Als ze een virus kunnen faken hadden ze al aardig wat controle lijkt me.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:53 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
The Rockefeller foundation had een document opgesteld in 2010 met als scenario een pandemie als de manier voor westerse overheden om weer meer vat te krijgen op haar burgers.
Dat de cijfers tussen landen verschillen door het hanteren van verschillende methodes en (test)criteria is niet zo gek. Maar dat betekent niet dat die cijfers gebaseerd zijn op gebakken lucht.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:48 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Patienten wereldwijd krijgen op bedenkelijke wijze de diagnose covi-19. Italie overdrijft de cijfers naar alle waarschijnlijkheid alleen om geld los te peuteren van de EU. Ook het RIVM paste haar statistieken bij in de voortgang van deze pandemie. Het zegt mij dat er geen eenduidige manier van diagnose bestaat.
En dat is het definitieve bewijs dat dit virus een hoax is?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:53 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
The Rockefeller foundation had een document opgesteld in 2010 met als scenario een pandemie als de manier voor westerse overheden om weer meer vat te krijgen op haar burgers.
Bill Gates had een virtuele pandemie oefening met een panel van economen en wetenschappers. Het ging om een fictieve corona uitbraak. In october 2019.
Ik ben bang dat ze dit nu aan het doen zijn. Als de mensen niet willen luisteren dan creëeren ze covi20 die wat erger is dan covi19. En iedereen luistert weer.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als ze een virus kunnen faken hadden ze al aardig wat controle lijkt me.
Met welk doel en in welk opzicht willen ze meer vat/controle krijgen over de burgers?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:56 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dit nu aan het doen zijn. Als de mensen niet willen luisteren dan creeeren ze covi20 die wat erger is. En iedereen luistert weer.
Ik denk dat je hier de spijker op de kop slaat. En om hiermee om te gaan ben je op zoek naar allerlei conspiracies die buiten jezelf liggen, waar je geen controle over hebt. Dan hoef je iniedergeval je eigen angst niet te onderkennen. Zo rationaliseer je de zaken waar jij in geloofd, zonder dat je hiervoor enig bewijs hoeft te hebben. Onder het mom van "Zie je wel, ze willen ons pakken!"quote:
Waar is dat document te vinden?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:53 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Bedoel je dit: https://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html ?quote:Bill Gates had een virtuele pandemie oefening met een panel van economen en wetenschappers. Het ging om een fictieve corona uitbraak. In october 2019.
Ik ben niet alleen bang voor mijn vrijheid. Maar ook voor jouw vrijheid en veiligheid.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier de spijker op de kop slaat. En om hiermee om te gaan ben je op zoek naar allerlei conspiracies die buiten jezelf liggen, waar je geen controle over hebt. Dan hoef je iniedergeval je eigen angst niet te onderkennen. Zo rationaliseer je de zaken waar jij in geloofd, zonder dat je hiervoor enig bewijs hoeft te hebben.
Je hoeft voor mij niet bang te zijn, ik ben op dit moment op geen enkel moment benadeeld door de maatregelen die zijn gesteld.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen bang voor mijn vrijheid. Maar ook voor jouw vrijheid en veiligheid.
Bil Gates heeft gezegd dat er geen weg is uit deze Covi19 tot er wereldwijd iedereen is gevaccineerd.(en hij zit dus in die vaccinatie business).
Goede punten, en logisch ook.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
1) Er worden jaarlijks tienduizenden simulaties gedraaid van allerlei scenarios. Ze noemen het een coronavirus, maar ze hadden het net zo goed een ander naampje kunnen geven. Het gaat om het concept van een virusuitbraak, en sinds sars en mers zijn coronavirussen een beetje op de radar verschenen als dingen om rekening mee te houden.
2) Zou het niet nogal dom zijn om eerst snode plannen te smeden, die op internet te zetten, en ze vervolgens uit te voeren?
"In partnership with the Bill and Melind Gates foundation "quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar is dat document te vinden?
[..]
Bedoel je dit: https://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html ?
1) Er worden jaarlijks tienduizenden simulaties geoefend van allerlei scenarios. Ze noemen het een coronavirus, maar ze hadden het net zo goed een ander naampje kunnen geven. Het gaat om het concept van een virusuitbraak, en sinds sars en mers zijn coronavirussen een beetje op de radar verschenen als dingen om rekening mee te houden.
2) Zou het niet nogal dom zijn om eerst snode plannen te smeden, die op internet te zetten, en ze vervolgens uit te voeren?
Oké, en nu? Reageer je nog op de argumenten?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:03 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
"In partnership with the Bill and Melind Gates foundation "
Dus? Wat heeft dat voor invloed op de inhoudt?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:03 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
"In partnership with the Bill and Melind Gates foundation "
Er zijn zoveel zaken die nep zijn maar mensen rellen niet. Het hele. financiele systeem. bijvoorbeeld. Of MH17. De officiele complot dat Rusland het heeft gedaan is nog geen schreintje bewijs vokr geleverd.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus? Wat heeft dat voor invloed op de inhoudt?
Wat Bill Gates zegt is allemaal prima, dat maakt nog geen absoluut bewijs dat het virus een hoax is bedacht om zo meer grip te krijgen op burgers, wereldwijd. Daar is simpelweg geen bewijs voor, anders had je dit al aan kunnen leveren. En dan zouden de mensen wereldwijd rellen. Maar het is simpelweg niet het geval.
We hebben het nu even niet over andere zaken, we hebben het over jouw claim dat dit virus een hoax is wat gebruikt wordt om extra grip op burgers uit te oefenen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:08 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Er zijn zoveel zaken die nep zijn. Maar mensen rellen niet.
Is het een staatsverhoor om om bewijzen te vragen voor mensen die zaken claimen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ojee het staatsverhoor is weer bezig lees ik
Wat zie je nu gebeuren?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
We hebben het nu even niet over andere zaken, we hebben het over jouw claim dat dit virus een hoax is wat gebruikt wordt om extra grip op burgers uit te oefenen.
En nogmaals de vraag, waar is hiervan jouw bewijs om deze conclusie te trekken?
Niet om 't een of't ander maar dan zou je verwachten dat men een totale lockdown regelt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:56 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dit nu aan het doen zijn. Als de mensen niet willen luisteren dan creëeren ze covi20 die wat erger is dan covi19. En iedereen luistert weer.
Ik zie dat er tijdelijke regels worden gesteld om het zorgstelsel niet onder dwang te zetten, en het zekere voor het onzekere te nemen.quote:
Je begrijpt dat alles begint bij het bewijs dat de overheid en msm geven wat ons burgers iets moet doen laten geloven he want dat schijn je over te slaan . Jij wilt het omdraaien .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
We hebben het nu even niet over andere zaken, we hebben het over jouw claim dat dit virus een hoax is wat gebruikt wordt om extra grip op burgers uit te oefenen.
En nogmaals de vraag, waar is hiervan jouw bewijs om deze conclusie te trekken?
Oh? Vragen stellen om een discussie te voeren is Gestapo? Ik zou nog maar eens een boek open slaan maat.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... Joh de Gestapo is er niks bij
Nee, jullie claimen dat iets niet is zoals het wordt voorgeschoteld. Dan is het aan de mensen die dit claimen om dit te bewijzen, niet andersom.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Je begrijpt dat alles begint bij het bewijs dat de overheid en msm geven wat ons burgers iets moet doen laten geloven he want dat schijn je over te slaan . Jij wilt het omdraaien .
Heel apart dat wat de msm en overheid zegt altijd het uitgangspunt is in plaats van iets waar je eerst overtuigt van moet worden .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... Joh de Gestapo is er niks bij
Het heeft niets te maken met de main stream media of de overheid.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Heel apart dat wat de msm en overheid zegt altijd het uitgangspunt is in plaats van iets waar je eerst overtuigt van moet worden .
Dan sla je echt het belangrijkste over namelijk dat de overheid en msm overtuigend moeten zijn . Als ze dat niet zijn houd het toch opquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, jullie claimen dat iets niet is zoals het wordt voorgeschoteld. Dan is het aan de mensen die dit claimen om dit te bewijzen, niet andersom.
De wetenschappelijke community is het niet eens met jouw stelling.
Nou kom dan eens met voorbeelden waarom jij zo heilig in je eigen stelling geloofd?
Dat vragen we nu al 3 topics lang. Je hebt nog geen enkel fatsoenlijk argument op tafel gelegd. In tegenstelling tot andere users die tenminste de discussie aangaan. Of we het nou eens zijn met elkaar of niet, je kan op zijn minst je best doen om je standpunten te verhelderen.
Doe je dat niet, dan neemt niemand je serieus.
Dat mainstream media en de overheid moeten helemaal niets.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan sla je echt het belangrijkste over namelijk dat de overheid en msm overtuigend moeten zijn . Als ze dat niet zijn houd het toch op
Oh ? is het een soort religie danquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat mainstream media en de overheid moeten helemaal niets.
Dat is ook niet het onderwerp van dit topic, wederom ontwijk je mijn vragen door zelf weer een vraag te stellen.
Wat bedoel je in godsnaam? Ik geloof niet iets omdat de overheid het zegt hoor, waar baseer je dit op?quote:
Dat is ook absoluut niet wat ik zeg. Jezus, hoe slecht is jouw leesbegrip joh?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:23 schreef Summers het volgende:
Sorry maar mensen zien de msm en de overheid niet als een religie , hun claimen en hun moeten bewijzen EN overtuigen .
Je hebt het niet eens door dat je ze als religie behandeld , zo komen mensen dus tot een andere conclusie door EERST kritisch naar hun claims te kijken terwijl andere mensen dat overslaan en het als uitgangspunt nemen .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat bedoel je in godsnaam? Ik geloof niet iets omdat de overheid het zegt hoor, waar baseer je dit op?
Ik accepteer iets omdat het door de overgrote deel van wetenschappers kan worden aangetoond dat het zo is. Net zoals dat ik accepteer dat de aarde rond is.
En als mensen hierbij claimen dat iets niet is zoals het wordt voorgeschoteld, wordt er van ze verwacht dat ze hiervoor argumenten, bewijzen of anderzijds claims hebben.
Dat heb jij nog geen enkele keer tentoon gesteld. Ik vroeg je om een bron. Je post een filmpje van een italiaanse politicus die een rant houdt over de lockdown. Nouja dat is nog geen bewijs, maar toch vroeg ik je waarom deze man het dan wel bij het rechte eind heeft volgens jou?
Weer geen reactie.
En zo gaan we in een circel. Jij geloofd iets, maar vindt niet dat je hiervoor uitleg hoeft te geven.
Doe dan ook niet verrast als niemand je serieus neemt? Je neemt niet eens deel aan de discussie!
Wie behandel ik als religie? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens door dat je ze als religie behandeld , zo komen mensen dus tot een andere conclusie door EERST kritisch naar hun claims te kijken terwijl andere mensen dat overslaan en het als uitgangspunt nemen .
pff laat maar .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wie behandel ik als religie? Waar heb je het over?
Sorry hoor maar of je leesbegrip is zo slecht dat je absoluut niks hebt begrepen van wat ik net hebt getypt of je bent gewoon zwaar zwakzinnig, hier kan niemand iets mee. Tabee
Inderdaad lijkt mij ook het beste.quote:
Die dr Buttar of die Italian leader zeggen rake zaken daar wordt nooit op ingegaan, normies hakken liever op mensen in die twijfels hebben komen ze met het staatsverhoor aan, erna leuk om ze belachelijk te maken, de feitenstrijders van bnwquote:
Je moet het zelf zien, als het je eenmaal ziet kun je niet meer terug, andere mensen zijn blind, sheeple, normies, down the rabbit hole, stap uit de duisternis, in het licht. Etc.etc.quote:
Er zijn geen enkele feiten geopperd, zowel door jou als Jhar Jhar als Summers.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die dr Buttar of die Italian leader zeggen rake zaken daar wordt nooit op ingegaan, normies hakken liever op mensen in die twijfels hebben komen ze met het staatsverhoor aan, erna leuk om ze belachelijk te maken, de feitenstrijders van bnw
Zozo. Waar zijn je bewijzen hiervoor?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik accepteer iets omdat het door de overgrote deel van wetenschappers kan worden aangetoond dat het zo is. Net zoals dat ik accepteer dat de aarde rond is.
Grappigquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:33 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Zozo. Waar zijn je bewijzen hiervoor?
Nee precies maar echt erg dat men niet door heeft dat de claims van de msm en overheid eerst bewezen moeten worden VOORDAT je het als uitgangspunt neemt of verspreid als de waarheid . Kan je net zo goed de bijbel als uitgangspunt nemen en alles daarbuiten kritisch bekijken maar nooit de bijbel zelf .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die dr Buttar of die Italian leader zeggen rake zaken daar wordt nooit op ingegaan, normies hakken liever op mensen in die twijfels hebben komen ze met het staatsverhoor aan, erna leuk om ze belachelijk te maken, de feitenstrijders van bnw
En, bekijk jij jouw eigen bronnen kritisch?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee precies maar echt erg dat men niet door heeft dat de claims van de msm en overheid eerst bewezen moeten worden VOORDAT je het als uitgangspunt neemt of verspreid als de waarheid . Kan je net zo goed de bijbel als uitgangspunt nemen en alles daarbuiten kritisch bekijken maar nooit de bijbel zelf .
Nee zo werkt het niet. De mensen met onrealistische claims die geen basis hebben in realiteit moeten hun claims bewijzen, niet andersom.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee precies maar echt erg dat men niet door heeft dat de claims van de msm en overheid eerst bewezen moeten worden VOORDAT je het als uitgangspunt neemt of verspreid als de waarheid . Kan je net zo goed de bijbel als uitgangspunt nemen en alles daarbuiten kritisch bekijken maar nooit de bijbel zelf .
Er komen zaken boven water en dat tonen meerdere mensen aan niet alleen complotgekkies, mensen uit de zorg, verschillende artsen hebben aangetoond dat de cijfers niet kloppen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er zijn geen enkele feiten geopperd, zowel door jou als Jhar Jhar als Summers.
Die italiaanse politicus zegt niets wat bewezen is.
Dus doe even normaal man. Maar zo kan je wel lekker afgeven, en daar houd je zo van toch?
Geen enkele moeite nemen om deel te nemen aan een discussie, maar wel naderhand lopen zeiken. Flikker toch op man zielige kneus.
Waar zijn die bronnen dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er komen zaken boven water en dat tonen meerdere mensen aan niet alleen complotgekkies, mensen uit de zorg, verschillende artsen hebben aangetoond dat de cijfers niet kloppen.
Verder kun je het dak op, je bent hier om kruisverhoortje te kunnen spelen met mensen die een andere mening hebben. Eng trekje.
stap 1 : overheid en msm maken claim .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er komen zaken boven water en dat tonen meerdere mensen aan niet alleen complotgekkies, mensen uit de zorg, verschillende artsen hebben aangetoond dat de cijfers niet kloppen.
Verder kun je het dak op, je bent hier om kruisverhoortje te kunnen spelen met mensen die een andere mening hebben. Eng trekje.
Zoek de definitie van een kruisverhoor nog eens op, achterlijke retard.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Whatever dude. Succes met kruisverhoor, misschien dat Jar Jar er zin in heeft heb jij de avond ook weer gevuld.
quote:Bij een kruisverhoor worden van verschillende kanten vragen gesteld. Het doel van een verhoor is om meer informatie te verkrijgen. Bij verdenking van een misdrijf kan het een middel zijn om tot bewijs te komen en zo leiden tot een bekentenis door de verdachte.
In dat artikrl reasearcher say.. scientists say. . Hoeveel scientists, welke scientists, welk onderzoeksinstituut?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Grappig
Je kan hier enorm veel informatie over vinden.
https://www.theguardian.c(...)bout-covid-19-so-far
Maar dit een kleine sample.
Ik zou je willen verzoeken om in alle factoren van je leven op zoek te gaan naar bewijzen, en niet naar losse claims van mensen op Twitter/Youtube/Facebook/4Chan whatever.
stap 1. random youtuber maakt claimquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:44 schreef Summers het volgende:
[..]
stap 1 : overheid en msm maken claim .
stap 2 dan moeten ze die claim bewijzen .
stap 3 Als het overtuigend is neem je het aan . Als dat niet zo is neem je het niet aan .
Wat is hier moeilijk aan ........................................
Wetenschappers en onderzoekers hebben geen reden om te liegen. Het zijn wetenschappers.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:45 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
In dat artikrl reasearcher say.. scientists say. . Hoeveel scientists, welke scientists, welk onderzoeksinstituut?
En het zegt niets over wat wetenschappers eenduidg zouden beweren over corona-sterftecijfers.
Waaatt!?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wetenschappers en onderzoekers hebben geen reden om te liegen. Het zijn wetenschappers.
Dat betekend niet dat elke wetenschapper het bij het rechte eind heeft.
Maar als alle neuzen 1 kant op staan is de kans groot dat het gewoon de waarheid is.
Net zoals dat de aarde niet plat is.
tuurlijk joh het is te moeilijk wat ik typte , het doorbreken van een vastgeroeste gewoonte ( religie ) is ook niet makkelijk .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
stap 1. random youtuber maakt claim
stap 2. summers is niet op zoek naar bewijzen.
stap 3. Summers geloofd elke random youtube conspiracy waar ze zich in kan vinden
Je geloofd dat wetenschappers en onderzoekers expleciet dit zijn gaan doen zodat ze mensen kunnen voorliegen met valse onderzoeken?quote:
Dat bedoel ik nou , hopeloos vastgeroestquote:
Ohja want dat is wat ik zei!quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Wetenschappers zijn heilig. Oja en Bill Gates.
Onder andere ja. De politici liegen in ieder geval. Zie Italie. De artsen waren gemakzuchtig met diagnose. Er zijn nieteens genoeg teskits geweest voor echte diagnose wat de hoge coronadoden en patienten verklaart.. en ga zo door.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je geloofd dat wetenschappers en onderzoekers expleciet dit zijn gaan doen zodat ze mensen kunnen voorliegen met valse onderzoeken?
Dat politici liegen en voor hun eigen hagje gaan dat zal je mij niet zien ontkennen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:50 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Onder andere ja. De politici liegen in ieder geval. Zie Italie. De artsen waren gemakzuchtig met diagnose. Er zijn nieteens genoeg teskits geweest voor echte diagnose wat de hoge coronadoden en patienten verklaart.. en ga zo door.
Dat weerhoud je er niet van om zaken op basis van geloof en vertrouwen aan te nemen .quote:
Nee, het heeft niks te maken met geloof. Het gaat om wetenschappelijk vastgestelde zaken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat weerhoud je er niet van om zaken op basis van geloof en vertrouwen aan te nemen .
Dat gaat er helaas bij deze mensen niet in.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wetenschap is geen groep, geen mening, geen kant van de discussie.
Wetenschap is een methode om dingen te verklaren. Als iemand een wetenschappelijk artikel kan ontkrachten met bewijs wat getoetst kan worden dan zegt elke wetenschapper oké vanaf nu is dat artikel niet meer geldig.
Je kunt niet tegen de methode wetenschap zijn. Je kunt wel tegen wetenschappelijke artikelen zijn, maar als je die artikelen niet kunt ontkrachten heb je er niks aan.
Dan moet je eens gaan verdiepen in big money and science & funding. Big Pharma heeft daar ook een handje van. Gates zelf ook met zijn so called charity waar de normies zo voor vallen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat politici liegen en voor hun eigen hagje gaan dat zal je mij niet zien ontkennen.
Met wetenschappelijke onderzoeken gesubsidieerd door universiteiten en onafhankelijke instituten is dat niet het geval.
Jij hebt het naief afhankelijksdenken van een 3 jarige , pappie overheid zegt iets en hij is superman en zal me beschermen en me nooit kwaad doen .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ohja want dat is wat ik zei!
Jij en Summers hebben echt het leesbegrip van een zwakbegaafd 3 jarig kind
Big Pharma is niet gelijk aan wetenschap.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dan moet je eens gaan verdiepen in big money and science & funding. Big Pharma heeft daar ook een handje van. Gates zelf ook met zijn so called charity waar de normies zo voor vallen.
Hey domme koe, ik heb toch al eerder gezegd dat ik niet geloof op basis van wat de overheid mij verteld?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij hebt het naief afhankelijksdenken van een 3 jarige , pappie overheid zegt iets en hij is superman en zal me beschermen en me nooit kwaad doen .
Je bent al door de mand gevallen .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, het heeft niks te maken met geloof. Het gaat om wetenschappelijk vastgestelde zaken.
Jij bent hier degene die op basis van geloof, niet geloofd wat er in de media gezegd wordt.
Je hebt hier geen enkel bewijs voor dat het niet zo is, want een filmpje van een Italiaanse politicus die zijn beklag doet over de lockdown IS GEEN BEWIJS
Dat beweerde ik ook niet. Lezen is niet je sterkste punt, horen en zien ook al niet. Als je het verbaal niet redt ga je mensen uitschelden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Big Pharma is niet gelijk aan wetenschap.
Dude.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat politici liegen en voor hun eigen hagje gaan dat zal je mij niet zien ontkennen.
Met wetenschappelijke onderzoeken gesubsidieerd door universiteiten en onafhankelijke instituten is dat niet het geval.
Ik scheld mensen uit wanneer ik dat wil, dat is mijn recht van meningsuiting.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat beweerde ik ook niet. Lezen is niet je sterkste punt, horen en zien ook al niet. Als je het verbaal niet redt ga je mensen uitschelden.
Je bent zo doorzichtig dus ik snap je geloofquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Je hebt geen enkel punt ingebracht. Het enige wat je continue blijft posten is OH MAAR MENSEN GELOVEN WEL DE OVERHEID EN DE MSM
Nee jij domme zeug dat is helemaal niet wat ik geloof. Ik geloof de fucking wetenschap. SNAP JE HET NU?>???????????????????
Jar Jar bedankt voor de discussie, ook al zijn we het niet met elkaar eens. Ik vind het fijn dat je inedergeval getracht heb op een redelijke manier de discussie aan te gaan met elkaar.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:57 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Dude.
Politiek bepaald beleid, bepaald waar geld valt te verdienen. Statistici (ook wetenschappers) verdraaien de cijfers. En zo gaat het balletje rollen. Wetenschappers zijn voornamelijk verbonden met de industrie.
Ga je gang maar scheld erop los als dat je goed doet. Mensen gaan schelden als ze in het nauw worden gedreven, het verbaal niet redden worden ze vals. Toont alleen maar aan hoe zwak je bent.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik scheld mensen uit wanneer ik dat wil, dat is mijn recht van meningsuiting.
Of wil je mijn vrijheid gaan beperken? Vies gezwel van een mens dat je bent?
Nee, mensen kunnen ook schelden als ze boven hun kookpunt uitkomen. Zoals nu, met dit soort zwakzinnige reacties. Dat je je gewoon niet voor kan stellen dat er een levend denkend mens achter de reacties zit. En dat je gewoon fucking medelijden met ze hebt omdat ze zo achterlijk zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ga je gang maar scheld erop los als dat je goed doet. Mensen gaan schelden als ze in het nauw worden gedreven, het verbaal niet redden worden ze vals. Toont alleen maar aan hoe zwak je bent.
Wie bedoel je exact met 'wetenschappers'. Bedoel je dan alle 8 miljoen wetenschappers in de wereld? Even los van 't feit dat wetenschap een denkwijze is en geen groep waar je tot kan toetreden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:57 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Dude.
Politiek bepaald beleid, bepaald waar geld valt te verdienen. Statistici (ook wetenschappers) verdraaien de cijfers. En zo gaat het balletje rollen. Wetenschappers zijn voornamelijk verbonden met de industrie.
Je bent hier op bnw hé..quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
Het is sowieso wel typisch dat je tegelijkertijd in twee tegenstrijdige theorieën kan geloven. Het is OF een hoax en er is geen virus, OF er is een virus en het is de schuld van Bill Gates. Allebei tegelijk kan niet.
Schelden is een teken van onmacht. Omdat je op dat moment niet bij machte bent om met normale argumenten te discussiëren of praten, ga je maar schelden of schreeuwen in jouw geval met veel CAPS!! (die twee gaan meestal samen). Is dus een teken van zwakte.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, mensen kunnen ook schelden als ze boven hun kookpunt uitkomen. Zoals nu, met dit soort zwakzinnige reacties. Dat je je gewoon niet voor kan stellen dat er een levend denkend mens achter de reacties zit. En dat je gewoon fucking medelijden met ze hebt omdat ze zo achterlijk zijn.
Eens welquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Schelden is meestal een teken van onmacht. Omdat je op dat moment niet bij machte bent om met normale argumenten te discussiëren of praten, ga je maar schelden of schreeuwen in jouw geval met veel CAPS!! (die twee gaan meestal samen). Is dus een teken van zwakte.
Het is vast ook niet makkelijk , denk je lekker achterover te leunen en alleen andere mensen bewijs te vragen , moet je zelf inene na gaan denken over jezelf en waarom je iets geloofd en op basis waarvan ..quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Schelden is meestal een teken van onmacht. Omdat je op dat moment niet bij machte bent om met normale argumenten te discussiëren of praten, ga je maar schelden of schreeuwen in jouw geval met veel CAPS!! (die twee gaan meestal samen). Is dus een teken van zwakte.
Ik had filmpje, nog niet echt bekeken..quote:
Jij was ook niet bij het protest of wel?quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is vast ook niet makkelijk , denk je lekker achterover te leunen en alleen andere mensen bewijs te vragen , moet je zelf inene na gaan denken over jezelf en waarom je iets geloofd en op basis waarvan ..
Op basis waarvan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is vast ook niet makkelijk , denk je lekker achterover te leunen en alleen andere mensen bewijs te vragen , moet je zelf inene na gaan denken over jezelf en waarom je iets geloofd en op basis waarvan ..
Nu komt het kruisverhoor was u wel/niet bij het protest. Willen ze zo graag weten, waarom eigenlijk? Als ik erbij ben geweest ga ik het heus niet aan de grote klok hangen hier bij jullie.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij was ook niet bij het protest of wel?
Kijk als je iets post en mensen hebben er vragen over kan je die nou gewoon eenmaal verwachten.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nu komt het kruisverhoor was u wel/niet bij het protest. Willen ze zo graag weten, waarom eigenlijk? Als ik erbij ben geweest ga ik het heus niet aan de grote klok hangen hier bij jullie.
Dit is wel echt een uitermate zwak verhaal zeg.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:54 schreef Summers het volgende:
Word het toch een keer tijd om een keer zelf onderzoek te gaan doen . In de bnw kluis zijn genoeg documentaires .Internet ligt voor iedereen open . Iedereen weet op welke zoektermen ze zich zouden kunnen verdiepen . Misschien bnw zelf een keer serieus genoeg nemen om alternatieve links en filmpjes te bekijken .
Misschien ophouden om van de zijlijn mee te roepen en in het diepe te duiken net als iedereen .
Het ligt aan je eigen benadering .
Mensen leven in de waan dat ze een soort van autoriteit zijn waar een groep zich aan moet gaan verantwoorden voordat ze het recht hebben om te spreken . Ga je toch lekker naar nieuws naar de normies , naar de mensen die volgens jou wel normaal denken .Wij hoeven niet veranderd te worden of bekeerd naar msm wereldbeeld en willen ons juist nog meer verdiepen en nog meer bnw kennis op doen .
Jij zou je moeten afvragen wat je hier doet als je toch alles gestoord vind en tegen vooroordelen is niet op te boksen .quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is wel echt een uitermate zwak verhaal zeg._________!!
Hoe moeilijk kan het zijn om je eigen standpunt zelf even uit te leggen in je eigen woorden en argumenten? En nee, een filmpje op youtjoep is geen argument.
Je zou je moeten afvragen wat je op een discussieforum te zoeken hebt als je dat niet kan, of als je daar geen zin hebt.
Nou, er wordt binnen de wetenschap voldoende gefraudeerd. Dirk Stapel vergeten??? En dat is er maar 1, zijn veel meer voorbeelden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wetenschappers en onderzoekers hebben geen reden om te liegen. Het zijn wetenschappers.
Dat betekend niet dat elke wetenschapper het bij het rechte eind heeft.
Maar als alle neuzen 1 kant op staan is de kans groot dat het gewoon de waarheid is.
Net zoals dat de aarde niet plat is.
Dat is het mooie van wetenschap, die fraude is ontdekt door.. de wetenschap. Net zoals valse onderzoeken in tabaksindustrie etc etcquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, er wordt binnen de wetenschap voldoende gefraudeerd. Dirk Stapel vergeten??? En dat is er maar 1, zijn veel meer voorbeelden.
Verder als wetenschappers gemene zaak bedrijven met de commercie, dan zijn de uitkomsten ook niet altijd even fris. Zie opioïde crisis in de VS???
En als vervolgens grote bedrijven wetenschappelijk onderwijs gaan financieren, hoe betrouwbaar zijn dan de resultaten? Je bent, neem ik aan, bekend met het feit dat de tabaksindustrie en de petro-chemische industrie wetenschappelijk onderzoek hebben beïnvloed???
Je kunt je niet superieur voordoen als je exact dezelfde methode van onderzoek hanteert dan wij. Die bronnen die jij bekijkt kunnen wij ook zien. Dus je moet niet voordoen alsof jij wel diepgaand onderzoek doet en wij niet, maar dat had ik al eerder uitgelegd.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:54 schreef Summers het volgende:
Word het toch een keer tijd om een keer zelf onderzoek te gaan doen . In de bnw kluis zijn genoeg documentaires .Internet ligt voor iedereen open . Iedereen weet op welke zoektermen ze zich zouden kunnen verdiepen . Misschien bnw zelf een keer serieus genoeg nemen om alternatieve links en filmpjes te bekijken .
Misschien ophouden om van de zijlijn mee te roepen en in het diepe te duiken net als iedereen .
Het ligt aan je eigen benadering .
Mensen leven in de waan dat ze een soort van autoriteit zijn waar een groep zich aan moet gaan verantwoorden voordat ze het recht hebben om te spreken . Ga je toch lekker naar nieuws naar de normies , naar de mensen die volgens jou wel normaal denken .Wij hoeven niet veranderd te worden of bekeerd naar msm wereldbeeld en willen ons juist nog meer verdiepen en nog meer bnw kennis op doen .
Maar wetenschappers zijn geen koene ridders op het witte paard per definitie. Er zijn er maar genoeg die ook een reden hebben om te liegen en te bedriegen helaas. Hetzij omdat ze hun eigen vooronderstellingen willen bewijzen en niet naar andere bewijzen kijken, hetzij omdat ze daar financieel beter van worden, hetzij omdat ze macht en status najagen etc. etc. En bedrog is vaak moeilijk op te sporen en blijft wrs soms ook onontdekt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is het mooie van wetenschap, die fraude is ontdekt door.. de wetenschap. Net zoals valse onderzoeken in tabaksindustrie etc etc
Die zelfregulerende functie van wetenschap is wat het zo goed maakt.
Maar dat is geen aanval op de wetenschap, maar op de personen die dat uitvoeren. De wetenschap kan er toch weinig aan doen als er mensen zijn die onderzoeken voor geld laten beïnvloeden? Sterker nog, technisch gezien bedrijven die geen wetenschap...quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar wetenschappers zijn geen koene ridders op het witte paard per definitie. Er zijn er maar genoeg die ook een reden hebben om te liegen en te bedriegen helaas. Hetzij omdat ze hun eigen vooronderstellingen willen bewijzen en niet naar andere bewijzen kijken, hetzij omdat ze daar financieel beter van worden, hetzij omdat ze macht en status najagen etc. etc.
Is geen aanval op de wetenschap, maar wel op degenen die de dragers zijn van de wetenschap, de wetenschappers. Wetenschap als zodanig is een theoretisch systeem, van epistemologische opvattingen, methode, theses, peer review.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Maar dat is geen aanval op de wetenschap, maar op de personen die dat uitvoeren. De wetenschap kan er toch weinig aan doen als er mensen zijn die onderzoeken voor geld laten beïnvloeden? Sterker nog, technisch gezien bedrijven die geen wetenschap...
Zoals ik zei, de waarheid achterhaalt ze wel.
Maar wel een systeem waarin fraude en bedrog een stuk lastiger gemaakt wordt door de hele opzet ervan, waarvan je al een aantal belangrijke elementen noemt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is geen aanval op de wetenschap, maar wel op degenen die de dragers zijn van de wetenschap, de wetenschappers. Wetenschap als zodanig is een theoretisch systeem, van epistemologie, methode, theses, peer review.
Maar niet onmogelijk. Overigens is fraude ook moeilijker vast te stellen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar wel een systeem waarin fraude en bedrog een stuk lastiger gemaakt wordt door de hele opzet ervan, waarvan je al een aantal belangrijke elementen noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |