abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192883619
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192883703
Oh dan valt het hier ineens weer mee met dat buitje :)
  vrijdag 1 mei 2020 @ 00:13:34 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192883873
Testresultaten zijn binnen. Gelukkig een goede uitslag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192885298
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2020 @ 07:07:59 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192885304
Ontwaakt, verworpenden der aarde!

[ Bericht 75% gewijzigd door borisz op 01-05-2020 07:16:46 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 07:21:12 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192885330
Ben benieuwd hoeveel Duitsers er vandaag in NL zijn :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_192885373
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 07:21 schreef derLudolf het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Duitsers er vandaag in NL zijn :7
Ik denk gewoon alsnog veel. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192885392
Lieve Uniek, ik dacht al echt dat t weken goed met je ging (zei je namelijk) maar dus nog steeds niet. Of nu wel bijna, maar ik geloof t nu niet meer. Je hoeft je niet groot te houden. Het duurt heel lang voordat je je beter voelt van dat rotvirus. Dus laat alsjeblieft weten hoe het met je gaat en ik hoop dat je binnenkort je echt beter voelt. Dus weer helemaal helemaal O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192885466
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 07:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Lieve Uniek, ik dacht al echt dat t weken goed met je ging (zei je namelijk) maar dus nog steeds niet. Of nu wel bijna, maar ik geloof t nu niet meer. Je hoeft je niet groot te houden. Het duurt heel lang voordat je je beter voelt van dat rotvirus. Dus laat alsjeblieft weten hoe het met je gaat en ik hoop dat je binnenkort je echt beter voelt. Dus weer helemaal helemaal O+
Was Uniek getest op Covid dan?
Gemist dat zij 'het virus' had. -O-

Mijn nichtje wel. Werkt in de zorg (verstandelijk gehandicapen en geeft EHBO les e.d.) pas na anderhalve week 'zeuren' kreeg ze een test.
Hopelijk gaat dat nu sneller allemaal }:|
  vrijdag 1 mei 2020 @ 08:31:17 #10
63722 z80
I fink you freaky
pi_192885772
Voor wie dol is op cijfertjes mbt corona en sterfte. EuroMOMO heeft de beschikbare data t/m week 17 online staan.
https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/

Alleen jammer dat Duitsland slechts met 2 deelstaten vertegenwoordigd is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_192885808
Jeetje, voor het eerst in vier weken ben ik de hele dag alleen :o Eens zien wat we met deze vrijheid gaan doen. Oh ja, werken -O- :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192886091
:O :W
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2020 @ 09:16:47 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192886123
pi_192886140
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:31 schreef Kreator het volgende:
Soms snap ik het ook niet. Zeldzaam? Ja. Mooi? Nee.

Vanaf 2750 euro:

[ afbeelding ]
Ik snap bij dit soort types nooit WAT het nou die 2750 maakt. Is het de zeldzaamheid of is er echt iets aparts aan deze? Als ik ze zou zien bij de scapino zou ik het ook geloven. Passen er imo zo tussen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_192886202
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik snap bij dit soort types nooit WAT het nou die 2750 maakt. Is het de zeldzaamheid of is er echt iets aparts aan deze? Als ik ze zou zien bij de scapino zou ik het ook geloven. Passen er imo zo tussen.
Vraag en aanbod.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 mei 2020 @ 09:59:57 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192886631
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zoals gezegd vraag en aanbod.

Sommige modellen zijn ook nooit uitgekomen en dan heb je alleen vijf paar test schoenen. Die leveren dit soort bedragen op. Al vraag ik me af of het daadwerkelijk betaald wordt.
pi_192886663
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 09:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zoals gezegd vraag en aanbod.

Sommige modellen zijn ook nooit uitgekomen en dan heb je alleen vijf paar test schoenen. Die leveren dit soort bedragen op. Al vraag ik me af of het daadwerkelijk betaald wordt.
Hm. Rare kostgangers.
pi_192886768
Is toch met alles wat iets zeldzamer is wel. Ik volg de verkoop van wat zeldzamere planten en dan schrik je ook hoeveel mensen bieden voor een (stekje van een) plant. En met een beetje pech gaan die dingen gewoon dood.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:11:37 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192886837
Ik geloof dat ik te krenterig ben om zoveel geld voor iets "bijzonders" uit te geven.. Ik hou van dingen die je kan gebruiken.. Ik zou veel te bang zijn om iets kapot te maken..
Of dood te laten gaan :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192886957
Ehrmagerd, Yama besteld :o
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:24:37 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192887011
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat iz deze ?
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:24:38 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192887012
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
:o
Spoilers!
pi_192887042
Mogguh. Matig geslapen.

Dank voor de tip Uhmp!

En ik herken wat Barrel zegt. Ik heb bewust geen dure telefoon bijvoorbeeld, want ik ben dat echt niet waard. Of er dendert een auto overheen, of ze eindigen op de bodem in de modder in Giethoorn :')

Schoenen hebben ook vaak heel wat wat te lijden bij me.

Eigenlijk alles wel. Ik ben gewoon onhandig :')

Alleen boeken ben ik heel zuinig op.
pi_192887044
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:24 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wat iz deze ?
Ze maken x Bento Boxen per dag die je kunt bestellen. Ook een "wachtlijst" :') Wij zijn ergens half mei aan de beurt. Ook gelijk de laatste week denk ik. Al denk ik niet dat ze dan al weer open kunnen, dus denk dat ze wel doorgaan?
pi_192887057
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:26 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh. Matig geslapen.

Dank voor de tip Uhmp!

En ik herken wat Barrel zegt. Ik heb bewust geen dure telefoon bijvoorbeeld, want ik ben dat echt niet waard. Of er dendert een auto overheen, of ze eindigen op de bodem in de modder in Giethoorn :')

Schoenen hebben ook vaak heel wat wat te lijden bij me.

Eigenlijk alles wel. Ik ben gewoon onhandig :')

Alleen boeken ben ik heel zuinig op.
Gek boeken vind ik dan weer perfecte "gebruiksvoorwerpen". Hoe gelezener (door mij) ze er uit zien, hoe liever :D Zolang ze maar geen blz verliezen.
pi_192887188
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 07:52 schreef Blues het volgende:

[..]

Was Uniek getest op Covid dan?
Gemist dat zij 'het virus' had. -O-

Mijn nichtje wel. Werkt in de zorg (verstandelijk gehandicapen en geeft EHBO les e.d.) pas na anderhalve week 'zeuren' kreeg ze een test.
Hopelijk gaat dat nu sneller allemaal }:|
Klote voor je nichtje :{
In de zorg zou t eerst zo goed mogelijk zijn en toen weer niet omdat ze niet weten wie t moet betalen las ik. -O-

Uniek heeft dacht ik geen test gehad maar al haar symptomen wijzen er wel op plus dat het zo lang duurt. Benauwdheid, koorts, idee hebben dat je het niet meer trekt..
pi_192887194
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gek boeken vind ik dan weer perfecte "gebruiksvoorwerpen". Hoe gelezener (door mij) ze er uit zien, hoe liever :D Zolang ze maar geen blz verliezen.
Oeh, nee, brrr. Mijn vriend 'gebruikt' boeken ook. Vouwt ze helemaal om, hoekjes die dubbelklappen....etc. Die koopt daarom ook maar gewoon vaak paperbacks.

Ik ben meer van mooie hardcovers. Liefst ook veel geïllustreerde exemplaren. Enige uitzondering zijn echt oude, gebonden boeken; die mogen er wel verweerd uitzien.
pi_192887204
Ik ben super onhandig. Telefoons belanden regelmatig op de grond :@

Maar ben wel weer gek op gadgets.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192887208
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef Barreltje het volgende:
Ik geloof dat ik te krenterig ben om zoveel geld voor iets "bijzonders" uit te geven.. Ik hou van dingen die je kan gebruiken.. Ik zou veel te bang zijn om iets kapot te maken..
Ik doe dat ook niet voor een plant, niet eens voor dure kleding. Vind niet dure kleding net zo goed.
Nieuwe fiets wil ik niet aan want die raakt gelijk beschadigd in de fietsenstalling.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:43:54 #31
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192887246
Als ik iets duurs wil, denk ik altijd aan de miljoen andere dingen die ik nog te kopen heb. Dan is het gelijk klaar. De enige uitzondering is de KitchenAid. Dat was echt een kado voor onszelf. Maar die gaat ook een leven lang mee. Sowieso ben ik wel klaar met goedkope huishoudelijke apparatuur. Als we iets kopen, doen we het of goed of niet.
Spoilers!
pi_192887259
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef Barreltje het volgende:
Mensen willen graag uniek zijn en door iets bijzonders te kopen ben je 'unieker'. Ik denk dat er zoiets achter zit. Je hebt iets wat bijna niemand heeft. Dat interesseert mij gelukkig niet zoveel. Ja, het is best leuk om iets unieks te bezitten, maar er zoveel geld aan uitgeven? Nooit.

Over echt uniek gesproken, ik kreeg ook wel het idee dat Uniekhoorn het virus had opgelopen. De trap niet eens meer opkomen, benauwd zijn, hoofdpijn, lang ziek (zoals fft al zei). Is niet 100% natuurlijk voor alleen corona, maar het leek er wel enorm op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:46:03 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192887268
Wachten. In de prikpoli van het zkh. voor bloedafname en urine inleveren. Allemaal wel keurig op afstand van elkaar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192887278
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:46 schreef golfer het volgende:
Wachten. In de prikpoli van het zkh. voor bloedafname en urine inleveren. Allemaal wel keurig op afstand van elkaar.
Moest je ook door een triage tent met vragen en temperatuur opmeten?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192887284
Ik denk dat iedereen een ander begrip heeft van wat duur is voor welk product. Ik vind kleding en uiteten waarschijnlijk eerder duur dan veel andere mensen, maar heb weer minder moeite met gadgets en dingen voor in huis.
pi_192887288
Voor kleding is goedkoper altijd beter :D Zeker als ik iets moois score bij een kringloop voor 3 euro :D Ik hoop dat deze Corona ellende snel voorbij is, mn verhuizing ook en de arbeidsmarkt nog staat, zodat ik een chille baan voor 3 dagen kan gaan zoeken en weer meer kringlooptijd heb :@
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:48:40 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192887296
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:46 schreef Isabeau het volgende:

Moest je ook door een triage tent met vragen en temperatuur opmeten?
Nee. Dat niet. Wel eerst langs de receptie van het zkh om allerlei vragen te beantwoorden en daarna handen reinigen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_192887297
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Mensen willen graag uniek zijn en door iets bijzonders te kopen ben je 'unieker'. Ik denk dat er zoiets achter zit. Je hebt iets wat bijna niemand heeft. Dat interesseert mij gelukkig niet zoveel. Ja, het is best leuk om iets unieks te bezitten, maar er zoveel geld aan uitgeven? Nooit.
Of gewoon iets verzamelen. Als je dan eenmaal de goedkopere opties hebt, ga je vanzelf naar de duurdere opties. En soms zijn de unieke dingen ook gewoon mooier he, dat kan natuurlijk ook.
pi_192887298
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat iedereen een ander begrip heeft van wat duur is voor welk product. Ik vind kleding en uiteten waarschijnlijk eerder duur dan veel andere mensen, maar heb weer minder moeite met gadgets en dingen voor in huis.
Ik snap wat je bedoelt. Als we boodschappen doen dan letten we nauwelijks op en nemen gewoon mee wat we willen. En dan sta ik in een kledingwinkel te twijfelen over een t-shirt van 20 euro. Terwijl ik dat du smet gemak in de supermarkt uitgeef. Terwijl dat shirt waarschijnlijk jaren mee gaat en 20 euro niet super duur is.
pi_192887301
Hm ik ben sowieso niet zo goed in grote bedragen uitgeven merk ik.

Die nintendo switch kost me al heel wat twijfels :)

Maar sowieso geef ik makkelijker geld uit aan mijn gup en lief.. dan aan mezelf.
pi_192887309
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:48 schreef golfer het volgende:

Nee. Dat niet. Wel eerst langs de receptie van het zkh om allerlei vragen te beantwoorden en daarna handen reinigen.
Handen reinigen is wel slim :Y Weet niet eens of ze dat bij ons ook doen.
pi_192887319
Voor dingen die lang meegaan (of veel gemak opleveren) wil ik best wel geld neertellen. Goed bed, was wel duurder dan gepland maar oh wat ligt het lekker. De Kenwood was ook niet goedkoop, maar ik heb er nu al zo'n 8 jaar plezier van. Schoenen zijn ook prijzig, maar dat heeft z'n nut, goedkope schoenen zorgen voor extra pijn.

Net gezien, de vakantie gaat definitief niet door, alle reizen met vertrek t/m 1 juni zijn gecancelled.

Verder heb ik het koud, keelpijn en ben wat snotterig...niet fijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_192887322
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:48 schreef Myraela het volgende:

Of gewoon iets verzamelen. Als je dan eenmaal de goedkopere opties hebt, ga je vanzelf naar de duurdere opties. En soms zijn de unieke dingen ook gewoon mooier he, dat kan natuurlijk ook.
Dat mooier vond ik (subjectief huh) bij veel van die schoenen niet echt van toepassing. Kon idd net zo goed bij Scapino staan.

Maar verzamelen, ja :Y Als je al veel hebt dan blijven er vaak vooral duurdere opties over.
pi_192887329
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:

Maar sowieso geef ik makkelijker geld uit aan mijn gup en lief.. dan aan mezelf.
Zelfde hier. Dus vriend koopt de dure cadeau's die ik op zich wel wil, maar niet koop want te duur. Voor mij dus :D Zoals mijn koptelefoon. Wilde ik al héél graag. Maar zo duur, dus dan maar niet. Handig dat dan iemand anders de knoop doorhakt :+
pi_192887348
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:

Ik schaamde me (wederom) dood voor de aanschaf van een Switch, maar sinds krona brengt ie zn geld wel op :D
pi_192887371
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor dingen die lang meegaan (of veel gemak opleveren) wil ik best wel geld neertellen. Goed bed, was wel duurder dan gepland maar oh wat ligt het lekker. De Kenwood was ook niet goedkoop, maar ik heb er nu al zo'n 8 jaar plezier van. Schoenen zijn ook prijzig, maar dat heeft z'n nut, goedkope schoenen zorgen voor extra pijn.

Net gezien, de vakantie gaat definitief niet door, alle reizen met vertrek t/m 1 juni zijn gecancelled.

Verder heb ik het koud, keelpijn en ben wat snotterig...niet fijn.
Ik ben dus aan het verhuizen en realiseer me dat al mn ikeameuk inmiddels ook de 10 jaar aantikt, dus minder duur gaat ook lang mee :D
pi_192887387
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik schaamde me (wederom) dood voor de aanschaf van een Switch, maar sinds krona brengt ie zn geld wel op :D
Huh, waarom schaam je je voor de aanschaf van iets?
pi_192887402
quote:
De Switch had ik al vanwege Ringfit, wat wel een miskoop was. Gelukkig heb ik me daar toen uit kunnen lullen doordat we wel Zelda hebben gespeeld. Was een beetje bang dat Animal Crossing misschien ook een miskoop zou zijn, maar zeker in deze periode is het echt heerlijk.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:57:55 #49
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192887412
Ik heb gewoon geen interesse waar ik veel geld aan uit wil geven geloof ik.. of. Iets dat ik wil verzamelen wat geld kost..

Of als ik er overbadenknwil ik voor sommige dingen niet veel geld uit geven en andere dingen weer wel.. en daar is geen lijn in te trekken vermoed ik..

Of nou Ja. Ik wil de dingen kunnen gebruiken..iets kopen om er naar te kijken dat wordt en niet.. waarschijnlijk ook waarom we nauwelijks planten hebben in huis :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2020 @ 10:58:25 #50
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192887423
Switch is fijn O+. Iedere avond een paar uurtjes gamen is toch wel weer fijn.
Smash Bros en Zelda zijn onderweg :+.
pi_192887436
quote:

[..]

Mja ik twijfelde nog even of een xbox niet beter was...
want ong alles aan de xbox is goedkoper.

Maar denk stiekem dat ik van de switch veel blijer word.
En ALS ik dan toch geld ga uitgeven.. dan liever wel goed :)

@Isabeau: herkenbaar... zo kwam ik oa aan mijn ds en eerste ereader :)
De ds is al jaren oud maar ligt altijd op de bank omdat dochterlief er graag op speelt.
En de ereader is inmiddels vervangen door model 2.
Maar ook dat kostte nog een hoop “gedoe” want eigenlijk was de oude niet stuk maar wilde ik graag een ereader met een lampje. Maarja.. niet stuk te krijgen dat ding :)
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:59:08 #52
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192887438
DP.. Ik krijg het idee dat bij jou de dingen vooral goedkoop MOETEN.. voor je gemoedsrust ofzo?

Klopt dat?
pi_192887465
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:59 schreef Uhmmpie het volgende:

@:isabeau: herkenbaar... zo kwam ik oa aan mijn ds en eerste ereader :)
De ds is al jaren oud maar ligt altijd op de bank omdat dochterlief er graag op speelt.
En de ereader is inmiddels vervangen door model 2.
Maar ook dat kostte nog een hoop “gedoe” want eigenlijk was de oude niet stuk maar wilde ik graag een ereader met een lampje. Maarja.. niet stuk te krijgen dat ding :)
Iets vervangen terwijl de oude het nog prima doet is wel een dingetje ja _O- Daar zou ik ook moeite mee hebben. Ook al wil je de nieuwe versie heel graag. Iemand anders heel blij maken met de oude is dan een optie, dan ligt het tenminste niet ongebruikt in de kast.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:01:39 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192887483
Ik merk voor mezelf dat de dingen wel wat duurzamer mogen allemaal.. nu ik een nieuw huis in moet richten wil ik bepaalde dingen dan toch graag nieuw.. maar andere dingen mogen dan ook wel weer 2e hands ofzo.. (of ik neem ze mee uit dit huis)

En ik mag al bijna een jaar lang mn " abonnement verlengen" oftewel een nieuwe telefoon uitzoeken, maar deze doet het nog.. dus niet nodig
pi_192887507
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:47 schreef Myraela het volgende:
Dat sowieso :Y .

Wij zijn niet per se van de merken, maar voor betaalde producten waar we of lang mee willen doen (laptops/desktop, andere gadgets) leggen we vaak best wat geld neer voor (hopelijk) goede kwaliteit.

Eigenlijk geldt dat wel voor alles; we geven niks om status, maar als we iets mooi/leuks/lekkers vinden, en het liefst ook een beetje duurzaam e.d. is, dan willen we er ook best voor betalen. :)

Maar daarom mijden we winkels zoals de Primark wel. En kiloknallers kopen we natuurlijk ook nooit, maar dat deden we pre-vega ook al niet. Voor die bodemprijzen betalen anderen echt enorm de prijs natuurlijk. Dan geef ik liever iets meer uit. (En vaak wat minder vaak; we hebben toch niet zoveel ruimte hier voor teveel spullen :D )
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:03:02 #56
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192887512
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Iets vervangen terwijl de oude het nog prima doet is wel een dingetje ja _O- Daar zou ik ook moeite mee hebben. Ook al wil je de nieuwe versie heel graag. Iemand anders heel blij maken met de oude is dan een optie, dan ligt het tenminste niet ongebruikt in de kast.
Wij hebben wel laatst een nieuwe salontafel gekocht.. want de oude was al wel 10 jaar oud en paste niet meer in het interieur.. dat moet dan ook wel gebeuren.. en ik moet nog een oude salontafel van mezelf schuren en opknappen en die kan dan mee naar het andere huis
pi_192887530
quote:

[..]

Haha dat deed ik dus.
Dochterlief zat om de haverklap met mijn ereader als ik wilde lezen... dus toen maar even de grote wisseltruc gedaan.
Dochterlief mocht de mijne houden.. en ik een nieuwe. (Ze hoort toch te slapen in bed tenslotte..)
pi_192887536
Ik doe ook altijd veel langer met een telefoon, maar als ik een nieuwe koop dan haal ik wel weer de nieuwste. Ik vind het bedrag voor de oude modellen dan nog te hoog en ben nou eenmaal gewend aan Apple. Koop normaal niet de duurste. Dat ik nu de iPhone 11 pro heb, was een foutje van m'n vriend. Anders had ik nog een jaar gewacht en had ik niet de pro gekocht.
pi_192887537
Als iets stuk is vervang ik 't wel (vrijwel) meteen. Mijn ereader deed het nog min of meer, alleen sprong die af en toe op zwart en moest ik 'm weer opstarten. Had al een paar keer naar een nieuwe gekeken en toen vond ik opeens de meest perfecte en die ook meteen gekocht.
Ik vond het een tijd geleden ook niet nodig om de tv te vervangen. Ding deed het nog. Maar toen vroeg mijn opticien, hoe ver ik er vanaf zat en hoe groot het beeldscherm was en rekende hij uit wat ik zou moeten hebben om mijn ogen niet te erg te vermoeien. Toen toch een nieuwe gekocht en hij had zo ontzettend gelijk
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:05:44 #60
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192887550
Gheheh Uhmpie.. goede wisseltruc wel ^O^

Oh en ik wilde nog vragen wat voor uitzendingen je aan het maken bent.. hoe heet dat? :@
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:06:39 #61
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192887562
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Als iets stuk is vervang ik 't wel (vrijwel) meteen. Mijn ereader deed het nog min of meer, alleen sprong die af en toe op zwart en moest ik 'm weer opstarten. Had al een paar keer naar een nieuwe gekeken en toen vond ik opeens de meest perfecte en die ook meteen gekocht.
Ik vond het een tijd geleden ook niet nodig om de tv te vervangen. Ding deed het nog. Maar toen vroeg mijn opticien, hoe ver ik er vanaf zat en hoe groot het beeldscherm was en rekende hij uit wat ik zou moeten hebben om mijn ogen niet te erg te vermoeien. Toen toch een nieuwe gekocht en hij had zo ontzettend gelijk
Je had een te kleine tv?
pi_192887563
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:01 schreef Barreltje het volgende:
Ik merk voor mezelf dat de dingen wel wat duurzamer mogen allemaal.. nu ik een nieuw huis in moet richten wil ik bepaalde dingen dan toch graag nieuw.. maar andere dingen mogen dan ook wel weer 2e hands ofzo.. (of ik neem ze mee uit dit huis)

En ik mag al bijna een jaar lang mn " abonnement verlengen" oftewel een nieuwe telefoon uitzoeken, maar deze doet het nog.. dus niet nodig
Tijd voor een simonly dus.. dat scheelt een hoop geld :)

Same here trouwens.
Laatste jaren minder geld... maar als ik dan iets nieuws koop... koop ik liever de net even duurderde versie waar ik blijer van word en die langer mee gaat.
Ipv de goedkopere variant en dan ontdekken dat het het precies niet is.
pi_192887643
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:59 schreef Barreltje het volgende:
DP.. Ik krijg het idee dat bij jou de dingen vooral goedkoop MOETEN.. voor je gemoedsrust ofzo?

Klopt dat?
Nee hoor, ik vind het echter wel hilarisch om minder uit te geven dan (imo vaak belachelijk hoge) winkelprijzen. Wij hebben echt weinig wat nieuw is :D En ik kan ook echt wel genieten van mn geld daar niet aan uitgeven (en het vervolgens weer aan andere onzin uitgeven :D)

Even snel door de kamer waar ik nu zit. Tafel komt van een oude werkgever (van ex), stoelen uit een fabrieksverkoop, lamp van de kringloop, kast van mn ouders (klusproject), speakers uit de oertijd (wel fucking duur en regelmatig reparaties, want fapfapspeakers volgens mn audiofiele geliefde), zelfde geld dus voor versterker en apparaten die er aan hangen. De TV komt van zo'n pandjeshuis (die haat ik, maar vind de man de bomdiggy), het kastje heeft de man van vrienden, de bank komt van vriend van mij. Het tafeltje komt nieuw van de ikea!!

Dan staan er nog wat retrolampen (althans nu niet meer want verhuisd) van marktjes ed, een hoop planten, sommige uit de winkel, sommige van stekjes, een retroslaapstoel, hangen er veel oude rekjes en kastjes en staat er nog een CD rek, waarvan ik me ook niet kan voorstellen dat de man dat nieuw aangeschaft heeft. Als ik denk aan WAT er in de kasten staat is het vooral een mix tussen ikea en tweedehands, ook weer tussen krijgertjes en aanschaf. Arcopal schaaltjes enzo, maar wel bulkglazen van ikea.
pi_192887646
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Je had een te kleine tv?
Vind het een gruwelijk lelijk ding in huis, dus zo klein mogelijk. Maar er werd me voorgerekend dat ik op een krukje ervoor moest gaan zitten om het voor m'n ogen zo prettig mogelijk te hebben. Dat vond ik niet echt een optie.
pi_192887662
quote:

[..]

Ik geef gelukkig ook weer makkelijk weg en door *O* Al betrap ik me met het verhuizen nu wel weer op hoardertrekjes. Ik kom toch veel tegen wat ik niet had hoeven/moeten bewaren.
pi_192887686
Ach, zolang je het geld kan missen, maakt het toch allemaal ook niet zoveel uit. Vriendin van mij heeft een lening van 10k om een auto te kopen. Ik snap wel dat je een auto wil of zelfs nodig hebt, maar als je er een lening voor af moet sluiten was een goedkoper modelletje misschien wel slimmer geweest. Dan hoef je van mij in ieder geval geen enthousiaste reactie te verwachten wanneer je voor komt rijden en alles foefjes wil laten zien.

Als een ander het geld op de rekening heeft staan en er graag een tas voor koopt, joh, als dat jou blij maakt. Leef je uit.
pi_192887691
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vind het een gruwelijk lelijk ding in huis, dus zo klein mogelijk. Maar er werd me voorgerekend dat ik op een krukje ervoor moest gaan zitten om het voor m'n ogen zo prettig mogelijk te hebben. Dat vond ik niet echt een optie.
Ik baal nu ik veel Zelda speel op de Switch ook wel een beetje van onze tv :@ Maar ja beggers cant be choosers ofzo :D

Mogelijk ga ik er wel geld in stoppen in het nieuwe huis, beetje afhankelijk van hoeveel we na alles nou overhouden op de rekening, maar het is idd ook vaak zooooo lelijk en dominerend in een huis.
pi_192887718
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:15 schreef Myraela het volgende:
Ach, zolang je het geld kan missen, maakt het toch allemaal ook niet zoveel uit. Vriendin van mij heeft een lening van 10k om een auto te kopen. Ik snap wel dat je een auto wil of zelfs nodig hebt, maar als je er een lening voor af moet sluiten was een goedkoper modelletje misschien wel slimmer geweest. Dan hoef je van mij in ieder geval geen enthousiaste reactie te verwachten wanneer je voor komt rijden en alles foefjes wil laten zien.

Als een ander het geld op de rekening heeft staan en er graag een tas voor koopt, joh, als dat jou blij maakt. Leef je uit.
Mijn ouders hebben mijn auto voorgeschoten. Hun voorwaarde was dan wel dat het een nieuwe zou zijn zodat ik mijn geld aan hun zou geven, ipv aan reparaties. dus ergens snap ik het ook wel.

Zeker nu de man net weer een barrel heeft moeten afschrijven na veel te korte tijd en veel te weinig koste.

Toevallig is mijn auto nu bij de dealer voor een grote beurt. Die gaat wel naar de 1000 piek ben ik bang, maar verder waren de kosten nihil dusver.
pi_192887785
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:15 schreef Myraela het volgende:

Dat :Y

Goed, ajuus, ik ga aan de chemie. 0,0% zin, maar het moet even. :W
pi_192887814
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn ouders hebben mijn auto voorgeschoten. Hun voorwaarde was dan wel dat het een nieuwe zou zijn zodat ik mijn geld aan hun zou geven, ipv aan reparaties. dus ergens snap ik het ook wel.

Zeker nu de man net weer een barrel heeft moeten afschrijven na veel te korte tijd en veel te weinig koste.

Toevallig is mijn auto nu bij de dealer voor een grote beurt. Die gaat wel naar de 1000 piek ben ik bang, maar verder waren de kosten nihil dusver.
Maar jouw ouders vragen waarschijnlijk geen rente. :D En waarschijnlijk kunnen jullie het je veroorloven. Zij hadden al schulden, kunnen eigenlijk net niet rondkomen met maar 1 inkomen. Ik zou gewoon andere keuzes maken en kan dan niet echt blij voor iemand zijn.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:27:28 #71
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192887884
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar jouw ouders vragen waarschijnlijk geen rente. :D En waarschijnlijk kunnen jullie het je veroorloven. Zij hadden al schulden, kunnen eigenlijk net niet rondkomen met maar 1 inkomen. Ik zou gewoon andere keuzes maken en kan dan niet echt blij voor iemand zijn.
Zien we deze mensen over 3 jaar terug bij " een dubbeltje op z;n kant? " :P

wij hebben beiden alleen nog een studielening :@ O-) .. hopelijk is dat ook over 3 jaar afbetaald
pi_192887889
quote:

[..]

Mja toen was ik alleen en was echt alles OPOPOP (net huis gekocht) dus ik kon het me wel soort van veroorloven, maar niet echtecht. Maar ja, ik kon me op dat moment GEEN auto hebben nog minder goed veroorloven, dus ja, wat moet je dan.

En neeeee geeen rente. Mijn moeder is een terugbetaalfeeks, maar rente gaat zelfs haar te ver :D
pi_192887946
quote:

[..]

Mja geef vooral je geld uit als je het hebt

Maar als je het niet hebt... Bedenk dan wel dat je het maar 1x kunt uitgeven :)

Ben ook eigenlijk nooit jaloers op dat anderen duurdere spullen hebben dan ik.
Ben namelijk heel blij met wat ik koop doorgaans :)
Dus dan hoef ik ook niet jaloers te zijn dat iemand anders... iets anders heeft :)
pi_192887952
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Huh, waarom schaam je je voor de aanschaf van iets?
Omdat hij gewoon stof stond te helpen tot de pandemie.... :D
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:31:53 #75
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192887966
Oh ja, ik heb nog iets anders duurs gekocht de laatste tijd, mijn laptop. Voor het eerst in de 15 jaar dat we dit bedrijf hebben, heb ik geen tweedehands apparaat en ik ben er dolgelukkig mee.
Spoilers!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:32:52 #76
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_192887984
Ik ben al aan het zoeken naar een nieuwe espressomachine. Liefst zo onderhoudsvriendelijk. Zonder koffie vind ik toch wel heel moeilijk.
pi_192888000
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mja toen was ik alleen en was echt alles OPOPOP (net huis gekocht) dus ik kon het me wel soort van veroorloven, maar niet echtecht. Maar ja, ik kon me op dat moment GEEN auto hebben nog minder goed veroorloven, dus ja, wat moet je dan.

En neeeee geeen rente. Mijn moeder is een terugbetaalfeeks, maar rente gaat zelfs haar te ver :D
Mja als je spaargeld op is.. maar je houdt wel geld over van je maandelijkse inkomen...
dan lijkt me dat geen slechte deal.

Hou je maandelijk ook niks over... dan is het een stuk lastiger lijkt me.
pi_192888010
Ons nieuwe huis is overigens iets kleiner, dus ik vermoed dat ik een aantal dingen op maat ga laten maken om de ruimte te maximaliseren. Dat wordt dan wel weer gelijk tiefusduur, en dat vind ik dan wel "eng". Maar meer omdat ik dan bang ben dat het niet goed uitpakt. Als je een kast van 50 piek langs de straat moet zetten doet dat minder pijn dan iets van 5k.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:35:35 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192888020
Wachttijd bij de prikpoli viel uiteindelijk mee: 25 minuten.
Prikdames hadden wel handschoentjes aan, maar geen mondkapjes voor. Waren er gewoon niet. Hoezo is er geen tekort meer?
Poef.....gone! ©golfer
pi_192888026
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben al aan het zoeken naar een nieuwe espressomachine. Liefst zo onderhoudsvriendelijk. Zonder koffie vind ik toch wel heel moeilijk.
Dat was tot nu toe zo’n beetje de duurste huishoudelijke aankoop ooit :)
En nu heel gelukkig met mn 10 euro cafetiere.

Al was volautomagisch een latte ook wel heerlijk :)
pi_192888033
quote:
Van het weekend door de opmerking van Sigme een ROK espresso ding gekocht, moet zeggen bevalt me prima, snel en best okay koffie, zonder opwarm tijd van weet ik het hoelang etc (nog bedankt dus sigme)
pi_192888035
Dan deed ik mooi een mitella om mn hoofd denk ik... Helemaal onbeschermd lijkt me nog slechter idee?
pi_192888060
O ja onze press coffeemakers komen ook van de kringloop :D Mijn bonenmaler van een retromarktje. En de bonen van de AH geloof ik.
pi_192888075
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ons nieuwe huis is overigens iets kleiner, dus ik vermoed dat ik een aantal dingen op maat ga laten maken om de ruimte te maximaliseren. Dat wordt dan wel weer gelijk tiefusduur, en dat vind ik dan wel "eng". Maar meer omdat ik dan bang ben dat het niet goed uitpakt. Als je een kast van 50 piek langs de straat moet zetten doet dat minder pijn dan iets van 5k.
Als je daarbij goed advies krijgt van iemand die goed kan (en wil) luisteren naar jullie, zal je daar vast heel veel plezier van hebben.
pi_192888111
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja onze press coffeemakers komen ook van de kringloop :D Mijn bonenmaler van een retromarktje. En de bonen van de AH geloof ik.
Hmm hier 2x een bodum cafetiere uit de merkenoutlet winkel die ook kookspullen verkoopt :)
Bonenmaler van 15 euro van de blokker.
Melkschuimer ook zoiets want b-merk en aanbieding.

Maar dus wel luxe bonen..
drink een deel van de tijd poolse oploskoffie(nee die is niet smerig.. het is de enige die ik lust) en als ik dan de tijd neem om koffie te maken dan drink ik toch wel graag echt een goed kopje O+
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:41:22 #86
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192888133
quote:
ik kreeg een nespresso apparat van een vriendinnetje.. die doet het hier prima met die 3 koffie per week die er hier doorheen gaat.. K. kocht ook zo'n keteltje waar je onderin het water doet en dat het door de koffie omhoog stoomt ( ik ben even de naam kwijt) en die gaat wsl mee met mij :) )
gister ook wat dozen geregeld waar ik hopelijk wat spullen in kan stoppen ^O^
pi_192888149
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik kreeg een nespresso apparat van een vriendinnetje.. die doet het hier prima met die 3 koffie per week die er hier doorheen gaat.. K. kocht ook zo'n keteltje waar je onderin het water doet en dat het door de koffie omhoog stoomt ( ik ben even de naam kwijt) en die gaat wsl mee met mij :) )
gister ook wat dozen geregeld waar ik hopelijk wat spullen in kan stoppen ^O^
*dozenregelboks*
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:42:15 #88
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192888153
oh. en ik drag dure kleding.. die ik in de uitverkoop koop :) net als de lingerie die er hopelijk ook binnenkort aankomt.. helaas kan ik niet uit met een bh'tje van de hema -O-
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:43:37 #89
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192888178
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*dozenregelboks*
ik mag 1m3 meenemen. 1m3 .. das niks! :o
dus hopelijk alles zo handig mogelijk in dozen stoppen en ons oude tv meubel achter in de auto gooien met wat andere spullen.. en alvast gezocht op de locale marktplaats en een fiets koop ik wel 2e hands aldaar ^O^
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:44:33 #90
63722 z80
I fink you freaky
pi_192888194
quote:
Neem geen Jura. Die dingen zijn een ramp met schoonmaken.

Maar wat is er stuk aan de oude? De meeste zijn redelijk makkelijk re repareren.
pi_192888206
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:42 schreef Barreltje het volgende:
oh. en ik drag dure kleding.. die ik in de uitverkoop koop :) net als de lingerie die er hopelijk ook binnenkort aankomt.. helaas kan ik niet uit met een bh'tje van de hema -O-
Mijn best zittende setje was ook prijzig en gekocht bij zo'n klein boetiekje. Zelfs met mijn vrij standaard maten ben ik daar eigenlijk gewoon veel beter af. (En ik had laatst ook weer 50 euro uitgeven aan 2 mooie setjes stay ups :@ )
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:46:32 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192888223
quote:
Ben al een paar jaar erg tevreden met mijn De'Longhi Nespresso Gran Lattissima. Prima nespressomachine, zeer onderhoudsarm en veel mogelijkheden.
Wel een klein ribje uit het lijf: ca. 300 euro.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:46:48 #93
63722 z80
I fink you freaky
pi_192888227
quote:
Mijn espresso machine is ook 2e hands. De vorige ook. Die doorverkocht toen deze inbouw werkte.
pi_192888245
Voor iedereen die het interessant vind meer over zoönes, de rol van vleermuizen en COVID19 te leren:

De prof van dit artikel: https://www.mo.be/intervi(...)YC1rwaEt9VNegjTc4dKo

geeft maandag 11 mei om 19:30 uur een on line lezing: https://www.facebook.com/(...)34/?active_tab=about
(De link wordt 3 uur van tevoren vrijgegeven).

Nu moet ik eerlijk zeggen dat Leirs niet altijd de meest enthousiaste spreker was tijdens zijn lessen :+ maar ik ben toch wel benieuwd. Dus euh, voor wie wil :)
pi_192888259
Ik ben tegenwoordig helemaal blij met mijn minimizer bh. Eindelijk lijken m'n borsten kleiner. _O_
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:50:10 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192888286
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:43 schreef Barreltje het volgende:

ik mag 1m3 meenemen. 1m3 .. das niks! :o
dus hopelijk alles zo handig mogelijk in dozen stoppen en ons oude tv meubel achter in de auto gooien met wat andere spullen.. en alvast gezocht op de locale marktplaats en een fiets koop ik wel 2e hands aldaar ^O^
Alles is daar te koop. Ook tweedehands.
Poef.....gone! ©golfer
pi_192888295
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Ben al een paar jaar erg tevreden met mijn De'Longhi Nespresso Gran Lattissima. Prima nespressomachine, zeer onderhoudsarm en veel mogelijkheden.
Wel een klein ribje uit het lijf: ca. 300 euro.
Dat kan echt een heel veel groter bedrag worden als je gaat kijken naar wat jagar zoekt :)

Volautomatisch met boontjes en melk...
1000¤ is geen uitdaging.
Goedkoper kan gelukkig ook... maar 3x zo duur kan ook gewoon.

Wij hadden trouwens ooit precies die... hele fijne koffiemachine vonden wij
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:50:52 #98
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192888298
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mijn best zittende setje was ook prijzig en gekocht bij zo'n klein boetiekje. Zelfs met mijn vrij standaard maten ben ik daar eigenlijk gewoon veel beter af. (En ik had laatst ook weer 50 euro uitgeven aan 2 mooie setjes stay ups :@ )
voor 50 euro heb ik 1 cup :@
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:51:19 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192888305
Voor goed zittende en passende BH's van B. is zij toch ook al gauw 40 euro per stuk kwijt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_192888311
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]

voor 50 euro heb ik 1 cup :@
Ja dat setje ging ook meer die kant op ja, knalde ook over de 100 euro heen :P

Maar voor een stel 'sokken' ( :D ) vond ik het nog wel prijzig. En eigenlijk wil ik nog een setje, maar wegens verzendkosten is het voordeliger om er 2 te doen. Maar dan zit ik al weer aan die 50 euro :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')