SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan gebeuren ja, vaak zie je dan alles rooskleurig in. Maar aan de andere kant depressieve mensen zien de wereld het meest waargetrouw. Die zien alles veel realistischer, veel van de lolletjes en pleziertjes in het leven maken we toch echt wel zelf en zitten tussen de oren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat je de realiteit niet meer in ziet .,...Gelieve verwijderen![]()
En die lolletjes heb ik niet echt tijd voor...moeten gewoon uren gemaakt worden etc en als ik dan vrij heb...zit ik ook niet te wachten op een paar babys die weer naar pa of ma moeten worden gebracht etcquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren ja, vaak zie je dan alles rooskleurig in. Maar aan de andere kant depressieve mensen zien de wereld het meest waargetrouw. Die zien alles veel realistischer, veel van de lolletjes en pleziertjes in het leven maken we toch echt wel zelf en zitten tussen de oren.Ik zwaai naar dieren.![]()
Je hebt je leven ingericht op het 'alleen' zijn. Ik herken het ook vanuit mezelf.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
En die lolletjes heb ik niet echt tijd voor...moeten gewoon uren gemaakt worden etc en als ik dan vrij heb...zit ik ook niet te wachten op een paar babys die weer naar pa of ma moeten worden gebracht etc
Is het bij jou dat als er iemand voor je is dat het allemaal mooi meegenomen is?![]()
Ja idd,,quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt je leven ingericht op het 'alleen' zijn. Ik herken het ook vanuit mezelf.Ik zwaai naar dieren.![]()
Geen id...ik heb nog nooit "iemand" gehad...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt je leven ingericht op het 'alleen' zijn. Ik herken het ook vanuit mezelf.
Is het bij jou dat als er iemand voor je is dat het allemaal mooi meegenomen is?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik snap dat ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen id...ik heb nog nooit "iemand" gehad...
Wat je nooit hebt gehad kan je niet missen...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik snap dat ja.
Wat je nooit hebt gehad kan je niet missen...
Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Wtf man #ALTIJDREADY nooit gezeur of gezeikquote:
Vrouwen, kan je beter wiet verbouwen![]()
![]()
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
f f gamen ,,, doctrer lovequote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
[..]
Wtf man #ALTIJDREADY nooit gezeur of gezeik
Vrouwen, kan je beter wiet verbouwen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
KOM OP DAN!!!!quote:maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
quote:Goedemorgen!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Kameraadquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Primaquote:vroeg wakker... Zo nog even slapen
En daar?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Neequote:
Niet echt een reden. Gewoon vroeg wakker geworden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Zal niet lang duren dan
Vanwaar zo vroeg wakker dan dat je wat bij moet slapen?
Het bijslapen is meer omdat ik nog tijd heb
Lekkahquote:Op woensdag 6 mei 2020 06:39 schreef engine het volgende:
[..]
Primavroeg wakker... Zo nog even slapen
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:46 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt een reden. Gewoon vroeg wakker geworden.
Het bijslapen is meer omdat ik nog tijd hebGewoon omdat het kan...
![]()
Ben je niet goed.quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:49 schreef stokj het volgende:
[..]
HAGA, lekker gereld gisteren op het malieveld bij de lockdown demo?Zonder wrijving geen glans![]()
Ik zag de beelden en dacht "deze mensen volgen elkaar als makke lammetjes: springt er één in de tering, dan volgt de ander gewoon mee".quote:
Man man man...![]()
![]()
Ja dat jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 06:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zag de beelden en dacht "deze mensen volgen elkaar als makke lammetjes: springt er één in de tering, dan volgt de ander gewoon mee".
Man man man...Zonder wrijving geen glans![]()
Mini-ToT was weer wat aan het spoken (maakte me ook al om 6 uur wakker), en nu ligt hij heerlijk als een marmotje te maffen, terwijl ik niet meer kan slapen!Hee peeps!
![]()
HOLD THE LINEquote:Op woensdag 6 mei 2020 07:24 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT was weer wat aan het spoken (maakte me ook al om 6 uur wakker), en nu ligt hij heerlijk als een marmotje te maffen, terwijl ik niet meer kan slapen!Hee peeps!
Zonder wrijving geen glans![]()
En eenmaal achter de computer stond me weer een leuke verrassing te wachten;
mini-ToT's babywagen staat op Marktplaats te koop. Iemand had interesse, ik wil er gewoon van af dus bied ik hem voor een heel zacht prijsje aan. Persoon ik kwestie wil hem hebben en vraagt of ik hem een week lang gereserveerd wil laten staan, maar toch krijg je ladingen vragen in allemaal van die korte berichtjes waardoor je mailbox volloopt met van die one-liners. Ik zeg dat het ding amper gebruikt is en gewoon bijna in nieuwstaat is.
Zitten er vlekken in?
Is-ie niet verbleekt door de zon?
Is hij niet versleten?
(enz enz enz.)
"Ja ik heb al precies dezelfde maar wil eentje voor in de auto. Is hij wel makkelijk schoon te maken?"
Als je dezelfde hebt, weet je gewoon dat de bekleding polyester of whatever is en je het zo met een doekje af kunt vegen.
"Mag ik nog wat foto's zien?"
Godverdomme, foto's gemaakt, opgestuurd.
"Ja ik ga zo toch eerst naar een andere wandelwagen kijken, maar als dat niks wordt, koop ik de uwe alsnog."
Ik heb de reservering er meteen van af gehaald. Dit soort gevallen zorgen er voor dat ik handelen op Marktplaats echt HAAT!![]()
HANDELEN OP MARKTPLAATS IS KUT, DAN STA IK NOG LIEVER MET KONINGSDAG MET EEN KLEEDJE OP HET PLEIN!quote:![]()
Xdquote:Op woensdag 6 mei 2020 07:30 schreef ToT het volgende:
[..]
HANDELEN OP MARKTPLAATS IS KUT, DAN STA IK NOG LIEVER MET KONINGSDAG MET EEN KLEEDJE OP HET PLEIN!Zonder wrijving geen glans![]()
Ik wilde de wandelwagen en Maxi-Cosi met isofix base al gewoon op de weggeefhoek pleuren of desnoods naar de ringloop brengen, maar al met al is het nog wel wat waard. Maar het is me dit gezeik gewoon niet waard.![]()
Hoeveel van dat soort dagen gaan er nog komen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:24 schreef ToT het volgende:
![]()
Meer verkoopkans op koningsdag.quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:30 schreef ToT het volgende:
[..]
HANDELEN OP MARKTPLAATS IS KUT, DAN STA IK NOG LIEVER MET KONINGSDAG MET EEN KLEEDJE OP HET PLEIN!![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:29 schreef ToT het volgende:
En eenmaal achter de computer stond me weer een leuke verrassing te wachten;
mini-ToT's babywagen staat op Marktplaats te koop. Iemand had interesse, ik wil er gewoon van af dus bied ik hem voor een heel zacht prijsje aan. Persoon ik kwestie wil hem hebben en vraagt of ik hem een week lang gereserveerd wil laten staan, maar toch krijg je ladingen vragen in allemaal van die korte berichtjes waardoor je mailbox volloopt met van die one-liners. Ik zeg dat het ding amper gebruikt is en gewoon bijna in nieuwstaat is.
Zitten er vlekken in?
Is-ie niet verbleekt door de zon?
Is hij niet versleten?
(enz enz enz.)
"Ja ik heb al precies dezelfde maar wil eentje voor in de auto. Is hij wel makkelijk schoon te maken?"
Als je dezelfde hebt, weet je gewoon dat de bekleding polyester of whatever is en je het zo met een doekje af kunt vegen.
"Mag ik nog wat foto's zien?"
Godverdomme, foto's gemaakt, opgestuurd.
"Ja ik ga zo toch eerst naar een andere wandelwagen kijken, maar als dat niks wordt, koop ik de uwe alsnog."
Ik heb de reservering er meteen van af gehaald. Dit soort gevallen zorgen er voor dat ik handelen op Marktplaats echt HAAT!Of het is een pipo die denkt dat hij het gratis krijgt na al zijn gezeur en gezever
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |