SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan gebeuren ja, vaak zie je dan alles rooskleurig in. Maar aan de andere kant depressieve mensen zien de wereld het meest waargetrouw. Die zien alles veel realistischer, veel van de lolletjes en pleziertjes in het leven maken we toch echt wel zelf en zitten tussen de oren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat je de realiteit niet meer in ziet .,...Gelieve verwijderen![]()
En die lolletjes heb ik niet echt tijd voor...moeten gewoon uren gemaakt worden etc en als ik dan vrij heb...zit ik ook niet te wachten op een paar babys die weer naar pa of ma moeten worden gebracht etcquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren ja, vaak zie je dan alles rooskleurig in. Maar aan de andere kant depressieve mensen zien de wereld het meest waargetrouw. Die zien alles veel realistischer, veel van de lolletjes en pleziertjes in het leven maken we toch echt wel zelf en zitten tussen de oren.Ik zwaai naar dieren.![]()
Je hebt je leven ingericht op het 'alleen' zijn. Ik herken het ook vanuit mezelf.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
En die lolletjes heb ik niet echt tijd voor...moeten gewoon uren gemaakt worden etc en als ik dan vrij heb...zit ik ook niet te wachten op een paar babys die weer naar pa of ma moeten worden gebracht etc
Is het bij jou dat als er iemand voor je is dat het allemaal mooi meegenomen is?![]()
Ja idd,,quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt je leven ingericht op het 'alleen' zijn. Ik herken het ook vanuit mezelf.Ik zwaai naar dieren.![]()
Geen id...ik heb nog nooit "iemand" gehad...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt je leven ingericht op het 'alleen' zijn. Ik herken het ook vanuit mezelf.
Is het bij jou dat als er iemand voor je is dat het allemaal mooi meegenomen is?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik snap dat ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen id...ik heb nog nooit "iemand" gehad...
Wat je nooit hebt gehad kan je niet missen...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik snap dat ja.
Wat je nooit hebt gehad kan je niet missen...
Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Wtf man #ALTIJDREADY nooit gezeur of gezeikquote:
Vrouwen, kan je beter wiet verbouwen![]()
![]()
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
f f gamen ,,, doctrer lovequote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
[..]
Wtf man #ALTIJDREADY nooit gezeur of gezeik
Vrouwen, kan je beter wiet verbouwen![]()
![]()
![]()
![]()
KOM OP DAN!!!!quote:maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
quote:Goedemorgen!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Kameraadquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Primaquote:vroeg wakker... Zo nog even slapen
En daar?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Neequote:
Niet echt een reden. Gewoon vroeg wakker geworden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Zal niet lang duren dan
Vanwaar zo vroeg wakker dan dat je wat bij moet slapen?
Het bijslapen is meer omdat ik nog tijd heb
Lekkahquote:Op woensdag 6 mei 2020 06:39 schreef engine het volgende:
[..]
Primavroeg wakker... Zo nog even slapen
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:46 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt een reden. Gewoon vroeg wakker geworden.
Het bijslapen is meer omdat ik nog tijd hebGewoon omdat het kan...
![]()
Ben je niet goed.quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:49 schreef stokj het volgende:
[..]
HAGA, lekker gereld gisteren op het malieveld bij de lockdown demo?Zonder wrijving geen glans![]()
Ik zag de beelden en dacht "deze mensen volgen elkaar als makke lammetjes: springt er één in de tering, dan volgt de ander gewoon mee".quote:
Man man man...![]()
![]()
Ja dat jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 06:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zag de beelden en dacht "deze mensen volgen elkaar als makke lammetjes: springt er één in de tering, dan volgt de ander gewoon mee".
Man man man...Zonder wrijving geen glans![]()
Mini-ToT was weer wat aan het spoken (maakte me ook al om 6 uur wakker), en nu ligt hij heerlijk als een marmotje te maffen, terwijl ik niet meer kan slapen!Hee peeps!
![]()
HOLD THE LINEquote:Op woensdag 6 mei 2020 07:24 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT was weer wat aan het spoken (maakte me ook al om 6 uur wakker), en nu ligt hij heerlijk als een marmotje te maffen, terwijl ik niet meer kan slapen!Hee peeps!
En eenmaal achter de computer stond me weer een leuke verrassing te wachten;
mini-ToT's babywagen staat op Marktplaats te koop. Iemand had interesse, ik wil er gewoon van af dus bied ik hem voor een heel zacht prijsje aan. Persoon ik kwestie wil hem hebben en vraagt of ik hem een week lang gereserveerd wil laten staan, maar toch krijg je ladingen vragen in allemaal van die korte berichtjes waardoor je mailbox volloopt met van die one-liners. Ik zeg dat het ding amper gebruikt is en gewoon bijna in nieuwstaat is.
Zitten er vlekken in?
Is-ie niet verbleekt door de zon?
Is hij niet versleten?
(enz enz enz.)
"Ja ik heb al precies dezelfde maar wil eentje voor in de auto. Is hij wel makkelijk schoon te maken?"
Als je dezelfde hebt, weet je gewoon dat de bekleding polyester of whatever is en je het zo met een doekje af kunt vegen.
"Mag ik nog wat foto's zien?"
Godverdomme, foto's gemaakt, opgestuurd.
"Ja ik ga zo toch eerst naar een andere wandelwagen kijken, maar als dat niks wordt, koop ik de uwe alsnog."
Ik heb de reservering er meteen van af gehaald. Dit soort gevallen zorgen er voor dat ik handelen op Marktplaats echt HAAT!![]()
HANDELEN OP MARKTPLAATS IS KUT, DAN STA IK NOG LIEVER MET KONINGSDAG MET EEN KLEEDJE OP HET PLEIN!quote:![]()
Xdquote:Op woensdag 6 mei 2020 07:30 schreef ToT het volgende:
[..]
HANDELEN OP MARKTPLAATS IS KUT, DAN STA IK NOG LIEVER MET KONINGSDAG MET EEN KLEEDJE OP HET PLEIN!Zonder wrijving geen glans![]()
Ik wilde de wandelwagen en Maxi-Cosi met isofix base al gewoon op de weggeefhoek pleuren of desnoods naar de ringloop brengen, maar al met al is het nog wel wat waard. Maar het is me dit gezeik gewoon niet waard.![]()
Hoeveel van dat soort dagen gaan er nog komen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:24 schreef ToT het volgende:
![]()
Meer verkoopkans op koningsdag.quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:30 schreef ToT het volgende:
[..]
HANDELEN OP MARKTPLAATS IS KUT, DAN STA IK NOG LIEVER MET KONINGSDAG MET EEN KLEEDJE OP HET PLEIN!![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:29 schreef ToT het volgende:
mini-ToT's babywagen staat op Marktplaats te koop. Iemand had interesse, ik wil er gewoon van af dus bied ik hem voor een heel zacht prijsje aan. Persoon ik kwestie wil hem hebben en vraagt of ik hem een week lang gereserveerd wil laten staan, maar toch krijg je ladingen vragen in allemaal van die korte berichtjes waardoor je mailbox volloopt met van die one-liners. Ik zeg dat het ding amper gebruikt is en gewoon bijna in nieuwstaat is.
Zitten er vlekken in?
Is hij niet versleten?
(enz enz enz.)
"Ja ik heb al precies dezelfde maar wil eentje voor in de auto. Is hij wel makkelijk schoon te maken?"
Als je dezelfde hebt, weet je gewoon dat de bekleding polyester of whatever is en je het zo met een doekje af kunt vegen.
"Ja ik ga zo toch eerst naar een andere wandelwagen kijken, maar als dat niks wordt, koop ik de uwe alsnog."
Ik heb de reservering er meteen van af gehaald. Dit soort gevallen zorgen er voor dat ik handelen op Marktplaats echt HAAT!Of het is een pipo die denkt dat hij het gratis krijgt na al zijn gezeur en gezever
![]()
![]()
Lekker hoorquote:
Zal wel meevallen; er zit duidelijk wel verbetering in, en mevrouw ToT is na deze week werkeloos en 's nachts is zij er altijd als eerste uit.quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoeveel van dat soort dagen gaan er nog komen?
's Ochtends vroeg zal het vast iets van om-en-om gaan of zo.![]()
![]()
Ja mijn vrouw en ik hadden het er al over dat als ze ter plekke nog moeilijk gaan doen en gaan afdingen enzo, dat ze een snauw kunnen krijgen en dan voor een dichte deur staan, ook al beslissen ze om toch alsnog de vraagprijs aan te bieden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:40 schreef stokj het volgende:
[..]Of het is een pipo die denkt dat hij het gratis krijgt na al zijn gezeur en gezever
Ze moeten een uur reizen, dan kunnen ze zich niet de luxe permitteren om moeilijk te gaan doen.![]()
quote:Helleuh!
Jij hebt toevallig geen last van klapperende eierstokken dat je over driekwart jaar een mooie wandelwagen voor weinig geld kunt gebruiken?![]()
![]()
Neuh, laat ik dat maar niet meer doen op mijn leeftijdquote:Op woensdag 6 mei 2020 07:43 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
Jij hebt toevallig geen last van klapperende eierstokken dat je over driekwart jaar een mooie wandelwagen voor weinig geld kunt gebruiken?![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Neuh, laat ik dat maar niet meer doen op mijn leeftijdWhehe!
Hoestie daar verder?![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toe aan vakantie.....nog drie dagen werkenBeter!
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal wel meevallen; er zit duidelijk wel verbetering in, en mevrouw ToT is na deze week werkeloos en 's nachts is zij er altijd als eerste uit.
's Ochtends vroeg zal het vast iets van om-en-om gaan of zo.Sterkte de komende tijd. Gaat mevrouw ToT naar het afscheid?
![]()
Goed slapen? Wat is dat?quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Hallo Cinderella, heb je goed geslapen? Het is vandaag woensdag en de zon schijnt![]()
![]()
![]()
![]()
Een maat had ooit de Harry Potter filmreeks op Marktplaats gekocht. Die bestaat uit 8 dvd's. Hij kreeg het mee in één dvdset. Dus wij die hele reeks kijken. Komen we bij het tweede deel van de laatste film (dvd 8): bleek die er niet te zijn. Wel een bonus dvd met interviews met de acteurs.quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn vrouw en ik hadden het er al over dat als ze ter plekke nog moeilijk gaan doen en gaan afdingen enzo, dat ze een snauw kunnen krijgen en dan voor een dichte deur staan, ook al beslissen ze om toch alsnog de vraagprijs aan te bieden.
Ze moeten een uur reizen, dan kunnen ze zich niet de luxe permitteren om moeilijk te gaan doen.
Op de dvdhoes stond dat deel 8 er wel bij moest zijn. Hij had iets van ¤35 euro ofzo betaald. Hij nam contact op met de eigenaar die natuurlijk onbereikbaar was.![]()
![]()
Afscheid?quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:48 schreef stokj het volgende:
[..]Sterkte de komende tijd. Gaat mevrouw ToT naar het afscheid?
2/3e van het personeelsbestand wordt er telkens na een jaar er zo uitgedonderd zonder groet of zo. Je krijgt een maand van tevoren een telefoontje dat je uitzendcontract niet verlengd wordt, en da's dan alles wat je aan afscheidsceremonie krijgt.
Oh, of je tot het eind van je contract nog wel zo veel mogelijk uren wil draaien om de nieuwe dronken Polen wat in te werken.![]()
Zelfs een bedankje kan er niet vanaf bij dat bedrijf zo te zien...wat een hondenquote:Op woensdag 6 mei 2020 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Afscheid?2/3e van het personeelsbestand wordt er telkens na een jaar er zo uitgedonderd zonder groet of zo. Je krijgt een maand van tevoren een telefoontje dat je uitzendcontract niet verlengd wordt, en da's dan alles wat je aan afscheidsceremonie krijgt.
Oh, of je tot het eind van je contract nog wel zo veel mogelijk uren wil draaien om de nieuwe dronken Polen wat in te werken.![]()
Ah lekker dan!quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Een maat had ooit de Harry Potter filmreeks op Marktplaats gekocht. Die bestaat uit 8 dvd's. Hij kreeg het mee in één dvdset. Dus wij die hele reeks kijken. Komen we bij het tweede deel van de laatste film (dvd 8): bleek die er niet te zijn. Wel een bonus dvd met interviews met de acteurs.
Op de dvdhoes stond dat deel 8 er wel bij moest zijn. Hij had iets van ¤35 euro ofzo betaald. Hij nam contact op met de eigenaar die natuurlijk onbereikbaar was.
Ik ben zelf 2x belazerd met dingen via Marktplaats te kopen.
1x met een GoPro; geld opgestuurd, nooit wat ontvangen.
1x met een camera-microfoon. Afgesproken dat ik hem zou komen ophalen, maar het was wel ver reizen. Gevraagd of we het plan konden veranderen en hij het toch nog wilde opsturen. (Aangezien we al afgesproken hadden dat ik hem zou ophalen, kwam het deze keer betrouwbaarder over dan dat met die GoPro.) Natuurlijk, was geen probleem! Geld overgemaakt, nooit wat van gezien.
Beide keren aangifte gedaan, nooit meer wat van gehoord.![]()
Oh maar dat lukt ook best zonder genoeg slaapurenquote:Op woensdag 6 mei 2020 07:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat je fris en fruitig bent om aan deze dag te beginnen!![]()
![]()
![]()
Klopt, daar staan ze om bekend.quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Zelfs een bedankje kan er niet vanaf bij dat bedrijf zo te zien...wat een honden
Een jaar lang heeft ze zich uit de naad gewerkt, haar collega's zijn dol op haar en ook de teamleider ziet dat ze een zeer waardevolle kracht is en heeft echt haar best gedaan om haar een vast contract te laten krijgen, maar de directeur is niet van plan om die ¤1,50 per uur extra te gaan betalen of het contract over te nemen, dus toedeledokie!![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah lekker dan!
Ik ben zelf 2x belazerd met dingen via Marktplaats te kopen.
1x met een GoPro; geld opgestuurd, nooit wat ontvangen.
1x met een camera-microfoon. Afgesproken dat ik hem zou komen ophalen, maar het was wel ver reizen. Gevraagd of we het plan konden veranderen en hij het toch nog wilde opsturen. (Aangezien we al afgesproken hadden dat ik hem zou ophalen, kwam het deze keer betrouwbaarder over dan dat met die GoPro.) Natuurlijk, was geen probleem! Geld overgemaakt, nooit wat van gezien.
Beide keren aangifte gedaan, nooit meer wat van gehoord.van die halve gare internettokkies die je willen oplichten op deze manier.
![]()
Hoe doe je datquote:Op woensdag 6 mei 2020 07:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh maar dat lukt ook best zonder genoeg slaapuren![]()
![]()
En die directeur maar elke avond zijn buik volvreten van gebraden varken, biefstuk, hert, etc....quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, daar staan ze om bekend.
Een jaar lang heeft ze zich uit de naad gewerkt, haar collega's zijn dol op haar en ook de teamleider ziet dat ze een zeer waardevolle kracht is en heeft echt haar best gedaan om haar een vast contract te laten krijgen, maar de directeur is niet van plan om die ¤1,50 per uur extra te gaan betalen of het contract over te nemen, dus toedeledokie!![]()
![]()
En met succes.quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:57 schreef stokj het volgende:
[..]van die halve gare internettokkies die je willen oplichten op deze manier.
Ik had hun namen, bankrekeningnummers, in 1 geval had ik zelfs een adres. Alles doorgegeven aan de politie, maar dus nooit meer iets van terug gezien.
Een tijdje later las ik hier op de Frontpage van FOK! dat er wel een Marktplaats-oplichter was opgepakt in die woonplaats en dat ze zouden proberen zo veel mogelijk geld van die vent terug te geven aan zijn slachtoffers, maar natuurlijk is het merendeel van het geld allang weggesluisd of opgebruikt.![]()
Ja hij scheen onlangs weer een Maserati gekocht te hebben!quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:58 schreef stokj het volgende:
[..]
En die directeur maar elke avond zijn buik volvreten van gebraden varken, biefstuk, hert, etc....(Vertelde mijn vrouw me.)
![]()
Same here, maar ik merk het overdag wel.quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben het gewend om slecht te slapen![]()
![]()
Gebruikelijk bij dit soort personen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
En met succes.
Ik had hun namen, bankrekeningnummers, in 1 geval had ik zelfs een adres. Alles doorgegeven aan de politie, maar dus nooit meer iets van terug gezien.
Een tijdje later las ik hier op de Frontpage van FOK! dat er wel een Marktplaats-oplichter was opgepakt in die woonplaats en dat ze zouden proberen zo veel mogelijk geld van die vent terug te geven aan zijn slachtoffers, maar natuurlijk is het merendeel van het geld allang weggesluisd of opgebruikt.![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben het gewend om slecht te slapenwat jij nodig hebt is een waterbed. Lekker in slaap vallen tussen de golven van het water
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij scheen onlangs weer een Maserati gekocht te hebben!(Vertelde mijn vrouw me.)
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt heerlijk!quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:01 schreef stokj het volgende:
[..]wat jij nodig hebt is een waterbed. Lekker in slaap vallen tussen de golven van het water
Alleen bevalt me het logischerwijs niet-ademend oppervlak me wel wat minder.
Maar buiten dat is het echt ultiem!![]()
![]()
Bohquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:01 schreef stokj het volgende:
[..]wat jij nodig hebt is een waterbed. Lekker in slaap vallen tussen de golven van het water
![]()
Ik vooral als ik 's middags ook moet werken.....inkakmomentjequote:![]()
![]()
Heb nu een gel-tex matras. Ook echt lekker!Alleen wiebelt het bijna net zo erg als dat een waterbed klotst als iemand omdraait.
![]()
![]()
En als je 'bezig' bent kan het goed meebewegenquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt heerlijk!
Alleen bevalt me het logischerwijs niet-ademend oppervlak me wel wat minder.
Maar buiten dat is het echt ultiem!![]()
![]()
Haha, het maakt bepaalde posities ook makkelijker/prettiger.quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:04 schreef stokj het volgende:
[..]
En als je 'bezig' bent kan het goed meebewegen![]()
![]()
En bepaalde mosselen gaan openquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, het maakt bepaalde posities ook makkelijker/prettiger.![]()
![]()
Als het maar inclusief een leuke man isquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Zie je wel, leuk hemisschien komt dat nog ooit.
![]()
![]()
Hahaquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als het maar inclusief een leuke man isinderdaad. Alleen is ook niet fijn zo.
![]()
Preciesquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Hahainderdaad. Alleen is ook niet fijn zo.
![]()
![]()
Volgens mij had Bert Visscher daar toch ook een stukkie over? Dat zijn vrouw en hij een waterbed gekocht hadden, maar dat hij een HEEEEEEEEEEEEEEEELE drukke jongen was, en dat zijn vrouw de hele nacht heen en weer lag te klotsen door hem?![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:22 schreef ToT het volgende:
Volgens mij had Bert Visscher daar toch ook een stukkie over? Dat zijn vrouw en hij een waterbed gekocht hadden, maar dat hij een HEEEEEEEEEEEEEEEELE drukke jongen was, en dat zijn vrouw de hele nacht heen en weer lag te klotsen door hem?![]()
![]()
![]()
![]()
Neeeeeequote:Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:50 schreef ToT het volgende:
His royal highness is hier inmiddels ook weder ontwaakt.![]()
![]()
![]()
Gelijk op water en droog brood gezet.quote:
(Is momenteel zijn favoriete ontbijt!Krijgt er wel een volkorenbiscuitje bij hoor!
)
![]()
Marktplaatsquote:Op woensdag 6 mei 2020 07:29 schreef ToT het volgende:
Zitten er vlekken in?
Is hij niet versleten?
(enz enz enz.)
Ik heb de reservering er meteen van af gehaald. Dit soort gevallen zorgen er voor dat ik handelen op Marktplaats echt HAAT!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beetje het opsporing verzocht van tv
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:50 schreef ToT het volgende:
His royal highness is hier inmiddels ook weder ontwaakt.
Echt ja!quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Marktplaats![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beetje het opsporing verzocht van tv
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik pleur de meuk nog ff hier in [OUD] en anders gaat het allemaal op Feesboek op een weggeefhoek.
Liever dat ik er zo wat mensen mee blij kan maken dan dat ik er met een hoop gezeik, stress en ellende een paar tientjes voor kan vangen.![]()
Precies of kringloop...quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja!
Ik pleur de meuk nog ff hier in [OUD] en anders gaat het allemaal op Feesboek op een weggeefhoek.
Liever dat ik er zo wat mensen mee blij kan maken dan dat ik er met een hoop gezeik, stress en ellende een paar tientjes voor kan vangen.Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:De ene hier neemt voorlopig helemaal niks meer aan vanwege corona, de ander neemt geen babyspullen meer aan omdat ze er al te veel van hebben!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]De ene hier neemt voorlopig helemaal niks meer aan vanwege corona, de ander neemt geen babyspullen meer aan omdat ze er al te veel van hebben!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man man man.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]De ene hier neemt voorlopig helemaal niks meer aan vanwege corona, de ander neemt geen babyspullen meer aan omdat ze er al te veel van hebben!
Ja ik kwam er met allerlei andere babyspullen aangezet.quote:
Direct bij thuiskomst al die meuk op een weggeefhoek gezet, en bijna alles is dezelfde dag nog opgehaald.
Alleen deze spullen zijn toch wel wat meer waard, en we hopen er dus toch nog iets voor te krijgen.
Net in [OUD] neergezet. Als het niet snel verkocht is, gaat de fik er in.![]()
Nice.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kwam er met allerlei andere babyspullen aangezet.
Direct bij thuiskomst al die meuk op een weggeefhoek gezet, en bijna alles is dezelfde dag nog opgehaald.
Alleen deze spullen zijn toch wel wat meer waard, en we hopen er dus toch nog iets voor te krijgen.
Net in [OUD] neergezet. Als het niet snel verkocht is, gaat de fik er in.Zonder wrijving geen glans![]()
Of ff opnzolder zetten...komt altijd wel iemand die het kan gebruiken...denk ik..ik niet iggquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kwam er met allerlei andere babyspullen aangezet.
Net in [OUD] neergezet. Als het niet snel verkocht is, gaat de fik er in.
We zijn juist hier de zolder, slaapkamers en schuur helemaal aan het uitruimen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of ff opnzolder zetten...komt altijd wel iemand die het kan gebruiken...denk ik..ik niet iggIk ben die zooi helemaal zat!
![]()
Ja oke ...quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
We zijn juist hier de zolder, slaapkamers en schuur helemaal aan het uitruimen.Ik ben die zooi helemaal zat!
![]()
quote:En mevrouw ToT bewaart sowieso al het één en ander om later ooit eens naar de Filipijnen te sturen!
![]()
![]()
Beter, met al dat zoete broodbeleg van tegenwoordig stijgt je suikerspiegel.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelijk op water en droog brood gezet.
(Is momenteel zijn favoriete ontbijt!Krijgt er wel een volkorenbiscuitje bij hoor!
)
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:44 schreef Geerd het volgende:
Straks weer lekker pils zon muziekje![]()
![]()
morgen bbq
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat gaat er dit keer op de BBQ? Kalf?![]()
Naah niks speciaals. Maar wel ff langs de slager voor paar mooi stukjes vlees..quote:
Uhu.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Half 5 pas...gaaaay ben je aan het werk ofzo ..burgerlijk zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uren duren bij jou 100 minuten?quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Half 5 pas...gaaaay ben je aan het werk ofzo ..burgerlijk zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOMOquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik leef in een eigen wereld hebepaal ik zelf de tijd
![]()