SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik denk gewoon alsnog veel.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:21 schreef derLudolf het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Duitsers er vandaag in NL zijn
Was Uniek getest op Covid dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Lieve Uniek, ik dacht al echt dat t weken goed met je ging (zei je namelijk) maar dus nog steeds niet. Of nu wel bijna, maar ik geloof t nu niet meer. Je hoeft je niet groot te houden. Het duurt heel lang voordat je je beter voelt van dat rotvirus. Dus laat alsjeblieft weten hoe het met je gaat en ik hoop dat je binnenkort je echt beter voelt. Dus weer helemaal helemaal
Ik snap bij dit soort types nooit WAT het nou die 2750 maakt. Is het de zeldzaamheid of is er echt iets aparts aan deze? Als ik ze zou zien bij de scapino zou ik het ook geloven. Passen er imo zo tussen.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:31 schreef Kreator het volgende:
Soms snap ik het ook niet. Zeldzaam? Ja. Mooi? Nee.
Vanaf 2750 euro:
[ afbeelding ]
Vraag en aanbod.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik snap bij dit soort types nooit WAT het nou die 2750 maakt. Is het de zeldzaamheid of is er echt iets aparts aan deze? Als ik ze zou zien bij de scapino zou ik het ook geloven. Passen er imo zo tussen.
Zoals gezegd vraag en aanbod.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik snap bij dit soort types nooit WAT het nou die 2750 maakt. Is het de zeldzaamheid of is er echt iets aparts aan deze? Als ik ze zou zien bij de scapino zou ik het ook geloven. Passen er imo zo tussen.
Hm. Rare kostgangers.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoals gezegd vraag en aanbod.
Sommige modellen zijn ook nooit uitgekomen en dan heb je alleen vijf paar test schoenen. Die leveren dit soort bedragen op. Al vraag ik me af of het daadwerkelijk betaald wordt.
Wat iz deze ?quote:
Ze maken x Bento Boxen per dag die je kunt bestellen. Ook een "wachtlijst"quote:
Gek boeken vind ik dan weer perfecte "gebruiksvoorwerpen". Hoe gelezener (door mij) ze er uit zien, hoe lieverquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:26 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh. Matig geslapen.
Dank voor de tip Uhmp!
En ik herken wat Barrel zegt. Ik heb bewust geen dure telefoon bijvoorbeeld, want ik ben dat echt niet waard. Of er dendert een auto overheen, of ze eindigen op de bodem in de modder in Giethoorn![]()
Schoenen hebben ook vaak heel wat wat te lijden bij me.
Eigenlijk alles wel. Ik ben gewoon onhandig
Alleen boeken ben ik heel zuinig op.
Klote voor je nichtjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Was Uniek getest op Covid dan?
Gemist dat zij 'het virus' had.
Mijn nichtje wel. Werkt in de zorg (verstandelijk gehandicapen en geeft EHBO les e.d.) pas na anderhalve week 'zeuren' kreeg ze een test.
Hopelijk gaat dat nu sneller allemaal
Oeh, nee, brrr. Mijn vriend 'gebruikt' boeken ook. Vouwt ze helemaal om, hoekjes die dubbelklappen....etc. Die koopt daarom ook maar gewoon vaak paperbacks.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gek boeken vind ik dan weer perfecte "gebruiksvoorwerpen". Hoe gelezener (door mij) ze er uit zien, hoe lieverZolang ze maar geen blz verliezen.
Ik doe dat ook niet voor een plant, niet eens voor dure kleding. Vind niet dure kleding net zo goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef Barreltje het volgende:
Ik geloof dat ik te krenterig ben om zoveel geld voor iets "bijzonders" uit te geven.. Ik hou van dingen die je kan gebruiken.. Ik zou veel te bang zijn om iets kapot te maken..
Of dood te laten gaan![]()
Mensen willen graag uniek zijn en door iets bijzonders te kopen ben je 'unieker'. Ik denk dat er zoiets achter zit. Je hebt iets wat bijna niemand heeft. Dat interesseert mij gelukkig niet zoveel. Ja, het is best leuk om iets unieks te bezitten, maar er zoveel geld aan uitgeven? Nooit.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef Barreltje het volgende:
Ik geloof dat ik te krenterig ben om zoveel geld voor iets "bijzonders" uit te geven.. Ik hou van dingen die je kan gebruiken.. Ik zou veel te bang zijn om iets kapot te maken..
Of dood te laten gaan![]()
Moest je ook door een triage tent met vragen en temperatuur opmeten?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:46 schreef golfer het volgende:
Wachten. In de prikpoli van het zkh. voor bloedafname en urine inleveren. Allemaal wel keurig op afstand van elkaar.
Nee. Dat niet. Wel eerst langs de receptie van het zkh om allerlei vragen te beantwoorden en daarna handen reinigen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Moest je ook door een triage tent met vragen en temperatuur opmeten?
Of gewoon iets verzamelen. Als je dan eenmaal de goedkopere opties hebt, ga je vanzelf naar de duurdere opties. En soms zijn de unieke dingen ook gewoon mooier he, dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Mensen willen graag uniek zijn en door iets bijzonders te kopen ben je 'unieker'. Ik denk dat er zoiets achter zit. Je hebt iets wat bijna niemand heeft. Dat interesseert mij gelukkig niet zoveel. Ja, het is best leuk om iets unieks te bezitten, maar er zoveel geld aan uitgeven? Nooit.
Ik snap wat je bedoelt. Als we boodschappen doen dan letten we nauwelijks op en nemen gewoon mee wat we willen. En dan sta ik in een kledingwinkel te twijfelen over een t-shirt van 20 euro. Terwijl ik dat du smet gemak in de supermarkt uitgeef. Terwijl dat shirt waarschijnlijk jaren mee gaat en 20 euro niet super duur is.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat iedereen een ander begrip heeft van wat duur is voor welk product. Ik vind kleding en uiteten waarschijnlijk eerder duur dan veel andere mensen, maar heb weer minder moeite met gadgets en dingen voor in huis.
Handen reinigen is wel slimquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:48 schreef golfer het volgende:
Nee. Dat niet. Wel eerst langs de receptie van het zkh om allerlei vragen te beantwoorden en daarna handen reinigen.
Dat mooier vond ik (subjectief huh) bij veel van die schoenen niet echt van toepassing. Kon idd net zo goed bij Scapino staan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:48 schreef Myraela het volgende:
Of gewoon iets verzamelen. Als je dan eenmaal de goedkopere opties hebt, ga je vanzelf naar de duurdere opties. En soms zijn de unieke dingen ook gewoon mooier he, dat kan natuurlijk ook.
Zelfde hier. Dus vriend koopt de dure cadeau's die ik op zich wel wil, maar niet koop want te duur. Voor mij dusquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm ik ben sowieso niet zo goed in grote bedragen uitgeven merk ik.
Die nintendo switch kost me al heel wat twijfels
Maar sowieso geef ik makkelijker geld uit aan mijn gup en lief.. dan aan mezelf.
Ik schaamde me (wederom) dood voor de aanschaf van een Switch, maar sinds krona brengt ie zn geld wel opquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm ik ben sowieso niet zo goed in grote bedragen uitgeven merk ik.
Die nintendo switch kost me al heel wat twijfels
Maar sowieso geef ik makkelijker geld uit aan mijn gup en lief.. dan aan mezelf.
Ik ben dus aan het verhuizen en realiseer me dat al mn ikeameuk inmiddels ook de 10 jaar aantikt, dus minder duur gaat ook lang meequote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor dingen die lang meegaan (of veel gemak opleveren) wil ik best wel geld neertellen. Goed bed, was wel duurder dan gepland maar oh wat ligt het lekker. De Kenwood was ook niet goedkoop, maar ik heb er nu al zo'n 8 jaar plezier van. Schoenen zijn ook prijzig, maar dat heeft z'n nut, goedkope schoenen zorgen voor extra pijn.
Net gezien, de vakantie gaat definitief niet door, alle reizen met vertrek t/m 1 juni zijn gecancelled.
Verder heb ik het koud, keelpijn en ben wat snotterig...niet fijn.
Huh, waarom schaam je je voor de aanschaf van iets?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik schaamde me (wederom) dood voor de aanschaf van een Switch, maar sinds krona brengt ie zn geld wel op
De Switch had ik al vanwege Ringfit, wat wel een miskoop was. Gelukkig heb ik me daar toen uit kunnen lullen doordat we wel Zelda hebben gespeeld. Was een beetje bang dat Animal Crossing misschien ook een miskoop zou zijn, maar zeker in deze periode is het echt heerlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik schaamde me (wederom) dood voor de aanschaf van een Switch, maar sinds krona brengt ie zn geld wel op
Mja ik twijfelde nog even of een xbox niet beter was...quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |