Ja hij begon ook echt met zijn laatste zin wat maar een heel klein deel wasquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. En bij meer dan twee krijg je ook maar antwoord op een ervan. En dan niet de meeste logische vraag
Cutequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:57 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk straks fabuleus eventueel in OV
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:57 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:59 schreef Em31 het volgende:
Wie had dat verwacht, Nederlanders vertellen dat ze meer moeten fietsen.
Wow dat zijn echt van die momenten dat je inderdaad je realiseert hoeveel tijd er is verstrekenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:02 schreef Strani het volgende:
Absurd eigenlijk. Iemand die geboren is op de dag dat Pim Fortuyn werd vermoord, is vandaag volwassen geworden.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:57 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja precies. Totaal gestoorde dag ook, met die moord bedoel ik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow dat zijn echt van die momenten dat je inderdaad je realiseert hoeveel tijd er is verstreken![]()
Had dat vorig jaar met 9/11 ook
Tot God's grote verdriet niet, Emquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:03 schreef Em31 het volgende:
Is hier in Nederland een kerk waar op zondag 3000 mensen zijn?
Ja, wij waren toen op Terschelling weet ik nog. Daar vervolgens de hele dag de tv aanquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Totaal gestoorde dag ook, met die moord bedoel ik.
Dat zei iemand net bij de persconferentiequote:Op woensdag 6 mei 2020 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Tot God's grote verdriet niet, EmDuivelsaanbidders zijn jullie, stuk voor stuk!
Ik was toen, je raadt het nooit, in Spanje. Ik zette Teletekst op en toen zag ik het.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wij waren toen op Terschelling weet ik nog. Daar vervolgens de hele dag de tv aan
@Hamlapjes weet dit vast wel.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zei iemand net bij de persconferentie
Zou fijn zijn als dat weer kon!quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:06 schreef Momo het volgende:
Misschien dan toch binnenkort weer een keer mijn ouders zien, al niet gezien sinds Februari.
Doe je gewoon een sombrero op tijdens de dagjes uit, dan lijkt het net buitenland!quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:06 schreef Arizona het volgende:
Dagjes uit is wel een optie hoor![]()
Maar is toch anders dan op vakantie. Dagjes uit doen we buiten vakantietijd ook wel regelmatig.
Ja preciesquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was toen, je raadt het nooit, in Spanje. Ik zette Teletekst op en toen zag ik het.
Bepaald niet mijn type politicus, maar dit was wel heel heftig.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:06 schreef Momo het volgende:
Misschien dan toch binnenkort weer een keer mijn ouders zien, al niet gezien sinds Februari.
Matchend met het mondkapje!quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe je gewoon een sombrero op tijdens de dagjes uit, dan lijkt het net buitenland!
Hoe ver woon jij van te moeder af? Hier zon 200 km of 3 uur+ in OV.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]Bij mij zit er meestal zeker drie maanden tussen elke keer dat ik m'n moeder zie. Daar heeft Corona weinig invloed op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |