quote:So mark my words
Before you swallow yours
Awel eej ....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
You Don't Even Know Me, a song by Faouzia on Spotify
Ik zal morgen wel bonje hebben in dit toppa, maar ja dat is onderhand ook wel de story of my life
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Let It Go, a song by Matilda on Spotify
quote:
Sheena Easton is gewoon een leuk wijf met super stem. Dolly is ook goed.quote:
Vertaald naar YTquote:Op zondag 3 mei 2020 00:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Remember Me, a song by Ina Wroldsen on Spotify
Deze Bazentrack
Ik probeer videoclips zoveel mogelijk te vermijden sinds ik een berg verwijten om de oren kreeg waar de honden geen brood van lusten.quote:
Je bent toch geen mietjequote:Op zondag 3 mei 2020 01:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik probeer videoclips zoveel mogelijk te vermijden sinds ik een berg verwijten om de oren kreeg waar de honden geen brood van lusten.
Strongest (Alan Walker Remix), a song by Ina Wroldsen, Alan Walker on Spotify
Calling me out like this? Oke oke, je hebt er een goed gevoel over vandaag zegquote:Op zondag 3 mei 2020 01:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je bent toch geen mietjeGewoon posten, na ons de zondvloed
Top man, in ieder geval zien we nu ook een plaatje bij wat je luistert! Alhoewel ik je anti-google wel begrijp, is het visuele aspect toch erg lekker tijdens het luisteren naar muziek.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ga ff deze kijken, dus niet alleen luisteren, maar goed zijnde een YTlink was dat vermoedelijk al wel duidelijk
Ik snap je en ben het eigenlijk met je eens, maar toen ik als een rebelse puber de barricades op dook en breuls daadwerkelijk leverde, moest ik er wel achter blijven staanquote:Op zondag 3 mei 2020 01:53 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Top man, in ieder geval zien we nu ook een plaatje bij wat je luistert! Alhoewel ik je anti-google wel begrijp, is het visuele aspect toch erg lekker tijdens het luisteren naar muziek.
Kree?quote:Op zondag 3 mei 2020 02:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
Menig vriend en vijand zal het met me eens zijn dat onoplettendheid in het verkeer aanzienlijk gevaarlijker is dan rijden naar je kunnen.
Hangt helemaal af van de interpretatie van de degene welke zichzelf beoordeeld op het kunnen rijden. Ik heb liever dat je elke 5 jaar een herexamen hebt om je rijbewijs te behouden. Voor de normale automobilist zou dit geen probleem moeten zijn maar toch zal het een heel stuk rustiger op de weg worden.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
Menig vriend en vijand zal het met me eens zijn dat onoplettendheid in het verkeer aanzienlijk gevaarlijker is dan rijden naar je kunnen.
Is dan even een kutvoorbeeld, maar ondergetekende is tweemaal tegen de lamp gelopen toen hij nog een "beginners"rijbewijs had terwijl ik door had mogen rijden als ik het gewone rijbewijs had. Terwijl ik diezelfde week nog door een één of andere gerda bijna de berm van de a12 in werd gedwongen.quote:
Lekker tochquote:Op zondag 3 mei 2020 02:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Voel ik me aangetrokken tot haar? Ja, ja, gewoon ja, gewoon gewoon, omdat ze prachtig is.
Meer vanwege het uitzicht dan de muziek? Nooit echt naar geluisterd.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Voel ik me aangetrokken tot haar? Ja, ja, gewoon ja, gewoon gewoon, omdat ze prachtig is.
Vooropgesteld ben ik uitermate fan van haar muzikale creaties. Los daarvan heeft ze een uitstraling om verliefd op te wordenquote:Op zondag 3 mei 2020 02:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Meer vanwege het uitzicht dan de muziek? Nooit echt naar geluisterd.
quote:Op zondag 3 mei 2020 02:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vooropgesteld ben ik uitermate fan van haar muzikale creaties. Los daarvan heeft ze een uitstraling om verliefd op te worden
De extreem lage stem voor een vrouw is wel apart inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vooropgesteld ben ik uitermate fan van haar muzikale creaties. Los daarvan heeft ze een uitstraling om verliefd op te wordenluisteren wordt dringend geadviseerd
Pfoeee die meid heeft een intens krachtige stem.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
De extreem lage stem voor een vrouw is wel apart inderdaad.
Eddie Vedder en Into the wild, awesomeness kent geen grenzen!!!!quote:
Hele album gewoon luisteren toch.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Eddie Vedder en Into the wild, awesomeness kent geen grenzen!!!!
quote:
Hey stuk!!quote:
He mooie dame.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |