SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ja, ik vind het ook vreselijk. En ik heb heel braaf niet gewerkt afgelopen dagen, maar ben nu doodsbang voor de hoeveelheid mails die op me wachten en het aantal telefoontjes dat ik vandaag ga krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:42 schreef Melting het volgende:
Wat valt dat tegen zeg.... na 4 dagen opstaan wanneer je wil, naar weer verplicht vroeg opstaan.
Je hebt er goed aan gedaan niet te werken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook vreselijk. En ik heb heel braaf niet gewerkt afgelopen dagen, maar ben nu doodsbang voor de hoeveelheid mails die op me wachten en het aantal telefoontjes dat ik vandaag ga krijgen.
En dat terwijl ik ook alle weekrapportages die normaal op maandag gedraaid worden en de facturatierun nog moet doen. Ik word al overspannen bij het idee alleen. En ergens baal ik nu dat ik de afgelopen dagen niet gewoon heb gewerkt.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:58 schreef livelink het volgende:
Goed advies Melting. Ik ga mijn best doen.
Onze superrelaxte kater heeft mijn zoon een blauw oog geslagen![]()
Mijn zoon heeft de neiging om onze kat te overladen met ongewenste knuffels en hem tegen zijn zin mee te slepen naar zijn kamer. Dat deed hij altijd al, maar nu we thuis zitten is het helemaal erg. Ik ben de hele avond bezig om de katten weer te bevrijden uit zijn kamer en uit zijn armen.
En nu heeft onze kater eindelijk eens zelf van zich afgeslagen en loopt mijn zoon al twee dagen met een mooi blauw oog. Ik wist niet eens dat het kon![]()
Hopelijk helpt het.
Ja, dat is de kat die ook regelmatig een rat vangt. Dus die heeft wel wat krachten. Hoewel hij het liefst helemaal niks doet. Mijn dochter post heel veel foto's van hem op instagram en hij heeft daar ook veel fans. Vooral ook omdat hij altijd zo relaxed reageert op alles. Ik ben trots op hem.quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe sterk is dit kater wel niet?
Zo zie je maar.... ze komen wel voor zichzelf op, als ze het zat zijn.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is de kat die ook regelmatig een rat vangt. Dus die heeft wel wat krachten. Hoewel hij het liefst helemaal niks doet. Mijn dochter post heel veel foto's van hem op instagram en hij heeft daar ook veel fans. Vooral ook omdat hij altijd zo relaxed reageert op alles. Ik ben trots op hem.
+1quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:42 schreef Melting het volgende:
Wat valt dat tegen zeg.... na 4 dagen opstaan wanneer je wil, naar weer verplicht vroeg opstaan.
Goedemorgenquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:01 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen
Zo herinner ik me nog dat de kat van mijn oom en tante vroeger een Vlaamse Reus door het kattenluik naar binnen probeerde te trekken
quote:
Op het gemakje dus.quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:28 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Ik had de wekker om 8 uur en moet nu gelijk weer naar de (online) les... De harde realiteit
Leuk gedichtjequote:Op woensdag 6 mei 2020 10:27 schreef Melting het volgende:
Vredespijp
Twee wereldleiders kwamen bijeen
Om de vredespijp te smoken
Het bleef echter oorlog
Ze waren beiden net gestopt met roken.
quote:Vandaag 19:30: Brother52 - Het hoeft allemaal ook niet zo lang te duren...
Tradities zijn echt zo geboren he?quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:20 schreef brother52 het volgende:
Ik zie dat er vanavond weer een persconferentie is.
Dus:
[..]
Het is maar goed dat ze niet elke dag een persconferentie houdenquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tradities zijn echt zo geboren he?
Dan krijgen jullie toch nog zo'n 15 liedjes mee.quote:We kijken sinds deze week elke dag om 20 uur Downton Abbey op bbc first, dus we luisteren maar een deel mee
Eén, twee, drie, stop!quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:51 schreef brother52 het volgende:
[Dan krijgen jullie toch nog zo'n 15 liedjes mee.
Dat zal een heel aparte ervaring zijn geweest.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen mijn eerste uitvaart tijdens het Corona tijdperk meegemaakt en dat was, zeg maar, apart.
Op de oprijlaan van het uitvaartcentrum mochten we een erehaag me anderhalve meter tussenruimte vormen waar de rouwauto's en familie aan voorbij gingen, voorafgegaan door een doedelzakspeler. Tijdens het voorbij gaan hebben we massaal met een glas whisky getoast op onze vorige week overleden whiskyvriend Piet...
De uitvaart was online te volgen, maar die hebben we dus niet meegekregen.
Ik zag het niet zitten om dat na de beschreven ceremonie op mijn telefoon in de auto te gaan bekijken. Het komt later online beschikbaar, dus dan kunnen we het alsnog bijwonen...
quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen mijn eerste uitvaart tijdens het Corona tijdperk meegemaakt en dat was, zeg maar, apart.
Op de oprijlaan van het uitvaartcentrum mochten we een erehaag me anderhalve meter tussenruimte vormen waar de rouwauto's en familie aan voorbij gingen, voorafgegaan door een doedelzakspeler. Tijdens het voorbij gaan hebben we massaal met een glas whisky getoast op onze vorige week overleden whiskyvriend Piet...
De uitvaart was online te volgen, maar die hebben we dus niet meegekregen.
Ik zag het niet zitten om dat na de beschreven ceremonie op mijn telefoon in de auto te gaan bekijken. Het komt later online beschikbaar, dus dan kunnen we het alsnog bijwonen...
Lijkt me ook érg vreemd. Ik ben blij dat ik dat (nog, afkloppen) niet heb hoeven meemaken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Lockdownton Abbey.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tradities zijn echt zo geboren he?
We kijken sinds deze week elke dag om 20 uur Downton Abbey op bbc first, dus we luisteren maar een deel mee
Mooi, de BBQ bij DDM en Henk kan doorgaan!quote:De maatregelen van de lockdown worden stapsgewijs versoepeld. Vanaf 11 mei mogen de contactberoepen, zoals kappers en schoonheidssalons, weer open. Ook zijn vanaf die datum groepen tot tien personen toegestaan.
Ik neem wel dozen papieren tissues mee, één voor iedere aanwezige.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben toch wat voorzichtiger en zeker ook wat risicogroepen betreft. Die proestende bejaarde voor me net bij de supermarkt was me wel weer even genoeg. Mijn god, blijf binnen en ga geen virussen de supermarkt in slingeren. Met je stoffen bejaardenzakdoek
Ik schakel misschien later in. Ik heb om 19:30 uur eerst een telefonisch overleg waar ik eigenlijk niet op zit te wachten, maar ja.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:20 schreef brother52 het volgende:
Ik zie dat er vanavond weer een persconferentie is.
Dus:
[..]
Welkomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |