quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
zou je de damschreeuwer doen?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 23:19 schreef xzaz het volgende:
De konginin bleek 10m later in Canada te zitten.
lolquote:Op zondag 3 mei 2020 23:19 schreef xzaz het volgende:
De konginin bleek 10m later in Canada te zitten.
Dan moet je er niet mee trouwen.quote:Op zondag 3 mei 2020 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Snap die Bernard wel dat hij buiten de deur neukte, Jezus wat is Juliana lelijk.
Balen nu, maar niet met oorlog te vergelijken.quote:Op zondag 3 mei 2020 23:24 schreef matthijst het volgende:
Leve de vrijheid, maar het komende jaar even niet.
Zo, koekoekquote:Op zondag 3 mei 2020 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind haar zo'n vreselijk aandachtsgeile mediahoer
Hele Hazes familie is om te kotsen.quote:Op zondag 3 mei 2020 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind haar zo'n vreselijk aandachtsgeile mediahoer
En die van Rox vult heel dat neusgat dicht, lijkt me echt vervelend bij een verkoudheid, maar eigenlijk ook in het algemeen.quote:
Die ken ik nietquote:Op zondag 3 mei 2020 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had ooit een heel mooi topic hierover in klb
Mag eigenlijk niet maar doet het toch..quote:Op zondag 3 mei 2020 23:27 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat ze nou een nummer van Ramses verneuken
Jammer maatquote:Op zondag 3 mei 2020 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is van jaaaaren terug kan hem niet vinden
Echt hequote:Op zondag 3 mei 2020 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
Hahahaha alsof haar ouders haar iets hebben geleerd
Haar vader had de dvd van Saving Private Ryanquote:Op zondag 3 mei 2020 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
Hahahaha alsof haar ouders haar iets hebben geleerd
André zat de hele dag aan de drankquote:Op zondag 3 mei 2020 23:35 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Echt he
Geloof er ook niks van dat daar inhoudelijk over de oorlog werd gesproken
Moffen waren slechtquote:Op zondag 3 mei 2020 23:35 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Echt he
Ook een sentimentele zuiplap heeft zijn interesses.quote:Op zondag 3 mei 2020 23:35 schreef Bluedisplay het volgende:
Echt he
quote:
40-45quote:Op zondag 3 mei 2020 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Hoeveel mensen zou Femke bellen niet werkgerelateerd
Anne Drank. @Calandquote:In een bijzondere YouTube-serie heeft Anne Frank haar dagboek ingeruild voor een videocamera. De 13-jarige Luna Cruz Perez speelt Anne Frank en vertelt vloggend wat ze allemaal meemaakt. Het videodagboek is een toegankelijke manier om kinderen en jongeren te betrekken bij de Tweede Wereldoorlog en te voorkomen dat het verhaal van Anne Frank wordt vergeten. De YouTube-serie wordt geproduceerd door Everyday Media en is een internationale hit met honderdduizenden kijkers. Hanna van Niekerk (29) regisseert de serie en heeft hiervoor intensief samengewerkt met de Anne Frank Stichting. Vanavond in Op1 vertellen Luna en Hanna alles over Anne Frank videodagboek.
Ze waren kind tijdens de oorlog. Ze moesten onderduiken, belandden in concentratiekampen, leefden jarenlang in angst, ze hadden foute ouders of waren kind van een Duitse soldaat. Nu, 75 jaar na het einde van de oorlog, schreef Coen Verbraak hun verhaal op in het boek Oorlogskinderen. Judith Jacobs (81) en Ab van Aldijk (77) vertellen hun eigen oorlogsverhaal.
Lodewijk Asscher is 45, dus maakte de oorlog niet mee. Toch speelde die een belangrijke rol in zijn leven, misschien wel meer dan hij jarenlang heeft willen toegeven. Door zijn vader die als onderduikjongetje overleefde, zijn overgrootvader, voorzitter van de Joodse Raad en door de sombere sfeer die er thuis heerste rond de meidagen. Asscher vertelt vanavond op welke manier de familiegeschiedenis zijn leven tekent.
Op een lege Dam draagt de 16-jarige Eva Pronk uit Den Haag vanavond haar zelfgeschreven gedicht Vrijheid voor. Eva is vanavond bij Op1 te gast om na te praten over deze bijzondere ervaring.
Je moet je bril eens schoonmaken als je overal stukken stront ziet.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Asscher![]()
![]()
Laat hij eens op tv vertellen hoe hij door Diederik Samson is binnengehaald en vervolgens hoe hij Diederik Samson een mes in zijn rug gestoken heeft en de partij uit geflikkerd
Wat ben je dan een stuk stront zeg
Ze is 16quote:
16 was ze toch? met instemming van haar ben ik niet strafbaarquote:
TOO OLD.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
16 was ze toch? met instemming van haar ben ik niet strafbaar
quote:Op maandag 4 mei 2020 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
16 was ze toch? met instemming van haar ben ik niet strafbaar
Ik was op station Grunn.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zat vanavond tijdens die 2 minuten stilte al te bedenken dat ze in OP1 al zouden gaat melden dat juist dat zo indrukwekkend was
Wel 5 tegels afstand gehouden hoop ikquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Men dient de vlag bij zonsondergang binnen te halen. Dus ik ben al een beetje stout bezig.quote:
Ik kwam gisteren laat thuis, toen zag ik ze her en der al halfstok hangenquote:Op maandag 4 mei 2020 22:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Men dient de vlag bij zonsondergang binnen te halen. Dus ik ben al een beetje stout bezig.
Willen ze je bekeurenquote:Op maandag 4 mei 2020 22:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Men dient de vlag bij zonsondergang binnen te halen. Dus ik ben al een beetje stout bezig.
Dit was met een z op het einde.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Shimon_Peres
Ik als onverwachts de deurbel gaat.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
Die angst heb ik iedere maandagochtend als de wekker gaat
Stomme kutjes worden ook natquote:
Dat is correct, Otto Frank bracht het pas jaren na de oorlog op de marktquote:
Ik hou niet van verrassingen. Eerst de camera's checken dan altijd vloekend naar beneden lopen. Stomme energieverkopers.quote:
Zwaar vermoeiend ja, nu worden we doodgegooid met glasvezel onzinquote:Op maandag 4 mei 2020 22:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hou niet van verrassingen. Eerst de camera's checken dan altijd vloekend naar beneden lopen. Stomme energieverkopers.
Naar beneden lopen?quote:Op maandag 4 mei 2020 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Ik hou niet van verrassingen. Eerst de camera's checken dan altijd vloekend naar beneden lopen. Stomme energieverkopers.
Die goededoelenbedelaars die om een automatische incasso schooien zijn nog ergerquote:Op maandag 4 mei 2020 22:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik doe altijd wel open, misschien moet ik dat eens latenquote:Op maandag 4 mei 2020 22:49 schreef svann het volgende:
[..]
Naar beneden lopen?
Laat je die niet gewoon voor een gesloten deur staan?
Hier niet helaas.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
Zwaar vermoeiend ja, nu worden we doodgegooid met glasvezel onzin
Dat is Victor Reiner.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:53 schreef fespo het volgende:
waar is die man met baard bekend van, hij komt mij zo bekend voor.
een film / serie?!
quote:
Ab van Aldijk?quote:Op maandag 4 mei 2020 22:53 schreef fespo het volgende:
waar is die man met baard bekend van, hij komt mij zo bekend voor.
een film / serie?!
edit.
wacht even LOL volgens mij is hij van mijn werk. (ik werk in de zorg)
Ab van Aldijk (1942) werd geboren in een ziekenhuis in Haarlem.quote:
tanden zijn niet best, vandaarquote:Op maandag 4 mei 2020 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij moet even zijn mond open doen als die praat.
Nu weet je waaromquote:Op maandag 4 mei 2020 22:57 schreef fespo het volgende:
[..]
Ab van Aldijk (1942) werd geboren in een ziekenhuis in Haarlem.
en daar woon ik ook, nu weet ik het zeker.
zeik vent was het altijd al
Eensquote:Op maandag 4 mei 2020 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Samen met Carrie de beste presentator van Op1
quote:Op maandag 4 mei 2020 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Samen met Carrie de beste presentator van Op1
Een junk.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
jammer van die viezerd met gele jasje in die gif
quote:Op maandag 4 mei 2020 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Geen corona dit keer, was ook wel even fijn
quote:Oud-D66 politicus Jan Terlouw
Advocaat Peter Schouten
Minister van Buitenlandse handel en Ontwikkelingssamenwerking Sigrid Kaag
Infectieziektemodelleur Luc Coffeng
Hoogleraar infectieziektemodellering Sake de Vlas
Maar een rasechte Amsterdammer die Ab.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:03 schreef Szura het volgende:
Duitse achternaam hé, die zijn vandaag niet welkom
Ik werk niet over een CAO, maar mijn werkgever was wel zo vriendelijk om van vandaag een vrije dag te maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier ook aan de arbeid...5 mei is geen vrije dag in onze CAO
Leuk cadeautje van je baas.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik werk niet over een CAO, maar mijn werkgever was wel zo vriendelijk om van vandaag een vrije dag te maken.
Als je maar een mondkapje op doet, dan is het veilig.quote:
Serieus? Collectieve vrije dag toch eens in de 5 jaar?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier ook aan de arbeid...5 mei is geen vrije dag in onze CAO
Niet in onze CAO (Metaal en Techniek)quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Serieus? Collectieve vrije dag toch eens in de 5 jaar?
Hier hetzelfde, mocht hem eventueel ook voor een andere dag gebruiken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik werk niet over een CAO, maar mijn werkgever was wel zo vriendelijk om van vandaag een vrije dag te maken.
D66 werkt als een rode lap op een stier bij veel van de simpele zieltjes op fok.quote:
D’666quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
D66 werkt als een rode lap op een stier bij veel van de simpele zieltjes op fok.
Wat een partij was dat toen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik stemde ooit op Boris van der Ham.
Best cru dat zij niet solidair met Zuid-Italië zijn en wel huilen nu Wopke geen blanco cheque wil geven.quote:
R?quote:
Jepquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan krijgen we dus al die Brabo's in Friese kroegen
Dat is bijna het plot van New Kids nitro?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan krijgen we dus al die Brabo's in Friese kroegen
Hierbij vergeleken is 1,5 meter en mondkapje een peuleschilletje.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:55 schreef zipcon het volgende:
Wie denkt nu dat dat model ooit zou werken? Dan zou je ook veronderstellen dat iedereen in zijn regio blijft en niet opnieuw besmet wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |