abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192883619
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192883703
Oh dan valt het hier ineens weer mee met dat buitje :)
  vrijdag 1 mei 2020 @ 00:13:34 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192883873
Testresultaten zijn binnen. Gelukkig een goede uitslag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192885298
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2020 @ 07:07:59 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192885304
Ontwaakt, verworpenden der aarde!

[ Bericht 75% gewijzigd door borisz op 01-05-2020 07:16:46 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 07:21:12 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192885330
Ben benieuwd hoeveel Duitsers er vandaag in NL zijn :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_192885373
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 07:21 schreef derLudolf het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Duitsers er vandaag in NL zijn :7
Ik denk gewoon alsnog veel. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192885392
Lieve Uniek, ik dacht al echt dat t weken goed met je ging (zei je namelijk) maar dus nog steeds niet. Of nu wel bijna, maar ik geloof t nu niet meer. Je hoeft je niet groot te houden. Het duurt heel lang voordat je je beter voelt van dat rotvirus. Dus laat alsjeblieft weten hoe het met je gaat en ik hoop dat je binnenkort je echt beter voelt. Dus weer helemaal helemaal O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192885466
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 07:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Lieve Uniek, ik dacht al echt dat t weken goed met je ging (zei je namelijk) maar dus nog steeds niet. Of nu wel bijna, maar ik geloof t nu niet meer. Je hoeft je niet groot te houden. Het duurt heel lang voordat je je beter voelt van dat rotvirus. Dus laat alsjeblieft weten hoe het met je gaat en ik hoop dat je binnenkort je echt beter voelt. Dus weer helemaal helemaal O+
Was Uniek getest op Covid dan?
Gemist dat zij 'het virus' had. -O-

Mijn nichtje wel. Werkt in de zorg (verstandelijk gehandicapen en geeft EHBO les e.d.) pas na anderhalve week 'zeuren' kreeg ze een test.
Hopelijk gaat dat nu sneller allemaal }:|
  vrijdag 1 mei 2020 @ 08:31:17 #10
63722 z80
I fink you freaky
pi_192885772
Voor wie dol is op cijfertjes mbt corona en sterfte. EuroMOMO heeft de beschikbare data t/m week 17 online staan.
https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/

Alleen jammer dat Duitsland slechts met 2 deelstaten vertegenwoordigd is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_192885808
Jeetje, voor het eerst in vier weken ben ik de hele dag alleen :o Eens zien wat we met deze vrijheid gaan doen. Oh ja, werken -O- :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192886091
:O :W
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2020 @ 09:16:47 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192886123
pi_192886140
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:31 schreef Kreator het volgende:
Soms snap ik het ook niet. Zeldzaam? Ja. Mooi? Nee.

Vanaf 2750 euro:

[ afbeelding ]
Ik snap bij dit soort types nooit WAT het nou die 2750 maakt. Is het de zeldzaamheid of is er echt iets aparts aan deze? Als ik ze zou zien bij de scapino zou ik het ook geloven. Passen er imo zo tussen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_192886202
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik snap bij dit soort types nooit WAT het nou die 2750 maakt. Is het de zeldzaamheid of is er echt iets aparts aan deze? Als ik ze zou zien bij de scapino zou ik het ook geloven. Passen er imo zo tussen.
Vraag en aanbod.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 mei 2020 @ 09:59:57 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192886631
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zoals gezegd vraag en aanbod.

Sommige modellen zijn ook nooit uitgekomen en dan heb je alleen vijf paar test schoenen. Die leveren dit soort bedragen op. Al vraag ik me af of het daadwerkelijk betaald wordt.
pi_192886663
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 09:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zoals gezegd vraag en aanbod.

Sommige modellen zijn ook nooit uitgekomen en dan heb je alleen vijf paar test schoenen. Die leveren dit soort bedragen op. Al vraag ik me af of het daadwerkelijk betaald wordt.
Hm. Rare kostgangers.
pi_192886768
Is toch met alles wat iets zeldzamer is wel. Ik volg de verkoop van wat zeldzamere planten en dan schrik je ook hoeveel mensen bieden voor een (stekje van een) plant. En met een beetje pech gaan die dingen gewoon dood.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:11:37 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192886837
Ik geloof dat ik te krenterig ben om zoveel geld voor iets "bijzonders" uit te geven.. Ik hou van dingen die je kan gebruiken.. Ik zou veel te bang zijn om iets kapot te maken..
Of dood te laten gaan :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192886957
Ehrmagerd, Yama besteld :o
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:24:37 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192887011
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat iz deze ?
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:24:38 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192887012
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
:o
Spoilers!
pi_192887042
Mogguh. Matig geslapen.

Dank voor de tip Uhmp!

En ik herken wat Barrel zegt. Ik heb bewust geen dure telefoon bijvoorbeeld, want ik ben dat echt niet waard. Of er dendert een auto overheen, of ze eindigen op de bodem in de modder in Giethoorn :')

Schoenen hebben ook vaak heel wat wat te lijden bij me.

Eigenlijk alles wel. Ik ben gewoon onhandig :')

Alleen boeken ben ik heel zuinig op.
pi_192887044
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:24 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wat iz deze ?
Ze maken x Bento Boxen per dag die je kunt bestellen. Ook een "wachtlijst" :') Wij zijn ergens half mei aan de beurt. Ook gelijk de laatste week denk ik. Al denk ik niet dat ze dan al weer open kunnen, dus denk dat ze wel doorgaan?
pi_192887057
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:26 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh. Matig geslapen.

Dank voor de tip Uhmp!

En ik herken wat Barrel zegt. Ik heb bewust geen dure telefoon bijvoorbeeld, want ik ben dat echt niet waard. Of er dendert een auto overheen, of ze eindigen op de bodem in de modder in Giethoorn :')

Schoenen hebben ook vaak heel wat wat te lijden bij me.

Eigenlijk alles wel. Ik ben gewoon onhandig :')

Alleen boeken ben ik heel zuinig op.
Gek boeken vind ik dan weer perfecte "gebruiksvoorwerpen". Hoe gelezener (door mij) ze er uit zien, hoe liever :D Zolang ze maar geen blz verliezen.
pi_192887188
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 07:52 schreef Blues het volgende:

[..]

Was Uniek getest op Covid dan?
Gemist dat zij 'het virus' had. -O-

Mijn nichtje wel. Werkt in de zorg (verstandelijk gehandicapen en geeft EHBO les e.d.) pas na anderhalve week 'zeuren' kreeg ze een test.
Hopelijk gaat dat nu sneller allemaal }:|
Klote voor je nichtje :{
In de zorg zou t eerst zo goed mogelijk zijn en toen weer niet omdat ze niet weten wie t moet betalen las ik. -O-

Uniek heeft dacht ik geen test gehad maar al haar symptomen wijzen er wel op plus dat het zo lang duurt. Benauwdheid, koorts, idee hebben dat je het niet meer trekt..
pi_192887194
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gek boeken vind ik dan weer perfecte "gebruiksvoorwerpen". Hoe gelezener (door mij) ze er uit zien, hoe liever :D Zolang ze maar geen blz verliezen.
Oeh, nee, brrr. Mijn vriend 'gebruikt' boeken ook. Vouwt ze helemaal om, hoekjes die dubbelklappen....etc. Die koopt daarom ook maar gewoon vaak paperbacks.

Ik ben meer van mooie hardcovers. Liefst ook veel geïllustreerde exemplaren. Enige uitzondering zijn echt oude, gebonden boeken; die mogen er wel verweerd uitzien.
pi_192887204
Ik ben super onhandig. Telefoons belanden regelmatig op de grond :@

Maar ben wel weer gek op gadgets.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192887208
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef Barreltje het volgende:
Ik geloof dat ik te krenterig ben om zoveel geld voor iets "bijzonders" uit te geven.. Ik hou van dingen die je kan gebruiken.. Ik zou veel te bang zijn om iets kapot te maken..
Ik doe dat ook niet voor een plant, niet eens voor dure kleding. Vind niet dure kleding net zo goed.
Nieuwe fiets wil ik niet aan want die raakt gelijk beschadigd in de fietsenstalling.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:43:54 #31
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192887246
Als ik iets duurs wil, denk ik altijd aan de miljoen andere dingen die ik nog te kopen heb. Dan is het gelijk klaar. De enige uitzondering is de KitchenAid. Dat was echt een kado voor onszelf. Maar die gaat ook een leven lang mee. Sowieso ben ik wel klaar met goedkope huishoudelijke apparatuur. Als we iets kopen, doen we het of goed of niet.
Spoilers!
pi_192887259
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef Barreltje het volgende:
Mensen willen graag uniek zijn en door iets bijzonders te kopen ben je 'unieker'. Ik denk dat er zoiets achter zit. Je hebt iets wat bijna niemand heeft. Dat interesseert mij gelukkig niet zoveel. Ja, het is best leuk om iets unieks te bezitten, maar er zoveel geld aan uitgeven? Nooit.

Over echt uniek gesproken, ik kreeg ook wel het idee dat Uniekhoorn het virus had opgelopen. De trap niet eens meer opkomen, benauwd zijn, hoofdpijn, lang ziek (zoals fft al zei). Is niet 100% natuurlijk voor alleen corona, maar het leek er wel enorm op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:46:03 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192887268
Wachten. In de prikpoli van het zkh. voor bloedafname en urine inleveren. Allemaal wel keurig op afstand van elkaar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192887278
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:46 schreef golfer het volgende:
Wachten. In de prikpoli van het zkh. voor bloedafname en urine inleveren. Allemaal wel keurig op afstand van elkaar.
Moest je ook door een triage tent met vragen en temperatuur opmeten?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192887284
Ik denk dat iedereen een ander begrip heeft van wat duur is voor welk product. Ik vind kleding en uiteten waarschijnlijk eerder duur dan veel andere mensen, maar heb weer minder moeite met gadgets en dingen voor in huis.
pi_192887288
Voor kleding is goedkoper altijd beter :D Zeker als ik iets moois score bij een kringloop voor 3 euro :D Ik hoop dat deze Corona ellende snel voorbij is, mn verhuizing ook en de arbeidsmarkt nog staat, zodat ik een chille baan voor 3 dagen kan gaan zoeken en weer meer kringlooptijd heb :@
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:48:40 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192887296
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:46 schreef Isabeau het volgende:

Moest je ook door een triage tent met vragen en temperatuur opmeten?
Nee. Dat niet. Wel eerst langs de receptie van het zkh om allerlei vragen te beantwoorden en daarna handen reinigen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_192887297
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Mensen willen graag uniek zijn en door iets bijzonders te kopen ben je 'unieker'. Ik denk dat er zoiets achter zit. Je hebt iets wat bijna niemand heeft. Dat interesseert mij gelukkig niet zoveel. Ja, het is best leuk om iets unieks te bezitten, maar er zoveel geld aan uitgeven? Nooit.
Of gewoon iets verzamelen. Als je dan eenmaal de goedkopere opties hebt, ga je vanzelf naar de duurdere opties. En soms zijn de unieke dingen ook gewoon mooier he, dat kan natuurlijk ook.
pi_192887298
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat iedereen een ander begrip heeft van wat duur is voor welk product. Ik vind kleding en uiteten waarschijnlijk eerder duur dan veel andere mensen, maar heb weer minder moeite met gadgets en dingen voor in huis.
Ik snap wat je bedoelt. Als we boodschappen doen dan letten we nauwelijks op en nemen gewoon mee wat we willen. En dan sta ik in een kledingwinkel te twijfelen over een t-shirt van 20 euro. Terwijl ik dat du smet gemak in de supermarkt uitgeef. Terwijl dat shirt waarschijnlijk jaren mee gaat en 20 euro niet super duur is.
pi_192887301
Hm ik ben sowieso niet zo goed in grote bedragen uitgeven merk ik.

Die nintendo switch kost me al heel wat twijfels :)

Maar sowieso geef ik makkelijker geld uit aan mijn gup en lief.. dan aan mezelf.
pi_192887309
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:48 schreef golfer het volgende:

Nee. Dat niet. Wel eerst langs de receptie van het zkh om allerlei vragen te beantwoorden en daarna handen reinigen.
Handen reinigen is wel slim :Y Weet niet eens of ze dat bij ons ook doen.
pi_192887319
Voor dingen die lang meegaan (of veel gemak opleveren) wil ik best wel geld neertellen. Goed bed, was wel duurder dan gepland maar oh wat ligt het lekker. De Kenwood was ook niet goedkoop, maar ik heb er nu al zo'n 8 jaar plezier van. Schoenen zijn ook prijzig, maar dat heeft z'n nut, goedkope schoenen zorgen voor extra pijn.

Net gezien, de vakantie gaat definitief niet door, alle reizen met vertrek t/m 1 juni zijn gecancelled.

Verder heb ik het koud, keelpijn en ben wat snotterig...niet fijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_192887322
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:48 schreef Myraela het volgende:

Of gewoon iets verzamelen. Als je dan eenmaal de goedkopere opties hebt, ga je vanzelf naar de duurdere opties. En soms zijn de unieke dingen ook gewoon mooier he, dat kan natuurlijk ook.
Dat mooier vond ik (subjectief huh) bij veel van die schoenen niet echt van toepassing. Kon idd net zo goed bij Scapino staan.

Maar verzamelen, ja :Y Als je al veel hebt dan blijven er vaak vooral duurdere opties over.
pi_192887329
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:

Maar sowieso geef ik makkelijker geld uit aan mijn gup en lief.. dan aan mezelf.
Zelfde hier. Dus vriend koopt de dure cadeau's die ik op zich wel wil, maar niet koop want te duur. Voor mij dus :D Zoals mijn koptelefoon. Wilde ik al héél graag. Maar zo duur, dus dan maar niet. Handig dat dan iemand anders de knoop doorhakt :+
pi_192887348
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:

Ik schaamde me (wederom) dood voor de aanschaf van een Switch, maar sinds krona brengt ie zn geld wel op :D
pi_192887371
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor dingen die lang meegaan (of veel gemak opleveren) wil ik best wel geld neertellen. Goed bed, was wel duurder dan gepland maar oh wat ligt het lekker. De Kenwood was ook niet goedkoop, maar ik heb er nu al zo'n 8 jaar plezier van. Schoenen zijn ook prijzig, maar dat heeft z'n nut, goedkope schoenen zorgen voor extra pijn.

Net gezien, de vakantie gaat definitief niet door, alle reizen met vertrek t/m 1 juni zijn gecancelled.

Verder heb ik het koud, keelpijn en ben wat snotterig...niet fijn.
Ik ben dus aan het verhuizen en realiseer me dat al mn ikeameuk inmiddels ook de 10 jaar aantikt, dus minder duur gaat ook lang mee :D
pi_192887387
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik schaamde me (wederom) dood voor de aanschaf van een Switch, maar sinds krona brengt ie zn geld wel op :D
Huh, waarom schaam je je voor de aanschaf van iets?
pi_192887402
quote:
De Switch had ik al vanwege Ringfit, wat wel een miskoop was. Gelukkig heb ik me daar toen uit kunnen lullen doordat we wel Zelda hebben gespeeld. Was een beetje bang dat Animal Crossing misschien ook een miskoop zou zijn, maar zeker in deze periode is het echt heerlijk.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:57:55 #49
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192887412
Ik heb gewoon geen interesse waar ik veel geld aan uit wil geven geloof ik.. of. Iets dat ik wil verzamelen wat geld kost..

Of als ik er overbadenknwil ik voor sommige dingen niet veel geld uit geven en andere dingen weer wel.. en daar is geen lijn in te trekken vermoed ik..

Of nou Ja. Ik wil de dingen kunnen gebruiken..iets kopen om er naar te kijken dat wordt en niet.. waarschijnlijk ook waarom we nauwelijks planten hebben in huis :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2020 @ 10:58:25 #50
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192887423
Switch is fijn O+. Iedere avond een paar uurtjes gamen is toch wel weer fijn.
Smash Bros en Zelda zijn onderweg :+.
pi_192887436
quote:

[..]

Mja ik twijfelde nog even of een xbox niet beter was...
want ong alles aan de xbox is goedkoper.

Maar denk stiekem dat ik van de switch veel blijer word.
En ALS ik dan toch geld ga uitgeven.. dan liever wel goed :)

@Isabeau: herkenbaar... zo kwam ik oa aan mijn ds en eerste ereader :)
De ds is al jaren oud maar ligt altijd op de bank omdat dochterlief er graag op speelt.
En de ereader is inmiddels vervangen door model 2.
Maar ook dat kostte nog een hoop “gedoe” want eigenlijk was de oude niet stuk maar wilde ik graag een ereader met een lampje. Maarja.. niet stuk te krijgen dat ding :)
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:59:08 #52
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192887438
DP.. Ik krijg het idee dat bij jou de dingen vooral goedkoop MOETEN.. voor je gemoedsrust ofzo?

Klopt dat?
pi_192887465
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:59 schreef Uhmmpie het volgende:

@:isabeau: herkenbaar... zo kwam ik oa aan mijn ds en eerste ereader :)
De ds is al jaren oud maar ligt altijd op de bank omdat dochterlief er graag op speelt.
En de ereader is inmiddels vervangen door model 2.
Maar ook dat kostte nog een hoop “gedoe” want eigenlijk was de oude niet stuk maar wilde ik graag een ereader met een lampje. Maarja.. niet stuk te krijgen dat ding :)
Iets vervangen terwijl de oude het nog prima doet is wel een dingetje ja _O- Daar zou ik ook moeite mee hebben. Ook al wil je de nieuwe versie heel graag. Iemand anders heel blij maken met de oude is dan een optie, dan ligt het tenminste niet ongebruikt in de kast.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:01:39 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192887483
Ik merk voor mezelf dat de dingen wel wat duurzamer mogen allemaal.. nu ik een nieuw huis in moet richten wil ik bepaalde dingen dan toch graag nieuw.. maar andere dingen mogen dan ook wel weer 2e hands ofzo.. (of ik neem ze mee uit dit huis)

En ik mag al bijna een jaar lang mn " abonnement verlengen" oftewel een nieuwe telefoon uitzoeken, maar deze doet het nog.. dus niet nodig
pi_192887507
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:47 schreef Myraela het volgende:
Dat sowieso :Y .

Wij zijn niet per se van de merken, maar voor betaalde producten waar we of lang mee willen doen (laptops/desktop, andere gadgets) leggen we vaak best wat geld neer voor (hopelijk) goede kwaliteit.

Eigenlijk geldt dat wel voor alles; we geven niks om status, maar als we iets mooi/leuks/lekkers vinden, en het liefst ook een beetje duurzaam e.d. is, dan willen we er ook best voor betalen. :)

Maar daarom mijden we winkels zoals de Primark wel. En kiloknallers kopen we natuurlijk ook nooit, maar dat deden we pre-vega ook al niet. Voor die bodemprijzen betalen anderen echt enorm de prijs natuurlijk. Dan geef ik liever iets meer uit. (En vaak wat minder vaak; we hebben toch niet zoveel ruimte hier voor teveel spullen :D )
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:03:02 #56
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192887512
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Iets vervangen terwijl de oude het nog prima doet is wel een dingetje ja _O- Daar zou ik ook moeite mee hebben. Ook al wil je de nieuwe versie heel graag. Iemand anders heel blij maken met de oude is dan een optie, dan ligt het tenminste niet ongebruikt in de kast.
Wij hebben wel laatst een nieuwe salontafel gekocht.. want de oude was al wel 10 jaar oud en paste niet meer in het interieur.. dat moet dan ook wel gebeuren.. en ik moet nog een oude salontafel van mezelf schuren en opknappen en die kan dan mee naar het andere huis
pi_192887530
quote:

[..]

Haha dat deed ik dus.
Dochterlief zat om de haverklap met mijn ereader als ik wilde lezen... dus toen maar even de grote wisseltruc gedaan.
Dochterlief mocht de mijne houden.. en ik een nieuwe. (Ze hoort toch te slapen in bed tenslotte..)
pi_192887536
Ik doe ook altijd veel langer met een telefoon, maar als ik een nieuwe koop dan haal ik wel weer de nieuwste. Ik vind het bedrag voor de oude modellen dan nog te hoog en ben nou eenmaal gewend aan Apple. Koop normaal niet de duurste. Dat ik nu de iPhone 11 pro heb, was een foutje van m'n vriend. Anders had ik nog een jaar gewacht en had ik niet de pro gekocht.
pi_192887537
Als iets stuk is vervang ik 't wel (vrijwel) meteen. Mijn ereader deed het nog min of meer, alleen sprong die af en toe op zwart en moest ik 'm weer opstarten. Had al een paar keer naar een nieuwe gekeken en toen vond ik opeens de meest perfecte en die ook meteen gekocht.
Ik vond het een tijd geleden ook niet nodig om de tv te vervangen. Ding deed het nog. Maar toen vroeg mijn opticien, hoe ver ik er vanaf zat en hoe groot het beeldscherm was en rekende hij uit wat ik zou moeten hebben om mijn ogen niet te erg te vermoeien. Toen toch een nieuwe gekocht en hij had zo ontzettend gelijk
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:05:44 #60
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192887550
Gheheh Uhmpie.. goede wisseltruc wel ^O^

Oh en ik wilde nog vragen wat voor uitzendingen je aan het maken bent.. hoe heet dat? :@
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:06:39 #61
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192887562
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Als iets stuk is vervang ik 't wel (vrijwel) meteen. Mijn ereader deed het nog min of meer, alleen sprong die af en toe op zwart en moest ik 'm weer opstarten. Had al een paar keer naar een nieuwe gekeken en toen vond ik opeens de meest perfecte en die ook meteen gekocht.
Ik vond het een tijd geleden ook niet nodig om de tv te vervangen. Ding deed het nog. Maar toen vroeg mijn opticien, hoe ver ik er vanaf zat en hoe groot het beeldscherm was en rekende hij uit wat ik zou moeten hebben om mijn ogen niet te erg te vermoeien. Toen toch een nieuwe gekocht en hij had zo ontzettend gelijk
Je had een te kleine tv?
pi_192887563
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:01 schreef Barreltje het volgende:
Ik merk voor mezelf dat de dingen wel wat duurzamer mogen allemaal.. nu ik een nieuw huis in moet richten wil ik bepaalde dingen dan toch graag nieuw.. maar andere dingen mogen dan ook wel weer 2e hands ofzo.. (of ik neem ze mee uit dit huis)

En ik mag al bijna een jaar lang mn " abonnement verlengen" oftewel een nieuwe telefoon uitzoeken, maar deze doet het nog.. dus niet nodig
Tijd voor een simonly dus.. dat scheelt een hoop geld :)

Same here trouwens.
Laatste jaren minder geld... maar als ik dan iets nieuws koop... koop ik liever de net even duurderde versie waar ik blijer van word en die langer mee gaat.
Ipv de goedkopere variant en dan ontdekken dat het het precies niet is.
pi_192887643
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:59 schreef Barreltje het volgende:
DP.. Ik krijg het idee dat bij jou de dingen vooral goedkoop MOETEN.. voor je gemoedsrust ofzo?

Klopt dat?
Nee hoor, ik vind het echter wel hilarisch om minder uit te geven dan (imo vaak belachelijk hoge) winkelprijzen. Wij hebben echt weinig wat nieuw is :D En ik kan ook echt wel genieten van mn geld daar niet aan uitgeven (en het vervolgens weer aan andere onzin uitgeven :D)

Even snel door de kamer waar ik nu zit. Tafel komt van een oude werkgever (van ex), stoelen uit een fabrieksverkoop, lamp van de kringloop, kast van mn ouders (klusproject), speakers uit de oertijd (wel fucking duur en regelmatig reparaties, want fapfapspeakers volgens mn audiofiele geliefde), zelfde geld dus voor versterker en apparaten die er aan hangen. De TV komt van zo'n pandjeshuis (die haat ik, maar vind de man de bomdiggy), het kastje heeft de man van vrienden, de bank komt van vriend van mij. Het tafeltje komt nieuw van de ikea!!

Dan staan er nog wat retrolampen (althans nu niet meer want verhuisd) van marktjes ed, een hoop planten, sommige uit de winkel, sommige van stekjes, een retroslaapstoel, hangen er veel oude rekjes en kastjes en staat er nog een CD rek, waarvan ik me ook niet kan voorstellen dat de man dat nieuw aangeschaft heeft. Als ik denk aan WAT er in de kasten staat is het vooral een mix tussen ikea en tweedehands, ook weer tussen krijgertjes en aanschaf. Arcopal schaaltjes enzo, maar wel bulkglazen van ikea.
pi_192887646
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Je had een te kleine tv?
Vind het een gruwelijk lelijk ding in huis, dus zo klein mogelijk. Maar er werd me voorgerekend dat ik op een krukje ervoor moest gaan zitten om het voor m'n ogen zo prettig mogelijk te hebben. Dat vond ik niet echt een optie.
pi_192887662
quote:

[..]

Ik geef gelukkig ook weer makkelijk weg en door *O* Al betrap ik me met het verhuizen nu wel weer op hoardertrekjes. Ik kom toch veel tegen wat ik niet had hoeven/moeten bewaren.
pi_192887686
Ach, zolang je het geld kan missen, maakt het toch allemaal ook niet zoveel uit. Vriendin van mij heeft een lening van 10k om een auto te kopen. Ik snap wel dat je een auto wil of zelfs nodig hebt, maar als je er een lening voor af moet sluiten was een goedkoper modelletje misschien wel slimmer geweest. Dan hoef je van mij in ieder geval geen enthousiaste reactie te verwachten wanneer je voor komt rijden en alles foefjes wil laten zien.

Als een ander het geld op de rekening heeft staan en er graag een tas voor koopt, joh, als dat jou blij maakt. Leef je uit.
pi_192887691
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vind het een gruwelijk lelijk ding in huis, dus zo klein mogelijk. Maar er werd me voorgerekend dat ik op een krukje ervoor moest gaan zitten om het voor m'n ogen zo prettig mogelijk te hebben. Dat vond ik niet echt een optie.
Ik baal nu ik veel Zelda speel op de Switch ook wel een beetje van onze tv :@ Maar ja beggers cant be choosers ofzo :D

Mogelijk ga ik er wel geld in stoppen in het nieuwe huis, beetje afhankelijk van hoeveel we na alles nou overhouden op de rekening, maar het is idd ook vaak zooooo lelijk en dominerend in een huis.
pi_192887718
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:15 schreef Myraela het volgende:
Ach, zolang je het geld kan missen, maakt het toch allemaal ook niet zoveel uit. Vriendin van mij heeft een lening van 10k om een auto te kopen. Ik snap wel dat je een auto wil of zelfs nodig hebt, maar als je er een lening voor af moet sluiten was een goedkoper modelletje misschien wel slimmer geweest. Dan hoef je van mij in ieder geval geen enthousiaste reactie te verwachten wanneer je voor komt rijden en alles foefjes wil laten zien.

Als een ander het geld op de rekening heeft staan en er graag een tas voor koopt, joh, als dat jou blij maakt. Leef je uit.
Mijn ouders hebben mijn auto voorgeschoten. Hun voorwaarde was dan wel dat het een nieuwe zou zijn zodat ik mijn geld aan hun zou geven, ipv aan reparaties. dus ergens snap ik het ook wel.

Zeker nu de man net weer een barrel heeft moeten afschrijven na veel te korte tijd en veel te weinig koste.

Toevallig is mijn auto nu bij de dealer voor een grote beurt. Die gaat wel naar de 1000 piek ben ik bang, maar verder waren de kosten nihil dusver.
pi_192887785
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:15 schreef Myraela het volgende:

Dat :Y

Goed, ajuus, ik ga aan de chemie. 0,0% zin, maar het moet even. :W
pi_192887814
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn ouders hebben mijn auto voorgeschoten. Hun voorwaarde was dan wel dat het een nieuwe zou zijn zodat ik mijn geld aan hun zou geven, ipv aan reparaties. dus ergens snap ik het ook wel.

Zeker nu de man net weer een barrel heeft moeten afschrijven na veel te korte tijd en veel te weinig koste.

Toevallig is mijn auto nu bij de dealer voor een grote beurt. Die gaat wel naar de 1000 piek ben ik bang, maar verder waren de kosten nihil dusver.
Maar jouw ouders vragen waarschijnlijk geen rente. :D En waarschijnlijk kunnen jullie het je veroorloven. Zij hadden al schulden, kunnen eigenlijk net niet rondkomen met maar 1 inkomen. Ik zou gewoon andere keuzes maken en kan dan niet echt blij voor iemand zijn.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:27:28 #71
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192887884
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar jouw ouders vragen waarschijnlijk geen rente. :D En waarschijnlijk kunnen jullie het je veroorloven. Zij hadden al schulden, kunnen eigenlijk net niet rondkomen met maar 1 inkomen. Ik zou gewoon andere keuzes maken en kan dan niet echt blij voor iemand zijn.
Zien we deze mensen over 3 jaar terug bij " een dubbeltje op z;n kant? " :P

wij hebben beiden alleen nog een studielening :@ O-) .. hopelijk is dat ook over 3 jaar afbetaald
pi_192887889
quote:

[..]

Mja toen was ik alleen en was echt alles OPOPOP (net huis gekocht) dus ik kon het me wel soort van veroorloven, maar niet echtecht. Maar ja, ik kon me op dat moment GEEN auto hebben nog minder goed veroorloven, dus ja, wat moet je dan.

En neeeee geeen rente. Mijn moeder is een terugbetaalfeeks, maar rente gaat zelfs haar te ver :D
pi_192887946
quote:

[..]

Mja geef vooral je geld uit als je het hebt

Maar als je het niet hebt... Bedenk dan wel dat je het maar 1x kunt uitgeven :)

Ben ook eigenlijk nooit jaloers op dat anderen duurdere spullen hebben dan ik.
Ben namelijk heel blij met wat ik koop doorgaans :)
Dus dan hoef ik ook niet jaloers te zijn dat iemand anders... iets anders heeft :)
pi_192887952
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Huh, waarom schaam je je voor de aanschaf van iets?
Omdat hij gewoon stof stond te helpen tot de pandemie.... :D
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:31:53 #75
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192887966
Oh ja, ik heb nog iets anders duurs gekocht de laatste tijd, mijn laptop. Voor het eerst in de 15 jaar dat we dit bedrijf hebben, heb ik geen tweedehands apparaat en ik ben er dolgelukkig mee.
Spoilers!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:32:52 #76
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_192887984
Ik ben al aan het zoeken naar een nieuwe espressomachine. Liefst zo onderhoudsvriendelijk. Zonder koffie vind ik toch wel heel moeilijk.
pi_192888000
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mja toen was ik alleen en was echt alles OPOPOP (net huis gekocht) dus ik kon het me wel soort van veroorloven, maar niet echtecht. Maar ja, ik kon me op dat moment GEEN auto hebben nog minder goed veroorloven, dus ja, wat moet je dan.

En neeeee geeen rente. Mijn moeder is een terugbetaalfeeks, maar rente gaat zelfs haar te ver :D
Mja als je spaargeld op is.. maar je houdt wel geld over van je maandelijkse inkomen...
dan lijkt me dat geen slechte deal.

Hou je maandelijk ook niks over... dan is het een stuk lastiger lijkt me.
pi_192888010
Ons nieuwe huis is overigens iets kleiner, dus ik vermoed dat ik een aantal dingen op maat ga laten maken om de ruimte te maximaliseren. Dat wordt dan wel weer gelijk tiefusduur, en dat vind ik dan wel "eng". Maar meer omdat ik dan bang ben dat het niet goed uitpakt. Als je een kast van 50 piek langs de straat moet zetten doet dat minder pijn dan iets van 5k.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:35:35 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192888020
Wachttijd bij de prikpoli viel uiteindelijk mee: 25 minuten.
Prikdames hadden wel handschoentjes aan, maar geen mondkapjes voor. Waren er gewoon niet. Hoezo is er geen tekort meer?
Poef.....gone! ©golfer
pi_192888026
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben al aan het zoeken naar een nieuwe espressomachine. Liefst zo onderhoudsvriendelijk. Zonder koffie vind ik toch wel heel moeilijk.
Dat was tot nu toe zo’n beetje de duurste huishoudelijke aankoop ooit :)
En nu heel gelukkig met mn 10 euro cafetiere.

Al was volautomagisch een latte ook wel heerlijk :)
pi_192888033
quote:
Van het weekend door de opmerking van Sigme een ROK espresso ding gekocht, moet zeggen bevalt me prima, snel en best okay koffie, zonder opwarm tijd van weet ik het hoelang etc (nog bedankt dus sigme)
pi_192888035
Dan deed ik mooi een mitella om mn hoofd denk ik... Helemaal onbeschermd lijkt me nog slechter idee?
pi_192888060
O ja onze press coffeemakers komen ook van de kringloop :D Mijn bonenmaler van een retromarktje. En de bonen van de AH geloof ik.
pi_192888075
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ons nieuwe huis is overigens iets kleiner, dus ik vermoed dat ik een aantal dingen op maat ga laten maken om de ruimte te maximaliseren. Dat wordt dan wel weer gelijk tiefusduur, en dat vind ik dan wel "eng". Maar meer omdat ik dan bang ben dat het niet goed uitpakt. Als je een kast van 50 piek langs de straat moet zetten doet dat minder pijn dan iets van 5k.
Als je daarbij goed advies krijgt van iemand die goed kan (en wil) luisteren naar jullie, zal je daar vast heel veel plezier van hebben.
pi_192888111
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja onze press coffeemakers komen ook van de kringloop :D Mijn bonenmaler van een retromarktje. En de bonen van de AH geloof ik.
Hmm hier 2x een bodum cafetiere uit de merkenoutlet winkel die ook kookspullen verkoopt :)
Bonenmaler van 15 euro van de blokker.
Melkschuimer ook zoiets want b-merk en aanbieding.

Maar dus wel luxe bonen..
drink een deel van de tijd poolse oploskoffie(nee die is niet smerig.. het is de enige die ik lust) en als ik dan de tijd neem om koffie te maken dan drink ik toch wel graag echt een goed kopje O+
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:41:22 #86
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192888133
quote:
ik kreeg een nespresso apparat van een vriendinnetje.. die doet het hier prima met die 3 koffie per week die er hier doorheen gaat.. K. kocht ook zo'n keteltje waar je onderin het water doet en dat het door de koffie omhoog stoomt ( ik ben even de naam kwijt) en die gaat wsl mee met mij :) )
gister ook wat dozen geregeld waar ik hopelijk wat spullen in kan stoppen ^O^
pi_192888149
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik kreeg een nespresso apparat van een vriendinnetje.. die doet het hier prima met die 3 koffie per week die er hier doorheen gaat.. K. kocht ook zo'n keteltje waar je onderin het water doet en dat het door de koffie omhoog stoomt ( ik ben even de naam kwijt) en die gaat wsl mee met mij :) )
gister ook wat dozen geregeld waar ik hopelijk wat spullen in kan stoppen ^O^
*dozenregelboks*
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:42:15 #88
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192888153
oh. en ik drag dure kleding.. die ik in de uitverkoop koop :) net als de lingerie die er hopelijk ook binnenkort aankomt.. helaas kan ik niet uit met een bh'tje van de hema -O-
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:43:37 #89
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192888178
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*dozenregelboks*
ik mag 1m3 meenemen. 1m3 .. das niks! :o
dus hopelijk alles zo handig mogelijk in dozen stoppen en ons oude tv meubel achter in de auto gooien met wat andere spullen.. en alvast gezocht op de locale marktplaats en een fiets koop ik wel 2e hands aldaar ^O^
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:44:33 #90
63722 z80
I fink you freaky
pi_192888194
quote:
Neem geen Jura. Die dingen zijn een ramp met schoonmaken.

Maar wat is er stuk aan de oude? De meeste zijn redelijk makkelijk re repareren.
pi_192888206
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:42 schreef Barreltje het volgende:
oh. en ik drag dure kleding.. die ik in de uitverkoop koop :) net als de lingerie die er hopelijk ook binnenkort aankomt.. helaas kan ik niet uit met een bh'tje van de hema -O-
Mijn best zittende setje was ook prijzig en gekocht bij zo'n klein boetiekje. Zelfs met mijn vrij standaard maten ben ik daar eigenlijk gewoon veel beter af. (En ik had laatst ook weer 50 euro uitgeven aan 2 mooie setjes stay ups :@ )
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:46:32 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192888223
quote:
Ben al een paar jaar erg tevreden met mijn De'Longhi Nespresso Gran Lattissima. Prima nespressomachine, zeer onderhoudsarm en veel mogelijkheden.
Wel een klein ribje uit het lijf: ca. 300 euro.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:46:48 #93
63722 z80
I fink you freaky
pi_192888227
quote:
Mijn espresso machine is ook 2e hands. De vorige ook. Die doorverkocht toen deze inbouw werkte.
pi_192888245
Voor iedereen die het interessant vind meer over zoönes, de rol van vleermuizen en COVID19 te leren:

De prof van dit artikel: https://www.mo.be/intervi(...)YC1rwaEt9VNegjTc4dKo

geeft maandag 11 mei om 19:30 uur een on line lezing: https://www.facebook.com/(...)34/?active_tab=about
(De link wordt 3 uur van tevoren vrijgegeven).

Nu moet ik eerlijk zeggen dat Leirs niet altijd de meest enthousiaste spreker was tijdens zijn lessen :+ maar ik ben toch wel benieuwd. Dus euh, voor wie wil :)
pi_192888259
Ik ben tegenwoordig helemaal blij met mijn minimizer bh. Eindelijk lijken m'n borsten kleiner. _O_
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:50:10 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192888286
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:43 schreef Barreltje het volgende:

ik mag 1m3 meenemen. 1m3 .. das niks! :o
dus hopelijk alles zo handig mogelijk in dozen stoppen en ons oude tv meubel achter in de auto gooien met wat andere spullen.. en alvast gezocht op de locale marktplaats en een fiets koop ik wel 2e hands aldaar ^O^
Alles is daar te koop. Ook tweedehands.
Poef.....gone! ©golfer
pi_192888295
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Ben al een paar jaar erg tevreden met mijn De'Longhi Nespresso Gran Lattissima. Prima nespressomachine, zeer onderhoudsarm en veel mogelijkheden.
Wel een klein ribje uit het lijf: ca. 300 euro.
Dat kan echt een heel veel groter bedrag worden als je gaat kijken naar wat jagar zoekt :)

Volautomatisch met boontjes en melk...
1000¤ is geen uitdaging.
Goedkoper kan gelukkig ook... maar 3x zo duur kan ook gewoon.

Wij hadden trouwens ooit precies die... hele fijne koffiemachine vonden wij
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:50:52 #98
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192888298
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mijn best zittende setje was ook prijzig en gekocht bij zo'n klein boetiekje. Zelfs met mijn vrij standaard maten ben ik daar eigenlijk gewoon veel beter af. (En ik had laatst ook weer 50 euro uitgeven aan 2 mooie setjes stay ups :@ )
voor 50 euro heb ik 1 cup :@
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:51:19 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192888305
Voor goed zittende en passende BH's van B. is zij toch ook al gauw 40 euro per stuk kwijt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_192888311
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]

voor 50 euro heb ik 1 cup :@
Ja dat setje ging ook meer die kant op ja, knalde ook over de 100 euro heen :P

Maar voor een stel 'sokken' ( :D ) vond ik het nog wel prijzig. En eigenlijk wil ik nog een setje, maar wegens verzendkosten is het voordeliger om er 2 te doen. Maar dan zit ik al weer aan die 50 euro :')
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:52:15 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192888318
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Alles is daar te koop. Ook tweedehands.
Dat klopt. al zit de dichtstbijzijnde ikea wel op 1.5 uur rijden }:|
Het gaat meer om kookboeken, boeken, schilderijen, vasen, persoonlijke items, kleding,, etc..
pi_192888325
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:44 schreef z80 het volgende:

[..]

Maar wat is er stuk aan de oude? De meeste zijn redelijk makkelijk re repareren.
Hmm wij hadden ooit een prima te onderhouden jura..
1 tabletje in de maand en klaar.

In de praktijk wilde je tich vrij regelmatig de zijkanten eraf hebben voor gemalen koffie die her en der door de machine terecht kwam en daar een eigen leven ging leiden...

Echt brrrrr
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:53:15 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192888338
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:52 schreef Barreltje het volgende:

Dat klopt. al zit de dichtstbijzijnde ikea wel op 1.5 uur rijden }:|

Ja, net aan de andere kant van het schiereiland. :{
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:54:47 #104
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_192888362
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:44 schreef z80 het volgende:

[..]

er komt alleen water uit, en losse koffie in het afvalbakje.

We gaan hem straks uit elkaar halen.
pi_192888365
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:51 schreef golfer het volgende:
Voor goed zittende en passende BH's van B. is zij toch ook al gauw 40 euro per stuk kwijt.
En dat is nog niet eens heel erg duur ook.

Hier tegenwoordig fan van marlies dekker.
Maar dat is altijd wel beetje uitverkoop shoppen :/
pi_192888385
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hmm misschien gewoon een losgeschoten slangetje.

Je kunt hem in ieder geval niet stuk maken... dat scheelt weer :)
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:57:24 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192888408
Nu we het er toch over hebben: ik neem lekker nog een bakkie sterke (n)espresso. :9
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:57:48 #108
63722 z80
I fink you freaky
pi_192888416
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Welk merk/model?
pi_192888422
Ja ik ga ook even een potje zetten.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 12:00:03 #110
63722 z80
I fink you freaky
pi_192888454
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm misschien gewoon een losgeschoten slangetje.

Je kunt hem in ieder geval niet stuk maken... dat scheelt weer :)
Slangetje zal niet. Water komt blijkbaar nog wel via de normale weg. Indien slang of lekke gasverwarmings element, krijg je een voetenbad. Het water komt dan of direct in de lekbak of op het aanrecht.
pi_192888456
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:57 schreef golfer het volgende:
Nu we het er toch over hebben: ik neem lekker nog een bakkie sterke (n)espresso. :9
Me wants!

Hier eerst kattenbakken.. en dan boontjes malen.. en koffie zetten :)

Geen civetkatten hier trouwens.
Mocht iemand zich zorgen maken.
pi_192888481
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:00 schreef z80 het volgende:

[..]

Slangetje zal niet. Water komt blijkbaar nog wel via de normale weg. Indien slang of lekke gasverwarmings element, krijg je een voetenbad. Het water komt dan of direct in de lekbak of op het aanrecht.
Normale weg levert wel natte koffie op op zich.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 12:02:22 #113
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_192888498
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:57 schreef z80 het volgende:

[..]

Welk merk/model?
Philips HD8847
  vrijdag 1 mei 2020 @ 12:04:07 #114
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_192888525
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:00 schreef z80 het volgende:

[..]

Nee, het water komt via de wateruitgang, niet via waar de koffie uitkomt. Daar waar theoretisch heet water voor thee uit zou komen. Niet meer via waar normaal de koffie uitkomt.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 12:04:34 #115
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_192888531
Maar goed, de CUL SC hoeft mijn koffiemachine niet te repareren, natuurlijk. Het komt vast goed.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 12:05:23 #116
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_192888553
Omdat het toch vakantie is vandaag een glaasje wijn bij de lunch. Proost!
pi_192888563
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:35 schreef golfer het volgende:
Wachttijd bij de prikpoli viel uiteindelijk mee: 25 minuten.
Prikdames hadden wel handschoentjes aan, maar geen mondkapjes voor. Waren er gewoon niet. Hoezo is er geen tekort meer?
Er is geen tekort meer op plekken waar het nodig, maar bij gezonde patiënten is het theoretisch niet nodig ;)
  vrijdag 1 mei 2020 @ 12:07:13 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192888590
@Isabeau, ik heb het misschien over het hoofd gezien, maar had jij mij geantwoord op mijn vraag of jij en Jross een geregistreerd partnerschap hebben? (ivm IND en nationaliteit).
Poef.....gone! ©golfer
pi_192888610
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wij hebben onze zolder door een timmerman laten transformeren tot een ruimte met allerlei superpraktische kasten en bergruimte en ik ben er zóóó blij mee! *O*
  vrijdag 1 mei 2020 @ 12:08:31 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192888618
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:05 schreef Clubsoda het volgende:

Er is geen tekort meer op plekken waar het nodig, maar bij gezonde patiënten is het theoretisch niet nodig ;)
Dame die mij prikte vond het erg onprettig en vertelde dat ze er slecht van sliep: de hele dag op minder dan 1,5 meter afstand mensen bloed afnemen zonder mond-neusbescherming.
Poef.....gone! ©golfer
pi_192888653
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:08 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wij hebben onze zolder door een timmerman laten transformeren tot een ruimte met allerlei superpraktische kasten en bergruimte en ik ben er zóóó blij mee! *O*
Ja ik denk dat wij er ook aan moeten :D Maar we twijfelen sowieso nog hoewatwaar. Wel verbouwen, alleen meubels, en het terras dan?

Zou praktisch zijn die shit uit te denken voor je verhuist :')
pi_192888664
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Dame die mij prikte vond het erg onprettig en vertelde dat ze er slecht van sliep: de hele dag op minder dan 1,5 meter afstand mensen bloed afnemen zonder mond-neusbescherming.
Ja, dat begrijp ik wel. Ik ben ook nogal in dubio over hoe ik het vind om weer op locatie aan het werk te gaan. Maar het past wel bij het beleid wat ik op de meeste plekken hoor: strenge selectie aan de poort en dan zijn PBM bij niet-verdachte patiënten niet van toegevoegde waarde.

Overigens zou ik dat, als ik die mevrouw was, met haar leidinggevend en/of arbodienst bespreken en niet met patiënten, maar dat terzijde.
pi_192888715
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja ik denk dat wij er ook aan moeten :D Maar we twijfelen sowieso nog hoewatwaar. Wel verbouwen, alleen meubels, en het terras dan?

Ach, genoeg dingen waar je pas tegenaan loopt als je er helemaal woont.

Wij bivakkeerden vorig jaar drie maanden op een tochtige, totaal niet praktisch ingerichte zolder omdat de eerste verdieping verbouwd werd. Het jaar erop pakten we die zolder aan: geen tocht en veel meer ruimte. Tja. :')
  vrijdag 1 mei 2020 @ 12:14:09 #124
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_192888724
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

wanneer gaan jullie over? Kan het gedaan worden als jullie er al zitten want dan kan je eerst kijken wat voor jullie het meest praktische is
  vrijdag 1 mei 2020 @ 12:15:12 #125
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192888750
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik wel. Ik ben ook nogal in dubio over hoe ik het vind om weer op locatie aan het werk te gaan. Maar het past wel bij het beleid wat ik op de meeste plekken hoor: strenge selectie aan de poort en dan zijn PBM bij niet-verdachte patiënten niet van toegevoegde waarde.

Overigens zou ik dat, als ik die mevrouw was, met haar leidinggevend en/of arbodienst bespreken en niet met patiënten, maar dat terzijde.
Hier ook zware triage bij de ingang, en maar een route waardoor patienten en bezoek het gebouw in kunnen; door de dag heen kost dat 30 verpleegkundigen..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192888773
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

wanneer gaan jullie over? Kan het gedaan worden als jullie er al zitten want dan kan je eerst kijken wat voor jullie het meest praktische is
Tussen nu en de overdracht van het oude huis eind juni. Ik denk dichterbij nu dan bij de overdracht, maar we hebben geen concreet plan omdat we zoveel tijd hebben en we al heel veel hebben weggegooid en weggebracht. Plus we hebben er ook allebei heel veel zin in.
pi_192888792
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:15 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hier ook zware triage bij de ingang, en maar een route waardoor patienten en bezoek het gebouw in kunnen; door de dag heen kost dat 30 verpleegkundigen..
Wij krijgen ook eenrichtingsverkeerlooproutes. Ik vermoed dat de verpleegkundigen in het ziekenhuis blijven en bij ons de baliemedewerkers de polikliniek gaan verkeersregelen.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 12:18:41 #128
63722 z80
I fink you freaky
pi_192888806
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, het water komt via de wateruitgang, niet via waar de koffie uitkomt. Daar waar theoretisch heet water voor thee uit zou komen. Niet meer via waar normaal de koffie uitkomt.
Dat klinkt meer als een klep.
broertje van jou machine. http://vendex-ural.ru/upl(...)tuita_HD_8750_19.pdf

Kan ook kalk aanslag zijn.
pi_192888866
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:07 schreef golfer het volgende:
@:Isabeau, ik heb het misschien over het hoofd gezien, maar had jij mij geantwoord op mijn vraag of jij en Jross een geregistreerd partnerschap hebben? (ivm IND en nationaliteit).
Nee, we hebben een samenlevingscontract, geen geregistreerd partnerschap.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 12:24:38 #130
63722 z80
I fink you freaky
pi_192888896
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:07 schreef golfer het volgende:
@:Isabeau, ik heb het misschien over het hoofd gezien, maar had jij mij geantwoord op mijn vraag of jij en Jross een geregistreerd partnerschap hebben? (ivm IND en nationaliteit).
Ook dan zal hij een verblijfsvergunning moet aanvragen. Hij komt van buiten de EU na de brexit.
Het enkel een formaliteit. Maar wel eentje die uitgevoerd dient te worden.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 12:25:37 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192888912
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:15 schreef fietsie het volgende:
door de dag heen kost dat 30 verpleegkundigen..
Die overlijden? ;)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 1 mei 2020 @ 12:26:39 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192888929
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:22 schreef Isabeau het volgende:

Nee, we hebben een samenlevingscontract, geen geregistreerd partnerschap.
Dan komt hij helaas niet in aanmerking voor dubbele nationaliteit, zoals onze schoondochter L.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 1 mei 2020 @ 12:27:26 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192888940
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Die overlijden? ;)
Nee die geen zorgtaken kunnen verrichten
pi_192889184
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:27 schreef fietsie het volgende:

Nee die geen zorgtaken kunnen verrichten
Bij ons wordt veel triage gedaan door poli-medewerkers.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 12:50:42 #135
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192889258
Het moet echt snel beter weer worden hoor. Morgen wordt het gazon ingezaaid en we moeten nog graven, snoeien, miljoen onkruid weghalen, miljoen stenen/glas/parfumflesjes weghalen en harken. 350 Vierkante meter is best veel.
Spoilers!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 13:00:04 #136
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_192889387
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het moet echt snel beter weer worden hoor. Morgen wordt het gazon ingezaaid en we moeten nog graven, snoeien, miljoen onkruid weghalen, miljoen stenen/glas/parfumflesjes weghalen en harken. 350 Vierkante meter is best veel.
Veel regen nu?
pi_192889391
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is juist eindelijk even aan het regenen na een warme en droge periode. :D
pi_192889421
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hier zaten de katten net verbaasd te kijken naar de regen... druppels vangen op het raam enzo.

Het had echt te lang niet geregend.

Enige nadeel is dat ik graag nog even droog naar buiten was geweest :)
pi_192889443
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben in deze tijden toch blij dat ik niet meer prik op de poli, hoe leuk ik mijn collega's ook vond.
(Op de afdelingen hadden we wel toegang tot beschermend materiaal voor isolatiepatiënten, op de poli moest je er altijd maar vanuit gaan dat mensen er zelf maatregelen voor troffen of het zouden melden. )

De keren dat ik ongeveer neus aan neus stond met patiënten zijn ontelbaar. Vond ik niet erg hoor, maar nu zou ik me er toch ook wat ongemakkelijk bij voelen. Ondanks vragenlijsten vooraf e.d.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 13:04:16 #140
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192889447
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

En dat komt dus enorm slecht uit nu :D Het onkruid schiet omhoog waar je bij staat. Maar het is weer wat rustiger buiten dus ik ga maar weer een paar uur stenen rapen straks. De grasmeneer komt morgen pas om 17.00 dus we hebben nog tijd. In theorie komt J ook wat eerder naar huis vandaag.
Spoilers!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 13:23:06 #141
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192889776
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij ons wordt veel triage gedaan door poli-medewerkers.
Hier ontstond een discussie met de verpleegkundige adviesraad over wie dat moesten doen; vooralsnog verpleegkundigen.
pi_192889865
Ik keek naar een huis op jaap.nl en daar kan je ook de voorzieningen van een wijk bekijken. Tussen de scholen, artsen en bibliotheek staat ook gewoon nog de videotheek _O_ Volgens de site is dat Videoland, maar die zit hier helemaal niet meer.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 13:31:16 #143
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192889978
Ik keek net ook naar een huis, via een linkje wat ik kreeg. Aardig huis. Toen pas zag ik de prijs.
1.000.000 hoger dan mn eigen schatting.

"In 1962 onder architectuur..."
pi_192890015
Gloeiende, verhuisdoos scheurt uit handvat, inhoud over de trap :')

Mn straf voor onder werktijd pakken :@
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 13:33:24 #145
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192890029
Toen ik net wat uien wou pakken voor de pörkölt/"goulash" was ik nieuwsgierig waar de Aldi ze nu weer vandaan had getrokken. Ze hebben nog al eens de neiging ze uit Nieuw-Zeeland te halen, terwijl ze hier in Nederland een cent de kilo kosten.

Stomverbaasd las "Holwerda&zoon, Klazienaveen-Noord"

Klazienaveen-Noord zelf stelt niet veel voor, maar er zit wel een van de grootste landbouwbedrijven. Lokaal voedsel, gewoon voor een paar cent bij de Aldi. Het is best mogelijk dat de uien een kilometer van hier zijn geteeld, want ze hebben vorig jaar uien verbouwd hier in het dorp.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 13:36:22 #146
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192890080
Een prachtig bedrijf overigens, grotendeels gangbare landbouw, maar ze verbouwen veel granen (=goed voor de bodem), ze zaaien best veel akkerranden in en er staan struiken tussen de percelen.

En ze hebben enorm gave machines :D
  vrijdag 1 mei 2020 @ 13:36:33 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192890085
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:33 schreef derLudolf het volgende:
Toen ik net wat uien wou pakken voor de pörkölt/"goulash" was ik nieuwsgierig waar de Aldi ze nu weer vandaan had getrokken. Ze hebben nog al eens de neiging ze uit Nieuw-Zeeland te halen, terwijl ze hier in Nederland een cent de kilo kosten.

Stomverbaasd las "Holwerda&zoon, Klazienaveen-Noord"

Klazienaveen-Noord zelf stelt niet veel voor, maar er zit wel een van de grootste landbouwbedrijven. Lokaal voedsel, gewoon voor een paar cent bij de Aldi. Het is best mogelijk dat de uien een kilometer van hier zijn geteeld, want ze hebben vorig jaar uien verbouwd hier in het dorp.
Ik had ooit een goede collega uit Klazienaveen. Nooit meer wat van gehoord na 7 jaar samenwerken; digitaal geen spoor van te vinden ook.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 13:41:00 #148
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192890169
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik had ooit een goede collega uit Klazienaveen. Nooit meer wat van gehoord na 7 jaar samenwerken; digitaal geen spoor van te vinden ook.
Wat zou nu zijn leeftijd zijn?
  vrijdag 1 mei 2020 @ 13:54:47 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192890431
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat zou nu zijn leeftijd zijn?
Ergens tussen ons in; vast geen bekende van je.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 13:56:15 #150
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192890458
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:54 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ergens tussen ons in; vast geen bekende van je.
Je onderschat hoe klein Klazienaveen is.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:00:13 #151
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192890526
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:56 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je onderschat hoe klein Klazienaveen is.
Ik ga uit van niet veel anders dan Zwartemeer.
pi_192890590
Als je trouwens hartritmestoornissen hebt val je dan ook binnen de risicogroep?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_192890598
Waarom is amandelpasta toch zo lekker. Pindakaas is al leven, maar dit zorgt ook altijd weer voor een geluksmomentje. O+
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:14:03 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192890762
Zo. Alles voorbereid voor Mexicaanse wraps uit de oven, https://www.savorysweets.(...)-gehakt-uit-de-oven/
Alleen vanavond nog even de oven in. :9
Poef.....gone! ©golfer
pi_192890780
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:03 schreef Tally het volgende:
Als je trouwens hartritmestoornissen hebt val je dan ook binnen de risicogroep?
Niet per se, alleen als je vanwege de ernst ervan nog onder behandeling bent bij een cardioloog:

quote:
Wat zijn kwetsbare groepen?
Kwetsbare groepen zijn mensen die een hoger risico hebben op ernstig verloop van COVID-19. Dit zijn:

1. mensen van 70 jaar en ouder
2. volwassenen (ouder dan 18 jaar) met een van onderliggende aandoeningen:

chronische afwijkingen en functiestoornissen van de luchtwegen en longen, die vanwege de ernst onder behandeling van een longarts zijn;
chronische hartaandoeningen, die vanwege de ernst onder behandeling van een cardioloog zijn;
diabetes mellitus: slecht ingestelde diabetes of diabetes met secundaire complicaties;
ernstige nieraandoeningen die leiden tot dialyse of niertransplantatie;
verminderde weerstand tegen infecties door medicatie voor auto-immuunziekten, na orgaan- of stamceltransplantatie, bij hematologische aandoeningen, bij (functionele) asplenie, bij aangeboren of op latere leeftijd ontstane ernstige afweerstoornissen waarvoor behandeling nodig is, of tijdens en binnen 3 maanden na chemotherapie en/of bestraling bij kankerpatiënten;
een onbehandelde hivinfectie of een hivinfectie met een CD4 cluster of differentiation 4 -getal < 200/mm3;
ernstig leverlijden in Child-Pugh classificatie B of C;
morbide obesitas (BMI Body Mass Index > 40).
Ik heb er vorige week met de hartstichting over gechat :)
pi_192890841
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Niet per se, alleen als je vanwege de ernst ervan nog onder behandeling bent bij een cardioloog:
[..]

Ik heb er vorige week met de hartstichting over gechat :)
👍 thanks.

Onder behandeling niet echt. Ze kunnen geen oorzaak vinden. Maar weet ik genoeg.
pi_192890880
Krijg net het bericht dat een vriend van mijn schoonouders overleden is afgelopen dinsdag ;(
Die man heeft van alles overwonnen. Tot aan prostaatkanker toe. We weten voor de rest niets want zijn vrouw is hulpbehoevend maar ik schrok er van. Hopelijk niet aan corona shit maar gewoon zijn leeftijd ;(
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 mei 2020 @ 14:25:27 #158
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192891007
Enerzijds wel leuk dat ik het vertrouwen krijg van mijn werkgever en mijn manager, maar het wordt nu wel heel druk. :').

Ik heb de 4 grootste klanten onder beheer (technisch), ik krijg een groot intern project, nog een ander intern project, ik mag nieuwe collega inwerken, ik zit bij PV bestuur en de BHV.
Tussendoor 300 brandjes blussen, incidenten oplossen, als niemand er meer uitkomt dingen oppakken en ik neem 30% van het werk van mijn manager over omdat hij te druk is.

:').

Wel fijn dus dat het vertrouwen zo groot is in mij, maar jezus wat een werk. Ik denk dat ik voor het eerst in mijn carriere meer aan het werk ben, dan dat ik zit te internetten. :7.

Groetjes,

Krea.
pi_192891175
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:25 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik voor het eerst in mijn carriere meer aan het werk ben, dan dat ik zit te internetten. :7.

RUN KREA RUN!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:36:54 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192891227
quote:

Wel fijn dus dat het vertrouwen zo groot is in mij, maar jezus wat een werk. Ik denk dat ik voor het eerst in mijn carriere meer aan het werk ben, dan dat ik zit te internetten. :7.

Groetjes,

Krea.
Jeetje, Krea. Moet je nu een keer echt werken voor de kost? Moet niet gekker worre. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:37:15 #161
13783 Anthraxx
pi_192891233
quote:
Enerzijds wel leuk dat ik het vertrouwen krijg van mijn werkgever en mijn manager, maar het wordt nu wel heel druk. :').

Ik heb de 4 grootste klanten onder beheer (technisch), ik krijg een groot intern project, nog een ander intern project, ik mag nieuwe collega inwerken, ik zit bij PV bestuur en de BHV.
Tussendoor 300 brandjes blussen, incidenten oplossen, als niemand er meer uitkomt dingen oppakken en ik neem 30% van het werk van mijn manager over omdat hij te druk is.

Groetjes,

Krea.
Je werk was toch in de cloud? Hoe kun je dan meer werken dan internetten?
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 14:42:40 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192891353
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mwoah, denk dat er wel zo'n 15.000 man wonen.
Zwartemeneer iets van 3000 schat ik.
pi_192891374
Okay, ik moest er drie bestellingen met rokjes voor bestellen. Maar ik heb weer de conclusie getrokken dat rokjes mij niet staan. Het was een dappere poging. RIP rokjes.
pi_192891422
quote:

Groetjes,

Krea.
Je hoeft je in elk geval niet te vervelen :D

Krea to the rescue! 8-)
pi_192891429
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:43 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik moest er drie bestellingen met rokjes voor bestellen. Maar ik heb weer de conclusie getrokken dat rokjes mij niet staan. Het was een dappere poging. RIP rokjes.
Meh! Rokjes en ik zijn er ook nog niet uit. Jurkjes inmiddels wel dus ik kan er mee leven.
pi_192891435
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:43 schreef Myraela het volgende:
Rokjes zijn sowieso moeilijke dingen :{w
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 14:47:27 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192891459
quote:
Zwartemeer.
Dat in het Engels, geeft Black Lake, een band uit dat dorp.

Zegt dat jullie wat? Vriend van de basisschool speelt daar nu in.
Hier in de regio is het best een bekende band en ze treden ook best ver van huis op, maar volgens mij vooral uit Duitsland.
pi_192891481
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meh! Rokjes en ik zijn er ook nog niet uit. Jurkjes inmiddels wel dus ik kan er mee leven.
Ja jurkjes vind ik ook tof. Ik had gehoopt dat rokjes daarom ook wel zouden werken en me de kans zouden geven te grote blouses erin te stoppen en te kunnen blijven dragen. Maar meh, het doet allemaal echt niets voor mijn figuur.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 14:48:22 #169
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192891484
Rokjes zijn ook niet mijn ding, past niet bij m'n benen ;(
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:48:24 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192891486
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat in het Engels, geeft Black Lake, een band uit dat dorp.

Zegt dat jullie wat? Vriend van de basisschool speelt daar nu in.
Hier in de regio is het best een bekende band en ze treden ook best ver van huis op, maar volgens mij vooral uit Duitsland.
Ik ging er nog wel eens pitch en putten
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 14:49:26 #171
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192891506
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik ging er nog wel eens pitch en putten
Aha, op 't sportlandgoed?
pi_192891523
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:48 schreef derLudolf het volgende:
Een kilt ook niet? :9
pi_192891536
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:48 schreef derLudolf het volgende:
Eerst proberen, dan pas afkraken.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:51:24 #174
63722 z80
I fink you freaky
pi_192891537
Mooi werkdag zit er op. Kan eindelijk naar buiten. Gaat daar zojuist het licht uit :( .
Hopelijk waait het snel over, wil eigenlijk nog wel een stuk gaan lopen. En bedenken wat te eten vandaag.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 14:51:43 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192891541
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Een kilt ook niet? :9
Ik vind wol vooral zo kriebelen aan m'n zak.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:52:42 #176
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192891562
Een kilt met zo'n mooie harige man-pouch ervoor zit best lekker hoor.

pi_192891577
Geen fan van harige man pouches...
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:55:51 #178
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_192891607
quote:

[..]

Moah, Klazienaveen is toch wel wat groter dan Zwartemeer ;) ik ben opgegroeid in Klazienaveen
pi_192891639
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:55 schreef Sugarsnap het volgende:

[..]

Moah, Klazienaveen is toch wel wat groter dan Zwartemeer ;) ik ben opgegroeid in Klazienaveen
HOI O+
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:58:23 #180
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192891646
quote:

[..]

Ik heb jaaaaren in die hoek van 't land gewerkt, en toch ben ik er in geslaagd maar 1x ook werkelijk in het dorp zelf te belanden :P
pi_192891682
Ik snap niet precies wat het verschil is tussen een jurkje of een rokje+bloes. @Myraela

Ik draag geen van beide. De laatste keer dat ik een jurk aan had was denk ik tijdens mijn propedeuse-uitreiking, 4 1/2 jaar geleden _O-
... en dat was alleen omdat een huisgenootje een weddenschap had gewonnen :')
pi_192891698
Een rok is alleen het "broek" gedeelte. Een jurkje is een stuk voor bovenlijf en benen.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 15:00:55 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192891706
quote:

[..]

Moi

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192891724
Voor iedereen die zich verveelt, het Rode Kruis heeft z'n online EHBO-cursus gratis gemaakt nu. Ik heb net 2 delen van de 6 gedaan en het is best handig om te weten allemaal. Vooral het inschatten van wanneer je huisarts belt en wanneer 112 is wel een goede.
pi_192891734
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een rok is alleen het "broek" gedeelte. Een jurkje is een stuk voor bovenlijf en benen.
Ja maar als je een rok combineert met een shirt is het toch net een jurk? Hoe kan dan een jurk je wel staan en een rok+shirt niet?
pi_192891737
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:59 schreef Tele6 het volgende:
Ik snap niet precies wat het verschil is tussen een jurkje of een rokje+bloes. @:Myraela

Ik draag geen van beide. De laatste keer dat ik een jurk aan had was denk ik tijdens mijn propedeuse-uitreiking, 4 1/2 jaar geleden _O-
... en dat was alleen omdat een huisgenootje een weddenschap had gewonnen :')
Nouja, ik begrijp dus ook niet waarom jurkjes wel tof zitten maar rokjes niet. :D Al moet ik zeggen, het veel te korte rokje zat wel tof. Maar ik zocht juist een wat langere zodat die ook naar mijn werk kan. Dus misschien is het vooral dat langere rokken mij niet staan. Mijn jurkjes zijn vaak ook niet echt lang. :')
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 15:02:28 #187
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192891743
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Eerst proberen, dan pas afkraken.
Zeg je dat in de SM kelder ook? ~O>
  vrijdag 1 mei 2020 @ 15:04:14 #188
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_192891773
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nouja, ik begrijp dus ook niet waarom jurkjes wel tof zitten maar rokjes niet. :D Al moet ik zeggen, het veel te korte rokje zat wel tof. Maar ik zocht juist een wat langere zodat die ook naar mijn werk kan. Dus misschien is het vooral dat langere rokken mij niet staan. Mijn jurkjes zijn vaak ook niet echt lang. :')
Kan ook best zijn dat 1 patroon, en da's een jurk meestal, jou beter staat dan iets dat breekt.
pi_192891779
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja maar als je een rok combineert met een shirt is het toch net een jurk? Hoe kan dan een jurk je wel staan en een rok+shirt niet?
Je hebt toch een... eeuh "breeklijn" :D Die breekt hoe het valt en oogt. Een jurkje heeft dat niet en ook wanneer je insnoert blijft het toch 1 geheel. In een jurkje is mn voorbips heel acceptabel. In een rokje is het doorgaans geen gezicht.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 15:08:03 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192891854
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
In een jurkje is mn voorbips heel acceptabel. In een rokje is het doorgaans geen gezicht.
Hoe zie je jouw 'voorbibs' in een rokje???
Poef.....gone! ©golfer
pi_192891864
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Het hangt ook wel van het model/type af, maar ik vind rokjes niet altijd even flatterend omdat je ter hoogte van je buik een onderbreking krijgt. Het loopt meestal niet heel vloeiend over. En dat hoeft niet altijd een probleem te zijn, maar ik vind me er zelf al snel wat breder/plomper door uitzien.

Jurkjes kunnen ook natuurlijk wijder zijn juist een ceintuur hebben die te laag hangt, maar daarom kies ik vaak voor jurkjes die vanaf taille/heupen wat wijder uitlopen, of juist recht, maar dan zonder ceintuur/strik/weetikveel.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 15:08:34 #192
63722 z80
I fink you freaky
pi_192891865
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:01 schreef Tele6 het volgende:
Voor iedereen die zich verveelt, het Rode Kruis heeft z'n online EHBO-cursus gratis gemaakt nu. Ik heb net 2 delen van de 6 gedaan en het is best handig om te weten allemaal. Vooral het inschatten van wanneer je huisarts belt en wanneer 112 is wel een goede.
Het gedeelte verbandleer vond ik bij de ehbo cursus te ver gaan. Moest perfect. Met netjes 1cm overlap. Ook bij het drukverband. Alsof er in het ziekenhuis punten gegeven worden voor het aangelegde verband.
Doen ze bij de bhv training een stuk makkelijker over. Het gaat daar voornamelijk over het correct aanleggen. En wat de altenativen zijn indien de verbanddoos niet beschikbaar is of niet compleet.
pi_192891872
Mijn benen zijn in verhouding gewoon minder dik. En bij een wat langere rok (tot de knie) zie je niet zoveel van m'n benen, dus dan vult je fantasie dat gewoon in alsof ik wel enorm dikke benen heb. En dan voel ik me vatsig.
pi_192891881
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoe zie je jouw 'voorbibs' in een rokje???
Niet mn vasjien, maar het stootkussen dat mn onderste rol is.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 15:10:17 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192891896
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet mn vasjien, maar het stootkussen dat mn onderste rol is.
"Vetschort" heet dat toch?
pi_192891922
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:10 schreef fietsie het volgende:

[..]

"Vetschort" heet dat toch?
Die is tenminste leeg... die kun je nog omhoog schorten en onder je bh beugels vastzetten :D

Toch?
  vrijdag 1 mei 2020 @ 15:11:30 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192891928
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:09 schreef Myraela het volgende:
Mijn benen zijn in verhouding gewoon minder dik. En bij een wat langere rok (tot de knie) zie je niet zoveel van m'n benen, dus dan vult je fantasie dat gewoon in alsof ik wel enorm dikke benen heb. En dan voel ik me vatsig.
Hoe weet jij wat onze fantasie doet dan?
pi_192891936
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je hebt toch een... eeuh "breeklijn" :D Die breekt hoe het valt en oogt. Een jurkje heeft dat niet en ook wanneer je insnoert blijft het toch 1 geheel. In een jurkje is mn voorbips heel acceptabel. In een rokje is het doorgaans geen gezicht.
Dat is wel een HEEL kort rokje/jurkje
pi_192891949
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

:D _O-
  vrijdag 1 mei 2020 @ 15:12:38 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192891953
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wel praktisch
pi_192891976
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:08 schreef z80 het volgende:

[..]

Het gedeelte verbandleer vond ik bij de ehbo cursus te ver gaan. Moest perfect. Met netjes 1cm overlap. Ook bij het drukverband. Alsof er in het ziekenhuis punten gegeven worden voor het aangelegde verband.
Doen ze bij de bhv training een stuk makkelijker over. Het gaat daar voornamelijk over het correct aanleggen. En wat de altenativen zijn indien de verbanddoos niet beschikbaar is of niet compleet.
Oh, tot nu toe vond ik het wel meevallen. In het onderdeel brandwonden lieten ze zien hoe je een brandwond kunt afdekken met vershoudfolie of een boterhamzakje, en dat ging lomper dan ik het zelf gedaan zou hebben :D
pi_192891987
Beheheh, collega zei net "hetzeeeelfde" aan het einde van het gesprek, terwijl ik niks van prettig weekend zei. Mehehe. blij dat ik niet de enige idioot ben op dat gebied :D
pi_192891988
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wel praktisch
Moet Spontaan denken aam de gereformeerde school hier vlakbij...

Die hebben ook nog weleens van die rokjes aan die meer weg hebben van een bandana :)
pi_192892066
Ik heb een prachtig rokje. Meteen verliefd toen ik het zag.
Hij hangt al vier jaar in de kast te shinen want ik vind nog steeds niet dat het me staat.

Jurkjes gaan iets beter, maar dan mis ik weer broekzakken.

Net een bos tulpen naar mijn moeder gebracht. Zij een emmer aan de deur gezet, ik de tulpen erin en daarna op anderhalve meter bijgepraat. Mijn ouders durven echt niet bij me op bezoek te komen Ik had al bedacht dat we bij lekker weer buiten zouden kunnen zitten bij me. Zij via de tuin naar binnen en dan goed afstand houden. Maar nee, mijn ouders vinden me vies. ;( Verstandig, maar ook een beetje naar gevoel, wel.

Daarna mijn ziekenhuisbadge ingeleverd. Er stond een bloemenzee klaar voor de medewerkers en van de P&O medewerker moest ik er ook wat meenemen. Ik heb er al weken niet meer gewerkt dus vind ze niet voor mij. Maar als je zo aandringt... O+ Klein bosje gerbera’s meegenomen.

O, en haarspeldjes gekocht. Binnenkort houd ik mijn lokken niet meer in toom. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192892120
Wat is er mis met jurkzakken :?
pi_192892132
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is er mis met jurkzakken :?
Niks! Maar ik heb nog geen jurk met zakken gevonden die me staat.
Dan puil ik weer uit op ongewenste plekken ;(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192892147
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niks! Maar ik heb nog geen jurk met zakken gevonden die me staat.
Dan puil ik weer uit op ongewenste plekken ;(
Ik heb een soort jaren 50jurkje, met (verborgen) zakken O+
pi_192892170
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb een soort jaren 50jurkje, met (verborgen) zakken O+
*jaloers*
pi_192892175
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb een prachtig rokje. Meteen verliefd toen ik het zag.
Hij hangt al vier jaar in de kast te shinen want ik vind nog steeds niet dat het me staat.

Jurkjes gaan iets beter, maar dan mis ik weer broekzakken.

Net een bos tulpen naar mijn moeder gebracht. Zij een emmer aan de deur gezet, ik de tulpen erin en daarna op anderhalve meter bijgepraat. Mijn ouders durven echt niet bij me op bezoek te komen Ik had al bedacht dat we bij lekker weer buiten zouden kunnen zitten bij me. Zij via de tuin naar binnen en dan goed afstand houden. Maar nee, mijn ouders vinden me vies. ;( Verstandig, maar ook een beetje naar gevoel, wel.

Daarna mijn ziekenhuisbadge ingeleverd. Er stond een bloemenzee klaar voor de medewerkers en van de P&O medewerker moest ik er ook wat meenemen. Ik heb er al weken niet meer gewerkt dus vind ze niet voor mij. Maar als je zo aandringt... O+ Klein bosje gerbera’s meegenomen.

O, en haarspeldjes gekocht. Binnenkort houd ik mijn lokken niet meer in toom. :')
Broekzakken zijn ook wel onmisbare dingen inderdaad. Ik heb graag herenbroeken, want dan past er tenminste ook nog wat in de zakken. O+

Ik vind het wel realistisch van je ouders, eerlijk gezegd. En ook naar. Heb je iemand waar je nog wel mee afspreekt? :*

Haar-boks. Het haar aan de voorkant komt nu tot het puntje van mijn neus als ik het niet continu aan de kant veeg. Voor als ik dat beu word heb ik zo'n elastieken haarband, want mijn haar trekt zich van speldjes niks aan. Het ziet er niet uit, maar niemand die het ziet als ik toch hier in m'n eentje zit :6
Ik schat dat het nog maar een paar weken is tot ik een hipsterknotje kan :')
pi_192892178
Ja verborgen zakken is wel key ja :D

Al heb ik er een paar met zichtbare zakken die wel heel leuk zijn. Maar die zijn ook vooral om de zakken heen gemodeleerd heb ik het idee :D
  vrijdag 1 mei 2020 @ 15:26:35 #211
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192892208
Mijn haar bedekt inmiddels -tot over de ogen- dus staartjes worden een optie...
pi_192892269
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:26 schreef fietsie het volgende:
Mijn haar bedekt inmiddels -tot over de ogen- dus staartjes worden een optie...
Ja, dat heb ik dus ook, maar de enige staartjes-optie zou nu de palmboom zijn, dus ik wacht nog even tot een iets minder erge oplossing mogelijk is :P
  vrijdag 1 mei 2020 @ 15:31:36 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192892281
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook, maar de enige staartjes-optie zou nu de palmboom zijn, dus ik wacht nog even tot een iets minder erge oplossing mogelijk is :P
Mij werd een pipilankous look aangemeten... met glitterstiekjes...
pi_192892286
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mij werd een pipilankous look aangemeten... met glitterstiekjes...
Nu wil ik een foto O+
pi_192892293
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Broekzakken zijn ook wel onmisbare dingen inderdaad. Ik heb graag herenbroeken, want dan past er tenminste ook nog wat in de zakken. O+

Ik vind het wel realistisch van je ouders, eerlijk gezegd. En ook naar. Heb je iemand waar je nog wel mee afspreekt? :*

Haar-boks. Het haar aan de voorkant komt nu tot het puntje van mijn neus als ik het niet continu aan de kant veeg. Voor als ik dat beu word heb ik zo'n elastieken haarband, want mijn haar trekt zich van speldjes niks aan. Het ziet er niet uit, maar niemand die het ziet als ik toch hier in m'n eentje zit :6
Ik schat dat het nog maar een paar weken is tot ik een hipsterknotje kan :')
Wat ik lastig vind is dat mijn ouders inmiddels wel bij mijn broer en gezin zijn geweest. En dan weet je dat ze bestormd worden door de kleinkinderen en dat hebben ze laten gebeuren. Ook op schoot zitten etc.
Ik vind het jammer dat ze de verleiding daar op bezoek te gaan niet konden weerstaan en denk oprecht dat op 2 meter bij mij vandaan in mijn tuin zitten minder risicovol is dan een kleinkind op schoot hebben, die bij niemand afstand hoeft te houden.

Verder ben ik geen supersociaal mens, er komt hier weinig volk over de vloer en online kan ik mijn contacten prima onderhouden. Één vriendin komt af en toe op bezoek. En natuurlijk zie en spreek ik hopen mensen op het werk.

Ik red mijn haar nu nog net met hopen gel en haarlak. Maar het kost me steeds meer tijd en dat is beuhhh. Grappig genoeg heb ik er met werken geen last van want dan heb ik een soort doorzichtige lasbril op. :')
  vrijdag 1 mei 2020 @ 15:32:32 #216
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_192892296
Hier zit het haar sinds een dag of 4 weer prima. Maar da’s alleen aan de voorkant, heb het idee dat ik een matje aan het kweken ben.
pi_192892342
Opzij invlechten een optie Tele?

(Ik wil eigenlijk nog eens echt goed leren vlechten. Maar ik heb vrij dun haar, dus het wordt altijd wat ielig, als ik al eens iets probeer :') )
  vrijdag 1 mei 2020 @ 15:35:52 #218
63722 z80
I fink you freaky
pi_192892353
Ik moet mijn baard eigenlijk bijwerken. Maar aangezien de kappers dicht zijn kan ik dit rustig uitstellen. Kan corona de schuld geven.
pi_192892420
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat ik lastig vind is dat mijn ouders inmiddels wel bij mijn broer en gezin zijn geweest. En dan weet je dat ze bestormd worden door de kleinkinderen en dat hebben ze laten gebeuren. Ook op schoot zitten etc.
Ik vind het jammer dat ze de verleiding daar op bezoek te gaan niet konden weerstaan en denk oprecht dat op 2 meter bij mij vandaan in mijn tuin zitten minder risicovol is dan een kleinkind op schoot hebben, die bij niemand afstand hoeft te houden.

Verder ben ik geen supersociaal mens, er komt hier weinig volk over de vloer en online kan ik mijn contacten prima onderhouden. Één vriendin komt af en toe op bezoek. En natuurlijk zie en spreek ik hopen mensen op het werk.

Ik red mijn haar nu nog net met hopen gel en haarlak. Maar het kost me steeds meer tijd en dat is beuhhh. Grappig genoeg heb ik er met werken geen last van want dan heb ik een soort doorzichtige lasbril op. :')
Ah, ja dat is wel rot ja, dat meten met 2 maten dan.

We hebben laatst mijn verjaardag bij mijn ouders in de tuin gevierd. Dat vond ik toen wel een beetje lullig naar mijn schoonouders toe, want die hebben er veel meer moeite mee om ons niet te zien....dus we zijn 's avonds toch nog even daar geweest. Maar wel specifiek die volgorde, want schoonouders zien echt veel meer mensen nog en hebben veel meer moeite met de 1,5m regel (niet bewust), en mijn moeder komt nog wel 2-4 dagen bij mijn oma over de vloer (en helpt haar ook met wassen enzo).

Ik red mijn haar nu door gewoon een petje op mijn hoofd te zetten en het haar in een vlecht of in een staartje opzij te dragen. :D
Heel af en toe wil het los nog wel OK zitten, maar het is niet meer zoals vanouds echt bestand tegen windvlagen, dan is het daarna gewoon een rotzooi en hangt het slap. Dat is altijd het teken dat er weer een stuk af moet :P
pi_192892427
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:35 schreef Candaasje het volgende:
Opzij invlechten een optie Tele?

(Ik wil eigenlijk nog eens echt goed leren vlechten. Maar ik heb vrij dun haar, dus het wordt altijd wat ielig, als ik al eens iets probeer :') )
Invlechten ga ik ook weer proberen. Niet naar opzij, want ik heb zo'n kapsel waarbij de zijkanten en achterkant nog wel kort zijn (een undercut). A heeft de zijkanten laatst weer voor me gemillimeterd, al durfde hij niet zo kort als de kapper het normaal doet. Naar achter invlechten kan best mooi staan, maar bij deze lengte is het echt heel erg prutsen. En ik heb heel dik en eigenwijs haar, dus het ontsnapt De Hele Tijd :(

Ik kan prima vlechten. Deze zomervakantie mocht ik B z'n haar iedere ochtend invlechten, zodat het uit z'n gezicht bleef in het zwembad. Zo'n vlecht houdt het een stuk beter dan zijn standaard lage paardenstaart :D
... bij mezelf vlechten, daarentegen, is een ander ding. Maar ik heb er ook al tijden niet lang genoeg haar voor gehad.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 15:48:40 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192892552
Ik heb gelukkig een prima en kundige thuiskapster B. die mijn haar goed bijhoudt en mijn baard wordt netjes kort gehouden met mijn baardtrimmer.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 1 mei 2020 @ 15:58:15 #222
370431 drakin
vurig typje
pi_192892706
Vandaag op de markt was niet iedereen meer van het afstand bewaren, je ziet ook wel aan wat voor soort kraampjes waar de minder afstand bewaarders zijn en andersom. Groenteroepers kom je echt niet langs anderen op die afstand, 50 cm is ze al teveel.

Voortaan weer andere kant van de markt pakken dus.

Maar de english pie kraam was er en dat kon ik niet laten :Y)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192892839
Morgen gaat de markt hier ook weer open. Alleen food, geen statafels of terrasjes.
Ben benieuwd of het volk zich een beetje gaat gedragen.
Ik moest vandaag al slalommen om bejaarden die midden op het pad in het winkelcentrum liepen. :|W
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:09:48 #224
370431 drakin
vurig typje
pi_192892914
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Morgen gaat de markt hier ook weer open. Alleen food, geen statafels of terrasjes.
Ben benieuwd of het volk zich een beetje gaat gedragen.
Ik moest vandaag al slalommen om bejaarden die midden op het pad in het winkelcentrum liepen. :|W
Hier hebben we een aantal non food kramen, kleding, boeken, edelstenen. Maar het meeste is food.

Wel met gaten omdat een aantal marktlui sinds de coronacrisis niet meer komen, ook kramen met food.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:19:55 #225
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192893093
Sinds corona zit mijn haar geweldig, voor zover mogelijk.

Ik ben wel weer klaar met stenen rapen eigenlijk. Hoe komt er nou toch zo veel steen in een grasveld? En vooral zo veel glas. Die vrouw die hier woonde moet constant gewonde schapen hebben gehad met al die scherven hier.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 mei 2020 @ 16:22:14 #226
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192893142
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:37 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je werk was toch in de cloud? Hoe kun je dan meer werken dan internetten?
Ik heb geen kracht meer voor een gevat antwoord.
pi_192893200
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sinds corona zit mijn haar geweldig, voor zover mogelijk.

Ik ben wel weer klaar met stenen rapen eigenlijk. Hoe komt er nou toch zo veel steen in een grasveld? En vooral zo veel glas. Die vrouw die hier woonde moet constant gewonde schapen hebben gehad met al die scherven hier.
Goed om te horen over je haar *O*

Is het niet dat de grond gewoon automatisch stenen uitkotst?
En als er gras overheen groeit, hebben je schapen toch geen last van het glas?

In de tuin van mijn ouders vonden we tientallen karbonadebotjes toen we aan het spitten waren als voorbereiding op het grasveld :')
En heel veel kabels die niet geschikt waren voor buiten, maar die wel gebruikt waren voor de tuinverlichting. En een badmintonracket, theelepeltjes en schoteltjes. :')
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:24:36 #228
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192893203
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

vrijdag 1 mei 2020 @ 16:24:48 #229
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192893209
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

:D

Ga je trouwens met al dat extra werk nog een slaaf krijgen?
Spoilers!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:29:33 #230
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192893308
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Goed om te horen over je haar *O*

Is het niet dat de grond gewoon automatisch stenen uitkotst?
En als er gras overheen groeit, hebben je schapen toch geen last van het glas?

In de tuin van mijn ouders vonden we tientallen karbonadebotjes toen we aan het spitten waren als voorbereiding op het grasveld :')
En heel veel kabels die niet geschikt waren voor buiten, maar die wel gebruikt waren voor de tuinverlichting. En een badmintonracket, theelepeltjes en schoteltjes. :')
Karbonadebotjes :D

Nou ja, die stenen zijn er wel ooit in terecht gekomen. Het zijn geen kiezels maar (stukken) baksteen. En dus veel glas, eau de cologne, haarwater, een miljoen stukjes tegel en schotel, ook een paar botten van onbekende wezens, stukken ijzer, houtskool, en ook een lepeltje. De bakstenen en de stukken ijzer zijn denk ik resten fundering van wat hier ooit stond. Maar het is alsof ze 50 jaar geleden een keuken aan gort hebben geslagen en hebben verspreid ofzo.

Ik wil die zooi niet in het gras want ik ben er van overtuigd dat mijn toekomstige kippen dan dood gaan.
Spoilers!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:30:34 #231
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192893332
Ik ga nog maar even wat doen. Dan kan ik straks lekker nog harder zeuren.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 mei 2020 @ 16:30:48 #232
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192893337
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ga je trouwens met al dat extra werk nog een slaaf krijgen?
Nee zo werkt het helaas niet. Hopelijk over een maand of twee wel een beter salaris.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:31:52 #233
13783 Anthraxx
pi_192893363
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Karbonadebotjes :D

Nou ja, die stenen zijn er wel ooit in terecht gekomen. Het zijn geen kiezels maar (stukken) baksteen. En dus veel glas, eau de cologne, haarwater, een miljoen stukjes tegel en schotel, ook een paar botten van onbekende wezens, stukken ijzer, houtskool, en ook een lepeltje. De bakstenen en de stukken ijzer zijn denk ik resten fundering van wat hier ooit stond. Maar het is alsof ze 50 jaar geleden een keuken aan gort hebben geslagen en hebben verspreid ofzo.

Ik wil die zooi niet in het gras want ik ben er van overtuigd dat mijn toekomstige kippen dan dood gaan.
Hoe gaan ze dood dan?

De grond zit hier vol puin. Maar de kippen gaan vooral dood aan buizerds, vossen en een zandkrop.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:32:05 #234
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192893368
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geen kip die er last van heeft; maar dit resulteert er wel in dat je lekker op je blote voeten door het gras kan lopen straks :)
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:33:31 #235
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192893407
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:31 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hoe gaan ze dood dan?

De grond zit hier vol puin. Maar de kippen gaan vooral dood aan buizerds, vossen en een zandkrop.
Omdat ze misschien glas opeten ofzo. Of zichzelf verwonden aan een stuk roestig en scherp ijzer. Weet ik veel.
Spoilers!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:34:33 #236
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192893423
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Omdat ze misschien glas opeten ofzo. Of zichzelf verwonden aan een stuk roestig en scherp ijzer. Weet ik veel.
Moet je voor de gein eens kippepoten bestuderen; dinosauruspantser.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:37:05 #237
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192893469
Ok, nou misschien gaan die kippen niet dood aan die zooi. Daar hebben jullie wel een punt. Toch wil ik niet iemand worden die al die zooi maar gewoon laat liggen. Dan krijg je binnen de kortste keren (ok, enkele decennia) zo'n situatie als hoe we het hier aantroffen.

En dat gras is duur. Dan moet het ook gewoon mooi worden. Tot de kippen het vernielen maar dat duurt nog een jaar.
Spoilers!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:38:08 #238
13783 Anthraxx
pi_192893492
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ze kunnen best wel wat hebben.

Er zijn overigens ook machines voor als je ze echt kwijt wilt. Het puin uit de grond.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:39:18 #239
370431 drakin
vurig typje
pi_192893516
Freaks like me drink tea
pi_192894362
Ik zou al die troep er ook uit willen hebben, LS :Y Ooit stond er een caravan achter in het bos bij mijn grootouders. En toen werd dat ding weggesleept. De grond lag daar bezaaid met zooi. Daar deed je relaas me aan denken. Stukjes tegel, een arm van een barbie, dekseltjes van potjes, metaal, plastic, botjes, veel glas ook. Zo bizar. Dat je je afvraagt hoe dat toch allemaal in diegrond terecht is gekomen? Je gooit toch niet gewoon alles maar je raam uit en denkt: zo, dat is weg. Like wtf 8)7

Maar goed. Ik kon al mijn licht (jaja, hue) bedienen met mijn telefoon, maar inmiddels ook de geluidsinstallatie. What a time to be alive.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 17:51:33 #241
43653 sigme
Veraan
pi_192894719
quote:
Ik ben wel weer erg content met onze nieuwe Rok:

Veel onderhoudsvriendelijker wordt 't niet ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 1 mei 2020 @ 17:54:30 #242
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192894770
Damn, de lekkerste stukjes Sigme zijn op!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 17:57:42 #243
43653 sigme
Veraan
pi_192894828
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:24 schreef z80 het volgende:

[..]

Ook dan zal hij een verblijfsvergunning moet aanvragen. Hij komt van buiten de EU na de brexit.
Het enkel een formaliteit. Maar wel eentje die uitgevoerd dient te worden.
Weet je dat zeker?
Ik heb gehoord dat er een plan lag om alle vóór Brexit in NL geregistreerde Britten automatisch om te zetten.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 1 mei 2020 @ 17:59:20 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192894853
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Weet je dat zeker?
Ik heb gehoord dat er een plan lag om alle vóór Brexit in NL geregistreerde Britten automatisch uit te zetten.
op zich niet heel raar...
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:00:08 #245
63722 z80
I fink you freaky
pi_192894872
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Weet je dat zeker?
Ik heb gehoord dat er een plan lag om alle vóór Brexit in NL geregistreerde Britten automatisch om te zetten.
Alle aanvragen zullen goedgekeurd worden. Maar het formuliertje moet wel verstuurd worden.
EU regeltje waar Nederland niet van kan afwijken.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:01:32 #246
63722 z80
I fink you freaky
pi_192894892
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben wel weer erg content met onze nieuwe Rok:
[ afbeelding ]
Veel onderhoudsvriendelijker wordt 't niet ;)
Zo te zien gaat de kracht de verkeerde kant op. Zal in de winter weinig koffie worden voor mij.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:05:43 #247
370431 drakin
vurig typje
pi_192894974
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:54 schreef fietsie het volgende:
Dat was eerder toch ook al zo?

Hier aan de lamslever vanavond ^O^
Freaks like me drink tea
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:16:18 #248
63722 z80
I fink you freaky
pi_192895162
Na de ramadan maar eens bij de turk langs voor een stuk schaap.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:17:43 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192895184
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:05 schreef drakin het volgende:

[..]

Dat was eerder toch ook al zo?

Hier aan de lamslever vanavond ^O^
Nee dat was 1 lade 😬
pi_192895188
Ik had net een veggie worstje uit Duitsland die nog in de vriezer lag. Echt lekker. :9 En nu wil ik echt weer een keer boodschappen doen in Duitsland eigenlijk.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:19:18 #251
370431 drakin
vurig typje
pi_192895214
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nee dat was 1 lade 😬
Ik meende dat je later nog een keer meldde dat alles op was(als in eerder deze week)

Ik heb nog een paar pakjes *O*

SPOILER
Freaks like me drink tea
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:20:20 #252
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192895228
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou al die troep er ook uit willen hebben, LS :Y Ooit stond er een caravan achter in het bos bij mijn grootouders. En toen werd dat ding weggesleept. De grond lag daar bezaaid met zooi. Daar deed je relaas me aan denken. Stukjes tegel, een arm van een barbie, dekseltjes van potjes, metaal, plastic, botjes, veel glas ook. Zo bizar. Dat je je afvraagt hoe dat toch allemaal in diegrond terecht is gekomen? Je gooit toch niet gewoon alles maar je raam uit en denkt: zo, dat is weg. Like wtf 8)7

Maar goed. Ik kon al mijn licht (jaja, hue) bedienen met mijn telefoon, maar inmiddels ook de geluidsinstallatie. What a time to be alive.
Echt onbegrijpelijk inderdaad. Ik heb uiteindelijk 1/3 weiland ontdaan van stenen. Morgen de rest, dan onkruid :'( , dan harken en dan nog een keer stenen en onkruid. Denk wel dat het goed gaat komen.

Zo'n geluidsinstallatie via de telefoon lijkt me ook handig. Dat staat hier ook op de planning geloof ik.

Mijn dag was al met al best goed. Ik werd moe en met overal pijn wakker maar ik ben best productief geweest. Lekker gewerkt, oven schoon gemaakt, brood gebakken, stenen geraapt. Nu weekend O+
Spoilers!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:22:28 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192895272
Ik heb voer voor de bouw ploeg gemaakt die t ophalen zodra ze naar huis gaan, en daarna doe ik zelf nog een aanhanger rit...
pi_192895288
Je dag klinkt in ieder geval een stuk productiever dan de mijne, LS. Ik heb 2 enorm lange telefoongesprekken gehad (beiden meer dan een uur), fruitsalade gemaakt (want nog veel ziekenhuisfruit), administratie dingen gedaan, gestofzuigd en dat was het wel. En max 15 minuten world of warcraft.

Dus nu voelt vandaag heel meh, want niets gedaan :+

Vanavond Once Upon a Time in Hollywood kijken *O*
pi_192895294
Ik ga zo een escaperoom doen. Ben wel benieuwd. :D
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:24:42 #256
63722 z80
I fink you freaky
pi_192895301
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Echt onbegrijpelijk inderdaad. Ik heb uiteindelijk 1/3 weiland ontdaan van stenen. Morgen de rest, dan onkruid :'( , dan harken en dan nog een keer stenen en onkruid. Denk wel dat het goed gaat komen.

Zo'n geluidsinstallatie via de telefoon lijkt me ook handig. Dat staat hier ook op de planning geloof ik.

Mijn dag was al met al best goed. Ik werd moe en met overal pijn wakker maar ik ben best productief geweest. Lekker gewerkt, oven schoon gemaakt, brood gebakken, stenen geraapt. Nu weekend O+
Wen maar aan het onkruid. Dat is het eerste wat groeit. Het snelst groeit. En als laatste doorgroeit. Enkel mos in het gras is nog hardnekkiger als je kleigrond hebt.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:26:51 #257
370431 drakin
vurig typje
pi_192895327
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo een escaperoom doen. Ben wel benieuwd. :D
Welke doe je?
Freaks like me drink tea
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:27:34 #258
43653 sigme
Veraan
pi_192895333
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:54 schreef fietsie het volgende:
* sigme prikt zich eens
De lekkerste stukjes zijn er nog. Pfew!

Maar wat vind jij de lekkerste stukjes dan?
Mijn zusje is laatst een nieuwe portie vleesribben (vark) komen halen :Y).
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:28:11 #259
63722 z80
I fink you freaky
pi_192895345
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Je dag klinkt in ieder geval een stuk productiever dan de mijne, LS. Ik heb 2 enorm lange telefoongesprekken gehad (beiden meer dan een uur), fruitsalade gemaakt (want nog veel ziekenhuisfruit), administratie dingen gedaan, gestofzuigd en dat was het wel. En max 15 minuten world of warcraft.

Dus nu voelt vandaag heel meh, want niets gedaan :+

Vanavond Once Upon a Time in Hollywood kijken *O*
Ik heb voornamelijk naar een beeldscherm zitten kijken. En na de werkuren naar een paar buien. Dus rondje lopen zit er ook niet in vandaag. Dadelijk vroeg naar bed. Morgen weer een dag.
pi_192895371
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:26 schreef drakin het volgende:
Welke doe je?
Het Hoogeboom Mysterie met een groepje op Whatsapp.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:29:56 #261
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192895381
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:24 schreef z80 het volgende:

[..]

Wen maar aan het onkruid. Dat is het eerste wat groeit. Het snelst groeit. En als laatste doorgroeit. Enkel mos in het gras is nog hardnekkiger als je kleigrond hebt.
Hou op, schei uit. Er groeien hier duizenden distels, brandnetels, paardenbloemen en god weet wat nog meer. Maar we gaan de wedstrijd winnen, ooit. Gewoon stukje voor stukje. Elk jaar een paar projecten.
Spoilers!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:30:15 #262
370431 drakin
vurig typje
pi_192895385
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Leuk, zie veel online escaperooms voorbij komen de laatste tijd ^O^
Freaks like me drink tea
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:30:27 #263
43653 sigme
Veraan
pi_192895390
@Lucky_Strike, ik haal na 15 jaar nog gemiddeld elke dag 1 stuk glas hier uit het land. Ik denk dat er in Nieuw Zeeland een diepe put zit onder een glasbak.
pi_192895396
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:30 schreef sigme het volgende:
@:Lucky_Strike, ik haal na 15 jaar nog gemiddeld elke dag 1 stuk glas hier uit het land. Ik denk dat er in Nieuw Zeeland een diepe put zit onder een glasbak.

Hier Onweer. Met een hoofdletter. Katten onder de bank-onweer.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:31:37 #265
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192895403
Ik heb ontzettend veel spijt dat we geen lam en varken bij Sigme hebben gehaald.
Spoilers!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:33:12 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192895425
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:30 schreef sigme het volgende:
@:Lucky_Strike, ik haal na 15 jaar nog gemiddeld elke dag 1 stuk glas hier uit het land. Ik denk dat er in Nieuw Zeeland een diepe put zit onder een glasbak.
Dat zou een aardige verklaring zijn.
Spoilers!
pi_192895480
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:28 schreef z80 het volgende:

Ik heb voornamelijk naar een beeldscherm zitten kijken. En na de werkuren naar een paar buien. Dus rondje lopen zit er ook niet in vandaag. Dadelijk vroeg naar bed. Morgen weer een dag.
Oh ja! Ik heb ook nog uit het raam naar de regen gestaard.

Inmiddels overigens benieuwd waar @sigme zich net geprikt heeft en wat haar lekkerste stukjes zijn :o
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:37:38 #268
43653 sigme
Veraan
pi_192895485
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ontzettend veel spijt dat we geen lam en varken bij Sigme hebben gehaald.
Nou, vark heb ik nog wel :+
Ik kan je wel een pakketje toeschuiven als je me op 1,5 meter weet te naderen..

Nieuw vark zal er wel niet meer komen, we zijn de komende jaren zeker varkensmoe. En qua lamsvlees denk ik dat het vanaf 2021 ook stukken minder wordt, we verliezen zeer waarschijnlijk het gebruik van een groot stuk land, en dan moeten we de kudde terugkrimpen naar iets wat we van ons eigen gras kunnen onderhouden. En met die kurkdroge zomers van tegenwoordig is dat niet zoveel.
pi_192895491
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:29 schreef Myraela het volgende:

Zo heette een ex van mij :7 Was verder eerder een open boek dan mysterie.
pi_192895506
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Nieuw vark zal er wel niet meer komen, we zijn de komende jaren zeker varkensmoe. En qua lamsvlees denk ik dat het vanaf 2021 ook stukken minder wordt, we verliezen zeer waarschijnlijk het gebruik van een groot stuk land, en dan moeten we de kudde terugkrimpen naar iets wat we van ons eigen gras kunnen onderhouden. En met die kurkdroge zomers van tegenwoordig is dat niet zoveel.
Waarom raken jullie dat land kwijt?

Rottig inderdaad van de droge zomers. Ik vind het ook maar niks.

Al boert de boer waar ik m'n vakantiewerk deed wel goed, die had terrein dat eerst bijna het jaar rond onder water stond en nu kan hij daar daadwerkelijk dingen op telen _O-
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:39:15 #271
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_192895512
Net als Z80 veel achter het scherm gezeten. Maar 2 calls gehad *O*
Verder dom maar noodzakelijk werk gedaan, heel veel skype meetings omgezet in teams. Volgende week eens zien hoeveel er nog omgezet moeten worden.

Daarna opgeruimd en huisgehouden en dan is het nu ook weekend *O* *O* *O* woensdag weer verder
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:39:17 #272
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192895514
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:38 schreef Isabeau het volgende:

Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:39:24 #273
43653 sigme
Veraan
pi_192895517
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh ja! Ik heb ook nog uit het raam naar de regen gestaard.

Inmiddels overigens benieuwd waar @:sigme zich net geprikt heeft en wat haar lekkerste stukjes zijn :o
Hmm. Ik vreet m'n vingers. Dus eigenlijk is elke prik raak :Y)
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:42:20 #274
43653 sigme
Veraan
pi_192895553
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Waarom raken jullie dat land kwijt?

Rottig inderdaad van de droge zomers. Ik vind het ook maar niks.

Al boert de boer waar ik m'n vakantiewerk deed wel goed, die had terrein dat eerst bijna het jaar rond onder water stond en nu kan hij daar daadwerkelijk dingen op telen _O-
Vlak bij ons ligt een stuk land dat nu verpacht is aan een boer die het niet gebruikt, dus mogen wij er weiden. Maar die pacht loopt dit jaar af, en hij zal het niet verlengen. Het is nog niet bekend wat er met het land gaat gebeuren, de eigenaar gaat er pas in september serieus over nadenken.
Er is best een kansje dat we het daarna nog, of nog een tijd, mogen gebruiken, maar daar kunnen/willen we niet op gokken met levende wezens. Later weer uitbreiden kan altijd vrij vlot.
pi_192895554
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:39 schreef sigme het volgende:

Hmm. Ik vreet m'n vingers. Dus eigenlijk is elke prik raak :Y)
Kleine Isa had een bijzondere buurvrouw. En die vertelde me ooit dat het lekkerste stukje mens de muis van je duim was. Dat vond ik zo fascinerend dat ik dat heb onthouden. Verder nooit weer ergens gelezen of gehoord. Maar misschien zijn vingers net zo lekker :Y) :Y)
pi_192895568
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:38 schreef Isabeau het volgende:

vrijdag 1 mei 2020 @ 18:45:26 #277
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192895591
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zou werkelijk niet weten wanneer ik naar het hoge noorden moet rijden. Ik hou het wel in gedachten want ik wil wel heel graag.

Het was ook zo veel gedoe om van je varkens af te komen leek me. Het verbaast me niet dat het even klaar is.
Spoilers!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:48:06 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192895633
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 07:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Lieverd!
Het gaat nu echt gewoon goed.. op wat liefdesverdriet na maar voor de rest kan ik eindelijk genieten weer van het leven...
Je bent een schat O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 1 mei 2020 @ 19:00:32 #279
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_192895831
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lieverd!
Het gaat nu echt gewoon goed.. op wat liefdesverdriet na maar voor de rest kan ik eindelijk genieten weer van het leven...
Je bent een schat O+
Fijn dat het je goed gaat.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 19:10:18 #280
63722 z80
I fink you freaky
pi_192895972
quote:

[..]

Lieverd!
Je bent een schat O+
Aparte muzieksmaak heb je.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 19:51:14 #281
217702 Lonaa
Honger!
pi_192896680
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ook wel beetje. ;(
  vrijdag 1 mei 2020 @ 19:51:43 #282
217702 Lonaa
Honger!
pi_192896690
Ik kocht bier eind van de middag en ik deed mee aan een bingo :o Ik won niks. Vriendinnetje van me wel. :D En er was sushi. O+
pi_192896713
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht bier eind van de middag en ik deed mee aan een bingo :o Ik won niks. Vriendinnetje van me wel. :D En er was sushi. O+
Klinkt, ondanks het niet winnen, als een goede middag :)
Was het een online bingo of stonden de tafeltjes ver uit elkaar?
  vrijdag 1 mei 2020 @ 19:53:39 #284
217702 Lonaa
Honger!
pi_192896733
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Klinkt, ondanks het niet winnen, als een goede middag :)
Was het een online bingo of stonden de tafeltjes ver uit elkaar?
Online. :Y

Vanuit de bierkerk. Was best grappig. Stream via youtube, bingo's doorsturen via WA. :D
pi_192896866
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Online. :Y

Vanuit de bierkerk. Was best grappig. Stream via youtube, bingo's doorsturen via WA. :D
Leuk!

Ik ga mijn bovenste helft maar eens toonbaar maken, dadelijk repetitie.
pi_192896894
Klinkt als een prima middag Loon!

Ik heb vandaag teveel chocolade gegeten (ja, het is mogelijk, echt, heus) en wat chemie uitleg gevolgd. 1 uur opname kostte me 4 uur met uitwerken/samenvatten tussendoor :')
Gelukkig hoef ik nog maar een uur of 9 terug te kijken :')

(EDIT: nu ben ik niet helemaal lekker fit, dat speelt ook wel mee. Dus hopelijk gaat de rest sneller ;) )
pi_192896932
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Leuk!

Ik ga mijn bovenste helft maar eens toonbaar maken, dadelijk repetitie.
Hoe ziet de onderste helft er dan uit? :? Uggs? Croqs? Benen niet geschoren? Vieze joggingbroek?

Zo veel vragen!
pi_192897118
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 20:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hoe ziet de onderste helft er dan uit? :? Uggs? Croqs? Benen niet geschoren? Vieze joggingbroek?

Zo veel vragen!
Je hebt er eentje goed *O*
pi_192897131
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 20:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je hebt er eentje goed *O*
Ik ga voor de ongeschoren benen :+

(zoals de waard is....)
pi_192897194
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 20:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ga voor de ongeschoren benen :+

(zoals de waard is....)
:N

Of misschien ook wel :D
Sinds ik die jaren geleden heb gezapt hoef ik niet meer te scheren want er groeit geen haar meer O+

Crocs en Uggs komen mijn huis niet in :r

Dus deurtje vier. Al is die niet vies :{w
pi_192897257
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:N

Of misschien ook wel :D
Sinds ik die jaren geleden heb gezapt hoef ik niet meer te scheren want er groeit geen haar meer O+

Crocs en Uggs komen mijn huis niet in :r

Dus deurtje vier. Al is die niet vies :{w
Ik heb daar wel eens voor gekeken, maar gezien mijn huidtype werd het absoluut afgeraden om te doen. En ik ben liever lui dan moe, dus ik kan eigenlijk niet zomaar een kort jurkje aan :')

Ah ja maar schone joggingbroeken zie ik hier ook gewoon genoeg in het straatbeeld. (Ik vind het al 10x beter dan de leggings (van matige kwaliteit stof...) vorig jaar :+
  vrijdag 1 mei 2020 @ 20:31:54 #292
43653 sigme
Veraan
pi_192897509
Door het thuiswerken is mijn fotoreeks akelig stilgevallen. Ik maakte elke dag een foto van mezelf in kantoorkledij in de liftspiegel.

Het was al maar zeer de vraag of ik de reeks kon voortzetten, omdat mijn team per half maart verhuisde naar een ander gebouw. Drukker, weinig kan op een privélift, en ook meer kans op spiegelloze lift.
pi_192897523
Het hersenschorsing luisterboek zit nu voor mij op dag honderdzoveel en het is nog steeds een drama voor haar.
Met behulp van in ieder geval een diagnose, dan een ergotherapeut, mensendieck, een meditatie-app, mariekondo of zoiets probeert ze haar dagen door te komen.
Man, man wat een ellende is zoiets ;(
pi_192897547
Oh en ik heb 1 rokje. Daar ging het toch over? Uuuuuuren geleden :+
Een ribfluwelen zwarte met knopen op de voorkant... bijna dezelfde die ik in de jaren 70 ook had in het oranje (en toen centimeters korter).
Ze zeggen dat het me leuk staat :D
Trek er mijn docs onderaan of gympen en gewoon een wat langere trui eroverheen.
pi_192897568
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kleine Isa had een bijzondere buurvrouw. En die vertelde me ooit dat het lekkerste stukje mens de muis van je duim was. Dat vond ik zo fascinerend dat ik dat heb onthouden. Verder nooit weer ergens gelezen of gehoord. Maar misschien zijn vingers net zo lekker :Y) :Y)
_O-
  vrijdag 1 mei 2020 @ 20:36:07 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192897594
Ik stootte gister mn teen. Vandaag is die voet een abstract schilderijtje, qua kleurschakering.
Sommige dagen zijn klote.
pi_192897640
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:19 schreef Tally het volgende:
Krijg net het bericht dat een vriend van mijn schoonouders overleden is afgelopen dinsdag ;(
Die man heeft van alles overwonnen. Tot aan prostaatkanker toe. We weten voor de rest niets want zijn vrouw is hulpbehoevend maar ik schrok er van. Hopelijk niet aan corona shit maar gewoon zijn leeftijd ;(
Sterkte Tally. Hoop het ook, je hoort het gauw -O-
pi_192897694
quote:

[..]

Lieverd!
Je bent een schat O+
Echt? Dat doet me goed :)
Liefdesverdriet begrijp ik. Ene kant zo fijn dat je goede vrienden bent, andere kant doet t nog gauw zeer als je em weer hebt gezien -O-
Hoop dat je straks blij bent met jou zijn als single. Tis geweldig :D
  vrijdag 1 mei 2020 @ 20:55:41 #299
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192897936
Ik zal eens even aan de voorlees.
pi_192898236
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 20:55 schreef fietsie het volgende:
Ik zal eens even aan de voorlees.
Welk boek?

En dan zelf in slaap vallen bij kind.
Been there done that _O-
pi_192898559
|:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: