Oh. Vertel meer.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die hoef je niet te kennen om gewoon een reëel beeld te kunnen vormen.
Wat jij wilt. Het is geen drammen.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik vind het nogal kinderachtig om zo door te drammen, maar be my guest
Zeker. En die van een fles wijn ook.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je weet de inkoop prijs van een tapbiertje?
Van een afstandje kom je wel een beetje boos over.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik vind het nogal kinderachtig om zo door te drammen, maar be my guest
Domme vraag misschien maar wat doen ze dan überhaupt in het ziekenhuis als ze geen corona hebben?quote:Op maandag 4 mei 2020 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)lijkt-besmet-te-zijn
Dit is wel aardig nieuws.
Je valt in herhaling - niet alles in deze discussies hoeft met bronnen en cijfers onderbouwd te worden.quote:
Iets meer, maar voor kleine cafes is het vaak goedkoper om flesjes uit de supermarkt te verkopen.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Over dat biertje verdient een kroegbaas onder de streep misschien 1 of 2 dubbeltjes.
Hebben we het nu ineens over een kroeg?quote:Op maandag 4 mei 2020 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Over dat biertje verdient een kroegbaas onder de streep misschien 1 of 2 dubbeltjes.
Mocht je in een straal van een kilometer al een honderd restaurants vinden dan is er ook helemaal niets mis mee dat er een flink gedeelte over de kop gaat.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met 25% procent bezetting hebben de meeste ondernemers meer kosten aan personeel dan dat het oplevert, ik denk dat een hoop Horeca ondernemers gewoon sluiting zullen aanvragen.
Ja, want ik heb natuurlijk compleet geen beeld bij of een restaurant goed loopt als ik er dagelijks langs kom.quote:
Jij valt ieder topic in herhaling door dingen te roepen waar je echt totaal geen verstand van hebt, dan is het vrij logisch dat ik onderbouwing aan je vraag.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je valt in herhaling - niet alles in deze discussies hoeft met bronnen en cijfers onderbouwd te worden.
Nee je moet dat onderbouwen met exacte cijfers anders wordt Da Sandman boos..quote:Op maandag 4 mei 2020 13:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, want ik heb natuurlijk compleet geen beeld bij of een restaurant goed loopt als ik er dagelijks langs kom.
Het is ook de drukste buurt van Nederland met relatief veel jongeren en tegenwoordig ook toeristen.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:33 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mocht je in een straal van een kilometer al een honderd restaurants vinden dan is er ook helemaal niets mis mee dat er een flink gedeelte over de kop gaat.
Als horecaondernemer met meerdere zaken kan ik melden dat het bizar is hoeveel extra kosten er bovenop het normaal te verwachten komt. Met 1 van mn zaken zit ik op een A++ locatie, dat is nu zonder toeristen geen bal meer waard. De 1 na de ander valt om of begint wanhopig te worden.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het gaat zeker (heel) goed met de horeca in Nederland - maar zet ook wel m'n vraagtekens bij wat er onder de streep nou daadwerkelijk over blijft bij horeca ondernemers. De kosten zijn echt gigantisch hoor (lasten, personeel, inkoop, onderhoud).
Ik ken er aardig wat waar je 3 weken vantevoren moet reserveren want anders geen plek op dinsdagavond.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ken aardig wat restaurants die geen volle dinsdagavond nodig hebben om prima te kunnen draaien. Over businessmodellen gesproken.
Heel begrijpelijk - voor al die zaken hoop ik dan ook dat er snel iets mogelijk wordt qua versoepeling.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:35 schreef KNAK het volgende:
[..]
Als horecaondernemer met meerdere zaken kan ik melden dat het bizar is hoeveel extra kosten er bovenop het normaal te verwachten komt. Met 1 van mn zaken zit ik op een A++ locatie, dat is nu zonder toeristen geen bal meer waard. De 1 na de ander valt om of begint wanhopig te worden.
Ik zie ook wel eens een café of een restaurant waarvan ik me afvraag hoe het kan dat ze al jaren open zijn. En toch zijn ze al jaren open.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, want ik heb natuurlijk compleet geen beeld bij of een restaurant goed loopt als ik er dagelijks langs kom.
vquote:Op maandag 4 mei 2020 13:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is ook de drukste buurt van Nederland met relatief veel jongeren en tegenwoordig ook toeristen.
Die kans is er, maar juist musea hebben de expertise in huis om daar goed mee om te gaan: time slots, gecontroleerde toegang, looproutes, beperkt toegankelijke ruimtes, afzettingen, beveiligde kunst etc. etc.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je zag in natuurparken opeens ook heel veel mensen die daar normaal nooit komen. Dus als de musea opengaan dan komen Henk&Ingrid ook naar jouw rustige musea ben ik bang
Ik denk dat het handiger was geweest als ze bijvoorbeeld de huurbazen een tegenmoetkoming hadden kunnen geven, bijvoorbeeld via een garantstelling in combinatie met uitstel van huur, veel pandeigenaren hadden hier denk ik prima mee kunnen leven.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:35 schreef KNAK het volgende:
[..]
Als horecaondernemer met meerdere zaken kan ik melden dat het bizar is hoeveel extra kosten er bovenop het normaal te verwachten komt. Met 1 van mn zaken zit ik op een A++ locatie, dat is nu zonder toeristen geen bal meer waard. De 1 na de ander valt om of begint wanhopig te worden.
Nee helemaal niet. Genoot erg van het uitgaansleven op zijn tijd (festival, strandtentenfeestjes en de occasional kroeg. Maar als je daar OF niet meer heen kan OF zwaar moeilijk moet gaan doen middels mondkapjes, looproutes, plastic schermen dan hoeft het voor mij niet meer, want dan is alle lol eraf. Dan ga ik me richting op mijn buitensportactiviteiten. Besteed ik liever daar mijn tijd en geld aan. Zonder mondkapjes, zonder looproutes, zonder plastic schermen.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als dat werkt voor jou, prima. Dan was je voor de Corona-crisis waarschijnlijk ook al liever alleen?
Alleen maar beter natuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2020 13:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ken er aardig wat waar je 3 weken vantevoren moet reserveren want anders geen plek op dinsdagavond.
Witwas tokos.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie ook wel eens een café of een restaurant waarvan ik me afvraag hoe het kan dat ze al jaren open zijn. En toch zijn ze al jaren open.
Waar gaat dit eigenlijk over? Dat met 1.5 meter afstand geen horeca meer is? Nogal een boude stelling die inderdaad wat onderbouwing verdient.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee je moet dat onderbouwen met exacte cijfers anders wordt Da Sandman boos..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |