SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik denk gewoon alsnog veel.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:21 schreef derLudolf het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Duitsers er vandaag in NL zijn
Was Uniek getest op Covid dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Lieve Uniek, ik dacht al echt dat t weken goed met je ging (zei je namelijk) maar dus nog steeds niet. Of nu wel bijna, maar ik geloof t nu niet meer. Je hoeft je niet groot te houden. Het duurt heel lang voordat je je beter voelt van dat rotvirus. Dus laat alsjeblieft weten hoe het met je gaat en ik hoop dat je binnenkort je echt beter voelt. Dus weer helemaal helemaal
Ik snap bij dit soort types nooit WAT het nou die 2750 maakt. Is het de zeldzaamheid of is er echt iets aparts aan deze? Als ik ze zou zien bij de scapino zou ik het ook geloven. Passen er imo zo tussen.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:31 schreef Kreator het volgende:
Soms snap ik het ook niet. Zeldzaam? Ja. Mooi? Nee.
Vanaf 2750 euro:
[ afbeelding ]
Vraag en aanbod.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik snap bij dit soort types nooit WAT het nou die 2750 maakt. Is het de zeldzaamheid of is er echt iets aparts aan deze? Als ik ze zou zien bij de scapino zou ik het ook geloven. Passen er imo zo tussen.
Zoals gezegd vraag en aanbod.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik snap bij dit soort types nooit WAT het nou die 2750 maakt. Is het de zeldzaamheid of is er echt iets aparts aan deze? Als ik ze zou zien bij de scapino zou ik het ook geloven. Passen er imo zo tussen.
Hm. Rare kostgangers.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoals gezegd vraag en aanbod.
Sommige modellen zijn ook nooit uitgekomen en dan heb je alleen vijf paar test schoenen. Die leveren dit soort bedragen op. Al vraag ik me af of het daadwerkelijk betaald wordt.
Wat iz deze ?quote:
Ze maken x Bento Boxen per dag die je kunt bestellen. Ook een "wachtlijst"quote:
Gek boeken vind ik dan weer perfecte "gebruiksvoorwerpen". Hoe gelezener (door mij) ze er uit zien, hoe lieverquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:26 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh. Matig geslapen.
Dank voor de tip Uhmp!
En ik herken wat Barrel zegt. Ik heb bewust geen dure telefoon bijvoorbeeld, want ik ben dat echt niet waard. Of er dendert een auto overheen, of ze eindigen op de bodem in de modder in Giethoorn![]()
Schoenen hebben ook vaak heel wat wat te lijden bij me.
Eigenlijk alles wel. Ik ben gewoon onhandig
Alleen boeken ben ik heel zuinig op.
Klote voor je nichtjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Was Uniek getest op Covid dan?
Gemist dat zij 'het virus' had.
Mijn nichtje wel. Werkt in de zorg (verstandelijk gehandicapen en geeft EHBO les e.d.) pas na anderhalve week 'zeuren' kreeg ze een test.
Hopelijk gaat dat nu sneller allemaal
Oeh, nee, brrr. Mijn vriend 'gebruikt' boeken ook. Vouwt ze helemaal om, hoekjes die dubbelklappen....etc. Die koopt daarom ook maar gewoon vaak paperbacks.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gek boeken vind ik dan weer perfecte "gebruiksvoorwerpen". Hoe gelezener (door mij) ze er uit zien, hoe lieverZolang ze maar geen blz verliezen.
Ik doe dat ook niet voor een plant, niet eens voor dure kleding. Vind niet dure kleding net zo goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef Barreltje het volgende:
Ik geloof dat ik te krenterig ben om zoveel geld voor iets "bijzonders" uit te geven.. Ik hou van dingen die je kan gebruiken.. Ik zou veel te bang zijn om iets kapot te maken..
Of dood te laten gaan![]()
Mensen willen graag uniek zijn en door iets bijzonders te kopen ben je 'unieker'. Ik denk dat er zoiets achter zit. Je hebt iets wat bijna niemand heeft. Dat interesseert mij gelukkig niet zoveel. Ja, het is best leuk om iets unieks te bezitten, maar er zoveel geld aan uitgeven? Nooit.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef Barreltje het volgende:
Ik geloof dat ik te krenterig ben om zoveel geld voor iets "bijzonders" uit te geven.. Ik hou van dingen die je kan gebruiken.. Ik zou veel te bang zijn om iets kapot te maken..
Of dood te laten gaan![]()
Moest je ook door een triage tent met vragen en temperatuur opmeten?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:46 schreef golfer het volgende:
Wachten. In de prikpoli van het zkh. voor bloedafname en urine inleveren. Allemaal wel keurig op afstand van elkaar.
Nee. Dat niet. Wel eerst langs de receptie van het zkh om allerlei vragen te beantwoorden en daarna handen reinigen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Moest je ook door een triage tent met vragen en temperatuur opmeten?
Of gewoon iets verzamelen. Als je dan eenmaal de goedkopere opties hebt, ga je vanzelf naar de duurdere opties. En soms zijn de unieke dingen ook gewoon mooier he, dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Mensen willen graag uniek zijn en door iets bijzonders te kopen ben je 'unieker'. Ik denk dat er zoiets achter zit. Je hebt iets wat bijna niemand heeft. Dat interesseert mij gelukkig niet zoveel. Ja, het is best leuk om iets unieks te bezitten, maar er zoveel geld aan uitgeven? Nooit.
Ik snap wat je bedoelt. Als we boodschappen doen dan letten we nauwelijks op en nemen gewoon mee wat we willen. En dan sta ik in een kledingwinkel te twijfelen over een t-shirt van 20 euro. Terwijl ik dat du smet gemak in de supermarkt uitgeef. Terwijl dat shirt waarschijnlijk jaren mee gaat en 20 euro niet super duur is.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat iedereen een ander begrip heeft van wat duur is voor welk product. Ik vind kleding en uiteten waarschijnlijk eerder duur dan veel andere mensen, maar heb weer minder moeite met gadgets en dingen voor in huis.
Handen reinigen is wel slimquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:48 schreef golfer het volgende:
Nee. Dat niet. Wel eerst langs de receptie van het zkh om allerlei vragen te beantwoorden en daarna handen reinigen.
Dat mooier vond ik (subjectief huh) bij veel van die schoenen niet echt van toepassing. Kon idd net zo goed bij Scapino staan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:48 schreef Myraela het volgende:
Of gewoon iets verzamelen. Als je dan eenmaal de goedkopere opties hebt, ga je vanzelf naar de duurdere opties. En soms zijn de unieke dingen ook gewoon mooier he, dat kan natuurlijk ook.
Zelfde hier. Dus vriend koopt de dure cadeau's die ik op zich wel wil, maar niet koop want te duur. Voor mij dusquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm ik ben sowieso niet zo goed in grote bedragen uitgeven merk ik.
Die nintendo switch kost me al heel wat twijfels
Maar sowieso geef ik makkelijker geld uit aan mijn gup en lief.. dan aan mezelf.
Ik schaamde me (wederom) dood voor de aanschaf van een Switch, maar sinds krona brengt ie zn geld wel opquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm ik ben sowieso niet zo goed in grote bedragen uitgeven merk ik.
Die nintendo switch kost me al heel wat twijfels
Maar sowieso geef ik makkelijker geld uit aan mijn gup en lief.. dan aan mezelf.
Ik ben dus aan het verhuizen en realiseer me dat al mn ikeameuk inmiddels ook de 10 jaar aantikt, dus minder duur gaat ook lang meequote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor dingen die lang meegaan (of veel gemak opleveren) wil ik best wel geld neertellen. Goed bed, was wel duurder dan gepland maar oh wat ligt het lekker. De Kenwood was ook niet goedkoop, maar ik heb er nu al zo'n 8 jaar plezier van. Schoenen zijn ook prijzig, maar dat heeft z'n nut, goedkope schoenen zorgen voor extra pijn.
Net gezien, de vakantie gaat definitief niet door, alle reizen met vertrek t/m 1 juni zijn gecancelled.
Verder heb ik het koud, keelpijn en ben wat snotterig...niet fijn.
Huh, waarom schaam je je voor de aanschaf van iets?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik schaamde me (wederom) dood voor de aanschaf van een Switch, maar sinds krona brengt ie zn geld wel op
De Switch had ik al vanwege Ringfit, wat wel een miskoop was. Gelukkig heb ik me daar toen uit kunnen lullen doordat we wel Zelda hebben gespeeld. Was een beetje bang dat Animal Crossing misschien ook een miskoop zou zijn, maar zeker in deze periode is het echt heerlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik schaamde me (wederom) dood voor de aanschaf van een Switch, maar sinds krona brengt ie zn geld wel op
Mja ik twijfelde nog even of een xbox niet beter was...quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Iets vervangen terwijl de oude het nog prima doet is wel een dingetje jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:59 schreef Uhmmpie het volgende:
@:isabeau: herkenbaar... zo kwam ik oa aan mijn ds en eerste ereader
De ds is al jaren oud maar ligt altijd op de bank omdat dochterlief er graag op speelt.
En de ereader is inmiddels vervangen door model 2.
Maar ook dat kostte nog een hoop “gedoe” want eigenlijk was de oude niet stuk maar wilde ik graag een ereader met een lampje. Maarja.. niet stuk te krijgen dat ding
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat iedereen een ander begrip heeft van wat duur is voor welk product. Ik vind kleding en uiteten waarschijnlijk eerder duur dan veel andere mensen, maar heb weer minder moeite met gadgets en dingen voor in huis.
Wij hebben wel laatst een nieuwe salontafel gekocht.. want de oude was al wel 10 jaar oud en paste niet meer in het interieur.. dat moet dan ook wel gebeuren.. en ik moet nog een oude salontafel van mezelf schuren en opknappen en die kan dan mee naar het andere huisquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets vervangen terwijl de oude het nog prima doet is wel een dingetje jaDaar zou ik ook moeite mee hebben. Ook al wil je de nieuwe versie heel graag. Iemand anders heel blij maken met de oude is dan een optie, dan ligt het tenminste niet ongebruikt in de kast.
Haha dat deed ik dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets vervangen terwijl de oude het nog prima doet is wel een dingetje jaDaar zou ik ook moeite mee hebben. Ook al wil je de nieuwe versie heel graag. Iemand anders heel blij maken met de oude is dan een optie, dan ligt het tenminste niet ongebruikt in de kast.
Je had een te kleine tv?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Als iets stuk is vervang ik 't wel (vrijwel) meteen. Mijn ereader deed het nog min of meer, alleen sprong die af en toe op zwart en moest ik 'm weer opstarten. Had al een paar keer naar een nieuwe gekeken en toen vond ik opeens de meest perfecte en die ook meteen gekocht.
Ik vond het een tijd geleden ook niet nodig om de tv te vervangen. Ding deed het nog. Maar toen vroeg mijn opticien, hoe ver ik er vanaf zat en hoe groot het beeldscherm was en rekende hij uit wat ik zou moeten hebben om mijn ogen niet te erg te vermoeien. Toen toch een nieuwe gekocht en hij had zo ontzettend gelijk
Tijd voor een simonly dus.. dat scheelt een hoop geldquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:01 schreef Barreltje het volgende:
Ik merk voor mezelf dat de dingen wel wat duurzamer mogen allemaal.. nu ik een nieuw huis in moet richten wil ik bepaalde dingen dan toch graag nieuw.. maar andere dingen mogen dan ook wel weer 2e hands ofzo.. (of ik neem ze mee uit dit huis)
En ik mag al bijna een jaar lang mn " abonnement verlengen" oftewel een nieuwe telefoon uitzoeken, maar deze doet het nog.. dus niet nodig
Nee hoor, ik vind het echter wel hilarisch om minder uit te geven dan (imo vaak belachelijk hoge) winkelprijzen. Wij hebben echt weinig wat nieuw isquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:59 schreef Barreltje het volgende:
DP.. Ik krijg het idee dat bij jou de dingen vooral goedkoop MOETEN.. voor je gemoedsrust ofzo?
Klopt dat?
Vind het een gruwelijk lelijk ding in huis, dus zo klein mogelijk. Maar er werd me voorgerekend dat ik op een krukje ervoor moest gaan zitten om het voor m'n ogen zo prettig mogelijk te hebben. Dat vond ik niet echt een optie.quote:
Ik geef gelukkig ook weer makkelijk weg en doorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik baal nu ik veel Zelda speel op de Switch ook wel een beetje van onze tvquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vind het een gruwelijk lelijk ding in huis, dus zo klein mogelijk. Maar er werd me voorgerekend dat ik op een krukje ervoor moest gaan zitten om het voor m'n ogen zo prettig mogelijk te hebben. Dat vond ik niet echt een optie.
Mijn ouders hebben mijn auto voorgeschoten. Hun voorwaarde was dan wel dat het een nieuwe zou zijn zodat ik mijn geld aan hun zou geven, ipv aan reparaties. dus ergens snap ik het ook wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:15 schreef Myraela het volgende:
Ach, zolang je het geld kan missen, maakt het toch allemaal ook niet zoveel uit. Vriendin van mij heeft een lening van 10k om een auto te kopen. Ik snap wel dat je een auto wil of zelfs nodig hebt, maar als je er een lening voor af moet sluiten was een goedkoper modelletje misschien wel slimmer geweest. Dan hoef je van mij in ieder geval geen enthousiaste reactie te verwachten wanneer je voor komt rijden en alles foefjes wil laten zien.
Als een ander het geld op de rekening heeft staan en er graag een tas voor koopt, joh, als dat jou blij maakt. Leef je uit.
Datquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:15 schreef Myraela het volgende:
Als een ander het geld op de rekening heeft staan en er graag een tas voor koopt, joh, als dat jou blij maakt. Leef je uit.
Maar jouw ouders vragen waarschijnlijk geen rente.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn ouders hebben mijn auto voorgeschoten. Hun voorwaarde was dan wel dat het een nieuwe zou zijn zodat ik mijn geld aan hun zou geven, ipv aan reparaties. dus ergens snap ik het ook wel.
Zeker nu de man net weer een barrel heeft moeten afschrijven na veel te korte tijd en veel te weinig koste.
Toevallig is mijn auto nu bij de dealer voor een grote beurt. Die gaat wel naar de 1000 piek ben ik bang, maar verder waren de kosten nihil dusver.
Zien we deze mensen over 3 jaar terug bij " een dubbeltje op z;n kant? "quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jouw ouders vragen waarschijnlijk geen rente.En waarschijnlijk kunnen jullie het je veroorloven. Zij hadden al schulden, kunnen eigenlijk net niet rondkomen met maar 1 inkomen. Ik zou gewoon andere keuzes maken en kan dan niet echt blij voor iemand zijn.
Mja toen was ik alleen en was echt alles OPOPOP (net huis gekocht) dus ik kon het me wel soort van veroorloven, maar niet echtecht. Maar ja, ik kon me op dat moment GEEN auto hebben nog minder goed veroorloven, dus ja, wat moet je dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jouw ouders vragen waarschijnlijk geen rente.En waarschijnlijk kunnen jullie het je veroorloven. Zij hadden al schulden, kunnen eigenlijk net niet rondkomen met maar 1 inkomen. Ik zou gewoon andere keuzes maken en kan dan niet echt blij voor iemand zijn.
Mja geef vooral je geld uit als je het hebtquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon stof stond te helpen tot de pandemie....quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huh, waarom schaam je je voor de aanschaf van iets?
Mja als je spaargeld op is.. maar je houdt wel geld over van je maandelijkse inkomen...quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja toen was ik alleen en was echt alles OPOPOP (net huis gekocht) dus ik kon het me wel soort van veroorloven, maar niet echtecht. Maar ja, ik kon me op dat moment GEEN auto hebben nog minder goed veroorloven, dus ja, wat moet je dan.
En neeeee geeen rente. Mijn moeder is een terugbetaalfeeks, maar rente gaat zelfs haar te ver
Dat was tot nu toe zo’n beetje de duurste huishoudelijke aankoop ooitquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben al aan het zoeken naar een nieuwe espressomachine. Liefst zo onderhoudsvriendelijk. Zonder koffie vind ik toch wel heel moeilijk.
Van het weekend door de opmerking van Sigme een ROK espresso ding gekocht, moet zeggen bevalt me prima, snel en best okay koffie, zonder opwarm tijd van weet ik het hoelang etc (nog bedankt dus sigme)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben al aan het zoeken naar een nieuwe espressomachine. Liefst zo onderhoudsvriendelijk. Zonder koffie vind ik toch wel heel moeilijk.
Als je daarbij goed advies krijgt van iemand die goed kan (en wil) luisteren naar jullie, zal je daar vast heel veel plezier van hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ons nieuwe huis is overigens iets kleiner, dus ik vermoed dat ik een aantal dingen op maat ga laten maken om de ruimte te maximaliseren. Dat wordt dan wel weer gelijk tiefusduur, en dat vind ik dan wel "eng". Maar meer omdat ik dan bang ben dat het niet goed uitpakt. Als je een kast van 50 piek langs de straat moet zetten doet dat minder pijn dan iets van 5k.
Hmm hier 2x een bodum cafetiere uit de merkenoutlet winkel die ook kookspullen verkooptquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja onze press coffeemakers komen ook van de kringloopMijn bonenmaler van een retromarktje. En de bonen van de AH geloof ik.
ik kreeg een nespresso apparat van een vriendinnetje.. die doet het hier prima met die 3 koffie per week die er hier doorheen gaat.. K. kocht ook zo'n keteltje waar je onderin het water doet en dat het door de koffie omhoog stoomt ( ik ben even de naam kwijt) en die gaat wsl mee met mijquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja onze press coffeemakers komen ook van de kringloopMijn bonenmaler van een retromarktje. En de bonen van de AH geloof ik.
*dozenregelboks*quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik kreeg een nespresso apparat van een vriendinnetje.. die doet het hier prima met die 3 koffie per week die er hier doorheen gaat.. K. kocht ook zo'n keteltje waar je onderin het water doet en dat het door de koffie omhoog stoomt ( ik ben even de naam kwijt) en die gaat wsl mee met mij)
gister ook wat dozen geregeld waar ik hopelijk wat spullen in kan stoppen
ik mag 1m3 meenemen. 1m3 .. das niks!quote:
Neem geen Jura. Die dingen zijn een ramp met schoonmaken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn best zittende setje was ook prijzig en gekocht bij zo'n klein boetiekje. Zelfs met mijn vrij standaard maten ben ik daar eigenlijk gewoon veel beter af. (En ik had laatst ook weer 50 euro uitgeven aan 2 mooie setjes stay upsquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:42 schreef Barreltje het volgende:
oh. en ik drag dure kleding.. die ik in de uitverkoop koopnet als de lingerie die er hopelijk ook binnenkort aankomt.. helaas kan ik niet uit met een bh'tje van de hema
Ben al een paar jaar erg tevreden met mijn De'Longhi Nespresso Gran Lattissima. Prima nespressomachine, zeer onderhoudsarm en veel mogelijkheden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn espresso machine is ook 2e hands. De vorige ook. Die doorverkocht toen deze inbouw werkte.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alles is daar te koop. Ook tweedehands.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:43 schreef Barreltje het volgende:
ik mag 1m3 meenemen. 1m3 .. das niks!![]()
dus hopelijk alles zo handig mogelijk in dozen stoppen en ons oude tv meubel achter in de auto gooien met wat andere spullen.. en alvast gezocht op de locale marktplaats en een fiets koop ik wel 2e hands aldaar
Dat kan echt een heel veel groter bedrag worden als je gaat kijken naar wat jagar zoektquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben al een paar jaar erg tevreden met mijn De'Longhi Nespresso Gran Lattissima. Prima nespressomachine, zeer onderhoudsarm en veel mogelijkheden.
Wel een klein ribje uit het lijf: ca. 300 euro.
voor 50 euro heb ik 1 cupquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn best zittende setje was ook prijzig en gekocht bij zo'n klein boetiekje. Zelfs met mijn vrij standaard maten ben ik daar eigenlijk gewoon veel beter af. (En ik had laatst ook weer 50 euro uitgeven aan 2 mooie setjes stay ups)
Ja dat setje ging ook meer die kant op ja, knalde ook over de 100 euro heenquote:
Dat klopt. al zit de dichtstbijzijnde ikea wel op 1.5 uur rijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |