Volgens mij verschilt de praktijk niet heel erg van de Nederlandse situatie.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Voorlopig hebben die een veel extremere lockdown gedaan dan wij en maakt dat blijkbaar ook geen reet uit.
Of kost het 25¤ per pint......even lekker laten zien dat je het kunt betalen..... Proostquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lekker 5 euro per biertje. Anders kunnen ze de boetes niet betalen.
Yup, maar in een heel ander gebied hé.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
1. countable noun
A PhD is a degree awarded to people who have done advanced research into a particular subject. PhD is an abbreviation for 'Doctor of Philosophy'.
He is more highly educated, with a PhD in Chemistry.
...an unpublished PhD thesi
Laat deze gekkie Ven1972 maar. Hij beweerde gisteren ook doodleuk dat corona mogelijk kanker veroorzaakt want dat denkt hijquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Op basis van wat zou die explosie komen? Hierboven heb ik al uitgelegd waarom en hoe we die explosie voorkomen. Kan iemand bindend uitleggen waarom we die explosie dan wél kunnen verwachten?
In veel meer landen gaat het nog niet echt lekker.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:05 schreef BoerHagenees het volgende:
[..]
Ik ook, denk dat we een kanteling gaan zien de verkeerde kant op.
Ja, is het ook. Ik schat de R rond -0,8 t/m 1,3 is, dus het gaat niet echt goede kant op. Kijk, nu zou ik denken dat het meer dan R rond de 1 t/m 1,5 is.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:10 schreef Breekfast het volgende:
Op basis van het aantal nieuwe ziekenhuis opnames zou je denken dat de R weer rond de 1 aan het schommelen is
Je kunt ze ook gewoon bij de supermarkt kopen, hè.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:10 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Nou prima hoor. Heb het er zeker voor over.
Ja maar het gaat de goede kant op dus we mogen weer flink wat versoepelen, weet je wat alles, hoor ik al weer velen zeggen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:10 schreef Breekfast het volgende:
Op basis van het aantal nieuwe ziekenhuis opnames zou je denken dat de R weer rond de 1 aan het schommelen is
Maurice de Hont legt het in begrijpelijke Taalunie waarom die lockdown geen enkel effect heeft, in tegenstelling tot zogenaamde “superspreader events”. Maar goed, Maurice de Hondt heeft schijnbaar weinig te zeggen want meneer is enkel een excel-expert.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Voorlopig hebben die een veel extremere lockdown gedaan dan wij en maakt dat blijkbaar ook geen reet uit.
Toch opvallend dat vandaag nog gesteld werd dat de R0 naar verwachting nog steeds onder de 1 zit. Maar wat weten ze bij het RIVM er nou van, hè. Je kunt prima een dartpijl in je bord gooien om de R0 te bepalen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:13 schreef Ven1972 het volgende:
Ik schat de R rond -0,8 t/m 1,3 is, dus het gaat niet echt goede kant op. Kijk, nu zou ik denken dat het meer dan R rond de 1 t/m 1,5 is.
Hey, ben je er weer? Ik zie je zo weinig meer hier. Jammer want door jou blijft de sfeer hier altijd wat beterquote:
En een faillissement voor velen. Maarja, moet kunnen vinden ze zelf, al die illegale speakeasies.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat toch niet met het huidige beleid? Dit beleid is er echt niet op gericht om het naar 0 te krijgen. Of denk je/hoop je dat het op miraculeuze wijze naar 0 gaat?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:13 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Ik schat de R rond -0,8 t/m 1,3 is, dus het gaat niet echt goede kant op. Kijk, nu zou ik denken dat het meer dan R rond de 1 t/m 1,5 is.
Sanctie is 10.000 euro boete en voor onbepaalde tijd sluiting.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Twijfelen aan wetenschappers en wetenschappelijk instanties is echt heel tenenkrommend idd. Die maatregelen hebben we deze hele zomer. Ik denk ook niet dat er een andere realistische oplossing voor de korte termijn is.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Toch opvallend dat vandaag nog gesteld werd dat de R0 naar verwachting nog steeds onder de 1 zit. Maar wat weten ze bij het RIVM er nou van, hè. Je kunt prima een dartpijl in je bord gooien om de R0 te bepalen.
heeft hij nog een extra studie gedaan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maurice de Hont legt het in begrijpelijke Taalunie waarom die lockdown geen enkel effect heeft, in tegenstelling tot zogenaamde “superspreader events”. Maar goed, Maurice de Hondt heeft schijnbaar weinig te zeggen want meneer is enkel een excel-expert.
Ook Maurice de Hond heeft geen oplossing maar kan de cijfers wel terugvoeren op logica.
Dat hoop ik zeker ook ja. Maar niks is zeker dat het weer naar 0 kan gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:15 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat toch niet met het huidige beleid? Dit beleid is er echt niet op gericht om het naar 0 te krijgen. Of denk je/hoop je dat het op miraculeuze wijze naar 0 gaat?
I knowquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Opent ook topics met de insteek om vrouwelijk contact te krijgen
Als het ver genoeg onder de 1 zakt kom je op het punt dat het mogelijk is om besmettingen te traceren en volgen, zodat dmv quarantaine verdere verspreiding kan worden voorkomen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:15 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat toch niet met het huidige beleid? Dit beleid is er echt niet op gericht om het naar 0 te krijgen. Of denk je/hoop je dat het op miraculeuze wijze naar 0 gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |