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 20:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Heb harvest moon meebesteld voor mn gup.
Leek me een prima alternatief voor animal crossing :)

En voor mezelf ligt als het goed is civilisation VI in de brievenbus.
Nog niet naar beneden gelopen.. kan toch nog niet spelen tenslotte.

En jij?
Animal crossing, zit te denken om Mario kart te bestellen en als hij eind mei uit is wil ik minecraft dungeons op het ding hebben.

Voor de rest weet ik het nog niet zo goed. Het zo goed. Het liefst spellen die je samen kunt spelen maar we houden wel van een beetje actie ofzo.
pi_193002737
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 21:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Animal crossing, zit te denken om Mario kart te bestellen en als hij eind mei uit is wil ik minecraft dungeons op het ding hebben.

Voor de rest weet ik het nog niet zo goed. Het zo goed. Het liefst spellen die je samen kunt spelen maar we houden wel van een beetje actie ofzo.
Mja ik vond animal crossing nogal prijzig enw ikde ook iets dat ik ook leuk vond..
lang gedubd... zelda leek me ook tof..
maar dat is samen 120 euro aan spelletjes.

Dus dit bleek een goede oplossing.
Harvest moon was 20¤
En ze heeft nooit animal crossing gespeeld dia ze weet ook niet wat ze mist. En ze vindt al die bouw en ontwikkelspellen leuk..
Rollercoaster tycoon komt er vast ook ooit nog wel.
En voor mezelf civilisation... mijn verslaving van lang geleden voor 31¤

Toen was mn geweten gesust.. mijn portemonnee keek ook wat minder pijnlijk en allebei ons eigen spelletje :)
Meer kopen kan altijd nog... als ik niet net 350¤ uitgaf aan een spelcomputer :)

Zoek alleen nog even een hoesje zodat hij meekan naar mijn lief... kan ze daar ook spelen.
Ze heeft daar toch niet zo veel te doen tenslotte.
pi_193002753
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 21:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh en dochterlief wil graag marioparty.. dat lijkt me OOK leuk

En nog best hoop amdere spellen trouwens... er is te veel leuks.
pi_193002870
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Of de vorige hond laten opzetten
_O-
pi_193003328
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 21:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha ja precies. Niet alles tegelijkertijd haha.
pi_193003706
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 21:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ja precies. Niet alles tegelijkertijd haha.
2e hands lijkt me prima als we weer naar buiten mogen en gamemania weer open is.
Zitren hier 2 van dat soort zaakjes.
1 best ruime gamemania.. en nog een of shabby uitziend zaakje waar het echt altijd druk is.
Stuk drukker dan bij gamemania dus kennelijk is het wel een goed alternatief.

Maar goed.. eerst dit maar even :)
pi_193005483
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 21:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Marioparty wil ik ook al lang, maar moet dan ook extra joy cons kopen. Dus dan vind ik het weer snel te duur worden.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 05:05:40 #176
221912 minilot
Nancy boy
pi_193007420
Heh, J. heeft een succesvolle nachtelijke databasedinges afgerond. In bed elkaar afgelost met een high five boven slapend kind en ik ga nou even twee uur stevig wandelen (Ik hoor al vogeltjes! O+). De vrijdag is in elk geval nuttig begonnen zo! *O* *)
  vrijdag 8 mei 2020 @ 05:06:52 #177
221912 minilot
Nancy boy
pi_193007426
quote:

[ afbeelding ]
Wat tof! Sowieso altijd, die oerfoto's van jou _O_ Gave poster ook!
  vrijdag 8 mei 2020 @ 05:49:19 #178
221912 minilot
Nancy boy
pi_193007810

\o/ !
  vrijdag 8 mei 2020 @ 05:52:51 #179
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193007851
Vroege vogel! Kan jij af met 4 uur slaap per nacht ofzo?

Ik was weer eens wakker om 4.30 }:|
Zelfs lezen hielp niet om in slaap te vallen .
Zo maar eens er uit.. moet om 8.30 in utereg zijn voor keuring... en ik weet niet zo goed of ik wel of niet rekening moet houden met verkeer.. :+
  vrijdag 8 mei 2020 @ 06:07:55 #180
221912 minilot
Nancy boy
pi_193007962
@Barreltje Ja hoor, geen probleem. Mits geen paar nachten achter elkaar, dan ga ik het wel voelen :)
Scheelt natuurlijk wel dat ik geen intensieve baan heb waarbij het wat uitmaakt.

Succes bij de keuring! :*
  vrijdag 8 mei 2020 @ 06:21:20 #181
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193008100
Tnx! Komt goed.. moet even een stukje fietsen met allemaal van die zuignappen op mn lijf.. altijd leuk om te zien hoe onhandig artsen zijn bij het aanbrengen van die dingen op een vrouwen lichaam.. :+
pi_193008113
Mogguh :O Zo weer naar huis. Vergadering om 8 uur -O- En de eerste verkoopmakelaar komt straks. Ben benieuwd.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 06:25:52 #183
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193008147
Mooie foto Mini!

Pff, mijn monsters slapen weer slecht. Ik trek het slecht...
  vrijdag 8 mei 2020 @ 06:43:30 #184
221912 minilot
Nancy boy
pi_193008286
Ah, ik moet echt eens een telefoon met een normale camera. Bergen slapende koeien in de mist en de opgekomen zon tussen de molens! O+

Moggeh Pee, ook al vroeg aan de slag! En een :* voor Jagar: :*
pi_193008522
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Marioparty wil ik ook al lang, maar moet dan ook extra joy cons kopen. Dus dan vind ik het weer snel te duur worden.
Eigenlijk hadden ze dat soort dingen best wat goedkoper mogen maken.
Dan kopen mensen ook sneller wat nieuws erbij zou je denken.
pi_193008527
Goedemorgen :)
  vrijdag 8 mei 2020 @ 07:23:25 #187
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193008545
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 07:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nintendo heeft dit jaar 2,2 miljard winst. Dan is het niet echt te duur lijkt mij. Het verkoopt toch wel.

Daarnaast heeft Nintendo al jarenlang het beleid dat ze geen verlies willen maken op hun spul. De concurrentie verkoopt consoles onder kostprijs en probeert het met software verkopen terug te verdienen.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 07:43:53 #188
221912 minilot
Nancy boy
pi_193008719
Zo, weer terug! :O Stukje moeten hollen wegens een kwaaie zwaan en dat ging eigenlijk best goed! Zou wellicht heel misschien theoretisch het hardlopen wel weer eens op kunnen pakken, maar eerst de cardioloog eind van de maand maar even afwachten voor de hartspiershizzle :Y

@Barreltje Wat is er anders aan plakkers plakken op een vrouwenlijf dan? :)
pi_193008797
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 05:49 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]

\o/ !
Wow _O_

En wat vrooooeeeeeggggg :o
pi_193008814
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 07:43 schreef minilot het volgende:
Zo, weer terug! :O Stukje moeten hollen wegens een kwaaie zwaan en dat ging eigenlijk best goed! Zou wellicht heel misschien theoretisch het hardlopen wel weer eens op kunnen pakken, maar eerst de cardioloog eind van de maand maar even afwachten voor de hartspiershizzle :Y

@:Barreltje Wat is er anders aan plakkers plakken op een vrouwenlijf dan? :)
Borschtpartijen denk ik :?
En voor jou lijkt me dat best verstandig om ffies te wachten.

Goed.
Naar werkie :W
  vrijdag 8 mei 2020 @ 07:58:15 #191
217702 Lonaa
Honger!
pi_193008846
:W
  vrijdag 8 mei 2020 @ 08:01:27 #192
221912 minilot
Nancy boy
pi_193008893
Lonaaatjeeeh! O+ Wilde nog vragen, hoe vergaat het jou inmiddels qua al een poosje van je meds af? :*

Werk ze, Bloes!
  vrijdag 8 mei 2020 @ 08:06:41 #193
217702 Lonaa
Honger!
pi_193008952
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:01 schreef minilot het volgende:
Lonaaatjeeeh! O+ Wilde nog vragen, hoe vergaat het jou inmiddels qua al een poosje van je meds af? :*

Werk ze, Bloes!
Wel oke geloof ik. Ups en downs. Misschien iets meer downs. Maar het is natuurlijk moeilijk te zeggen of ik die met meds ook niet gehad zou hebben.

De huidige maatschappelijke situatie helpt natuurlijk ook niet. :+ Dat wat mij positieve energie geeft en 'zin' kan nu niet. Dus dat moet ergens anders vandaan komen. :Y
  vrijdag 8 mei 2020 @ 08:18:29 #194
221912 minilot
Nancy boy
pi_193009119
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wel oke geloof ik. Ups en downs. Misschien iets meer downs. Maar het is natuurlijk moeilijk te zeggen of ik die met meds ook niet gehad zou hebben.

De huidige maatschappelijke situatie helpt natuurlijk ook niet. :+ Dat wat mij positieve energie geeft en 'zin' kan nu niet. Dus dat moet ergens anders vandaan komen. :Y
Poeh ja.. Het lijkt me vaak sowieso wel lastig om voor jezelf vast te stellen wat er nou precies wel en niet door (een gebrek aan) AD komt, maar onder de nodige omstandigheden al helemaal!
pi_193009206
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 07:23 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Nintendo heeft dit jaar 2,2 miljard winst. Dan is het niet echt te duur lijkt mij. Het verkoopt toch wel.

Daarnaast heeft Nintendo al jarenlang het beleid dat ze geen verlies willen maken op hun spul. De concurrentie verkoopt consoles onder kostprijs en probeert het met software verkopen terug te verdienen.
lijkt me logisch ook...
maar doelde vooral op dat ik spellen en accesoires duur vond.
snap dat spellen OOK veel geld kosten om te maken... maar ik vind evengoed 60 euro voor een spel een hoop geld.. :)

en dat ze winst maken... betekent niet dat ze wellicht meer winst maken als ze meer verkopen tegen een iets lager bedrag :)
pi_193009233
quote:
[ afbeelding ]

\o/ !
Wow O+
pi_193009252
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 07:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Tja als het iets goedkoper was hadden we het al lang gekocht. Twijfelen al sinds het spel uitkwam (nouja daarvoor al :+ )

Achja genoeg andere spellen en er zijn er weer 3 onderweg :D maar eerst nog even snel de laatste uitbreiding van The Witcher uitspelen.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 08:28:53 #198
221912 minilot
Nancy boy
pi_193009256
Ik ben zelf geen gamer (meer) maar terwijl ik een boel dingen te duur vind voor wat ze zijn vind ik dat met spellen zelden, gezien de enorme hoeveelheid werk er in de ontwikkeling zit en de hoeveelheid uren vermaak die je eruit haalt :)
  vrijdag 8 mei 2020 @ 08:28:57 #199
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193009258
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 07:54 schreef Blues het volgende:

[..]

Borschtpartijen denk ik :?

Dit ja.. voor dit soort keuring komen verspreid over verschillende lokaties per jaar zo'n 100 dames langs vermoed ik.. tov 5000 kerels.. is net even anders :+
  vrijdag 8 mei 2020 @ 08:30:41 #200
221912 minilot
Nancy boy
pi_193009287
Maar dan nog: waarom is plakkers plakken op een tietloze borstkas anders dan op een borstkas met boobs? Wat zie ik over het hoofd? :D
  vrijdag 8 mei 2020 @ 08:34:05 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193009330
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:30 schreef minilot het volgende:
Maar dan nog: waarom is plakkers plakken op een tietloze borstkas anders dan op een borstkas met boobs? Wat zie ik over het hoofd? :D
Omdat het tussen mn boobs moet :+
En dat vinden ze lastig
pi_193009331
Gisteren was het totale chaos op mijn werk. Dus ik zag al op tegen vandaag, maar gelukkig valt het allemaal mee. *O*
pi_193009348
Hoop wel dat m'n fruitpakket vandaag komt. Echt fijn om een grote hoeveelheid fruit voor een prima prijs te bestellen, maar de communicatie kan iets beter. Maarja, ze doen dit nog niet zo lang, dus ze zijn het allemaal nog een beetje aan het ontdekken.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 08:38:28 #204
13783 Anthraxx
pi_193009388
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

lijkt me logisch ook...
maar doelde vooral op dat ik spellen en accesoires duur vond.
snap dat spellen OOK veel geld kosten om te maken... maar ik vind evengoed 60 euro voor een spel een hoop geld.. :)

en dat ze winst maken... betekent niet dat ze wellicht meer winst maken als ze meer verkopen tegen een iets lager bedrag :)
Het is heel logisch in de game industrie om verlies te maken op je hardware. Of spel, wat je terug kan verdienen met micro transacties of DLC’s.
pi_193009395
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:28 schreef minilot het volgende:
Ik ben zelf geen gamer (meer) maar terwijl ik een boel dingen te duur vind voor wat ze zijn vind ik dat met spellen zelden, gezien de enorme hoeveelheid werk er in de ontwikkeling zit en de hoeveelheid uren vermaak die je eruit haalt :)
Mja maar er worden er ook onwijs veel van verkocht... en ik denk dat er best mensen sneller wat nieuws kopen als het net goedkoper was.

En dan maak je dus vaker een net iets minder grote marge...
die potentieel als je het optelt dus wel meer winst kunnen opleveren.

Dat het geld kost is het punt niet verder.
Maar ik vind het een hoop geld.

Dat is wat anders dan duur :)
Maar maakt dus wel dat ik minder snel wat nieuws koop.
pi_193009414
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:38 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het is heel logisch in de game industrie om verlies te maken op je hardware. Of spel, wat je terug kan verdienen met micro transacties of DLC’s.
Ik snap de redenatie ja.
Is met bijv printers ook heel gebruikelijk.
Winst zit in de cartridges.. niet in het apparaat.

Strategie is een keuze he :)
pi_193009422
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:39 schreef Uhmmpie het volgende:
En dan maak je dus vaker een net iets minder grote marge...
die potentieel als je het optelt dus wel meer winst kunnen opleveren.
Ik denk zo dat de mensen bij Nintendo die som echt wel een keer hebben uitgerekend. :D Ondanks dat mensen klagen, kopen ze uiteindelijk toch wel. Dat is nou eenmaal Nintendo.
pi_193009434
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk zo dat de mensen bij Nintendo die som echt wel een keer hebben uitgerekend. :D Ondanks dat mensen klagen, kopen ze uiteindelijk toch wel. Dat is nou eenmaal Nintendo.
ik zeg niks...
iets met gisteren een redelijke som geld overgemaakt in de richting van nintendo.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 08:43:04 #209
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193009444
Om 8.20 op lokatie voor keuring..
8.30 stond op de uitnodiging..
Nog geen arts..

Ik HAAT wachten.. Ik had verdomde nog 20 minuten extra kunnen slapen.. }:|
  vrijdag 8 mei 2020 @ 08:44:01 #210
13783 Anthraxx
pi_193009455
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het is gewoon een bewuste strategie. Mensen kopen het, ze leveren over het algemeen kwaliteit en geen onafgemaakt spul. Dat vind ik zelf wel erg prettig.

Ik maak al jaren genoeg sommen geld naar ze over. Sommige spellen heb ik ook op meerdere consoles (Zelda, Xenoblade, Mario). Ik ben hun doelgroep :+.

Wat erg prettig is aan een switch is dat het makkelijk weg te leggen is. Heel fijn met een kleintje om je heen...
pi_193009582
Ik ben niet de doelgroep, maar wel een impuls aankoper. Ik koop het gewoon zodra ze een spel hebben dat alleen op de Switch kan en ik wil hebben. Deze keer was dat de Ringfit. Waar trouwens nu een run op is met corona. :D Misschien moet ik de mijne maar verkopen. :')

Maar ik praat alles voor mezelf gewoon goed door uit te rekenen hoeveel uur ik ermee speel, en hoeveel het dan per uur heeft gekost. Ik heb bijvoorbeeld Mario Kart, niet superveel gespeeld. Maar wel een paar keer met wat vriendinnen hier thuis zitten spelen, plezier gehad. Een avondje drankjes doen was net zo duur geweest.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 09:01:55 #212
13783 Anthraxx
pi_193009641
Ergens wel terecht hoor :). Vaak genoeg dingen gekocht die je achteraf niet veel speelt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 mei 2020 @ 09:05:47 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193009682
Tot nu toe zeer blij met de Switch :). Ik speel bijna iedere avond nu wel een aantal uurtjes. Leon is verslagen. w/.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator vrijdag 8 mei 2020 @ 09:11:56 #214
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193009792
  vrijdag 8 mei 2020 @ 09:21:48 #215
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_193009973
Mogge!

Wat een prachtig plaatje Mini (maar ook...wat ontzettend vroeg)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 8 mei 2020 @ 09:43:09 #216
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193010322
Deze mofo zat sinds gistermiddag vast in de woonkamer. Vanmorgen naar buiten gebracht en wat suikerwater gegeven. Hij poseert hier voor de foto terwijl hij drinkt.

vrijdag 8 mei 2020 @ 09:48:13 #217
217702 Lonaa
Honger!
pi_193010398
Krea _O_

Ik moet nog even zin maken in vandaag. :')
  vrijdag 8 mei 2020 @ 09:49:40 #218
221912 minilot
Nancy boy
pi_193010426
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 09:43 schreef Kreator het volgende:
Deze mofo zat sinds gistermiddag vast in de woonkamer. Vanmorgen naar buiten gebracht en wat suikerwater gegeven. Hij poseert hier voor de foto terwijl hij drinkt.

[ afbeelding ]
O+ Goed vastgelegd, nobele actie :D
pi_193010462
quote:
[ afbeelding ]

\o/ !
O+

quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:*
Je komt wel vrij ondernemend over verder. Niet dat je je daardoor niet 'down' zou kunnen voelen, maar ik hoop dat je af en toe net zo vrolijk wordt van je avonturen met Dora als wij van je verhalen/foto's O+
pi_193010474
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 09:43 schreef Kreator het volgende:

[ afbeelding ]
O+ ^O^
  vrijdag 8 mei 2020 @ 09:52:40 #221
221912 minilot
Nancy boy
pi_193010484
Ik moet vandaag eigenlijk weer eens wat boodschappen halen maar ik heb ontzettend geen zin om een boodschappenlijstje te maken }:| Ik stel één en ander uit door me te bekommeren om de was, het onkruid in de achtertuin en het supervisen van Günther en z'n whiteboard+stiften. :O
pi_193010566
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 09:52 schreef minilot het volgende:
Ik moet vandaag eigenlijk weer eens wat boodschappen halen maar ik heb ontzettend geen zin om een boodschappenlijstje te maken }:| Ik stel één en ander uit door me te bekommeren om de was, het onkruid in de achtertuin en het supervisen van Günther en z'n whiteboard+stiften. :O
Herkenbaar...

Moet OOK een picnic lijstje maken weer.
En nar de winkel dus.
  Moderator vrijdag 8 mei 2020 @ 09:59:49 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193010599
Op eigen grond komt de bijen en vlindermix goed op en is 25-30cm hoog. Helaas nog geen bloei.

Op een stuk gemeentegrond aan de andere kant van de schutting kwam niks op. Blijkbaar heeft de gemeente nu ineens wel een keer geschoffeld :')
Heb het opnieuw ingezaaid, in de hoop dat ze het nu met rust laten }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 08-05-2020 10:35:17 ]
pi_193010645
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:44 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het is gewoon een bewuste strategie. Mensen kopen het, ze leveren over het algemeen kwaliteit en geen onafgemaakt spul. Dat vind ik zelf wel erg prettig.

Ik maak al jaren genoeg sommen geld naar ze over. Sommige spellen heb ik ook op meerdere consoles (Zelda, Xenoblade, Mario). Ik ben hun doelgroep :+.

Wat erg prettig is aan een switch is dat het makkelijk weg te leggen is. Heel fijn met een kleintje om je heen...
Mja ik heb al jaren dezelfde 3ds.
2e model.. gekocht toen hij net uit was.
Dus die is een jaar of 8 oud?
Daarvoor een ds lite.
Beiden onverwoestbaar en de ds lite is gewoon versleten. Hij doet het.. alleen zijn de scharniertjes lam en ik kreeg ze niet gefixt.
De keuze voor nintendo was dus snel gemaakt.

Niet voor hele dagen gamen.. maar de 3ds ligt hier nog steeds altijd onder handbereik.
Tegenwoordig naast het stopcontact boven de bank.. want de accu is gaar.
Maar verder doet hij het prima en speelt mijn dochter er regelmatig op.

En voor het eerst ooit denk ik zelf besloten een console te willen.
En buiten dat ik officieel denk ik niet zo’n doelgroep ben...
Ben ik dat nog minder van xbox/ps vrees ik :)

En de switch kan OOK als handheld... denk dat ik daar nog het meest blij van word :)
Dat vind ik minstens zo relaxt als op de tv.

Vrees met civilisation nu... dat ik sneller overschakel naar tv.. maar dat gaan we merken :)

Al is dochterlief erg teleurgesteld over dat dat hele mii-verhaal er grotendeels uit is... dus denk dat de 3ds nog wel gebruikt zal worden evengoed..
Dat GoVacation dat ze nu hebben komt daar nog het dichtst bij de buurt. Wie weet dat ik die ook nog eens koop :)
pi_193010656
Ik moet de buitenkant van het huis nodig poetsen, ramen wassen, tuin bijwerken en zulks. Geen zin.
Dadelijk eerst korte meeting en vanmiddag rondje fietsen om wat zaken op te halen. Goed excuus om het vandaag niet te doen. Morgen nog een dag met mooi weer /truusuitstel
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:07:28 #226
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193010718
quote:
[ afbeelding ]

\o/ !
Mooi plaatje!
pi_193010756
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 09:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

O+
[..]

Je komt wel vrij ondernemend over verder. Niet dat je je daardoor niet 'down' zou kunnen voelen, maar ik hoop dat je af en toe net zo vrolijk wordt van je avonturen met Dora als wij van je verhalen/foto's O+
Dit O+
pi_193010773
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 09:59 schreef derLudolf het volgende:
Op eigen grond komt de bijen en vlindermix goed op en is 25-30cm hoog. Helaas nog geen bloei.

Op een stuk gemeentegrond aan de andere kant van de schutting kwam niks op. Blijkbaar hebt de gemeente nu ineens wel een keer geschoffeld :')
Heb het opnieuw ingezaaid, in de hoop dat ze het nu met rust laten }:|
Zal je altijd zien ja :')

Zo had ik dat ooit eens met een kerstboompje: in een stukje door de gemeente verwaarloosd gemeentegroen achter onze tuin neergeplant. Drie keer raden.... nu is er nog amper groen te bekennen :') .

En ik had het ook ooit met slakken; die waren de weg aan het oversteken, en aan het aantal verpulverde slakkenhuizen te zien ging dat niet zo soepel. Dus ik heb ze geholpen en in het gras gezet. Liep ik verder, zag ik opeens een grasmaaier aankomen :') . Teruggerend, al die slakken weer uit het gras gehaald en op een andere plek neergezet.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:11:17 #229
217702 Lonaa
Honger!
pi_193010786
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 09:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

O+
[..]

Lief! Ik probeer ook wel ondernemend te zijn, juist om er niet 'in te zakken'. En een groot deel van mijn positieve energie komt soberso uit Dora. O+

In de categorie 'ondernemend', ik sta in de keuken. Heb net gehakt gekruid voor Turkse pizza volgende week ofzo. Straks aardappelsalade voor de BBQ morgen, beetje prutsen met restjes die op moeten, een snelle boodschap, wandelen met de hond en dan *trommelgeroffel* in de tuin. Zon, boek, bier, snacks. :7
pi_193010798
Ohja, spetter pieter pater!

vrijdag 8 mei 2020 @ 10:12:41 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193010810
Hier een playstation, in de woonkamer.

Om er wel voor te zorgen dat er enig zicht is op de hoeveelheid uren die erop gespeeld wordt...
Iets draagbaars verdwijnt te makkelijk mee naar bed savonds met uk mee...
pi_193010822
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zal je altijd zien ja :')

Zo had ik dat ooit eens met een kerstboompje: in een stukje door de gemeente verwaarloosd gemeentegroen achter onze tuin neergeplant. Drie keer raden.... nu is er nog amper groen te bekennen :') .

En ik had het ook ooit met slakken; die waren de weg aan het oversteken, en aan het aantal verpulverde slakkenhuizen te zien ging dat niet zo soepel. Dus ik heb ze geholpen en in het gras gezet. Liep ik verder, zag ik opeens een grasmaaier aankomen :') . Teruggerend, al die slakken weer uit het gras gehaald en op een andere plek neergezet.
Haha ik zie dat al helemaal voor me zo O+

Al vanaf dat mijn dochter naar school gaat liepen wij dus elke dag.. ong een km naar school.
En bij elke slak op de stoep... werd gestopt en opgetild naar een struikje langs de weg.

Hebben we toch 8 jaar volgehouden :)

(En stiekem doe ik het nog steeds wel als ik zie dat er weer eentje denkt... laat ik eens behendig mezelf over een drukke stoep verplaatsen...)
pi_193010830
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:12 schreef fietsie het volgende:

Om er wel voor te zorgen dat er enig zicht is op de hoeveelheid uren die erop gespeeld wordt...
Hmm nee hoor.
Iets draagbaars kan ook prima in de woonkamer blijven :)
Telefoon en ds gaan ook niet mee naar bed.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:14:18 #234
13783 Anthraxx
pi_193010836
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:12 schreef fietsie het volgende:

Nintendo heeft een Parental Control app, die je als ouder op je telefoon kan zetten. Met opties als een beperkte speeltijd per dag en “nog 1 match en dan sluit het spel” etc. Hebben ze best goed over nagedacht. Kind heeft alle vrijheid om te spelen en waar en jij kunt je grenzen aangeven.
pi_193010849
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:11 schreef Candaasje het volgende:

En toen was de camera nat _O-
Wat leuk O+
pi_193010858
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:14 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Nintendo heeft een Parental Control app, die je als ouder op je telefoon kan zetten. Met opties als een beperkte speeltijd per dag en “nog 1 match en dan sluit het spel” etc. Hebben ze best goed over nagedacht.
Oh dat is handig. Nou ben ik geen enorme fan van parental controles...
ook niet van onbeperkt spelen trouwens... maar je kunt ook gewoon zelf opletten :)

maar er zitten vast ook statistieken in.
En voor mezelf kan het OOK geen kwaad om af en toe erop gewezen te worden hoelang ik speel :)
pi_193010877
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]

En toen was de camera nat _O-
Wat leuk O+
Ja mooi :D ik heb hem weer drooggepoetst, voor zolang het duurt. Maar het raam ziet er hetzelfde uit, (+ stof), dus de camera binnen zetten werkt niet zo goed. Schokt wel minder :')
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:16:55 #238
13783 Anthraxx
pi_193010890
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh dat is handig. Nou ben ik geen enorme fan van parental controles...
ook niet van onbeperkt spelen trouwens... maar je kunt ook gewoon zelf opletten :)

En voor mezelf kan het OOK geen kwaad om af en toe erop gewezen te worden hoelang ik speel :)
Geen idee wat er in zit verder, ik gebruik het niet.
pi_193010894
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha ik zie dat al helemaal voor me zo O+

Al vanaf dat mijn dochter naar school gaat liepen wij dus elke dag.. ong een km naar school.
En bij elke slak op de stoep... werd gestopt en opgetild naar een struikje langs de weg.

Hebben we toch 8 jaar volgehouden :)

(En stiekem doe ik het nog steeds wel als ik zie dat er weer eentje denkt... laat ik eens behendig mezelf over een drukke stoep verplaatsen...)
Leuk! Kleine moeite :Y , en ik hoop altijd maar dat de slak er blij mee is.
(Wilde die net de andere kant op ofzo.... :D )
pi_193011006
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat hebben we sinds deze week ook aan staan :+ kan geen kwaad inderdaad
pi_193011029
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Geen idee wat er in zit verder, ik gebruik het niet.
mja van dochterlief hou ik wel in de gaten hoelang ze speelt
maar als je zelf lekker aan het spelen bent... gaat er ongezien veel tijd in zitten :)

zag in de appstore dat je oa meldingen kunt weer geven hoelang iemand aan het spelen is
klinkt als een goed verhaal :)
pi_193011036
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Leuk! Kleine moeite :Y , en ik hoop altijd maar dat de slak er blij mee is.
(Wilde die net de andere kant op ofzo.... :D )
tja toch beter dan plat denk ik dan maar :)
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:26:34 #243
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_193011042
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:11 schreef Candaasje het volgende:

Wat leuk dit! Ga snel ook even wat water in het bakje doen
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:54:24 #244
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193011480
:O
keuring geslaagd.. " u moet wel op uw gewicht letten" no shit sherlock..
en bij het bloed afnemen zette ze de naals verkeerd en sroop er zo een hoop uit. dus bloedafname maar gestopt :+
ach. we kunnen weer 2 jaar door zullen we maar zeggen..
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:54:50 #245
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193011487
en ekster! :B :B :B
hoe leuk!
pi_193011514
Makelaar geweest :Y) Was positiever dan ik had verwacht hoewel ik wel nog ff flink aan de bak moet met opruimen :P
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:58:52 #247
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_193011539
Zo, net bericht van de Country Manager Nederland. Tot 1 september blijft thuiswerken van kracht bij ons.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:59:59 #248
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193011557
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Makelaar geweest :Y) Was positiever dan ik had verwacht hoewel ik wel nog ff flink aan de bak moet met opruimen :P
de 1e?
en lekker he? een beetje overwaarde :)

kan overwaarde eigenlijk tijdelijk ergens gestald worden ofzo?
stel je pakt nu een ton overwaarde en je gaat ( zoals P) pas over een jaar daadwerkelijk kijken naar een gezamelijk huis.
dan moet je iets met die ton. als je dat op de bank zet moet je er vermogensbelasting op betalen.. maar als je het meteen weer in een huis stopt dus niet.. is eigenlijk best gek vind ik.. :@
pi_193011560
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, net bericht van de Country Manager Nederland. Tot 1 september blijft thuiswerken van kracht bij ons.
Blij mee? Of had je het liever anders gezien?
pi_193011663
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:59 schreef Barreltje het volgende:

[..]

de 1e?
en lekker he? een beetje overwaarde :)

kan overwaarde eigenlijk tijdelijk ergens gestald worden ofzo?
stel je pakt nu een ton overwaarde en je gaat ( zoals P) pas over een jaar daadwerkelijk kijken naar een gezamelijk huis.
dan moet je iets met die ton. als je dat op de bank zet moet je er vermogensbelasting op betalen.. maar als je het meteen weer in een huis stopt dus niet.. is eigenlijk best gek vind ik.. :@
De eerste ja :) En dat van die overwaarde is best fijn ja :D k had zelf wat conservatiever geschat, maar deze meneer gaf aan dat op basis van de laatste verkopen ik nog wel eens een flinke auto extra kan verwachten :D

En qua belastingen vind ik heel veel raar :+
pi_193011686
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik verwacht zoiets ook van mijn organisatie eigenlijk :Y Vooral omdat op onze huidige werkplek die 1,5 meter eigenlijk niet te realiseren is. Ik moet dwars door een drukke kantine om bij mijn werkplek en de toiletten te komen :)
  vrijdag 8 mei 2020 @ 11:08:02 #252
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_193011693
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Blij mee? Of had je het liever anders gezien?
Op zich wel blij mee, kan me beter concentreren. We mogen (in overleg) wel op kantoor werken.Maar ik weet dat een aantal collega's het er erg moeilijk mee hebben. Ook een paar die als expat hier zijn gekomen en eigenlijk nauwelijks contacten buiten kantoor hebben.

Maar nu helemaal blij dat woensdag mijn airco komt. Stel dat er weer zo'n bloedhete zomer komt, dan zit ik er 'frisjes' bij.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 11:11:17 #253
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_193011741
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik verwacht zoiets ook van mijn organisatie eigenlijk :Y Vooral omdat op onze huidige werkplek die 1,5 meter eigenlijk niet te realiseren is. Ik moet dwars door een drukke kantine om bij mijn werkplek en de toiletten te komen :)
Ik was gisteren even op kantoor en de kantine was vol met roodwitte linten. Bij ons zijn eigenlijk ook (noem maar eens iets) te weinig toiletten per etage. Da's normaal al een probleem maar nu helemaal.
Volgende week komen er nog meer richtlijnen voor op kantoor werken en ze zijn de boel aan het aanpassen voor na september.
pi_193011776
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Op zich wel blij mee, kan me beter concentreren. We mogen (in overleg) wel op kantoor werken.Maar ik weet dat een aantal collega's het er erg moeilijk mee hebben. Ook een paar die als expat hier zijn gekomen en eigenlijk nauwelijks contacten buiten kantoor hebben.

Maar nu helemaal blij dat woensdag mijn airco komt. Stel dat er weer zo'n bloedhete zomer komt, dan zit ik er 'frisjes' bij.
Ja van die expats hoor ik ook van mijn man -O- best eenzaam

En ja wat zal je blij gaan zijn met je airco *O*
  vrijdag 8 mei 2020 @ 11:15:06 #255
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193011793
bij ons zijn ze aan het denken over een groep A ( ma en di) en een groep B ( do en vr) voor op kantoor.. wat er met de woensdag gebeurt geen idee.. en reizen per OV is ook nog een dingetje..

aan de andere kant is er nu op de eilanden de policy dat er maar 1 person op een kamer mag liggen.. dat gaan ze wellicht dan weer wel veranderen naar 2 personen per kamer 8)7
  vrijdag 8 mei 2020 @ 11:16:28 #256
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193011816
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja van die expats hoor ik ook van mijn man -O- best eenzaam

dat is een les voor mij uit de vorige keer dat ik in het buitenland woonde.. nu ook meteen lid worden van de volleyball vereniging en ik heb ook al een favoriete yoga studio gevonden..
al had ik daar ook niks aan gehad in deze tijden..
pi_193011838
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

dat is een les voor mij uit de vorige keer dat ik in het buitenland woonde.. nu ook meteen lid worden van de volleyball vereniging en ik heb ook al een favoriete yoga studio gevonden..
Nee precies, nu is het gewoon extra lastig
  Moderator vrijdag 8 mei 2020 @ 11:19:15 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193011855
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:15 schreef Barreltje het volgende:
bij ons zijn ze aan het denken over een groep A ( ma en di) en een groep B ( do en vr) voor op kantoor.. wat er met de woensdag gebeurt geen idee.. en reizen per OV is ook nog een dingetje..

aan de andere kant is er nu op de eilanden de policy dat er maar 1 person op een kamer mag liggen.. dat gaan ze wellicht dan weer wel veranderen naar 2 personen per kamer 8)7
is een soort quarentaine voordat je de zee op gaat geen optie dan?
  vrijdag 8 mei 2020 @ 11:19:59 #259
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_193011865
quote:

[..]

Ja, dat deden 2 van hen ook, maar ja, nu zitten ze thuis. 1 zou maar 6 maanden blijven, had een kleine studio gehuurd midden in de binnenstad. En die zit nu dus in dat kleine ding en kan nergens heen, niet uit eten (er staat een soort campingkeukentje in de studio) en heeft binnen eigenlijk nauwelijks bewegingsruimte. Hopelijk lukt het haar om 1 juli terug naar Amerika te gaan.
pi_193011889
quote:

[..]

Wanneer ga je eigenlijk verhuizen?
pi_193011952
Ik denk dat ik ook achteraan de rij ga staan wanneer we weer meer op kantoor gaan werken. Het gaat echt helemaal prima zo. Ik mis de interactie met collega's wel, maar voor m'n werk heeft het weinig toegevoegde waarde. En dan vind ik die 1,5 uur OV toch zwaarder wegen.
pi_193012068
Ekster is tof *O*

En _O_ voor iedereen die ook kleine diertjes probeert te helpen. Ik was gisteren allemaal rupsjes aan het wegtillen, want die kwamen op het terras terecht en dat lijkt me dan zo'n woestijn van stenen voor zo'n beestje. Duurt eeuwen voor je dan weer ergens eten hebt gevonden en ze hebben geen kaart welke kant ze op moeten om dat het snelst te bereiken.

P, klinkt mooi ^O^ Vind het zo leuk voor je/jullie en ben heel benieuwd waar je gaat wonen.

Ik geloof dat ik van #teamthuiswerken zou zijn, maar dan wel af en toe een vergadering op het werk oid. Om je collega's ook eens echt te spreken.Begrijp dat het voor expats wel een dingetje is. Zeker als je je huis zo hebt ingericht dat je gewoon lekker makkelijk elke avond even uit eten gaat :X

Barrel ook weer goed gekeurd. Zou dat nou helpen, opmerkingen over gewicht? Zou er ook maar één vrouw zijn die verbaast kijkt en zegt: oh, maar ben ik te zwaar dan? _O-

En wat games betreft, ik heb maar van één spel spijt gehad omdat het het geld echt niet waard was en dat was de nieuwste Simcity -O- Wát een teleurstelling. Toen was het ineens echt wel te duur voor een paar uurtjes spelen.
pi_193012144
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ik ook achteraan de rij ga staan wanneer we weer meer op kantoor gaan werken. Het gaat echt helemaal prima zo. Ik mis de interactie met collega's wel, maar voor m'n werk heeft het weinig toegevoegde waarde. En dan vind ik die 1,5 uur OV toch zwaarder wegen.
same here eigenlijk...

alhoewel het wel prettig is om gewoon naar een engineer te kunnen lopen trouwens
maar op zich.. het gaat best prima zo nu
  vrijdag 8 mei 2020 @ 11:40:43 #264
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193012161
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]

is een soort quarentaine voordat je de zee op gaat geen optie dan?
3 weken werken --> 1 week thuis--> 2 weken quarentaine , REPEAT
zie jij het voor je?
  vrijdag 8 mei 2020 @ 11:43:02 #265
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193012193
@ P, hopelijk van de zomer. het plan is ergens in augustus.. maar jah.. COVID he ? :+

@ ISA, tsjah.. ik heb hem uitgelegd dat de ene kant van mijn familie nou eenmaal deze bouw heft, papa, oma, etc.. en dat ik blij ben als ik een gelijkblijvend gewicht heb.. en dat beaamde hij dan ook wel weer..
de verpleegkundige die de intake deed had trouwens gewacht met het invullen van het geslacht.. ze wist niet of het een foutje was dat er een vrouw stond.. _O-
pi_193012195
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:40 schreef Barreltje het volgende:

zie jij het voor je?
Of iedereen testen de dag voor je vertrekt :7 Eigenlijk zou dat nog het handigst zijn. Dan kan je je op het eiland als vanouds gedragen.
pi_193012205
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:43 schreef Barreltje het volgende:
@ P, hopelijk van de zomer. het plan is ergens in augustus.. maar jah.. COVID he ? :+

@ ISA, tsjah.. ik heb hem uitgelegd dat de ene kant van mijn familie nou eenmaal deze bouw heft, papa, oma, etc.. en dat ik blij ben als ik een gelijkblijvend gewicht heb.. en dat beaamde hij dan ook wel weer..
de verpleegkundige die de intake deed had trouwens gewacht met het invullen van het geslacht.. ze wist niet of het een foutje was dat er een vrouw stond.. _O-
:D dus echt zķ weinig vrouwen haha. Je voornaam hadden ze toch ook wel, of niet?
pi_193012276
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:35 schreef Isabeau het volgende:
En wat games betreft, ik heb maar van één spel spijt gehad omdat het het geld echt niet waard was en dat was de nieuwste Simcity -O- Wát een teleurstelling. Toen was het ineens echt wel te duur voor een paar uurtjes spelen.
Toch vond ik die versie echt wel leuk. Jammer dat EA de boel verpestte. Als ik achteraf terugkijk is Cities: Skylines nu wat SimCity had moeten zijn :)
pi_193012278
@Isabeau mijn lief kocht city skylines vandeweek

en die is wel heel enthousiast :)
pi_193012296
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:48 schreef Uhmmpie het volgende:
@:isabeau mijn lief kocht city skylines vandeweek

en die is wel heel enthousiast :)
Aaaah....nog eentje :D Ik doe dat nu met de kleine van G. Die vind het helemaal leuk om samen te bouwen. Hij heeft wilde plannen met de stad 8-)
  vrijdag 8 mei 2020 @ 11:49:52 #271
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193012305
ik ga ook uit van thuiswerken tot september. Dan ben ik 6 maanden in dienst, waarvan 5 maand thuisgewerkt. Pff....Ik ga trouwens ook uit van thuiswerken met de kinderen om me heen.

Boh, vandaag ben ik het zo zat. Nergens je aandacht 100% op kunnen hebben, altijd het gevoel dat ik ergens tekort schiet, beuh.

/mopperJT.
pi_193012327
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Aaaah....nog eentje :D Ik doe dat nu met de kleine van G. Die vind het helemaal leuk om samen te bouwen. Hij heeft wilde plannen met de stad 8-)
er is inmiddels een Uhmp boulevard heb ik gisteravond gezien :o
maar volgens mij speelt het lekker weg... het was heel even wennen maar goed dat moet kunnen
pi_193012330
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:35 schreef Isabeau het volgende:
Barrel ook weer goed gekeurd. Zou dat nou helpen, opmerkingen over gewicht? Zou er ook maar één vrouw zijn die verbaast kijkt en zegt: oh, maar ben ik te zwaar dan? _O-
Ik ben deze keer wel begonnen omdat mijn psycholoog erover begon, eigenlijk. Het was niet dat ik het niet wist, maar ik had het ergens wel weggestopt en geaccepteerd als iets dat ik niet kon veranderen.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 11:51:24 #274
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_193012331
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga ook uit van thuiswerken tot september. Dan ben ik 6 maanden in dienst, waarvan 5 maand thuisgewerkt. Pff....Ik ga trouwens ook uit van thuiswerken met de kinderen om me heen.

Boh, vandaag ben ik het zo zat. Nergens je aandacht 100% op kunnen hebben, altijd het gevoel dat ik ergens tekort schiet, beuh.

/mopperJT.
Gingen jullie laatst niet naar een huis kijken? Hoe is dat gegaan?
  vrijdag 8 mei 2020 @ 11:52:41 #275
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193012355
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gingen jullie laatst niet naar een huis kijken? Hoe is dat gegaan?
Nee joh. Dat mag hier helemaal niet. En we moeten ook nog even doorsparen voordat we 15% aan notariskosten kunnen betalen!
  vrijdag 8 mei 2020 @ 11:57:23 #276
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_193012438
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee joh. Dat mag hier helemaal niet. En we moeten ook nog even doorsparen voordat we 15% aan notariskosten kunnen betalen!
Ik dacht dat jullie naar iets keken met een tuin, maar dat zal dan iemand anders geweest zijn.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 11:59:19 #277
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193012477
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jullie naar iets keken met een tuin, maar dat zal dan iemand anders geweest zijn.
Nee, ik kijk online, maar dit jaar zal het er niet in zitten. Ik zou super graag een huis met een tuin willen. Hopenlijk volgend voorjaar....
pi_193012679
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

er is inmiddels een Uhmp boulevard heb ik gisteravond gezien :o
maar volgens mij speelt het lekker weg... het was heel even wennen maar goed dat moet kunnen
_O-
  vrijdag 8 mei 2020 @ 12:19:10 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193012749
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 06:21 schreef Barreltje het volgende: Komt goed.. moet even een stukje fietsen met allemaal van die zuignappen op mn lijf.. altijd leuk om te zien hoe onhandig artsen zijn bij het aanbrengen van die dingen op een vrouwen lichaam.. :+
Ik neem aan dat het niet de dokter zelf was die de plakkers aanbracht op jouw lichaam, maar een verpleegkundige? :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 8 mei 2020 @ 12:19:42 #280
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193012758
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben deze keer wel begonnen omdat mijn psycholoog erover begon, eigenlijk. Het was niet dat ik het niet wist, maar ik had het ergens wel weggestopt en geaccepteerd als iets dat ik niet kon veranderen.
Jij bent toch al onwijs afgevallen?
  vrijdag 8 mei 2020 @ 12:20:41 #281
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193012768
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 12:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het niet de dokter zelf was die de plakkers aanbracht op jouw lichaam, maar een verpleegkundige? :)
Her zijn echt zuignappen.. en dit keer weer de verpleegkunfmdige het omdat de ene ecg het niet deed ..
  vrijdag 8 mei 2020 @ 12:25:22 #282
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193012824
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of iedereen testen de dag voor je vertrekt :7 Eigenlijk zou dat nog het handigst zijn. Dan kan je je op het eiland als vanouds gedragen.
Nouja ,.. dat loopt dus tegen wat bezwaren aan..
De eerste is financieel, zo'n test kost 70-100 euro P.p. ( hangt af van de commerciële partij) dus dan zou het bij ons om zo'n 75 man per week gaan..
Daarnaast moet je dus wel iemand hebben die die tests af kan nemen.. en die hebben wij als bedrijf lig niet, dus die moet dan ook ingehuurd worden..

Dus bij elkaar kom je dan wel op de 35k per maand aan kosten .. in een gasmarkt waar de prijzen momenteel de helft zijn van wat ze vorig jaar waren.. :X
pi_193012870
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 12:19 schreef Barreltje het volgende:
Jij bent toch al onwijs afgevallen?
Ja, 34 kilo nu. Maar daar ben ik dus mee begonnen na dat gesprek.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 12:47:56 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193013104
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 12:29 schreef Myraela het volgende:

Ja, 34 kilo nu. Maar daar ben ik dus mee begonnen na dat gesprek.
Wow. Wat veel. Heb je pica's van voor en nu?
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 8 mei 2020 @ 12:56:34 #285
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193013246
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:

Waarom 'mag' dat niet? Heb ik iets gemist?
pi_193013313
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 12:47 schreef golfer het volgende:
Wow. Wat veel. Heb je pica's van voor en nu?
Nee. Nu wel spijt van, omdat ik het verschil graag zou willen zien, maar ik sta eigenlijk al jaren bewust niet met mijn hele lichaam op de foto. Zag laatst wel een foto van mijn gezicht en dan zie je daarin ook belachelijke verschillen met nu.

Terwijl ik dat eigenlijk niet door had. In de spiegel zag ik mezelf hetzelfde als dat ik mezelf nu in de spiegel zie. Toen was dat te positief, nu is dat misschien nog te negatief. Heel raar hoe dat werkt.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 13:03:51 #288
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193013329
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom 'mag' dat niet? Heb ik iets gemist?
Huizen bezichtigen mag niet op het moment in België, makelaarskantoren gaan maandag weer open. De hele huizenmarkt heeft 2 maanden stil gelegen...
pi_193013394
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 12:56 schreef Jagärtrut het volgende:
Candaasje, heb je dit gezien? https://www.standaard.be/cnt/dmf20200508_04950957
Hey, nee nog niet. Beetje hetzelfde idee waar de dieren (ook bij ons) nu al voor gebruikt worden inderdaad.
pi_193013444
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 13:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee. Nu wel spijt van, omdat ik het verschil graag zou willen zien, maar ik sta eigenlijk al jaren bewust niet met mijn hele lichaam op de foto. Zag laatst wel een foto van mijn gezicht en dan zie je daarin ook belachelijke verschillen met nu.

Terwijl ik dat eigenlijk niet door had. In de spiegel zag ik mezelf hetzelfde als dat ik mezelf nu in de spiegel zie. Toen was dat te positief, nu is dat misschien nog te negatief. Heel raar hoe dat werkt.
en ondanks toen te positief en nu te negatief.. zie je nog steeds verschil

dat maakt het werkelijke verschil NOG groter he
heel goed bezig dus ^O^
  vrijdag 8 mei 2020 @ 13:16:57 #291
217702 Lonaa
Honger!
pi_193013498
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die -40 kg hier kwam ook voort uit een opmerking van iemand. Die vroeg terloops of een maagbandje niet een oplossing voor me zou zijn. Dat maakte ook wel wat los want ik vond en zag mezelf wel als te zwaar maar niet als ZO zwaar. :{
  Moderator vrijdag 8 mei 2020 @ 13:22:23 #292
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193013595
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

zie jij het voor je?
Nee daar is drie weken waarschijnlijk te kort voor...

Productie draait nu zeker minimaal aangezien de prijs kut is.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 13:26:30 #293
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193013664
Doorgestuurde humor vanuit het ziekenhuis van B.:
SPOILER
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 8 mei 2020 @ 13:30:22 #294
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_193013731
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 13:26 schreef golfer het volgende:
Doorgestuurde humor vanuit het ziekenhuis van B.:
SPOILER
_O-
  vrijdag 8 mei 2020 @ 13:41:05 #295
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193013904
Gister vertelde ik over de straat hier waar je nu bij sommige nummers een mondmasker moet dragen. vAndaag door die straat gelopen. Nergens een bord met uitleg over de regels, alleen het volgende hier en daar op de stoep gespoten:

Het is toch wel een heel vreemd volkje, die belgen.
pi_193013910
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 13:03 schreef Jagärtrut het volgende:

Huizen bezichtigen mag niet op het moment in België, makelaarskantoren gaan maandag weer open. De hele huizenmarkt heeft 2 maanden stil gelegen...
Oh, ik dacht dat dat hier gewoon door ging, de huizenverkoop incl bezichtigen. Maar dan dus niet meer de 'open huis' dingen waar veel mensen tegelijk kunnen komen. Maar ik weet het ook niet zeker.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 13:48:38 #297
217702 Lonaa
Honger!
pi_193014010
Buiten O+
pi_193014195
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 13:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat dat hier gewoon door ging, de huizenverkoop incl bezichtigen. Maar dan dus niet meer de 'open huis' dingen waar veel mensen tegelijk kunnen komen. Maar ik weet het ook niet zeker.
Ja, gaat hier gewoon door :Y
  vrijdag 8 mei 2020 @ 14:00:37 #299
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193014250
Voor morgen eten besteld bij1 van de oudste bistro's van Haarlem: https://wilma-alberts.nl/voor-thuis/
Volgens mij is de menukaart ook al niet veranderd sinds 1971. ;)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_193014727
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 14:00 schreef golfer het volgende:
Voor morgen eten besteld bij1 van de oudste bistro's van Haarlem: https://wilma-alberts.nl/voor-thuis/
Volgens mij is de menukaart ook al niet veranderd sinds 1971. ;)
Ze hebben zo'n speciaalbier pakket. Ik vroeg ooit een bierrestaurant of ik een paar flesjes kon kopen voor thuis en dat kon toen niet omdat je daar een andere (slijterij) vergunning voor moest hebben. Vraag me nu af hoe dat dan daarmee zit, want lijkt me niet dat een standaard restaurant een slijterijvergunning heeft.
pi_193014743
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 14:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze hebben zo'n speciaalbier pakket. Ik vroeg ooit een bierrestaurant of ik een paar flesjes kon kopen voor thuis en dat kon toen niet omdat je daar een andere (slijterij) vergunning voor moest hebben. Vraag me nu af hoe dat dan daarmee zit, want lijkt me niet dat een standaard restaurant een slijterijvergunning heeft.
Sommige gemeentes knijpen een oogje dicht.

Nijmegen niet, daar kwamen de kroegen laatst in het nieuws omdat ze boetes hadden gekregen voor het verkopen van bierpakketten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')