Alleen de linkquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:42 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Leuk![]()
! Als je op je laptop zit dan hoef je alleen op de link te klikken toch? Of moet je dan ook de app downloaden?
quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan moet je Jitsi Desktop even downloaden
Jij hebt het eerder gedaan toch?quote:
Nou ik ken het via-via, heb het nog niet gebruiktquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:46 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt het eerder gedaan toch?
Ik heb alleen even snel gegoogled dat er een Jitsi Dekstop is voor laptops en PCs.
Heerlijk random quote ookquote:
Nee uiteraard geen vervanging, maar fan-initiatieven zijn vaak ook gewoon leukquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:43 schreef Meke het volgende:
[..]
@:Redefine niet![]()
Was wel leukHangt er wel vanaf hoe je het ziet. Ik zou er écht met de mindset van een superleuk faninitiatief ingaan, dat heel snel uit de grond is gestampt. Als je verwachten te dicht bij het échte ESF liggen, ben je denk ik toch een beetje teleurgesteld.
Ik vond het een superleuk initiatief, maar niet echt vervangingMaar dat kan denk ik ook niet
![]()
Iemand zei ook; het is een beetje alsof je naar de top-zoveel van een YouTuber zit te kijken, en dat klopt wel een beetje
Jammer, maar dan zien we je volgende week wel weer!quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb liever via DM![]()
Maar ik ben er toch niet bij want in verband met bevrijdingsdag heb ik vanavond m'n wekelijkse meetingDus doe wat je wilt
Dat hebben we door de jaren heen wel gemerkt jaquote:
Ik kijk er wel naar uit en verwacht wel een goede show.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
Europe Shine a Light gaat ook niet een 'echte' vervanging zijn. Alles is nu even anders...
Het zal hoe dan ook wel een bijzondere uitzending gaan zijn!quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kijk er wel naar uit en verwacht wel een goede show.
Het is wel leuk dat de Aldi volgende week 'Shine a Light' tompoucen verkoopt!
quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hebben we door de jaren heen wel gemerkt ja
Nee, is ook zo hoor! Maar sommige kritiek op Twitterquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee uiteraard geen vervanging, maar fan-initiatieven zijn vaak ook gewoon leukBen wel benieuwd naar morgen. Ga het sowieso vandaag nog terugkijken
![]()
Europe Shine a Light gaat ook niet een 'echte' vervanging zijn. Alles is nu even anders...
Oe die wil ik! En dan eet ik ze allemaal op om mijn verdriet dat er geen echtquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kijk er wel naar uit en verwacht wel een goede show.
Het is wel leuk dat de Aldi volgende week 'Shine a Light' tompoucen verkoopt!
JAWEL!quote:
Ja, maar Twitterquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, is ook zo hoor! Maar sommige kritiek op Twitter
Knap van je hoor!quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe die wil ik! En dan eet ik ze allemaal op om mijn verdriet dat er geen echt
ESF is weg te eten
Zojuist weer hardgelopen en dit was de eerste keer dat ik het met moeite volhield. Ik had voor het eerst steken in mijn zij maar dat was niet het ergste, ik had een chronische lekneus. Er zit momenteel iets in de lucht waar mijn neus van gaat stromen.
Maar ik HEB het volgehouden en daar gaat het om
heb er alweer last vanquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Knap van je hoor!![]()
En kijk ook uit voor de eikenboomprocessierupsen, want die krengen komen er ook weer aan
Ohquote:
Oh ja! Had ik vorig jaar ook zoveel last van...quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Knap van je hoor!![]()
En kijk ook uit voor de eikenboomprocessierupsen, want die krengen komen er ook weer aan
Dank je! Jawel komt wel goed hoor, ik heb het niet zo erg gelukkig als ik het vergelijk met anderen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OhSterkte ermee!
Hopelijk gaat het gauw weer over!
Dat weet ik nog jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja! Had ik vorig jaar ook zoveel last van...
Ik probeerde hem net terug te kijken maar hij is geblokkeerd op YouTubequote:Op woensdag 6 mei 2020 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee uiteraard geen vervanging, maar fan-initiatieven zijn vaak ook gewoon leukBen wel benieuwd naar morgen. Ga het sowieso vandaag nog terugkijken
![]()
Ohquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:20 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik probeerde hem net terug te kijken maar hij is geblokkeerd op YouTube
Ja dat had ik bij mn familie volgens mij ook! We merken het vanzelf straksquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik ken het via-via, heb het nog niet gebruiktMaar ging toen kijken en toen zat ik met een link meteen in een gesprek
Ik denk niet dat die er gaat komenquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien als er gauw een Redefine-golf aanspoelt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |