abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2020 @ 19:19:56 #51
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193019278
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 18:17 schreef Pinuts het volgende:
Waarom moeten mensen hier thuis altijd op vrijdag bedenken dat het lekker is om weer eens frietjes te eten. Ik heb niks tegen frietjes, maar zaterdag is mijn weegdag en dan valt het altijd zo tegen door al dat zout :P
Weegdag naar vrijdag verplaatsen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193020603
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Weegdag naar vrijdag verplaatsen. :9
Dat kan nu met thuiswerken wel. Maar als we dadelijk weer 'normaal' gaan werken ben ik door de week weg, dus geen weegschaal.
pi_193026840
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 11:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, mij helpt dit echt enorm. Ik doe dit nu al maanden voor noten en heb ook kleine bakjes om B&J ijs meteen in kwarten te verdelen. En koop verder ook bewust veel in kleine portieverpakkingen. Gewoon een makkelijke duidelijke grens van wat een portie is. Die niet geleidelijk of tijdens een vreetbui ineens groter kan worden. Ik ken mezelf een beetje. :')

Ik was vroeger al van de chips in m'n bakje aanstampen, want dan was het toch echt maar 1 bakje chips. :D
Zijn dat ook van die Sistema bakjes, en zo ja, welke? Met nootjes enzo werkt dat voor me, al vrees ik dat ik bij B&J alsnog de 4 bakjes opentrek :') Dat is iets waar ik nog bar weinig controle over heb. Maar 3x raden wat hier nu in de vries ligt... Misschien zo die potten eens in 4 snijden en proberen.
pi_193027117
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:51 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Weet je wat mij helpt? Niet meer 'zo maar' de winkel in kunnen om vreterij te halen. Ik beperk me tot de weekboodschappen en af en toe een rondje ''dit ben ik vergeten''. ;)
Maar je kan nog wel gewoon naar de winkel voor de kleine dingen. Ik zie ook zat mensen dat doen.

Ik heb ook een best gênante (deel)reden voor afvallen. Mn vriend moet nauwelijks nog ‘s avonds weg. Dat was voor mij ook wel eens een moment om lekker teveel chippies te eten op de bank.
Naast de gemiste etentjes is dat gewoon een erg slechte gewoonte, waar ik moeizaam vanaf kwam.

Die bakjes zijn fijn lijkt me! Ik heb weleens 12 gram walnoten afgewogen en dat is nu wat ik als snackje meeneem naar mn werk (naast appel en een bakje snoeptomaatjes). Voordeel van zo’n klein bakje is dat hem niet voller kan gooien!
pi_193027631
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 06:38 schreef Holyme het volgende:

[..]

Zijn dat ook van die Sistema bakjes, en zo ja, welke? Met nootjes enzo werkt dat voor me, al vrees ik dat ik bij B&J alsnog de 4 bakjes opentrek :') Dat is iets waar ik nog bar weinig controle over heb. Maar 3x raden wat hier nu in de vries ligt... Misschien zo die potten eens in 4 snijden en proberen.
Nee, ik vond het lastig om bakjes in de juiste maat te vinden. Ik heb uiteindelijk deze gehaald, volgens mij eigenlijk voor babyvoeding. :D

https://www.bol.com/nl/p/(...)00000002224218/?s2a=
pi_193027936
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 09:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, ik vond het lastig om bakjes in de juiste maat te vinden. Ik heb uiteindelijk deze gehaald, volgens mij eigenlijk voor babyvoeding. :D

https://www.bol.com/nl/p/(...)00000002224218/?s2a=
Even gekeken, die maat is echt perfect qua inhoud, haha! :D
pi_193028385
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 07:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Maar je kan nog wel gewoon naar de winkel voor de kleine dingen. Ik zie ook zat mensen dat doen.

Ik heb ook een best gênante (deel)reden voor afvallen. Mn vriend moet nauwelijks nog ‘s avonds weg. Dat was voor mij ook wel eens een moment om lekker teveel chippies te eten op de bank.
Naast de gemiste etentjes is dat gewoon een erg slechte gewoonte, waar ik moeizaam vanaf kwam.

Die bakjes zijn fijn lijkt me! Ik heb weleens 12 gram walnoten afgewogen en dat is nu wat ik als snackje meeneem naar mn werk (naast appel en een bakje snoeptomaatjes). Voordeel van zo’n klein bakje is dat hem niet voller kan gooien!
Het kán wel, maar ik vind het zo'n gedoe. Karretje ontsmetten, met dat ding door de winkel, mensen ontwijken, je bent dan veel bewuster bezig met het proces van ''junk'' kopen. ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_193028746
Oké, deze zag ik niet aankomen. Ik ging vandaag dus niet al te verwachtingsvol op de weegschaal staan, vanwege die friet van gisteren. Ineens 73.1. Dat betekend 1 kg deze week *O*. Oké ik had voor de rest echt een super cleane week gehad, maar 1 kg had ik niet verwacht. Weet ik ook dat ik af en toe wel eens extra's kan eten :P
Maar dit is wel mijn laagste gewicht van de afgelopen 4 jaar, want dat stond op 73.2 *O*
pi_193028833
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 09:36 schreef Holyme het volgende:

[..]

Even gekeken, die maat is echt perfect qua inhoud, haha! :D
Ik heb ze van de sow low. Ideale maar voor mijn nootjes, maar ook voor 1 portie eiwitpoeder of saladedressing
pi_193029002
Ik sta vandaag de hele dag in de keuken. Aangezien ik daar ook trek van krijg, zal ik vast niet al te netjes eten. :') Plus alle hapjes die ik tussendoor proef. :')

O: Cracker pindakaas en een banaan
T: Magere kwark met een lepel jam
L: Restje quiche, denk zonder het deeg, spinazie en een half bakje cottage cheese met sambal
T: Amandelen en pure chocolade
D: Ben Ethiopische gerechten aan het proberen, dus drie verschillende groente stoofschotels, Injera en tomatensalade

En ik krijg vandaag mijn Apple watch binnen. Dus die wil ik ook gaan 'testen' door een goede wandeling te gaan maken. :D
pi_193029435
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 10:53 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Ik heb ze van de sow low. Ideale maar voor mijn nootjes, maar ook voor 1 portie eiwitpoeder of saladedressing
Die kleintjes bedoel je? Die heb ik al, dit ging om een B&J maat :P
pi_193030577
Voor de B&Js Moo liefhebbers; vanaf volgende week in de aanbieding bij de Dirk voor 1,99 per pint. Woensdag zelfs voor 99ct..
pi_193030809
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 13:32 schreef Declan-Harp het volgende:
Voor de B&Js Moo liefhebbers; vanaf volgende week in de aanbieding bij de Dirk voor 1,99 per pint. Woensdag zelfs voor 99ct..
Blij dat die hier niet zit... :')
pi_193030814
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 13:52 schreef Holyme het volgende:

[..]

Blij dat die hier niet zit... :')
Ik had eergisteren net eentje bij de AH gehaald voor 3,99 :') Vind het niet eens super lekker, dus ik sla ook over.
pi_193033777
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 3 roggebrood houmous
T: Appelkoek en een flesje cola (was op visite)
D: Tomatengroente soep met 2 maiswraps houmous/kaas
T: Andere helft B&J's
pi_193045493
Vanochtend om half zeven al 3,5 km gelopen. En kleine stukjes hardgelopen. Mijn eerste poging. :D Planning was eigenlijk om vanavond ook een grote wandeling te maken en dan halverwege te picknicken, maar als ik naar het weer kijk, vrees ik dat dat niet doorgaat.

Lijstje vandaag:
O: Banaan
T: Magere kwark met rozijntjes
L: Asperges, gekookte krieltjes, twee gekookte eieren en een beetje aspergesaus
D: Falafel, tomaat, komkommer, hummus en volkoren pita
T: Amandelen
pi_193047381
Goed bezig, Myraela! Ik ben halverwege april begonnen met lopen, en tis zo leuk om de vooruitgang te merken! Vroeger probeerde ik wel eens op te bouwen met start to run e.d., maar dat was soms al té voor me. Nu gewoon met aandacht voor mijn lijf wandelen/lopen, en de stukjes wandelen worden steeds korter O+

Maar even een hele dikke aanrader voor de (beginnende) lopers hier: Zombies, Run! app O+ Ik ben totáál niet van de horror, maar man, wat een onwijs toffe app. Vanochtend wezen lopen, weer een missie compleet, en ik wil nu weer :')

Lijstje dan ook maar:
B half uurtje lopen/wandelen, badkamer poetsen (misschien nog half uurtje hometrainer)
O/L skyr met muesli, proteinepannenkoek met rozijn en appelstroop
T maiswafels paté, halve komkommer, wat snacktomaat en augurk
D zalmrisotto, blauwe bes en/of aardbei
pi_193047390
Oh! En compression tubes (tyfusstrakke sokken zonder voet) werken hier super met lopen, geen last van schenen ^O^
pi_193047420
Een paar weken geleden heb ik onderstaand filmpje van dr. Jason Fung gezien en ben puur experimenteel begonnen met ADF (Alternate Day Fasting) wat praktisch inhoudt dat er 36 uur gevast wordt en 12 uur gegeten mag worden. Dat eten mag trouwens zoals je het zelf wilt en zonder beperkingen. Ik probeer dan vooral veel vet, eiwit en fruit te eten maar na 1.5 dag vasten is de trek echt compleet verdwenen.

Wat mij enorm aanspreekt is dat het principe van ADF of intermittent fasting niet leidt tot een terugval in gewicht omdat de vetreserves worden aangesproken zonder dat het metabolisme geforceerd vertraagd wordt (uiteindelijk neemt het wel af omdat je lichter bent). Vanuit een evolutionair perspectief snijdt dat hout wat ook in het filmpje uitgelegd wordt. De eerste 10 dagen ben ik begonnen met 24 uur vasten en 24 uur eten en daarna ben ik overgegaan op 36 uur vasten en 12 uur eten. Het doel is om insuline omlaag te krijgen waardoor het lichaam automatisch inteert op de vetreserves en niet op de spiermassa (!!). Er wordt beweerd dat het lichaam bij een te lage bloedsuikerspiegel ketonen gaat aanmaken vanuit vet dus ik heb dat gemeten met ketonensticks na 24 uur vasten en na 36 uur vasten. Na 24 uur vasten kom ik uit op 1.5 mmol/L en na 36 uur vasten is dat ongeveer 3 mmol/L. De bewering klopt dus.

Gemiddeld neemt mijn gewicht met 0.2 kg per dag af en ik voel mij enorm fit zonder al te veel beweging vanwege de lockdown. Ook mijn hongergevoel is compleet weg. Belangrijk is wel dat je voldoende zouten blijft drinken omdat je dat na 24 uur wel merkt. Deze manier van afvallen werkt zo bizar goed dat ik echt niet snap waarom dit niet mainstream is.

One man's trash, another man's treasure.
pi_193047492
Mooi dat je iets hebt gevonden wat voor je werkt :) Er zijn er hier meerdere die aan IF doen (waaronder ik), maar 36u vasten spreekt me totaal niet aan. Kans dat ik in een vreetbui verval is dan groter als ik eenmaal begin met eten - ookal is mijn hongergevoel dan minder groot. Mijn intentie is om op gewicht te blijven (kilo'tje of wat mag er nog wel af), en dat op een gezonde manier die lange termijn vol te houden is, en waarbij ik niet veel hoef te laten. Zoveel mensen, zoveel manieren...
pi_193047644
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 12:44 schreef Holyme het volgende:
Mooi dat je iets hebt gevonden wat voor je werkt :) Er zijn er hier meerdere die aan IF doen (waaronder ik), maar 36u vasten spreekt me totaal niet aan. Kans dat ik in een vreetbui verval is dan groter als ik eenmaal begin met eten - ookal is mijn hongergevoel dan minder groot. Mijn intentie is om op gewicht te blijven (kilo'tje of wat mag er nog wel af), en dat op een gezonde manier die lange termijn vol te houden is, en waarbij ik niet veel hoef te laten. Zoveel mensen, zoveel manieren...
Ik merk zelf vooral dat de magie van IF pas opkomt na 24 uur vasten. Tussen de 24 uur en 36 uur vasten gaan mijn ketonen flink omhoog wat dus een indicator is dat mijn insuline in dat tijdsbestek drastisch omlaag gaat (insuline in het bloed voorkomt dat je vet verbrandt). In die uurtjes verbrand je dus het meeste vet zonder dat het lichaam het signaal krijgt om het metabolisme af te zwakken. Voor mij was het ook een flinke stap maar 36 uur vasten geeft mij net wat betere resultaten dan 24 uur vasten.

Voor mij is vandaag weer feeding day maar moet mij er echt toe zetten om wat te gaan eten. De vreetkick blijft echt achterwege en het is juist het veel bewegen weinig eten principe wat ervoor zorgt dat het hongergevoel (Ghreline) sterk opsteekt.

Ik ga denk ik straks ook wel weer afzwakken als ik mijn streefgewicht heb bereikt. Met deze snelheid zal dat over een paar weken zijn.
One man's trash, another man's treasure.
pi_193048254
Ik ben sinds een maand of 3 bezig met hardlopen en loop nu 5 km uit in ongeveer 34 minuten. Dan ben ik niet helemaal dood, maar wel echt zwaar aan het hijgen. Eerste doel van 5 km kunnen lopen, dat is nu behaald. Nu wil ik de 5 km onder de 30 minuten kunnen doen en rustig opbouwen naar 10 km.
Had hiervoor ook al veel pogingen gedaan maar altijd vrij snel afgehaakt. Nu merk ik dat het gewoon een stukje ontspanning wordt als je op een gegeven moment de ren stukjes relatief makkelijk aankan. Waar ik voorheen alleen maar de minuten/meters aan het aftellen was kan ik nu rustig nadenken over de dag enzo.
pi_193050970
L: Kwark/fruit/lijnzaad
T: Bounty
B: Het hele f'ing huishouden
T: Grote bak voorgesneden fruit
D: Bakje andijviestamppot uit de vriezert
T: Aardbeiengebakje
pi_193051376
Weer een kleine overwinning. We wilde eten bestellen, mijn vriend had erg veel zin in spareribs, maar ik kon eigenlijk niets vinden dat me echt enthousiast maakte. Dus nu bespaar ik kcal en geld door gewoon de geplande rauwkost met hummus en falafel te eten terwijl mijn vriend wel zijn spareribs eet.

Yay. Waarom alleen uit gezelligheid ook iets bestellen. Dat is helemaal niet gezelliger.
pi_193051415
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 12:32 schreef Holyme het volgende:
Maar even een hele dikke aanrader voor de (beginnende) lopers hier: Zombies, Run! app O+ Ik ben totáál niet van de horror, maar man, wat een onwijs toffe app. Vanochtend wezen lopen, weer een missie compleet, en ik wil nu weer :')
Klinkt tof, die ga ik downloaden!
pi_193051936
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 18:27 schreef Myraela het volgende:
Weer een kleine overwinning. We wilde eten bestellen, mijn vriend had erg veel zin in spareribs, maar ik kon eigenlijk niets vinden dat me echt enthousiast maakte. Dus nu bespaar ik kcal en geld door gewoon de geplande rauwkost met hummus en falafel te eten terwijl mijn vriend wel zijn spareribs eet.

Yay. Waarom alleen uit gezelligheid ook iets bestellen. Dat is helemaal niet gezelliger.
Goed bezig! Dat zijn de kleine overwinningen die het doen! ^O^
pi_193059995
Planning vandaag:
O: Banaan en een pakje LU volkoren crackertjes
L: Geroosterde volkoren boterham met een geprakte avocado en een beetje falafel. Broccoli en spinazie ernaast met een half bakje cottage cheese met sambal
T: Sinaasappel
T: Pure chocolade
D: Vega kipnuggets met sperziebonen en zoete aardappel uit de oven
pi_193060186
O: yoghurt met muesli
T: rijstwafel met pindakaas
L: knackebrod met housmous/hutten kase, worteltjes
T: peer
S: les bodypump
D: lasagne met linzen
T: ?
pi_193068515
T: Bakje watermeloen
L: 2 volkoren boterhammen met eitjepreitje salade en kaas
T: 2 havermoutmuffins
D: Easy Veggie met zilvervliesrijst
T: Laatste paar blokjes kaas die ik nog heb liggen

https://www.ah.nl/product(...)-veggie-roasted-corn
  maandag 11 mei 2020 @ 18:02:50 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193068924
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 17:35 schreef Declan-Harp het volgende:
T: Bakje watermeloen
L: 2 volkoren boterhammen met eitjepreitje salade en kaas
T: 2 havermoutmuffins
D: Easy Veggie met zilvervliesrijst
T: Laatste paar blokjes kaas die ik nog heb liggen

https://www.ah.nl/product(...)-veggie-roasted-corn
Ben wel benieuwd wat je van dat easy veggie vindt :D

Hier een geroosterde boterham, skyr, stukje quiche en vooral velen zwarte koffiedag na een weekend de Bourgondiër uithangen :')
Straks asperges en wat risotto met groenten als avondeten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193069018
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 18:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat je van dat easy veggie vindt :D

Hier een geroosterde boterham, skyr, stukje quiche en vooral velen zwarte koffiedag na een weekend de Bourgondiër uithangen :')
Straks asperges en wat risotto met groenten als avondeten
Ik vond het lekker! Had liever de falafel variant gehad maar die was er niet. Zoete aardappel vinnik vies.
Kind vond het niet lekker, die kreeg een boterham met pindakaas :')
pi_193077321
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 12:32 schreef Holyme het volgende:
Echt een toffe tip! Net voor een tweede loopje gegaan, en dit maakt het toch wat dynamischer. En geeft je de motivatie toch nog even iets langer of sneller weer te gaan rennen. En het maakt helemaal niets uit voor het verhaal dat ik ook gewoon veel wandel. Bedankt!

Planning vandaag:
T: Skyr met blauwe bessen
L: Lunchsalade Ceasar. Ik dacht slim te zijn door niet de grote maaltijdsalade te pakken, want daar zit natuurlijk kip in. Maar helemaal niet aan gedacht dat er normaal ansjovis in de dressing zit. Nu staat er geen ansjovis bij de ingrediënten, maar wel dat een natuurlijk aroma vis kan bevatten. Maar /care, met weggooien schiet ook niemand iets op.
T: Sperziebonen met cottage cheese en sambal
D: Courgetti met rode pesto en een vega braadworst
T: Iets, vast nog iets. B&J of linzenchips ofzo.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 08:48:32 #83
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193077984
Goed. Lijstje.

O: 1 ei , 2 x eiwit
B: 25 min fietsen
T: 2 plakken suikerbrood :')
T: 2 maiscrackers met gebakken kipfilet
L: salade
T: handje nootjes
T: appel met kaneel
D: agv
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193078032
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 08:48 schreef Barreltje het volgende:
Goed. Lijstje.

O: 1 ei , 2 x eiwit
B: 25 min fietsen
T: 2 plakken suikerbrood :')
T: 2 maiscrackers met gebakken kipfilet
L: salade
T: handje nootjes
T: appel met kaneel
D: agv
Suikerbrood O+ Gaat hier altijd in één keer op :')
  dinsdag 12 mei 2020 @ 09:32:04 #85
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193078551
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 08:51 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Suikerbrood O+ Gaat hier altijd in één keer op :')
Uhuh.. met roomboter O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193078598
Vandaag qua gezond eten geen goede dag want jarige hier. En aangezien dat nu niet echt met gezelligheid/familie kan dan komt er hier meestal eten :P
Vanmorgen daarom ook geen zin om te sporten. Dus eerste keer in 3 weken geskipt... Maar goed, morgen weer gewoon goed verder. Vandaag op de weegschaal 73.0. Dus met een beetje geluk dit weekend voor het eerst in de 72 ergens..
pi_193082615
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 09:32 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Uhuh.. met roomboter O+
_O_
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 09:36 schreef Pinuts het volgende:
Vandaag qua gezond eten geen goede dag want jarige hier. En aangezien dat nu niet echt met gezelligheid/familie kan dan komt er hier meestal eten :P
Vanmorgen daarom ook geen zin om te sporten. Dus eerste keer in 3 weken geskipt... Maar goed, morgen weer gewoon goed verder. Vandaag op de weegschaal 73.0. Dus met een beetje geluk dit weekend voor het eerst in de 72 ergens..
Gefeliciteerd! *O*
pi_193086153
L: Kwark/fruit/lijnzaad
T: 2 havermoutmuffins en AH paprika maiswafels
D: Shoarmasalade met sla/paprika/stukjes pitabrood en lekker veel knoflook
pi_193086346
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 07:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Echt een toffe tip! Net voor een tweede loopje gegaan, en dit maakt het toch wat dynamischer. En geeft je de motivatie toch nog even iets langer of sneller weer te gaan rennen. En het maakt helemaal niets uit voor het verhaal dat ik ook gewoon veel wandel. Bedankt!

*O* Fijn dat jij 'm ook zo tof vindt, werkt best lekker he? Heb vanochtend ook weer een missie gedaan. Toen was het nog vrij donker, was toch even anders, haha. Vind 't idd ook fijn dat ik gewoon kan wandelen, sterker nog, soms ga ik wandelen wanneer ik ze hoor praten omdat ik de bui al voel hangen voor vlak erna :') Heb inmiddels wel de betaalde en heb de chases lager gezet (minder versnellen om de zombies kwijt te raken).
  dinsdag 12 mei 2020 @ 19:07:35 #90
221912 minilot
Nancy boy
pi_193088073
Ik loop gewoonlijk 's morgens erg vroeg (starten vóór 06:00) buiten en iets in me zegt dat ik dan nog te slaperig ben om Zombies! Run! niet meer eng te vinden :+

Lijstje!
B: Uur buiten gelopen
L: Banaan, druiven, koffie met melk
D: Preistamppot met drie soorten kaas erdoor. Half worstje. Volle kwark toe.
Let me see you stripped down to the bone
pi_193088410
Je D klinkt lekker, mini! Jij gaat wel goed volgens mij he?

Ik was bij mijn ouders vandaag, en dan heb ik vaak de neiging om wat lekkers (sushi, pizza, chinees..) te eten 's avonds ter compensatie, want de relatie met m'n ouders is wat moeizaam de laatste tijd en ik kom dus vaak verdrietig/gefrustreerd thuis. Maar vandaag heb ik me heel netjes aan m'n planning gehouden.

Lijstje:
L: vier Wasa vezelrijk crackers met oude kaas
T: snacktomaatjes
T: klein banaantje met beetje pindakaas
D: paprika, kip, rijst
T: appel met kwark en beetje havermout

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 12-05-2020 20:48:08 ]
pi_193098266
Normaal weet ik eigenlijk de dag van te voren al wat ik ga eten, maar vandaag kom ik er niet echt uit. Ik weet gewoon niet waar ik zin in heb. :') Grote kans dat ik het weer helemaal omgooi. Alleen de avocado's zijn rijp, dus die moet in het lijstje blijven. En de twee vega burgers moeten ook op.

T: Skyr met een pruim en blauwe bessen
L: Twee geroosterde boterhammen met geprakte avocado en misschien een ei erop
T: Komkommer met hummus en sambal
D: In ieder geval twee vega burgers, een bonenburger en een champignonburger, die moeten op. Misschien met een broodje? Misschien met alleen wat tomaat en gekookte worteltjes.
pi_193098322
Eindelijk weer eens een planning
L: rode linzensoep
T: 2 appels met kaneel uit de magnetron
D: gehakt en bonen in hoisinsaus + rijst
T: 1 of 2 Radlers 0.0
B: 10k stappen
pi_193098931
O: yoghurt met diepvriesfruit en muesli
T: speltwafel met 100% pindakaas
L: iets met brood en ei (gebakken of gekookt)
S: body attack
D: pasta van erwten/courgette, met paprika, groentefrikadellen en tomatensaus (en misschien wat kaas)
T: 0.0% IPA
pi_193099956
Lekkere lijstjes!

Planning:
O: klein banaantje
L: vier Wasa vezelrijk crackers, drie met erover verdeeld twee gebakken eitjes met 25g spekblokjes, eentje met yazzara
S: half uur BodyCombat, kwartier CX worx
T: 200g snacktomaatjes
D: pasta met tomatensaus met courgette, paprika en linzen
T: schaaltje kwark met banaan en klein beetje hagelslag
pi_193099999
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 19:07 schreef minilot het volgende:
Ik loop gewoonlijk 's morgens erg vroeg (starten vóór 06:00) buiten en iets in me zegt dat ik dan nog te slaperig ben om Zombies! Run! niet meer eng te vinden :+
Damn, respect hoor om zo vroeg op te staan om te gaan sporten!

Vandaag weer gewoon normaal doen:
O: kwark met aardbeien
T: eiwitreep
L: boterham met 2 eieren
D: kipdöner met 1 pitabroodje, iets van groente
pi_193105603
Hele dag aan het klussen geweest en gewoon vergeten te eten :')

L: 1 Wrap met cottage cheese en komkommer en een flinke hoek NY cheesecake
D: Aardappeltjes, broccoli en vega vissticks

Vanmorgen wel -10 op de weegschaal *O*
pi_193106037
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:10 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Damn, respect hoor om zo vroeg op te staan om te gaan sporten!
Mwah, 'sport', dat nou ook weer niet. Ik wandel tussen de één en twee uur op toffe muziek, mits ik toch al heel vroeg wakker ben (meestal dankzij mijn koter), meestal maar een keer of twee per week - ik zet er nooit een wekker voor :)

Vanmorgen 61,3 op de nieuwe weegschaal, hopelijk ook rap op deze onder de zestig :+

Lijstje:
B: Half uur fietsen, flink wat huishouden
L: Banaan, dadels, kerstomaatjes, koffie
D: Soboro donburi: sushirijst + vega-gehakt (CUL-opdracht) + roerei + bosui + erwtjes. Druiven toe.
pi_193106064
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 09:00 schreef Myraela het volgende:
Normaal weet ik eigenlijk de dag van te voren al wat ik ga eten, maar vandaag kom ik er niet echt uit. Ik weet gewoon niet waar ik zin in heb. :') Grote kans dat ik het weer helemaal omgooi. Alleen de avocado's zijn rijp, dus die moet in het lijstje blijven. En de twee vega burgers moeten ook op.

T: Skyr met een pruim en blauwe bessen
L: Twee geroosterde boterhammen met geprakte avocado en misschien een ei erop
T: Komkommer met hummus en sambal
D: In ieder geval twee vega burgers, een bonenburger en een champignonburger, die moeten op. Misschien met een broodje? Misschien met alleen wat tomaat en gekookte worteltjes.
En, hoe is het afgelopen vandaag? :)
pi_193106242
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 17:47 schreef minilot het volgende:
En, hoe is het afgelopen vandaag? :)
Het ging van 'ik weet niet wat ik moet eten' naar 'ik eet gewoon alles!'. Dus niet helemaal top. Haal alle groente uit mijn lijstje, voeg extra boterhammen, chocolade, amandelen en quinoachips toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')