SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ja, ik vind het ook vreselijk. En ik heb heel braaf niet gewerkt afgelopen dagen, maar ben nu doodsbang voor de hoeveelheid mails die op me wachten en het aantal telefoontjes dat ik vandaag ga krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:42 schreef Melting het volgende:
Wat valt dat tegen zeg.... na 4 dagen opstaan wanneer je wil, naar weer verplicht vroeg opstaan.
Je hebt er goed aan gedaan niet te werken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook vreselijk. En ik heb heel braaf niet gewerkt afgelopen dagen, maar ben nu doodsbang voor de hoeveelheid mails die op me wachten en het aantal telefoontjes dat ik vandaag ga krijgen.
En dat terwijl ik ook alle weekrapportages die normaal op maandag gedraaid worden en de facturatierun nog moet doen. Ik word al overspannen bij het idee alleen. En ergens baal ik nu dat ik de afgelopen dagen niet gewoon heb gewerkt.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:58 schreef livelink het volgende:
Goed advies Melting. Ik ga mijn best doen.
Onze superrelaxte kater heeft mijn zoon een blauw oog geslagen![]()
Mijn zoon heeft de neiging om onze kat te overladen met ongewenste knuffels en hem tegen zijn zin mee te slepen naar zijn kamer. Dat deed hij altijd al, maar nu we thuis zitten is het helemaal erg. Ik ben de hele avond bezig om de katten weer te bevrijden uit zijn kamer en uit zijn armen.
En nu heeft onze kater eindelijk eens zelf van zich afgeslagen en loopt mijn zoon al twee dagen met een mooi blauw oog. Ik wist niet eens dat het kon![]()
Hopelijk helpt het.
Ja, dat is de kat die ook regelmatig een rat vangt. Dus die heeft wel wat krachten. Hoewel hij het liefst helemaal niks doet. Mijn dochter post heel veel foto's van hem op instagram en hij heeft daar ook veel fans. Vooral ook omdat hij altijd zo relaxed reageert op alles. Ik ben trots op hem.quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe sterk is dit kater wel niet?
Zo zie je maar.... ze komen wel voor zichzelf op, als ze het zat zijn.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is de kat die ook regelmatig een rat vangt. Dus die heeft wel wat krachten. Hoewel hij het liefst helemaal niks doet. Mijn dochter post heel veel foto's van hem op instagram en hij heeft daar ook veel fans. Vooral ook omdat hij altijd zo relaxed reageert op alles. Ik ben trots op hem.
+1quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:42 schreef Melting het volgende:
Wat valt dat tegen zeg.... na 4 dagen opstaan wanneer je wil, naar weer verplicht vroeg opstaan.
Goedemorgenquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:01 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen
Zo herinner ik me nog dat de kat van mijn oom en tante vroeger een Vlaamse Reus door het kattenluik naar binnen probeerde te trekken
quote:
Op het gemakje dus.quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:28 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Ik had de wekker om 8 uur en moet nu gelijk weer naar de (online) les... De harde realiteit
Leuk gedichtjequote:Op woensdag 6 mei 2020 10:27 schreef Melting het volgende:
Vredespijp
Twee wereldleiders kwamen bijeen
Om de vredespijp te smoken
Het bleef echter oorlog
Ze waren beiden net gestopt met roken.
quote:Vandaag 19:30: Brother52 - Het hoeft allemaal ook niet zo lang te duren...
Tradities zijn echt zo geboren he?quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:20 schreef brother52 het volgende:
Ik zie dat er vanavond weer een persconferentie is.
Dus:
[..]
Het is maar goed dat ze niet elke dag een persconferentie houdenquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tradities zijn echt zo geboren he?
Dan krijgen jullie toch nog zo'n 15 liedjes mee.quote:We kijken sinds deze week elke dag om 20 uur Downton Abbey op bbc first, dus we luisteren maar een deel mee
Eén, twee, drie, stop!quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:51 schreef brother52 het volgende:
[Dan krijgen jullie toch nog zo'n 15 liedjes mee.
Dat zal een heel aparte ervaring zijn geweest.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen mijn eerste uitvaart tijdens het Corona tijdperk meegemaakt en dat was, zeg maar, apart.
Op de oprijlaan van het uitvaartcentrum mochten we een erehaag me anderhalve meter tussenruimte vormen waar de rouwauto's en familie aan voorbij gingen, voorafgegaan door een doedelzakspeler. Tijdens het voorbij gaan hebben we massaal met een glas whisky getoast op onze vorige week overleden whiskyvriend Piet...
De uitvaart was online te volgen, maar die hebben we dus niet meegekregen.
Ik zag het niet zitten om dat na de beschreven ceremonie op mijn telefoon in de auto te gaan bekijken. Het komt later online beschikbaar, dus dan kunnen we het alsnog bijwonen...
quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen mijn eerste uitvaart tijdens het Corona tijdperk meegemaakt en dat was, zeg maar, apart.
Op de oprijlaan van het uitvaartcentrum mochten we een erehaag me anderhalve meter tussenruimte vormen waar de rouwauto's en familie aan voorbij gingen, voorafgegaan door een doedelzakspeler. Tijdens het voorbij gaan hebben we massaal met een glas whisky getoast op onze vorige week overleden whiskyvriend Piet...
De uitvaart was online te volgen, maar die hebben we dus niet meegekregen.
Ik zag het niet zitten om dat na de beschreven ceremonie op mijn telefoon in de auto te gaan bekijken. Het komt later online beschikbaar, dus dan kunnen we het alsnog bijwonen...
Lijkt me ook érg vreemd. Ik ben blij dat ik dat (nog, afkloppen) niet heb hoeven meemaken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Lockdownton Abbey.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tradities zijn echt zo geboren he?
We kijken sinds deze week elke dag om 20 uur Downton Abbey op bbc first, dus we luisteren maar een deel mee
Mooi, de BBQ bij DDM en Henk kan doorgaan!quote:De maatregelen van de lockdown worden stapsgewijs versoepeld. Vanaf 11 mei mogen de contactberoepen, zoals kappers en schoonheidssalons, weer open. Ook zijn vanaf die datum groepen tot tien personen toegestaan.
Ik neem wel dozen papieren tissues mee, één voor iedere aanwezige.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben toch wat voorzichtiger en zeker ook wat risicogroepen betreft. Die proestende bejaarde voor me net bij de supermarkt was me wel weer even genoeg. Mijn god, blijf binnen en ga geen virussen de supermarkt in slingeren. Met je stoffen bejaardenzakdoek
Ik schakel misschien later in. Ik heb om 19:30 uur eerst een telefonisch overleg waar ik eigenlijk niet op zit te wachten, maar ja.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:20 schreef brother52 het volgende:
Ik zie dat er vanavond weer een persconferentie is.
Dus:
[..]
Welkomquote:
Ja, het is niet echt een standaard band.quote:
Die kans is vrij groot maar ik wil wel een beetje op tijd klaar zijn vandaag.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat de meesten nog naar Rutte en De Jonge aan het kijken zijn.
Dat merk ik ja.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot maar ik wil wel een beetje op tijd klaar zijn vandaag.
Ik jaag ze er in moordtempo doorheen
Ik vind ook nog niet alles duidelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:43 schreef livelink het volgende:
Ik ben ingetuned, maar zit nog even na te denken wat er voor mij echt gaat veranderen op korte en langere termijn.
quote:
Liedjes van maximaal 2 minuten.quote:
En er komt ook nog een deel 2quote:
Heb jij zoveel korte nummers?quote:
Nog wel meer ook maar 2 shows leek me wel voldoende.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij zoveel korte nummers?
Geeft wel lekker veel afwisseling.
Heeft ze Corona dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:47 schreef brother52 het volgende:
Herman's Hermits - She's A Must To Avoid
Voor mij verandert er voorlopig weinig. OV wordt lastig en daar ben ik toch wel van afhankelijk. En scholen zijn nog wat onduidelijk. Middelbare scholen 1 juni, maar hoe moet nog bekeken worden. Dat is ongewijzigd met de vorige persconferentie. MBO's vanaf 15 juni voor praktijkexamens. Dus mijn dochter gaat waarschijnlijk dit jaar niet meer naar school.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind ook nog niet alles duidelijk.
Morgen de samenvatting maar eens nalezen.
1:53quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:48 schreef livelink het volgende:
Perhaps love klonk als langer dan 2 minuten.
Op het gemakje dan morgen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij verandert er voorlopig weinig. OV wordt lastig en daar ben ik toch wel van afhankelijk. En scholen zijn nog wat onduidelijk. Middelbare scholen 1 juni, maar hoe moet nog bekeken worden. Dat is ongewijzigd met de vorige persconferentie. MBO's vanaf 15 juni voor praktijkexamens. Dus mijn dochter gaat waarschijnlijk dit jaar niet meer naar school.
Maar morgen ga ik naar Utrecht naar de bloedbank. Het is toch wel stom dat ik dat echt als een uitje zie.
Als het Corona is allemaal binnenblijven.quote:
Mondkapjes hoeven nog niet in de bus. Pas als de 1,5 m. niet meer gewaarborgd is. Maar ik zal voor de zekerheid wel een sjaaltje meenemen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Op het gemakje dan morgen.
Neem op de terugweg gerust een koffie/thee en een broodje. En eet dit ergens buiten op je gemak op in het zonnetje. Vergeet niet om een mondkapje te gebruiken in de bus.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:50 schreef zorro28 het volgende:
"Niet-contactsporten, zoals golf, mogen weer."
Nou ik ben heel goed om van golf een contactsport te maken hoor
Je moet ze ook vooral live zien.quote:
Hoi just me.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:14 schreef just me het volgende:
ik dacht ik kom even rustig luisteren, Merel en kabouters zijn weer vertrokken, het was een leuk logeerpartijtje
Er komen zo ook nog wel een paar rustige liedjes maar die zijn ook zo weer voorbij...quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:14 schreef just me het volgende:
ik dacht ik kom even rustig luisteren, Merel en kabouters zijn weer vertrokken, het was een leuk logeerpartijtje
Ja, mijn broertje belde al heel enthousiast op! Maar eerst even bericht van de voorzitter afwachten hoe e.e.a. geregeld gaat worden op de club.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi just me.
Fijn dat het leuk was.
Gehoord dat er binnenkort weer een balletje geslagen mag worden?
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:26 schreef brother52 het volgende:
Gerry & The Pacemakers - How Do You Do It
Met een 4-persoons gezin kan dat wel eens hard gaan ja.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
Zo, ik heb net 50 mondkapjes besteld. Is nog een heel kapitaal, maar ja...
Een paar stoffen gevallen die je kunt wassen is ook een optie he? Na het wassen heet strijken en je kunt weerquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
Waar heb je ze besteld ?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
Ik ga er vanuit dat we het echt alleen in het OV zullen gebruiken, waar het verplicht is.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Met een 4-persoons gezin kan dat wel eens hard gaan ja.
Serieus?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
Ja, mijn dochter en ik zijn echt grotendeels afhankelijk van het OV.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Even gekeken, maar de voorraden zijn overal 0...
Geen idee eigenlijk?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:32 schreef Melting het volgende:
@:livelink: Weet jij waarom La Chouffe een kabouter in het logo heeft staan?
Agua de Annique - witnessesquote:
Een kabouter is het legendarische wezen van de Vallei der Feeën waar de Chouffe-bieren worden gebrouwen.quote:
Maar moet je straks dan wel weer naar kantoor, als het devies nog steeds 'Zoveel mogelijk thuiswerken.' is?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn dochter en ik zijn echt grotendeels afhankelijk van het OV.
Mijn man heeft de auto nodig voor zijn werk en werkt ook met/bij corona-patiënten, dus het lijkt me ook wel beter dat hij niet met het OV gaat.
Ah, het heeft wel een hoog Land van Laaf-gehaltequote:Op woensdag 6 mei 2020 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Een kabouter is het legendarische wezen van de Vallei der Feeën waar de Chouffe-bieren worden gebrouwen.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, het heeft wel een hoog Land van Laaf-gehalte
Nee, ik werk echt wel thuis voor onafzienbare tijd, maar ik wil niet in de situatie komen dat ik toch ergens naar toe moet/wil en dan geen mondkapje heb om met het OV te gaan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar moet je straks dan wel weer naar kantoor, als het devies nog steeds 'Zoveel mogelijk thuiswerken.' is?
Ik weet wat je het liefst wil, maar...
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Eindelijk ingeschakeld. Duurde veel langer dan me lief is.
Daar heb je ook wel een punt...quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik werk echt wel thuis voor onafzienbare tijd, maar ik wil niet in de situatie komen dat ik toch ergens naar toe moet/wil en dan geen mondkapje heb om met het OV te gaan.
En hetzelfde geldt voor mijn dochter. Normaal ben ik niet zo impulsief, maar ik kan ze maar beter hebben zodat ik in ieder geval wat kan.
https://www.eftepedia.nl/lemma/Land_van_Laafquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is het Volk van Laaf of het Land van Ooit.
(Sorry voor mijn betweterigheid)
Zou moeten kunnenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt...
Ik ga aan just me vragen of ze een mondkapje kan naaien met een autobus er op...
Ik ga voorlopig nog niet met het OV, dus je hebt tot 23 mei de tijd...quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
Zou moeten kunnenmaar ik ga eerst voor de kabouter een jurkje naaien met fluoriserende vissen erop
Heb je het ook gelezen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.eftepedia.nl/lemma/Land_van_Laaf
Ik werk in m'n woonplaats. Als ik naar kantoor zou moeten, kan ik - wat ik normaal ook doe - op de fiets. Voorlopig kan en blijf ik thuiswerken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik werk echt wel thuis voor onafzienbare tijd, maar ik wil niet in de situatie komen dat ik toch ergens naar toe moet/wil en dan geen mondkapje heb om met het OV te gaan.
En hetzelfde geldt voor mijn dochter. Normaal ben ik niet zo impulsief, maar ik kan ze maar beter hebben zodat ik in ieder geval wat kan.
Stuur maar 'n patroontje, dan komt het vast wel goedquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig nog niet met het OV, dus je hebt tot 23 mei de tijd...
Je draait een hoop artiesten waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Stuur maar 'n patroontje, dan komt het vast wel goed
Ik draai vandaag sowieso een hoop artiestenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Je draait een hoop artiesten waar ik nog nooit van gehoord heb.
Ja..... show met de meeste ariesten ooit, in dit tijdsbestek, denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik draai vandaag sowieso een hoop artiesten
Niet perse, mashups gaan ook hard.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... show met de meeste ariesten ooit, in dit tijdsbestek, denk ik.
Losse artiesten dan.quote:
Ik had er nog wel meer bij kunnen proppen maar dan had ik het heel erg druk gekregen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... show met de meeste ariesten ooit, in dit tijdsbestek, denk ik.
Waarschijnlijk over de muziekanten..... dat dat nergens naar klinkt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb de voorzichtige indruk dat deze meneer ergens boos over is.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over de muziekanten..... dat dat nergens naar klinkt.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]Ja,daarom had ik het geplaatst. Het scheelde niks of ik had gelijk gehad.
Heb je het ook gelezen?
https://www.eftepedia.nl/lemma/Volk_van_Laaf
Handleiding mondkapje makenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Stuur maar 'n patroontje, dan komt het vast wel goed
Wil jij er ook 1 met fluoriserende visjes erop?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Handleiding mondkapje maken
Bijbehorend patroon mondmasker
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Handleiding mondkapje maken
Bijbehorend patroon mondmasker
Ik vind alles goed, het gaat mij vooral om het in stand houden van het naai ambacht...quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil jij er ook 1 met fluoriserende visjes erop?
Misschien mag je wel bij just me achter de naaimachine als je het vraagt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind alles goed, het gaat mij vooral om het in stand houden van het naai ambacht...![]()
Maar serieus, we hebben hier geen naaimachine of zo, dus alle hulp is welkom.
Zal mijn schoonzus ook eens polsen, die heeft er wel één...
Ik heb het patroon gelezen en er moet "gelockt" worden en mijn oude machine kan dat niet.. sorryquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind alles goed, het gaat mij vooral om het in stand houden van het naai ambacht...![]()
Maar serieus, we hebben hier geen naaimachine of zo, dus alle hulp is welkom.
Zal mijn schoonzus ook eens polsen, die heeft er wel één...
Volledigheidshalve hier ook het artikel waar ik de handleiding vandaan heb.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:53 schreef just me het volgende:
[..]ik ga me er morgen in alle rust eens in verdiepen
Nee, de lock gaat er juist steeds meer vanaf, zegt ome Mark.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het patroon gelezen en er moet "gelockt" worden en mijn oude machine kan dat niet.. sorry
Mond openen en volproppen met sokken?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
Mijn nichtje van 6 had laatst ook wat mondkapjes gemaakt van ouwe sokken. Geen idee hoe dat zou moeten trouwens.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mond openen en volproppen met sokken?
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de lock gaat er juist steeds meer vanaf, zegt ome Mark.
Een dubbele feston steek mag van mij ook...
daar kreeg ik via whats app een filmpje van binnenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
Mijn nichtje van 6 had laatst ook wat mondkapjes gemaakt van ouwe sokken. Geen idee hoe dat zou moeten trouwens.
Was S.O.D. niet met Scott Ian van Anthrax?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:02 schreef brother52 het volgende:
Stormtroopers Of Death - Fugu
Goldfinger - Woodchuck
Klopt, de drummer van Antrax doet ook mee geloof ik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Was S.O.D. niet met Scott Ian van Anthrax?
quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, de drummer van Antrax doet ook mee geloof ik.
Ik vind het nog steeds leuk. Ga alleen niet meer in de moshpit, dat overleef ik niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Als puber vond ik deze teringherrie nog wel leuk.
Maar als rijpe 40+'er toch een stuk minder...
Om niet nader te noemen redenen was de laatste een tijdje lang mijn beltoon...quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:06 schreef brother52 het volgende:
Descendents - ALL
The Who - Tommy Can You Hear Me
Jij bent ook nog geen 50+er zoals Madquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk. Ga alleen niet meer in de moshpit, dat overleef ik niet.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om niet nader te noemen redenen was de laatste een tijdje lang mijn beltoon...
Je verwacht dat ik nu wel weer de moshpit in duik?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij bent ook nog geen 50+er zoals Mad
Ja, je tweede jeugdquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je verwacht dat ik nu wel weer de moshpit in duik?
Ik zal mijn steel nose Dr. Martens binnenkort weer eens in de wax zetten dan.quote:
Paradiso etc waren toch van plan om een leeftijdsgrens in te stellen? Raar planquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal mijn steel nose Dr. Martens binnenkort weer eens in de wax zetten dan.
Met max. 30 man in Paradiso, incl. personeel, durf ik dat wel aan...
Blijven die volgend jaar niet geldig?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Die concerten, whisky festivals e.d. gaan 'm dus voorlopig niet worden, ook niet na 1 september.
Zit je met al je toegangsbewijzen...
Ik begrijp het op zich wel, geredeneerd vanuit hun huidige positie.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Paradiso etc waren toch van plan om een leeftijdsgrens in te stellen? Raar plan
Dat is dan wel jammer.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar een heleboel krijgen ze niet opnieuw ingepland...
En een deel was alweer voor dit jaar opnieuw ingepland, maar met die 1,5 meter afstand lukt dat natuurlijk nooit t.o.v. het aantal verkochte kaarten...quote:
Dank je wel. Maar ik ben niet jarig hoor.quote:
Die zorgen er iig wel voor dat mensen 1,5 meter afstand houdenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die zorgen er iig wel voor dat mensen 1,5 meter afstand houden
Deze ken ik niet.quote:
Volume 8: The threat is realquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze ken ik niet.
Op welke cd staat dit?
Toen was ik afgehaakt voor Anthrax.quote:
De laatste paar albums zijn de moeite wel weer waard.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als Vout luistert, gaat deze z'n mapje in...
quote:
Fijne avond.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nu al zoveel songs gehoord dat ik even de stekker er uit ga trekken.
Dank Broer!
Ik moest even googelen om dit te begrijpen.quote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nu al zoveel songs gehoord dat ik even de stekker er uit ga trekken.
Dank Broer!
Dat is dan een half uur.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Nog een stuk of 15 dan ben ik er ook klaar mee.
Iets minder zelfs.quote:
Dat klinkt als heel lang, maar als er weer wat nummers van een paar seconden tussen zitten, gaat het snel.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Gezien de gemiddelde lengte van de nummers ben je over 20 minuten klaar?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Fijne avond, en geniet van je rust.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:39 schreef just me het volgende:
Ik ga er ook vandoor, even tijd voor rust...dank voor de muziekjes
Fijne avondquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:39 schreef just me het volgende:
Veel plezier, just mequote:Op woensdag 6 mei 2020 21:39 schreef just me het volgende:
En dat waren niet eens de kortste van vandaagquote:
Ik weet het.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dat waren niet eens de kortste van vandaag
Je kan je afvragen waarom je dat doet dan.quote:
Masochismequote:Op woensdag 6 mei 2020 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan je afvragen waarom je dat doet dan.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
Dilemma's van mijn zoon:
Scheikunde is 1 van zijn lievelingsvakken. De scheikundeleraar heeft nu een prijs uitgeloofd voor degene die de beste antwoorden geeft bij een proeftoets.
Mijn zoon wil geen prijs, maar wil wel graag de toets maken. Hij heeft de hele dag getwijfeld wat hij moest doen. Eerst besloot hij de toets dan maar niet te maken. Toen bedacht hij dat hij de toets dan maar slecht ging maken. Maar uiteindelijk heeft hij de toets vanavond toch maar gemaakt naar beste kunnen en heeft hem vervolgens anoniem en zonder naam ingeleverd![]()
Toen ik zei dat hij zijn scheikundeleraar ook gewoon een mailtje had kunnen sturen dat hij niet mee wilde doen met de prijs, zei hij dat hij daar niet aan gedacht had.
Ik ook, maar dat is allemaal per ongeluk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb ook nog ergens een paar zulke mini-liedjes in de archieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |