Lekkere alcoholvrije wijn heb ik nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik drink doordeweeks alcoholvrij. Pils (Jever fun) of IPA (Bavaria). Een enkele keer zelfs alcoholvrije wijn
Oh. Claudia de Breijquote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen FB:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)tie-claudia-de-breij
http://radio.nl/820944/di(...)tie-claudia-de-breij
Wij hebben hier nog 2 flessen staan. 1 wit en 1 rood. Op zich best te doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:44 schreef Blues het volgende:
Ik heb ook nog geen alcoholvrije wijn gevonden.
Wel lekker alcoholvrij witbier van bavaria.
Maar dat is het toch eens in de 5 jaar?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:26 schreef golfer het volgende:
5 mei zou bij iedereen een verplichte vrije dag moeten zijn. Schaf in plaats daarvan de onzin van bijvoorbeeld een vrije 2e pinksterdag maar af.
Niet als het niet in je CAO is opgenomen. Want dat zou geloof ik dit jaar zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Maar dat is het toch eens in de 5 jaar?
In de OR gaan en het opbrengenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:13 schreef Kreator het volgende:
Ach ja. Ik heb 33 vakantiedagen dus ik maak me niet druk om die ene dag per vijf jaar maar het is gewoon een zaad regeling.
Wat mij betreft, en is ook in een aantal CAO's opgenomen, elk jaar.quote:
Waarom afschaffen, gewoon er bij. Naar mijn idee hebben we weinig vrije dagen in NLquote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:26 schreef golfer het volgende:
5 mei zou bij iedereen een verplichte vrije dag moeten zijn. Schaf in plaats daarvan de onzin van bijvoorbeeld een vrije 2e pinksterdag maar af.
Maar wat wil je dan? Als je het van bedrijven laat afhangen krijg net als bij Krea doorgewerkt moet worden. Voor een flink deel van Nederland (niet de meerderheid) is bv kerst heel belangrijkquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:40 schreef Blues het volgende:
Christelijke feestdagen. Ik vind ze zo achterhaald en nergens meer op slaan in deze vrije multiculturele samenleving eerlijk gezegd.
Verder is het internationaal werkend ook verhipte makkelijk dat iedereen met kerst vrij is. Om maar een feest te noemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:56 schreef derLudolf het volgende:
Mwoah, ik vind niet dat we zomaar alle tradities overboord moeten gooien. En ben niet Gristen.
Gaat denk ik ook niet werken, als dan alsnog 70% van de werknemers alsnog vrij wil
Ik ben voor!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:26 schreef golfer het volgende:
Minder dan 50 werknemers?quote:
Ja daar doelde ik zelf ook op, met Pinksteren zullen dat minder mensen zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Verder is het internationaal werkend ook verhipte makkelijk dat iedereen met kerst vrij is. Om maar een feest te noemen.
Soort Bankholidaysquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:11 schreef fietsie het volgende:
Solwieso dan graag vrije dagen in de 2e helft van het jaar, niet nog meer erbij in de 1e helft...
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:11 schreef fietsie het volgende:
Solwieso dan graag vrije dagen in de 2e helft van het jaar, niet nog meer erbij in de 1e helft...
Ook dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:11 schreef fietsie het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook dat.
Wat meer verdelen over het jaar.
Nieuwe feestdagen bedenken
5 mei op 1.
Secretaressedag op 2.![]()
1e dag van de Zomer op 3.
1e dag van de Herfst op 4.
1e dag van de Winter op 5.
1e dag van de Lente op 6.
Verdeling
Kan dat ook achteraf, als ie er al was? Onze OR is zo belemmerendquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nope. Maar met een handigheidje kun je daar zo onderuit.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook dat.
5 mei op 1.
Verdeling
Misschien met je er dan zelf in..quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kan dat ook achteraf, als ie er al was? Onze OR is zo belemmerend
Ik heb na jaren met directe collega's die OR lid waren een beetje een wrange bijsmaak over die rol gekregen. Zelden werd er dan nog echt -gewerkt- naast de OR-taken....quote:
Ik ben er een en vergeet m standaard (en iedereen op mn werk ook). Ooit wel eens heel heel lang geledenvan een leidinggevende bloemen gehad en ook wel eens een lunch geregeld met alle secretaresses. Dat werd een maandelijkse happening omdat we zoveel van elkaar leerden, bleek erg nuttig.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Secretaresse dag..
Dat vind ik hetzelfde als klappen als een vliegtuig geland is..
Per seizoen een dag, dat is best leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook dat.
5 mei op 1.
Verdeling
Ik ook. Daarom staat er eenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Secretaresse dag..
Dat vind ik hetzelfde als klappen als een vliegtuig geland is..
Als je ze aan doet zijn ze niks meer waardquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:17 schreef Kreator het volgende:
Nike Air Max gekocht. Uit 2012, maar toch nieuw. 125 euro. Marktplaats. Waarde: 250. Nice.
Misschien maak ik mijn werk ervan.
Dat valt wel mee. Maar nieuw is wel beter ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je ze aan doet zijn ze niks meer waard
Bij mij zijn ze nog steeds bezig mijn rekeningnummer te veranderenquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:16 schreef Aure het volgende:
Morning![]()
Fijn wakker worden met de belastingteruggave op je rekening
Da's een heel goed excuus. Veel beter dan "de brug stond open"quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Al een uur te laat op mijn thuiswerkplek... gestrand op de kittenkamer, onder drie slapende katten....
Dat dacht ikquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's een heel goed excuus. Veel beter dan "de brug stond open"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet. Te. Doen.
(Foto maken met tablet en niet-dominante hand trouwens ook niet echt)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ohh irritantquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze nog steeds bezig mijn rekeningnummer te veranderen![]()
Goedemorgen allemaal
quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Too cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet. Te. Doen.
![]()
Yep....lees dat het 10 werkdagen of 3 weken kan duren. Daar zitten ze nu net over, dus nog maar even wachten en anders bellen.quote:
Telt smelten naar aanleiding van deze cuteness overload ook als een geldig excuus om je studiedag nog niet begonnen te zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet. Te. Doen.
![]()
Aaaah, liefjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet. Te. Doen.
Oh wat kutquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:19 schreef Kreator het volgende:
Ik werd gevraagd een collega te evalueren die sinds een tijdje bij ons werkt. Dat was niet zo heel positief, want hij bakt er niet veel van.
Nu vraagt hij zelf of ik voor zijn "jaargesprek" (het laatste gesprek voordat we besluiten of we iemand vast in dienst nemen) een evaluatie wil invullen. DIt doen we elk jaar voor collega's, maar in dit geval heb ik echt bijna niks positiefs te melden.
Inspiratie is op.
En het gevaar is dat als hij toch in dienst komt en ik alleen maar heb lopen zeiken, dat het de relatie niet echt verbetert..
Kan je dat niet met zn leidinggevende overleggen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:19 schreef Kreator het volgende:
Ik werd gevraagd een collega te evalueren die sinds een tijdje bij ons werkt. Dat was niet zo heel positief, want hij bakt er niet veel van.
Nu vraagt hij zelf of ik voor zijn "jaargesprek" (het laatste gesprek voordat we besluiten of we iemand vast in dienst nemen) een evaluatie wil invullen. DIt doen we elk jaar voor collega's, maar in dit geval heb ik echt bijna niks positiefs te melden.
Inspiratie is op.
En het gevaar is dat als hij toch in dienst komt en ik alleen maar heb lopen zeiken, dat het de relatie niet echt verbetert..
Ja hier ook best een prima bedrag. Sowieso nu met deze hele coronacrisis wordt de spaarrekening weer aardig gespekt nu we ook niet op vakantie gaan dit jaarquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep....lees dat het 10 werkdagen of 3 weken kan duren. Daar zitten ze nu net over, dus nog maar even wachten en anders bellen.
Is toch nog een leuk bedrag waar ik op wacht.
Vakantie deden we altijd al in NL dus daar valt weinig mee te besparen helaasquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja hier ook best een prima bedrag. Sowieso nu met deze hele coronacrisis wordt de spaarrekening weer aardig gespekt nu we ook niet op vakantie gaan dit jaaren hoewel we meer uitgeven aan boodschappen valt dat echt in het niet bij wat we besparen op horeca momenteel. En dan straks ook nog een redelijke teruggave van de kinderopvang
is die hele crisis toch nog ergens goed voor
Dat is ook mijn leidinggevende. En die vroeg of ik hem wilde evalueren omdat hij zelf 'niet meer objectief was' (hij kan helemaal niet opschieten met deze collega en ik snap waarom).quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Kan je dat niet met zn leidinggevende overleggen?
Dan is het toch niet zo'n heel grote stap om bij je leidinggevende aan te geven dat jij ook niets positiefs te melden hebt, mondeling.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is ook mijn leidinggevende. En die vroeg of ik hem wilde evalueren omdat hij zelf 'niet meer objectief was' (hij kan helemaal niet opschieten met deze collega en ik snap waarom).
Het is bij ons normaal om wat feedback op te halen bij collega's over je functioneren. Ik vind het altijd maar een wassen neus, want ik ga over een collega die er tien jaar werkt echt niet zomaar zeggen dat het een mongool is..
Is eerder al met collega besproken dat het allemaal (nog) niet zo lekker loopt?quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:19 schreef Kreator het volgende:
Inspiratie is op.
Het is dat ik weet wat je bedoelt, maar anders zou dit toch wel als de inleiding van een bouquetreeksje klinkenquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Inmiddels de opvangpoezen en houten kont van op de grond zitten ingeruild voor mijn kantoorcollega op schoot en op een stoel achter de laptop.
Dan zou het wel iets over vrouwenliefde wordenquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het is dat ik weet wat je bedoelt, maar anders zou dit toch wel als de inleiding van een bouquetreeksje klinken
Ik wilde typen dat we al wisten dat je van de poesjes was, maar dit wordt echt te goedkoop en te makkelijkquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan zou het wel iets over vrouwenliefde worden
Dat zou hier zomaar kunnen gebeurenquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:17 schreef Candaasje het volgende:
Goed, om mijn eigen niveau weer wat omhoog te brengen:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.
Ik moest hieraan denken:quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:17 schreef Candaasje het volgende:
Goed, om mijn eigen niveau weer wat omhoog te brengen:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.
Ze had er gehakt in gedaan, of zoiets, toch?quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken:
[ afbeelding ]
Zo, mijn kind speelt een uurtje met zijn beste vriend, voor het eerst in hoelang-zitten-we-nu-al-binnen? Ik zit met een kopje koffie in de zon, met uitzicht op mijn moestuintje waar de erwten zo gezellig groeien
Ja en erwtjes, omdat de bladzijden van het kookboek aan elkaar plakten en het voor de helft een shepard's pie werdquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze had er gehakt in gedaan, of zoiets, toch?
Ik ook. En sinds ik die aflevering heb gezien wil ik trifle maken. Dat ga ik zondag eindelijk doen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken:
[ afbeelding ]
Zo, mijn kind speelt een uurtje met zijn beste vriend, voor het eerst in hoelang-zitten-we-nu-al-binnen? Ik zit met een kopje koffie in de zon, met uitzicht op mijn moestuintje waar de erwten zo gezellig groeien
Zo had een Syrische vriend in een zoete taart geroosterde pinda's gedaan. BBQ smaak. Zijn moeder had gezegd wat hij moest kopen, pinda's dus. En hij wist toen nog niet dat er verschillende soorten pinda's zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze had er gehakt in gedaan, of zoiets, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Wij kunnen nog wel wat hulp op de poli gebruiken hoor P.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Eerste twee vergaderingen achter de rug. Tweede makelaar gebeld voor een afspraak a.s. maandag om eens te vergelijken. Nu derde vergadering voorbereiden. Had ik al eens gezegd dat ik een hekel heb aan vergaderen?Ik zou wel eens productief willen zijn overdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |