twitter:ChrisAalberts twitterde op woensdag 06-05-2020 om 13:20:11Gisteren was er verwarring of @cafeweltschmerz en @anderekrant een onderlinge band hebben (stond op website van De Andere Krant). Dat is niet zo. Vermelding is van de website af. Blijft raar dat dat er wel stond. https://t.co/CQna215kkN reageer retweet
De Andere Krant en Café Weltschmerz staan dus los van elkaar.twitter:AndereKrant twitterde op woensdag 06-05-2020 om 12:40:24De Andere Krant Vrijheid is zonder medewerking van @cafeweltschmerz gemaakt. @ChrisAalberts , dank voor het onder aandacht brengen van onze krant. Voor iedereen die zich zelf wil vergewissen van de inhoud houdt onze website in de gaten, vrijdag verschijnt de krant digitaal. https://t.co/MkXsRXDCau reageer retweet
twitter:ChrisAalberts twitterde op woensdag 06-05-2020 om 13:32:21Aanvulling: er is wel samenwerking geweest tussen @AndereKrant en @cafeweltschmerz maar die is inmiddels verleden tijd. Waarvan akte. https://t.co/5VAaWXys8P reageer retweet
twitter:AndereKrant twitterde op woensdag 06-05-2020 om 13:26:58@ChrisAalberts @cafeweltschmerz Omdat we bij onze eerste editie (in 2018) hebben samengewerkt. Sindsdien is er geen sprake meer van samenwerking tussen ons en @cafeweltschmerz reageer retweet
Ja, ze hebben wel zonder water en zonder de mogelijkheid gebruik te maken van het toilet 3 uur zitten zweten in een Haags politiebureau. Maar ze zijn niet gemarteld en zonder vorm van proces overgebracht naar een concentratiekamp idd.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:34 schreef theguyver het volgende:
Degene die gisteren na protest opgepakt waren, lopen nu allemaal al weer vrij rond.
Oh jee, iemand wordt aangehouden en ze moesten maarliefst 3 uur blijven op het bureau? Ze werden zeker als criminelen behandeld? Heb jij wel eens vastgezeten op een bureau nadat je je verzet hebt na schending van de openbare orde?quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben wel zonder water en zonder de mogelijkheid gebruik te maken van het toilet 3 uur zitten zweten in een Haags politiebureau. Maar ze zijn niet gemarteld en zonder vorm van proces overgebracht naar een concentratiekamp idd.
Ik heb nooit vastgezeten iig, voor wat dan ook. Maar ik heb nog gevraagd of ze nou een boete hebben gekregen, maar krijg geen antwoord, wrs omdat ik van de andere kant van de Andere K(r)ant ben. Ergens denk ik dat ze niet eens een boete hebben gekregen, anders zouden ze dat wel als eerste gemeld hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oh jee, iemand wordt aangehouden en ze moesten maarliefst 3 uur blijven op het bureau? Ze werden zeker als criminelen behandeld? Heb jij wel eens vastgezeten op een bureau nadat je je verzet hebt na schending van de openbare orde?
Toch een dikke boete dus.twitter:bp_rp_070 twitterde op woensdag 06-05-2020 om 13:33:35@AndreVanDelft @martingeddes 81 aangehouden betogers Den Haag krijgen boete van 390 euro (81 of them got a fine) reageer retweet
Lijkt me niks minder dan terecht.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:47 schreef Ryan3 het volgende:
O, sorry, iemand meldt dit net:Toch een dikke boete dus.twitter:bp_rp_070 twitterde op woensdag 06-05-2020 om 13:33:35@:AndreVanDelft @:martingeddes 81 aangehouden betogers Den Haag krijgen boete van 390 euro (81 of them got a fine) reageer retweet
Ja, dat lijkt me idd terecht.quote:
Eigenlijk zouden mensen die protesteren voor vrijheid gewoon tegen de muur moeten worden gezet. Maar ja, dan kunnen ze geen belasting meer betalen. Dan maar een boete.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me idd terecht.
Overigens is dit officieel nog niet bekend gemaakt, lees ik net bij nu.nl.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden mensen die protesteren voor vrijheid gewoon tegen de muur moeten worden gezet. Maar ja, dan kunnen ze geen belasting meer betalen. Dan maar een boete.
Ik ben dit soort achterlijke berichten inmiddels hier wel gewend.quote:
Pardon?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden mensen die protesteren voor vrijheid gewoon tegen de muur moeten worden gezet. Maar ja, dan kunnen ze geen belasting meer betalen. Dan maar een boete.
Het was sarcasme natuurlijk. Ik ben sympathisant van de anti-lockdown gekkiesquote:
O, jij bent er sympathisant van? Ga je ook demonstreren dan? Het is nogal een divers gezelschap zag ik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het was sarcasme natuurlijk. Ik ben sympathisant van de anti-lockdown gekkies
Nee, dat is een beetje lastig. Maar ik maak me meer zorgen over het inperken van fundamentele vrijheden dan om het Corona-virus zelf.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, jij bent er sympathisant van? Ga je ook demonstreren dan? Het is nogal een divers gezelschap zag ik.
11 mei dan wordt weer eea versoepeld, kunnen we weer naar de kapper (wat wel nodig is bij mij) en als men dan niet ineens al te gek gaat doen, dus niet meteen het dak eraf, dan zal een tweede golfje iig milder zijn en een derde golfje nauwelijks waarneembaar. Vervolgens kan men nieuwe gevallen gaan traceren en dit heeft dan als gevolg dat men nieuwe besmettingen dus detecteert en meteen kan isoleren, waardoor niet opeens weer grote besmettingshaarden opduiken. En zo hobbelen we wrs naar het einde van dit jaar toe. En dan komt er weer een seizoensgriepje aan ook natuurlijk, dus dat is dan toch weer spannend. Zit wel beleid achter hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is een beetje lastig. Maar ik maak me meer zorgen over het inperken van fundamentele vrijheden dan om het Corona-virus zelf.
Ja erg hè, net ging ik fietsen met m'n dochter. Allemaal andere mensen op de fiets die anderhalf meter moesten houden. Niet normaal. Ook moest ik alleen boodschappen doen en verplicht een karretje meenemen, bleek de chips die ik liefst heb bijna op was. Kon nog maar 4 zakken halen. Echt erg. Toen ik thuis kwam lag er een kaartje uit Noord-Korea in de bus. Mensen daar hadden medelijden met ons en hoopten dat we dit strenge regime nog een paar maand kunnen volhouden. Dat deed me erg goed.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is een beetje lastig. Maar ik maak me meer zorgen over het inperken van fundamentele vrijheden dan om het Corona-virus zelf.
Tjah dat inperken gaat toch stapje voor stapje, en altijd zijn er dan mensen die het niet erg vinden omdat het maar een kleine opoffering is voor hen op dat moment.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja erg hè, net ging ik fietsen met m'n dochter. Allemaal andere mensen op de fiets die anderhalf meter moesten houden. Niet normaal. Ook moest ik alleen boodschappen doen en verplicht een karretje meenemen, bleek de chips die ik liefst heb bijna op was. Kon nog maar 4 zakken halen. Echt erg. Toen ik thuis kwam lag er een kaartje uit Noord-Korea in de bus. Mensen daar hadden medelijden met ons en hoopten dat we dit strenge regime nog een paar maand kunnen volhouden. Dat deed me erg goed.
Maar het is niet permanent.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Tjah dat inperken gaat toch stapje voor stapje, en altijd zijn er dan mensen die het niet erg vinden omdat het maar een kleine opoffering is voor hen op dat moment.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja erg hè, net ging ik fietsen met m'n dochter. Allemaal andere mensen op de fiets die anderhalf meter moesten houden. Niet normaal. Ook moest ik alleen boodschappen doen en verplicht een karretje meenemen, bleek de chips die ik liefst heb bijna op was. Kon nog maar 4 zakken halen. Echt erg. Toen ik thuis kwam lag er een kaartje uit Noord-Korea in de bus. Mensen daar hadden medelijden met ons en hoopten dat we dit strenge regime nog een paar maand kunnen volhouden. Dat deed me erg goed.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Welke vrijheden heb je nu daadwerkelijk ingeleverd dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Tjah dat inperken gaat toch stapje voor stapje, en altijd zijn er dan mensen die het niet erg vinden omdat het maar een kleine opoffering is voor hen op dat moment.
Dat weet je niet. De 1,5 meter kan zo blijven tot 2022 en dan is het maar afwachten of zoiets teruggedraaid gaat worden om maar iets te noemen. Dat zie jij niet als vrijheidsberoving maar is het wel degelijk en voor mij vrij naar.quote:
Je moet 1,5 meter afstand houden, mag niet in groepen zijn, kan niet naar de horeca, ov reizen wordt een stuk minder fijn. Jullie lijken het te scharen onder een tijdelijke opoffering maar het gaat met zoveel dingen al een stuk verder dan 20 jaar geleden. Kan je over vinden wat je wil maar het is gewoon wel steeds inperking van je vrijheid.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke vrijheden heb je nu daadwerkelijk ingeleverd dan?
En, is dat allemaal nou zo verschrikkelijk? En welke vrijheden verwacht je nog meer in te moeten leveren dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je moet 1,5 meter afstand houden, mag niet in groepen zijn, kan niet naar de horeca, ov reizen wordt een stuk minder fijn. Jullie lijken het te scharen onder een tijdelijke opoffering maar het gaat met zoveel dingen al een stuk verder dan 20 jaar geleden. Kan je over vinden wat je wil maar het is gewoon wel steeds inperking van je vrijheid.
Een tijdelijke regel ja. Ga je nu dood?quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je moet 1,5 meter afstand houden, mag niet in groepen zijn, kan niet naar de horeca, ov reizen wordt een stuk minder fijn. Jullie lijken het te scharen onder een tijdelijke opoffering maar het gaat met zoveel dingen al een stuk verder dan 20 jaar geleden. Kan je over vinden wat je wil maar het is gewoon wel steeds inperking van je vrijheid.
Vind ik wel vrij erg ja. En dat weet ik niet, zullen we over 30 jaar wel zien. Dan zal contant geld wel in de ban zijn gedaan, mondkapjes op in het ov verplicht en op andere locaties misschien, het afstand bewaren zal dan misschien nog wel bestaan en dat zou wel erg zijn. Verplicht vingerafdrukken afgeven voor een database etc.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En, is dat allemaal nou zo verschrikkelijk? En welke vrijheden verwacht je nog meer in te moeten leveren dan?
Heb je het over mij?quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:36 schreef Vis1980 het volgende:
Hij vergeleek het zelfs met de tweede wereldoorlog, en ja, toen werden je vrijheden ook beperkt.
Op basis van welke bewijzen trek jij deze conclusies over de toekomst?quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Vind ik wel vrij erg ja. En dat weet ik niet, zullen we over 30 jaar wel zien. Dan zal contant geld wel in de ban zijn gedaan, mondkapjes op in het ov verplicht en op andere locaties misschien, het afstand bewaren zal dan misschien nog wel bestaan en dat zou wel erg zijn. Verplicht vingerafdrukken afgeven voor een database etc.
Ik zelf vind het in ieder geval best wel wat wat er gaande is, blij om dat iedereen er zo zeker van is dat het tijdelijk is (wat het best ook wel kan zijn maar zoiets geeft altijd wel weer een mooie zet voor toekomstige maatregelen als je weet dat ook deze grens de mensen in zijn geheel hebben geaccepteerd).
Hoezo bewijzen en conclusies? Mij werd gevraagd wat ik denk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op basis van welke bewijzen trek jij deze conclusies over de toekomst?
Ja, en je mening is toch gevormd door bepaalde conclusies te trekken? Of fantaseer je maar wat in het wilde weg?quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:40 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hoezo bewijzen en conclusies? Mij werd gevraagd wat ik denk.
Nou precies. Roken mocht vroeger ook overal, nu ook niet meer. Vind je nu normaal, maar toen vonden mensen het helemaal niet normaal als ze ergens niet zouden mogen roken. Zo gaat dat zoals ik al zeg, je vindt nu iets en daarom kan je vrijheid wat verder ingeperkt worden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
Het lijkt me overigens vrij logisch dat jouw vrijheden ophouden daar waar ze conflicteren met andermans gezondheid. Dat is in een normale situatie net zo.
Want niet meer roken in het ov (en daarmee minder meerokende mensen en mensen die werken in kankerverwekkende situaties) vind jij een beperking van jouw vrijheid? Maar die van een ander dan? Of werkt vrijheid alleen voor jou?quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou precies. Roken mocht vroeger ook overal, nu ook niet meer. Vind je nu normaal, maar toen vonden mensen het helemaal niet normaal als ze ergens niet zouden mogen roken. Zo gaat dat zoals ik al zeg, je vindt nu iets en daarom kan je vrijheid wat verder ingeperkt worden.
Roken is dan ook een prima voorbeeld van een situatie waarin jouw vrijheid (terecht) beperkt wordt omdat andermans welzijn daaronder lijdt. Dat dat nu niet zomaar overal meer mag heet voortschrijdend inzicht.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou precies. Roken mocht vroeger ook overal, nu ook niet meer. Vind je nu normaal, maar toen vonden mensen het helemaal niet normaal als ze ergens niet zouden mogen roken. Zo gaat dat zoals ik al zeg, je vindt nu iets en daarom kan je vrijheid wat verder ingeperkt worden.
Je mist het punt dat ik wil maken. Mensen hier zijn het eigenlijk altijd wel eens met vrijheidsbeperking omdat hen het normaal vinden. Als jij 100 jaar geleden geboren was had jij (of laat ik zeggen iemand die toen geboren was) gezegd van 'ik mag mijn pijp roken waar ik wil, ze gaan mij niks opdringen'. Vrijheidsbeperking gaat met dat soort zaken met instemming van mensen omdat ze er op een bepaalde manier naar kijken/mee eens zijn. Over 30 jaar denken mensen weer heel anders en zijn wellicht zaken die jij nu wel als onnodige vrijheidsbeperking zou zien dan aan de orde van de dag en worden die dan als normaal gevonden. Om allerlei redenen die mensen dan geloven. Ik zei ook van je kan het ermee eens zijn of niet, maar het is vrijheidsbeperking. Dat is het ook gewoon en ongeveer het enige wat ik echt stel in de kern.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Roken is dan ook een prima voorbeeld van een situatie waarin jouw vrijheid (terecht) beperkt wordt omdat andermans welzijn daaronder lijdt.
Ik ben het wel met je eens dat vrijheidsbeperkende maatregelen een valide doel moeten dienen, en dat wanneer ze dat niet meer doen ze opgeheven moeten worden. Het lijkt me daarom ook wijs om duidelijke criteria te stellen voor het handhaven van die maatregelen.
Tot op heden heb ik niet het idee dat we ons heel erg zorgen hoeven te maken over het onnodig inleveren van allerlei vrijheden.
In de Thalys moet je vanaf 4 mei een mondkapje dragen. Vraag me dan af hoe dat dan moet met eten en drinken, of is dat ook verboden? Als het wel mag dan is dat mondkapje totaal nutteloos.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Vind ik wel vrij erg ja. En dat weet ik niet, zullen we over 30 jaar wel zien. Dan zal contant geld wel in de ban zijn gedaan, mondkapjes op in het ov verplicht en op andere locaties misschien, het afstand bewaren zal dan misschien nog wel bestaan en dat zou wel erg zijn. Verplicht vingerafdrukken afgeven voor een database etc.
Ik zelf vind het in ieder geval best wel wat wat er gaande is, blij om dat iedereen er zo zeker van is dat het tijdelijk is (wat het best ook wel kan zijn maar zoiets geeft altijd wel weer een mooie zet voor toekomstige maatregelen als je weet dat ook deze grens de mensen in zijn geheel hebben geaccepteerd).
Zou op zich een hoop rotzooi en stank schelen, dat niet vreten in de trein.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In de Thalys moet je vanaf 4 mei een mondkapje dragen. Vraag me dan af hoe dat dan moet met eten en drinken, of is dat ook verboden? Als het wel mag dan is dat mondkapje totaal nutteloos.
Staan hier een paar te springen om goed te praten dat ze verteld word wat ze moeten doen tijdens een hoax , sommige mensen vinden dat onderdanige gewoon lekker van een autoritaire figuurquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In de Thalys moet je vanaf 4 mei een mondkapje dragen. Vraag me dan af hoe dat dan moet met eten en drinken, of is dat ook verboden? Als het wel mag dan is dat mondkapje totaal nutteloos.
Op basis van welke bewijzen heb je geconcludeerd dat het een hoax is?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Staan hier een paar te springen om goed te praten dat ze verteld word wat ze moeten doen tijdens een hoax , sommige mensen vinden dat onderdanige gewoon lekker van een autoritaire figuur
Ja, ik sta ook te springen, hoop vooral de de geestelijke gezondheidszorg weer een beetje z'n werk gaat doen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Staan hier een paar te springen om goed te praten dat ze verteld word wat ze moeten doen tijdens een hoax , sommige mensen vinden dat onderdanige gewoon lekker van een autoritaire figuur
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op basis van welke bewijzen heb je geconcludeerd dat het een hoax is?
quote:
Dus omdat 1 politiek figuur uit Italie iets zegt, maakt het de absolute waarheid?quote:
Verder alles goed? De mods deleten hier helemaal niets.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:07 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
So de mods hier doen ook actief mee aLles wat niet mainstream complot is (alleen wat de overheid zegt dat complot is is waar) te deleten wtf.
En ze geven tegelikkertijd China en Rusland alle shit.
Als jij nou eens ophoudt met roepen dat het een hoax is zonder dat te onderbouwen. Je kan natuurlijk ook gewoon even uitleggen op basis van welke gegevens jij geconcludeerd hebt dat het een hoax is.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Zo als die man geen hartaanval krijgt wauw. Maarja deze is wel opvallend. Ik dcaht dat heel het Italiaande parlement samenzwoor om geld los te peuteren van het EU met overdreven corona-doden-cijfers. Ik dacht verkeerd.quote:
Het europese corona paradepaardje Italie Oh kijk eens wat erg en nu blijkt dat 96,3 % van de 25.000 niet aan corona is overleden . En dan moet ik de pandemie als absolute waarheid aannemenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus omdat 1 politiek figuur uit Italie iets zegt, maakt het de absolute waarheid?
Op fok bedoel ik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Verder alles goed? De mods deleten hier helemaal niets.
Van welke complotten zegt de overheid dat ze waar zijn?
Ja ik ook hier op Fok, wat is er gedelete dan.quote:
Ik zeg helemaal niet wat jij voor waar moet aannemen. Sterker nog, ik probeer je juist na te laten denken waarom jij 1 ding wel geloofd, en het andere niet. Wat maakt het ene juister dan het andere? Op basis van welke feiten?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Het europese corona paradepaardje Italie Oh kijk eens wat erg en nu blijkt dat 96,3 % van de 25.000 niet aan corona is overleden . En dan moet ik de pandemie als absolute waarheid aannemenSchandalig dat maar 1 politici zijn bek opentrekt en dat de rest zwijgt als een stelletje zombies
Nog niet zo lang geleden werd dat inderdaad gedaan met terroristen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
En waar is de rest aan gestorven dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Het europese corona paradepaardje Italie Oh kijk eens wat erg en nu blijkt dat 96,3 % van de 25.000 niet aan corona is overleden
Ja, en als ze allemaal hun bek open hadden getrokken had je 't waarschijnlijk niet geloofd. Misschien is er maar één gek die zoiets roept omdat het gewoon een achterlijke idioot is.quote:. En dan moet ik de pandemie als absolute waarheid aannemenSchandalig dat maar 1 politici zijn bek opentrekt en dat de rest zwijgt als een stelletje zombies
Je kunt een hele documentaire maken van 2uur lang met alles gegevens uit alle hoeken van de wereld die dat zeer aannemelijk kunnen maken. Ondertussen wanneer je 1 feit oodraagt wordt het gewoon weggelachen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jij nou eens ophoudt met roepen dat het een hoax is zonder dat te onderbouwen. Je kan natuurlijk ook gewoon even uitleggen op basis van welke gegevens jij geconcludeerd hebt dat het een hoax is.
Aan jou de keuze.
In subforum cor. Heel veel. er staat dna als. reden 'dit is geen bnw' bij.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik ook hier op Fok, wat is er gedelete dan.
Zoals welk feit dan? Kan je ook met voorbeelden komen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:16 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Je kunt een hele documentaire maken van 2uur lang met alles gegevens uit alle hoeken van de wereld die dat zeer aannemelijk kunnen maken. Ondertussen wanneer je 1 feit oodraagt wordt het gewoon weggelachen.
Ja maar mensen zoals jij blijven maar vragen maar wat dit wat dat dan. Je staat er toch niet open voor. Je zult toch alles wel marginaliseren.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zoals welk feit dan? Kan je ook met voorbeelden komen?
We hebben niets aan een documentaire van 2 uur. We willen graag feiten voor de beweringen die hier gesteld worden. Is dat zo erg?
Iedereen kan 2 uur lang de gekste dingen schreeuwen zonder onderbouwing, youtube staat er vol mee. Maar goed, laat die gegevens maar eens zien dan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:16 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Je kunt een hele documentaire maken van 2uur lang met alles gegevens uit alle hoeken van de wereld die dat zeer aannemelijk kunnen maken. Ondertussen wanneer je 1 feit oodraagt wordt het gewoon weggelachen.
Ik vraag het je nu. Kom eens met een feit. Als ik er niet voor open stond zat ik niet in dit topic te discussieren vriend.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:18 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Ja maar mensen zoals jij blijven maar vragen maar wat dit wat dat dan. Je staat er toch niet open voor.
Je noemt het bij voorbaat al 'de gekste dingen'.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Iedereen kan 2 uur lang de gekste dingen schreeuwen zonder onderbouwing, youtube staat er vol mee. Maar goed, laat die gegevens maar eens zien dan.
Nee, ik zeg alleen dat "een documentaire maken van 2 uur lang" niks zegt over de kwaliteit van de inhoud.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:19 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Je noemt het bij voorbaat al 'de gekste dingen'.
Je zit hier alleen maar te trollen, vriend. Hierboven noem je al 'Jamaar als een italiaanse politicus wat roept is het zeker waar'. En zo blijf je aan de gang.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vraag het je nu. Kom eens met een feit. Als ik er niet voor open stond zat ik niet in dit topic te discussieren vriend.
Hey, kan je ook nog eens aantonen waarom je denkt dat deze italiaanse politicus het bij het rechte eind heeft, maar de rest van de wetenschappelijke community het bij het foute eind heeft?quote:
Ik vraag aan de poster, wat maakt het dat deze meneer wel gelijk heeft maar andere mensen niet?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:21 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Je zit hier alleen maar te trollen, vriend. Hierboven noem je al 'Jamaar als een italiaanse politicus wat roept is het zeker waar'. En zo blijf je aan de gang.
Daar heb je gelijk in hoor . Als ze het echt wilden weten zouden ze net als de rest zich gewoon gaan verdiepen en zou niemand ze tegen kunnen houden om iets bij te leren . Ze hebben alleen maar interesse om je te bekeren en meer niet . Spaar je energie zo veel mogelijk .quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:19 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Je noemt het bij voorbaat al 'de gekste dingen'.
Je probeert niemand wat bij te leren, en je gaat ook niet in op de discussie.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in hoor . Als ze het echt wilden weten zouden ze net als de rest zich gewoon gaan verdiepen en zou niemand ze tegen kunnen houden om iets bij te leren .
Over de gehele wereld is de trend dat zeker 96% van sterfte gevallen NIET door cprona komt. Van China t/m zweden. Op Italie na. En Newyork. Ik vind dat dus aannemelijk. Italie had kennelijk direkt een gemuteerde vorm. Joh zoveel ongeluk. Of Italie liegt. Ook zeer aannemelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey, kan je ook nog eens aantonen waarom je denkt dat deze italiaanse politicus het bij het rechte eind heeft, maar de rest van de wetenschappelijke community het bij het foute eind heeft?
Kan je hier ook bewijzen voor aantonen?
Klopt, het komt door hart falen / long problemen / hart problemenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:24 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Over de gehele wereld is de trend dat zeker 96% van sterfte gevallen NIET door cprona komt. Van China t/m zweden. Op Italie na. En Newyork. Ik vind dat dus aannemelijk. Italie had kennelijk direkt een gemuteerde vorm. Joh zoveel ongeluk.
Jij weigert consequent met deugdelijke bronnen te komen om jouw claims van gewicht te voorzien. Dan is het niet zo gek dat mensen ze niet al te serieus nemen hè.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in hoor . Als ze het echt wilden weten zouden ze net als de rest zich gewoon gaan verdiepen en zou niemand ze tegen kunnen houden om iets bij te leren .
Nu vraag ik aan jou om bronnen voor die laatste zin.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt, het komt door hart falen / long problemen / hart problemen
In combinatie met het Corona virus wat zorgt voor een verminderde immuniteit tegen andere gezondheids problemen.
Dit is iets wat wetenschappelijk is vastgesteld.
De ironiequote:Op woensdag 6 mei 2020 20:26 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Nu vraag ik aan jou om bronnen voor die laatste zin.
Ik zeg niet dat ik dat aannemelijk vindt, dat is natuurlijk onzinnig om dat te denken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:26 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Nu vraag ik aan jou om bronnen voor die laatste zin.
quote:cells in the lung and heart are both covered with protein molecules called angiotensin-converting enzyme 2, or ACE-2. The ACE-2 protein is the doorway that the new coronavirus uses to enter cells and multiply.
ACE-2 normally plays a favorable role in protecting tissue by being anti-inflammatory. But if the new coronavirus somehow disables those molecules, these cells may be left unprotected when the immune system springs into action.
“There are multiple mechanisms for heart damage in COVID-19, and not everyone is the same,” Michos says. Temporary or lasting damage to heart tissue can be due to several factors:
Waar denk je dat de cijfers vandaan komen dan , mensen houden er echt van van om het woord wetenschap te typen . Dat geeft je mening toch een sausje van de waarheid .quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je probeert niemand wat bij te leren, en je gaat ook niet in op de discussie.
Je post een filmpje van een italiaanse politicus. Ik heb het filmpje gekeken, en het was een prima speech, maar waarom zou ik deze man moeten geloven tov de wetenschappelijke community?
Waarom geloof jij hem?
Waarom dan? Jij denkt dat alle onafhankelijke wetenschappers de boel maar een beetje bij elkaar liegen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Waar denk je dat de cijfers vandaan komen dan , mensen houden er echt van van om het woord wetenschap te typen . Dat geeft je mening toch een sausje van de waarheid .
En wat geeft jouw claims een sausje van waarheid dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Waar denk je dat de cijfers vandaan komen dan , mensen houden er echt van van om het woord wetenschap te typen . Dat geeft je mening toch een sausje van de waarheid .
Mensen zoals Ab Oosterhaus die door de media elke dag wel worden uitgenodogd om over corona te komen oraten. Die mensen hebben belangen bij hoge sterftecijfers. Bill Gates ook. En iedere wetenschapper die afhankelijk is van ze voor hun inkomenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom dan? Jij denkt dat alle onafhankelijke wetenschappers de boel maar een beetje bij elkaar liegen?
Nogmaals, op basis van welke bewijzen trek jij deze conclusies?
Hoe denkt je psychiater over jouw realiteit?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Mijn moeder had longkanker met uitzaaiing door het hele lichaam. Uiteindelijk hielt haar hart er mee op. Wat is nu de doodsoorzaak? Haar hart of de kanker?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:24 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Over de gehele wereld is de trend dat zeker 96% van sterfte gevallen NIET door cprona komt. Van China t/m zweden. Op Italie na. En Newyork. Ik vind dat dus aannemelijk. Italie had kennelijk direkt een gemuteerde vorm. Joh zoveel ongeluk. Of Italie liegt. Ook zeer aannemelijk.
Oh oke dus die wetenschappers hebben geen baan meer als Corona niet zou bestaan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:34 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Mensen zoals Ab Oosterhaus die door de media elke dag wel worden uitgenodogd om over corona te komen oraten. Die mensen hebben belangen bij hoge sterftecijfers. Bill Gates ook. En iedere wetenschapper die afhankelijk is van ze voor hun inkomen
En jij denkt dat Ab die cijfers zelf bij elkaar verzint?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:34 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Mensen zoals Ab Oosterhaus die door de media elke dag wel worden uitgenodogd om over corona te komen oraten. Die mensen hebben belangen bij hoge sterftecijfers. Bill Gates ook. En iedere wetenschapper die afhankelijk is van ze voor hun inkomen
FAKE NEWS! Je moeder was een acteur om jou in de maling te nemen en loopt nu feest te vieren samen met Hitler en Tupac!!! TRAP ER NIET IN!!!quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mijn moeder had longkanker met uitzaaiing door het hele lichaam. Uiteindelijk hielt haar hart er mee op. Wat is nu de doodsoorzaak? Haar hart of de kanker?
Ik denk dat het belachelijk maken van deze users ze niet zal helpen om tot een realisatie te komen dat wat zij denken niet perse de waarheid is. Ik deel je sentiment though.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
FAKE NEWS! Je moeder was een acteur om jou in de maling te nemen en loopt nu feest te vieren samen met Hitler en Tupac!!! TRAP ER NIET IN!!!
Ik ben bang dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat het belachelijk maken van deze users ze niet zal helpen om tot een realisatie te komen dat wat zij denken niet perse de waarheid is. Ik deel je sentiment though.
eigenlijk wat hij zegt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
FAKE NEWS! Je moeder was een acteur om jou in de maling te nemen en loopt nu feest te vieren samen met Hitler en Tupac!!! TRAP ER NIET IN!!!
Het was een serieuze vraagquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat het belachelijk maken van deze users ze niet zal helpen om tot een realisatie te komen dat wat zij denken niet perse de waarheid is. Ik deel je sentiment though.
Dat weet ik, ik had het tegen Hajjoquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
eigenlijk wat hij zegt.
[..]
Het was een serieuze vraag
De kanker als je t mij vraagt. Alle organen krijgen er onder te lijden, al dan niet door chemo/bestraling medicatie. De fatale klap had ook een hersenbloeding kunnen zijn n.a.v de kanker. Gecondoleerd overigens.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mijn moeder had longkanker met uitzaaiing door het hele lichaam. Uiteindelijk hielt haar hart er mee op. Wat is nu de doodsoorzaak? Haar hart of de kanker?
Patienten wereldwijd krijgen op bedenkelijke wijze de diagnose covi-19. Italie overdrijft de cijfers naar alle waarschijnlijkheid alleen om geld los te peuteren van de EU. Ook het RIVM paste haar statistieken bij in de voortgang van deze pandemie. Het zegt mij dat er geen eenduidige manier van diagnose bestaat.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En jij denkt dat Ab die cijfers zelf bij elkaar verzint?
En wat zijn hier jouw bewijzen voor?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:48 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Patienten krijgen op bedenkelijke wijze de diagnose corona 19. Italie overdrijft de cijfers naar alle waarschijnlijkheid alleen om geld los te peuteren van de EU.
Op zich wel. Mijn vriendin heeft in maart een zware chemokuur gehad. Daardoor zou een besmetting met het coronavirus dodelijk kunnen zijn door de beschadiging van haar immuunsysteem door de chemo. Zonder corona (of ander virus of infectie ofzo) heeft ze een redelijke kans om te genezen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:46 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
De kanker als je t mij vraagt. Alle organen krijgen er onder te lijden, al dan niet door chemo/bestraling medicatie. De fatale klap had ook een hersenbloeding kunnen zijn n.a.v de kanker. Gecondoleerd overigens.
Rr waren nieteens genoeg testkits om Covi19 bij patienten op te sporen. In Italie al helemaal niet. Artsen gaan dus af op natte vingerwerk.quote:
En dat is het definitieve bewijs dat het virus een hoax is?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:51 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Rr waren nieteens genoeg testkits om Covi19 bij patienten op te sporen. In Italie al helemaal niet.
The Rockefeller foundation had een document opgesteld in 2010 met als scenario een pandemie als de manier voor westerse overheden om weer meer vat te krijgen op haar burgers.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En dat is het definitieve bewijs dat het een hoax is?
Of is dat alleen het bewijs dat Italie corrupt is en geld wil ontfutselen van de EU?
Als ze een virus kunnen faken hadden ze al aardig wat controle lijkt me.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:53 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
The Rockefeller foundation had een document opgesteld in 2010 met als scenario een pandemie als de manier voor westerse overheden om weer meer vat te krijgen op haar burgers.
Dat de cijfers tussen landen verschillen door het hanteren van verschillende methodes en (test)criteria is niet zo gek. Maar dat betekent niet dat die cijfers gebaseerd zijn op gebakken lucht.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:48 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Patienten wereldwijd krijgen op bedenkelijke wijze de diagnose covi-19. Italie overdrijft de cijfers naar alle waarschijnlijkheid alleen om geld los te peuteren van de EU. Ook het RIVM paste haar statistieken bij in de voortgang van deze pandemie. Het zegt mij dat er geen eenduidige manier van diagnose bestaat.
En dat is het definitieve bewijs dat dit virus een hoax is?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:53 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
The Rockefeller foundation had een document opgesteld in 2010 met als scenario een pandemie als de manier voor westerse overheden om weer meer vat te krijgen op haar burgers.
Bill Gates had een virtuele pandemie oefening met een panel van economen en wetenschappers. Het ging om een fictieve corona uitbraak. In october 2019.
Ik ben bang dat ze dit nu aan het doen zijn. Als de mensen niet willen luisteren dan creëeren ze covi20 die wat erger is dan covi19. En iedereen luistert weer.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als ze een virus kunnen faken hadden ze al aardig wat controle lijkt me.
Met welk doel en in welk opzicht willen ze meer vat/controle krijgen over de burgers?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:56 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dit nu aan het doen zijn. Als de mensen niet willen luisteren dan creeeren ze covi20 die wat erger is. En iedereen luistert weer.
Ik denk dat je hier de spijker op de kop slaat. En om hiermee om te gaan ben je op zoek naar allerlei conspiracies die buiten jezelf liggen, waar je geen controle over hebt. Dan hoef je iniedergeval je eigen angst niet te onderkennen. Zo rationaliseer je de zaken waar jij in geloofd, zonder dat je hiervoor enig bewijs hoeft te hebben. Onder het mom van "Zie je wel, ze willen ons pakken!"quote:
Waar is dat document te vinden?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:53 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Bedoel je dit: https://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html ?quote:Bill Gates had een virtuele pandemie oefening met een panel van economen en wetenschappers. Het ging om een fictieve corona uitbraak. In october 2019.
Ik ben niet alleen bang voor mijn vrijheid. Maar ook voor jouw vrijheid en veiligheid.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier de spijker op de kop slaat. En om hiermee om te gaan ben je op zoek naar allerlei conspiracies die buiten jezelf liggen, waar je geen controle over hebt. Dan hoef je iniedergeval je eigen angst niet te onderkennen. Zo rationaliseer je de zaken waar jij in geloofd, zonder dat je hiervoor enig bewijs hoeft te hebben.
Je hoeft voor mij niet bang te zijn, ik ben op dit moment op geen enkel moment benadeeld door de maatregelen die zijn gesteld.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen bang voor mijn vrijheid. Maar ook voor jouw vrijheid en veiligheid.
Bil Gates heeft gezegd dat er geen weg is uit deze Covi19 tot er wereldwijd iedereen is gevaccineerd.(en hij zit dus in die vaccinatie business).
Goede punten, en logisch ook.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
1) Er worden jaarlijks tienduizenden simulaties gedraaid van allerlei scenarios. Ze noemen het een coronavirus, maar ze hadden het net zo goed een ander naampje kunnen geven. Het gaat om het concept van een virusuitbraak, en sinds sars en mers zijn coronavirussen een beetje op de radar verschenen als dingen om rekening mee te houden.
2) Zou het niet nogal dom zijn om eerst snode plannen te smeden, die op internet te zetten, en ze vervolgens uit te voeren?
"In partnership with the Bill and Melind Gates foundation "quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar is dat document te vinden?
[..]
Bedoel je dit: https://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html ?
1) Er worden jaarlijks tienduizenden simulaties geoefend van allerlei scenarios. Ze noemen het een coronavirus, maar ze hadden het net zo goed een ander naampje kunnen geven. Het gaat om het concept van een virusuitbraak, en sinds sars en mers zijn coronavirussen een beetje op de radar verschenen als dingen om rekening mee te houden.
2) Zou het niet nogal dom zijn om eerst snode plannen te smeden, die op internet te zetten, en ze vervolgens uit te voeren?
Oké, en nu? Reageer je nog op de argumenten?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:03 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
"In partnership with the Bill and Melind Gates foundation "
Dus? Wat heeft dat voor invloed op de inhoudt?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:03 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
"In partnership with the Bill and Melind Gates foundation "
Er zijn zoveel zaken die nep zijn maar mensen rellen niet. Het hele. financiele systeem. bijvoorbeeld. Of MH17. De officiele complot dat Rusland het heeft gedaan is nog geen schreintje bewijs vokr geleverd.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus? Wat heeft dat voor invloed op de inhoudt?
Wat Bill Gates zegt is allemaal prima, dat maakt nog geen absoluut bewijs dat het virus een hoax is bedacht om zo meer grip te krijgen op burgers, wereldwijd. Daar is simpelweg geen bewijs voor, anders had je dit al aan kunnen leveren. En dan zouden de mensen wereldwijd rellen. Maar het is simpelweg niet het geval.
We hebben het nu even niet over andere zaken, we hebben het over jouw claim dat dit virus een hoax is wat gebruikt wordt om extra grip op burgers uit te oefenen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:08 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Er zijn zoveel zaken die nep zijn. Maar mensen rellen niet.
Is het een staatsverhoor om om bewijzen te vragen voor mensen die zaken claimen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ojee het staatsverhoor is weer bezig lees ik
Wat zie je nu gebeuren?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
We hebben het nu even niet over andere zaken, we hebben het over jouw claim dat dit virus een hoax is wat gebruikt wordt om extra grip op burgers uit te oefenen.
En nogmaals de vraag, waar is hiervan jouw bewijs om deze conclusie te trekken?
Niet om 't een of't ander maar dan zou je verwachten dat men een totale lockdown regelt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:56 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dit nu aan het doen zijn. Als de mensen niet willen luisteren dan creëeren ze covi20 die wat erger is dan covi19. En iedereen luistert weer.
Ik zie dat er tijdelijke regels worden gesteld om het zorgstelsel niet onder dwang te zetten, en het zekere voor het onzekere te nemen.quote:
Je begrijpt dat alles begint bij het bewijs dat de overheid en msm geven wat ons burgers iets moet doen laten geloven he want dat schijn je over te slaan . Jij wilt het omdraaien .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
We hebben het nu even niet over andere zaken, we hebben het over jouw claim dat dit virus een hoax is wat gebruikt wordt om extra grip op burgers uit te oefenen.
En nogmaals de vraag, waar is hiervan jouw bewijs om deze conclusie te trekken?
Oh? Vragen stellen om een discussie te voeren is Gestapo? Ik zou nog maar eens een boek open slaan maat.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... Joh de Gestapo is er niks bij
Nee, jullie claimen dat iets niet is zoals het wordt voorgeschoteld. Dan is het aan de mensen die dit claimen om dit te bewijzen, niet andersom.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Je begrijpt dat alles begint bij het bewijs dat de overheid en msm geven wat ons burgers iets moet doen laten geloven he want dat schijn je over te slaan . Jij wilt het omdraaien .
Heel apart dat wat de msm en overheid zegt altijd het uitgangspunt is in plaats van iets waar je eerst overtuigt van moet worden .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... Joh de Gestapo is er niks bij
Het heeft niets te maken met de main stream media of de overheid.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Heel apart dat wat de msm en overheid zegt altijd het uitgangspunt is in plaats van iets waar je eerst overtuigt van moet worden .
Dan sla je echt het belangrijkste over namelijk dat de overheid en msm overtuigend moeten zijn . Als ze dat niet zijn houd het toch opquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, jullie claimen dat iets niet is zoals het wordt voorgeschoteld. Dan is het aan de mensen die dit claimen om dit te bewijzen, niet andersom.
De wetenschappelijke community is het niet eens met jouw stelling.
Nou kom dan eens met voorbeelden waarom jij zo heilig in je eigen stelling geloofd?
Dat vragen we nu al 3 topics lang. Je hebt nog geen enkel fatsoenlijk argument op tafel gelegd. In tegenstelling tot andere users die tenminste de discussie aangaan. Of we het nou eens zijn met elkaar of niet, je kan op zijn minst je best doen om je standpunten te verhelderen.
Doe je dat niet, dan neemt niemand je serieus.
Dat mainstream media en de overheid moeten helemaal niets.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan sla je echt het belangrijkste over namelijk dat de overheid en msm overtuigend moeten zijn . Als ze dat niet zijn houd het toch op
Oh ? is het een soort religie danquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat mainstream media en de overheid moeten helemaal niets.
Dat is ook niet het onderwerp van dit topic, wederom ontwijk je mijn vragen door zelf weer een vraag te stellen.
Wat bedoel je in godsnaam? Ik geloof niet iets omdat de overheid het zegt hoor, waar baseer je dit op?quote:
Dat is ook absoluut niet wat ik zeg. Jezus, hoe slecht is jouw leesbegrip joh?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:23 schreef Summers het volgende:
Sorry maar mensen zien de msm en de overheid niet als een religie , hun claimen en hun moeten bewijzen EN overtuigen .
Je hebt het niet eens door dat je ze als religie behandeld , zo komen mensen dus tot een andere conclusie door EERST kritisch naar hun claims te kijken terwijl andere mensen dat overslaan en het als uitgangspunt nemen .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat bedoel je in godsnaam? Ik geloof niet iets omdat de overheid het zegt hoor, waar baseer je dit op?
Ik accepteer iets omdat het door de overgrote deel van wetenschappers kan worden aangetoond dat het zo is. Net zoals dat ik accepteer dat de aarde rond is.
En als mensen hierbij claimen dat iets niet is zoals het wordt voorgeschoteld, wordt er van ze verwacht dat ze hiervoor argumenten, bewijzen of anderzijds claims hebben.
Dat heb jij nog geen enkele keer tentoon gesteld. Ik vroeg je om een bron. Je post een filmpje van een italiaanse politicus die een rant houdt over de lockdown. Nouja dat is nog geen bewijs, maar toch vroeg ik je waarom deze man het dan wel bij het rechte eind heeft volgens jou?
Weer geen reactie.
En zo gaan we in een circel. Jij geloofd iets, maar vindt niet dat je hiervoor uitleg hoeft te geven.
Doe dan ook niet verrast als niemand je serieus neemt? Je neemt niet eens deel aan de discussie!
Wie behandel ik als religie? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens door dat je ze als religie behandeld , zo komen mensen dus tot een andere conclusie door EERST kritisch naar hun claims te kijken terwijl andere mensen dat overslaan en het als uitgangspunt nemen .
pff laat maar .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wie behandel ik als religie? Waar heb je het over?
Sorry hoor maar of je leesbegrip is zo slecht dat je absoluut niks hebt begrepen van wat ik net hebt getypt of je bent gewoon zwaar zwakzinnig, hier kan niemand iets mee. Tabee
Inderdaad lijkt mij ook het beste.quote:
Die dr Buttar of die Italian leader zeggen rake zaken daar wordt nooit op ingegaan, normies hakken liever op mensen in die twijfels hebben komen ze met het staatsverhoor aan, erna leuk om ze belachelijk te maken, de feitenstrijders van bnwquote:
Je moet het zelf zien, als het je eenmaal ziet kun je niet meer terug, andere mensen zijn blind, sheeple, normies, down the rabbit hole, stap uit de duisternis, in het licht. Etc.etc.quote:
Er zijn geen enkele feiten geopperd, zowel door jou als Jhar Jhar als Summers.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die dr Buttar of die Italian leader zeggen rake zaken daar wordt nooit op ingegaan, normies hakken liever op mensen in die twijfels hebben komen ze met het staatsverhoor aan, erna leuk om ze belachelijk te maken, de feitenstrijders van bnw
Zozo. Waar zijn je bewijzen hiervoor?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik accepteer iets omdat het door de overgrote deel van wetenschappers kan worden aangetoond dat het zo is. Net zoals dat ik accepteer dat de aarde rond is.
Grappigquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:33 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Zozo. Waar zijn je bewijzen hiervoor?
Nee precies maar echt erg dat men niet door heeft dat de claims van de msm en overheid eerst bewezen moeten worden VOORDAT je het als uitgangspunt neemt of verspreid als de waarheid . Kan je net zo goed de bijbel als uitgangspunt nemen en alles daarbuiten kritisch bekijken maar nooit de bijbel zelf .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die dr Buttar of die Italian leader zeggen rake zaken daar wordt nooit op ingegaan, normies hakken liever op mensen in die twijfels hebben komen ze met het staatsverhoor aan, erna leuk om ze belachelijk te maken, de feitenstrijders van bnw
En, bekijk jij jouw eigen bronnen kritisch?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee precies maar echt erg dat men niet door heeft dat de claims van de msm en overheid eerst bewezen moeten worden VOORDAT je het als uitgangspunt neemt of verspreid als de waarheid . Kan je net zo goed de bijbel als uitgangspunt nemen en alles daarbuiten kritisch bekijken maar nooit de bijbel zelf .
Nee zo werkt het niet. De mensen met onrealistische claims die geen basis hebben in realiteit moeten hun claims bewijzen, niet andersom.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee precies maar echt erg dat men niet door heeft dat de claims van de msm en overheid eerst bewezen moeten worden VOORDAT je het als uitgangspunt neemt of verspreid als de waarheid . Kan je net zo goed de bijbel als uitgangspunt nemen en alles daarbuiten kritisch bekijken maar nooit de bijbel zelf .
Er komen zaken boven water en dat tonen meerdere mensen aan niet alleen complotgekkies, mensen uit de zorg, verschillende artsen hebben aangetoond dat de cijfers niet kloppen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er zijn geen enkele feiten geopperd, zowel door jou als Jhar Jhar als Summers.
Die italiaanse politicus zegt niets wat bewezen is.
Dus doe even normaal man. Maar zo kan je wel lekker afgeven, en daar houd je zo van toch?
Geen enkele moeite nemen om deel te nemen aan een discussie, maar wel naderhand lopen zeiken. Flikker toch op man zielige kneus.
Waar zijn die bronnen dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er komen zaken boven water en dat tonen meerdere mensen aan niet alleen complotgekkies, mensen uit de zorg, verschillende artsen hebben aangetoond dat de cijfers niet kloppen.
Verder kun je het dak op, je bent hier om kruisverhoortje te kunnen spelen met mensen die een andere mening hebben. Eng trekje.
stap 1 : overheid en msm maken claim .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er komen zaken boven water en dat tonen meerdere mensen aan niet alleen complotgekkies, mensen uit de zorg, verschillende artsen hebben aangetoond dat de cijfers niet kloppen.
Verder kun je het dak op, je bent hier om kruisverhoortje te kunnen spelen met mensen die een andere mening hebben. Eng trekje.
Zoek de definitie van een kruisverhoor nog eens op, achterlijke retard.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Whatever dude. Succes met kruisverhoor, misschien dat Jar Jar er zin in heeft heb jij de avond ook weer gevuld.
quote:Bij een kruisverhoor worden van verschillende kanten vragen gesteld. Het doel van een verhoor is om meer informatie te verkrijgen. Bij verdenking van een misdrijf kan het een middel zijn om tot bewijs te komen en zo leiden tot een bekentenis door de verdachte.
In dat artikrl reasearcher say.. scientists say. . Hoeveel scientists, welke scientists, welk onderzoeksinstituut?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Grappig
Je kan hier enorm veel informatie over vinden.
https://www.theguardian.c(...)bout-covid-19-so-far
Maar dit een kleine sample.
Ik zou je willen verzoeken om in alle factoren van je leven op zoek te gaan naar bewijzen, en niet naar losse claims van mensen op Twitter/Youtube/Facebook/4Chan whatever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |