abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193079171
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 09:54 schreef osodevo het volgende:

[..]

Je kent mij al langer en weet dat ik ambitieus ingesteld ben

(...)

omdat ik geen ander doel in mijn leven heb.
Zeer ambitieus ingesteld ben je inderdaad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_193079211
Waarom lukte het die man (die nu in de gevangenis zit) dan wel met Renske Hekman te daten? Hij was een uitgeprocedeerde asielzoeker zonder opleiding. Zij studeerde aan de RUG en had hoogopgeleide ouders met een vader als tandarts.

https://www.trouw.nl/tag/renske-hekman
pi_193079225
:') .
pi_193079233
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:16 schreef osodevo het volgende:
Waarom lukte het die man (die nu in de gevangenis zit) dan wel met Renske Hekman te daten? Hij was een uitgeprocedeerde asielzoeker zonder opleiding. Zij studeerde aan de RUG en had hoogopgeleide ouders met een vader als tandarts.

Hoe zouden wij dat moeten weten zonder deze twee personen en hun motivaties te kennen?
pi_193079259
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Hoe zouden wij dat moeten weten zonder deze twee personen en hun motivaties te kennen?
Eens. Maar zulke relaties komen slechts zeer zelden voor. De meeste vrouwen willen het liefst een man die net zo hoog opgeleid is als henzelf. Zeker nu zie je mannen relaties hebben met vrouwen die ook WO hebben terwijl dat vroeger anders was.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 10:19:33 #256
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_193079261
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Bovendien zijn de meeste tandartsen wel vader. De mijne vertelt ook altijd over zijn kinderen. Dus ik zie het causaal verband niet.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_193079382
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Bovendien zijn de meeste tandartsen wel vader. De mijne vertelt ook altijd over zijn kinderen. Dus ik zie het causaal verband niet.
Meeste hoogopgeleide mannen hebben een gezin en kinderen. Laagopgeleide mannen hebben het minst een gezin, mede omdat zij het veel moeilijker hebben op de relatiemarkt.

De eerste groep heeft zelfs vaker kinderen bij meerdere vrouwen, check Henk Bleker maar.

Maar bij een ONS speelt dat gelukkig geen rol, maar dan ben je wel veel meer afhankelijk van je looks. Ben je lelijk slinkt dat je kansen enorm en moet je je gebreken wel compenseren met gladde praatjes.
pi_193079412
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:16 schreef osodevo het volgende:

Verbrand je paspoort en meld je in Ter Apel zou ik zeggen.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 10:29:06 #259
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193079423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:26 schreef osodevo het volgende:

[..]

Meeste hoogopgeleide mannen hebben een gezin en kinderen. Laagopgeleide mannen hebben het minst een gezin, mede omdat zij het veel moeilijker hebben op de relatiemarkt.

De eerste groep heeft zelfs vaker kinderen bij meerdere vrouwen, check Henk Bleker maar.

Maar bij een ONS speelt dat gelukkig geen rol, maar dan ben je wel veel meer afhankelijk van je looks. Ben je lelijk slinkt dat je kansen enorm en moet je je gebreken wel compenseren met gladde praatjes.
Maar jouw levensdoel is dus een werkloze man zonder sociaal leven en levensinvulling zijn, die af en toe een ONS heeft met een 20-jarig universiteitshertje.
pi_193079438
quote:

[..]

Kun je dit onderbouwen met cijfers?
pi_193079455
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar jouw levensdoel is dus een werkloze man zonder sociaal leven en levensinvulling zijn, die af en toe een ONS heeft met een 20-jarig universiteitshertje.
Osodevo is ambitieus, dus zijn enige doel in het leven is een extreem lekker wijf neuken.

Hij kan er ook niks aan doen dat hij ambitieus ingesteld is. Dat is zijn natuur.
pi_193079461
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:07 schreef osodevo het volgende:
Welke magische truc gebruiken deze mensen en in hoeverre speelt een sexy uiterlijk daarmee een rol?
De magische truc is uit te vinden welke vrouw op zoek is naar een man die haar naar zijn hotelkamer mee wil brengen.

Jouw fout is dat je er van uit gaat dat alle vrouwen ontzettend naïef zijn en dat je ze met trucs kunt verleiden om naar je hotelkamer mee te gaan.

De werkelijkheid is dat zij al op zoek was naar iemand om mee te gaan naar zijn hotelkamer voordat ze jou ueberhaupt gezien had, en dat ze alleen op zoek was naar een man met wie ze denkt dat ze seks kan hebben zonder complicaties en zonder gevolgen.

Vrouwen willen ook seks, net zo veel als mannen. Ze willen het alleen om andere redenen.
pi_193079466
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

TS is nu eenmaal zeer ambitieus.
pi_193079492
quote:

[..]

Ik geloof er niks van. Al mijn laagopgeleide vrienden hadden voor hun 25e al een gezin met kinderen. Al mijn hoogopgeleide vrienden (de mannen iig.) gingen pas voor een gezin en kinderen toen ze tegen de 40 aan liepen. Vrouwen iets eerder.
  Moderator dinsdag 12 mei 2020 @ 10:33:53 #265
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193079513
quote:

[..]

Gast je zit vol aannames, aannames waar kennelijk geen ruk van blijkt te kloppen gegeven je falen bij de dames. Beter stop je gewoon met jezelf continu gelijk geven en ga je daadwerkelijk eens luisteren naar wat anderen zeggen(de niet-incels en niet-datingcoaches), ook al past het niet in je straatje.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_193079581
quote:
3s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:09 schreef vosss het volgende:
Uiterlijk speelt in elk geval een totaal ondergeschikte rol.
Klopt. In mijn beleving zijn het vooral enorme gladjakkers. Geen relatiemateriaal in elk geval :{w
  dinsdag 12 mei 2020 @ 10:38:49 #268
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193079601
quote:
Maarre is dat niet een goede motivatie misschien nog iets van je leven te maken?
pi_193079619
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Osodevo is ambitieus, dus zijn enige doel in het leven is een extreem lekker wijf neuken.

Hij kan er ook niks aan doen dat hij ambitieus ingesteld is. Dat is zijn natuur.
Kan toch? Bij de dames van plezier.
Kost wat maar dan heb je ook wat.
pi_193079661
Om even door te gaan. Vrouwen willen ook seks. evenveel als mannen (gemiddeld). Maar ze willen ander soort seks. En misschien nog wel het meest belangrijke daarbij is dat de man zelfverzekerd is.

En dating coaches proberen maar één ding: jou meer zelfverzekerd te maken.

Dus het zou kunnen helpen. Maar ook zonder dating coach kun je zelfverzekerd zijn. Dus is het toch een scam. Je doet alleen jezelf de scam aan door onzeker te blijven.

Kijk. Vrouwen willen ongecompliceerde seks. En het grootste probleem bij mannen die niet zelfverzekerd zijn is dat ze probleempjes met hun piemel krijgen voor of tijdens de seks. En dat kan twee gevolgen hebben (of zelfs allebei):

1. Zij voelt zich schuldig dat jij zo in verlegenheid gebracht bent.
2. Zij denkt dat jij haar niet aantrekkelijk genoeg vindt en daardoor verandert haar avond in een kutavond.

Daarom zoekt ze een zelfverzekerde man die een vrouw neemt zoals ze is, aantrekkelijk of niet, en niet met een slappe lul blijft zitten omdat hij niet opgewonden van haar raakt.

OF... Met een slappe lul blijft zitten juist omdat hij veel te opgewonden is omdat de vrouw te mooi is. Want dat gebeurt ook.

Het seksleven van een ongebonden vrouw zit vol met teleurstellend slappe lullen. :D
pi_193079688
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maarre is dat niet een goede motivatie misschien nog iets van je leven te maken?
Dat is ook de reden voor mijn missie, mijn wensen en mijn dromen najagen. Ik wil niet als Mark Rutte of Jort Kelder eindigen om dan maar workaholic te worden om je seksuele behoeften te onderdrukken. Dat maakt zou mij enorm frustreren, jarenlang kutmedicatie daarvoor gehad. :r

Respecteer gewoon mijn geaardheid, want die kan ik simpelweg niet zo 1 2 3 uitzetten. Zou ook hypocriet zijn om tegen een LGBT te zeggen dat ie maar 'normaal' hetero moet worden. :')
  dinsdag 12 mei 2020 @ 10:44:31 #272
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193079690
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:39 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Kan toch? Bij de dames van plezier.
Kost wat maar dan heb je ook wat.
Neenee, het moet wel een of ander hertje van de universiteit zijn dat zonder financieel belang voor hem gaat liggen.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 10:45:30 #273
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193079702
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:44 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dat is ook de reden voor mijn missie, mijn wensen en mijn dromen najagen. Ik wil niet als Mark Rutte of Jort Kelder eindigen om dan maar workaholic te worden om je seksuele behoeften te onderdrukken. Dat maakt zou mij enorm frustreren, jarenlang kutmedicatie daarvoor gehad. :r

Respecteer gewoon mijn geaardheid, want die kan ik simpelweg niet zo 1 2 3 uitzetten. Zou ook hypocriet zijn om tegen een LGBT te zeggen dat ie maar 'normaal' hetero moet worden. :')
Maarre denk je nou zelf dat die droom waarheid wordt als je zo doorgaat?
pi_193079735
quote:
dan maar workaholic te worden
Een tijdje werken zou je geen kwaad doen.
pi_193079765
quote:

[..]

Het is geen geaardheid.
pi_193079778
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maarre denk je nou zelf dat die droom waarheid wordt als je zo doorgaat?
Kwestie van lange adem hebben, gaat mij lukken. Dat beloof ik je. Om bij voorbaat te zeggen dat iets gaat falen vind ik te kort door de bocht. Ik heb zeker wel doorzettingsvermogen en laat mij echt niet zomaar uit het veld slaan.

quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Een tijdje werken zou je geen kwaad doen.
In mijn positie loont dat niet. Ik kom toch niet hoger uit dan het minimumloon, zelfs bij fulltime werken. Maar dat is irrelevant.

In de disco zie je toch niet wat iemand zijn achtergrond is?
  dinsdag 12 mei 2020 @ 10:52:02 #277
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193079821
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:49 schreef osodevo het volgende:

[..]

Kwestie van lange adem hebben, gaat mij lukken. Dat beloof ik je. Om bij voorbaat te zeggen dat iets gaat falen vind ik te kort door de bocht. Ik heb zeker wel doorzettingsvermogen en laat mij echt niet zomaar uit het veld slaan.

Ik ben 36, heb een matige verfijnde motoriek, heb hoogtevrees en ik ben dol op bier.

Maar ik wil een Olympische mediaille in Turnen halen. Dat gaat me zeker lukken!!!

Zoiets ongeveer
pi_193079831
quote:
In mijn positie loont dat niet, kom toch niet hoger uit dan het minimumloon. Zelfs bij fulltime werken.
Gesproken als de ambitieuze man die je bent _O_ .
pi_193079848
quote:

[..]

[..]

In mijn positie loont dat niet. Ik kom toch niet hoger uit dan het minimumloon, zelfs bij fulltime werken. Maar dat is irrelevant.

|:(
pi_193079869
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik ben 36, heb een matige verfijnde motoriek, heb hoogtevrees en ik ben dol op bier.

Maar ik wil een Olympische mediaille in Turnen halen. Dat gaat me zeker lukken!!!

Zoiets ongeveer
Dat vind ik geen geldige vergelijking. Hoeveel meisjes in Nederland studeren hbo/wo? Dat is echt stukken meer dan medaillewinnaars op de OS. Als je in een studentenstad woont en je kunt goed gamen is het echt wel realistisch om zo wekelijks in het nachtleven een ONS te scoren. Ik heb het diverse malen gezien hoe anderen het deden en het kan!
  dinsdag 12 mei 2020 @ 10:55:35 #281
442280 Prisha
Moonshine!
pi_193079874
quote:

Als je niet werkt, wat doe je dan de hele dag? Heb je wel een daginvulling?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_193079898
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:55 schreef osodevo het volgende:
Als je in een studentenstad woont en je kunt goed gamen is het echt wel realistisch om zo wekelijks in het nachtleven een ONS te scoren.
Zeer realistisch scenario.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 10:58:36 #283
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193079919
quote:

[..]

Dat vind ik geen geldige vergelijking. Hoeveel meisjes in Nederland studeren hbo/wo? Dat is echt stukken meer dan medaillewinnaars op de OS. Als je in een studentenstad woont en je kunt goed gamen is het echt wel realistisch om zo wekelijks in het nachtleven een ONS te scoren. Ik heb het diverse malen gezien hoe anderen het deden en het kan!
Hoeveel daarvan zijn er wanhopig, lelijk, werkloos en zonder levensinvulling?
pi_193079922
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zoiets ongeveer
En als het niet lukt kun je altijd iemand anders er de schuld van geven.
pi_193079979
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

En als het niet lukt kun je altijd iemand anders er de schuld van geven.
De olympische spelen delen alleen gouden medailles uit aan mensen die er keihard voor getraind hebben, dus eigenlijk is dat niet eerlijk.
  Moderator dinsdag 12 mei 2020 @ 11:01:27 #286
5428 crew  miss_sly
pi_193079985
quote:

[..]

[..]

Je klinkt naar en eng, een echte creep. Dat voelt iedere vrouw bij de eerste blik feilloos aan. Het gaat je niet lukken als je door blijft gaan zoals je doet. Dat beloof ik jou.

En in de disco voel je jouw wanhoop en engheid direct. Je hoeft jouw achtergrond niet te zien.
Het totale gebrek aan inhoud, niet willen werken, geen echte ambitie hebben, een vieze man zijn. En dat wordt iedere dag een beetje erger, want het leeftijd verschil tussen jou en de zo gewenste jonge, mooie geneeskundestudentjes wordt iedere dag groter en viezer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193080091
Gaat toch mooi zijn als het hem ooit lukt en hij zich de volgende morgen realiseert waar hij zich toch al die tijd zo druk over heeft lopen maken.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 11:11:10 #288
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193080117
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De olympische spelen delen alleen gouden medailles uit aan mensen die er keihard voor getraind hebben, dus eigenlijk is dat niet eerlijk.
Erger nog. Je moet er zelfs talent voor hebben en een fysieke jeugdigheid van een tiener. Dus hoeveel ik ook train. Het gaat me niet lukken. Kei-oneerlijk :(
  dinsdag 12 mei 2020 @ 11:14:37 #289
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193080179
Op werk doe je ook sociale contacten op, dus dat lijkt me wel een mooie stap voor je TS... Los van extra centje als pensioen, dagbesteding, ritme en structuur.

[ Bericht 27% gewijzigd door Frozen-assassin op 12-05-2020 11:21:03 ]
pi_193080469
quote:

[..]

Is dat gamen dan een voordeel of een nadeel? Heeft het ermee te maken?
En spelen ze dan the Sims of warcraft of een schietspel?
pi_193080481
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:08 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik deze geaardheid heb, aangetrokken voel tot een bepaald type vrouw.

Alsof je een homoseksueel gaat dwingen met vrouwen te daten, die tijd zijn we voorbij. pfff
Ja, en de vrouwen die jij wil hebben ook hun eigen smaak, en ze voelen zich niet aangetrokken tot jou. Je gaat ze toch ook niet dwingen om jou te daten?

Sowieso, wat een scheve verhouding om dit met geaardheid te vergelijken :')
Jij wil om 'status' redenen, alleen de volgens jou aller-mooiste vrouwen daten. Dat is geen geaardheid.
  Moderator dinsdag 12 mei 2020 @ 11:34:18 #292
5428 crew  miss_sly
pi_193080482
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

:D!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 12 mei 2020 @ 11:35:22 #293
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193080498
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Met gamen bedoelt hij het PUA-jargon
  dinsdag 12 mei 2020 @ 11:38:28 #294
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193080553
What the fuck heeft het spelen van Call of Duty of Sims of FIFA te maken met krijgen van een ONS?

En ik weet niet of het nou een goed doel is om uit te gaan om een ONS te krijgen...
pi_193080575
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 09:54 schreef osodevo het volgende:

[..]

Je kent mij al langer en weet dat ik ambitieus ingesteld ben, door blijf vechten tot het bittere eind. Dan kan ik gewoon niet accepteren om voor 'minder' te gaan, zeker als je zo hard voor je doel blijft strijden. Snap je?

Ik heb een duidelijk doel voor ogen en sta erop om daarvoor te blijven strijden. Klinkt misschien halsstarrig maar mede door mijn ASS blijf ik daaraan vasthouden omdat ik geen ander doel in mijn leven heb. Zonder doel zou ik depressief worden.

Weet ook dat ik nog veel te leren heb en dat het nog lang gaat duren voordat ik succes heb.
Hoe is het ambitie als je alleen maar naar "cheats" zoekt en aldoor klaagt? Lol
pi_193080601
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Met gamen bedoelt hij het PUA-jargon
Sims hebben wel daygame.
pi_193080648
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

Als je niet werkt, wat doe je dan de hele dag? Heb je wel een daginvulling?
PUA video's kijken en klagen op FoK. Ambitieus toch?
pi_193080661
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je klinkt naar en eng, een echte creep. Dat voelt iedere vrouw bij de eerste blik feilloos aan. Het gaat je niet lukken als je door blijft gaan zoals je doet. Dat beloof ik jou.

En in de disco voel je jouw wanhoop en engheid direct. Je hoeft jouw achtergrond niet te zien.
Het totale gebrek aan inhoud, niet willen werken, geen echte ambitie hebben, een vieze man zijn. En dat wordt iedere dag een beetje erger, want het leeftijd verschil tussen jou en de zo gewenste jonge, mooie geneeskundestudentjes wordt iedere dag groter en viezer.
Al zou ie maar vrijwilligerswerk hebben, voor een goed doel of zijn eigen plezier, of wat dan ook. Ik snap deze kerel echt niet.
pi_193080670
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:09 schreef Bananenpap het volgende:
Gaat toch mooi zijn als het hem ooit lukt en hij zich de volgende morgen realiseert waar hij zich toch al die tijd zo druk over heeft lopen maken.
Kan ie meteen in z'n kist gaan liggen, levensdoel bereikt.
pi_193080700
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:42 schreef Chia het volgende:

[..]

Sims hebben wel daygame.
I.t.t. deze gaymer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')