quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je zo'n ding weet te bemachtigen, kom je dan wél eens naar een virtuele houseparty?
Maar dan moet je ook daadwerkelijk wel een dagje uit kunnenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
En is dagjes uit geen optie dan? Toen ik kind was hebben we dat een paar keer gedaan in plaats van vakantie en ik vond het geweldig
quote:
Mja dat zal toch wel moeten kunnen tegen de zomer, zou je denken. Madurodam, dierentuin, Hoge Veluwe, genoeg te doen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook daadwerkelijk wel een dagje uit kunnen
Naar school? En heen en weer dan 30km?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:44 schreef Em31 het volgende:
Vind ik ook Rutte. Ik fietste ook altijd 15 km, kan prima!
Lijkt mij wel. Zelfgemaakt mag namelijk ook. Mits je die sjaal ook de hele tijd voor je mond houdt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou een sjaal goed genoeg zijn? Dan hoop ik op een koele zomer
Ja!quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Naar school? En heen en weer dan 30km?
Ik moest 9km fietsen voor m'n school. En weer terug dus.
Dat is waar natuurlijk, maar als daar ook strenge restricties gelden voor hoeveel mensen binnen, wordt het lastiger natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja dat zal toch wel moeten kunnen tegen de zomer, zou je denken. Madurodam, dierentuin, Hoge Veluwe, genoeg te doen.
Arme Emquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja!
Wel vaak vervloekt als ik 's middags dan aan de vlaggen zag dat de wind was gedraaid en ik weer tegenwind had.
Je klinkt als een expert!quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:45 schreef Em31 het volgende:
Nooit 2 vragen stellen, dat beantwoorden ze alleen de laatste.
Handig overzichtjequote:
True...quote:
Klopt. En bij meer dan twee krijg je ook maar antwoord op een ervan. En dan niet de meeste logische vraagquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:45 schreef Em31 het volgende:
Nooit 2 vragen stellen, dat beantwoorden ze alleen de laatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |